Quote (Golden)
вы смотрите сквозь слова...суть уловите
нє нє... я якраз і суть уловив... приклад:
стаціонарний телефон. на роботу лінії впливають всього три фактори - обладнання у оператора, лінія (фактично сам провід), обладнання на стороні абонента.
перші два фактори знаходяться у відомстві оператора.
за технологією зв'язку на роботу лінії не впливає практично ніщо ... ніяких магнітних полів, особливостей рельєфу і т.д. тобто ти хоч у шахту спусти кабель - можна буде подзвонити.
відповідно якщо у абонента немає зв'язку при справному апараті, то можна сказати практично зі 100% точністю що винен оператор - так як проблеми саме у нього (на його обладнанні чи лінії).
за технологією безпровідного зв'язку GSM/CDMA є 100500 факторів НЕПІДКОНТРОЛЬНИХ оператору які впливають на роботу мережі - рельєф, електро-магнітні поля, погода, особливості будівель, наявність інших передавальних пристроїв поруч і т.д. саме тому оператор не може гарантувати вам роботу в будь-якому місці. тому цього всього в договорі немає.
то чого ми пред'являємо претензії по тому, що в договорі не прописане?