Живий Журнал
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Admin  
Негативный отзыв о магазине "Даринка"
kozulkaДата: Пн, 04.01.2016, 11:54:47 | Сообщение # 1
Полковник
Сообщений: 179
Репутация: 20
Награды: 10

Украина, Житомир
Не люблю такое делать, но очень зла. 
Хочу оставить очень негативный отзыв о магазине игрушек "Даринка" (перекресток Домбровского и Победы). Моя мама купила ребенку игрушку на НГ, чек магазин не дал, сказали, что, если надо будет поменять, то поменяют без чека (распространенная у нас практика). Через три дня мама решила игрушку поменять (не открывали, всё с ней ок, игрушка просто не подошла по возрасту). Ей устроили дичайший скандал!!! "Где ваш чек?! Мы ничего не меняем!! С кем вы договаривались об обмене?!" и т.п. Всё это - с криками и визгом. Довели маму до слёз. Игрушку она так и не поменяла. Больше я в этот магазин не зайду и Вам не рекомендую: надурят и обхамят. Спасибо за внимание.
Offline (Украина)  
  Блог пользователя kozulka   
MasterXДата: Пн, 04.01.2016, 12:13:10 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Сообщений: 4889
Репутация: 2558
Награды: 40

Украина, Житомир
kozulka, Ну без чека никто не поменяет. Мало-ли где товар взяли (купили).

Тут больше вашей мамы упущение. Чек нужно всегда брать. А если не дают - не покупать. Это сразу говорит о репутации магазина.
Offline (Украина)  
  Блог пользователя MasterX   
kozulkaДата: Пн, 04.01.2016, 13:04:16 | Сообщение # 3
Полковник
Сообщений: 179
Репутация: 20
Награды: 10

Украина, Житомир
Да, согласна, что надо брать чек. Только вот очень много магазинов в нашем городе работают без чека. И всегда без проблем можно поменять товар. С таким хамством сталкиваюсь впервые.
Offline (Украина)  
  Блог пользователя kozulka   
ІванДата: Пн, 04.01.2016, 13:09:26 | Сообщение # 4
Генерал-лейтенант
Сообщений: 556
Репутация: 134
Награды: 8

Украина, Житомир
Товар можна обміняти і без чеку. Проте з чеком значно простіше.
Навіть якщо у магазині не встановлений касовий апарат, завжди вимагайте чек, який виписується від руки із печаткою підприємця, що здійснює торгівлю. Існує перелік товарів, яких не можливо обміняти. До них, зокрема належать дитячі іграшки м'які та дитячі іграшки гумові надувні. Якщо ваша іграшка інша - її без проблем можна обміняти впродовж 14 днів з моменту купівлі.
Тому раджу ще раз сходити в магазин і попросити або обміняти на інший товар, або вимагати повернути кошти.
Для цього можна заздалегідь підготувати заяву. Проте можна й без неї. Раджу з самого початку всю розмову з продавцем фіксувати на відео. Якщо продавець поводить себе неадекватно, ображає, кидається на вас і намагається вихопити пристрій, на якій ви здійснюєте запис, сміливо викликайте слідчо-оперативно групу і пишіть заяву про скоєння злочину, бажано, аби вас у магазині було двоє, аби вас супроводжуючий виступив у якості свідка. Якщо агресивних дій по відношенню до вас немає, але продавець не погоджується обмінювати товар, тоді вимагайте книгу скарг і залишайте у ній запис.
Також просіть телефон директора і телефонуйте йому. Зазвичай директори більш адекватніше і ситуація одразу вирішиться на вашу користь, як того вимагає Законодавство. Зазвичай, більшість проблем від того, що реалізатори товарів не є обізнаними в законодавчих питаннях.
Але ще раз наголошує, що потреба йти до магазину і розраховувати на повернення своїх коштів, або обмін товару може бути лише тоді, коли іграшка не мяка та не надувна гумова. Бажаю удачі у відстоюванні своїх законних прав споживача.
Offline (Украина)  
  Блог пользователя Іван   
TixaiaДата: Вт, 05.01.2016, 14:57:15 | Сообщение # 5
Лейтенант
Сообщений: 53
Репутация: 0
Награды: 1

Российская Федерация, Петропавловск-Камчатский
Простите, а в Украине действует закон, о применении контрольно-кассовой техники при осуществлении наличных денежных расчетов ? Я просто не в курсе, ну если нет контрольно кассового аппарата, выписывается товарный чек. Зачем же покупать "кота в мешке", и уходить без документа на руках.

Offline (Нидерланды)  
  Блог пользователя Tixaia   
HoakinaДата: Вт, 05.01.2016, 17:49:41 | Сообщение # 6
Генералиссимус
Сообщений: 10974
Репутация: 6192
Награды: 666

Украина, Житомир
Цитата Tixaia ()
Зачем же покупать "кота в мешке", и уходить без документа на руках.
Вам же пояснили, що був банальний обман. Тобто якась дурнувата продавчиня строїть з себе принцесу. Це людський фактор. Я завжди все міняла. Тим більше вимагають же не гроші, а іншу іграшку на ту ж суму. Магазин нічого не втрачає. А тепер втратив репутацію
Offline (Украина)  
  Блог пользователя Hoakina   
MasterXДата: Вт, 05.01.2016, 18:39:36 | Сообщение # 7
Генералиссимус
Сообщений: 4889
Репутация: 2558
Награды: 40

Украина, Житомир
Цитата Hoakina ()
Тобто якась дурнувата продавчиня строїть з себе принцесу. Це людський фактор.

Не обов'язково. Це поширена схема серед недобропорядних продавців, щоб продати лівий товар повз каси. Чека нема - гроши кладуться собі в карман. Магазин нічього не знає і нічього не отримує з цієї оборутки, крім втрати до репутації.


Сообщение отредактировал MasterX - Вт, 05.01.2016, 18:40:18
Offline (Украина)  
  Блог пользователя MasterX   
TixaiaДата: Вт, 05.01.2016, 18:40:14 | Сообщение # 8
Лейтенант
Сообщений: 53
Репутация: 0
Награды: 1

Российская Федерация, Петропавловск-Камчатский
Понятно,  тоже не хожу в те магазины, где мне не нравится обслуживание покупателей.
Offline (Нидерланды)  
  Блог пользователя Tixaia   
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: