Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » TarasS » 2014 » Февраль » 23
TarasS Бійня на Інститутській. Повне відео

TarasS


Оценка: 3.3/5 Голосов: 14

Бійня на Інститутській. Повне відео

23.02.2014, 19:11:53 3073 3.3 16


Люди ховалися з розрахунку, що снайпери десь попереду. На 16'04'' видно, що обстрілюють із сектору 10:00-10:30 відносно осі вулиці. Це орієнтовно Кабмін (далеко) або будинок із зимовим садом (набагато ближче). Через це такі втраті. Люди просто не розуміють, звідки їх вбивають.

Виродки дострілюють поранених і відстрілюють тих, хто виносить поранених. Самооборонці екіпіровані для вуличного рукопашного бою. Зброї - бойової чи мисливської - ніхто не має. У таких ситуаціях витягають навіть пістолети, якщо вони є. Але не видно і пістолетів.

Якщо хтось хоче сказати, що майданівців вбивають іззаду інші майданівці - чекаю професійних аргументів.

Підлі, свинячі коментарі видаляю.



Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 16
Sams2
1 Александр (Sams2)   • 19:22:55, 23.02.2014 [Материал]

Версия далеко не полная, где начало?
3DSchuminator
2 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 19:27:50, 23.02.2014 [Материал]

21 ноября начало
TarasS
3 Тарас (TarasS)   • 19:44:53, 23.02.2014 [Материал]

"Версия далеко не полная, где начало?"

Ти маєш повнішу версію? Покажи.

Я виклав те, що зняв оператор. Під час бойових дій оператор НЕ МОЖЕ знімати все підряд посекундно за хронологією. Він знімає то, що може.

Віддаю належне його мужності і витримці.
wowa
4 житомирянин (wowa)   • 19:56:47, 23.02.2014 [Материал]

Тарасс , наш спор помнишь ?
TarasS
5 Тарас (TarasS)   • 20:23:31, 23.02.2014 [Материал]

Ти про що?
wowa
6 житомирянин (wowa)   • 20:28:30, 23.02.2014 [Материал]

не помнишь ... амнизия ...
TarasS
7 Тарас (TarasS)   • 20:31:40, 23.02.2014 [Материал]

Не займайся флудом. Є що сказати за темою?
wowa
8 житомирянин (wowa)   • 20:43:33, 23.02.2014 [Материал]

Значит ты в несознанку .
я те песенку спою .
мы третёи школы хлопци , прикордонныки вси мы !

Слався , Слався Украино , мы твои ридни сыны !
garold
16 Кonstantin (garold)   • 23:36:25, 25.02.2014 [Материал]

Прикинь а я пел,
" А НА ПЛЕЧАХ У НАС ЗЕЛЁНЫЕ ПОГОНЫ!"
wowa
9 житомирянин (wowa)   • 20:46:50, 23.02.2014 [Материал]

Прикинь , я такое пел ... А вы шо поёте ?! Тарасс , ты не служил .
TarasS
10 Тарас (TarasS)   • 23:31:08, 23.02.2014 [Материал]

"Прикинь , я такое пел ... А вы шо поёте ?!"

А ми співали:

"Белая армия, черный барон
Снова готовят нам царский трон..."

"Тарасс , ты не служил."

Я служив строкову в Радянській армії, а не в Українській.
БВО (Білоруський військовий округ).

Є що сказати за темою?
SteamRoller
11 Михаил (SteamRoller)   • 23:59:03, 23.02.2014 [Материал]

>>На 16'04'' видно, що обстрілюють із сектору 10:00-10:30 відносно осі вулиці.

Вы правда искренне считаете, что вот это белое пятно летящее со скоростью гайки из рогатки - это пуля из снайперки?
И куда этот "снайпер" стрелял? В пустой столб?

Возможно (возможно) это рикошет откуда-то ещё - да и то вряд ли.
TarasS
12 Тарас (TarasS)   • 01:37:26, 24.02.2014 [Материал]

"Вы правда искренне считаете, что вот это белое пятно летящее со скоростью гайки из рогатки - это пуля из снайперки?"

Саме так рикошетить куля від металу. Доки вона не зустріне тверду перепону - ти цю "гайку" ніколи не побачиш.

Там є ще декілька моментів, які доводять, що обстріл був саме звідти, звідки я сказав. В тому числі поранення майданівця в живіт.

"И куда этот "снайпер" стрелял? В пустой столб?"

Вони стріляють в людей, якщо ти не помітив. Там не один стрілець і навіть не два.
SteamRoller
13 Михаил (SteamRoller)   • 12:19:27, 24.02.2014 [Материал]

>>Саме так рикошетить куля від металу.

Т.е. полёт с небольшой скоростью с направления "10:00-10:30" - это рикошет.
Да, согласен.

>>"видно, що обстрілюють із сектору 10:00-10:30"
- вот это оно откуда взято? Направление полёта срикошетившей пули - это направление откуда стреляют? Серьёзно?

>>Там є ще декілька моментів, які доводят

Конкретнее.

>>В тому числі поранення майданівця в живіт.

А пресловутое белое пятно на дереве говорит об обратном, об обстреле сзади.
А, вы наверное того видео не видели, его по 5-му "почему-то" не покажут.

>>Вони стріляють в людей, якщо ти не помітив.

Не надо изображать непонимание.
По вашей версии "На 16'04'' видно, що обстрілюють із сектору 10:00-10:30" получается, что стреляли из рогатки по пустому столбу.

>>Люди ховалися з розрахунку, що снайпери десь попереду. ... Через це такі втраті.

Такие потери - потому что люди с тонкими щитами идут туда, где стреляют боевыми (непонятно откуда).
Или вы искренне считаете, что если бы стреляли прямо спереди, то щиты/рекламная тумба защитили бы от пули винтовочного калибра?
TarasS
14 Тарас (TarasS)   • 14:40:55, 24.02.2014 [Материал]

"Т.е. полёт с небольшой скоростью с направления "10:00-10:30" - это рикошет.
Да, согласен."

Швидкість кулі 7,62х54 мм - 830 м/с. Повторюю, побачити в денний час ти її не можеш.

"Конкретнее."

Куля пробиває металевий щит і валить людину. Це дуже добре видно. Сектор вогню - від Кабміна до Нацбанку (там знайшли гільзи та інший мотлох). Працює декілька снайперських пар, вогонь дуже щільний.

"А пресловутое белое пятно на дереве говорит об обратном, об обстреле сзади."

Це рикошет від потужної кулі СВД. Пробила щит, вразила людину, зачепила хребет і вийшла "боком". Бувають ще й не такі фокуси.

Обстріл іззаду виключений. До Будинку Профспілок дуже далеко. Жовтневий палац в цей час вже в руках майданівців. З готелю "Україна" - не може бути: по-перше, з верхніх поверхів у кулі була б зовсім інша траєкторія, по-друге, від "України" нема куди відходити.

Залишається варіант "майданівці стріляють своїм у спину, щоб зірвати олімпіаду в Сочі". Ти до цього хилиш? Ок. Поясни тоді, хто і яким чином може НЕПОМІТНО стріляти у спину, якщо нижче по Інститутській скрізь люди аж до самого Майдану?
SteamRoller
15 Михаил (SteamRoller)   • 15:05:09, 24.02.2014 [Материал]

>>Повторюю, побачити в денний час ти її не можеш.

Да.
Я это в первом же комменте сказал, не надо "повторювать".
Значит, вывод "На 16'04'' видно, що обстрілюють із сектору 10:00-10:30 відносно осі вулиці." - ложен.

>>Пробила щит, вразила людину, зачепила хребет і вийшла "боком".

А потом попала с обратной стороны в ствол дерева, и пробила заметную издалека дыру до древесины.
Ага, бывает, в книге про Мюнхаузена.

>>Обстріл іззаду виключений. ... Жовтневий палац в цей час вже в руках майданівців.

;-)

>>Поясни тоді, хто і яким чином може НЕПОМІТНО стріляти у спину

Из окна здания, к примеру.
Стрельба, взрывы - никто не обратит внимания.
Есть ещё глушители.
И - оппа, "Через це такі втраті. Люди просто не розуміють, звідки їх вбивають."


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо