Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2018 » Июнь » 4 » 16:37:57

Памятник Степану Бандере в Житомире установят на месте снесённого Карла Маркса. ФОТО

04.06.2018, 16:37:57 8992 63 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Памятник Степану Бандере в Житомире установят на месте снесённого Карла Маркса. ФОТО

В центре Житомира на перекрестке улицы Театральной и Большой Бердичевской, в сквере где ранее стоял бюст Карла Маркса, намерены установить памятник Степану Бандере.

Об этом на своей странице в соцсети написала руководитель городской организации Всеукраинского объединения «Свобода» Мария Бовсуновская.

«У Департаменті містобудування Житомирської міської ради відбулась рада з приводу місця встановлення пам'ятника Степанові Бандері. Кізін Сидір, Максим Виливчук, відомі скульптори України Олег Пінчук, Володимир Шолудько представили проект майбутнього пам'ятника. Місце встановлення в сквері на перехресті вулиць Театральної та Великої Бердичівської затвердили більшістю голосів», – говорится в сообщении.

Напомним, в прошлом году на портале электронных петиций житомиряне собрали подписи за установку в городе памятника Степану Бандере. В январе 2017 года националисты установили памятную доску Степану Бандере на одноименной улице в Житомире. Памятник-бюст Марксу был снесен во время «Ленинопада» в феврале 2014 года.










Тэги: Степан Бандера, памятник, Житомир

Схожі новини:


Комментариев: 60
Hoakina
1 Марина (Hoakina)   • 16:44:38, 04.06.2018 [Материал]

ой, яка хороша тема. Щас почнеться! давно вже не було під новиною 100 коментів. Товариші, що ж, треба це виправити )))
SlavaNibiru
18 Святослав (SlavaNibiru)   • 19:38:18, 04.06.2018 [Материал]

Звичайно почнеться і у вати бомбане, бо це суто політичне рішення за принципом "на зло ватанам". Але як далеко ми від совку пішли, якщо при встановленні пам'ятників керуємося політичними рішеннями і залишаємося рабами ідеології?
vovik-zt
22 ВовикЬ (vovik-zt)   • 21:01:10, 04.06.2018 [Материал]

Ну коменти на ЖЖ то одне, а от я особисто в передчутті того що "коменти" будуть і на самому пам'ятнику, і не раз, і не тільки коменти... Бо прихильників того Степана мабуть у Житомирі меньше ніж ненависників.
asercbr_zt
28 Андрей (asercbr_zt)   • 21:35:02, 04.06.2018 [Материал]

100 раз говорил, надо ставить на полянке возле Польского дома!
Hoakina
42 Марина (Hoakina)   • 05:46:13, 05.06.2018 [Материал]

На 24. Судячи з того, які вони тут всі анонімні герої, то не думаю, що на пам'ятнику будуть коменти. Вони всі тут сміливі, а в житті сидять як миші і вже вишиванками затарились
MAS-ter
2 Mast (MAS-ter)   • 16:45:42, 04.06.2018 [Материал]

Скверики без памятников наших деятелей не вставляют? Я понимаю памятники землякам. И я понимаю роль исторических персонажей. Но зачем все кругом превращать в кладбище?
MAS-ter
3 Mast (MAS-ter)   • 16:47:31, 04.06.2018 [Материал]

А на тизере стоит краля в позе галагузиной. Писюнецкий наверное рисовал.
Crespito
4 Hernan (Crespito)   • 16:48:47, 04.06.2018 [Материал]

Очень важно, а жителей Житомира спросили надо ставить или нет?
Stiven30
5 Дмитрий (Stiven30)   • 16:52:55, 04.06.2018 [Материал]

Напомним, в прошлом году на портале электронных петиций житомиряне собрали подписи за установку в городе памятника Степану Бандере.

Читать то умеем!
Но есть одно но не все люди пользуются нетом!
Crespito
7 Hernan (Crespito)   • 17:04:29, 04.06.2018 [Материал]

Спросил - ответил, читать умеют все. А чего нет, допустим, противников, кто не хочет памятник. 250 решило про памятник??? Очень круто. Если у нас будет решать все 0.1% населения, то очень неплохо.
viewer
10 Name Surname (viewer)   • 18:13:31, 04.06.2018 [Материал]

Тому що вирішує активна меншість.
Хто більш організований, той і виграє. Прихильники встановлення як мінімум зареєстрували петицію і зібрали необхідний мінімум голосів. Крім них, інших голосів не чути.
Юрко
46 Градовський (Юрко)   • 07:56:03, 05.06.2018 [Материал]

Створи петицію і назбирай голосів
Живу_на_Восточной
6 Горожанин (Живу_на_Восточной)   • 16:56:10, 04.06.2018 [Материал]

Бандера (абсолютно ровно как и Маркс) — в контексте Житомира (а особенно перекрёстка Театральной и Б.Бердичевской) — никто.

Лично я считаю (своё мнение уже засунул подальше) что лучше б тут смотрелся бюст художника Николая Максименко. Как раз у дома художника
Midea
50 Мидея (Midea)   • 08:15:56, 05.06.2018 [Материал]

А лучше поставить памятник Деду Андрею. Вот это история Житомира! )))
maidan
8 Журко (maidan)   • 17:16:26, 04.06.2018 [Материал]

Героям Слава!!!
Koron
9 Koron (Koron)   • 17:47:42, 04.06.2018 [Материал]

... Беларусь вспоминала печальную дату - 22 марта. Забыть ее народу не позволяют ни память, ни совесть.

https://youtu.be/_VUL0ILYVjo
viewer
11 Name Surname (viewer)   • 18:16:09, 04.06.2018 [Материал]

Так, це дуже "фаховий" історик.
Koron
21 Koron (Koron)   • 20:52:26, 04.06.2018 [Материал]

Куда ж ему до нас с вами. Минск, Москва, Варшава... большая часть нашей границы окружена странами, которые на дух не переносят эти "светлые идеи".

Кстати, про идеи: «Новостворююча українська держава буде тісно співдіяти з націонал-соціалістичною великою німеччиною, що під проводом свого вождя Адольфа Гітлера творить новий лад в європі та світі... »

«... армія, що твориться на українській землі боротисьме дальше спільно з союзною німецькою армією проти московської окупації за Суверенну Соборну Українську Державу і новий лад у цілому світі.»

http://u.to/0kRgEg

П.С. Прошло уже больше 70 лет (когда ещё не было смартфона и вайбера) с того времени, как весь мир увидел-ужаснулся-отдубасил-осудил этих деятлей с вавкой в голове. Сейчас оно зачем - поднимать и ковырять всё это, в чём смысл?
viewer
23 Name Surname (viewer)   • 21:01:45, 04.06.2018 [Материал]

А можна відразу цитату з Нюрнберзького трибуналу, де УПА визнана посібником нацистської Німеччини?
Цікаво було б ознайомитись чи є такий факт.
Koron
24 Koron (Koron)   • 21:06:03, 04.06.2018 [Материал]

Какие справки вам ещё нужны? Они сами об этом провозглашают.
viewer
26 Name Surname (viewer)   • 21:23:15, 04.06.2018 [Материал]

"весь мир увидел-ужаснулся-отдубасил-осудил этих деятлей"
Ну коли і яким судом Бандеру засудили?

" Минск, Москва, Варшава... большая часть нашей границы окружена странами, которые на дух не переносят эти "светлые идеи"
Якщо орієнтуватись на думки сусідів, то і Богдан Хмельницький для поляків м'яко кажучи теж далеко не cool (бач, підло вдарив у нутро Речі Посполитої).
То що, знімаємо з постаменту Хмельницького в Києві?
Koron
33 Koron (Koron)   • 21:54:18, 04.06.2018 [Материал]

Отвечать не буду - оставлю вас наедине со своими мыслями. Перед вами всё есть. Тут каждый сам за себя.
Юрко
47 Градовський (Юрко)   • 07:57:52, 05.06.2018 [Материал]

Бо відповісти тобі нічого - брешеш все, як завше.
Koron
54 Koron (Koron)   • 10:18:49, 05.06.2018 [Материал]

Как нечего? Мало того, что они сами провозгласили себя "друзьями гитлера"?

Если показать хронику заседаний суда с их показаниями - вы скажите, что такого не было. Так ведь? Тут дело не в фактах, фактов полным-полно. Дело в упрямом нежелании смотреть трезво на реальность, - поощряя свой эгоизм и непогрешимость.
SlavaNibiru
12 Святослав (SlavaNibiru)   • 18:20:39, 04.06.2018 [Материал]

Все правильно! Яким боком Бульба-Боровець до Житомира? Ніяким! Зняти меморіальну дошку з ним і поставити бюст Бандери - героя Житомирщини! Бандера взагалі всеукраїнський герой, його шанують в усіх куточках України, особливо на Півдні та Сході.
Provocateur
14 Agent Provocateur (Provocateur)   • 19:18:01, 04.06.2018 [Материал]

А де Ви там бачили меморіальну дошку Бульбі-Боровцеві? Коли проходитимете там наступного разу, неодмінно сфотографуйте!
SlavaNibiru
16 Святослав (SlavaNibiru)   • 19:33:52, 04.06.2018 [Материал]

Так, помилився, там дошка пам'яті Остафія Дашкевича. Але питання залишається - хто такий Дашкевич для Житомирщини і хто Бандера.
SlavaNibiru
13 Святослав (SlavaNibiru)   • 18:25:48, 04.06.2018 [Материал]

"Памятник-бюст Марксу был снесен во время «Ленинопада»"
Там за лінкою цікаве історичне фото збереглося - напис "жид" на пам'ятнику Марксу. Її потім оперативно затерли, щоб не бросати тінь на арійських воїнів світла на чолі з Пєнєй.
Hoakina
17 Марина (Hoakina)   • 19:34:26, 04.06.2018 [Материал]

На 13. Між іншим, етнонім жид в українській мові, як і в інших європейських мовах, не мав негативного наповнення, аж поки ми не стикнулись з державним російським, потім радянським антисемітизмом.
SlavaNibiru
19 Святослав (SlavaNibiru)   • 19:57:16, 04.06.2018 [Материал]

Дозвольте вточнити, у 2014 етнонім "жид" (як й свастика та код 14/88) ще не стикнулися з державним російським/радянським антисемітизмом?
Hoakina
20 Марина (Hoakina)   • 20:27:12, 04.06.2018 [Материал]

На 20. Мій комент починається з вставного словосполучення, яке означає, що Ваш комент викликав у мене деякі асоціації. Так зрозуміло? щодо питання, то не ще, а вже, бо негативне значення слова закріпилось за роки радянської влади. І маємо з цим жити. А вточнити це якою мовою, до речі? ось ще приклад такого речення. За що Вам тільки надбавки за знання мови платять? не розумію
Semen1952
51 Semen (Semen1952)   • 09:01:45, 05.06.2018 [Материал]

Члены нашей тракторной бригады тоже недоумевают, как знаковый филолог ЖДУ понимает значение слова антисемитизм.
В группу "семиты" входят более 10 различных народов (арабы,мальтийцы, махри, тигре. ассирийцы и др.).
Так что в Украине есть антиеврейские настроения. а не антисемитские.
И за что вам только деньги платят???
ZVEZDA
15 Житомирянин (ZVEZDA)   • 19:23:39, 04.06.2018 [Материал]

Одобряю!
1-10 11-20 21-30 31-31
Оголошення на ЖЖ інфо: