Штучна «газова» паніка… Навіщо?
З 1 липня2015 року у Житомирі і області приступив до «виконання газообов’язків» новийпостачальник газу для населення – товариство «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» - замість ПАТ «ЖИТОМИРГАЗ». Усе було б гаразд, бо нічого дивного не має у зміні «газохазяїна» в області, що відбулася згідно з відповідної постанови НКРЕКП (Хто це такий, чи шо воно таке, я не знаю, але впевнений що то є вельми повноважний орган щодо загального газокерівництва). Зміна«газохазяїна» звісно потягнула за собою широку звірку органів газопостачання з населенням. Це теж зовсім природно і правильно, коли звірка проводиться з особами, у котрих є заборгованість передстарим постачальником газу, бо загальна звірка Договором на постачання газу невстановлена. Проте новийпостачальник газу виявився дуже розумним у плані звірки, і для того, щоб охопити більше населення для звірки, вислав кожному користувачу газу «Рахунок за оплату послуг газопостачання за червень 2015 року». У цих Рахунках кожний приблизно 10-й споживач, наприклад, по Радомишльському району ВКРАЙ НЕ СПОДІВАНО побачив великий / порядку1000 гр. і більше/ НЕ ІСНУЮЧИЙ БОРГ за газ і суворе попередження про можливе ПРИПИНЕННЯ ГАЗОПОСТАЧАННЯ для цього користувача. У Радомишлі почалася маленька паніка, люди, хапаючись за серця, побігли на НЕ ОБОСНОВАНІ звірки. У газогосподарстві створилися штучні черги. А проїзд на «звірку» коштує по місту загалом 8 гривен… У газогосподарстві зсилаються на збій комп’ютера… А чи від того людям легше? Бо у плату за газопостачання входить і плата за той «газовський» комп’ютер і його обслуговування. Отож і виходить, що коли комп’ютер видав не можливі показники, що вказують приблизно на таке, що людина НАТОМІСТЬ (!!! ) не сплачувала за газ приблизно 2 роки, то на звірку до користувача газу повинен прибути співробітник газопостачання додому, чи по телефону повідомити клієнта про технічний збій комп’ютера та вибачитись.
Сообщение отредактировал Странник - Сб, 01.08.2015, 13:33:25 |