Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Прес-релізи

Ідея Nації — наш символ

Автор: , 29.11.2009, 18:45:25
 Там, де є світло, завжди є тінь. Там, де є велика Ідея, там завжди є її ниці опоненти. Як правило, останні уникають чесного герцю з прихильниками Ідеї. Розуміючи, що будуть знищені, вони намагаються різними засобами викривити та спотворити сутність Ідеї, очорнити її перед людьми...

Що ж, залишмо їхню ницість і без емоцій, без зайвого словоблудства погляньмо фактам у вічі. Люди мають право знати правду.


Трохи історії.

Після декількох місяців діяльності Соціал-Національна партія України природньо підійшла до питання про необхідність власної символіки. Проблема була непроста. Адже символ організації – це її обличчя. Відразу до майбутньої символіки було поставлено декілька вимог. Вона мала концентровано відображати центральну партійну ідею, бути характерною і простою в зображенні. Після декількох місяців перегляду різних проектів керівництво партії одностайно зупинилося на варіанті, що його подав Нестор Пронюк — уповноважений з питань зовнішніх зв’язків СНПУ.

Нам імпонувало, що партійний символ повністю відповідав переліченим вище вимогам, а також був монограмою.

Монограма — переплетення декількох, частіше двох літер, які зазвичай є початковими в імені та прізвищі засновника шляхетного роду, або початковими у словах, які творять основне гасло організації, братства, співтовариства і т. ін. Розквіт монограми характерний для середньовіччя. А всім відомо, з якою любов’ю націоналісти європейських держав ставляться до цього періоду історії. Адже це був час лицарів, коли гідність і честь, слава і подвиг цінувалися більше, аніж служіння мамоні. Взагалі, націоналістів можна вважати справжніми і єдиними традиціоналістами XX століття. Тому ми, не вагаючись, погодилися на написання у монограмі літери «N» у давньоукраїнському правописі, підкреслюючи таким чином наш традиціоналізм, котрий пов’язує нас з найдавнішими поколіннями українського народу. І хоча символ СНПУ є лише простим поєднанням початкових літер двох слів, ми вже в швидкому часі зіткнулися з різноманітними інсинуаціями, свідомими перекрученнями, навішуванням певних політичних ярликів, а то й з відвертим оббріхуванням. Задіяні були і засоби масової інформації: розпускали плітки, виступаючи в газетах, по радіо і на телебаченні, «популярні» політичні діячі. Чому так сталося? Головною причиною було те, що Соціал-Національна партія України з перших днів створення зайняла принципову позицію у ставленні до влади і не продалася їй.

Про що ж насправді говорить наш символ? Літери «I» та «N» є початковими буквами слів «Ідея Nації». Ці слова творять центральне гасло і стрижень ідеологічної доктрини нашої партії. Буква «N» у монограмі постійно нагадує нашим членам і прихильникам про націю, про наш народ, про те, що на всі події потрібно дивитися з точки зору національних інтересів, усі явища розглядати під кутом вигоди для власного народу. «І» у монограмі з обох боків загострене. Це символізує нестримність, всепроникність ідей, вищість ідеального над матеріальним.

Наших критиків умовно можна розділити на два табори: одні в простому сполученні двох літер хочуть побачити (через свою зіпсутість) щось інше, другі запитують, навіщо ми використовуємо чуже — латинське «N». Не дивує, коли подібне запитання ставлять люди, далекі від історії, філології. Та найчастіше з цього приводу висловлюють свої зауваження саме філологи та історики, ще й з науковими ступенями. І коли не переконує їх те, що в абетці видатного українського графіка Нарбута саме такий варіант правопису літери «N», що один з варіантів українського штрифту, введеного в сучасні комп’ютерні програми, передбачає саме таке написання цієї літери: то наведу ще для прикладу факсиміле аутентичного підпису Анни — королеви Франції, дочки князя Київського Ярослава Мудрого — коментар графа де Ке де Сент-Емур з його книжки «Анна Русинка» в перекладі І. Франка: «... вона поклала своє ім’я і свій титул матірним язиком і слов’янськими літерами: АННА РЪИНА...

Нема що доказувати, що цей підпис справді власноручний, бо ніякий французький писар не вмів писати по-слов’янськи... В усякім разі маємо тут один із найстаріших зразків південно-руського письма...»

Політичний рух тільки тоді є політичним рухом, коли володіє своїм власним, особливим світоглядом. На відміну від СНПУ, більшість політичних партій в сучасній Україні — організації корпоративні. Єдиним мотивом створення і діяльності подібних інституцій є групові, грубо матеріальні, інтереси засновників і основної частини членства. Організаціям такого типу не потрібний партійний символ. І тому вони, в більшості, задовільняються абревіатурою. Правда, деякі з них, чи то наслідуючи минуле, чи то з бажання виділитися, пробують запроваджувати організаційну символіку. Але є символ і є Символ. Для того, щоб певне графічне зображення увійшло в серця людей, запалило їх до дії і боротьби, щоб перетворилося з простого образу на вогненний знак, здатний повести за собою маси, потрібні молоді, енергійні, самовіддані проповідники нового, готові до тривалого і безкомпромісного протистояння старому, вмираючому суспільству, це по-перше. По-друге, як найширша частина народу має пов’язати свої надії на краще майбутнє з політичним рухом, який іде під абсолютно новими прапорами.

На сьогодняшній день, СНПУ як політичної сили вже немає, а є її приємники ВГО "Патріот України" та ВО "Свобода", яка відмовилась від основного символу та прийняла додатковий - "три пальці-стилізований тризуб". Але для всього соціал-національного руху була і залишається Ідея Nації основним символом боротьби та перемоги.
 Ярослав Андрушків, м.Львів

Прес-релізи | 29.11.2009 | Переглядів: 10083 | Ідея Нації, символіка

Читайте також на цю тему:


Коментарів: 54
wizard
1 wizard (wizard)   • 16:55:09, 30.11.2009 [Материал]

«Что представляют собой господа нацисты? Убийцы и педерасты.»— Бенито Муссолини
Erik
7 Константин (Erik)   • 11:51:09, 01.12.2009 [Материал]

ну-ну
Братуха
2 Сева (Братуха)   • 18:14:13, 30.11.2009 [Материал]

нацыки опять дают о себе знать
wowa
3 Wladimir (wowa)   • 20:21:49, 30.11.2009 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=AysNqS-x1Wo
Erik
8 Константин (Erik)   • 11:54:21, 01.12.2009 [Материал]

ха-ха
wowa
10 Wladimir (wowa)   • 17:27:13, 01.12.2009 [Материал]

это не "ха-ха", эт тебе привет с ближнего востока )
Erik
13 Константин (Erik)   • 20:42:32, 01.12.2009 [Материал]

дякую, не очікував такої уваги до своєї персони, дякую
wowa
16 Wladimir (wowa)   • 23:06:29, 01.12.2009 [Материал]

Пожалуйста ) Эта песня была выдвинута Израилем на Евровидении 2009. Особенность её в том, что спета она на трёх языках : иврите, палестинском и английском . Песня призывает к миру между народами и мирному пути сосуществования .
wizard
4 wizard (wizard)   • 21:00:45, 30.11.2009 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=Gr_dI2xYDQE
kto
5 volodya (kto)   • 23:44:30, 30.11.2009 [Материал]

в топку фашистов!!
boroda
6 Boroda (boroda)   • 11:00:51, 01.12.2009 [Материал]

Ото кумедні коментарі! :)
Erik
9 Константин (Erik)   • 11:54:30, 01.12.2009 [Материал]

Згоден
либерти
11 либерти (либерти)   • 20:05:36, 01.12.2009 [Материал]

Если бы это сочинил сам Костя... Есть (был) такой СН(бывший первый глава СНПУ,вместе с Тягнибоком) Ярослав Андрушкив со Львова... Костя не долго думая,взял и перепечатал его...(он сам то знает про "авторскую колонку" Константина Суського?) Нехорошо...сам пишешь,что: Люди мають право знати правду...
Erik
12 Константин (Erik)   • 20:41:11, 01.12.2009 [Материал]

Ніхто і не намагається скривати цей факт
дуже багато людей читали вже цю статтю, і хотілось щоб ще більше її прочитали. Так що на авторство ніхто не претендує, а використав як людина, яка була в цій політичній силі(СНПУ)
либерти
14 либерти (либерти)   • 21:04:21, 01.12.2009 [Материал]

Читал когда-то,потому и резануло по глазам знакомое. Ладно,не обижайтесь (но автора все же стоит обозначать). А что касается самой статьи,то соглашусь с тем,что если монограммы характерны для средневековья,то идеи,которым Вы симпатизируете - это начало 20 века. Меня уже ЭТО как-то крайне смущает.Национал-демократию = поддерживаю. Ваши идеи и желания = нет.Хотя..«Jedem das Seine»
Erik
15 Константин (Erik)   • 21:27:01, 01.12.2009 [Материал]

Кожному своє... згоден, але в тому і вся річ, що демократія себе не виправдовує, а те,що початок століття, о це вам так здається і не тільки вам плутають з деякими діячами, а новий український соціал-націоналізм це зовсім інше.
Korvin
21 Корвін (Korvin)   • 12:51:02, 03.12.2009 [Материал]

По сути ничего говорить не буду, а авторство нужно проставлять. Ваш подход неэтичен и дискредитирует саму позицию.
Erik
23 Константин (Erik)   • 12:55:04, 03.12.2009 [Материал]

Візьму до уваги
головне що за мету не ставилося привласнення,а популяризація )))
HOOLS
17 ПРАВЫЙ (HOOLS)   • 00:37:48, 03.12.2009 [Материал]

Ось ти представник ПУ?а чому раніше символіка у ПУ була саме ІдеяNації,а зараз більш демократичний тризуб?адже саме ІN є утотожненням Соціал-Nаціоналізму??!!!
Erik
20 Константин (Erik)   • 11:59:32, 03.12.2009 [Материал]

Після развалу СНПУ, старий "Патріот" був розформований, а новий з центром в Харкові взяв на озброєння рунічний тризуб, після приходу в Патріот членів старої гвардії було повернена Ідея Нації, яка існує зараз разом з тризубом. Виходить Ідея - символ СНА (Соціал-націоналістичної асамблеї), а тризуб суто Патріот
jakudza
18 Александр (jakudza)   • 02:43:38, 03.12.2009 [Материал]

Любопытно узнать: а в чём эта идея заключается?
Erik
19 Константин (Erik)   • 11:56:43, 03.12.2009 [Материал]

Організований Український Націоналізм змагає за створення політичного, соціального та господарського ладу Української Держави на принципах Націократії, що має забезпечити всебічний і максимальний розвиток Української Нації та всіх її представників.
Korvin
22 Корвін (Korvin)   • 12:52:24, 03.12.2009 [Материал]

О Нациократии, если можно - детальнее. Почему то в голову лезет "диктатура нации".
Erik
24 Константин (Erik)   • 12:56:08, 03.12.2009 [Материал]

Націократія – це влада Нації у власній Державі, яка спирається на організованій і солідарній співпраці всіх соціально-корисних верств, об’єднаних – відповідно до їх суспільних і професійно-виробничих функцій – в представницьких органах державного управління.

Основні засади Націократії – Національна солідарність (надкласовість і антипартійність), авторитаризм (особиста відповідальність керівників всіх рівнів за свої дії), якісна суспільна ієрархія і дисципліна, суспільний контроль, самоорганізація та самоврядність.

Korvin
31 Корвін (Korvin)   • 19:29:31, 03.12.2009 [Материал]

Это общие слова. Мне интересен процедурный вопрос. Опишите, пожалуйста, внятно - в чем состоит этот политический режим "нациократия", какова будет форма правления, как будут организованы властные институты, каким образом в в каком масштабе в управлении страной будут принимать её граждане.
Пока понятно только одно - политического плюрализма не будет (идеология будет одна, и она будет общегосударственной, так?) и будет какой-то эфимерный общественный контроль, иерархия и дисциплина (в чем это все будет состоять?)

Я не просто так вспомнил о "диктатуре пролетариата". Ведь не может быть никакой жесткой власти масс, будь-то конкретный социальный класс или этническая группа. Диктат может фактически существовать только как абсолютная власть небольшой группы лиц (диктатура номенклатуры).
Общество само может поддерживать гармоничность своего существования только на горизонтальном уровне, а иерархическое упорядочивание обязательно сформирует властную, уже независимую от общества элиту.

Erik
33 Константин (Erik)   • 19:39:48, 03.12.2009 [Материал]

patriotukr.org.ua/index.php?rub=doc
будь-ласка
Korvin
35 Корвін (Korvin)   • 19:58:56, 03.12.2009 [Материал]

Ну, на полноценную процедурность сей документ не претендует, но как базовый концепт пойдет.
Что же, мне не близко. Нация > Личность, с таким неравенством я никогда не соглашусь. А под конец там вообще выписаны формулы для информационного диктата.
Erik
36 Константин (Erik)   • 20:02:33, 03.12.2009 [Материал]

ВИБАЧТЕ, АЛЕ ЦЕ ПОЗИЦІЯ, А ВАШа справа сприймати її чи ні
Korvin
37 Корвін (Korvin)   • 20:09:35, 03.12.2009 [Материал]

К чему крик? Я где-то отрицал ПОЗИЦИЮ? Нет, просто высказал свою имху. Тем более, что исходя из этой программы, после вашего триумфа у меня такой возможности уже не будет.
Erik
38 Константин (Erik)   • 21:24:30, 03.12.2009 [Материал]

Чому? прошу
Korvin
39 Корвін (Korvin)   • 22:13:53, 03.12.2009 [Материал]

Інформаційна політика:
2. Інформаційне суспільство, яке дає зливу інформації (без реальної можливості її осмислити) з метою маніпулювати людиною, підлягає заміні на суспільство Знання.
3. Держава бере на себе обов’язок забезпечувати власних громадян повним спектром реальних Знань та запобігати поширенню дезінформації і використанню маніпулятивних технологій.

Культура і мистецтво:
4. Держава протистоїть всім занепадницьким та розкладницьким мистецьким течіям, а також матеріалістичному світосприйняттю та егоїзму.

і, напоследок -

Ми, Українські Націоналісти, поборюючи ліберально-егоїстичний індивідуалізм та азійський стадний колективізм, висуваємо як найвищу світову цінність та ідеал:

ПРАВО NАЦІЇ
9. Право Nації є превалюючим над частковими правами окремих осіб, родинних та соціальних груп. Їх права реалізуються в рамках і не на шкоду Права Nації.

* взято с http://patriotukr.org.ua/index.php?rub=doc

jakudza
40 Александр (jakudza)   • 02:24:39, 04.12.2009 [Материал]

значит - снова расовый отбор, концлагеря, трупы на фонарях... не хочу, даже если лично мне ничего не грозит, не хочу чтоб кого-то дугого в газенваген засовывали.
этого в программе партии нет, но это то, к чему вы ведёте.
Erik
45 Константин (Erik)   • 12:36:34, 05.12.2009 [Материал]

Вибачте а чому таке враження? Без цих всіх паганих речей можна і обійтись не все так як вам подають смі і опоненти, все набагато правільніше і добріше...
либерти
25 либерти (либерти)   • 14:48:05, 03.12.2009 [Материал]

Не будет ничего нового! Будуть перепечатывания Сциборского или Донцова столетней давности. Вот и вся идея. Червячный механизм - ослик - морковка = путь по кругу...
Korvin
32 Корвін (Korvin)   • 19:31:03, 03.12.2009 [Материал]

А вдруг?
Плюс, раз человек уже пишет статью о "Идее Нации" - нужно и суть уметь обрисовать, а не только символику. Сказал слово - говори второе.
wizard
29 wizard (wizard)   • 18:03:15, 03.12.2009 [Материал]

сомневаюсь что человек с ником расшифровывающимся как erik-adolf hitler heil hitler ответит на этот вопрос не шаблонным лозунгом
Erik
30 Константин (Erik)   • 18:48:15, 03.12.2009 [Материал]

Банально, не всі в цьому бачать саме це, що ви написали
Можливо це особисті символічні цифри ))))
wizard
43 wizard (wizard)   • 17:10:12, 04.12.2009 [Материал]

на портрет фюрера ещё дрочишь или уже перестал?
Erik
47 Константин (Erik)   • 12:42:15, 05.12.2009 [Материал]

У Вас все нормально? Здоровя? Психіка? Якщо я веду з вами розмову коректно вимагаю того самого по відношенню до себе, а відкрите хамство це зайве. Нічого доброго з цього не вийде
Korvin
48 Корвін (Korvin)   • 21:53:05, 05.12.2009 [Материал]

wizard просто тролль, не ведитесь. Слабый тролль, поскольку идеологически ангажирован. Ну хоть такой.
Erik
49 Константин (Erik)   • 22:41:01, 05.12.2009 [Материал]

Ясно, все зрозуміло...
Iваницький
26 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 16:11:08, 03.12.2009 [Материал]

"Не пашут многочисленные патриоты на благо родины. И дело не в том, что пашни отсутствуют. Гораздо предпочтительнее патриотам кажутся общие разговоры о стране."
www.from-ua.com/voice/7abdcf017fc7e.html
Неплохая статья, и, главное - аккурат "в тему".
Erik
27 Константин (Erik)   • 17:24:31, 03.12.2009 [Материал]

Все зрозуміло, ви би у автора тієї статті спитали, а що він зробив вже. окрім дрібної статейкі? А розмовлять всі вміють...
wizard
28 wizard (wizard)   • 17:30:07, 03.12.2009 [Материал]

Браво!!!
Korvin
34 Корвін (Korvin)   • 19:40:49, 03.12.2009 [Материал]

Фу. Личный наброс, не более.
Олесь офигенный. И его попрекать в апатичности - просто глупо, сей муж много сделал для украинской культуры (за "Останню Барикаду" ему отдельное спасибо).

Не любит село? Так и я его не люблю. Любой здравомыслящий человек должен выбиваться из гавна, а не горделиво терпеть. Провинция - это рассадник дебилизма, по своему поселку могу сказать. Чего перед этим селом упадать? Че ему в ноги кланяться и "вековечные корни" там искать? Урбанизация неизбежна, а село должно умереть.

Про общие разговоры может и верно, вот цель выбрали не ту, явно.

Iваницький
42 Iгор Миколайович (Iваницький)   • 16:56:39, 04.12.2009 [Материал]

Ну, лично мне импонирует позиция "вся эта псевдопатриотическая трескотня - пустая болтология". Остальное... считайте за "личный наброс" ;).
А вот то, что, к примеру, я - никоим образом не стесняюсь своих сельских корней, и, пусть не всегда обоснованно - несколько даже гиперболизированно - к ним апеллирую... старомоден, однако. Хотя полагаю, что Ваше представление о "селе" не просто утрировано - оно совершенно не соотвествует действительности. Ибо гибель цивилизации проистекает именно из урбанизации... примите во внимание, что мне сегодня с утра пришлось слегка... не судите строго ;))). Вместе с тем, не могу не отметить, что принадлежность к сонму т.н. "городских" отнюдь не есть признаком культуры... или чего там?.. жлоб - он и в Африке жлоб. И болтуны всякие - идеологически озабоченные (и как рука только не сотрется?.. риторический вопрос, да).

P.S. А вот про "офигенность"... тут Вы, Николаич, слабину дали-с ;). Хотя деффки иже с ним - хороши, нет слов ;)))))))

Korvin
44 Корвін (Korvin)   • 17:36:01, 04.12.2009 [Материал]

>> А вот про "офигенность"... тут Вы, Николаич, слабину дали-с ;)

Ну, мне реально Доний очень симпатичен. Это не топовый политик, но как персоналию я его уважаю.
Статья и правда странная. Автор ставит диагноз украискому национализму на основе высказываний одного (!!!) человека. Ну серьезно, это какие-то личные наезды, просто в идеологической обертке.

>> Хотя полагаю, что Ваше представление о "селе" не просто утрировано - оно совершенно не соответствует действительности.

Хм. Как знать. То что видел я - не оставило позитивного отпечатка. Я еще в поселке узрел все разнообразие творческого досуга местных отроков - алкоголь, потом дискацека в клетке, потом или разборки дворов или блядство. Вот и все. Кстати, с каждым годом это видно все отчетливей - количество баров неуклонно растет, районная библиотека еле дышит, кинотеатр давно умер.
А у меня братья двоюродные из сел - так это вообще. Самогон, клуб до утра, мордобой уже формата местные против приезжих... Все то же самое, только куда более беспробуднее и безысходнее.

1-10 11-13