Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Надзвичайні події » 2017 » Январь » 1 » 18:48:34

На Новый год депутат Сергей Пашинский подстрелил нетрезвого автохама

01.01.2017, 19:01:34 7920 32 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
На Новый год депутат Сергей Пашинский подстрелил нетрезвого автохама

Накануне Нового года депутат от Народного фронта Сергей Пашинский подстрелил человека. Этот факт подтвердил сам нардеп, утверждая, что он был вынужден таким образом защищаться от нападения. Однако многие этой версии не поверили.
 

Полиция заявила о нападении

Первой об этом случае сообщила Национальная полиция Киевской области, правда, не называя имя нардепа.

"Инцидент произошел сегодня вечером, 31 декабря, в одном из сел Васильковского между местным жителем и одним из народных депутатов, который защищаясь от нападающего применил огнестрельное оружие. Сейчас все участники происшествия установлены, полицейские выясняют все обстоятельства инцидента", - отметили в полиции.
 

Признание Пашинского

Позже стало известно, что этим депутатом оказался Сергей Пашинский. Об этом он сам написал на своей странице в социальной сети, описав целую историю в стиле вестерна.

"Вечер перед Новым Годом прошел для меня, к сожалению, очень горько. Возвращаясь около 17:00 домой, мы с женой чуть не въехали в авто с выключенными габаритами среди неосвещенной дороги в лесу. Я решил выйти из машины, чтобы обратить внимание людей, которые были рядом с машиной, на опасность, которой они подвергают других водителей, фактически перегородив дорогу в темное время суток. Наша просьба хотя бы включить "аварийку" неожиданно очень разозлила одного из мужчин рядом с машиной, как оказалось, очень нетрезвого. Он бросился на меня с бутылкой в ​​руке и угрозами убить нас. Я имел пистолет, сделал предупредительный выстрел в воздух. Нападающего это не остановило, он сильно ударил меня бутылкой по голове, я упал на землю. Мне удалось остановить обидчика, только когда лежа выстрелил ему в ногу… Мы перевязали ему рану, сразу вызвали скорую и полицию", - сообщил депутат.

 

Фото: Facebook/Сергей Пашинский


Нападавший имел проблемы с законом

Позже, сотрудники полиции установили, что нападавший на депутата Пашинского ранее совершал подобные преступления. По данным фактам открыты несколько уголовных производств. Об этом сообщил спикер Национальной полиции Киевской области Николай Жукович.

Он рассказал, что нападавший до этого имел проблемы с законом. В отношении мужчины уже были открыты уголовные производства по факту нанесения телесных повреждений людям. Жукович рассказал, что на данный момент нападавший находится в больнице.


Тэги: Пашинский, новый год

Схожі новини:


Комментариев: 32
vovik-zt
1 ВовикЬ (vovik-zt)   • 20:01:19, 01.01.2017 [Материал]

Ему можно бля, он же нардеп... А было бы разрешение с оружием у пострадавшего - было бы на одного гандона-крадия меньше. Кстати у пострадавшего совсем другая версия происшествия, но в полиции её "відразу відкинули" - совпадение?..
kolvich
2 Nikolay (kolvich)   • 20:59:39, 01.01.2017 [Материал]

Дружина чоловіка, в якого стріляв нардеп Сергій Пашинський, стверджує, що Пашинський відразу підійшов до її чоловіка з пістолетом і не робив попереджувального пострілу.
Про це жінка на ім'я Ольга розповіла виданню "Страна".
За її словами, вона весь час конфлікту розмовляла з чоловіком по мобільному телефону і чула все, що відбувається.
Як розповіла Ольга, її чоловік йшов пішки в бік траси і зустрів водія, який заглух на мікроавтобусі "Фольксваген". Водій попросив допомоги, і її чоловік не відмовився. Вони почали штовхати автомобіль в зворотному напрямку, в сторону села Хлевча, по зустрічній смузі.
При цьому жінка стверджує, що, коли вона приїхала на місце події, на цій машині горіли габарити.
"Зупинився Мерседес, жінка за кермом відкрила вікно, не зовсім культурно, на підвищених тонах сказала: "Увімкніть аварійку, тому що вас не видно". На що мій чоловік, обтяжений цією роботою, я не приховую, послав її і штовхав машину далі. І тут він почув, що Мерседес зі скрипом рушив з місця", - стверджує дружина пораненого.
Hoakina
8 Марина (Hoakina)   • 07:52:20, 02.01.2017 [Материал]

На 2. Мізками він точно не обтяжений, той чоловік. Бо перш ніж посилати, подумати треба. Можна нарватись на того, хто пошле далі. Як і вийшло. Гражданє, будьте взаімовєжлівимі. Дуже повчальна історія. А з габарітами не ясно. То ввімкнені, то ні...
viewer
10 Name Surname (viewer)   • 09:18:47, 02.01.2017 [Материал]

Цікаво, чи наважився б Пашинський на свій вчинок, якби не був впевнений, що потерпілий беззбройний?
Думаю дуже навряд.
Ось тому прийняття закону про зброю і дозвіл громадянам України володіти короткоствольною зброєю, є запорукою взаємоввічливого суспільства.

https://www.youtube.com/watch?v=AAlzyEproFU&feature=youtu.be
Hoakina
14 Марина (Hoakina)   • 11:22:44, 02.01.2017 [Материал]

На 10. Козирна для вас тема. Ну скажімо дозволять зброю. І що кожен її купить? і по чому буде видно, що у людини є зброя? табличку вішати? чи маячок на голову?
viewer
15 Name Surname (viewer)   • 14:08:06, 02.01.2017 [Материал]

1. Придбання чи непридбання зброї - це особиста справа кожного і заборона більшості громадянам у реалізації цього права це нонсенс
2. Я підтримую право на приховане носіння зброї
http://zbroya.info/uk/mobile/blog/10995_mifi-ta-fakti-prikhovanogo-nosinnia-zbroyi-v-ssha/
bda
16 ДДД (bda)   • 16:54:23, 02.01.2017 [Материал]

на 15. Ну, нельзя, нашим гражданам оружие разрешать. Ну, не готовы они к этому. Вы ж, посмотрите, при запрете на оружие, каждый день, практически, в стране гранаты взрывают в мирных городах, в полицейских стреляют, друг в друга при разборках в кафе и т.д. Зачем, это разрешать официально? А, сейчас, потенциальный носитель оружия знает, что ему от 3 до 7 лет "светит", может задумается. Для начала, культуру пользования оружием в гражданском обществе, необходимо, привить.
viewer
21 Name Surname (viewer)   • 19:36:48, 02.01.2017 [Материал]

На 16
---Для начала, культуру пользования оружием в гражданском обществе, необходимо, привить.---
Як Ви її збираєтесь прививати, якщо у людей на цю зброю навіть прав немає?
По-друге, Пашинський якраз наскільки я розумію і отримав цю зброю як нагородну, а отже жодних курсів підготовки по поводженню зі зброєю міг не проходити і спокійно обійтись без обстеження психіатра.
По-третє, так якраз і пропонується врегулювати збройову царину в країні, кому і на яких підставах можна чим володіти
І взагалі, не ведіться на цю тезу політиків, що у нас "особливий менталітет", ну невже ми гірші молдован

https://www.facebook.com/zbroya.info/photos/a.289451017771798.77644.284752354908331/1299175786799311/?type=3&theater
bda
24 ДДД (bda)   • 20:33:34, 02.01.2017 [Материал]

Ну, так, и убивайте, друг друга, веря в "особливий метенталітет українців" Чё, мешает, то... Знищуйте, гідоту, яка заважає депутату проїхати ТАМ! При этом, обязательно, гимн затяните!
viewer
25 Name Surname (viewer)   • 20:51:18, 02.01.2017 [Материал]

Є ще варіант погодитись з позицією владної кліки і визнати право на збройний самозахист виключним привілеєм злочинців (які зброю купують на чорному ринку) та представників вищої касти (депутати, міністри тощо), котрі абсолютно законно і без будь-яких еспертиз і курсів отримують її як нагородну, а всім іншим - "не на часі", тобто "холопам - зась"

https://www.youtube.com/watch?v=efrTYM-LXr0
bda
32 ДДД (bda)   • 04:07:03, 07.01.2017 [Материал]

вот, ведь, вернулся, сюда, чтоб Вам сказать: ни к чему оружие нам. Ведь, на "Майдане" решили, что будет ВЕЧЕ - где оно, человече? Пусть, народный депутат Пашинский стреляет в бухих жителей села? Пусть, на бухих жителей села открывают ст. 296 ч.2 УК? ( прям, рифма, получилась)))) А, почему, на Пашинского дело не открыли по стрельбе? Правильный, Вы, наш?
AlexIvanov
31 Alex Ivanov (AlexIvanov)   • 18:12:59, 03.01.2017 [Материал]

И тоже иди на... вместе с женой Пашинского. Писатель.
viewer
3 Name Surname (viewer)   • 21:12:59, 01.01.2017 [Материал]

Ось коментар адвоката з цього приводу
http://zbroya.info/uk/partner/law-ok/blog/11720_pashinskogo-treba-suditi/
viewer
4 Name Surname (viewer)   • 21:23:52, 01.01.2017 [Материал]

Тут ще цікавий момент, Пашинський у цій ситуації був у наперед виграшному положенні, бо у нього то є зброя (думаю це був вогнепальний короткоствол, який скоріше всього він законно отримав без будь яких експертирз психолога, курсів поводження зі зброєю і довідок, як нагородну зброю), а от право громадян на володіння і носіння короткостволів у нас, як ми всі знаємо "не на часі"

До речі, не один Пашинський має зброю, яка заборонена рядовому українцю, як то кажуть, робіть висновки
https://www.youtube.com/watch?v=efrTYM-LXr0&feature=youtu.be&t=271
viewer
5 Name Surname (viewer)   • 21:38:07, 01.01.2017 [Материал]

До речі, якщо Вам хтось буде розповідати нонсенс, що короткоствол для самооборони це надто небезпечно, і просто тримайте у себе в будинку а-ля дробовик, то покажіть людині це відео і просвітіть її

https://www.youtube.com/watch?v=Oo_Ix6ER42k&feature=youtu.be&t=4836
viewer
6 Name Surname (viewer)   • 22:22:24, 01.01.2017 [Материал]

"Про Пашинського і пістолет.
Нагородний пістолет можновладцю в Україні видається разом з ліцензією на відстріл посполитих.
Стріляють давно, і завжди безкарно.
Якщо б ти, пересічний громадянин, застосував вогнепальну зброю проти нападника з пляшкою - потрапив би за грати по максимуму, гарантую. Найкращі адвокати не допомогли би.
Бо тобі стріляти не можна, якщо тебе ще не підстрілили чи не порізали. А якщо навіть порізали не на смерть, але далі не ріжуть, то теж вже не можна.
Тому вони і кричать: не можна дозволяти, всі почнуть в дорожніх суперечках стріляти. По собі судять, суки.
Пашинському можна, йому нічого не буде.
Свідки шоколадної перемоги - це ви суки.
А я тепер завжди носитиму з собою ніж. Побутовий, який не потрапляє під означення холодної зброї.
Якщо такий нагородний вихопить пістолета, на короткій дистанції ще побачимо, хто вправніший.
PS. Пашинський завжди був проти права громадян на збройний самозахист і проти закону про зброю. Дійсно, нахіба, коли йому можна і без того безкарно стріляти в громадян без небезпеки отримати кулю у відповідь."

https://www.facebook.com/sostecenko/posts/1333601543380346
malanec
7 Антон (malanec)   • 23:05:28, 01.01.2017 [Материал]

Пи...дун -сказочник.Кто поверил, тому 2 кг сосательных конфет Рошен.
Sunrise
9 Алекс (Sunrise)   • 08:49:01, 02.01.2017 [Материал]

А если у мужика в машине разрядился аккумулятор... Машину можно завести с толкача. Здесь о габаритах речь не может идти и о аварийке тоже, так как при этих действиях потребления энергии нужно свести к нулю, а потом толкать автомобиль.
Но история мутная. Рассказы кардинально разные.
VVS
12 VVS (VVS)   • 10:37:09, 02.01.2017 [Материал]

Тогда вешается знак аварийной остановки сзади на авто. А так согласен - мутная история.
ANB
11 Alexandr (ANB)   • 10:06:58, 02.01.2017 [Материал]

Історія дуже цікава! Бик одну пляшку уже вижрав і попиваючи з другої розмовляв з дружиною по телефону, при цьому чимось штовхав бус!? І як в такій ситуації не обматюкати жінку якій, бачте щось там не сподобалось? Не в наших правилах пояснювати ситуацію, просити допомогти в буксируванні! Ну а хмирю з пукалкою крутому хлопцю під ''мухою'' сам господь велів дать пляшкою по голові, для початку.. Американці посміхаються один одному не тому, що вони такі доброзичливі і ввічливі, а тому що їх цьому навчив містер Кольт і відсутність статті про перевищення необхідної міри самооборони! Пашинський явно перевищив ці міри, йому замість пістолета потрібно було теж мати пляшку...
Koron
13 Koron (Koron)   • 10:52:38, 02.01.2017 [Материал]

Недоторканий псих с пистолетом. Ну послали тебя - надо сразу пукалку доставать?
https://goo.gl/wwm3Sz
Fedya
19 jose (Fedya)   • 17:57:08, 02.01.2017 [Материал]

послали бутылкой по голове? Однако, десантура...
Koron
22 Koron (Koron)   • 20:16:06, 02.01.2017 [Материал]

Я ссылку оставил
1-10 11-15
Оголошення на ЖЖ інфо: