ведь есть же на диванах умные люди, сами не служили, но совет военным дадут.
Это ты про себя? Это как в анекдоте про пожарников:
Устроился мужик на работу пожарником. Через месяц встречает друга, тот спрашивает как работается. - Ты знаешь, неплохо. Зарплата приличная, платят вовремя, паек, обмундирование... Опять же, ребята хорошие подобрались, в шашки играем, в домино... Но б..., как пожар, так хоть увольняйся!
От такие лысые пьяные "военные" как из видео. Про караульного ничего плохого я не говорил и советы не давал. Так что завали пасть, профессионал.
"Укрзализныця" собирается повысить цены на перевозки грузов на 15%. В итоге, все, что мы экспортируем заграницу, подорожает. Нам будет сложнее продавать свое зерно, металл, удобрения. Многие предприятия могут вообще закрыться. В свою очередь, кризис в металлургии скажется на всей экономике и курсе гривны. Экспорт падает с каждым годом все сильнее. А подобные меры "Укрзализныци" делают всю нашу страну неконкурентоспособной на мировом рынке. То есть все цели по завоеванию европейского рынка, сами же чиновники гробят. Почему правительство не контролирует "Укрзализныцу"? Кто за этими повышения стоит? Как Яценюк объяснит эти "непопулярные меры"?
Rodogar, почему вам в Питере на Савушкина, 55, до сих пор в клавиатуру украинский язык не добавили? Сложно через Гугл закачать? Передайте вашему куратору мои пожелания, а то текст ваш читать невозможно: впечатление, будто вы только вчера грамоте научились.
Основна реформа середньої школи ще не розпочалася вповні, вона запланована на найближчі роки і тісно пов’язана з процесом децентралізації в Україні. На практиці це означає, що місцеві громади (органи місцевого самоврядування, об’єднані територіальні громади) матимуть більше повноважень і коштів та зможуть самі вирішувати питання щодо матеріально-технічного забезпечення навчальних закладів, в першу чергу – садочків та шкіл. Саме з цією метою Кабінет Міністрів Постановою від 20 січня 2016 року затвердив зміни у порядку створення освітніх округів та визначив умови функціонування загальноосвітніх навчальних закладів в рамках децентралізації. Це дасть змогу створити на місцях опорні школи – добре оснащені всім необхідним для сучасного навчального процесу, з обладнаними кабінетами та лабораторіями для фізики, хімії, біології, географії, математики тощо. Організація та оснащення опорних шкіл фінансуватиметься як з державного бюджету, так і з місцевих бюджетів, з можливістю залучення грантових коштів. Опорні школи потрібні для того, щоб учні з різних населених пунктів, незалежно від розміру цих населених пунктів та матеріального стану родини, мали рівний доступ до якісної шкільної освіти. Оскільки опорні школи забезпечуватимуть освітні потреби населення на досить значній території, вони передбачають організоване підвезення учнів та педагогів шкільними автобусами. Цими питаннями опікуватимуться місцеві громади.
Тим, хто мліє від щастя, дивлячись, як групи придурків з патріотичним завзяттям блокують російські фури на Закарпатті та Рівненщині. Пояснюю: практично уся продукція, яка блокується, вже проплачена і де-факто є власністю не російських компаній, а європейських споживачів. Росіяни лише здійснюють доставку. Уся продукція, яка поступає на територію ЄС, не перебуває під санкціями, тобто, ввозиться цілком легально.
Європейські споживачі мають повне право пред'явити Україні претензії і вимагати від влади забезпечення безперебійного постачання товарів, які легально і вчасно мають бути поставлені споживачам. Інакше вимагатимуть серйозних штрафних санкцій - саме від України. І будуть на 100% праві. Хто від цього програє? Росія? До речі, менше, ніж за два місяці у Нідерландах референдум. Пам'ятаєте?
а з яких це пір наша країна відповідає за підприємців іншої країни, які обрали не той маршрут для транзиту? що нема кудою? ми не єдина країна, через територію якої можна добратись до ЄС
Тим, хто мліє від щастя, дивлячись, як групи придурків з патріотичним завзяттям блокують російські фури на Закарпатті та Рівненщині. Пояснюю: практично уся продукція, яка блокується, вже проплачена і де-факто є власністю не російських компаній, а європейських споживачів. Росіяни лише здійснюють доставку. Уся продукція, яка поступає на територію ЄС, не перебуває під санкціями, тобто, ввозиться цілком легально.
Так и той группе придурков в российском правительстве, которые закрыли транзит украинским товарам пламенный привет. Часть из этого товара уже была проплаченна в том числе потребителями из таможенного союза.
а з яких це пір наша країна відповідає за підприємців іншої країни, які обрали не той маршрут для транзиту? що нема кудою? ми не єдина країна, через територію якої можна добратись до ЄС
+100 Не подобається через Україну - єжжай через Польщу...
А влада росії може розробити для своїх "далекобійників" альтернативні маршрути в Європу, як от: - паромом з порту "Кавказ"; - у трюмі великого десантного корабля через Босфор; - трубопроводом "Південний потік-2" (зі скидками для тих, хто планував скористатися "Південним" чи "Турецьким" потоками). І взагалі, незрозуміло, для чого їм бездуховна гейропа в умовах санкцій/антисанкцій і заяви мєдвєдєва про "холодну" війну...
Пояснюю: практично уся продукція, яка блокується, вже проплачена і де-факто є власністю не російських компаній, а європейських споживачів. Росіяни лише здійснюють доставку. Уся продукція, яка поступає на територію ЄС, не перебуває під санкціями, тобто, ввозиться цілком легально.
а з яких це пір наша країна відповідає за підприємців іншої країни, які обрали не той маршрут для транзиту? що нема кудою? ми не єдина країна, через територію якої можна добратись до ЄС
Якщо ми не хочемо, аби транзит йшов нашою країною - потрібно про це казати нормальною людською мовою. Заздалегідь. Президент, кабмін або відповідне міністерство оприлюднює заяву (вводить в дію нормативний акт). На кордоні нікого не пропускають. Все за законом, всі задоволені. Незадоволені малюють на карті об'їздні шляхи.
Але це не про нас. У нас гоп-стоп.
Цитатаdakar ()
У шо таки нам делать?
У нас много чего ещё транзитом проходит. Например, газ в Европу. Давайте его заблокируем. Заодно и европейцы сговорчивее станут, кредитов нам дадут. А голландцы пусть блокируют свою ассоциацию на здоровье. Нам сейчас деньги позарез нужны, а не какая-то там мифическая ассоциация. Ага?
У нас много чего ещё транзитом проходит. Например, газ в Европу. Давайте его заблокируем. Заодно и европейцы сговорчивее станут, кредитов нам дадут. А голландцы пусть блокируют свою ассоциацию на здоровье. Нам сейчас деньги позарез нужны, а не какая-то там мифическая ассоциация. Ага?
Апажди, вы ж ватаны вычищали что кредиты только во вред Украине. А ассоциация вообще грабеж. Вас ватанов, хер поймешь.
Європейські споживачі мають повне право пред'явити Україні претензії і вимагати від влади забезпечення безперебійного постачання товарів, які легально і вчасно мають бути поставлені споживачам. Інакше вимагатимуть серйозних штрафних санкцій - саме від України. І будуть на 100% праві. Хто від цього програє? Росія? До речі, менше, ніж за два місяці у Нідерландах референдум. Пам'ятаєте
Угу. Подпись на договоре чья стоит? Российской компании? Договор не соблюден. Товар не доставлен. Вопрос. К кому будут претензии. К поставщику? Или к лешему, который не пропускает поставщика через лес.
Пусть едут другой дорогой. Че они поперлись через Украину. Знали же, что тут бендеры, которые кацапов не любят.
Не будет товара деньги вернут через суд. Проблемы рабов рабовладельцев не волнуют.