Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Держава і Політика » 2013 » Апрель » 16 » 08:59:29

5 пунктів «Громадянської позиції» відносно ситуації в міськраді Житомира

16.04.2013, 08:59:29 2305 33
5 пунктів «Громадянської позиції» відносно ситуації в міськраді Житомира

За останній тиждень в інтернеті з'явилось багато замовних на вигляд матеріалів, направлених проти вчителя Олександра Величка, якій представляє "Громадянську позицію” в Житомирській міській раді.

Оскільки це може викривити уявлення про опозицію у міськраді Житомира, міська організація "Громадянської позиції” озвучує свою позицію щодо ситуації.
  1. Незважаючи на те, що існують факти, які свідчать, що, вірогідно, провокативна інформація розсилалась від деяких заангажованих представників "Фронту змін”, ми не будемо вдаватись до протистояння, розуміючи, що ані замовні матеріали, ані проплачені коментарі не будуть серйозно сприйматись думаючими людьми. Ми будемо продовжувати розбудовувати партію і забезпечувати реалізацію власної стратегії.
  2. Величко Олександр як представник опозиційної партії, окрім різкої критики від свого імені, завжди пропонував альтернативні рішення. Аналогічно пропонувалось опозиційним партіям спільно узгодити та озвучити громаді через ЗМІ альтернативний склад виконкому, але пропозиція була відхилена, а просування невідомих кандидатів на посади від деяких представників опозиції продовжуються.
  3. Ми також виходимо з того, що неможливо узгоджувати дії, якщо на наради опозиції представників партії "Громадянська позиція” або не запрошують взагалі, або запрошують, коли нарада вже триває без представника "Громадянської позиції”.
  4. Партійці "Громадянської позиції” м. Житомира ніколи не будуть заручниками протистояння однієї групи бізнесменів проти іншої, а також тих депутатів, що прикриваються опозиційністю заради досягнення власних меркантильних інтересів.
  5. Дії представників команди Величка Олександра у найближчій перспективі будуть спрямовані на посилення тиску партії на органи влади заради розвитку в Житомирі ефективних ЖЕКів та зручного громадського транспорту.
Міська організація "Громадянської позиції”

Схожі новини:


Комментариев: 33
ВиК
1 Viktor (ВиК)   • 09:27:47, 16.04.2013 [Материал]

...и ни одним словом не опровергается факт солидарного голосования депутата Величко с регионалами на последней "кастрированной" сессии
ЛейКа
3 Леонид (ЛейКа)   • 09:35:58, 16.04.2013 [Материал]

то тут вроде написано голосовать за кота в мешке не хотели, это выконком как я понимаю. а разве что-то голосовали на сессии?
ВиК
5 Viktor (ВиК)   • 09:39:35, 16.04.2013 [Материал]

На кастрированной сессии рассмотрели аж 4 вопроса плюс два дополнительных и пан Величко, после визита в кабинет Дебоя, поддержал ПР
ЛейКа
6 Леонид (ЛейКа)   • 09:40:29, 16.04.2013 [Материал]

а какие вопросы?
ВиК
7 Viktor (ВиК)   • 09:50:29, 16.04.2013 [Материал]

http://www.zhitomir.info/news_121422.html
ЛейКа
8 Леонид (ЛейКа)   • 10:03:11, 16.04.2013 [Материал]

Спасибо за ссылку!

Читаем: "После этого депутаты пакетом и не поименно проголосовали за рассмотрение этих вопросов на сессии 10 апреля – 44 «за», 1 воздержался." Выходит проголосовали все.

И вообще я не понимаю логики: выходит нужно голосовать против ТТУ? Если смотреть объективно, все было сделано правильно.
ВиК
11 Viktor (ВиК)   • 10:39:07, 16.04.2013 [Материал]

А до этого еще депутаты голосовали выбирая счетную комиссию, голосовали за повестку дня
И вообще пусть бы сам Величко объяснил свои голосования, а не мы строили предположения почему, с кем и за что он голосовал
ЛейКа
12 Леонид (ЛейКа)   • 10:52:11, 16.04.2013 [Материал]

Что величко должен прояснить ситуауцию - поддерживаю и плюсую. но, ВиК, вы бы поддержали новый состав неизвестного вам исполкома поданый и согласованный непонятно кем?
ВиК
14 Viktor (ВиК)   • 11:35:28, 16.04.2013 [Материал]

Речь о голосовании нового состава горисполкома не велась. Была простая констатация факта, что горисполком в данном составе не справляется с возложенными на него обязательствами и его просто необходимо отправить в отставку
Іскандер
16 Іскандер (Іскандер)   • 11:53:42, 16.04.2013 [Материал]

А ви готові взяти на себе відповідальність за розвал роботи поки-що фактично єдиного працюючого органу міської влади - виконкому? міськрада в постійній абструкції, мер - стрічки перерізає да по шоу-конкурсах шляється... Вам мало безвідповідального кроку депутатів, коли фактично було позбавлено міську раду секретаря? Узгодженої нової кандидатури ж до цих пір немає.

Я згоден із позицією ГП і Величка - не можна бути безвідповідальним. Якщо не подобається робота нині діючого виконкому (до речі, до складу якого входять і представники оппи), запропонуйте альтернативний склад і винесіть відповідну пропозицію на сесії. Я розумію, що деяким дєятелям аби гірше, то краще. Але ж не можна взяти і просто заблокувати роботу виконавчого органу! Це ж фактично заморожування всіх програм, на виконання яких міськрада своїми рішеннями виділила кошти!!
Пакистанец
20 Виктор (Пакистанец)   • 16:35:58, 16.04.2013 [Материал]

Неблагодарное это дело , Виктор, спорить с фанатиками Величко. Если твоё мнение отличается от их диких воплей, то ты проплаченный комментатор, как минимум. Оскорбления с пеной у рта вот их аргументация.Да, кстати, а что скажет Величко о том, что одним из условий его "правильного" голосования, а их было три, было включение в ряды исполкома его, лично ему преданного человека? Іскандер, я прав? Не создавайте из Величко идола. Он обычный человек. Он общается с депутатами, видит их материальное положение, автомобили, красивых девушек рядом и задаёт себе вопрос: " А чем я хуже?" Вот и продался, его можно понять, жизнь проходит, так ведь Саша? Да, и предвидя накаты оголтелых фанов заранее скажу - мне не платят!
Іскандер
21 Іскандер (Іскандер)   • 16:40:23, 16.04.2013 [Материал]

Віктор, так кого все ж "зрадив" Величко? Ми нарешті прочитаємо розгорнуту відповідь? Я то якось нечинно З/п відпрацьовуєте.
ЛейКа
2 Леонид (ЛейКа)   • 09:31:27, 16.04.2013 [Материал]

хотелось бы конкретики. например: кто продвигает, на какие посады и тп.
Andrey_zh
4 Andrey (Andrey_zh)   • 09:37:27, 16.04.2013 [Материал]

Лучше бы делом занялись, а не политическими играми. Эти бредни как от оппозиции, так и от власти - народу не нужны.
ЛейКа
9 Леонид (ЛейКа)   • 10:05:57, 16.04.2013 [Материал]

Меня эта тема интересует вот почему: если, например, михалец хочет превратиться в чечетова оппозиции, то я против в этого. Нужны компромиссы и публичность, а этого нет. Поэтому, как я пока вижу, величко в данном случае адекватно поступает против такого развития событий.
коррупционер
10 владимир (коррупционер)   • 10:36:44, 16.04.2013 [Материал]

Партійці "Громадянської позиції” м. Житомира ніколи не будуть заручниками протистояння однієї групи бізнесменів проти іншої, а також тих депутатів, що прикриваються опозиційністю заради досягнення власних меркантильних інтересів.

я надеюсь с этим спорить никто не будет...как не крути а это чистейшая правда.....и озвучил почему то ее величко....хоть мы об этом и все знаем но на уровне депутатского корпуса этот вопрос даже не обсуждается....вернее замалчивается.
ВиК
13 Viktor (ВиК)   • 10:52:44, 16.04.2013 [Материал]

как раз таки Величко предпочитает отмалчиваться прикрываясь, хотя это не в его стиле, публикациями Гражданской позиции
Іскандер
15 Іскандер (Іскандер)   • 11:47:22, 16.04.2013 [Материал]

Тобто? Величко ж (можливо ви не в курсі) голова міської організації ГП, яка і розповсюдила цю заяву.
коррупционер
25 владимир (коррупционер)   • 17:22:39, 16.04.2013 [Материал]

на 13.21.
огласите список бизнесменов которые как то связано с величко вообще и с ГП вообщем....
и пакистанцу....
неожиданное лично для меня от вас словосочетание проплаченные фанаты величко.....
Іскандер
27 Іскандер (Іскандер)   • 17:39:53, 16.04.2013 [Материал]

"проплаченные фанаты величко....."
--------------
:) Пакистанец може бути спокійним. Його "хліб" нікому не потрібен. Є такі люди, які свої погляди, як склотару, не здають і за кошти не змінюють.
коррупционер
28 владимир (коррупционер)   • 19:12:30, 16.04.2013 [Материал]

на 28.
я не спорю...мое мнение меняется вместе с прожитыми днями....
но такой дешевый аргумент даже на оскорбление не тянет.
Пакистанец
29 Виктор (Пакистанец)   • 19:15:02, 16.04.2013 [Материал]

Владимир,для меня названное вами словосочетание тоже удивительно. Я ведь такого не говорил и тем более не писал. Я писал о фанатах Величко, а "проплаченные комментаторы" - это они про меня заявили как в комментариях, так и в заявлении.
коррупционер
30 владимир (коррупционер)   • 19:34:54, 16.04.2013 [Материал]

на 30.
но в любом случае если я в своих комментариях даю картбланш как политику величко...
значит я получаюсь его фанатом....
фанатизм и поддержка мне казалось разные вещи.....
polesich
17 Владимир (polesich)   • 13:18:00, 16.04.2013 [Материал]

Я немног знаю Величко, и впечатления положительные о нём.
Сердитый
18 Ельцин Б.Н. (Сердитый)   • 15:38:47, 16.04.2013 [Материал]

А тепер по пунктах викладених в статті : 1 Партію ніхто не розбудовує. 30 членів на всю область-це не партія. Це драмгурток. 2З Величком оппозиція не рахується бо він один а цього мало. 3 Я думаю причина та сама, запрошувати будуть коли партія беде мати вагу. 4. Абсолютна теорія і зовсім не відомо, що і як може бути наприклад через три роки. 5 Тиснути на владу повинні всі незалежно від партійноі належності(або безпартійності взагалі). Будь-яка влада на то заслуговує. І не подвох напрямках а по всьому фронту.
Іскандер
19 Іскандер (Іскандер)   • 15:46:06, 16.04.2013 [Материал]

Чому ж на ваш погляд на даний час т.з. оппа тисне лише у кадрових питаннях, ігноруючи при цьому соціальні?
Сердитый
22 Ельцин Б.Н. (Сердитый)   • 16:50:16, 16.04.2013 [Материал]

В Украіні нема оппозиціі. Оппозиція-це бувша влада, яка знов хоче бути владою. Тобто бути ближче до корита.
Іскандер
23 Іскандер (Іскандер)   • 16:54:43, 16.04.2013 [Материал]

Згоден частково. Зауважу, що опозиція є. Але вона поки або не у владі, або її присутність у владі нечисленна. Саме тому, згоден з вами, Величку очевидно нелегко впливати на процеси. Але, як бачимо із істерії проплачених ботів "фабрики букінгєм", не неможливо.
Але парадокс, як тільки політик, який йде всупереч лінії бізнесменів із т.з. "опозиції" (яка останнім часом все більше викликає невдоволення у суспільства), його неменше критикують ті ж люди, які ще вчора критикували ту ж оппо за дії або бездіяльність? Що це як не параноя? А може це робота така..?
Пакистанец
24 Виктор (Пакистанец)   • 17:19:21, 16.04.2013 [Материал]

Вам,Іскандер, как говорят, хоть кол на голове теши. Кто такой ваш тушканчик Величко, чтоб кто-то кому-то за него платил? Чересчур завышена оценка "деятельности" такого "оппозиционера" у вас, никак не меньше. Да и о голосовании Величко. Слово унисон, вам знакомо? Так вот Величко голосовал в унисон с теми, кто грабит наш город. Услышали? И проехали, много чести для продажного депутата от такого внимания к его персоне.
Іскандер
26 Іскандер (Іскандер)   • 17:25:59, 16.04.2013 [Материал]

"Голосувати в унісон"? Це ви за затвердження порядку денного? Чи за включення додаткових питань в порядок денний сесії?? Чи за 3 склади лічильної комісії??? А ви б не голосували в унісон за ПЕРШОЧЕРГОВИЙ розгляд бюджетних питань, а потім вже "кадрових"? А т.з. бізнес-група, інтереси якої ви тут представляєте, голосувала або "проти", або "утрималась". Це нормально?! Тоді хто всі ви після цього? МАРОДЕРИ!
ВиК
31 Viktor (ВиК)   • 19:40:39, 16.04.2013 [Материал]

Никто никого не убедил и, тем более, не переубедил. Все-таки хотелось бы почитать ответы Величко, а не его почитателей.

На 18 апреля мэрдебой собирает очередную сессию. Посмотрим будет ли продолжение солидарных голосований.
Sams2
32 Александр (Sams2)   • 20:33:24, 16.04.2013 [Материал]

Странная какая-то дискуссия. Я, к примеру, не слежу за нашими горсоветовскими повестками дня, голосованиями, закулисной борьбой, и прочей хренью. Так - попадется инфа - прочту. И на мое личное мнение, Величко - наиболее порядочный из всех мне известных. Не буду долго рассказывать почему, меня тут и так сейчас зачислят в фанаты, проплаченные комментаторы (Когда заплатят уже, блин!) и виновники ледникового периода для мамонтов, Но если на следующих выборах в мэры города баллотировался бы Величко, я бы голосовал за него.
Статист
33 Андрей Макаров (Статист)   • 21:04:21, 16.04.2013 [Материал]

Странная? Нет, Шура, совсем наоборот. В такой дискуссии ломают копья те, кто знает что происходит внутри депутатских баталий. И в этой войне комментаторв мы видим вершину айсберга.А что под водой?Ни Пакистанец,ни Искандер не расскажут никогда.Но то, что Величко чище и порядочнее многих из депутатов - это факт.Но и то, что он голосует с дебоевской бригадой - тоже факт. Причина понятна лишь ему,видно есть своего рода договорённости.
Оголошення на ЖЖ інфо: