Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Berserk80 » 2016 » Декабрь » 20
Berserk80 Советник Авакова потребовал насильно украинизировать «вату»

Berserk80


Оценка: 2.5/5 Голосов: 66

Советник Авакова потребовал насильно украинизировать «вату»

20.12.2016, 17:07:08 2038 2.5 91


С 17 минуты.

Советник министра внутренних дел Украины Илья Кива заявил, что жителей Донбасса необходимо насильно украинизировать. Об этом во вторник, 20 декабря, он сказал в эфире киевского «5 канала». Видео выступления доступно на YouTube (с 17 минуты).

«На сегодняшний день основная задача — формирование нового поколения. И когда поднимался вопрос о декоммунизации, я говорил: Донбассу нужна не декоммунизация, а украинизация. И пускай даже насильно! Люди отравлены, и иногда непоправимо отравлены постсоветской риторикой», — заявил Кива.

Он добавил, что для воспитания «любви к Украине» можно применять любые методы. «Ставить и учить любить! Если вы не будете любить Украину, мы заставим это делать.

P.S. Где я это видел??

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 91
Mira
1 Irina (Mira)   • 17:44:29, 20.12.2016 [Материал]

* Если вы не будете любить Украину, мы заставим это делать*. Интересно , как это будут осуществлять?
Любовь и насилие - вещи несовместимые.
Юрко
5 Градовський (Юрко)   • 20:03:22, 20.12.2016 [Материал]

Так, як це зробили в решті нормальних країн.
Berserk80
14 Che (Berserk80)   • 21:36:03, 20.12.2016 [Материал]

список нормальных стран с примерами, где силой заставляют граждан любить тех кто у власти.
Юрко
20 Градовський (Юрко)   • 21:48:50, 20.12.2016 [Материал]

Країну примушують любити, дебіле, а не владу.
Mira
24 Irina (Mira)   • 21:54:27, 20.12.2016 [Материал]

Напиши какие страны и какими методами заставляли, а то дальше болтовни не идет.
Mira
30 Irina (Mira)   • 22:30:12, 20.12.2016 [Материал]

Так какие страны все-таки?Сказать нечего?
Mira
33 Irina (Mira)   • 22:56:00, 20.12.2016 [Материал]

Вадик,конкретно - в чем заключалась любовь к стране и какими методами заставляли ее любить?Примеры,а не простая болтовня воспаленного мозга.
Юрко
34 Градовський (Юрко)   • 22:56:20, 20.12.2016 [Материал]

Всі країни Европи, що пройшли московську окупацію або протекторат. Тобто країни, які не мають хоча б 4 вирощених за незалежности національно-свідомих покоління.
Mira
39 Irina (Mira)   • 23:34:45, 20.12.2016 [Материал]

Понятно,пустая болтовня , давай конкретные страны с указанием методов . Не спрыгивай с темы.
TarasS
46 Тарас (TarasS)   • 00:07:20, 22.12.2016 [Материал]

Литва, Латвія, Естонія, Грузія - всі пройшли через декомунізацію та дерусифікацію. І ми пройдемо. Україні потрібна Українська Нація - а не мігочки, югочки, гомочки, жони гуськова, колі-сьоми чи інший генетичний мотлох.
TarasS
45 Тарас (TarasS)   • 23:59:43, 21.12.2016 [Материал]

В Польщі після війни українців піддали етнічним чисткам, розсіяли по країні і насильно полонізували.
В Росії українців ще за царських часів методично розсіювали по країні і насильно русифікували. Те ж саме в СРСР, те ж саме в РФ.

Мігочка, ви дугочка, ілі только пгідугіваєтєсь?

До речі, не розумію раптового сказу тутешніх нацменів. На територіях Донецької та Луганської областей, підконтрольних Україні, вже третій рік іде ІНТЕНСИВНА ВОЛЬОВА УКРАЇНІЗАЦІЯ. Українізуються перш за все дитячі садки та школи. Мовний режим органів державного управління приведений у відповідність з Конституцією України. Ви про це вперше чуєте?
Mira
48 Irina (Mira)   • 00:35:09, 22.12.2016 [Материал]

Тарас,ты дурак или прикидываешься?
Если для любовь к Украине заключается только в *Мовний режим органів державного управління приведений у відповідність з Конституцією України*, то о чем с тобой можно говорить?
В АТО много людей,который очень любят Украину,защищают ее всеми силами,некоторые отдали свою жизнь - но при этом говорят на русском.Ты об этом впервые слышишь?Ну так назови их нацменами,скажи,что они не любят Украину и т.д .Боишься их ответа тебе , чмо сцикливое?
TarasS
50 Тарас (TarasS)   • 01:01:40, 22.12.2016 [Материал]

Чого ти казишся, нацменко? Задрижав хвіст від перспективи українізації? Я тобі відкрию таємницю: ти, стара шкапо, і подібні тобі - нікому не потрібні. Вас простіше організовано вивезти в ОРДЛО. :) Українізація стосується перш за все ОСВІТИ та МОЛОДІЖНОЇ КУЛЬТУРИ.

За фактом: всі країни, які хочуть мати націю (а не стадо мігрантського бидла) - проводять політику мовної та культурної асиміляції. Крапка. Я розумію, що це не подобається нащадкам мігрантського бидла, яке навезли в Україну після війни. Але допомогти нічим не можу. Ти або частина нації - або інородний елемент, який скиглить і смердить в Інтернеті.

"Ну так назови их нацменами,скажи,что они не любят Украину и т.д"

Вони люблять Україну. Вони воювали за неї. Їхні діти вчаться в українських школах. Вони не називають "нацистами" українців лише за фактом їхньої україномовності - на відміну від вас, паскудних нацменів. Я не пам'ятаю жодного посту від тебе українською. Але пам'ятаю системні істерики з білою піною біля пащі, які ти влаштовуєш на адресу україномовних жежешників.
Mira
54 Irina (Mira)   • 10:54:59, 22.12.2016 [Материал]

Приступ бешенства прошел?
Так вот,я родилась в Житомире,как и все мои родственники на протяжении многих поколений.Может это ты *нащадок мігрантського бидла*?
Доречі,моя мама вчитель української мови,а я спілкуюсь так як мені до вподоби.При виконанні службових обв`язків всі ділові папери веду виключно на українській мові і спілкуюсь також.Так що не тобі мене вказувати де і як розмовляти.А якщо любов до України для тебе тільки українська мова - то для мене це набагато більше критериїв.
Так що замовкни,старий пердун, і не смерди тут!!!
Юрко
55 Градовський (Юрко)   • 11:07:40, 22.12.2016 [Материал]

Ленінське вчення, том 5)) Ти нездатне писати ані говорити україньською.
Mira
59 Irina (Mira)   • 11:25:58, 22.12.2016 [Материал]

Знаток мови- не *україньською*,а *українською* и перед *ані* нужно запятую поставить.Так что можешь сейчас все сразу же исправить,чтобы не выглядеть дураком.
Наверное,польский знаешь намного лучше украинского.
Юрко
60 Градовський (Юрко)   • 11:28:55, 22.12.2016 [Материал]

Отож і кажу - до україньської тобі дуже далеко)
manitu
61 Keeper (manitu)   • 11:58:28, 22.12.2016 [Материал]

"Ти нездатне писати ані говорити україньською."
Буддика - "укранців" , соннет - "укравїнців" ... Юрко "україньською" . Не , ну ладно ошибки бывают в обычных словах ... не спорю - бывают . НО ... это уже перебор так неуважительно . Уже секта какая-то
sonnet
66 вадик (sonnet)   • 18:53:58, 22.12.2016 [Материал]

На56.
"Так вот,я родилась в Житомире,как и все мои родственники на протяжении многих поколений."
Похвально!
"Доречі,моя мама вчитель української мови,"
Умніца і дай їй Бог здоров"я!
"А якщо любов до України для тебе тільки українська мова - то для мене це набагато більше критериїв.
Так що замовкни,старий пердун, і не смерди тут!!!"
Тож в сім"ї не без урода!
Батьки позитивні, а діти такі як є.
Юрко
67 Градовський (Юрко)   • 19:08:15, 22.12.2016 [Материал]

Колись присилали вчителів-комуняк
Mira
68 Irina (Mira)   • 20:55:34, 22.12.2016 [Материал]

Дебил,читать умеешь?Моя мама,ее родители и бабушка с дедушкой родились здесь,а так же прабабушка.Так что не тебе ,поляку,решать кто больше украинец - я или ты. Едь уже в свою Польшу и успокойся там.
TarasS
73 Тарас (TarasS)   • 23:20:31, 22.12.2016 [Материал]

"Едь уже в свою Польшу и успокойся там."

Українка такого не напише. Хіба що захланна кацапка.
sonnet
84 вадик (sonnet)   • 09:26:34, 23.12.2016 [Материал]

Щось мені приходить думка що це сімейний злобний підряд висерків.
Він і вона!
Або він строчить за двох.
Юрко
86 Градовський (Юрко)   • 11:23:01, 23.12.2016 [Материал]

Саме так
TarasS
72 Тарас (TarasS)   • 23:17:32, 22.12.2016 [Материал]

"критериїв"

- критерІїв, ледащо! Йди до мами в науку! Нехай тобі пояснить, серед іншого, що українська мова має кличний відмінок - який ти завжди ігноруєш.
sonnet
7 вадик (sonnet)   • 20:49:27, 20.12.2016 [Материал]

"Любовь и насилие - вещи несовместимые."
Серьезно?
А чому тоді такими методами зараз користуються кацапи в Криму?

І чому хотіли окупувать Україну?
Чи якщо буде нація під прицілом, то в українців проснеться палка любов до орків?
Чи ваша філософія така однобока і завжди на стороні вбивць і примітивних кацапських дебілів?
Mira
9 Irina (Mira)   • 21:09:20, 20.12.2016 [Материал]

Но мы же не *кацапы в Крыму*!Это вы хотите действовать как эти кацапы!
sonnet
13 вадик (sonnet)   • 21:29:24, 20.12.2016 [Материал]

"Это вы хотите действовать как эти кацапы!"
Якби ми діяли методами кацапів, то небо для їх посібників, що строчать тут українофобські пости, закрилось би давно і безмежність вони спостерігали б через металеву решітку.
Зрозуміло, вата?
Berserk80
16 Che (Berserk80)   • 21:37:36, 20.12.2016 [Материал]

сурьезно? а как же Земфира с украинским флагом? Макаревич, Навальный и вся их шушера? За решеткой?
Юрко
23 Градовський (Юрко)   • 21:51:48, 20.12.2016 [Материал]

Земфира, яка матюкалась на український прапор? Чи Навальний,який заявив про рускій Крим? Що їм може бути? Макаревич пише українофобські пости?
sonnet
25 вадик (sonnet)   • 22:00:22, 20.12.2016 [Материал]

На 16.
Потрібно зеркально відповідати.
А так, як раша офіційно визнана окупантом, то і з посібниками окупантів потрібно опреділить в місця "не столь отдаленные" !
Ось що творять окупанти:
http://ru.krymr.com/a/27510533.html
Mira
19 Irina (Mira)   • 21:48:08, 20.12.2016 [Материал]

На 13
Для тупых.Если ты считаешь,что как ты их называешь *кацапы*,заставляют в Крыму насильно любить их страну,то чем тогда будешь от них отличаться ты - если будешь любыми методами заставлять любить Украину???
Вадик,ты хоть читаешь,что пишешь или мозг уже в отключке?Я понимаю,что тебе платят за каждый пост,но ты хоть логично мысли излагай.
sonnet
26 вадик (sonnet)   • 22:07:34, 20.12.2016 [Материал]

"Для тупых."
Згоден що це твоє амплуа, бо розумний не піде проти свого народу і не буде відстоювати дебільну рашку вбивць і гнидних алкашів!

"Крыму насильно любить их страну,то чем тогда будешь от них отличаться ты - если будешь любыми методами заставлять любить Украину???"
А шо ці алкаші роблять в Україні зі зброєю?
Приїхали до нас з квітами чи з "градами"?
В расход бадлюк кацапських і чим раніше, тим краще!
Так зрозуміло вата?
Юрко
21 Градовський (Юрко)   • 21:49:23, 20.12.2016 [Материал]

Ми - ні, ти - так.
manitu
2 Keeper (manitu)   • 19:30:06, 20.12.2016 [Материал]

"Интересно , как это будут осуществлять?"
Хоакина например предлагает "збирать на стадионі. І не для перегляду футболу" (наверное казнить как делал Пиночет на стадионе «Сантьяго», в ходе операции «Караван смерти»). Ну она все таки гуманитарий(преподаватель) ... историю помнит .
Интересно , что она или Юрко вкладывают в понятие "Родину любить"
Mira
3 Irina (Mira)   • 19:57:36, 20.12.2016 [Материал]

Вряд ли они здесь напишут об этом,они могут только оскорблять людей с иным мнением.
manitu
4 Keeper (manitu)   • 20:02:53, 20.12.2016 [Материал]

Они могут только думать , что оскорбляют ☺
sonnet
8 вадик (sonnet)   • 21:02:52, 20.12.2016 [Материал]

На 3.
"Вряд ли они здесь напишут об этом,они могут только оскорблять людей с иным мнением."
Ми когось "оскорбляем" с другими думками?
Чи може ми боремось з проявами сепаратизму?
А чому вата не розшифрувала, що має під поняттям "другое мнение"?
Чи ми повинні слухати воплі посібників окупантів і мовчать?
(До речі вчора ООН визнала рашу окупантом).
Mira
10 Irina (Mira)   • 21:15:27, 20.12.2016 [Материал]

На 8
Речь шла о Хоакине и Юрке.
*Ми когось "оскорбляем" с другими думками?* - это ты их клон что ли ?
sonnet
6 вадик (sonnet)   • 20:34:18, 20.12.2016 [Материал]

"Советник Авакова потребовал насильно украинизировать «вату»"
Автор, ти шо з дерева впав?
Чи вже і куриш?

Та її неможливо українізувати тому, що вата настільки тупа, що вона своєї мови не може вивчить.
То що говорить про українську?
Ось візьмем Висерка.
Живе більше десятка років в Україні і дуб дубом в цьому питанні...))))!
То про що мова?
Тупі кацапи і не дано їм цього по природі!

А в Україні кожна людина розуміє і може спілкуватись на російській без проблем, в тому числі і в віддалених селах.
Кровосісі є кровосісі і вата є вата.
Хоча за визначенням це одне і теж.
Згідно логіки антитроля відповіді не буде бо не кормлю цих москальських блюдолизів.
Mira
11 Irina (Mira)   • 21:22:41, 20.12.2016 [Материал]

Вадик,запомни - заставить любить невозможно ни человека,ни страну,ни животное,ни что либо вообще.
sonnet
17 вадик (sonnet)   • 21:38:00, 20.12.2016 [Материал]

Поїдь в Крим і в Донецьк і напиши ці слова на лобі кожному рашському окупанту і вбивці .
Хочуть нас поставить на коліна в силу своєї "великої любові"?
Не вийшло, бо получили по зубах.
Бо вони прийшли до нас з мечем, а не ми до них тому від нього і загинуть.
Тож передай своїм ватним кураторам те що читаєш.
І якщо ще щось є в голові, то ставай на бік правди, а не зла, то будеш мать майбутне.
Mira
22 Irina (Mira)   • 21:51:34, 20.12.2016 [Материал]

Тогда чем будут отличаться от рашистов те,кто будет силой заставлять любить Украину,причем РАЗНЫМИ методами?
sonnet
28 вадик (sonnet)   • 22:24:05, 20.12.2016 [Материал]

Потрібно з ворогом-його ж методами.
Якби ми це зробили, то давно би не чули цих кацапських мухоморів типу висерків, калдирянів, кепнутих, Ір і інших болванів, заробляющих гроші на крові і ведучі злобне українофобство.
А сиділи б вони десь смирненько там, де потрібно і приносили б користь суспільству!
Mira
31 Irina (Mira)   • 22:41:07, 20.12.2016 [Материал]

На 29
Ты считаешь граждан Украины врагами,которых надо разными методами что-то заставлять?Тебе много платят за разжигание ненависти в стране?
Твои дети от большой любви к нашей стране выехали за границу?Чего же их не заставил Родину любить?
TarasS
47 Тарас (TarasS)   • 00:12:45, 22.12.2016 [Материал]

Примусити любити можна кого завгодно і що завгодно. Все залежить від кількості і якості пропаганди. Німці так любили Гітлера, що ридали і вили, немов пси, при кожній його публічній появі.

Чи ти вважаєш себе розумнішою за німців?
Mira
49 Irina (Mira)   • 00:40:03, 22.12.2016 [Материал]

Я вижу как ты скулишь и мочишься при виде нацистов.
За деньги ты полюбишь и сделаешь все,что скажут,тебя и заставлять не надо.У тебя нет понятия о чести и достоинстве.
TarasS
51 Тарас (TarasS)   • 01:16:13, 22.12.2016 [Материал]

Ні, дурепо, це твої хромосомні родичі в РФ всираються від щастя у кількості 85%, коли бачать ліліпутіна з "амфорою ІІІ століття." :) Українці ніколи такими не були і не будуть.
TarasS
52 Тарас (TarasS)   • 02:15:16, 22.12.2016 [Материал]

"У тебя нет понятия о чести и достоинстве."

Ти чув, Градовський? Нащадки мародерської комісарні, завезеної в Україну у запломбованих вагонах - розповідають нащадкам гербової шляхти про честь та гідність. :)
Юрко
56 Градовський (Юрко)   • 11:10:03, 22.12.2016 [Материал]

Ой, не зважай на завезену плісняву) Кожен зайда бажає себе видати за автохтона, тому намагається всі його чесноти на себе приміряти. Андрофаги бісові.
Mira
57 Irina (Mira)   • 11:11:07, 22.12.2016 [Материал]

А при чем тут Юрко?Зовешь его на помощь?
Это ты *нащадок гербової шляхти*?Срочно лечиться!
Ну у вас и компашка- один родственник английской королевы,второй- нащадок гербової шляхти,третий - батрачит на польской земле у своих земляков,четвертая - папа кубинец.И все они прикидываюся чистыми украинцами и учат остальных как любить Украину.И заметьте - учат тех,чьи семьи много поколений родились и живут тут.
TarasS
80 Тарас (TarasS)   • 23:39:15, 22.12.2016 [Материал]

"Это ты *нащадок гербової шляхти*?"

Прямий нащадок. Мій прадід по батьківській лінії - Олександр Кисіль гербу "Намет". Хоча кому я це пояснюю - ватній тролятині?..
TarasS
81 Тарас (TarasS)   • 23:46:53, 22.12.2016 [Материал]

"Ну у вас и компашка- один родственник английской королевы,второй- нащадок гербової шляхти,третий - батрачит на польской земле у своих земляков,четвертая - папа кубинец."

Ватна тролятина розкололася. :) Подивіться історію повідомлень цього персонажа. Його інтереси - атаки Юрка, Хоакіни, Вадика та мене. З обов'язковим переходом на особистості. І безперервне скиглення в бік "злочинної влади". Інших інтересів на ЖЖ - НЕМА.

Тиць:
http://zhzh.info/index/34-47655
SlavaNibiru
89 Святослав (SlavaNibiru)   • 19:16:57, 24.12.2016 [Материал]

Ви найбільш упороті персонажі цього ресурсу. Які, до речі, спочатку переходять на особистості, а вже потім до аргументації рівня "сам дурень". Виключенням є лише Хоакіна. В її шляхетне походження я б повірив би. А решта може розраховувати на походження хіба що від безродних кріпаків з генетичними вадами.
SlavaNibiru
62 Святослав (SlavaNibiru)   • 12:17:37, 22.12.2016 [Материал]

З якого дива сільське бидло бомжоватого вигляду з Кропивні стало раптом НАЩАДКАМИ ГЕРБОВОЇ ШЛЯХТИ? Ви там геть сказилися? Нащадками оріан що з Сатурну прилетіли та засновали Шумер ви ще не стали, клоуни?
Юрко
63 Градовський (Юрко)   • 14:18:06, 22.12.2016 [Материал]

Так, звикай, нащадку комунарів з гомосексуальними відхиленнями, тепер компартія не належить до шляхти) Спитай в Комашного з Покропивним.
TarasS
75 Тарас (TarasS)   • 23:28:31, 22.12.2016 [Материал]

О, гітлерівський підросієць Нибиру одразу ж виліз. Зверни увагу, Градовський: у совкової кацапні до нього НІКОЛИ ЖОДНИХ ЗАПИТАНЬ. Я і у нього до кацапні. Пакт Молотова-Рібентропа в дії. :)
Юрко
87 Градовський (Юрко)   • 11:26:39, 23.12.2016 [Материал]

А це кацапчук за покликанням, юдей по крови, нащадок дрібних компартійних діячів Житомира.
Semen1952
76 Semen (Semen1952)   • 23:29:11, 22.12.2016 [Материал]

На 54.
Нащадок "гербовоi шляхти"...
а ще вчора випендрювався-"Я украiнець, я украiнець"...
Брехло!
sonnet
85 вадик (sonnet)   • 09:34:45, 23.12.2016 [Материал]

Ух!
Як тяжко з цими дебілами спілкуватись.
Отстой кацапський!
Перш ніж писать чушь і позориться, звертайся до літератури!
Десятий раз тебе прошу вивчи тему "Нация и національність".
Бо коли мовчиш, то ще є якись маленькі задатки розуму.
Але коли пишеш, то повний абзац!))).
Роби висновки сам...
Юрко
88 Градовський (Юрко)   • 11:28:51, 23.12.2016 [Материал]

Звісно. Українська шляхта. Нещодавно цікава стаття була на цю тему - про Заушшя, давні роди Васяновичів, Меленівських, Скуратівських, Чопівських,Білошицьких і т.д. Пошукай в неті.
Berserk80
12 Che (Berserk80)   • 21:27:37, 20.12.2016 [Материал]

ты видео смотрел? Я ничего не придумал. Псмотри видео, потом спрашивай у меня или говори про меня. Не нужно было это публиковать? Зам Авакова не правильно говорит? Я же не раша сми тут выложил, так что ешьте, что дали.
sax
36 sax (sax)   • 23:07:03, 20.12.2016 [Материал]

Сукашвили проверен, это известный факт, но вот в этом блоге, нету проверки на предмет обрезания.
Semen1952
79 Semen (Semen1952)   • 23:37:22, 22.12.2016 [Материал]

На 38.
Сакс, ты оказывается один здесь укгаинец, заведи меня завтра к доске Саши Черного.
Жители Буков уже скинулись на корзину цветов.
Меня сразила информация в п.59.!!!
sax
83 sax (sax)   • 03:17:01, 23.12.2016 [Материал]

Жители Буков уже скинулись на корзину цветов. Так ты ещё живой, чего так рано? Только завистливое Быдло , с аватаром выблядка террориста с палестинской территории, может бросать свои фекалии на Сашу Черного.Один проверят половые органы политиков, а другой мажет какшками великих людей.Сходите к доктору.
pushistik11
15 Пушистик (pushistik11)   • 21:36:24, 20.12.2016 [Материал]

Баблом, исключительно баблом. Как полякизировали Львов. Тогда может кто-то и выучит пару слов из новоукряза.
Berserk80
18 Che (Berserk80)   • 21:38:48, 20.12.2016 [Материал]

Львов скоро сам в Польшу отойдет, а кремлевский агент сонет будет радоваться за это событие.
sonnet
32 вадик (sonnet)   • 22:48:03, 20.12.2016 [Материал]

Я більш переживаю за те, що нам скоро прийдеться присоединять мацкву до Київа.
Юрко
35 Градовський (Юрко)   • 22:58:34, 20.12.2016 [Материал]

Ніфіга. Лише Смоленьськ, Таганрог, Ростов, Гарний Дарунок, Курськ, Білий Город. Решту - до Уралу - спалити.
Mira
37 Irina (Mira)   • 23:27:10, 20.12.2016 [Материал]

И тебя вылечат...А пока побудь в одной палате с Вадиком.
TarasS
53 Тарас (TarasS)   • 02:18:43, 22.12.2016 [Материал]

"Львов скоро сам в Польшу отойдет"

Укрофашисти-бандерівці самі відійдуть до Польщі?
Бачу, тебе таки добряче по голові гепнули.
Semen1952
27 Semen (Semen1952)   • 22:15:56, 20.12.2016 [Материал]

Дайте вадику лопирамид. Что ни пост, то недержание речи.
sonnet
29 вадик (sonnet)   • 22:25:59, 20.12.2016 [Материал]

А в тебе що, від цього недержание мочи?
То шо я сказав не так, вата?
Mira
38 Irina (Mira)   • 23:29:28, 20.12.2016 [Материал]

Королева мать ждет тебя,прими лекарство и не расстраивайся так.
sonnet
41 вадик (sonnet)   • 00:02:04, 21.12.2016 [Материал]

Висерк!
Ну заспокойся вже!
Бо виглядаєш геть туманно в своєму клоні.
Mira
40 Irina (Mira)   • 23:39:35, 20.12.2016 [Материал]

Специально для Вадика,а то он уходит от неудобных вопросов (как всегда),или санитары интернет отключили возбужденному пациенту.
Еще раз - Твои дети от большой любви к нашей стране выехали за границу?Чего же их не заставил Родину любить?
SlavaNibiru
42 Святослав (SlavaNibiru)   • 14:05:18, 21.12.2016 [Материал]

Про міцну руку хазяїна та тоталітарний режим мріють ватани. Тому вони марять сталінізмом. Ківа - кріптоватан.
Berserk80
43 Che (Berserk80)   • 14:14:29, 21.12.2016 [Материал]

как говорил мой сосед, таже жопа только вид спереди.
Berserk80
44 Che (Berserk80)   • 14:16:12, 21.12.2016 [Материал]

Самое интересное он говоря про "украинизацию" по одному из центральных каналов телевидения разговаривал на русском языке, в отличии от журналиста который искренне удивлялся разговаривая при этом на украинском.
Юрко
58 Градовський (Юрко)   • 11:11:26, 22.12.2016 [Материал]

А уявляєш, що було б, якби Мізуліна заговорила україньською?)
Berserk80
64 Che (Berserk80)   • 18:03:32, 22.12.2016 [Материал]

а причем тут она?
Юрко
65 Градовський (Юрко)   • 18:15:41, 22.12.2016 [Материал]

Як це - прі чьом? Прєдставітєльніца брацкого славянского народа. Одне прізвище чого варте - послухай - Мізуліна. Так по-слов'янськи звучить. Як Бічюрін.
Mira
69 Irina (Mira)   • 20:59:15, 22.12.2016 [Материал]

Да,так по украински звучит - Градовський!
Юрко
70 Градовський (Юрко)   • 21:41:51, 22.12.2016 [Материал]

Звичайно. Закінчення -ський, -цький вказують на приналежність до шляхетних родів. Як "фон" в німців, "ді" в італійців.
Berserk80
71 Che (Berserk80)   • 21:48:23, 22.12.2016 [Материал]

Юрко, открою тебе секрет, я почти как лорд Киплинг дворянин. Документов нет так что просто на слово поверь. Фамилия от татарского слова бичора -бедный. Предки мои были мелкими князьями при Российской Империи. Уже крещенные татары. По крайней мере мой прадед Хамза уже носил крестик. Раз уж говоришь про фамилию то вспомни фамилию Юсупов и прочие.
Да кота с лампой можно звать. Доказывать никому и нечего не буду.
TarasS
78 Тарас (TarasS)   • 23:34:12, 22.12.2016 [Материал]

"Предки мои были мелкими князьями при Российской Империи."

У татарви кожен, хто мав більше 5 баранів, вважав себе мурзою.

"Фамилия от татарского слова бичора -бедный."

Що і треба було довести. :)
Semen1952
74 Semen (Semen1952)   • 23:20:52, 22.12.2016 [Материал]

Это так заметно по фамильному гербу. Как павлиньи перья из " гузки" торчат.
SlavaNibiru
90 Святослав (SlavaNibiru)   • 19:26:03, 24.12.2016 [Материал]

Фамілія не головне. На ваше шляхетне походження насамперед вказує висока культура думки та спілкування, а також відповідний зовнішній вигляд, як то бомжацький светрик та зачіска алкаша з російської глибинки.
Юрко
91 Градовський (Юрко)   • 21:32:48, 25.12.2016 [Материал]

А мені добре, педале)
TarasS
77 Тарас (TarasS)   • 23:30:41, 22.12.2016 [Материал]

"Самое интересное он говоря про "украинизацию" по одному из центральных каналов телевидения разговаривал на русском языке, в отличии от журналиста который искренне удивлялся разговаривая при этом на украинском."

Що зайвий раз доводить: цей блог - кг/ам. :)
Semen1952
82 Semen (Semen1952)   • 23:53:26, 22.12.2016 [Материал]

Журналисты из "Эхо"... шляхта из Мотовиловки...доценты...?
Биндюжники Одессы нервно курят в сторонке.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо