Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Sergiy1968 » 2011 » Июль » 2
Sergiy1968 22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців

Sergiy1968


Оценка: 1.8/5 Голосов: 16

22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців

02.07.2011, 11:20:19 3489 1.8 120

Саме так виглядав Львів 22 червня 2011 року. 

В цей день тисячі львів’ян та гостей міста були присутніми на реквіємі Пам’яті про тих, кого жорстко та немилосердно було знищено у львівських катівнях молодчиками - енкавеесівцями з 22 по 28 червня 1941 року. Людям відкрилась страхітлива картина тисяч невинно забитих, замордованих, спотворених людських рештків, тому що сотні взагалі були неопізнані - на тілах не було обличь. В камерах стояв невгамонний сморід від розпадаючої плоті. В’язні були розстріляні, розірвані на окремі шматки гранатами, заколотими ножами, розп’яті священники, позбавлені вагітності жінки разом із решками ненароджених немовлят і власними нутрощами. Підлоги камер, сходинок, коридорів та подвір’їв були слизькими від людської крові. В такий же звірячий спосіб було замордовано співака Львівської опери Юрія Шухевича - рідного брата Головного командира УПА Романа Шухевича (Тараса Чупринки). Серед загиблих -львівська інтелігенція, колишні січові стрільці, члени українських та польських політичних партій, робітники, селяни, крамарі, студенти львівських вишів, духовенство, звичайні громадяни. Одним словом, всі верстви населення тогочасної Західної України. І так було по всій Україні.
Так відступала "несокрушимая и легендарная" в червні 41-го.
Львів’яни та мешканці навколишніх сіл прийшли до катівень впізнати та поховати своїх сусідів, друзів, родичів, дітей і батьків. 
Сьогодні в сумній людській потоці, з портретами своїх рідних і близьких, друзів та знайомих, стоять їх потомки, які пам’ятають про свою власну трагедію та трагедію всієї України. Глибоко сумують і шанують пам’ять про тих, кого вже ніколи не повернути на рідну землю. Під час поминальної молитви, люди плакали і хрестились, і просили у Бога спокою та смирення для душ невинно забитих окупантами.

Прикреплённые изображения:
Sergiy1968 22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців Sergiy1968 22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців Sergiy1968 22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців Sergiy1968 22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців Sergiy1968 22 червня у Львові -День Пам'яті невинно закатованих українців
Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 107
Lisa111
1 Роман (Lisa111)   • 11:51:39, 02.07.2011 [Материал]

Опять факт вырванный из контекста общей истории. Посмотрите на дату расстрела, даже не зная истории Львова, можно догадаться, что на подходе к городу стояли фашистские войска. В таких условиях было обьяснимо, что НКВД решило расстрелять узников местной тюрьмы. Почему? Прийдут фашисты и сделают из них своих помощников. А как иначе? Враг моего врага - мой друг. Самое интересное, что это бы так и было!
Скажите, что не все там такие были? Согласен, но в суматохе хаотичного отступления первых месяцев войны разбираться просто не было времени. Зачастую даже важнейшие архивы и деньги из банков вывозить не успевали.
А Львов - ну я уже не удивляюсь.
Юрко
3 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:14:18, 02.07.2011 [Материал]

Звичайно не встигали - так драпати від союзника. А під Івано-Франківськом, Луцьком, Тернополем також стояла в ці дні німота? От і знову подвійні стандарти - комуна вбивала на благо...
Lisa111
4 Роман (Lisa111)   • 12:22:07, 02.07.2011 [Материал]

Не забывайте, кто в чьей форме ходил. Так что драпали от вашего друга и союзника. А вы радостно с ним под ручку наступали. Правда, потом рассорились. Но это было гораздо позже...
Юрко
6 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:46:09, 02.07.2011 [Материал]

Звичайно, не забувайте. І Власова, і Гіль-Родіонова з триколорами та колорадськими стрічками. І комуну, що одягала німецьку форму для спалення Хатині та інших поліських сіл...
Lisa111
8 Роман (Lisa111)   • 13:00:20, 02.07.2011 [Материал]

А мне Власов и прочие не пример. Такой-же предатель и так же спонсировался вашими друганами - фашистами. Только в отличие от ваших, он с немцами подольше продружил.
Советую найти 6-тисерийный фильм немецких документалистов "СС", там в 4-той серии они чётко признаются, что имели прямое отношение к организации, становлению и финансированию украинских националистов, как помощников в борьбе с Советами.
Юрко
11 Юрій Градовський (Юрко)   • 13:46:10, 02.07.2011 [Материал]

Та як не приклад? Він же носив колорадську стрічку.
А мета, звичайно, була єдина - перемогти ненависну комуну. Що тут дивного?
Lisa111
14 Роман (Lisa111)   • 15:06:42, 02.07.2011 [Материал]

Причём то, что кто носил? Главное кто и с кем за компанию и что делал? Если бы Власов носил футболку с надписью "Роман", так что я теперь должен бы был своё имя ненавидеть?
Украинские националисты, как и Власов, организовывались и финансировались фашистами. Только, в отличие от Власова, умудрились предать своих хозяев быстрее.
Юрко
15 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:11:35, 02.07.2011 [Материал]

Ага, то Власов все ж герой? А українські націоналісти виступили проти Гітлера? Похвально. До Вас потроху доходить.
А як при чому хто що носив? А заяви, що синьо-жовтий не може бути державним, бо його носили ОУНівці?
Lisa111
18 Роман (Lisa111)   • 15:23:15, 02.07.2011 [Материал]

Я про жовто-блакитный вообще ничего не говорил, вы откуда такое про меня надумали? Он у меня дома лежит и на футбол я его на балконе вывешиваю. Я говорил, что и УПА и Власов - детище фашистов. Разница только в том, что УПА раньше Власова сообразило, что хозяин-то войну проигрывает. И как истинные "джентельмены" тут-же повернулись к хозяину попой. А Власов, дурачёк, ещё продолжал в благородного играть.
Юрко
55 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:41:56, 02.07.2011 [Материал]

==что УПА раньше Власова сообразило, что хозяин-то войну проигрывает.==
Зрозуміла ще тоді, коли німці переможно вели наступ? Зрозуміла 22 червня, коли створила Український Національний Комітет? Похвально, що до Вас повертається розум. Чи Ви аби протирічити?
Lisa111
62 Роман (Lisa111)   • 11:47:57, 03.07.2011 [Материал]

И что дал этот коммитет? Он сразу войну немцам обьявил? Или не сразу? Просветите. Если не сразу, то просто удивительно, ведь враг уже в доме! Если сразу...ну, тогда немного приятно.
Хотя всё равно некрасиво: немцы создали и потом от своего -же детища и выгребли. Хотя "выгребли" - громко сказано. Красные партизаны им в десятки раз больше напакостили.
Юрко
74 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:06:22, 03.07.2011 [Материал]

Проголосив незалежність, за що відразу були розстріляні та посаджені по тюрмах біля 300 українців.
А червоні "партизани" шкодили, в основному, мирному населенню.
Lisa111
76 Роман (Lisa111)   • 15:23:21, 03.07.2011 [Материал]

Вот если бы он сразу обьявил войну немцам - захватчикам, тогда понятно. А так, дом заняли чужаки, а хозяева в этот момент независимость провозглашают (от кого или чего?). Значит захватчики - не захватчики вовсе, а гости получаются?
А красные партизаны пускали под откос поезда с мирным населением, это точно! Гружёные немецкой боевой техникой не трогали - боялись. Хорошо сказали, с юмором!
Юрко
80 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:41:37, 03.07.2011 [Материал]

Мій будинок, зайнятий одним чужаком, займає інший чужак. Ворог мого ворога хто мені відразу? Правильно. Після арештів та розстрілів зрозуміли, що прийшов такий самий окупант.
А червоні "партизани" в основному грабували мирне населення та, терактами відносно гітлерівців в населених пунктах, заставляли ворогувати мирне населення з німцями. Після цього відбувались масові карльні заходи німців, як то спалені села з людьми. Це був один з методів боротьби червоних. А поїзди, в основному, пускали під укіс ОУНівці, бо там, де ховались червоні "партизани" і поїздів стільки не було. Зверніться до архівів і подивіться на масові приписки совєтів. Поїздів стільки не було, як Вам показали в кіно.
Lisa111
82 Роман (Lisa111)   • 15:48:54, 03.07.2011 [Материал]

Как-то партизаны игрались в селе и нечаянно подпалили немецкий штаб. Они испугались, что получат "ай-яй-яй" и убежали к себе в лес.
Тогда фашисты пришли к ним и спрашивают так строго: "Это не вы наш штаб спалили?!"
"Нет, не мы!" - : хором крикнули партизаны и побежали играть на железную дорогу.
Ладно, у меня выходной и я хочу отдохнуть.
Юрко
86 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:03:48, 03.07.2011 [Материал]

Майже так і було. Різниця в тому, що упівці ніколи не провадили військових дій в селі, аби не наражати на небезпеку мирних жителів. А в червоних це робилось ціленаправлено!
SteamRoller
92 Михаил (SteamRoller)   • 16:21:08, 03.07.2011 [Материал]

>>червоні "партизани" шкодили, в основному, мирному населенню.

Знаменитая "рельсовая война" - это тоже вред мирному населению?
Вы правда считаете, что под оккупацией по ЖД население каталось?
Юрко
93 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:45:50, 03.07.2011 [Материал]

Читайте п. № 86.
SteamRoller
39 Михаил (SteamRoller)   • 19:31:08, 02.07.2011 [Материал]

>>А мета, звичайно, була єдина - перемогти ненависну комуну

Цель была - в плену выжить.
Чего же он до плена немцев бил, а не побежал к ним сразу?
SteamRoller
5 Михаил (SteamRoller)   • 12:32:50, 02.07.2011 [Материал]

>>Звичайно не встигали - так драпати від союзника.

Как от бывших союзников драпали французы, англичане и поляки?
Ответьте, или вы из этих:
http://zhzh.info/blog/2011-06-25-1812
Юрко
7 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:47:05, 02.07.2011 [Материал]

А до чого мені франзузи та англійці? Це Ваші кумири?
Lisa111
9 Роман (Lisa111)   • 13:03:07, 02.07.2011 [Материал]

Французская армия считалось одной из лучших в Европе. Сколько они продержались? Польская армия тоже была не из худших, сколько они продержались? Чешские танки были не хуже немецких. Они хоть один выстрел сделали?
Интересуйтесь ОБЩЕЙ историей, а не только историей УПА и Власова.
Юрко
13 Юрій Градовський (Юрко)   • 13:52:43, 02.07.2011 [Материал]

„Якби я мав таку армію, яку має ОУН, німецький чобіт не топтав би французької землі”.
Президент Франції генерал Шарль де Голь
Lisa111
16 Роман (Lisa111)   • 15:16:21, 02.07.2011 [Материал]

Вы где такую ерунду нашли?
Вы про линию "Мажино" слышали? А то, что в армии Франции находилось около 3500 танков, которые не уступали немецким...
И вы это сравниваете с "туристами" из леса со "Шмайсерами"?!
Прям армия мечты.. :-)
Если Шарль де Голь такое и ляпнул (в чём я сильно сомневаюсь), то был сильно бухой или бредил.
иноходец
21 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:52:50, 02.07.2011 [Материал]

Да Шарль и знать не знал про ОУН, кто такие, откуда? Только брехун может написать про могущественную армию ОУН (из-за отсутствия неоспаримых аргументов), а не Де Голь
Lisa111
22 Роман (Lisa111)   • 15:55:36, 02.07.2011 [Материал]

Вот и у меня от удивления волосы дыбом встали.
иноходец
23 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:58:52, 02.07.2011 [Материал]

Посмешил меня Юрко в очередной раз. Юрко, дайте достоверную ссылку про ЭТО
Юрко
24 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:35:17, 02.07.2011 [Материал]

Після посилання про пабітіє вєтєранаф.
Lisa111
26 Роман (Lisa111)   • 16:45:09, 02.07.2011 [Материал]

Дурака учить, что мёртвого лечить...
Лично для Юрка повторю второй и последний раз: человека можно избить и морально. Что и сделали "добрейшие" из львовян.
Кстати, а почему-бы вам туда не переехать. Сколько бы времени и бензину на поездки туда-сюда сэкономили.
иноходец
28 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:00:56, 02.07.2011 [Материал]

А для чего ему переезжать? Там поумнее, да пообразованней ,кадры такого уровня нужны.
Юрко
31 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:10:29, 02.07.2011 [Материал]

Звичайно. Вірний сталініст, пабєдітєль фашизма, який працює на переможених, продовжуючи лінію КПСС про депортації, ідолопоклонник іноземної держави, вкотре вказує українцеві, де йому жити. Чи не фашизмом тхне?
иноходец
34 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:32:50, 02.07.2011 [Материал]

"фашизмом тхне"- от тебя больше всех. И еще невежеством
SteamRoller
41 Михаил (SteamRoller)   • 19:34:21, 02.07.2011 [Материал]

>>Сколько бы времени и бензину на поездки туда-сюда сэкономили
)))

А пропаганду "бессмертных идей" Геббельса как среди Житомирян вести?
иноходец
27 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 16:57:29, 02.07.2011 [Материал]

На 24: Мы ж не на базаре
Юрко
30 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:07:28, 02.07.2011 [Материал]

Дійсно. Я ж просив посилання про пабітіє.
иноходец
35 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:33:33, 02.07.2011 [Материал]

А еще про что просил? Ты ж не поверишь.....
SteamRoller
40 Михаил (SteamRoller)   • 19:33:02, 02.07.2011 [Материал]

Чтобы Шарль де Голь восхвалял коллаборационистов?
Не верю.
Доказательство, пожалуйста.
Sergiy1968
102 Sergey Kuzin (Sergiy1968)   • 21:35:44, 03.07.2011 [Материал]

За задумом де Голля нова політична сила повинна була являти собою не партію, а політичний блок, до якого він закликав усіх, крім «сепаратистів» — Комуністичної партії.
«Держава, гідна величі Франції, не має друзів», «Союзники — це іноземці, завтра вони можуть стати ворогами», «Війна — проти наших ворогів. Мир — проти наших друзів». Він дозволяв собі не тільки говорити про велич Франції, але й відстоювати її навіть тоді, коли країна була окупована, а сам де Голль знаходився у вигнанні. Генерал застерігає від того, щоб Франція і весь Старий Світ не перетворилися на сателіта чи то СРСР, чи то Нового Світу. Де Голль робив все для того, щоб створити «незалежну європейську Європу» національно суверенних країн.
А ще де Голль казав, що війна закінчилась і французи, незважаючи ні на що, -ЄДИНА НАЦІЯ. Тому має бути мир у Франції. Між іншим, так і СТАЛОСЬ.
SteamRoller
69 Михаил (SteamRoller)   • 14:20:39, 03.07.2011 [Материал]

>>А до чого мені франзузи та англійці? Це Ваші кумири?

Это очень просто - грубо говоря, причиной катастрофы 41-го могло быть 2 причины: сила немецкой армии, или слабость советской (по Вашей версии, из-за ненависти советского народа к руководству).

Знание о том, что три армии, одна из них - общепризнанно сильнейшая в Европе, под ударами немецкой потерпели ещё более сокрушительные, окончательные поражения - подтверждает версию о силе немецкой армии, и не позволяет использовать катастрофу в подтверждение Вашей версии.
Sergiy1968
60 Sergey Kuzin (Sergiy1968)   • 10:17:06, 03.07.2011 [Материал]

Справа в тому, що для більшовиків всі народи були ворогами, хто хоч трішечки не поділяв їхніх поглядів. При чому чомусь з тюрем відпускали кримінальників: злодіїв, вбивць, гвалтівників, різних аферистів та махінаторів, навіть тих, кого треба було б розстріляти за крадіжки соцвласності. Так ні ж, цих відпускають(до речі вони потім склали переважну більшість поліцаїв-катів мирного населення), а інтелігенцію, політичних діячів і просто людей забивають, причому жахливими методами. Чи може вагітні жінки Західної України становили страшну небезпеку для Сталіна і його режиму? Про що ми говорим... Комуністи-більшовики навіть свого, російського, народу не помилували. І не забувайте того факту, як російські селяни та городяни зустрічали німців на початку війни - хлібом та сіллю і хрестили солдат, бо також вважали німців визволителями від більшовицького пекла. Так що ніяких висмикувань.
Lisa111
61 Роман (Lisa111)   • 11:18:00, 03.07.2011 [Материал]

Почему у вас коммунисты-русские? Я такую кучу коммунистов-украинцев знаю...Не поверите...
Коммунисты, как и жиды (это к прошлому разговору) - это не национальность.
А про де Голля прокололись. Как врать некрасиво, ай-яй-яй...
Юрко
73 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:04:25, 03.07.2011 [Материал]

Ви повинні були знати, звідки прийшов большевизм в Україну.
Жодного проколу про де Голя. Насправді дійсно, цей вислів "гуляє", але підтверджень щодо сказаного на адресу Ковпака нема також. А вірити Корнілову - це не поважати себе.
Lisa111
75 Роман (Lisa111)   • 15:18:49, 03.07.2011 [Материал]

Я знаю откуда Ленин приехал на Революцию. Так что теперь, все коммунисты - немцы? Или немцы - фашисты? Я прям запутался уже. :-)
А де Голь 100-процентно такого сказать не мог. Я почему и дико удивился.
Юрко
77 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:23:55, 03.07.2011 [Материал]

Та Ви не заплутались - Ви просто не знаєте, що в Німеччині були НАЦИСТИ. Після жовтневого перевороту в Петербурзі українці з жахом очікували навали большевизму. Звідки? Правильно, з Росії. Тому для українців саме большевизм і асоціюється саме з Росією. Так як Гітлер з Німеччиною, а не з Австрією.
Lisa111
79 Роман (Lisa111)   • 15:38:30, 03.07.2011 [Материал]

Это у вас ассоциируется. У моих знакомых-украинцев таких ассоциаций нет.
Юрко
81 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:48:41, 03.07.2011 [Материал]

У Ваших знайомих Гітлер асоціюється з Австрією?
Lisa111
83 Роман (Lisa111)   • 15:50:58, 03.07.2011 [Материал]

У меня Гитлер ассоциируется с фашизмом, а не с страной.
Юрко
85 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:55:27, 03.07.2011 [Материал]

Гітлер не був фашистом.
Palgor
104 Pavel (Palgor)   • 23:32:19, 03.07.2011 [Материал]

Ага, значит, он был добрейшим из людей и провозглашал рай Земле без евреев и коммунистов!?
SteamRoller
90 Михаил (SteamRoller)   • 16:17:15, 03.07.2011 [Материал]

>> українці з жахом очікували навали большевизму.

А почему бороться с "навалой" захотели только 300 студентов?
Юрко
94 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:47:26, 03.07.2011 [Материал]

Російсько-українська війна 1917-1921 років - це 300 студентів?
SteamRoller
101 Михаил (SteamRoller)   • 20:37:14, 03.07.2011 [Материал]

>>Російсько-українська війна 1917-1921 років

А что, там и битвы какие были?
Что же о них не вспоминаете, а только "Круты" - "наше всьо"?
Юрко
107 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:20:54, 04.07.2011 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=858Cv8ZkdXU&feature=player_embedded#at=192
Sergiy1968
98 Sergey Kuzin (Sergiy1968)   • 19:21:04, 03.07.2011 [Материал]

Читай "Багряні жнива Української революції", автор Роман Коваль.
SteamRoller
91 Михаил (SteamRoller)   • 16:19:30, 03.07.2011 [Материал]

>> в Німеччині були НАЦИСТИ

А что, разница настолько принципиальна, что это нужно в каждом втором посте упоминать?
Особенно странно это слышать от человека, не понимающего разницы между коммунизмом и нацизмом.
Юрко
95 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:59:55, 03.07.2011 [Материал]

Я ж не сказав, що комунізм та нацизм - одне й те ж. Вони, точніше методи та наслідки їх діянь, тотожні.
SteamRoller
99 Михаил (SteamRoller)   • 20:20:07, 03.07.2011 [Материал]

Так представьте себе, что для наших людей разница между нацистами и фашистами - точнее последствиями их действий - тождественны: города в руинах, рвы с трупами и т.п.
Sergiy1968
97 Sergey Kuzin (Sergiy1968)   • 19:19:24, 03.07.2011 [Материал]

Ні Ленін, гірший від всіх фашистів разом взятих.
Palgor
103 Pavel (Palgor)   • 22:54:41, 03.07.2011 [Материал]

Да Вы что! А евреи считают его нарушителем черты оседлости.
иноходец
64 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 12:43:04, 03.07.2011 [Материал]

На 66: -Сталіна і його режиму-

А почему про постсталинские времена не пишите? Сталин умер в 1953. Что, после него история СССР закончилась?
Юрко
2 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:11:19, 02.07.2011 [Материал]

Був учасником події. Вміють львів'яни вшановувати пам'ять. Дякую Сергієві за матеріал.
иноходец
10 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 13:34:28, 02.07.2011 [Материал]

Вміють львів'яни вшановувати пам'ять.

Особенно некоторые, из подрастающего и зрелого населения. 9 мая они показали всему миру, как правильно бить и оскорблять ветеранов-стариков. Действительно- герои
Юрко
12 Юрій Градовський (Юрко)   • 13:47:51, 02.07.2011 [Материал]

І як же вони їх аскарблялі та білі? Дайте но посилання.
Lisa111
17 Роман (Lisa111)   • 15:18:29, 02.07.2011 [Материал]

А толку давать? Я дал, так вы меня начали убеждать, что это обман зрения.
Вам что давай доказательства, что не давай - результат тот же.
SteamRoller
42 Михаил (SteamRoller)   • 19:36:46, 02.07.2011 [Материал]

>>Я дал, так вы меня начали убеждать, что это обман зрения.

Докажете - включит пластинку "це Перевдягнені НКВДшніки (тм)".
Mission impossible ))
иноходец
48 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 20:52:03, 02.07.2011 [Материал]

На 44: Этот до такого не додумается, он просто спрыгнет на футбольную команду. Оттого и в Львов не зовут...
Юрко
49 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:53:35, 02.07.2011 [Материал]

Ну, футбольну команду, як заслугу діянь Кавуна, Ви навели. А чому би мали кликати у Львів?
иноходец
53 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:17:56, 02.07.2011 [Материал]

На 52: А где я пишу по то что "мали"? Прочитай № 28.
Стоило мне раз написать, что при Кавуне была команда мастеров, как вы тут же за это зацепились и тупо ответили : А что, до него не было?. И далее, вместо того, чтобы отвечать на четко поставленные вопросы , вы съежали на футбольную команду, к которой вообще (!) никакого отношения не имели и не имеете.
Я могу , но не хочу, искать ссылки на ваши бредовые ответы, тем более, что вы склонны удалять свои комментарии.
Юрко
54 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:28:58, 02.07.2011 [Материал]

Так як і Ви з Кавуном. У Вас таки проблеми з мовою: почитайте Ваш № 51 - "Оттого и в Львов не зовут..."
иноходец
56 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:53:34, 02.07.2011 [Материал]

На 51:_У Вас таки проблеми з мовою_

Это по-существу? Я хоть свои комментарии не удаляю, в отличии от вас.
А нсчет Кавуна, наоборот: Я был при нем, а не он при мне. Представляю как при вас будет- намного хуже, чем на острове Пасхи было
иноходец
20 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:40:25, 02.07.2011 [Материал]

На 12: Опять юродствуешь паяц?
Lisa111
19 Роман (Lisa111)   • 15:25:07, 02.07.2011 [Материал]

Это правильно.
sebast
25 sebast (sebast)   • 16:40:57, 02.07.2011 [Материал]

Странный этот пан Юрко: с одной стороны тычет Власова, предателя из "соседнего государства", а с другой стороны "А до чого мені франзузи та англійці?".
иноходец
29 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:03:19, 02.07.2011 [Материал]

франзузи та англійці- нормальные ребята ( даже про ОУН мечтали), это ж не жиды, москали или комуняки
Юрко
32 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:12:49, 02.07.2011 [Материал]

Не тиче, а хоче знати думку прихильників комуни та Росії: "Хто для вас Андрій Власов - герой чи зрадник?" Крім невизначеного муркотіння нічого ще не зрозумів.
иноходец
36 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:34:30, 02.07.2011 [Материал]

Хто для вас Андрій Власов - предатель конечно. Это для тебя он герой
SteamRoller
44 Михаил (SteamRoller)   • 20:14:22, 02.07.2011 [Материал]

>>хоче знати думку прихильників комуни та Росії: "Хто для вас Андрій Власов - герой чи зрадник?

Предатель. И зверские условия плена, в которых погибло 60% наших военнопленных, предателей не оправдывают.
SteamRoller
43 Михаил (SteamRoller)   • 19:37:25, 02.07.2011 [Материал]

>>с одной стороны тычет Власова, предателя из "соседнего государства", а с другой стороны "А до чого мені франзузи та англійці?".

ААА 5 баллов!!))
ПривидзГаю
33 Патріот (ПривидзГаю)   • 17:21:23, 02.07.2011 [Материал]

Висновок один комунізм = нацизм!
Palgor
37 Pavel (Palgor)   • 17:53:36, 02.07.2011 [Материал]

Привітання тобі з Гуйви
Юрко
46 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:28:01, 02.07.2011 [Материал]

Ти вже там?
иноходец
51 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:00:11, 02.07.2011 [Материал]

Не в обиду, не знаю кто где, но ты давно уже там, сам этого не осознавая....
SteamRoller
45 Михаил (SteamRoller)   • 20:15:05, 02.07.2011 [Материал]

>>Висновок один комунізм = нацизм!

А голова = жопа.
Lisa111
38 Роман (Lisa111)   • 19:05:40, 02.07.2011 [Материал]

Это он в меня ведром какашек швырнул. :-)
Это я - верный сталинист и поклонник КПСС. :-)
Ну, нравится так человеку думать, пусть думает. Хорошо, что хоть в наркоманы и геи не записал. И на том спасибо.
иноходец
47 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 20:47:15, 02.07.2011 [Материал]

На 37: Благодарю за замечание, исправлюсь...
иноходец
50 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 20:57:39, 02.07.2011 [Материал]

На 38: Так я по реальным делам его сужу, а не по атрибутике, которую он использовал. Это только дегенерат судит об человеке по-одежке. Умные по- делам и действиям человека судят ( но тебе этого не понять, когда про твоих речь). Что еще прикольного напишешь?
Юрко
52 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:00:32, 02.07.2011 [Материал]

Співставте Вашу відповідь з моїм запитанням і посмійтесь. Чи не розумієте мови? Це справді сміхота.
иноходец
57 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:55:57, 02.07.2011 [Материал]

На 55: Вы сами отвечаете на свой вопрос:
-Адже він це використовував.-
И вы можете не поясничать? Сделайте одолжение....Вас ведь не парк благоустраивать прошу....
иноходец
58 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:56:37, 02.07.2011 [Материал]

На 56 Справді? А я вас мав на увазі.....
Deterioration1
59 Gen Det (Deterioration1)   • 00:06:28, 03.07.2011 [Материал]

Да... Прикольная получилась беседа. И совершенно не по теме. Не думаеться мне, что таким как Юрко и Привидение можно что-то доказать. А посмотрев на поведение украинских националистов--попахивает экстремизмом. Продолжайте, панове, пишатися цим.
Lisa111
63 Роман (Lisa111)   • 12:16:17, 03.07.2011 [Материал]

А по теме: давайте поиграем в роли. Вы - командир Армии, которая быстро отступает, у вас находятся люди, которые потенциально могут сотрудничать с врагом и вывезти их вы не успеваете. Ваши действия?
а) Расстрелять.
б) Отпустить.
Если вы выбрали вариант "б", то вы либо полный идиот, либо пора вас в святые записывать. Лично мне не известны случаи, чтобы кто-то выбрал вариант "б".
Далее, если я не прав, то почему после войны пойманных националистов не расстреливали, а отправляли в Сибирь? Не верите? Почитайте Солженицина, в частности "Один день Ивана Денисовича". Он там эту тему поднимает, когда рассказывает про мальчёнку с Украины.
Сашко
65 Alex (Сашко)   • 13:03:14, 03.07.2011 [Материал]

Роман, не хотелось бы влазить в ваш спор- но расстреливать "людей, потенциально могущих сотрудничать с врагом"- это как раз и есть фашистские методы ведения войны. Боевые действия ведуться воюющими сторонами. Отступающая Красная Армия могла подумать, что все жители, допустим, Житомира могут сотрудничать с врагом и их надо расстрелять-оправдал бы это?

И тогда получается, что ты оправдываешь массовые расстрелы и сожжения деревень нацистами- как же, ведь жители "могли сотрудничать с врагом"- партизанами.

Да, и ещё один момент: по-моему, националисты несколько лет здесь говорят "коммунисты- те же самые нацисты, столько же беды принесли". Вы (их оппоненты) постоянно повторяете "так вам, националисты, были на нацистов?" Понимаю, что слова похоже звучат- но надо как-то аргументированнее спорить.
У националистов тоже есть свои узконаправленные точки зрения, с которыми не согласен- но противопоставляя себя всему, что они говорят, вы сами становитесь на сторону фашистов.
1-10 11-14


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо