Журнал Житомир инфо
Новости сегодня: Воскресенье, 24.06.2018    00:56:09
» » » 2018 » Май » 24
cherednik Королівство кривих дзеркал
Оценка: 5.0/5
Голосов: 8


Королівство кривих дзеркал

24.05.2018, 10:28:14 414 5.0 17

Минулими вихідними у Житомирі другий рік поспіль з розмахом відсвяткували День Європи. Якщо минулого року на святкування витратили 1 млн грн, то цього року святкування відбулося відносно скромно –близько 500 тис. грн

День Європи – це свято, яке відзначають у країнах Європейського Союзу, але набагато скромніше, ніж у Житомирі та Україні загалом.

Особисто я не проти свят або святкувань як таких. Але ні форма, ні зміст цього свята не відповідає нинішньому стану країни та міста, щоб його відзначати з таким розмахом. День Європи – це день українців, та, на жаль, не день України. Українці – європейці, ми завжди були частиною Європи. Під час Революції Гідності ми показали таку відданість європейським цінностям, яка не снилася деяким народом ЄС.

Але чи маємо ми європейські дороги, медицину, якість та рівень життя, правосуддя, політиків та чиновників? Відповідь однозначна – ні. З Європи маємо лише європейські тарифи та ціни.

Подібне святкування, враховуючи стан міста та ситуацію в країні, неможливо уявити у жодній розвинутій державі. Маючи такий безлад у місті, витрачати величезні кошти на подібне свято – це дурість. Чиновників усе влаштовує. Складається враження, що вони керуються принципом «Хліба та видовищ». На хліб у людей поки ще вистачає, а видовища за рахунок бюджету влада організовує досить регулярно.

Часто представники нинішньої влади звинувачують опозицію в популізмі. Як на мене в сьогоднішніх умовах витрачати по півмільйону – мільйону гривень з коштів усіх житомирян на святкування Дня Європи – це чистий популізм влади.

Зробити своє місто та державу Європою нам лиш потрібно. Найбільша перешкода на цьому шляху сьогодні – українська влада. ЇЇ непрофесійність, злодійкуватість і постійне бажання набити власні кишені зводить зусилля простих українців нанівець.

Тому подібні святкування насправді вигідні лише владі, щоб люди бачили реальність зміненою та не такою, яка вона є насправді.

Якщо ми хочемо до Європи – нам не по дорозі з чинною владою. Це має розуміти кожен. Тож борімося далі. І неодмінно поборемо!

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.
Комментариев: 17
14школа8класс
1 Олександр (14школа8класс)   • 11:01:38, 24.05.2018
+1

Згоден з Вами повнiстю!

"Під час Революції Гідності ми показали таку відданість європейським цінностям, яка не снилася деяким народом ЄС."

Це фiгура мови, або, що?

Яким таким цінностям перелiкуйте (? 1.2.3.4.5),
та що показали(? 1.2.3.4.5) ,
та яким таким "народам" (? 1.2.3.4.5) ЄС.
Пояснить кратко, будь ласка!
................................................................................. ..............................................................................
Майдан, нi якоi програми розвитку Украiни, на жаль не дав, тому шо не мав таких людей вiльних вiд обставин! То був бунт проти злочинноi влади, а нi зрозумiлий для Суспiльства экономiчний та полiтичний разрахунок, тому, до влади прийшли абсолютно не тi!
cherednik
3 Микола Череднік (cherednik)   • 11:24:05, 24.05.2018
+1

Майдан та Революція Гідності дійсно не дали нам ні програми розвитку, ні притомних політиків. З цим із Вами погоджуюся повністю.

Як кажуть революції задумують романтики, роблять фанатики, а користуються негідники.

Жоден народ ЄС (країни дійсні члени ЄС, або усі країни Європи, це суть не змінює) не виходив на площі під прапорами ЄС відстоюючи свободу, гідність, демократію та виступаючи проти диктатури та злочинного режиму. Жоден народ ЄС не проливав кров під прапорами ЄС відстоюючи демократичні цінності.
14школа8класс
5 Олександр (14школа8класс)   • 11:36:43, 24.05.2018
+3

на 3 КАК раз все наоборот, показали что выборы ничего не стоят в Украине!! Зачем европейцам майдан, если есть выборы, а у нас ждать выборов, никто не хотел и не верил и не верит, мол все решит за нас Вашингтонский и Брюссельский обкомы.
Показали, увы, не европейские ценности!

Подписали послы соглашение и янык дал вроде бы согласие, а потом началось...столько народу ушло на небо....Кроме того, заокеанские партработники, сыграли и играют нами, еще и геополитически....
Antivraki
2 ZaPravdu (Antivraki)   • 11:16:13, 24.05.2018
-3

Уникальный текст.... в одном абзаце здравицы гребаному майдану, который и есть первопричиной ВСЕХ бед в Украине, а в другом слова о том, что "Найбільша перешкода на цьому шляху сьогодні – українська влада. ЇЇ непрофесійність, злодійкуватість і постійне бажання набити власні кишені зводить зусилля простих українців нанівець."

Ну так МАЙДАН и привел их всех к власти! МАЙДАН!!! Именно ЗА НИХ вы скакали на майдане!!!!!! За Порошенко, Парубия, Гройсмана, Сухомлина, БПП итд итп.
aldan
6 Alex (aldan)   • 11:40:08, 24.05.2018
+3

На п.2 Майдан не причина, а следствие. Тимошенко, Луценко, Пашинский, Ляшко, Яценюк и прочая "полит элита" - это детишки майдана?? Вооот.... В этом то и вся беда, что сейчас спроси любого адекватного чела :- назовите ваш вариант кабинета министров и президента и в результате услышите невразумительное мычание о том, что нужно подумать и так сразу не скажешь. Тут думай, не думай. Если за 20 лет не смогли создать нормальную полит. элиту, то это. как говорится "очень и очень" . Ну не может корова скакуна родить. хоть ты тресни. Может это карма такая -быть для всего мира наглядным пособием "ТАК ЖИТЬ НЕЛЬЗЯ !!!!!"
14школа8класс
9 Олександр (14школа8класс)   • 12:07:15, 24.05.2018
+1

на 6 Согласен полностью!
Беда только в том, что старая элита - дворяне, шляхта, создавалась столетиями, не наскоком как при разделе имущества, именно при разделе, а не развале СССР, так как запахло миллиардами. для местных князей, ханов etc. Советская элита создавалась аппаратно-бюрократически не как финансовая! Другой элиты в 1991 не было и новая, создавалась не как дворянская, шляхетская, методом естественного отбора лучших или советская путем назначения, а бандитским и полубандитским путем. Откуда возьмется тогда мораль или социальная ответственность!? Нет ей места и нет нового корпоративного дворянского собрания или собрания чести, тоже нет! Уничтожать финансовую элиту, как иногда пишут в сетях, это по самой постановке вопроса, просто дикость, а дать ей другие правила игры (налоги, лицензии, вне политики), это единственный цивилизационный путь и самое важное, под контролем советов. То есть, "советская власть " + новые экономические правила игры для всей страны. Новый, если хотите, НЭП! История повторяется ,только на новом витке! Похоже, что скоро вспомнят о социальной справедоивости, в контексте Норвежского, Датского или Шведского социализма.
Antivraki
4 ZaPravdu (Antivraki)   • 11:30:07, 24.05.2018
-5

На номер 3: тогда ПОЧЕМУ сейчас нет майдана??? ;)) Или без бабла не скачется?
aldan
7 Alex (aldan)   • 11:43:11, 24.05.2018
+1

На п.4 Лето, жарко...
Юрко
10 Градовський (Юрко)   • 12:54:02, 24.05.2018
0

Тому, що зараз немає московських ригів при владі - найстрашнішої загрози для України
14школа8класс
11 Олександр (14школа8класс)   • 12:59:36, 24.05.2018
-3

на 10 Юрко, зними окуляри! Нами грають по повнiй!
Юрко
12 Градовський (Юрко)   • 13:44:44, 24.05.2018
+1

Вами не грають, вас грають))
Antivraki
8 ZaPravdu (Antivraki)   • 12:01:33, 24.05.2018
-5

На номер 6: вариант кабмина? А я вот так тебе скажу: к примеру министр спорта-ТЫ! И я тебе 200% гарантии дам, что именно СПОРТ и озодровление населения, а не пилежка бабла, будет в таком случае развиваться в РАЗЫ лучше чем сейчас. И ты сам это прекрасно знаешь!
Semen1952
13 Semen (Semen1952)   • 17:55:45, 24.05.2018
-2

На 6.
Вот Вы утверждаете, что " шляхта создавалась столетиями"...
И каков результат?
Глядя на блоги наших гербоносных блогеров, предлагаю ВАМ заменить слово "создавалась" на более объективное- ВЫРОЖДАЛАСЬ...
14школа8класс
14 Олександр (14школа8класс)   • 18:34:18, 24.05.2018
0

на 13 Дворянство и шляхта, в свое время были генератором развития, но в одной стране они оказалась очень далеко, от простого народа, народ ее и смел. А Гербоносость - это от бедности! Чтобы у нас горя больше, чем это, не было!
Semen1952
15 Semen (Semen1952)   • 19:03:37, 24.05.2018
-3

Прошу конкретизировать, от бедности чего?
14школа8класс
16 Олександр (14школа8класс)   • 19:29:02, 24.05.2018
+3

на 15 наверное, от бедности достоинств!
Semen1952
17 Semen (Semen1952)   • 19:51:18, 24.05.2018
-1

Прошу уточнить...это тех, что внизу ?


Объявления:


Это интересно!

Loading...

Читайте ЖЖ.инфо


Распродажи интернет-магазинов