Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Держава і Політика » 2012 » Май » 30 » 09:30:44

Каков потенциал «Громадянської позиції» на Житомирщине?

30.05.2012, 00:46:30 6850 29
Каков потенциал «Громадянської позиції» на Житомирщине?

На вопросы отвечает Виктор Ткачук, председатель областной организации "Громадянської позиції" в Житомирской области.
 
Виктор, какие изменения произошли в Житомирской "Громадянській позиції" с начала работы, с января 2012 года?

Результаты нашей деятельности в Житомире достаточно высокие, практически все, что планировалось на эту дату, реализовано. Очень приятно, что наше стремительное развитие отмечают житомирские журналисты. В первую очередь, прогресс происходит благодаря правильно выбранным направлениям РЕАЛЬНОЙ работы с людьми и прогрессивным методам работы внутри партии.
 
Как вы определяете приоритетные направления работы?

Их выбирают сами житомиряне. Представьте себе поток людей, который проходит через нашего депутата-мажоритарщика Величко Александра, работающего в приемной два раза в неделю, а также через профессиональную юридическую консультацию. Вы знаете, что Величко активно общается в интернете. Именно поэтому мы абсолютно четко понимаем состояние дел в городе и отбираем именно те проблемы, с которыми чаще всего обращаются к нам житомиряне, строим алгоритмы их решения. Наша цель - создать конвейер решения ключевых проблем житомирян. Но мы понимаем, что конечной целью может быть только та ситуация, когда эти проблемы не возникают вообще.
 
Можете озвучить ближайшие проекты, которые будут реализовываться?

Относительно реализованного - это бесспорно бесплатная юридическая консультация, которая оказалась актуальной для наших людей. Особенно пожилых людей. Без преувеличения – к нашим партийным юристам стоят очереди.

Относительно будущего: я не хочу отбирать возможность презентовать эти проекты у тех людей, которые их сейчас разрабатывают. В ближайшее время вы увидите НОВЫЕ лица и услышите ПРОГРЕССИВНЫЕ идеи.
 
О каких прогрессивных внедрениях внутри партии идет речь?

Наиболее интересным является персональный рейтинг каждого партийца в Житомире. Мы четко осознаем проблемы других партий, в которых звезды генерируют идеи и вдохновленно работают, а есть такие себе трутни, которые пользуются достижениями других. ОБЪЕКТИВНЫЙ рейтинг исключает возможность возникновения таких ситуаций в Житомирской "Громадянській позиції". 

Он учитывает затраты времени на выполнение партийных заданий, интеллектуальный вклад и финансовые затраты каждого партийца. Учитывается все: от явки на партийные собрания до разработки проекта в масштабе целого города. Партийцы договорились, что именно этот рейтинг повлияет на выдвижение кандидатов в местные советы во время следующих выборов.
 
Каждая система имеет недостатки. Этот рейтинг можно "купить"?

Каждая последующая гривна вклада имеет меньшее влияние на рейтинг, нежели предыдущая. Это ставит в РАВНЫЕ УСЛОВИЯ и бизнесменов, и интеллигенцию, и даже пенсионеров и студентов. "Выехать" исключительно на деньгах - невозможно. Рейтинг является открытым для партийцев и обновляется еженедельно.
 
Такую ​​систему могут применять другие партии?

Маловероятно, потому что от этого проиграют крупные бизнесмены и чиновники, имеющие мощное влияние в других партиях и лишающие рядовых партийцев возможности влиять на политику партии. Моей персональной амбицией является построение ПАРТИИ СНИЗУ. Практически сделать это очень трудно, но мы это реализуем. И уже сделали несколько смелых шагов в этом направлении.
 
Какой процент рейтинга имеет "Громадянська позиція" в Житомире?

Официальных исследований по Житомиру мы не имеем. Но выборы Президента показали, что Анатолия Гриценко в Житомире поддерживают лучше, чем в среднем по Украине. Коэффициент в рамках 1,5. Кроме того, в Житомире находится очень активная партийная организация. И если общие исследования показывают 3-3,5% для партии, то по Житомиру за самыми взвешенными прогнозам эти цифры могут быть на уровне 4-4,5%. Справедливо добавить сюда еще влияние нашего лица - Величко Александра. 

