Это фото надо рассматривать, как фото детективного жанра. Типа раскрой следы преступления...
Давайте мыслить логически. Обратимся к украинскому словарю в инете....
Quote
Вервечка, -ки, ж. Веревочка, на которой привешена люлька
Возможно там на дереве (возможно чаїне), на "вервечках", висит люлька, в которой оставили незаконнорожденного, а все детали пропали после сжатия. На мостике же остались только следы преступника.
Добавлено (03 Сентябрь 2012, 19:09:43) --------------------------------------------- Не, ну если серьезно, то MOKRIZZONNI, ты ж не в Закарпатье.... Такое наречие тут, на севере Украины мало кто понимает. Тут даже Гугл не справится. Та его и не так просто так перевести.
Ближе всего наверное будет "Следами заброшенных подвесных мостиков(тропинок)" Хотя оригинал звучит красиво.
Сообщение отредактировал MasterX - Пн, 03.09.2012, 19:12:30
Вибачте колєги, але я не любитель чужорідних слів "канапки-горнятко..", так шо "вервечки" це просте трошки підзабуте загальноукраїнське слово, а не з діалектів :p, словник Грінченка у допомогу
Quote (MasterX)
Веревочка, на которой привешена люлька
Сильно вже напряму -в художньому слові воно має інше значення.Тобто по-сучасному " слідами чаїних зграй"..тіпа. На мостік не звернули уваги? Хто його основний пішохід ? Воот... Так шо назва абсолютно точна і романтична трох. Чи я маюсь називати фото документально точно і ясно з повним описанням? Ні.
А ще кажуть американці тупі. Чайки,ластівки,воронм,обісрали кладку.Воот!
Добавлено (03 Сентябрь 2012, 21:39:06) --------------------------------------------- А если по теме ....переводы для фото?Там язык всем понятный. Кто как хочет,так и переводит для себя.Вервечка-ряд, череда,вереница,возможно даж караван.
Нуу...нашо ж так. Як на мій погляд -шо я побачив -це вперше в житті побачив таку виразну чаїну кладку ,де як на нашому пішоходному видно люблять відпочивати саме чайки, оскільки місцина ця глуха та нехожена -до містка веде заросла ледве топтана стежина.За дитинства мого там кажись і мостка не було ніколи, а цей з`явився з появою орендарів цього ставка які розбудували його туристичними цяцьками(альтанки( на ЗП фото), хижки, оті для рибалок причали..обкрутили береги електричкою, і пр) ^_^ Так шо місце це для чайок видно дуж потрібне для зустрічей, зльотів -але ж уява малює більше - наче це чаїний шлях чи подібне. Власне місток досками дуж вдало в`ється, в сюжет - не рівно стрілою (було б штучно сильно), а саме наче вирує і кудись щезає. Стальний каркас троха портить, але не виріжеш... Я пробував різні діафрагми -цільніше з цією - f 6,7 Про чаїний послід -він там накоплений вже, не за сезон - і головне абсолютно сухий, тому ніякої відрази не викликає. А от образ кладки формує яскраво і однозначно. Яскравості у ФШ канешно підкручено було. Я коли ступив на нього -все шо я згадав одразу, це дитинство, коли з братом лазили по тонким доскам на голубятнях . Й тут таке враження було, ніби на тому березі у полі живе-поживає ціла популяція чайок
Quote (kolvich)
А если по теме ....переводы для фото?Там язык всем понятный.
Видно не всім. Бажання деяких примітивно сприймати фото просто як загажену кладку мене дивує, адже назва фото не "послідом чайок" а більш провокуюча на мрійливість " Вервечками...". Тут вродь акцент поставлено і назвою і компонуванням кадру. На жаль доводиться детально розписувати "анамнез фото" А це насправді від мене як автора ніхто не може вимагати -доводити свої почуття-відчуття в тому місці в той час. Як від чого шо народжувалось, розглядалось ..і пр. Шкода якщо побачився тільки "послід" як голий факт, і все От якщо той місток зворотньо відзняти -й близько не малюється тема вторгнення мене в чаїне острівне життя, де місток -наче єдиний шлях до чаїної колонії на який ступив і я (згідно назви фото).
MOKRIZZONNI, шото меня коробит, даже не знаю от чего больше. От непонимания сюжета или от его неестественности...
Простые вопросы?А ответ еще проще.Да простит меня Yur4ik61 (я говорил не буду ) Почему некоторые фото многим не понятны и они дороги только автору? К примеру "Слідами чаїних вервечок".Есть фото и глазами мы вошли...дальше полный тупик.Ищем выход,а его нет.Также как и передний план прошел через весь снимок и втаранился в заросший берег и дерево в зоне ЗС ,небо перед грозой служит неплохим фоном,а выхода нет .Ну да ладно!
Quote (MOKRIZZONNI)
От якщо той місток зворотньо відзняти -й близько не малюється тема вторгнення мене в чаїне острівне життя, де місток -наче єдиний шлях до чаїної колонії на який ступив і я (згідно назви фото).
Меня это больше успокоило,чем построение линий вертикаль-горизонталь,ракурс,композиция.У молодежи сейчас другие ругательства...фотошопы,лайктрумы.... а клац и непонятно Так,что не в обиду и не в критику мой пост. А вот туда не надо.
Первое что пришло в голову - пьяный маляр, который на мостике белую краску нес.
Вот чайки - это то, что вообще не пришло в голову не из просмотра фото, не из витиеватого и красиво звучащего названия. И вообще, даже никакой ассоциации с птицам.
MOKRIZZONNI, все конечно ИМХО, но мне кажется, что не только мне показалось, что то, что ты рассказал на словах, фотография совершенно не передает. Вот только обработка и размытое дерево пытается достучаться до глубины сознания и пробудить какие-то воспоминания. Только вот-какие?... Картинка это не раскрывает.
Сообщение отредактировал MasterX - Вт, 04.09.2012, 00:12:44
Вот только обработка и размытое дерево пытается достучаться до глубины сознания и пробудить какие-то воспоминания. Только вот-какие?... Картинка это не раскрывает.
Не всі фото легко та просто розуміються збоку. Тільки тепер я зрозумів, шо ви й справді просто не ідентифікували мост з чайками через тії плями...я ж то там був, а ви нє А Чайок на мосту єссно не було.
Quote (MasterX)
Вот чайки - это то, что вообще не пришло в голову не из просмотра фото, не из витиеватого и красиво звучащего названия. И вообще, даже никакой ассоциации с птицам.
І тоді моя задумка потребує ще якоїсь описаловки стрєлками на фото , або сподіватись ще раз туди забрести , када там на мостку буде валятись п`яна чайка шо мене підпустить на кадр...і вже на шЫдевр
Quote (kolvich)
Yur4ik61
Як це так це?
Quote (kolvich)
акже как и передний план прошел через весь снимок и втаранился в заросший берег и дерево в зоне ЗС ,небо перед грозой служит неплохим фоном,а выхода нет
О, це вже шось "своє" по суті фото. Як на мене місток вертляво розчинився в півострові, на якому не дерева, а саме більш властива для чайок -осока, тіпа. Рєзкого "втаранився" не відчуваю взагалі. Однозначно шо альтанка та стовпи з проводами -зайві на фото з таким сюжетом. Але враховуючи шо більшість навіть не здогадалась(виявляється!) шо ті плями і є прив`язка до "чайок" , то звичайно, що оце несюжетне сміття доодатково плутає, заважає, захаращує.
Взагалі вся увага до крученого мостка який виразно в`ється вглиб фото. Тупіка не відчуваю ібо по суті місток заводить саме вдаль фото, тобто в одну сторону.. Це не із розряду композиційних побудов де погляд має пройти по всім елемента фото, зациклено. Да помойму всі мости -вони проводять погляд вздовж себе в одну сторону. Тут канешно кожен своє думає.
Меня это больше успокоило,чем построение линий вертикаль-горизонталь,ракурс,композиция.У молодежи сейчас другие ругательства...фотошопы,лайктрумы.... а клац и непонятно
пасіб. Тому шо я не академічний фотограф, я любитель -тобто я "люблю".Да, я дуж чуйствітєльна рослинка що і формує перший план в моїх "продуктах" А то шо фотознання якісь маю -так тому що без них у фотографії що є дуж технічним видом творчості трошки болотисто буде.А так кроки мої краще,впевненіше опираються на ґрунт , так скаать. При цьому не можу похвастатись тою технічною якістю, яку хотілось би отримувати із фотооригіналів.
Так в том-то и задача фотографа, чтобы донести на фото то, что он хочет показать и чтобы зритель это понял. Может не сразу, может просмотрев и поняв все элементы фото.
Но тут же ничего ни с чем не вяжется. Фокус на мостик, на котором непонятные белые пятна. Дальше переходим взглядом в даль где размытое приоткрытой диафрагмой дерево. Даже если у зрителя имеется знания о том, как выглядит осока и что чайкам свойственна осока, то почему он должен подумать, что это именно осока - ведь дерево размытое!?. После того, как вдали видишь размытый фон сразу предполагаешь, что что-то пропущено. Возвращаешься взглядом опять на мостик и опять по кругу. В коне концов приходишь к ощущению, что чего-то не хватает.. Небо и речка создают настроение тревоги, к которому добавляется непонимание сюжета.
А название - вообще отдельная тема. Мало того что оно вызвало разночтения, то с кадром вообще никак не вяжется. Лучше в таком случае вообще не давать названия.
Если бы я хотел передать то, что описано, то я бы попытался снять не пейзаж на прикрытой диафрагме, а макро помета с уровня мостика (или чуток повыше) с закрытой диафрагмой, чтобы на фоне было это дерево размытое и помет приобрел бы хоть какой-то объем и был узнаваем. Хотя тоже не факт, что получилось бы.
Quote (MOKRIZZONNI)
Це не із розряду композиційних побудов де погляд має пройти по всім елемента фото, зациклено. Да помойму всі мости -вони проводять погляд вздовж себе в одну сторону.
А такие композиции обычно кадрируют квадратом, чтобы не было явных центров ЗС и глаз не бегал по фото.
Дорогий Мастер-Х та інші, ви можете впиратись шо фото невдале скільки вам завгодно. Саме для цього я сюди і вставляю свої фото. Щоб почути сторонню обґрунтовану і стриману в емоціях думку Але прохання уважно прочитати мої нарікання на вашу ж неуважність.
Quote (MasterX)
а макро помета с уровня мостика (или чуток повыше) с закрытой диафрагмой,
Я знімав і нижче, і кривіше (завалюючи) - але то не то, наітивно. На мостку тоді в задачу не ставилась повна інформаційна ясність, читаємість -це фото (вже писав) просто вигулькнуло враз переді мною -тобто воно на чуттєвих асоціативних переживаннях без вимірювання і вишукувань на "тупіків", "осока-не-осока", "чайки є-чайок немає" з`явилось... Я вибрів на оригінальний небачений досєлє місток.І мені понравилась "іменна" вита дошкова стежина що ховалась на тому березі. А тут ще й спогади, коли пішов по ній. Якось простіше чим вглядання в тупіки і осоку І в той же час глибше і інтимніше.
Quote (MasterX)
А такие композиции обычно кадрируют квадратом, чтобы не было явных центров ЗС и глаз не бегал по фото.
ага, всупереч моєму внутрішньому баченню смислу, емоцій, характеру, настрою відзнятого та викладеного тут матеріалу. Ібо запевняю вас, моє око не бігає.І не тіко моє. І запевняю -я часто "пробую" квадрат. Я вже писав, такі виражені ( в кольорі та об`ємі) складові як оцей місток заводять тіко вглиб і стопоряться таки на дереві. Дерево ж нікуди не дінеш,на жаль.Це якщо по частинам.. Якщо бажати причепитись до автора -то без назви і бажанні сприймати фото як "пейзаж"
Quote (MasterX)
то я бы попытался снять не пейзаж на прикрытой диафрагме,
вся критика була б доречна - і гуляння по фото (бо пейзаж розглядають, розкладають просто навіть вже підсвідомо), і тупік в дереві... Але ж я вже в другому пості розказав про "анамнез фото" -звідки випливає шо це жанр, філософська лірика. А вона вибачте тільки образами читається, не попіксельно.Чули про таке: асоціативно -інтуітивне сприйняття? Це дещо притилежне задачі документально підтверджувати приналежність частин фото до існування чайок
Quote (MasterX)
а макро помета с уровня мостика (или чуток повыше) с закрытой диафрагмой, чтобы на фоне было это дерево размытое и помет приобрел бы хоть какой-то объем и был узнаваем.
Господи, скіко мона! Ви назву читали? Автор не дарма там прописав в ній смисл фото Фото на f 3,5 було неприйнятне: 20 см ГРИП пятен на мостку -не сприймаються взагалі. Хочеться більшої, довшої "вервечки", тобто я в смислі як шляху за чайками вслід. Дяки вервенутим дошкам. Короткий в ГРІП елемент який чітко, документально змальовує послід ажж ніяк не є смислом фото, образу шо я побачив
Quote (MasterX)
чтобы донести на фото то, что он хочет показать и чтобы зритель это понял. Может не сразу, может просмотрев и поняв все элементы фото.
Шаблон з курсів "как быстрее, лучше, дороже продать фото". На фото можуть буть авторські роздуми, філософія, мрії, його власні асоціації як в поезії, музиці - глядачу ( слухачу, читачу) буде доступний тіко настрій, емоція, натяк без раздєлки твору на деталі. Читаєм вище про жанр. На жаль, повна зрозумілість задумки широкому глядачу виявилась недосягнутою через оті плями Я їх прив`язав до чайок -але того не видно однозначно. Ще й особиста, внутрішня, прихована інтимність фото усколаднюють. А тут ще й розклали ніби пейзаж. Тому пропоную: "по умолчанию" ,якщо ж з другого погляду і забути про приналежність плям на мостку чайкам (хай це знатиме як так - вже тільки автор)- фото сприйматиметься простіше (я вже вище писав) - "стежинками в ті місця, де гніздуються чайки", чому сприяє і вигнутість коси протилежного берега(схожа на острівець) і центр того -оте дерево. І не біда що плями на дошках не будуть ідентифіковані з чайками. Достатньо двох широких хвильових розрізів ріки, нерівного містка що наче чаїна вервечка...але вже в небі, і "морський" грусний настрій тонування...мандра. Ну? _ Далі по назві...
Quote (MasterX)
Лучше в таком случае вообще не давать названия.
вважаю недоречним зауваженням.Читати вище про розкладання творчих об`єктів на частини. Далєє:
Quote (MasterX)
Мало того что оно вызвало разночтения,
Ви пропонуєте мені давати назви згідно середнього рівня обізнаності і начитаності сучасного глядача, який читає здебільшого інет тексти , а точніше: тести, обзори, інструкції, коментарі на жж...??? Вказана епоха сьогодні вже чітко класифікована: постгуманізм, кіберкультура. Імхо назви із слів букваря також не мають смислу, ібо мій рівень світосприйняття що відображається в цій темі частково у фото так само буде їм все одно недоступний. Це вже підтвердили деякі учасники теми, повідомлення яких довелось видаляти за порушення правил теми, де першим було -недостатня культура до співрозмовника. Ви справді думаєте що такого рівня людина, хай і двісті раз титулований фотограф(наприклад) -колись зможе (просто для себе) відчути, пройнятися роботами що відображують внутрішній світ в деякій мірі фотографа з іншою внутрішньою культурою? такого нонсенсу ніколи не було й не буде. Тому що дихотомічні ознаки індивідуума і ще багааато чого ще ніхто не відміняв Це фото не для "тих". Але вони бісяться і все одно встряють в тему -і знову з примітивним хамством, ібо спродукувати думку в вихованій формі вони не здатні.
__________ Дорогий MasterX та інші й справді досвідчені фотографи, я розумію насправді вашу логіку -може в цьому і проблема, ви все пробуєте фото відзняте ірраціонально на спонтанних проривах розписати по академічним правилам побудови кадру (ще й як пейзажу) Запевняю вас, мене як особистість тра сприймати як маленький всесвіт, тобто ширєє ніж просто обиватєль із фотіком на шиї і уважніше читати особливо коментарі, підписи, надписи. Інакше при недочтєнії те фото вже прохання до мене не прикладати)))
І тоді, ви б могли віддатись бажанню просто подивитись фото, може і у вас з`явилось би тяжіння до тої мандри по мостку кудись де живуть чайки і де брів я. Але у вас вже є багаж всяких імперативів, і тому таак важко віддатись емоційно-почуттєвому сприйняттю. Що не вдалось у фото -я визнаю: Плями до чайок...... І через це -неповне сприйняття та шукання. Якби всю серію назвати якось романтичніше, може вдалось би глядача налаштувати на інший рівень чутливості і відповідно розуміння фото, ближче до того як їх відчував я, автор, там, в момент бажання щось передати. Ібо мені властивий волюнтаризм та ірраціоналізм в творчих моїх дітятах. Тому замість читати щось типу "100 советов фотографу" краще почитати для розширення розуміння процессу -"Беседы о фотографии"....розумієте різницю? А вона ж принципова
Іскрєнно ваш -Йа ______ А хвильовий пейзаж таки (звідти ж ) ввечері викладу..на суд ))
Не надо неудобные посты удалять. Я повторюсь: ТЕМА ОДНОГО БОЙЦА. MOKRIZZONNI, много букав. Неприятно даже просматривать, не то что читать. Но вот это улыбнуло
Quote (MOKRIZZONNI)
мене як особистість тра сприймати як маленький всесвіт,
Не надо неудобные посты удалять. Я повторюсь: ТЕМА ОДНОГО БОЙЦА.
Жодного не видалив.Хто писав без образ і пустот, типу "шо куришь", "Уровня ДСА", "Дебильный смайлик"....і пр. Може на себе звернуть увагу, а не на модера? Ви повторюйте порушувати концепцію теми в її правилах -і будете жалітися до скону. От тільки підозрюю із статусом "користувача заблоковано".
Кассно конструктивної мислі :
Quote (Yur4ik61)
Quote (MOKRIZZONNI)мене як особистість тра сприймати як маленький всесвіт, Шо куришь? отсыпьте
то відповідаю вашим підписом
Quote (Yur4ik61)
Живу только собой — какое самоограничение
І ще нагадаю то шо вам не стало духу прочитать:
Quote (MOKRIZZONNI)
Тому що дихотомічні ознаки індивідуума і ще багааато чого ще ніхто не відміняв
___________________________
"Вертокиївка -новий вимір" Ну чим не Тригір`я?
Цікавинка в тому,що тільки дяки деякому ряду техн. прийомів (розписувать не буду щоб не звинуватили знов в механістичному підході до фото) зміг в такому новому ракурсі передати звиклий плаский центр села. Я особисто був вражений новій співдружності, оскільки за нормальних обставин ні візуально ні фотоапаратом ніколи не падало в око таке протистояння і водночас поглинання плаского села та горбастих околиць в собі. А я лиш здаля спостерігаю.
Дорогий MasterX та інші й справді досвідчені фотографи, я розумію насправді вашу логіку -може в цьому і проблема, ви все пробуєте фото відзняте ірраціонально на спонтанних проривах розписати по академічним правилам побудови кадру (ще й як пейзажу)
Паша, ну ты даешь! Ты хочешь получить объективную критику на иррационально снятое фото!!!? Ну так, как это вообще возможно?
Если ты выставляешь фото на критику с пониманием того, что оно снято иррационально, и не поддается академическим принципам построения кадра, то и не стоит ждать объективной критики, а только описание субъективного личного восприятия кадра. Ты вроде тему не для этого создавал.
Это все равно что сказать "Вообще-то дважды два четыре, но есть давайте мыслить иррационально, может что-то изменится".
Об`єктивна -ніяк ))) Я про ті елементи, які вам завадили сприйняти -от ви та інші відкрили мені інший погляд на те, що я бачив на тій фото з мостиком)). Мені заважають там -стовпи з проводами та альтанка для повної "нірвани"- вам інше не сподобалось. Чому не можна філософію розглядати? Кожен може віднайти в ній своє. А в моїй фото було ще й просто трохи технічних упущень і пр, на жаль. Про все мона висказатись, насправді. Главне -поважати автора в його творчій задумці. Кароче -без хамства і троллінга. _______
Quote (MAS-ter)
Не правда.
там внизу кнопко є -"адміну" -хто заважає? але до "того как" -утрудітєсь блимнуть на правила в першому пості цієї теми ______________ В останньому пейзажику у мене є деякі сумніви щодо деяких форм передачі..але ж мені інтєрєсно інших почути, себе то я й так помучив, коли її "фінішував"
lakmus, Ну вот, кадр интересный вышел... Даже и покритиковать-то почти нечего. Ну разве что шумов можно было бы сделать поменьше, если ИСО выставить меньше 200... Ну это если камера позволяет.
Редко такое небо встретишь. Из-за него, есть ощущение, что быстро движешься по морю.
Это небо реально такое было, или из-за движения на быстром катере так размылось?
Это небо реально такое было, или из-за движения на быстром катере так размылось?
Снимал с берега. Облака реальные. MasterX, спасибо. Шумы самому не понравились. А еще есть у меня чувство какой-то дисгармонии: вроде как небо отдельно, море отдельно.