Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Юрко » 2011 » Ноябрь » 13
Юрко Кому у Львові аеропорт імені Бандери вухо ріже або Чим "просто господарник" відрізняється від "просто Марії"

Юрко


Оценка: 3.1/5 Голосов: 17

Кому у Львові аеропорт імені Бандери вухо ріже або Чим "просто господарник" відрізняється від "просто Марії"

13.11.2011, 15:58:26 2869 3.1 52


Андрій Садовий
Андрій Садовий

4 листопада затятий парламентський україноненависник комуніст Євген Царьков подав президентові Януковичу запит "Щодо недопущення назви Львівського аеропорту іменем Степана Бандери, особи, яка під час Великої Вітчизняної війни співпрацювала з фашистським Абвером та воювала проти Радянської Армії – визволительниці".

І що ви думаєте, запит махрового сталініста, який, до слова, днями назвав деяких парламентських опозиціонерів "бандерівською собачатиною" – у Верховній Раді України підтримали аж 237 (!) нардепів.

Окрім регіоналів, а також парламентських представників найдревнішої професії – комуністів і литвинівців – під дудку Царькова затанцювали чотири "тушки" з "Нашої України", а зокрема Оксана Білозір та глава нібито "прогресивної" "Європейської партії" Микола Катеринчук (як то кажуть – не вір назві – перевіряй на дії!) Підтримали Царькова також 11 "тушок" з Блоку Юлії Тимошенко і левова частка членства парламентської групи "Реформи заради майбутнього" – отого скопища "тушок".

Прикметно, що підтримав антиукраїнські марення Царькова – проголосував "за" – і "великий галицький господарник" Петро Писарчук – голова Львівської облорганізації Партії регіонів і власник знаменитого ринку "Південний". Той самий Писарчук, який недавно "замутив" у підконтрольних ЗМІ масштабну кампанію з очорнення "Свободи". Холуйське голосування Писарчука, який, як львів'янин, вже напевне знає, що Бандера ніякий не "фашист", а народний герой,– вкотре засвідчує: регіонал – він, як то кажуть, і в Африці регіонал. Але в чому ж полягає вся пікантність "непохитної" позиції львівського лідера ПР? А в тому, що як добре пам'ятають львів'яни, ще геть недавно Петро Писарчук починав свою виборчу кампанію на мера Львова з пафосного покладання квітів до монумента… тому ж таки Бандері! Таку неймовірну гнучкість хребта галицький хрунь, позичивши у Сірка очі, зазвичай пояснює невигадливо. Мовляв, я в політику не втручаюся, "просто працюю для людей". "Просто господарник" – в розумінні пристосуванців має уособлювати майже те саме, що героїня знаменитого бразильського серіалу "Просто Марія" – себто саму невинність. Як би не так – казочка для наївних. Бо коли Партія регіонів наказує – усі ці синьо-білі "господарники" і "захисники людей" слухняно лізуть в антиукраїнське багно, і голосують так, як їм малюють зверху. А багатозначний епітет "просто господарник" – це лише прикриття для тих, хто шукає теплого місця при владі і при тому завзято тужиться зберегти "морду лиця" в очах людей.

Нагадаємо, що фракція ВО "Свобода" у Львівській міські раді на сесії 20 жовтня виступила з вимогою назвати новозбудований аеропорт у Львові іменем Степана Бандери. Таке звернення озвучив депутат-свободівець Василь ГОРОН. Він повідомив, що це світова практика, адже є аеропорт Шарля де Голя, Кеннеді, Ататюрка, навіть Чінгіз-Хана в Улан-Баторі. А у Ізраїлі головний міжнародний аеропорт названо іменем Бен-Гуріона – одного з лідерів сіоністського руху та творців держави Ізраїль, під керівництвом якого, між іншим, відбулося вигнання палестинських арабів на чужину... "Ми, депутати від фракції ВО "Свобода", керуючись волею громадян, вимагаємо присвоїти міському летовищу ім'я провідника українського народу Степана Бандери", – сказав Василь Горон.

Отут-то до боротьби проти імені Степана Бандери долучився інший галицький "великий господарник" – міський голова Львова Андрій Садовий. Чудово усвідомлюючи, що ім'я Бандери страшенно дратує вельможне синьо-біле начальство і покровителів – Андрій Садовий для початку акуратно, як вугор із намулу, – вислизнув з небезпечної для себе теми. Він оповів, що, мовляв, було дуже багато пропозицій щодо назв: і іменем Пінзеля, і Франка. І що він звернувся до держави з пропозицією назвати аеропорт іменем короля Данила Галицького.

