авто ПДР виконують на порядок краще та й обачливіше ніж велосипедисти -днями бачив такого точно з ВелоЖа, який підставив кілька машин одразу, і на своїй полосі і на зустірічній і влетівши в поворот-зник..піди знайди і накажи.
Надеюсь не я Впереди меня вчера дверцу открыли на шорса, в итоге сирнул я и водила позади меня тоже обкакался, но получал словесных тюлей от укакавшегося водилы не я, а чел с открытой дверцой. Было на щорса в 17:20. Вапще на дорогах бывает жуть что творится, но согласен, пдд велосипедисты нарушают постоянно, и этим провоцируют хамоватых быков в автомобилях на подрезание абсолютно всех великов, без разбора. адекватные водители как-то с этим еще мирятся...
Snumsmumrik, ничего не знаю, поступил так явно в наглую получи по зеркалу в зависимости от степени, или ударом сверху вниз(тяжкая степень) или сзади в перёд(помягче проучить). Но главное чтобы водила понял за что а не потом ещё начал расказывать что вот он ангел а ты приехал и зеркало ему запилил.
На машині дотримуюся правил більш-менш справно, особливо коли інтуїція підказує, що за рогом даішник На велосипеді спеціально не дотримуюся, коли бачу даішника - ніц не вдіє ж, коли велосипедист іде на червоний сигнал світлофора. Це такий кайф, коли на трасі загоряється червоний, а пішоходів немає, всі автівки стоять, а ти на ровері ідеш)))
**На велосипеді спеціально не дотримуюся, коли бачу даішника - ніц не вдіє ж, коли велосипедист іде на червоний сигнал світлофора. Це такий кайф, коли на трасі загоряється червоний, а пішоходів немає, всі автівки стоять, а ти на ровері ідеш))) **
В Канаде штраф 250$ сразу и без обсуждений. А вы будете жить в дерьме до тех пор, пока не поймете, что правила на дороге одинаковы для ВСЕХ.
Калгариан, давай на спор, когда будешь в житомире, я на веле а ты на машине или пешком. Ну короче в роли канадского полицейского. В любом районе города. Попробуешь меня достать. В помошники себе бери еще троих добровольцев. Если меня ловишь - я даю тебе 250 баксов
Это я к твоей фразе "сразу и без обсуждений" так придираюсь, если велосипедист не захочет платить штраф - он его не заплатит А так да, я категорически против нарушений ПДД со стороны ласипедистов. Мало того что они сами подставляются, так еще и вызывают ненависть ко всем байкеам со стороны водителей
- Водії велосипедів повинні рухатись по велосипедній доріжці, а якщо її не має, то по крайній правій полосі проїзної частини якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд.
- Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині.
- Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам
- Дозволяється рух по обочині, якщо це не створює перешкод пішоходам.
- Офіційно рух на велосипеді по тротуару заборонено.
- Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80-100 м.
- Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.
Проїзд перехресть
- На перехрестях діють прості правила пріоритету . Тобто, автомобіль, який їде по другорядній дорозі, повинен поступитися велосипеду, який рухається по головній. На нерегульованому перехресті (на якому немає світлофора) рівнозначних доріг (немає ні головної дороги ні другорядної, обидві рівноправні) перевагу має той в якого немає перешкоди справа, тобто на такому перехресті автомобіль, який приближається зліва повинен поступитися дорогою велосипедисту.
- Автомобіль, який повертає направо, повинен пропустити велосипедиста, який рухається поряд з ним прямо.
- На регульованих перехрестях велосипедисти повинні підкорятися сигналам світлофора.
- Поворот ліворуч дозволено велосипедистам тільки у випадку, коли на дорозі в кожному напрямку не більше однієї смуги. Порушення саме цього правила видає необізнанність велосипедиста і в більшості випадків порушень правил дорожнього руху саме це порушення є найбільш помітним та грубим і формує негативне ставлення до велосипедистів з боку водіїв автомобілів.
- Якщо на дорогах перехрестя більше ніж одна смуга, а велосипедисту потрібно повернути ліворуч, необхідно перейти перехрестя по зебрі, ведучи велосипед в руках.
Проїзд пішохідних переходів
- Велосипедисти, як і інші водії, повинні поступатися дорогою пішоходам.
- Велосипедистам не дозволяється перетинати дорогу по пішохідному переходу, а також розвертатися на пішохідному переході. В таких випадках «потрібно переключитися» на «пішого велосипедиста».
- На пішохідних переходах та за 5 м перед ними заборонені зупинка та стоянка.
Вказівні сигнали
- Для того щоб на дорозі вас розуміли інші учасники руху, потрібно їх завчасно попереджати про свої наміри.
Перед поворотом направо потрібно витягнути пряму праву руку в праву сторону. Перед поворотом наліво потрібно витягнути пряму ліву руку в ліву сторону.
У випадку зупинки (важливо при екстреній зупинці) потрібно витягнути (будь-яку) руку догори. Також повороти можна сигналізувати рукою зігнутою в лікті, в такому випадку сигналізується поворот в протилежну руці сторону.
Використовуйте сигнали, навіть якщо оминаєте припарковану машину чи вибоїну на дорозі, та в тих випадках коли машин поряд не спостерігається!
Це досить стислі правила! Для повного розуміння ситуації на дорогах та збереження ВАШОГО ЖИТТЯ необхідно вичитати повну редакцію ПДР!!!
У випадку зупинки (важливо при екстреній зупинці) потрібно витягнути (будь-яку) руку догори.
Всегда ржал с этого правила. Интересно, пейсатель, который это пейсал, пробовал экстренно тормозить держась за руль одной рукой? Или у него ардис с нерабочими тормозами? Заранее перед торможением еще понятно, но экстренно... Шварценеггер, не иначе
В тему велосипедов.Вот мне до города из моего квартала- всего 3км.Есть велосипед и хорошая идея, когда надо транспортировать только мое тело- ездить в город не на машине-а на велосипеде..Один раз попытка была успешной.Но больше не рискую- так как повернуть влево ,в сторону города из нашего квартала- практически невозможно.Даже на машине приходится с дымом из-под колес преодолевать перекресток... это вот здесь http://wikimapia.org/#lat=42.4315724&lon=25.6831426&z=18&l=11&m=b это дорога к морю, и по ней в обе стороны несутся стада автомобилей... есть знаки ограничение 50км. но для столичных жителей- они не указ.Какой там велосипед!
Сообщение отредактировал ol675 - Сб, 19.05.2012, 13:50:12
- Поворот ліворуч дозволено велосипедистам тільки у випадку, коли на дорозі в кожному напрямку не більше однієї смуги. Порушення саме цього правила видає необізнанність велосипедиста і в більшості випадків порушень правил дорожнього руху саме це порушення є найбільш помітним та грубим і формує негативне ставлення до велосипедистів з боку водіїв автомобілів. - Якщо на дорогах перехрестя більше ніж одна смуга, а велосипедисту потрібно повернути ліворуч, необхідно перейти перехрестя по зебрі, ведучи велосипед в руках.
Оце не правило, а антиправило .Звичайно, друга смуга вважається швидкісною і виїзд на неї заборонено..але по життю я всєгда повертаю з другої ліворуч..і з третьої..і з четвертої тож Єдине правило яке я порушую постсійно свідомо та обережно не створюючи аварійної ситуації...але не вважаю за порушення окрім як офіційне -оскільки уявіть собі оцей набір рухів, дій та часу, шоп я на кожному перехресті чекав зелений для пішаків і переводив по зебрі, а потім ще на тій дорозі перехрестя знов те саме... Нівжисть не погоджусь...я так подивився..мені за банкою майонеза з Польової на Сєннний до вечора їхати
Там ниже по карте вижу целую сеть грунтовок. Подумаешь чуть дольше путь. Я бы только по ним и ездил
Грунтовки проходят в местах поселений цыган,кроме того очень часто в тех районах пасут овец-против нескольких волкодавов велосипедист не выстоит.Ну и грунтовка хороша только в сухую погоду-сейчас там и пешком не пройти.
я всєгда повертаю з другої ліворуч..і з третьої..і з четвертої тож
рекомендую смотреть или сзади нет киа соренто. Мой отец обожает таких поворачивать налево поджимая аж до встречного бордюра. Ну не замечает он их слева . И я, хоть и велосипедист, его поддерживаю в этих развлечениях
Quote (MOKRIZZONNI)
оскільки уявіть собі оцей набір рухів, дій та часу, шоп я на кожному перехресті чекав зелений для пішаків і переводив по зебрі
а как долго стоять на красный? Давайте все дружно покладем болт на светофоры, с ними столько мороки. А еще эти пешеходы зомби пытаются переходить дорогу по зебре. Кто им такое право дал? Давить всех нафиг
Сообщение отредактировал 3DSchuminator - Сб, 19.05.2012, 17:43:05
3DSchuminator, ти вирізав в цитату лиш третину рухів, які тра зробити шоп перейти на той бік дороги А на червний я завжди стою-це святе!І пішаків тож завжди пропускаю -там правило як тільки півшак ступив на зєбру з тротуара -навіть якщо він стоїть і жде тебе пропустить -його тра пропустить..і я показую шоп йшов... А тепер..УВАГА..питання таке болюче для велосипедистів...я хочу спитати вас, скіко люмен ви юзаєте своїх стратегічних суперпрожекторів на міських (!, не розбитий ґрунт в лісі) дорогах.Отих ліхтарів, світловий пучок яких ідеально осліплює все що попереду йде-їде, оскільки він ніяк для дороги не адаптований, для вело там -короче -ви бачили як люди в темряві навпроти цих прожекторів вмить сліпнуть і просто зупиняються, пробують сховатися... Це про 300+ люмен...які так популярні у велосипедистів.Чим обґрунтована необхідність такого потужного потоку? Водії та люди офігєвають (сорі) коли вєлік їде із пучком яскравішим за світло від автівки поруч Колись на ВелоЖЖ таке питання не пішло -мну просто забодали....люменометри Коли я підняв етичну сторону цього питання
Як воно красіво на ВелоПолтаві (в м.Полтава) із аськи з колишнім адміном ВелоЖЖ (він тут жив а потім уїхав )
ViX (20:43:31 15/11/2010) прикинь, местная власть сама у нас запросила пропозиции касательно того, в чем они могут нам посодействовать для повышения безопасной езды по городу на веле
А наш Дєбой знов на Велодень на моцику припреться?
На самом деле камикадзе-это лисапедист, едущий в тёмное время суток без какой-либо мигалки сзади, которая то потухнет, то погаснет .За рулём такое наблюдал не раз.
О! Про веломігалку ззаду -якраз от вчора із двору форумчанина Квана викатив якийсь нє то турист, не то марафонець(вело) а ззаду ну такий яскравий стробоскоп червоний ..Чесссно-якби ззаду був білий ліхтар -не так сліпить(перевірено), а оці червоні блималки на одному ультралайт світлодіоді -кошмар! Я трохи ззаду їхав -а потім об`їхав і втік Даж за 30 метрів ззаду неможливо їхати!!! Автомобільні чомусь не сліплять..хз..у низ світло більш розподілено по великій площі зад.ліхтаря.
MOKRIZZONNI, по поводу люменов и ослепления встречных я тоже тему поднимал когда-то, тоже понимания не встретил, но это не помешало мне самому решить для себя эту проблему. Фонарь у меня на хмл-т6 после замены драйвера выдает настоящих 566 люмен (мерялось люксометром на предприятии и переводилось в пиписькомеры - люмены). А всего то надо изготовить козырек из жести, по желанию покрасить наружную часть в цвет фонаря:
Фотик свой не нашел куда зашвырнул, снимал телефоном и в клодовке Вечером в темное время смогу снять бимшоты нормально, перезалью. Китайские промышленные козырьки - какашки. Форма же этого создавалась путем экспериментов, проб и ошибок. Было 4 картонных прототипа Кстати, очень сильно увеличилась освещенность в нижней части бимшота, за счет отражения от внутренней поверхности сего девайса. Тоесть мы не обрезали световой пучек, а перенаправили его грамотно. Есть выкройка девайса для фонаря UltraFire C1 без короны, кому надо - скину
Quote (GARRI200909)
На самом деле камикадзе-это лисапедист, едущий в тёмное время суток без какой-либо мигалки сзади
Точно, я называю их "ужас, летящий на крыльях ночи". Ну или просто мясо, фарш, шаурма...
Сообщение отредактировал 3DSchuminator - Вс, 20.05.2012, 10:32:12