На выборах 2010 года в мажоритарном округе он, учитель, преподаватель, победил нескольких серьезных бизнесменов и чиновников. И сейчас его поддержка в округе, благодаря повседневной и плодотворной работе, только растет. Это еще прибавит 2% голосов, за счет округа. Плюс до 2% за счет активной работы вне округа. И вообще, люди уважают депутата, который передвигается троллейбусом и маршруткой. Если объединить все, то на данный момент можно рассчитывать на 7-8%. Согласитесь, люди устали от нечестных бизнесменов и чиновников.
 
При таких условиях, какой формат участия является оптимальным для "Громадянської позиції" в выборах 2012?

Формат участия определяет Съезд. Если сравнивать нас с другими, то мы имеем самый большой среди других потенциал работы с людьми, и работа набирает обороты. Нам есть, о чем ОТЧИТЫВАТЬСЯ, нам есть, что предложить житомирянам, у нас нет одиозных лиц. Я вижу позитив в следующих выборах и в условиях сотрудничества, и в условиях самостоятельного участия. Спасибо за интервью и еще раз приглашаю в нашу команду АМБИЦИОЗНЫХ и АКТИВНЫХ людей!
 
Пресс-служба областной организации партии "Громадянська позиція"

Тэги: Житомир, громадянська позиція, выборы депутатов, Виктор Ткачук

Схожі новини:


Комментариев: 29
Erik
1 Костянтин (Erik)   • 10:21:14, 30.05.2012 [Материал]

Який потенціал? Ніякий )))
Дорогенька
27 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 19:06:12, 30.05.2012 [Материал]

ой не наю який у ткачука, а у його колеги по партії величка - громадний...
Валєра
2 Тошний (Валєра)   • 10:24:38, 30.05.2012 [Материал]

Віктор Ткачук - відомий житомирській діяч, який має велики потенціал у сфері ....... вивчення історії Зімбабве!!!!!

Вікторе, а де Ви були до виборів, а?????????
Tkachuk_V
24 Ткачук Віктор (Tkachuk_V)   • 18:54:54, 30.05.2012 [Материал]

:) дякую за почуття гумору. А тепер до теми. Я не хотів би, щоб мене називали політиком, тим паче відомим. Нашою метою не є створення окремого відомого політика, мета - будувати організацію із реальними можливостями реалізації для кожного її учасника. Кінцева мета - зробити Житомир класним містом. Мабуть, Ви не проходили через організації, де рядових учасників використовують майже як гарматне м'ясо. Щодо того, де ми були до виборів. Ми з 2010 року працюємо (це тільки з ГП я, Велично та ін. з 2012 року, до цього була громадська організація). Інтенсивність нашої роботи прогресувала в 2010, 2011 роках і буде прогресувати і в 2012, і в 2013 роках. Якщо знайдете депутатський звіт Величка наприклад за 2010 рік Ви в цьому переконаєтесь.
Валєра
29 Тошний (Валєра)   • 19:02:09, 31.05.2012 [Материал]

"Мабуть, Ви не проходили через організації, де рядових учасників використовують майже як гарматне м'ясо." - Так не проходив, тому що я працював у молодіжній організації де працювали близько 50 членів і кожен виконував ту роботу яка була до душі, нікого не використовували як "гарматне м’ясо".

У Вашій ГО "Перемога" я нарахував 4 члени!(http://www.peremoga.info/pro-organizaciu) Скільки членів партії "Громадянська позиція" на сьогодні є у м. Житомирі?
ЛейКа
3 Леонид (ЛейКа)   • 10:39:00, 30.05.2012 [Материал]

подскажите, кто-то еще кроме них подписал угоду с ЧЕСНО?
Валєра
13 Тошний (Валєра)   • 12:19:28, 30.05.2012 [Материал]

Народно-демократична партія Моноголії!!!!
Пакистанец
4 Виктор (Пакистанец)   • 10:44:18, 30.05.2012 [Материал]

Как и каждый политик Виктор Ткачук выдаёт желаемое за действительное. Признайтесь хоть сами себе, раз так боитесь озвучить слова, которых вы - политики, боитесь до ужаса.Люди разочарованы и никому из вас не верят! И это правда! А всё остальное, включая и ваше "надувание щёк", просто вода, которую льют впустую такого рода деятели.Но успокойтесь, вы не одиноки в своих стремлениях поднять себе цену. Вспомните недавние "опросы", заказанные Заславским и партией " Удар".Так что " правильным путём идёте, товарищи".
nikto_krome_nas
5 Alexandr (nikto_krome_nas)   • 10:47:03, 30.05.2012 [Материал]

+10000000!
Erik
6 Костянтин (Erik)   • 11:06:42, 30.05.2012 [Материал]

))))
Іскандер
7 Іскандер (Іскандер)   • 11:27:30, 30.05.2012 [Материал]

Один мудрий політик (Махатма Ганді) у свій час видав непогану фразу, якою я хотів би відповісти на Ваш допис: "Сначала они тебя не замечают, потом смеются над тобой, затем борются с тобой. А потом ты побеждаешь"(с)
ПривидзГаю
8 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 11:53:34, 30.05.2012 [Материал]

Жінка?
Іскандер
9 Іскандер (Іскандер)   • 11:58:24, 30.05.2012 [Материал]

Перепрошую, помилився)))
Валєра
11 Тошний (Валєра)   • 12:12:45, 30.05.2012 [Материал]

В десятку!!!!!
Tkachuk_V
28 Ткачук Віктор (Tkachuk_V)   • 19:14:08, 30.05.2012 [Материал]

Пакистанцю, я вас здивую: я не тільки знаю, я СТВЕРДЖУЮ, ЩО ЛЮДИ НІКОМУ НЕ ВІРЯТЬ. Є варіанти: знати і лежати на дивані або Знати і працювати. Ми знаємо і працюємо. Знайдете людей, які до нас звертались, запитайте чи вірять вони. Дякую за критику.
Сердитый
10 Ельцин Б.Н. (Сердитый)   • 12:04:18, 30.05.2012 [Материал]

Статья может и пропагандистская, но все равно Гриценко самый порядочный политик в стране. И если бы общество было более развитым то конечно и у партии рейтинг был бы выше. А то ведь клюет народ на гречку...
Валєра
12 Тошний (Валєра)   • 12:17:46, 30.05.2012 [Материал]

"И если бы общество было более развитым"- Борис Миколайович, я бачу Ви в теніс переграли, Ви мабуть не знаєте, або не хочете знати, що саме політична, культурна, інтелектуальна еліти країни це показник розвитку суспільства!

У партії низький рейтинг, тому що суспільство нерозвинене!!!!! - да це маразм!!!!!! Партія повинна бути показником розвитку, тому що цю партію мають створювати громадяни, а не політтехнологи під вибори!!!!!!!

Але кому я це розповідаю?!!!!!
Іскандер
14 Іскандер (Іскандер)   • 12:29:03, 30.05.2012 [Материал]

Тож по Вамому рейтинги партій, сформовані різноманітними агенствами, є показником розвитку суспільства? Ви хочете сказати, що в них зосереджена політична, культурна, інтелектуальна еліта країни? І ситація із грмадськими свободами, розвитком ЖКГ, лібералізацією податкового законодавтва тощо - перебуває на підйомі?!
Валєра
16 Тошний (Валєра)   • 12:41:23, 30.05.2012 [Материал]

"політична, КУЛЬТУРНА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА еліти країни це показник розвитку суспільства!"

"Партія ПОВИННА бути показником розвитку, тому що цю партію мають СТВОРЮВАТИ ГРОМАДЯНИ, а не політтехнологи під вибори!!!!!!!" - Уважно читайте коментар!

В Україні Н Е М А Є партій, які сформовані громадянами, а не політтехнологами, тому ті рейтинги партій складені агенствами нічого не показують крім бажаних результатів власне політиків!!!!!

Формування політичної культури - це процес, який не можливо пройти за 20 років! Повинно змінитись покоління політиків, що відбулись реальні зміни у цій сфері!!!!!
Іскандер
17 Іскандер (Іскандер)   • 12:57:22, 30.05.2012 [Материал]

Пане Валєра, уважніше читайте своїй ж слова: "У партії низький рейтинг, тому що суспільство нерозвинене!!!!! - да це маразм!!!!!! Партія повинна бути показником розвитку, тому що цю партію мають створювати громадяни, а не політтехнологи під вибори!!!!!!!" Від зворотнього: високий рейтинг партії - отже, наприклад, ПР чи ФЗіБЮТ - передовики у показниках розвитку партії громадянами? Так?))

"В Україні Н Е М А Є партій, які сформовані громадянами, а не політтехнологами, тому ті рейтинги партій складені агенствами нічого не показують крім бажаних результатів власне політиків!!!!!
Формування політичної культури - це процес, який не можливо пройти за 20 років! Повинно змінитись покоління політиків, що відбулись реальні зміни у цій сфері!!!!!"
Погоджуюсь на 100%!
Як, власне, і Ткачук, який у своєму інтерв'ю про це ж говорить: "Моей персональной амбицией является построение ПАРТИИ СНИЗУ. Практически сделать это очень трудно, но мы это реализуем". Хіба, ні?
Валєра
20 Тошний (Валєра)   • 13:10:00, 30.05.2012 [Материал]

"ПР чи ФЗіБЮТ - передовики у показниках розвитку партії громадянами? Так?))" - ні ці партії розбудовувались не з низів а "по команді"! У ПР на Житомирщині 28 тис членів партії а по Україні мало не 2 млн. У БЮТ по Україні 1,5 млн - результати роботи цих партій які???!!!

А про те що Ткачук і К" будують партію з низів, то я Вас запитаю кого крім Величка та Ткачука Ви ще знаєте від партії Громадянська позиція у Житомирі?
Іскандер
22 Іскандер (Іскандер)   • 13:19:40, 30.05.2012 [Материал]

"У БЮТ по Україні 1,5 млн - результати роботи цих партій які???!!!" Найважливіший - це те, що 1,5млн. членів БЮТ допустили "посадку" їх лідера.

"()кого крім Величка та Ткачука Ви ще знаєте від партії Громадянська позиція у Житомирі?"
Партія будується. "В ближайшее время, як каже Ткачук, вы увидите НОВЫЕ лица и услышите ПРОГРЕССИВНЫЕ идеи".
Tkachuk_V
25 Ткачук Віктор (Tkachuk_V)   • 19:00:03, 30.05.2012 [Материал]

Плюсую. Валеріє, приходьте до нас і побачите, що політтехнологів в нас немає. Є команда людей з різних сфер, які будуть партію.
Юрко
15 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:32:09, 30.05.2012 [Материал]

Рижук???))
Tkachuk_V
26 Ткачук Віктор (Tkachuk_V)   • 19:05:13, 30.05.2012 [Материал]

Сердитый, погоджусь: серед представників інтелігенції Гриценко - незаперечний лідер. АЛЕ (в тому числі) ми з Вами маємо брати на себе ініціативу в РОЗВИТКУ нашого суспільства, яким би воно не було. Я не вірю, що Рижук та Дебой це зроблять за нас. Але вірю, що це зробимо ми.
Валєра
18 Тошний (Валєра)   • 12:58:24, 30.05.2012 [Материал]

Нам усім потрібно зрозуміти просту річ, що крім нас самих хліб з маслом на стіл ніхто не положить! А для того що б жити "добре" треба піднімати свій зад із ліжка не лише на вибори і у вбиральню!

Можливо цей молодий політик і має добрі наміри та бажання змінити щось у місті, але я йому НЕ ВІРЮ! Нехай доведе спочатку свої гучні гасла на практиці, нехай зробить конкретні речі, отримає певний позитивний результат!!

Голосувати за гасла я не буду!!!
Іскандер
19 Іскандер (Іскандер)   • 13:09:03, 30.05.2012 [Материал]

Плюсую Вас. Але з уточненням: єдиний депутат від ГП ВЖЕ виконує свої обіцянки і звітується про хід їх виконання, та загалом про свою роботу у міськраді. Буде більше представників від ГП у майбутньому складі міськради - переконай, результат буде відчутнішим.
Валєра
21 Тошний (Валєра)   • 13:15:15, 30.05.2012 [Материал]

Особисто до Величка претензій немаю - нехай працює саме для цього його обрали! Але говорити про результат роботи ГП у майбутньому рано - курчат по осені рахують!
Іскандер
23 Іскандер (Іскандер)   • 13:28:59, 30.05.2012 [Материал]

От разом і порахуємо;)
Оголошення на ЖЖ інфо: