Там, де є світло, завжди є тінь. Там, де є велика Ідея, там завжди є її
ниці опоненти. Як правило, останні уникають чесного герцю з
прихильниками Ідеї. Розуміючи, що будуть знищені, вони намагаються
різними засобами викривити та спотворити сутність Ідеї, очорнити її
перед людьми...
Що ж, залишмо їхню ницість і без емоцій, без зайвого словоблудства погляньмо фактам у вічі. Люди мають право знати правду.
Трохи історії.
Після декількох місяців діяльності Соціал-Національна
партія України природньо підійшла до питання про необхідність власної
символіки. Проблема була непроста. Адже символ організації – це її
обличчя. Відразу до майбутньої символіки було поставлено декілька
вимог. Вона мала концентровано відображати центральну партійну ідею,
бути характерною і простою в зображенні. Після декількох місяців
перегляду різних проектів керівництво партії одностайно зупинилося на
варіанті, що його подав Нестор Пронюк — уповноважений з питань
зовнішніх зв’язків СНПУ.
Нам імпонувало, що партійний символ повністю відповідав переліченим вище вимогам, а також був монограмою.
Монограма — переплетення декількох, частіше двох літер, які зазвичай є
початковими в імені та прізвищі засновника шляхетного роду, або
початковими у словах, які творять основне гасло організації, братства,
співтовариства і т. ін. Розквіт монограми характерний для
середньовіччя. А всім відомо, з якою любов’ю націоналісти європейських
держав ставляться до цього періоду історії. Адже це був час лицарів,
коли гідність і честь, слава і подвиг цінувалися більше, аніж служіння
мамоні. Взагалі, націоналістів можна вважати справжніми і єдиними
традиціоналістами XX століття. Тому ми, не вагаючись, погодилися на
написання у монограмі літери «N» у давньоукраїнському правописі,
підкреслюючи таким чином наш традиціоналізм, котрий пов’язує нас з
найдавнішими поколіннями українського народу. І хоча символ СНПУ є лише
простим поєднанням початкових літер двох слів, ми вже в швидкому часі
зіткнулися з різноманітними інсинуаціями, свідомими перекрученнями,
навішуванням певних політичних ярликів, а то й з відвертим
оббріхуванням. Задіяні були і засоби масової інформації: розпускали
плітки, виступаючи в газетах, по радіо і на телебаченні, «популярні»
політичні діячі. Чому так сталося? Головною причиною було те, що
Соціал-Національна партія України з перших днів створення зайняла
принципову позицію у ставленні до влади і не продалася їй.
Про що ж насправді говорить наш символ? Літери «I» та «N» є початковими
буквами слів «Ідея Nації». Ці слова творять центральне гасло і стрижень
ідеологічної доктрини нашої партії. Буква «N» у монограмі постійно
нагадує нашим членам і прихильникам про націю, про наш народ, про те,
що на всі події потрібно дивитися з точки зору національних інтересів,
усі явища розглядати під кутом вигоди для власного народу. «І» у
монограмі з обох боків загострене. Це символізує нестримність,
всепроникність ідей, вищість ідеального над матеріальним.
Наших критиків умовно можна розділити на два табори: одні в простому
сполученні двох літер хочуть побачити (через свою зіпсутість) щось
інше, другі запитують, навіщо ми використовуємо чуже — латинське «N».
Не дивує, коли подібне запитання ставлять люди, далекі від історії,
філології. Та найчастіше з цього приводу висловлюють свої зауваження
саме філологи та історики, ще й з науковими ступенями. І коли не
переконує їх те, що в абетці видатного українського графіка Нарбута
саме такий варіант правопису літери «N», що один з варіантів
українського штрифту, введеного в сучасні комп’ютерні програми,
передбачає саме таке написання цієї літери: то наведу ще для прикладу
факсиміле аутентичного підпису Анни — королеви Франції, дочки князя
Київського Ярослава Мудрого — коментар графа де Ке де Сент-Емур з його
книжки «Анна Русинка» в перекладі І. Франка: «... вона поклала своє
ім’я і свій титул матірним язиком і слов’янськими літерами: АННА
РЪИНА...
Нема що доказувати, що цей підпис справді власноручний, бо ніякий
французький писар не вмів писати по-слов’янськи... В усякім разі маємо
тут один із найстаріших зразків південно-руського письма...»
Політичний рух тільки тоді є політичним рухом, коли володіє своїм
власним, особливим світоглядом. На відміну від СНПУ, більшість
політичних партій в сучасній Україні — організації корпоративні. Єдиним
мотивом створення і діяльності подібних інституцій є групові, грубо
матеріальні, інтереси засновників і основної частини членства.
Організаціям такого типу не потрібний партійний символ. І тому вони, в
більшості, задовільняються абревіатурою. Правда, деякі з них, чи то
наслідуючи минуле, чи то з бажання виділитися, пробують запроваджувати
організаційну символіку. Але є символ і є Символ. Для того, щоб певне
графічне зображення увійшло в серця людей, запалило їх до дії і
боротьби, щоб перетворилося з простого образу на вогненний знак,
здатний повести за собою маси, потрібні молоді, енергійні, самовіддані
проповідники нового, готові до тривалого і безкомпромісного
протистояння старому, вмираючому суспільству, це по-перше. По-друге, як
найширша частина народу має пов’язати свої надії на краще майбутнє з
політичним рухом, який іде під абсолютно новими прапорами.
На сьогодняшній день, СНПУ як політичної сили вже немає, а є її приємники ВГО "Патріот України" та ВО "Свобода", яка відмовилась від основного символу та прийняла додатковий - "три пальці-стилізований тризуб". Але для всього соціал-національного руху була і залишається Ідея Nації основним символом боротьби та перемоги. Ярослав Андрушків, м.Львів
Пожалуйста ) Эта песня была выдвинута Израилем на Евровидении 2009. Особенность её в том, что спета она на трёх языках : иврите, палестинском и английском . Песня призывает к миру между народами и мирному пути сосуществования .
Если бы это сочинил сам Костя... Есть (был) такой СН(бывший первый глава СНПУ,вместе с Тягнибоком) Ярослав Андрушкив со Львова... Костя не долго думая,взял и перепечатал его...(он сам то знает про "авторскую колонку" Константина Суського?) Нехорошо...сам пишешь,что: Люди мають право знати правду...
Ніхто і не намагається скривати цей факт дуже багато людей читали вже цю статтю, і хотілось щоб ще більше її прочитали. Так що на авторство ніхто не претендує, а використав як людина, яка була в цій політичній силі(СНПУ)
Читал когда-то,потому и резануло по глазам знакомое. Ладно,не обижайтесь (но автора все же стоит обозначать). А что касается самой статьи,то соглашусь с тем,что если монограммы характерны для средневековья,то идеи,которым Вы симпатизируете - это начало 20 века. Меня уже ЭТО как-то крайне смущает.Национал-демократию = поддерживаю. Ваши идеи и желания = нет.Хотя..«Jedem das Seine»
Кожному своє... згоден, але в тому і вся річ, що демократія себе не виправдовує, а те,що початок століття, о це вам так здається і не тільки вам плутають з деякими діячами, а новий український соціал-націоналізм це зовсім інше.
Ось ти представник ПУ?а чому раніше символіка у ПУ була саме ІдеяNації,а зараз більш демократичний тризуб?адже саме ІN є утотожненням Соціал-Nаціоналізму??!!!
Після развалу СНПУ, старий "Патріот" був розформований, а новий з центром в Харкові взяв на озброєння рунічний тризуб, після приходу в Патріот членів старої гвардії було повернена Ідея Нації, яка існує зараз разом з тризубом. Виходить Ідея - символ СНА (Соціал-націоналістичної асамблеї), а тризуб суто Патріот
Організований Український Націоналізм змагає за створення політичного, соціального та господарського ладу Української Держави на принципах Націократії, що має забезпечити всебічний і максимальний розвиток Української Нації та всіх її представників.
Націократія – це влада Нації у власній Державі, яка спирається на організованій і солідарній співпраці всіх соціально-корисних верств, об’єднаних – відповідно до їх суспільних і професійно-виробничих функцій – в представницьких органах державного управління.
Основні засади Націократії – Національна солідарність (надкласовість і антипартійність), авторитаризм (особиста відповідальність керівників всіх рівнів за свої дії), якісна суспільна ієрархія і дисципліна, суспільний контроль, самоорганізація та самоврядність.
Это общие слова. Мне интересен процедурный вопрос. Опишите, пожалуйста, внятно - в чем состоит этот политический режим "нациократия", какова будет форма правления, как будут организованы властные институты, каким образом в в каком масштабе в управлении страной будут принимать её граждане. Пока понятно только одно - политического плюрализма не будет (идеология будет одна, и она будет общегосударственной, так?) и будет какой-то эфимерный общественный контроль, иерархия и дисциплина (в чем это все будет состоять?)
Я не просто так вспомнил о "диктатуре пролетариата". Ведь не может быть никакой жесткой власти масс, будь-то конкретный социальный класс или этническая группа. Диктат может фактически существовать только как абсолютная власть небольшой группы лиц (диктатура номенклатуры). Общество само может поддерживать гармоничность своего существования только на горизонтальном уровне, а иерархическое упорядочивание обязательно сформирует властную, уже независимую от общества элиту.
Ну, на полноценную процедурность сей документ не претендует, но как базовый концепт пойдет. Что же, мне не близко. Нация > Личность, с таким неравенством я никогда не соглашусь. А под конец там вообще выписаны формулы для информационного диктата.
К чему крик? Я где-то отрицал ПОЗИЦИЮ? Нет, просто высказал свою имху. Тем более, что исходя из этой программы, после вашего триумфа у меня такой возможности уже не будет.
Інформаційна політика: 2. Інформаційне суспільство, яке дає зливу інформації (без реальної можливості її осмислити) з метою маніпулювати людиною, підлягає заміні на суспільство Знання. 3. Держава бере на себе обов’язок забезпечувати власних громадян повним спектром реальних Знань та запобігати поширенню дезінформації і використанню маніпулятивних технологій.
Культура і мистецтво: 4. Держава протистоїть всім занепадницьким та розкладницьким мистецьким течіям, а також матеріалістичному світосприйняттю та егоїзму.
і, напоследок -
Ми, Українські Націоналісти, поборюючи ліберально-егоїстичний індивідуалізм та азійський стадний колективізм, висуваємо як найвищу світову цінність та ідеал:
ПРАВО NАЦІЇ 9. Право Nації є превалюючим над частковими правами окремих осіб, родинних та соціальних груп. Їх права реалізуються в рамках і не на шкоду Права Nації.
* взято с http://patriotukr.org.ua/index.php?rub=doc
значит - снова расовый отбор, концлагеря, трупы на фонарях... не хочу, даже если лично мне ничего не грозит, не хочу чтоб кого-то дугого в газенваген засовывали. этого в программе партии нет, но это то, к чему вы ведёте.
Вибачте а чому таке враження? Без цих всіх паганих речей можна і обійтись не все так як вам подають смі і опоненти, все набагато правільніше і добріше...
Не будет ничего нового! Будуть перепечатывания Сциборского или Донцова столетней давности. Вот и вся идея. Червячный механизм - ослик - морковка = путь по кругу...
У Вас все нормально? Здоровя? Психіка? Якщо я веду з вами розмову коректно вимагаю того самого по відношенню до себе, а відкрите хамство це зайве. Нічого доброго з цього не вийде
"Не пашут многочисленные патриоты на благо родины. И дело не в том, что пашни отсутствуют. Гораздо предпочтительнее патриотам кажутся общие разговоры о стране." www.from-ua.com/voice/7abdcf017fc7e.html Неплохая статья, и, главное - аккурат "в тему".
Фу. Личный наброс, не более. Олесь офигенный. И его попрекать в апатичности - просто глупо, сей муж много сделал для украинской культуры (за "Останню Барикаду" ему отдельное спасибо).
Не любит село? Так и я его не люблю. Любой здравомыслящий человек должен выбиваться из гавна, а не горделиво терпеть. Провинция - это рассадник дебилизма, по своему поселку могу сказать. Чего перед этим селом упадать? Че ему в ноги кланяться и "вековечные корни" там искать? Урбанизация неизбежна, а село должно умереть.
Про общие разговоры может и верно, вот цель выбрали не ту, явно.
Ну, лично мне импонирует позиция "вся эта псевдопатриотическая трескотня - пустая болтология". Остальное... считайте за "личный наброс" ;). А вот то, что, к примеру, я - никоим образом не стесняюсь своих сельских корней, и, пусть не всегда обоснованно - несколько даже гиперболизированно - к ним апеллирую... старомоден, однако. Хотя полагаю, что Ваше представление о "селе" не просто утрировано - оно совершенно не соотвествует действительности. Ибо гибель цивилизации проистекает именно из урбанизации... примите во внимание, что мне сегодня с утра пришлось слегка... не судите строго ;))). Вместе с тем, не могу не отметить, что принадлежность к сонму т.н. "городских" отнюдь не есть признаком культуры... или чего там?.. жлоб - он и в Африке жлоб. И болтуны всякие - идеологически озабоченные (и как рука только не сотрется?.. риторический вопрос, да).
P.S. А вот про "офигенность"... тут Вы, Николаич, слабину дали-с ;). Хотя деффки иже с ним - хороши, нет слов ;)))))))
>> А вот про "офигенность"... тут Вы, Николаич, слабину дали-с ;)
Ну, мне реально Доний очень симпатичен. Это не топовый политик, но как персоналию я его уважаю. Статья и правда странная. Автор ставит диагноз украискому национализму на основе высказываний одного (!!!) человека. Ну серьезно, это какие-то личные наезды, просто в идеологической обертке.
>> Хотя полагаю, что Ваше представление о "селе" не просто утрировано - оно совершенно не соответствует действительности.
Хм. Как знать. То что видел я - не оставило позитивного отпечатка. Я еще в поселке узрел все разнообразие творческого досуга местных отроков - алкоголь, потом дискацека в клетке, потом или разборки дворов или блядство. Вот и все. Кстати, с каждым годом это видно все отчетливей - количество баров неуклонно растет, районная библиотека еле дышит, кинотеатр давно умер. А у меня братья двоюродные из сел - так это вообще. Самогон, клуб до утра, мордобой уже формата местные против приезжих... Все то же самое, только куда более беспробуднее и безысходнее.
дуже багато людей читали вже цю статтю, і хотілось щоб ще більше її прочитали. Так що на авторство ніхто не претендує, а використав як людина, яка була в цій політичній силі(СНПУ)
головне що за мету не ставилося привласнення,а популяризація )))
Основні засади Націократії – Національна солідарність (надкласовість і антипартійність), авторитаризм (особиста відповідальність керівників всіх рівнів за свої дії), якісна суспільна ієрархія і дисципліна, суспільний контроль, самоорганізація та самоврядність.
Пока понятно только одно - политического плюрализма не будет (идеология будет одна, и она будет общегосударственной, так?) и будет какой-то эфимерный общественный контроль, иерархия и дисциплина (в чем это все будет состоять?)
Я не просто так вспомнил о "диктатуре пролетариата". Ведь не может быть никакой жесткой власти масс, будь-то конкретный социальный класс или этническая группа. Диктат может фактически существовать только как абсолютная власть небольшой группы лиц (диктатура номенклатуры).
Общество само может поддерживать гармоничность своего существования только на горизонтальном уровне, а иерархическое упорядочивание обязательно сформирует властную, уже независимую от общества элиту.
будь-ласка
Что же, мне не близко. Нация > Личность, с таким неравенством я никогда не соглашусь. А под конец там вообще выписаны формулы для информационного диктата.
2. Інформаційне суспільство, яке дає зливу інформації (без реальної можливості її осмислити) з метою маніпулювати людиною, підлягає заміні на суспільство Знання.
3. Держава бере на себе обов’язок забезпечувати власних громадян повним спектром реальних Знань та запобігати поширенню дезінформації і використанню маніпулятивних технологій.
Культура і мистецтво:
4. Держава протистоїть всім занепадницьким та розкладницьким мистецьким течіям, а також матеріалістичному світосприйняттю та егоїзму.
і, напоследок -
Ми, Українські Націоналісти, поборюючи ліберально-егоїстичний індивідуалізм та азійський стадний колективізм, висуваємо як найвищу світову цінність та ідеал:
ПРАВО NАЦІЇ
9. Право Nації є превалюючим над частковими правами окремих осіб, родинних та соціальних груп. Їх права реалізуються в рамках і не на шкоду Права Nації.
* взято с http://patriotukr.org.ua/index.php?rub=doc
этого в программе партии нет, но это то, к чему вы ведёте.
Плюс, раз человек уже пишет статью о "Идее Нации" - нужно и суть уметь обрисовать, а не только символику. Сказал слово - говори второе.
Можливо це особисті символічні цифри ))))
www.from-ua.com/voice/7abdcf017fc7e.html
Неплохая статья, и, главное - аккурат "в тему".
Олесь офигенный. И его попрекать в апатичности - просто глупо, сей муж много сделал для украинской культуры (за "Останню Барикаду" ему отдельное спасибо).
Не любит село? Так и я его не люблю. Любой здравомыслящий человек должен выбиваться из гавна, а не горделиво терпеть. Провинция - это рассадник дебилизма, по своему поселку могу сказать. Чего перед этим селом упадать? Че ему в ноги кланяться и "вековечные корни" там искать? Урбанизация неизбежна, а село должно умереть.
Про общие разговоры может и верно, вот цель выбрали не ту, явно.
А вот то, что, к примеру, я - никоим образом не стесняюсь своих сельских корней, и, пусть не всегда обоснованно - несколько даже гиперболизированно - к ним апеллирую... старомоден, однако. Хотя полагаю, что Ваше представление о "селе" не просто утрировано - оно совершенно не соотвествует действительности. Ибо гибель цивилизации проистекает именно из урбанизации... примите во внимание, что мне сегодня с утра пришлось слегка... не судите строго ;))). Вместе с тем, не могу не отметить, что принадлежность к сонму т.н. "городских" отнюдь не есть признаком культуры... или чего там?.. жлоб - он и в Африке жлоб. И болтуны всякие - идеологически озабоченные (и как рука только не сотрется?.. риторический вопрос, да).
P.S. А вот про "офигенность"... тут Вы, Николаич, слабину дали-с ;). Хотя деффки иже с ним - хороши, нет слов ;)))))))
Ну, мне реально Доний очень симпатичен. Это не топовый политик, но как персоналию я его уважаю.
Статья и правда странная. Автор ставит диагноз украискому национализму на основе высказываний одного (!!!) человека. Ну серьезно, это какие-то личные наезды, просто в идеологической обертке.
>> Хотя полагаю, что Ваше представление о "селе" не просто утрировано - оно совершенно не соответствует действительности.
Хм. Как знать. То что видел я - не оставило позитивного отпечатка. Я еще в поселке узрел все разнообразие творческого досуга местных отроков - алкоголь, потом дискацека в клетке, потом или разборки дворов или блядство. Вот и все. Кстати, с каждым годом это видно все отчетливей - количество баров неуклонно растет, районная библиотека еле дышит, кинотеатр давно умер.
А у меня братья двоюродные из сел - так это вообще. Самогон, клуб до утра, мордобой уже формата местные против приезжих... Все то же самое, только куда более беспробуднее и безысходнее.