Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2017 » Апрель » 3 » 14:07:11

После установки общедомовых счетчиков житомиряне стали в разы больше платить за газ. ФОТО

03.04.2017, 14:07:11 7095 33 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
После установки общедомовых счетчиков житомиряне стали в разы больше платить за газ. ФОТО

После начала установки ПАО «Житомиргаз» домовых счетчиков на газ, житомиряне стали платить за энергоноситель в разы больше. В житомирскую мєрию поступают обращения со стороны ОСМД и жителей города, которые жалуются на рост платежей за использование газа.

Об этом «Журналу Житомира» сообщает пресс-служба Житомирского городского совета.

Управлением ГСК была проведена проверка одного из домов, где установили домовой счетчик на газ. В результате этой проверки ПАО «Житомиргаз» был выписан штраф в размере 288 тысяч гривен, так как по заключению ГСК – установка счетчиков происходила с нарушениями и фактически незаконно. ПАО «Житомиргаз» не получило технические условия на строительство, не сдало декларации на начало и завершение работ.

Сейчас домовые счетчики уже установлены в 118 домах города. По каждому из них будет проведена проверка и выписаны соответствующие штрафы.
 

«Вместо того, чтобы предложить людям установку счетчиков по квартирам, чтобы можно было реально контролировать расход газа, «Житомиргаз» принял решение установить домовые счетчики. Это привело к увеличению платежей за газ для населения в несколько раз», – рассказывает мэр Сергей Сухомлин.


По его словам, городские власти не позволят ПАО «Житомиргаз» искусственно увеличивать плату за газ для житомирян.
 

«Мы не позволим «Житомиргазу» зарабатывать на людях, которые вынуждены платить в несколько раз больше после установки счетчика. В связи с тем, что объект не был введен в эксплуатацию, выставлять такие счета со стороны «Житомиргаза» – противозаконно. Поэтому мы будем обращаться в суд для пересчета всех платежей, которые «Житомиргаз» выставил житомирянам», – отметил городской голова Житомира.


В городском совете убеждены, что устанавливать приборы учета – необходимо. Каждый куб газа необходимо учитывать, но все должно происходить в рамках действующего законодательства и не приводить к увеличению оплаты за энергоносители для житомирян.













Тэги: газ, Сухомлин, Житомиргаз, Житомир, счетчики

Схожі новини:


Комментариев: 33
Клон_Януковича
1 Виктор (Клон_Януковича)   • 14:13:03, 03.04.2017 [Материал]

Кто там говорил что это хорошо и вседела? Или типа это как обычно, может показаться что стало хуже но на самом деле это збс?)
alexza
2 Алексей Бойко (alexza)   • 14:16:32, 03.04.2017 [Материал]

Респект меру! Я проживаю один, мне прислали за газ 60 кубов по общедомовому счетчику. Пришел в Житомиргаз, на что получен ответ, ставьте счетчик за деньги. Бесплатно установка индивидуальных не будет. А где деньги на установку взять? Поэтому либо нормы, либо индивидуальный счетчик!
Hoakina
14 Марина (Hoakina)   • 15:30:11, 03.04.2017 [Материал]

На 2. Так тому ті лічильники і поставили, щоб не ставити індивідуальні за свій рахунок. Монополіста важко надурити. Жаль тільки, що мешканці того ж ОСББ не погнали тих газівників поганою мітлою. Тепер пізно кулаками махати.
viewer
16 Name Surname (viewer)   • 15:39:52, 03.04.2017 [Материал]

Навіть якщо вже вліпили загальнобудинковий, то можна боротись за демонтаж загальнобудинкового і встановлення поквартирних лічільників коштом газового монополіста, за які ми вже заплатили сплачуючи за газ.
Але це вже треба експертів питати, таких як Роман Співак.

https://www.facebook.com/rospiv
RaID
18 Сергій (RaID)   • 16:07:48, 03.04.2017 [Материал]

Стаття 6. Обов'язки та відповідальність суб'єктів
господарювання, що здійснюють розподіл
природного газу на відповідній території

1. Суб'єкти господарювання, що здійснюють розподіл природного
газу на відповідній території, зобов'язані:

1) забезпечити встановлення лічильників газу:

а) для населення, що проживає у квартирах та приватних
будинках, в яких газ використовується:

комплексно, у тому числі для опалення, - до 1 січня
2012 року;

для підігріву води та приготування їжі - до 1 січня
2016 року;

тільки для приготування їжі - до 1 січня 2018 року.
---
Якщо у вас лише плита, то варто спробувати, для всіх інших схоже вже піздно пити боржомі.
viewer
19 Name Surname (viewer)   • 16:17:10, 03.04.2017 [Материал]

До 2016 газовики ставили поквартирні, це з 2016-го вони пролобіювали собі можливість встановлювати загальнобудинкові, так що у кого котел або колонка, їм вже поставили поквартирні за кошти газового монополіста до 2016-го.
RaID
21 Сергій (RaID)   • 16:56:24, 03.04.2017 [Материал]

Я щось не так з закону зкопіпастив? Там здається те саме написано
viewer
24 Name Surname (viewer)   • 17:01:34, 03.04.2017 [Материал]

---для всіх інших схоже вже піздно пити боржомі---
Всім іншим вже поставили поквартирні.
RaID
27 Сергій (RaID)   • 17:17:50, 03.04.2017 [Материал]

Якщо всі у кого котел і колонки мають власний лічильник, то як ці лічильники стільки наматують людям? Там реально хтось варить щось цілими днями чи що?
mafiyazt
3 love.my.zt (mafiyazt)   • 14:18:11, 03.04.2017 [Материал]

в нашей стране простым гражданам на коммунальных услугах и кварт.платах сэкономить правительство не даст,будут придумывать все новые схемы,то со счетчиком,то без...
RaID
4 Сергій (RaID)   • 14:19:21, 03.04.2017 [Материал]

Ахаха, все сидели наверное на норме без счетчиков, где всего пару кубов, а тут счетчик показал реальное использование газа домом. Вроде как, не ЖитомирГаз придумал ставить счетчики домовые, а кабмин же? Если на установку счётчика ЖитомирГазу нужно документы на строительство, то как они смогут их установить в квартире, там же тоже установка счётчика. Какие то двойные стандартны, звучит как сейчас все пытаются заработать свои политические дивиденды на газовой теме. А эта цитата "Мы не позволим «Житомиргазу» зарабатывать на людях, которые вынуждены платить в несколько раз больше после установки счетчика", звучит вообще нелогично. Если счётчик насчитал, то это не зарабатывать больше, а кому то приходится платить столько сколько потребляют. У кого нет счётчика - ну совместно с соседями, раньше норма была средняя по стране, сейчас средняя по дому. Я конечно за то, что бы люди платили меньше, но так же за то, что бы халявщики не кричали что они раньше платили меньше (а на самом деле при живущих 4х было по платежкам за одного).
viewer
9 Name Surname (viewer)   • 15:05:00, 03.04.2017 [Материал]

А як Ви можете первірити, що газовики чесно знімають показники загальнобудинкового лічільника? Він же в мелалевому корпусі без віконець.
RaID
10 Сергій (RaID)   • 15:19:01, 03.04.2017 [Материал]

Це все на довірі. Так само як я не можу бути впевненим, що лічильник електрики чи мій домашній лічильник газу рахує вірно. Є організації які займаються повіркою, це їх відповідальність. Якщо Газовщікі завищують показники, то лічильник все одно покаже правду, у ньому немає режиму накрутити, то все одно ж ця різниця вилізе рано чи піздно, то для чого їм цим займатись взагалі? Розділення по ціні на зимову і літню ціну вже ніби немає. Я думаю що голова ОСББ має бути присутнім при знятті показників з лічильника, або ще якийсь старший по будинку, який разом з газовщиками побачить що він там показує.
viewer
11 Name Surname (viewer)   • 15:22:25, 03.04.2017 [Материал]

Мав би, але який у газовиків стимул кликати голову ОСББ на зняття показників?
RaID
12 Сергій (RaID)   • 15:25:46, 03.04.2017 [Материал]

Ну я якось не вірю що всі лічильники накручуються. Це якось дуже підозріло було б і за таке їх легко могли б засудити на круглі суми, то який сенс їм займатись цим всім? Я виходжу з того, що воно банально їм не потрібно. Раніше всі доводили, що газ розбавляють десь на магістралях, тепер що лічільники накручують... якась глобальна змова, але людина може гнобити всіх і всі і банально не здогадуватись, що його фітіль у колонці також споживає чимало газу. Я на 98% впевнений, що домові будинки показали реальну ситуацію по будинку, може хтось і споживає мало, але хтось багато. Домовий лічильник розкидає це на всіх по будинку, а не по країні.
viewer
13 Name Surname (viewer)   • 15:29:13, 03.04.2017 [Материал]

Навіщо загальнобудинкові а не поквартирні встановлюються газовиками класно розповів експерт

https://youtu.be/88zkuAK8QAY?t=467
RaID
15 Сергій (RaID)   • 15:36:26, 03.04.2017 [Материал]

Гляну пізніше, але з точки зору їх - їм це дозволи, і на цьому можна економити. То причина одна - "а чому б і ні?"
Яблочный
20 Алексей Федорович (Яблочный)   • 16:54:30, 03.04.2017 [Материал]

Та на весь Житомир один лічильник поставити та й все. Зразу буде видно реально картину)
А якщо серйозно, то сенсу в цьому загальному лічильнику немає ніякого. Я не відповідаю за весь дім, тим паче я не його власник. А от за квартиру відповідаю, бо в ній живу. І якщо поїдеш на місяць у відпустку, то рахунок прийде так само, жив ти там чи ні.
RaID
22 Сергій (RaID)   • 16:58:01, 03.04.2017 [Материал]

Доречі лічильник на все місто також є. Але згоден шо для споживача ситуація маразматична, але їм це дозволили і вони це роблять тому що можуть. Адже є велика кількість людей, хто не бажав ставити лічильники спеціально, щоб сидіти на низьких нормах.
viewer
23 Name Surname (viewer)   • 16:59:49, 03.04.2017 [Материал]

---тим паче я не його власник.---
Ні, шановний, Ви є співвласником Вашого багатоквартирного будинку

http://vlasnyk.org.ua/wp-content/uploads/2016/02/poster-a2-house-ukr-vlasnyk-me.jpg

і за свій будинок Ви відповідальність несете

"Стаття 8. Відповідальність співвласників багатоквартирного будинку
1. Співвласники несуть відповідальність за шкоду, заподіяну третім особам у результаті невиконання або неналежного виконання своїх обов’язків як співвласників. ..."

http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/417-19
Яблочный
28 Алексей Федорович (Яблочный)   • 17:44:55, 03.04.2017 [Материал]

Власник і співвласник це що, одне й те саме?
Тут за зміну фасаду в районі своєї квартири штрафують, що вже казати про весь будинок... Якраз мова про обов'язки і йде. Платити за реально спожитий газ чи платити за сусіда. А гірше якщо платити взагалі за повітря, бо я як власник показники лічильника контролювати можу, а тут нічого не видно, на загальному.
viewer
30 Name Surname (viewer)   • 18:58:34, 03.04.2017 [Материал]

---Тут за зміну фасаду в районі своєї квартири штрафують---
Правильно, робити щось із несучими конструкціями і іншою спільною сумісною власністю Ви можете тільки за годи співвласників. Без дозволу Ви можете перероблювати хіба ненесучі стіни.

--- я як власник показники лічильника контролювати можу, а тут нічого не видно, на загальному.---

А Ви думаєте газовики просто так проштовхують ці газові колгоспи

https://youtu.be/88zkuAK8QAY?t=467
Яблочный
33 Алексей Федорович (Яблочный)   • 17:38:47, 04.04.2017 [Материал]

Я Вам відповів конкретно на коментар №24, що власник і співвласник це не одне й те саме. Звідси витікає різниця у правах і обов'язках.
forsazh
5 Евгений (forsazh)   • 14:29:01, 03.04.2017 [Материал]

А как проверяются показания счётчика? Он же ведь закрыт наглухо, а значит - сколько хочу столько и пишу. Мне кажется, именно это первая причина якобы роста потребления газа.
viewer
8 Name Surname (viewer)   • 14:51:13, 03.04.2017 [Материал]

А Ви думаєте газовики "газовий колгосп" так просто проштовхують?)
Мало того, вони самі знімають показники з того лічільника, так і повірку вони ж роблять, тобто самі себе контролюють, клас, мрія монополіста)

https://youtu.be/88zkuAK8QAY?t=467
viewer
6 Name Surname (viewer)   • 14:34:15, 03.04.2017 [Материал]

Нагадую протистояти встановленню загальнобудинкового лічільника на ваш будинок треба так

https://www.facebook.com/igor.skoropad/posts/1280186608715277
viewer
7 Name Surname (viewer)   • 14:36:02, 03.04.2017 [Материал]

На цю ж тему

https://www.facebook.com/DraganovStanislav/posts/1104028923009623

https://www.facebook.com/rospiv/posts/1184985534895959

https://youtu.be/88zkuAK8QAY?t=467

https://www.facebook.com/rospiv/posts/1239069192820926
RaID
17 Сергій (RaID)   • 16:03:37, 03.04.2017 [Материал]

Предупредите жильцов, что бы покинули дом, ну МЧС и медиков, что бы знали чьи жареные мозги сошребать. Надо же с головой дружить, что бы такое писать. Найдется еще умник после таких слов так поступить. Не зря там ставят металические коробки видимо.
kolia-68
25 kolia-608 (kolia-68)   • 17:06:05, 03.04.2017 [Материал]

Говорили что в Коростене почти половину этих домовых поросшибали, тем более что ставят их не газовщики, а какие то шаромыжники на жыгулях, москвичах и тд.
pushistik11
26 Пушистик (pushistik11)   • 17:06:35, 03.04.2017 [Материал]

Повоняют и успокояцца. Всё равно будут стоять счётчики на дом. Вопрос давно решённый.....
1-10 11-12
Оголошення на ЖЖ інфо: