Quote (Iваницький)
Латунський, блін... талант відкрився
Редакторський синдром. Ну, і ще маю пряме відношення до створення Статутів двох успішно зареєстрованих організацій. Ну що ж, Житомирське громадське об'єднання "Житомирська ініціатива"
(для тих, хто не в темі - далі не читайте - певно, буде нудно)
Тут і далі розглядати як безповоротну консультаційну допомогу громадському руху Житомирщини
1. Юридична адреса: 10014, Україна, вул. Михайлівська, 17..... Е-е, ну, було б ще не погано додати назву міста. Я розумію, що ІМ може і перестраховується. Тут потім можна вставити, ну там, Москва чи ще яка Нікосія... Ну зробіть приємне(?) Житомиру
2. Як правило на титульній сторінці вказується і територія діяльності об'єднання (обласна, зіичайно ж). Цей статус є у Загальних положеннях, але варто винести і на першу сторінку.
3. Реально ржачно виглядає МЕТА громадського об'єднаня: консолідація зусиль громадян для здійснення ініціатив, спрямованих на поширення і практичне втілення ідей місцевого самоврядування.
По-перше, всі, хто хоч трохи стикались з реєстрацією ГО, думаю, сказали б, що юстиція це нізащо не пропустить. І не пропустила б, якби не голова облради на чолі. Так, могли б ще й матюків (для колориту) до Статуту додати - пропустять. Це пряме зазіхання на делеговані органам місцевого самоврядування повноваженя. Хоча, можливо в цьому і є сакральний зміст ініціативи (до речі, а чому ініціатива в однині? - ну це так, придирка....)
По-друге: у цій редакції виглядає так, що у місцевого самоврядування (органів?) є якісь ідеї, які новостворене об'єднання збирається поширювати та ще й практично втілювати. Питання: а нафіга у такому випадку (органи?) місцевого самоврядування? Чи об'єднаня і є органом? Говоримо Ленін, усвідомлюємо - партія...
А і ще туди ж - серед основних напрямків роботи першим стоїть "вивчення та впровадження передового досвіду роботи органів місцевого самоврядування". Там далі ще про моніторинг, оцінку діяльності, громадський контроль над тим же багатостраждальним місцевим самоврядуванням. Люди просто не мислять себе без цього самого самоврядування...
Третє: консолідація зусиль громадян, а не членів організації. Ще точніше треба було б написати - електорату. Це у повній мірі відображало б прагненя авторів проекту.
4. У пункті 2.3.7 Статуту: "Здійснює інші види діяльності, пов'язані із забезпеченням діяльності Об'єднаня, які прямо не заборонені законодавством".
Теж ржачно. А якщо не прямо (це як?) заборонені, то можна? Ще стилістично: діяльності...діяльності...
5. Автори так захопилися статутотворчістю, що двічі (у п. 3.1 та п.3.2) повторили мантру: "Колективний член має право голосу на рівні з індивідуальним членом"
Хм... Ігоре Миколайовичу, зробіть приємність, оголосіть список 18 організацій, які мають бажання приєднатись до Житомирської ініціативи вже зараз - до початку її діяльності. А?
6. Не демократично, що Загальні збори відбуваються раз на два роки. Ну, навіть Партія Регіонів проводить з'їзди раз на рік...
7. У Загальних положеннях говориться про низові організації, а починаючи з IV розділу про районні (міські). Ну панове, ну ясно, що злизано з якогось партійного Статуту (я навіть, здається, здогадуюсь з якого) але ж вичитуйте.....
8. Перетинається (причому, навіть у дефініціях) компетенція Загальних зборів і Ради. Це не припустимо!
9. Загалом з багатьох управлінських моделей автори проекту обрали, ІМХО, найгіршу, совкову. Організацією де-факто керує голова виконавчого органу. Про КРК сказано невиправдано мало.
Я вже мовчу про узгодження відмінків та родів у реченнях. Я не філолог, але, блін, дали б це на вичитку мовникам, перш ніж роздавати людям.
Я ще не дочитав дві сторінки, але чітко зрозуміло одне - ця фількіна грамота в останню чергу цікавила організаторів. Там же є розумні досвідчені люди. Але це писалось лівою ногою. Ну, як корабель назовеш....
Добавлено (30/01/2008, 21:26:34)
---------------------------------------------
Не ладно, панове
Добавлено (30/01/2008, 21:42:16)
---------------------------------------------
Таки дочитав.
Щодо контрольно-ревізійної комісії (КРК): не прописані основні повноваження -прописані лише виключні, та й то - куцо обрізані.
Вперше бачу, що КРК підзвітна Раді, а не Загальним зборам. Авторитаризм повний.
Позитивним (і не типовим) моментом я бачу те, що рішення Ради приймається 2/3 її членів. Це наближено до ідеального варіанту - консенсусу.