ПриватБанк - Новости Житомира
Журнал Житомира
Новости сегодня: Пятница, 09.12.2016    05:49:07
» » » 2016 » Март » 31
mc_life Джинса за бюджетний кошт?

mc_life


Оценка: 3.0/5
Голосов: 2

Джинса за бюджетний кошт?

31.03.2016, 00:18:47 921 3.0 0

СУТЬ СПРАВИ

На першому засіданні 2-ї сесії Кіровоградської міськради 7-го скликання депутати проголосували за «Програму економічної підтримки засобів масової інформації міста Кіровограда на 2016 рік». У програмі закладені кошти у сумі 388,1 тис.грн. на висвітлення діяльності Кіровоградської міської ради у електронних (288,1 тис. грн.) та друкованих (100 тис. грн.) ЗМІ.

У відповіді ж на запит сайту «Наші гроші» вказано, що вся сума виділена виключно на телебачення – для Кіровоградської обласної державної телерадіокомпанії та телерадіокомпанії «TTV».

Співзасновником ТОВ «TTV» є Михайло Попов, який також є співвласником низки кіровоградських фірм, серед котрих ТОВ «Ельворті Т», співвласниками котрої є екс-депутат обласної ради від Партії регіонів Павло Штутман та екс-депутат міської ради Юрій Тітов, котрий в 2010 році обирався також від ПР.

Іншим співзасновником «TTV» з грудня 2015 року є Ігор Краснюк – директор ТОВ ВКФ «Спліт». Власником «Спліту» є депутат Кіровоградської міськради нинішньої та попередніх каденцій Ігор Волков, котрий на останніх місцевих виборах зайшов до міської ради як представник «БПП «Солідарність», хоча до цьогобув активним членом «Партії регіонів». Саме Волкова у грудні серед засновників телерадіокомпанії TTV змінив Краснюк, який, фактично, є підлеглим Волкова.  

За затвердження і Програми, і Бюджету, у якому були закладені гроші на цю програму голосував і Ігор Волков (15-та сторінка Протоколу). Більше того, за прийняття Бюджету він особисто агітував голосувати (38-39 сторінки Протоколу) інших депутатів під час пленарного засідання у своєму виступі, ні словом не обмовившись про наявний конфлікт інтересів.

Аналогічний конфлікт інтересів можна констатувати і у двох інших депутатів фракції БПП, екс-регіоналів Ігоря Голофаєва та Сергія Калапи. Обоє пов’язані з вищезгаданим Павлом Штутманом, власником компаній «Ельворті-груп» та «Гідросила-груп».

Так, Ігор Голофаєв – директор з виробництва будівельно-дорожніх машин ПАТ «Червона Зірка» (підприємство входить до складу «Ельворті-груп») з 1987 року. Сергій Калапа – генеральний директор ПАТ “Червона зірка”, а також керівник ПрАТ “Ельворті груп”. Обоє – депутати міськради VI скликання від Партії регіонів.

Приватний канал почали фінансувати з міського бюджету тільки з 2011 року, коли Ігоря Волкова було обрано на посаду секретаря міської ради. У бюджеті 2010 року гроші на TTV ніхто не витрачав, як і на жоден приватний ЗМІ. Фінансувались лише державні та комунальні медіа: 354,4 тис.грн. на вісник міськради «Вечірня газета» та 99,8 тис.грн. на Кіровоградську облдержтелерадіокомпанію (КОДТРК).

Проте вже у 2011 році ситуація кардинально змінюється – TTV отримує 95 996 грн. – майже вдвічі більше, ніж КОДТРК. У 2012 році сума склала вже 143 995 грн., у 2013 р. – 179 995 грн. У 2014 році на телеканал встигли перерахувати 65 997 грн., але після перемоги революції та зміни секретаря міськради, внаслідок перерозподілу видатків з бюджету, з передбачених телеканалу Волкова коштів забрали 200 тис.грн.

Проте у 2015-му році телеканал знову отримав фінансування – рекордні 198 990 грн. Цього разу він був єдиним ЗМІ, окрім комунальної газети, на який з бюджету виділялись кошти. Всього на свій телеканал Ігорю Волкову вдалось забрати з міського бюджету 684 973 грн. Якщо додати 388 тис. грн., які передбачили в бюджеті цього року для ЗМІ – отримаємо понад мільйон гривень.

Для порівняння, за аналогічний період 2011-2015 рр. канал «Кіровоград» (КОДТРК) отримав 161 724 грн., обласне радіо – 18 176 грн., газета «Україна-центр» - 68 000 грн., газета «21-й канал» - 15 000 грн. Офіційний вісник міськради «Вечірня газета» отримав 1 918,7 тис. грн., але це проблема дещо іншого характеру.

Гроші на фінансування газети «Україна-центр» також виділялись з наявним конфліктом інтересу. Редакція газети розміщена у приміщенні Ельворті-центру, що належить вищезгаданому Павлу Штутману. Власником газети значиться Аліна Шаталова, дружина тодішнього заступника голови Кіровоградської облради та «куратора Кіровограда» Олександра Шаталова, який балотувався до Верховної Ради по 99-му виборчому округу від Партії Регіонів.

Всі зазначені рішення з 2010 по 2015 роки приймались депутатами, що пройшли від Партії Регіонів, яка одноосібно мала більшість у міськраді. У міськраді 7-го скликання депутат Ігор Волков пройшов від БПП і очолив бюджетну комісію, а тому безпосередньо брав участь в розробці рішень щодо виділення коштів для свого телеканалу.

Хибним є не тільки голосування за виділення коштів на приватні мас-медіа, але і сама практика такого фінансування. Адже міськрада не купувала ефірний час для прямих трансляцій засідань ради чи її органів, не виготовляла відео-ролики соціальної реклами. У відповіді на інформаційний запит щодо обсягів висвітлення діяльності міськради, вказано перелік інформаційних програм, які були виготовлені на замовлення міськради.

Мова йде про сюжети в інформаційних програмах «Акценти дня», «В розрізі тижня», програмах «Карт-бланш», «Від першої особи», «Телелікарня», «Кава на двох», «В центрі уваги», «Ми йдемо в гості», ток-шоу «До бар’єру». Тобто, міська влада замовляла ні що інше, як «джинсу», проплачений матеріал або зумисно приховану рекламу. Співробітники телеканалу виготовляли сюжети чи публікації, що імітують за стилем новину чи репортаж, проте є нічим іншим як прихованою рекламою.

Чи маркувався такий продукт як реклама? Звісно, ні. Про яку об’єктивну оцінку роботи міської влади з боку ЗМІ, що отримали фінансування за цією програмою, в даному разі може йти мова?...

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.
Комментариев: 0
avatar


Обратите внимание:


Это интересно!

Loading...

Читайте ЖЖ.инфо