Звісно, вибирати між Франком, Данилом Галицьким та Степаном Бандерою – це для українця все рівно, що для батька вибирати поміж своїми синами (на це, вочевидь, і надіявся Садовий, коли пропонував Короля Данила – аби лишень подалі від небезпечного Бандери). Одначе ж постать народного героя Степана Бандери – значно ближча теперішньому поколінню у часовому вимірі, вона для нього більш знайома і більш "жива", до того ж, ідеї і помисли Бандери як ніколи назрілі сьогодні.

Далі – більше. Садовий не був би Садовий, якби не вмів прослизнути у вушко голки. Аби не втрапити в халепу, міський голова Львова навіть завбачливо не скликає позачергову сесію міськради – у розпал підготовки до зими, замість розв'язувати найактуальніші проблеми міста, – мер... втікає на два дні за кордон у відпустку. Але і це ще не все. На якомусь сайті "раптом" відбувається нікому не відоме голосування стосовно того, як саме має бути названо Львівський аеропорт. Ймовірно, це голосування відбувається власне з ініціативи Садового, але як кажуть: не впіймали – не злодій. Але 7 листопада Садовий, попередньо запросивши до Львова регіонала-покровителя Бориса Колєснікова, оголошує, що запропонував уряду назвати аеропорт іменем Данила власне через те, що, мовляв, так висловилися львів'яни. Запитаєте – а де саме вони отак висловилися? А, як виявляється, власне в отому опитуванні на Інтернет-сайті. Щонайменше дивно опиратися на Інтернет-опитування, про яке 99 відсотків львів'ян, очевидно, – узагалі не знали. Це ж не місцевий референдум. І навіть – не соціологічне дослідження, виконане фахівцями. Про несерйозність опитування, яке нібито вирішально вплинуло на мислі Садового, свідчить хоча би той факт, що четверте місце у рейтингу назв Львівського летовища у ньому посів… лівійський диктатор Каддафі, а п'яте – співець садомазохізму Захер Мазох.

Одне слово, від такої "винахідливості" Андрія Садового міг би здивовано роззявити рота і заздрісно почухати потилицю навіть одіозний українофоб Дмитро Табачник. Він, як відомо, також спеціалізується на вмінні маніпулювати опитуваннями. Пригадуєте, як свого часу, також від страху перед Бандерою, під час  відомого телешоу "Великі українці" Табачник фальсифікував голосування, у якому перемагав Бандера? І так само – на користь іншого славного князя. Табачнік тоді, виголошуючи тост на фуршеті після фіналу "Великих Українців", навіть вихвалявся, як "трахнул Бандеру… Ярославом Мудрим" - про це писали ЗМІ. Садовий фактично повторив такий же "фінт вухами" – щоправда ще й вишукано прикрився при тому сумнівним Інтернет-опитуванням.

Але повернімося до хронології подій. Того ж 7 листопада Колєсніков на підконтрольному Садовому львівському телеканалі розповідає, що він – не проти Короля Данила. Отак, об'єднавши зусилля з Колєсніковим, хитрий Садовий, навіть не запитавши дозволу у львівської громади, – зробив чергову спробу обійти ім'я Степана Бандери слизькими стежками.

Поки верстався номер.

Стало відомо, що 9 листопада вийшло розпорядження Кабміну, у якому з подачі, звісно, Колєснікова Львівський аеропорт хутко назвали іменем Данила Галицького. Змова за спинами львів'ян відбулася. Садовий, який був її головним натхненником та диригентом, може відкорковувати шампанське. Аби випити його разом із Табачніком.

І біда, звісно, зовсім не в тому, що Львівське летовище отримало ім'я славного короля Данила. Зрештою, ми ж то розуміємо, що промосковський режим радше би тріснув, ніж згодився з іменем ненависного йому Бандери. Ганьба у тому, що тепер уся Україна і світ будуть думати, ніби львівська громада сама покірно відцуралася Бандери. І що правляча Партія регіонів, під керівництвом "мудрого" Януковича, начебто "взяла до уваги побажання трудящих" Львова…

Галина Чорна
Газета ВО "Свобода"

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 52
Нескучный
1 Игорь (Нескучный)   • 16:06:57, 13.11.2011 [Материал]

Нельзя называть именем Степана.
Впереди ЕВРО-2012 и туристы.
Много с Польши. Этим он совсем чужой , как и москалям пришибленным.
Надо учитывать все.
Есть улица, сквер.
Больше просветительской работы. А аэропорт и без этого может быть.
Лучше назвать как нибудь красиво. Без истории , или имени НЕЗАВИСИМОСТИ.
ПривидзГаю
4 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 16:29:43, 13.11.2011 [Материал]

http://www.istpravda.com.ua/short/2011/11/12/62135/
Юрко
5 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:32:04, 13.11.2011 [Материал]

То ми ж не в Польщі називаємо.
Юрко
11 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:33:42, 13.11.2011 [Материал]

Буде багато туристів з Европи. Треба поприймати всі кам'яні споруди з зображенням бандитів совєцької доби. В Европі ж комунізм прирівняно до нацизму - вони нас не зрозуміють.
Нескучный
2 Игорь (Нескучный)   • 16:07:13, 13.11.2011 [Материал]

Может имени Мазепы или Петлюры.
Юрко
6 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:39:56, 13.11.2011 [Материал]

А це геть без історії та боротьби.) Кого ми боїмось, господи. Соромимось визнати власних героїв, бо що подумає Москва.
Sams2
7 Александр (Sams2)   • 18:00:55, 13.11.2011 [Материал]

Москва тут не при чем. Если чье-то имя не объединяет, а разъединяет людей, он не может быть героем страны.
Юрко
8 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:04:16, 13.11.2011 [Материал]

Так. Сталін об'єднує. Чи питали Вас, де Кременицького ставити?..
Sams2
9 Александр (Sams2)   • 18:11:27, 13.11.2011 [Материал]

Сталин? Тоже нет. А ты предлагаешь аэропорт во Львове назвать имени Сталина? Прикольно...
Юрко
10 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:29:49, 13.11.2011 [Материал]

Пропоную в Парижі перейменувати аеропорт Шарля де Голля - туди ж прилітають німці, англійці, СШАнці, алжирці, мароканці. Можливо, їм не всим подобається де Голль.
Sams2
12 Александр (Sams2)   • 18:41:12, 13.11.2011 [Материал]

Ну думаю. французы без твоей помощи разберутся. Кстати, в том же Париже есть еще и аэропорт Орли, так что гордись! А Шарль деГолль - нацию объединял. И чем тебе Кременицкий не угодил? Для Житомира от него пользы было точно больше, чем от Бандеры.
Юрко
13 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:49:19, 13.11.2011 [Материал]

Наша пісня гарна нова. Читайте свій №7.
Юрко
14 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:50:19, 13.11.2011 [Материал]

Так, французи розберуться. А в Україні повинні розібратись поляки та росіяни.
Sams2
15 Александр (Sams2)   • 19:01:47, 13.11.2011 [Материал]

Нет, мы тут сами. Но только если мы - то все мы, а не только любители Бандеры, ладно?
И что с моим 7 постом? Я спросил - чем тебе Кременицкий не угодил? Для города много сделал, он даже не партийный, а хозяйственный функционер был, Что не так?
Юрко
16 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:19:25, 13.11.2011 [Материал]

Там було про об'єднання. Кого об'єднав Кременицький? Вас хоч питали про встановлення пам'ятника напроти обласної бібліотеки? Мене - ні. І півтора мільйони грошей, які Рижук маскує під благодійні фонди, підуть з кишені громади. І що ж зробив для міста голова виконкому области, який не був партійним(?)?
Sams2
18 Александр (Sams2)   • 19:34:42, 13.11.2011 [Материал]

Он наверняка был партийным, просто ты возможно не понимаешь разницы между партийными и советскими функционерами. Если у тебя есть факты, что Рыжук мутит с благотворительными фондами - так и скажи, если эта новость из серии "одна баба сказала" - делай огоорку. А Кременецкий делал то, о чем сейчас многие забыли - он работал. Строил дома для людей, дороги для людей, заводы для людей. Все то, что не делается сейчас.
Юрко
19 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:37:13, 13.11.2011 [Материал]

І це все особисто? Ото молодець - сам стільки побудував.
Sams2
20 Александр (Sams2)   • 19:51:43, 13.11.2011 [Материал]

Не в том дело, не лично конечно. Вон твой Бандера лично тоже не много сделал - участвовал в подготовке мелкого таракта, только и всего... Понимаешь, Кременецкий организовывал, чтобы созидать, строить, создавать. Когда заселяли новый дом, а их строились очень много, то людям просто давали ключи, только потому, что они жители города. И у них не спрашивали национальность или партийную принадлежность, просто давали. С историей Бандеры несколько иначе - все, что он создавал, несло кровь, боль и разрушения. Вот в этом и разница.
Юрко
22 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:06:31, 13.11.2011 [Материал]

Ну, КременЕцького не знаю - був Кременицький. А коли б не було його, не було б і асфальту, як стверджує наш "розумний" Рижук?
Sams2
23 Александр (Sams2)   • 20:19:24, 13.11.2011 [Материал]

Это все претензии? Ну слава Богу, значит суть уловил. А асфальт наверное с времен КременИцкого и лежит. "Самостийна" этим не напрягается.
Юрко
25 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:28:46, 13.11.2011 [Материал]

Питання полягало в иньшому, але вовк з ним. Звичайно, самостійна так вдячна кременицьким, що лише ставить пам'ятники та вішає дошки.
Sams2
26 Александр (Sams2)   • 20:35:45, 13.11.2011 [Материал]

Нет, это Рыжук с Дебоем стараются, насчет памятников, надеются, что может когда-то и им.... Не надейтесь, только осиновый кол!
Юрко
28 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:14:43, 13.11.2011 [Материал]

Ну, добре якщо хоч так.
Юрко
21 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:00:38, 13.11.2011 [Материал]

Про гроші. На проведення конкурсу для пам'ятника було виділено 50 тисяч гривень. Коли почались невдоволення використанням коштів громади, відкрили фонд. Ви прекрасно розумієте джерела наповнення тих фондів.
Sams2
24 Александр (Sams2)   • 20:20:10, 13.11.2011 [Материал]

Я - понимаю, и знаю. А ты?
Нескучный
3 Игорь (Нескучный)   • 16:07:26, 13.11.2011 [Материал]

А лучше Щептицкого.
sebast
39 sebast (sebast)   • 10:13:24, 14.11.2011 [Материал]

Оптимальным вариантом будет аэропорт имени Судоплатова.
Lisa111
17 Роман (Lisa111)   • 19:27:50, 13.11.2011 [Материал]

Мечта - Жить по адресу:
Бандэраштадт
Бандэраштрассэ 88
Утром вставать, надевать пиждак с орденом "Степана Бандеры", садиться в троллейбус, построенный на заводе имени С.Бандеры и ехать на работу в аэропорт имени С.Бандеры....
Ничего не напоминает? :-)
sebast
27 sebast (sebast)   • 21:07:25, 13.11.2011 [Материал]

Пять баллов!
Sergiy1968
29 Sergey Kuzin (Sergiy1968)   • 23:24:56, 13.11.2011 [Материал]

Так ти ж і живеш в якомусь Штадті і на якійсь штрассе. Тільки в Бандерштаті тобі не місце. Запроданець. Гнилодухий виродку.
Lisa111
30 Роман (Lisa111)   • 23:46:41, 13.11.2011 [Материал]

Всё, высказался? Заметь, в тебя никто гавном не бросал. А ты...сходи руки помой...
Вопрос на засыпку: ну ладно, русских и евреев вы можете (хотя и безосновательно) назвать комуняками. Но как на счёт поляков? А они вашего Бандерлога тоже сильно не любят. Почему?
Вот если такие, как ты прийдут к власти, то Украина отградится от всего мира забором, причём забор построят не с украинской стороны....
Юрко
32 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:50:56, 13.11.2011 [Материал]

Та й ми Пілсудчика не надто пошановуємо.
Lisa111
33 Роман (Lisa111)   • 23:55:23, 13.11.2011 [Материал]

Так кто у вас друзья, если кругом враги? Сракашвили? Ну-ну...
Юрко
34 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:00:28, 14.11.2011 [Материал]

Друзі ті, хто розбудовує власну державу, не заперечуючи існування иньших, поважаючи їх право мати власну державу на споконвічних етнічних землях.
SteamRoller
40 Михаил (SteamRoller)   • 10:44:26, 14.11.2011 [Материал]

>>Друзі ті, хто розбудовує власну державу, не заперечуючи існування иньших, поважаючи їх право мати власну державу на споконвічних етнічних землях.

Как же вам удаётся с США дружить? Ну, там жена (и покровители) Ющенки и т.п.?
Ведь США очень нехорошо поступили с правом индейцев на "мати власну державу на споконвічних етнічних землях."))
Да, грузины почему-то не дают осетинам права на "власну державу".
Но это ничего, не правда ли?
Юрко
42 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:09:59, 14.11.2011 [Материал]

Хто Вам сказав, щро я дружу тз США? Ви за власним дурним приколом не зрозуміли, або не захотіли зрозуміти суть сказаного.
SteamRoller
44 Михаил (SteamRoller)   • 11:30:25, 14.11.2011 [Материал]

Ну так назовите те гос-ва, с которыми собираетесь дружить, если вдруг придёте к власти.
Вопрос про Грузию вы проигнорировали.
США-нет.
Россия, Белоруссия, Польша, Израиль - и так понятно.
Кто тогда? Германия, Швеция, Турция?
Юрко
45 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:34:05, 14.11.2011 [Материал]

Я збираюсь дружити з Україною.
sebast
46 sebast (sebast)   • 11:36:16, 14.11.2011 [Материал]

"Хто Вам сказав, щро я дружу тз США?"

Вероятно это те же люди, которые вечно "украинофобам" тычут Россию, в частности, Власова.
Юрко
31 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:49:50, 13.11.2011 [Материал]

Сергію, не треба. Це на краще, коли подібні живуть за кордоном.
telefon
35 джавахарлал нюру (telefon)   • 00:23:19, 14.11.2011 [Материал]

Кому-то в Украине и ДАЖЕ НА ЖЖ очень хочется всякими путями расколоть украинцев - по отношению к Бандере и ему подобным, по отношению к России, по отношению к языкам, по отношению к Дню Победы ................. Можно много перечислять.

Сколько раз повторять, что разобщённое общество легче подминать под неправую власть.

Афганцы и чернобыльцы забыли об искусственных распрях и единым фронтом двинули на защиту своих прав. ОТСТОЯЛИ!

Теперь влада будет отыгрываться на более разобщённых стариках - детях войны, ветеранах, простых пенсионерах.

Юрий, я писал уже Вам, что сейчас не те времена, чтобы брехаться на идеолухические темы! Сейчас редкий случай, когда влада тиснет и правых и левых одинаково. И если в отпоре неправым законам не выступить всем вместе, то потом зажмут ВСЕХ пересичных, невзирая на идеологию.... Вольно будет только миллионерам, но ни Вы ни я к ним не относимся.
Вы прочтите в ветках о законопроектах, какие счастья нам готовят.
Юрко
36 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:49:16, 14.11.2011 [Материал]

І що відстояли "афганці" з "чорнобильцями"? І повірте мені, прекрасно знаю що відбувається в Житомирі, області, Україні та про всі закони, які нам підготували та готують. Але коли більшости з вас говориш, що цю владу треба викинути всю геть, без залишку, тоді багато не погоджуються. "Ми без політики". Ці безглуздя вбивають в дурні голови афганців, чорнобильців, вчителів, підприємців волинці, яворівські, данилюки, рижуки, дебої. Це вже їх улюблена фішка - я позаполітичний мер. То якого фіга ти виперся від ПР? Треба було не йти. В нас сьогодні все має політичну вагу. І хто цього не розуміє, звичайний невіглас. Ви пропонуєте виступити всім разом. Виступити за що, скажіть, будь ласка?
telefon
37 джавахарлал нюру (telefon)   • 01:04:35, 14.11.2011 [Материал]

А ведь скажу. Причём, уверенно скажу:
Страна стоит на грани экономического краха. Европы хоть и свистят, что с Украиной они - братья, а себе в ущерб помогать не будут. ТОЛЬКО С ВЫГОДОЙ ДЛЯ СЕБЯ. А сейчас и у них полезли проблемы - мы им до лампочки.

Итак, Президент, ВРУ, КМУ срочно ищут путь спасения страны от катострофы. Перед ними были 2 пути:
-за счёт уменьшения сверхприбылей магнатов, за счёт резкого увеличения налогов на богатство, за счёт прогрессивного подоходного налога, за счёт РЕЗКОГО И ПОЛНОГО перекрытия оффшоров;
-за счёт вытягивания последних крох из карманов пересичных.

Сейчас власть пошла по второму пути - кто ж будет из своего кармана "Родину спасать"?
А задача пересичных заставить власть пойти по первому пути. Заставить власть вспомнить, что такое ГОСУДАРСТВО, кем и для чего оно создано, КЕМ ФИНАНСИРУЕТСЯ!

А то ТАМ уже считают, как Людовик 14-й: "Государство - это Я!" А потому - для меня Законы не писаны.
Юрко
38 Юрій Градовський (Юрко)   • 01:38:36, 14.11.2011 [Материал]

Тут я з Вами цілком згоден. То хіба це не політичні вимоги? І те, що влада пішла другим шляхом, означає, що лише цілковитою та негайною зміною влади можна врятувати країну. І коли кожен скаже, що Україна - це я, це буде дуже гарно.
SteamRoller
41 Михаил (SteamRoller)   • 10:48:30, 14.11.2011 [Материал]

>>Тут я з Вами цілком згоден.

Но куда важнее обзывать аэропорты и закоулки. Зная, что это только отвернёт бОльшую часть Украины, и внесёт дополнительное разобщение в народные массы.
Юрко
43 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:15:11, 14.11.2011 [Материал]

Відверне це частину українофобів типу тебе, писак з Красноярська, Німеції, Ізраїлю, на думку яких, власне, не варто зважати. Хоча і ти не з України. І я бачу, що саме для тебе важливо увіковічнювати комуну, соціяльні проблеми тебе турбують мало.
SteamRoller
47 Михаил (SteamRoller)   • 11:37:40, 14.11.2011 [Материал]

>>Німеції

Ыыы)) Позвольте спросить, это т.н. "харьковский правопис"? ... хотя и так понятно((

>>Хоча і ти не з України.

О, сеанс ясновидения! Хошь, докажу что живу в Житомире?

>>І я бачу, що саме для тебе важливо увіковічнювати комуну, соцяльні проблеми тебе турбують мало.

Одно неотделимо от другого. Как только народ убедили, что власть народа, коммунизм - это плохо, что нужно уничтожить социалистические достижения вместе с "неэффективными заводами" - сразу ранее решённые "соцяльні проблеми" расцвели буйным цветом.

Но вы почему-то не хотите этого видеть, продолжая лить слёзы про трагедию 80-летней давности, игнорируя сравнимые современные "достижения" незалежности.
Юрко
48 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:43:07, 14.11.2011 [Материал]

Діли трішки мухи з котлетами наріжно - заводи комуняки й познищували. Відверто здивований))))), що так турбує назва аеропорту - більше, ніж соціяльні проблеми.
SteamRoller
49 Михаил (SteamRoller)   • 11:59:16, 14.11.2011 [Материал]

>>Діли трішки мухи з котлетами наріжно - заводи комуняки й познищували.

Странно это слышать.

К примеру, если некий гражданин Петренко, бывший в детстве в "пласте", а потом получивший корочку Свободы, вдруг начнёт пропагандировать интернационализм, скажет что (не приведи господи) все нации равны, и украинцы ничем не лучше и не хуже москалей и других народов (ну мало ли, полячку вдруг полюбит)), а потом и про Сталина хорошо отзовётся - его можно будет назвать националистом?

Ну, не совру ли я, если скажу что "националист Петренко признал заслуги Сталина"?))
Юрко
50 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:18:09, 14.11.2011 [Материал]

А що дивного? Хто проводив "приватизацію" тих підприємств? Може, націоналісти?
SteamRoller
51 Михаил (SteamRoller)   • 13:06:28, 14.11.2011 [Материал]

>>А що дивного?

А вы таки да? На вопрос вопросами отвечаете?
Я не гордый, повторю: "не совру ли я, если скажу что "националист Петренко признал заслуги Сталина"?"

>>Хто проводив "приватизацію" тих підприємств?

Человек, проводящий "приватизацию", коммунистом не может считаться _по определению_.
Коммунист - это тот, кто против частной собственности на средства производства.
Ответ на ваш вопрос: "бывшие коммунисты", "коммунисты-перевёртыши", "сторонники рыночной идеи", "изменники" - но они не коммунисты. Что непонятного?
Юрко
52 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:23:32, 14.11.2011 [Материал]

<< "не совру ли я, если скажу что "националист Петренко признал заслуги Сталина"?">>
Тут я не зрозумів нічого.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо