Живой Журнал
Главная » Новости » Город » 2018 » Январь » 23 » 08:57:45
 

Апелляционный суд признал незаконной установку домовых газовых счетчиков в Житомире

23 Января 2018, 08:57:45 6589 51 Ошибка?Ошибка в тексте?
Выдели слово мышкой
и нажми Ctrl+Enter
Апелляционный суд признал незаконной установку домовых газовых счетчиков в Житомире

Апелляционный суд Житомирской области признал незаконной установку придомовых счетчиков учета газа ПАО «Житомиргаз» и «Житомиргаз Сбыт». Суд в полном объеме удовлетворил иск от ОО «Объединение потребителей природного газа города Житомира».

По словам городского головы Житомира Сергея Сухомлина, суд обяжет «Житомиргаз» произвести перерасчет за переплаченный житомирянами газ.
 

«Благодаря активной позиции представителей ОСМД и общины города Житомира через суд удалось восстановить справедливость и доказать, что «Житомиргаз» незаконно установил придомовые счетчики, что привело к росту платежек за использованный газ для населения в разы», ​​– отметил Сергей Сухомлин.


Напомним, что ранее в Житомире без соответствующих разрешений в 139 многоэтажках были установлены придомовые газовые счетчики. Установка новых приборов учета газа привела к тому, что платежки за потребленный газ у житомирян выросли в 5-6 раз.

Тэги: счетчики, Житомир, газ, Житомиргаз, суд
Комментариев: 50
viewer
1 Name Surname (viewer)   • 09:34:08, 23 Января 2018 [Материал]

Ось більш детально про це позитивне рішення суду, рекомендую проглянути тим кому нараховували споживання газу по загальнобудинковому лічільнику

https://www.facebook.com/igor.skoropad/posts/1627107667356501
viewer
2 Name Surname (viewer)   • 09:36:21, 23 Января 2018 [Материал]

Тим кому до цих пір газовики не поставили індивідуальні лічільника газу

Президент підписав законопроект 5722 (не 5722-д), яким забороняється без згоди співвласників багатоквартирного будинку ставити загальнобудинковий лічильник газу.
http://www.president.gov.ua/news/prezident-pidpisav-zakon-yakij-reglamentuye-vstanovlennya-li-45406
Всі ми знаємо, що в тарифі за газ ми з Вами вже заплатили за установку нам монополістом індивідуальних газових лічильників, але він донедавна лупив загальнобудинкові.
Мало того, в новому законі прописано, якщо монополіст за 2018 не встигає Вам поставити індивідуальний газовий лічильник, то Ви можете поставити його самі, а він Вам має відшкодувати кошти.
Ось момент де це пояснено
https://youtu.be/xZMKAvivAbs?t=1242

Мало того, якщо у Вас тільки газова плита, то не давайте Вам ставити занадто потужний для Вас газовий лічильник G4, ставте cобі хоча б G2.5.
Бо коли таки проштовхнуть абонплату за газ, то Вам цей G4 "боком вилізе", абонплата буде скоріше всього залежати від потужності лічильника: чим вища потужність лічильника - тим вища абонплата. Ось відео де це пояснено
https://youtu.be/xZMKAvivAbs?t=1564

Якщо газовики упираються ставити індивідуальний лічильник. Йдіть вище відразу в НКРЕ до Рябухи Тетяни Володимирівни - директора департаменту газопостачання НКРЕ, краще відразу групою, а не поодинці. Зорганізуйтесь між собою.
А ще краще це робити через свого мажоритарного народного депутата або йдіть до депутата Альони Валеріївни Бабак.
Ось момент в відео, де сама Бабак розповідає як вирішувала такі питання
https://youtu.be/g_ATFC5-uPo?t=2420
Hoakina
3 Марина (Hoakina)   • 13:00:00, 23 Января 2018 [Материал]

На 2. А це рішення остаточне? чи газовики можуть переграти?
viewer
4 Name Surname (viewer)   • 14:14:06, 23 Января 2018 [Материал]

На 3
Газовики ще можуть подати касацію, зацитую автора посту: "Можливо буде ще касація. Можливо... Це їх право. Але, рішення Апеляційного суду вже повинно буде виконуватися.
І крім цього рішення, на нашій стороні, вже є зміни до ЗУ "Про забезпечення комерційного обліку природного газу", які набули чинності з 20.01.2018 року."

https://www.facebook.com/igor.skoropad/posts/1627107667356501
Reservoir_Dog
18 Reservoir_Dog (Reservoir_Dog)   • 16:00:59, 23 Января 2018 [Материал]

Не подскажите, а тем кто установил газовый счетчик в квартире за свой счет, будет компенсация?
viewer
20 Name Surname (viewer)   • 16:05:08, 23 Января 2018 [Материал]

На 18
Недавно підписаний Президентом закон каже ось що:

"2. Побутові споживачі (населення) можуть самостійно забезпечити встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу (індивідуальних лічильників) з подальшою компенсацією таких витрат за рахунок коштів, які ними сплачуються за природний газ суб'єкту господарювання, що здійснює розподіл природного газу на відповідній території.
Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення приладів обліку природного газу для споживачів встановлюються Кабінетом Міністрів України.»;"

Як воно все буде на практиці думаю поки ніхто не знає.

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=61018
Reservoir_Dog
21 Reservoir_Dog (Reservoir_Dog)   • 16:14:09, 23 Января 2018 [Материал]

Дякую.
viewer
23 Name Surname (viewer)   • 16:24:26, 23 Января 2018 [Материал]

Будь ласка
pushistik14
5 Пушистик (pushistik14)   • 14:29:06, 23 Января 2018 [Материал]

ну судя по тому, что на этой теме пеарицца мэрроку где-то должна быть зрада......

Вот те домовые щётчики газконтора ставила для стрижки двух жывотных - субсидчиков и ОСББ. Тему с субсидиями походу закрывают, ОСББ умерли при родах, так что те домовые щётчики газконторе особо и не нужны.

А вот принцип "бери или плати", стыдливо называемый абонплатой - это тема. Тут можно знатно нагрецца. Под такое и квартирные щётчики можно поставить....
viewer
6 Name Surname (viewer)   • 14:32:00, 23 Января 2018 [Материал]

"ОСББ умерли при родах"
Ага))))

http://zt-rada.gov.ua/perelikOSBB
pushistik14
8 Пушистик (pushistik14)   • 14:38:05, 23 Января 2018 [Материал]

Я про реальные объединения, а не про смену вывески.
Космос во главе с Козариком - это конечно яркое ОСББ.....
viewer
9 Name Surname (viewer)   • 14:42:23, 23 Января 2018 [Материал]

Так, ОСББ "Космос-1971" це уламок розвалившогося ЖБК "Космос", але як раз це "веселе" ОСББ є виключенням. Більшість ОСББ то діючі.
pushistik14
11 Пушистик (pushistik14)   • 14:55:31, 23 Января 2018 [Материал]

Да не вопрос, я двумя руками за эти ваши омрияни ОСББ. Обходя разложеные грабли - теряеш драгоценный опыт....
viewer
13 Name Surname (viewer)   • 15:01:21, 23 Января 2018 [Материал]

ЖЕКи наше всьо))))
garold
24 Кonstantin (garold)   • 20:32:50, 23 Января 2018 [Материал]

Просто вопрос,есть ли разница между ЖЭК и ОСББ в вашем понимании?
pushistik14
25 Пушистик (pushistik14)   • 12:17:13, 24 Января 2018 [Материал]

Конечно есть. В случае с управляющей компанией ака ЖЕК можно переложить ответственность за косяки на неё. В случае с ОСББ - его члены могут только укусить себя за ухо.....
viewer
26 Name Surname (viewer)   • 12:19:26, 24 Января 2018 [Материал]

А Ви на практиці десь таке бачили що управляюча компанія чи ЖЕК несли якусь відповідальність за неякісне утримання будинку?

Ось Вам для прикладу гуртожиток в Києві на Мілютенка 23А, ніякого ОСББ і близько, будинок зжер грибок, люди помирають від цієї плісняви. І що, поніс ЖЕК якусь відповідальність? Ага, два рази.

https://youtu.be/gzcqsvy3jlI

Зараз там народ з того гуртожитку ходять в КМДА, Київраду і вимагають щоб їм за бюдетний кошт надали нове житло. Їм то лапшу на вуха вішають, що вже-вже дають. Але насправді ніфіга не дадуть і саме головне не повинні давати.
pushistik14
27 Пушистик (pushistik14)   • 12:31:47, 24 Января 2018 [Материал]

Та общага на самом деле очень хреновый пример, зря Монтяша распинаецца. Там народ решил раскрутить КГГА на новые хаты. До боксёра такое в принципе проходило. Мой знакомый в Бортничах на этой теме из комнаты в общаге вымутил вполне себе неплохую двушку, итого профит на то время где-то 60к$. За такое бабло можно и голыми сиськами на морозе потрусить.

Как там дом, который треснул в Житомире. Ремонтируют?
viewer
28 Name Surname (viewer)   • 12:48:19, 24 Января 2018 [Материал]

---До боксёра такое в принципе проходило.---
Во, тут я з Вами згоден. Раніше таке проходило, бо таких угроблених будинків були одиниці, і міській владі було більш доцільно дати людям те житло незаконно за бюджетні кошти, ніж таки розповісти їм що нічого давати не повинні, бо будинок це їх власність, а не міста. І далі спокійно забирати у людей їх технічні приміщення їхніх будинків тощо.

Але тепер ситуація інша, більшість житлового фонду збудована при СРСР, з 1998 року жодної копійти з держбюджету на капремонти цих будинків не виділялось. І це логічно, бо народ вже поприватизовував квартири і масово став співвласником цих будинків замість держави/міської громади.
Мало того, з 1998 року в жеківській платіжці з утримання будинку немає такої позиції як "накопичення на капремонт майбутніх періодів", те що зараз в платіжці "ремонт конструктивних елементів" - це поточний ремонт і не більше.

Так що якщо раніше така угроблена общага як у Вашого знайомого в Бортичах була винятком, то тепер це вже є масовим явищем. І ніяких бюджетів не вистачить вже на таке переселення.
viewer
29 Name Surname (viewer)   • 12:56:39, 24 Января 2018 [Материал]

"За такое бабло можно и голыми сиськами на морозе потрусить. "
Відео про цю общагу на Мілютенка 23А було опубліковано 7.03.2016.

https://youtu.be/gzcqsvy3jlI

Пройшло майже 2 роки - листопад 2017. І що? Дали їм квартири? Ага, два рази.

https://www.facebook.com/tetiana.montian.7/videos/1381771965268114/
pushistik14
30 Пушистик (pushistik14)   • 13:05:11, 24 Января 2018 [Материал]

На самом деле у города "бесхозных" квартир достаточно много. Правда эта информация наружу не выходит. Думаю щас их будет ещё больше, бо строителям выгоднее рассчитывацца с городом метрами, а не баблом.

В той истории они начали пикетировать райадминистрацию в 2007, хаты выбили в 2009. Да, кстати, тогда за перекрытия дорог можно было лехко от беркута огрести, щас проще. Так что 2 года - не срок. Думаю под выборы история получит продолжение....
viewer
31 Name Surname (viewer)   • 13:53:36, 24 Января 2018 [Материал]

Так, я з Вами згоден. 1-2% власників вєтхого житлового фонду може й зможуть собі таким чином вибити житло. Але таких безхозних квартир все одно не вистачить думаю навіть на 10% власників вєтхого жилого фонду. Треба ж ще давати ветеранам, вчителям, лікарям тощо.
Так що в основному народу абсолютно законно покажуть фігуру з трьох пальців.
garold
32 Кonstantin (garold)   • 18:44:07, 24 Января 2018 [Материал]

То есть если ты херовый хозяин квартиры то виноват будет всегда третья сторона,но я просто уверен что с таким подходом старые дома разрушаться на глазах равнодушных жильцов,таких моментов у владельцев частного сектора не возникает,хотя снова зависит от хозяев того же самого дома.
viewer
33 Name Surname (viewer)   • 18:58:55, 24 Января 2018 [Материал]

100%
Бачите в так званому "приватному секторі" народ завжди знав що це його будинок. А от з багатоквартирними будинками (крім ЖБК) у нас вийшла лажа в 1992 році при приватизації державного житлового фонду: народу тупо ніхто не пояснив, що вони стали не тільки власниками квартири, а й співвласниками всього будинку разом з прибудинковою.
І тепер разом із власністю вони отримали і відповідальність за неї.

Власність зобов'язує (Конституція України)
garold
34 Кonstantin (garold)   • 19:06:58, 24 Января 2018 [Материал]

Я это давно понял,Пушистик ни как не может понять что его собственность кроме него ни кому не нужна)
viewer
36 Name Surname (viewer)   • 20:33:28, 24 Января 2018 [Материал]

На 34
Нє, Пушистік явно розумний, навряд він думає, що стан його будинку когось цікавить, крім нього і сусідів.
Просто він думає, що ЖЕК чи управляшка, яка займається утриманням будинку, несе якусь відповідальність перед співвласниками будинку і у випадку чого, наприклад будинок накриється мідним тазом, вона буде щось відшкодовувати: "В случае с управляющей компанией ака ЖЕК можно переложить ответственность за косяки на неё".

На основі чого він зробив такі висновки я не знаю.
Наприклад якщо бурулька з даху будинку впаде на чиєсь авто, то я дійсно чув, що співвласники будинку зможуть відпертись: ми сумлінно виконуємо свої обов'язки співвласників будинку, і найняли управляшку на комплексне утримання будинку, от ідіть і з управляшкою/ЖЕКом розбирайтесь.
Але от якщо щось глобальніше, то з управляшки/ЖЕКа фіг що візьмеш, він відіпреться, скаже: я тільки утримання і поточний ремонт, все інше не моя головна біль, і буде правий.
garold
38 Кonstantin (garold)   • 21:17:23, 24 Января 2018 [Материал]

Возможно его заблуждение основываются на том что ЖЭК и ОСББ одно и то же,только в случае жека отвечает дядька,а осбб жильцы.
pushistik14
41 Пушистик (pushistik14)   • 10:58:57, 25 Января 2018 [Материал]

Пушистик сам разберёцца в своих заблуждениях......
ОСББ в местных реалиях есть лохотрон по одной простой причине. У него отобрали административные функции. ОСББ не может оштрафовать рагуля за парковку на газоне, за курение в парадном за уёбищную установку кондишена или дизайн балкона. Я не говорю уже о более серьёзных вещах типа выселения. То есть в текущем виде оно кроме затрат и геммороя жильцам ничего не приносит.
garold
42 Кonstantin (garold)   • 12:28:19, 25 Января 2018 [Материал]

Так у ЖЭКа нет таких же самых полномочий,знаю несколько ОСББ где люди не ноют а улучшают свой быт,потому что они поняли что кроме них их дом ни кому не нужен,а рагули всегда против всего,классика...
pushistik14
43 Пушистик (pushistik14)   • 12:42:39, 25 Января 2018 [Материал]

У ЖЕКа есть такие полномочия. Точнее есть возможность их получить при желании. ОСББ это в принципе не светит.

Улучшение быта конечно знатная морковка. Но зачем для этого посредник в виде ОСББ? Чёт напоминает армию с торжественными похоронами бычков.....
viewer
44 Name Surname (viewer)   • 14:14:16, 25 Января 2018 [Материал]

На 43
А Ви не підкажете хоча б в двух словах, яким чином ЖЕК може отримати повноваження оштрафувати рагуля за парковку на газоні, за куріння в парадній, установку неправильну кондішена/балкона чи виселити власника квартири?
garold
48 Кonstantin (garold)   • 20:04:59, 25 Января 2018 [Материал]

Вы же умный,где такое есть в админкодексе,особенно выселение,не смешивайте мухи с котлетами. ОСББ как раз таки не прокладка,а орган управления между прочим с юридическим полномочием,в составе которого жильцы дома а не сторонний дядька пофигист.
viewer
50 Name Surname (viewer)   • 21:55:03, 25 Января 2018 [Материал]

На 48
Пушистік мав на увазі ось що
http://obshegitie.org.ua/press/v-kramatorske-kaznit-i-milovat-bud
https://www.kramatorsk.info/view/102434

і здається це не фейк
http://www.krm.gov.ua/article/view/96
viewer
7 Name Surname (viewer)   • 14:35:19, 23 Января 2018 [Материал]

"домовые щётчики газконторе особо и не нужны"
Тут Ви забуваєте один факт, загальнобудинковий лічільник газу ставиться у металічний ящик без віконечка, щоб хоч глянути які там показники. Тобто жителі будинку взагалі не знають, що там коїться.
pushistik14
10 Пушистик (pushistik14)   • 14:52:56, 23 Января 2018 [Материал]

Какое "виконечко"?

46 постанова предполагает передачу показаний. То есть ответственное лицо снимает показания и передаёт их в газконтору. Лицо можно заменить на комиссию. Зачем то "виконечко", бычки туда кидать?
viewer
12 Name Surname (viewer)   • 14:59:44, 23 Января 2018 [Материал]

І що? Хоч раз це "ліцо" перевірили як знімаються показники з загальнобудинкового лічільника чи замінили на комісію?
pushistik14
14 Пушистик (pushistik14)   • 15:08:43, 23 Января 2018 [Материал]

В смысле? Я уже раз этому лицу доверил, выбрав его головой ОСББ или подписав договор с ЖЕКом. Зачем его ещё раз проверять?

Хотя при желании никто не запрещает - идёш в ЖЕК, берёш ключ от того йащика, мастера ЖЕКа и втыкаеш на тот щётчик. С ОСББ также. Только какой в этом профит?
viewer
15 Name Surname (viewer)   • 15:12:13, 23 Января 2018 [Материал]

Чому ж тоді народ так скаржиться на ці загальнобудинкові лічільники газу?
Чув що платіжки збільшились в рази.
pushistik14
16 Пушистик (pushistik14)   • 15:18:32, 23 Января 2018 [Материал]

народ - понятие растяжимое. Мы опять возвращаемся к финансовой сегрегации....

В приличной квартире из газовых приборов - 4 комфорки. Духовка електро, чайник тоже. Если квартиры такие все - проблем нет. С домовым выходит дешевле, фсе довольны. Если хоть пару квартир заселены рагульём - имеем отопление духовкой, колонки в ванной и прочие прелести. Ну и конские счета. Такэ жыття....
viewer
17 Name Surname (viewer)   • 15:25:06, 23 Января 2018 [Материал]

Згоден, тому лічільники на газ мають бути індивідуальні.
pushistik14
19 Пушистик (pushistik14)   • 16:04:58, 23 Января 2018 [Материал]

Оно то так, но вместе со 100% покрытием счётчиками придёт и принцип "бери или плати". Щас если человек сваливает на лето на дачу или на зиму в Тай его особо не волнуют те показания. И газконтору в принципе тоже. За английский вариант для нищебродов (счётчик с препейдом) у нас почему-то активисты молчат. А это была бы интересная тема. И вообще я не понимаю эту ересь про "бесплатные" счётчики. Установка счётчика должна быть за счёт газконторы, а счётчик я должен иметь возможность выбрать сам. Причём не из предложеных газконторой, а из прошедших сертификацию. У нас или хотя бы вевропи. Мечты....
viewer
22 Name Surname (viewer)   • 16:19:23, 23 Января 2018 [Материал]

---И вообще я не понимаю эту ересь про "бесплатные" счётчики.---
Ніяких безкоштовних лічільників немає, їх вартість вже давно закладена в тариф на газ. Ми за ці лічільники вже заплатили. Де газовий монополіст дів ці гроші, ось риторичне питання.

---а счётчик я должен иметь возможность выбрать сам.---
Ага, моноплісти якраз проти цього кістьми лягають, навіть якшо в квартирі тільки газова плита, то чув ставлять G4 лічільник, а туди спокійно можна в рази менше G1.6 або G2.5. Але напевне газовики не відмовились від ідеї абонплати за газ по потужності лічільника.
https://www.epravda.com.ua/news/2017/04/4/623449/
dakar
35 Инспектор Кранник (dakar)   • 19:16:04, 24 Января 2018 [Материал]

Отказываешься от счетчика на дом получаешь платежку по в 3 раза завышенным нормам вот такое новшество от господина Хвриташа. Кстати покупая в магазине счетчики Самгаз вы платите опять же господину Хфирташу, поскольку это тоже его контора.

Наш клиент всегда лох. (с) Житомиргаз
viewer
37 Name Surname (viewer)   • 20:34:11, 24 Января 2018 [Материал]

І що будете робити?
dakar
39 Инспектор Кранник (dakar)   • 21:31:29, 24 Января 2018 [Материал]

Откровенно говоря пока не знаю, реально нет сил этим заниматься. Пойти на принцип - начать судится, но у меня нет столько свободного времени.
viewer
40 Name Surname (viewer)   • 22:09:47, 24 Января 2018 [Материал]

Боротися з ними одній це звичайно відважно, але м'яко кажучи хлопотно. Тут би знайти "братів по нещастю", гуртом воно може бути зпідручніше.
pushistik14
45 Пушистик (pushistik14)   • 14:53:44, 25 Января 2018 [Материал]

на 44....
как-то так
http://obshegitie.org.ua/press/v-kramatorske-kaznit-i-milovat-bud
viewer
46 Name Surname (viewer)   • 17:02:14, 25 Января 2018 [Материал]

На 45
Дякую, не знав про таке.
viewer
47 Name Surname (viewer)   • 18:41:43, 25 Января 2018 [Материал]

На 45
Цікаво, а що заважає краматорській міськраді надати такі ж повноваження ОСББ, які вони надали приватній конторі ПП «Ладіс» (складання адмінпротоколів)?
viewer
49 Name Surname (viewer)   • 21:30:28, 25 Января 2018 [Материал]

На 48
Пушистік мав на увазі ось що
http://obshegitie.org.ua/press/v-kramatorske-kaznit-i-milovat-bud

і здається це не фейк
http://www.krm.gov.ua/article/view/96
Объявление на ЖЖ инфо:

Новости по теме: