Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Люди і Суспільство » 2018 » Ноябрь » 22 » 18:21:37

В Житомирской области количество получателей субсидий уменьшилось почти на 60%

22.11.2018, 18:21:37 9079 42 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
В Житомирской области количество получателей субсидий уменьшилось почти на 60%

В Житомирской области, по сравнению с 2017 годом, увеличилось количество домохозяйств, которые обратилась за получением субсидий. Однако, в этом году получили субсидии значительно меньше жителей Житомирщины. Об этом свидетельствуют данные Главного управления статистики в Житомирской области.

"В январе-октябре 2018 года за получением субсидий для возмещения расходов на оплату жилищно-коммунальных услуг обратилось 356,2 тыс. домохозяйств области, что на 8,7% больше, чем в соответствующем периоде 2017 года. Из них на домохозяйства в городах приходилось 64,2% обращений, в сельской местности - 35,8%. Назначены субсидии для возмещения расходов на оплату жилищно-коммунальных услуг в январе-октябре 2018 года 114,3 тыс. домохозяйствам. По сравнению с соответствующим периодом 2017 годом количество домохозяйств, которым назначены субсидии, уменьшилось на 58,9%", - отмечают в управлении статистики.

Сумма субсидий, предназначенных домохозяйствам для возмещения расходов на оплату жилищно-коммунальных услуг, в январе-октябре 2018 года составляла 26,5 млн грн. Для сравнения, в январе-октябре 2017 года - 92,8 млн грн.

Средний размер назначенной субсидии на одно домохозяйство в октябре 2018 года увеличился по сравнению с октябрем 2017-го всего на 1,2% и составил 478,9 грн.

Тэги: статистика, субсидии, Житомирская область

Схожі новини:


Комментариев: 42
anastas
1 igor (anastas)   • 18:40:21, 22.11.2018 [Материал]

Спасибо морде Ревы. Она раздувается обратно пропорционально получаемым субсидиям. Если в следующем году лопнет от "недоедания" - субсидиям конец, незащищенным людям тоже конец. Ну а РОШЕНодидам все равно денег не хватит
nvvetal
13 Ololo (nvvetal)   • 08:39:56, 23.11.2018 [Материал]

боты есть боты
много субсидий - плохо
мало - плохо )
Berserk80
20 Yuriy Bichurin (Berserk80)   • 15:07:59, 23.11.2018 [Материал]

Да нет же надо всем отменить все субсидии. И пусть полную стоимость платят.
А кто не платит то москаль!
viewer
24 Name Surname (viewer)   • 15:32:22, 24.11.2018 [Материал]

Ви пишете це з сарказмом, але субсидії дійсно треба скасувати, бо це шлях в нікуди.
Коли людина отримує субсидію у неї вимикаються мізки: її починають влаштовувати тарифи на газ,воду та іншу комуналку, вона стає лояльною до владної кліки тощо.
Навіть монетизація субсидій це вже краще, бо коли людина віддає гроші, вона хоч починає цікавитись: а за що я плачу

Ось це пояснено з наукової точки зору детальніше
https://tyzhden.ua/Politics/161945

N.B. Для прикладу: колега переводив свій багатоквартирний будинок з централізованого опалення на автономне. Всі за, одна власниця квартири проти. Як вона в кінці їм сказала, що у неї субсидія і їй плювати, що тарифи теплокомуненрго захмарні. Тобто вони зі своїх податків оплачують їй субсидію, а потім вона їх же й посилає.
Berserk80
28 Yuriy Bichurin (Berserk80)   • 18:19:43, 24.11.2018 [Материал]

Я это все понимаю. Простой ответ как оплачивать сейчас? Не, ну я например еще найду деньги. Рядом соседка у нее доход значительно меньше. Без субсидии я хз как они жить будут.
Можно конечно рассказать про монетизацию и прочее, что будет в будующем, когда-нибудь, наверное, может быть... Думаю ей это поможет.
viewer
29 Name Surname (viewer)   • 19:49:19, 24.11.2018 [Материал]

Може її діти їй допоможуть. Якщо живе в двокімнатній квартирі, одну кімнату може студентам здати. У мене друг, коли був студентом, так винаймав кімнату у пенсіонера на Польовій.
Berserk80
30 Yuriy Bichurin (Berserk80)   • 20:36:46, 24.11.2018 [Материал]

Наверное...Остается вопрос, почему недавно она могла оплачивать за квартиру, а теперь ей нужно сдавать комнату?
Янукович падлюка продолжает воровать? Путин? Кто виноват в том, что таких как она катастрофически много сейчас по Украине?
viewer
32 Name Surname (viewer)   • 21:25:43, 24.11.2018 [Материал]

"Кто виноват в том, что таких как она катастрофически много сейчас по Украине?"
Яку країну побудували - таку і маємо. І ваша сусідка теж будувала цю країну.
Народ голосує за "ляшків" та інших "юльок". Як в цій країні щось може бути по-іншому?
viewer
34 Name Surname (viewer)   • 21:51:27, 24.11.2018 [Материал]

Он скоро вибори, хай хоч спитає кандидатів, що вони збираються запровадити, щоб з країни не валила молодь і працездатне населення, щоб було кому заробляти і платити податки, у тому числі збір до пенсійного фонду. Може хтось з кандидатів пообіцяє скасувати мараторій на продаж земель с/г призначення, заміну податка на прибуток податком на виведений капітал, запровадження середньоєвропейської системи реєстрації права власності тощо.

Але ж кому це цікаво? Будуть голосувати за актора з телевізора (ще хай замість медичної допомоги ходять на консультації до Х'ю Лорі), Вакарчука будуть підтримувати, бо гарно співає і т.д.
telefon
39 джавахарлал нюру (telefon)   • 16:12:06, 25.11.2018 [Материал]

Ты и пенсию отмени - пусть дети помогают!
viewer
40 Name Surname (viewer)   • 17:39:40, 25.11.2018 [Материал]

А тут не питання "відміни" "не відміни".
З цієї країни масово виїжджає молодь і працездатне населення.
А тепер питання: чи буде в цій країні через 5 років кому платити податки, у тому числі для виплат пенсій?

N.B. Ну і трішки даних для роздумів
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1359997837441131&set=a.205678349539758.45708.100002927839776&type=3&theater
telefon
41 джавахарлал нюру (telefon)   • 19:55:46, 25.11.2018 [Материал]

Я-то это понимаю, а вот те, что в Киеве...
viewer
42 Name Surname (viewer)   • 20:21:50, 25.11.2018 [Материал]

А ті що "в Києві" по-вашому на пенсію розраховують?)))
Ви краще скажіть чи ті, хто не "в Києві", а тут, хоч цікавиться, що буде через пару років?
Чи хоч питають кандидатів на виборах, як ці кандидати будуть вирішувати питання масової трудової еміграції з країни, чи скасують нарешті мараторій на продаж с/г земель тощо?
Але нашому народу здається пофіг і він весело проголосує за "ляшків", "вакарчуків", "зеленських". Хай ще за медичними консультаціями до доктора Хауса сходить.
Марио
2 Батхет (Марио)   • 19:26:48, 22.11.2018 [Материал]

Соседке в этом годе не дали субсидий, так как её дети уже как 10 лет уехали на пмж в Россию, для этого нужно, что бы её сын приехал и выписался, пофиг, что соседи могут подтвердить что она сама живет и что сын не приезжал вообще, а приехать не может так как боится что его обратно не выпустят. до этого не придирались, то есть власть дала задание уменьшить количество субсидий
Hoakina
3 Марина (Hoakina)   • 19:43:35, 22.11.2018 [Материал]

На 2. Наскільки я знаю, є спеціальна форма для того, щоб підтвердити факт не проживання. Я таку форму підписую щороку для сусідки.
Гражданин
5 Гражданин (Гражданин)   • 21:31:01, 22.11.2018 [Материал]

а в 4 утра занимаете очередь или нет?
Если вы не понимаете о чем я, то вы не осознаете уровень бедствия.
Artmaker
10 Евгений (Artmaker)   • 01:20:36, 23.11.2018 [Материал]

Марина и подобные ей не осознают НИЧЕГО, кроме "российской агрессии" - это отличительная черта и главная функция всех "свідомих майдаунів". С них можно снять последнюю рубаху, можно снять кожу, можно отправить на "праведную войну с россией" и вернуть назад в цинковых гробах их детей, можно иметь их разными способами и в самых извращенных позах... при этом для них самое главное, чтобы всё это с ними и с их детьми делала НЕ РОССИЯ! Остальное ерунда!!!
Hoakina
15 Марина (Hoakina)   • 09:16:30, 23.11.2018 [Материал]

На 11. ну Ви то згодні, щоб з Вашою дитиною робили це в Росії, так я розумію? то хто тут тримає? а от приєднатись разом з Україною зась. Не дочекаєтесь. Ваші імперські мрії залиште при собі чи реалізовуйте їв в Московії. Думаю, з такою вавкою в голові, як у Вас, Ви й сина єдиного відправите воювати за інтереси недоімперії в Сирію чи де там ще іхтамнєт
Artmaker
19 Евгений (Artmaker)   • 14:36:53, 23.11.2018 [Материал]

Що я казав?
Які тарифи, які ціни, які зарплати і пенсії?
Руьский мір та імпєрські папалзнавєнія раіссі окупували голову Марини остаточно!)))
Гражданин
4 Гражданин (Гражданин)   • 21:29:50, 22.11.2018 [Материал]

Похожие истории у троих моих соседей.
Berserk80
6 Yuriy Bichurin (Berserk80)   • 22:24:19, 22.11.2018 [Материал]

Меня тут недавно убеждали, что с субсидиями все норм. Ау где вы все?
asercbr_zt
7 Андрей (asercbr_zt)   • 22:45:46, 22.11.2018 [Материал]

В очереди за субсидиями)
Karab
8 Сергей (Karab)   • 23:25:40, 22.11.2018 [Материал]

https://youtu.be/1b0uzuGD8fU
vovik-zt
9 Володимир Фролов (vovik-zt)   • 23:33:43, 22.11.2018 [Материал]

"...уменьшилось почти на 60%" - но не потому что возросли доходы, а потому что их просто не начисляют автоматически (как ранее), придумывая всякие разные "отмазки" от "нужно еще одну справочку, что та справочка являеться действительно справочкой", до простого "у нас компютэр не работает/не загружается/завис/програма пересчитает все сама через,1,2,3... месяца, но Вы пока платите, а то задолженность и вообще не дадут." Бля эти субсидии зло какое то, они должны быть для 1-5% населения, а не для 50-80%. Раньше на комуналку хватало и у неквалифицированных рабочих и у пенсионеров, сейчас какое то "субсидиальное рабство!".
MakeAmericaGreatAgain
11 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 07:58:32, 23.11.2018 [Материал]

Останутся по итогу только те, кто будет взмозi оплатить аренду на право проживать на территории Украины. Все неплатоспроможнi - пусть готовятся к земле либо валите с Украины. Вот посыл происходящего на сегодняшний день.

"Быдло" должно молчать и быть в стойле, ездить на скотовозках и отстегивать податки та грошовi збори, чтоб чинушники могли обновлять свои трехлетние (по их мнению - уже устаревшие) тачки, по которым они платят все-все податкы. За счет лохов, населяющих Украину, конечно. Какой идиот из Рады будет платить тысячи EUR из собственного кармана?
SlavaNibiru
18 Святослав (SlavaNibiru)   • 11:41:58, 23.11.2018 [Материал]

До чого тут ваш висєр про бидло та скотовозки, пане євробляхер? Жити за законом та платити податки означає бути лохом? Вітаю вас з зеківською логікою рускомірского бидла!
viewer
27 Name Surname (viewer)   • 17:14:02, 24.11.2018 [Материал]

А північноамериканські колоністи, які теж відмовлялись сплачувати законні податки: гербовий збір, закони Таушенда тощо. Вони теж були "руськомірським бидлом"?
MakeAmericaGreatAgain
12 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 08:04:19, 23.11.2018 [Материал]

Ждем очередного подорожания цены на газ и просадки гривны после выборов. Но терпилы - они и это схавают.

И за Пороха побежат голосовать, когда он, добрый барин, таки наложит вето на поправки к законам про евробляхи. Как раз перед выборами, когда же еще.
current_user
22 Current User (current_user)   • 16:27:24, 23.11.2018 [Материал]

А є альтернатива Порошенко?)
MakeAmericaGreatAgain
23 Василий Павлович (MakeAmericaGreatAgain)   • 19:24:27, 23.11.2018 [Материал]

5.10, - например.
viewer
26 Name Surname (viewer)   • 17:05:23, 24.11.2018 [Материал]

О да, 5.10))) У порівнянні з ними наявна владна кліка може вважатись геніями державотворення

http://vkurse.ua/ua/business/ili-nemnogo-o-naloge-s-oborota.html
nvvetal
14 Ololo (nvvetal)   • 08:41:35, 23.11.2018 [Материал]

путин педофил и гей
Berserk80
21 Yuriy Bichurin (Berserk80)   • 15:08:19, 23.11.2018 [Материал]

точно...ЭТо он падла виноват!
pushistik13
16 Пушистик (pushistik13)   • 09:58:42, 23.11.2018 [Материал]

это прекрасно. субсидии - зло.

и разрыв жоп у поклонников "новый украйинсьгэ свит" доставляет....
viewer
25 Name Surname (viewer)   • 15:33:30, 24.11.2018 [Материал]

Згоден, субсидії - шлях в нікуди
https://tyzhden.ua/Politics/161945
pushistik13
31 Пушистик (pushistik13)   • 21:00:34, 24.11.2018 [Материал]

дядька фигню пишет......
тот же велфер выгоден для общества. Обществу банально дешевле платить какому-то ниггеру деньги, чем учить его сначала в школе, потом в бурсе или ВУЗе, искать ему работу и т.д. А он всё равно в итоге будет сидеть на лавочке и курить траву.

в чём он прав - субсидии тормозят сегрегацию. Но это временно.
viewer
33 Name Surname (viewer)   • 21:34:47, 24.11.2018 [Материал]

Ой сумніваюсь що множення "пруіт-айговів" дає позитивні результати.
І в США соціальна політика не усюди соціалістична
https://www.facebook.com/koch.kokh.haus/posts/1600374906926379
pushistik13
35 Пушистик (pushistik13)   • 21:56:03, 24.11.2018 [Материал]

сегрегация рулит....
а учитывая драконовскую систему прописки в штатах, нищеброду вырвацца из гетто практически нереально.
viewer
36 Name Surname (viewer)   • 22:01:24, 24.11.2018 [Материал]

Сегрегація, сегрегацією, але сумніваюсь, що відсоток велферщиків зменшується, напевне ж росте. На довго цієї сегрегації вистачить?
pushistik13
37 Пушистик (pushistik13)   • 22:29:16, 24.11.2018 [Материал]

погуглил ради интереса, нет не растёт.
процент халявщиков практически постоянен....
viewer
38 Name Surname (viewer)   • 22:47:02, 24.11.2018 [Материал]

Якщо це так, то це обумовлено якоюсь природньою закономірністю чи це цілеспрямована політика: тримати відсоток велферщиків не вище певного рівня?
Алліса
17 Аліса (Алліса)   • 11:20:35, 23.11.2018 [Материал]

Коли ціни на газ перший раз підвищували - пєнси мовчали, бо були певні, що їх ті, хто платить по повній, будуть субсидувати. Схема була проста - працюючі пообурювались, пєнси з субсидією, і їм на всіх пофіг. А потім урізаємо субсидії.
Оголошення на ЖЖ інфо: