Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Авторская колонка » Руслан Коцюбинський

Роль інформації не варто недооцінювати

Автор: Руслан Коцюбинський, 08.11.2013, 19:08:07
Автор Руслан Коцюбинський

Руслан Коцюбинський

все статьи автора

В сучасному світі роль інформації важко недооцінювати. Вона завжди впливає на розвиток суспільства, у тому числі на наше життя, навчання, соціальну сферу. Історії відомо немало прикладів, коли під безпосереднім впливом поширеної інформації, певних осіб починали переслідувати, іншим навіть забороняли виступати на ТБ і радіо. Добре це чи погано? Показовим є приклад відомого британського гурту «Sex Pistols». Гурт, спровокував скандал, використовуючи у прямому ефірі нецензурну лексику  перебуваючи у нетверезому стані. Згодом їм у зв’язку з інцидентом було заборонено концертну діяльність, а ведучого шоу звільнено з роботи.

   Сьогодні ж ми маємо трохи інший час та інші реалії. Нормою стає ненормальність, збочення, епатаж. За допомогою ЗМІ, зацікавлені особи маніпулюють громадською думкою, ба більше - насаджують комплекс меншовартості, пропагують культ насильства та вседозволеності. Все це має на меті відхід від традиційних цінностей і переконань та занурення у світ тотальної вседозволеності. Головне для сучасних ляльководів не нав’язати свою точку зору, а посіяти в душах  зневіру і сумнів, забруднити і кинути тінь на непорушні цінності. А, як відомо, у мутній воді легше ловити рибку. Тобто суспільство, учасники якого отруєні парами аморальності і відсутності чіткого бачення Добра і Зла, перестає бути суб'єктом життєдіяльності і стає об'єктом банальної маніпуляції різномасштабних ділків.

   У такій складній ситуації важко навіть збагнути де добре, а де погане. Аби у цьому переконатися достатньо подивитись програму телепередач сучасних каналів. У ній велику частину ефіру займають розважальні програми, із ніби непоганими ведучими. Проте, ряд запитань викликає саме зміст цих програм. До прикладу - «Пекельна кухня». Ніби і шоу цікаве, і задумка непогана, і нові рецепти можна дізнатись. А коли задуматись: повна зневага до нас із Вами, тих, чий дідусі і бабусі пережили найстрашніший Геноцид в історії людства – Голодомор. Чому я так стверджую? А хіба можливо у країні, де більше 30 % її мешканців живуть за межею бідності, демонстративно викидати їжу? Думаю питання риторичне.

А ви можете навести приклади програм, які спонукають до роздумів? Думаю, що не лише у телепередачах ви щоденно бачите подібні приклади. Повсякденне життя дає вдосталь інформації для роздумів людям у яких не втрачене відчуття моральності, справедливості і правди. Відродити культ притаманних нашій нації традицій, поваги до людського життя, гідності, праці має стати нашою метою. Саме завдяки цьому зв’язку ми залишаємось, на зло власникам засобів масового зомбування, людьми. Саме коріння, яке поєднує нас з предками, не дає звалити вікове дерево на ймення Україна.

Автор: Руслан Коцюбинський, редактор рубрики "Руслан Коцюбинський" на ЖЖ.info


Руслан Коцюбинський | 08.11.2013 | Переглядів: 3039
Редакція сайту може не розділяти думку автора статті
та відповідальності за зміст матеріалу не несе.

Коментарів: 28
Jew
1 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:44:15, 12.11.2013 [Материал]

Бред!Ті хто купив цю їжу за власний кошт має право з нею що хоче робити,А Ви не вправі за когось вирішувати викидати щось чи ні!Досить вже вказувати!Що за тоталітарні замашки.От я зараз піду й викину кіло буженіни за 130 гривень,бо так хочу от не сподобалась вона мені на смак і що????Ви мені вказувати будете???
РусланКоцюбинський
2 Рука порятунку (РусланКоцюбинський)   • 21:03:17, 12.11.2013 [Материал]

Не варто вимагати від людини яка не ціную навіть власну працю, поваги до прації інших.
Jew
3 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 02:21:49, 13.11.2013 [Материал]

Ціную свою працю,й життя й сам хазяїн в ньому й не хочу щоб мені та іньшим вказували такі тоталітаристи як Ви.
Jew
4 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 02:22:42, 13.11.2013 [Материал]

І при чому тут повага до праці???Поважаю!Заплатив же кажу 130 гривень й окупив працю людини на Заводі
Jew
5 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 02:23:29, 13.11.2013 [Материал]

Людина має право сама використовувати свої речі,їжу(за які вона кошти сплатила доречі)як хоче
РусланКоцюбинський
6 Рука порятунку (РусланКоцюбинський)   • 12:53:57, 13.11.2013 [Материал]

Будь ласка будьте краткими та лаконічними в коментарях.
Іван
7 Саюк (Іван)   • 20:30:36, 13.11.2013 [Материал]

Василий Ивановичь Пупкин Jew, "Людина має право сама використовувати свої речі,їжу(за які вона кошти сплатила доречі)як хоче", а Ви ці гроші заробили в Ізраїлі?

"Ціную свою працю,й життя й сам хазяїн в ньому й не хочу щоб мені та іньшим вказували такі тоталітаристи як Ви", - Можливо Вам варто повернутися на історичну батьківщину, судячи з Вашого ніку? А Тут господарі українці, і нам вирішувати що робити гостям у нашій хаті.
Jew
8 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 03:39:14, 14.11.2013 [Материал]

Я заробив свої гроші в Україні.Й жити збираюсь в Україні!Ви мені не вказуйте куди мені їхати!Це що повторення німецького сценарія????Вам Шановний нацисте крові мало???Тут господарі Український народ а не нація!Народ це спільнота націй!Я до вас в хату не лізу,й в моє особисте життя теж прошу не лізти!Скільки поїв,викинув заробив.Це моє приватне життя й я на нього маю право як і всі громадяни України!Ви хочете вирішувати що мені їсти й скільки??Що одягати??Що дивитись????Досить!Геть тоталітаризм!Ви хочете не тільки за мене вирішувати але за Українцьців теж.Хай люди читають й бачать,Ви огидні(з політичної точки зору)для людей зі своєю диктатурою та вирішуваннями!
okkam-13
11 дмитро (okkam-13)   • 21:17:40, 14.11.2013 [Материал]

Тоталітаризмом тхне від ваших повідомлень.У зомбуванні мільйонних аудиторій у напрямку вседозволеності ви тоталітаризму не бачите,зате у статті, яка протистоїть цьому тотальному задурманюванню, ви їх побачили.Дуже адекватно)))Я не знаю,хто вас виховував,а мене мати і школа виховувала, що не можна викидати ані крихти хліба навіть,якщо ти наївся.Це ж стосувалось будь-якої їжі.Я не хочу щоб мені і людям,у яких остаточно не вивітрились мізки від теле-шоу, вказували можна чи не можна висловлювати свою думку подібні до вас."Я купив-значить я можу робити,що завгодно"-логіка,яка мені не зрозуміла. Не знаю, що ви виробляєте(сумніваюсь,що виробляєте будь-що),але якщо результат моєї
праці купить людина і знищить,я засумніваюсь у її психічній нормальності.
HOOLIGAN
13 "ПОЛISSЯ" (HOOLIGAN)   • 11:41:43, 15.11.2013 [Материал]

в диктатуре весь смак!толлерентность приводит к погибели всех свойственных человеку качеств,вы призываете ненавязывать чьё-то,при этом навязываете своё.вася-двойные стандарты-фуууууууууууу!Штандарт он один!!!И МЫ ПОБЕДИМ!!!19/73
РусланКоцюбинський
9 Рука порятунку (РусланКоцюбинський)   • 12:12:36, 14.11.2013 [Материал]

Мені Вас шкода бо Ви нездатні захистити свої права.

Я можу Вам шановний допомогти. Якщо Ви придбали на Вашу думку неякісний певний продукт не варто його викидати бо це не гуманно, а потрібно звернутись до контралючих органів таких як управляння торгівлі та управління захисту прав споживача.
Jew
10 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:57:32, 14.11.2013 [Материал]

А якщо він в мене зіпсувався в холодильнику,скажімо через те що світло зникало,чи не зїв вчасно?
okkam-13
12 дмитро (okkam-13)   • 21:21:43, 14.11.2013 [Материал]

У статті мова йшла про шоу, де не йде мова про зіпсованість їжі.Давайте може ще розглянемо варіант з отруйністю і небезпечністю.І до того ж ви не будете викидати їжу перед об'єктивами камер і очима мільйонів глядачів.Отже ваше порівняння недоречне.
HOOLIGAN
14 "ПОЛISSЯ" (HOOLIGAN)   • 11:45:49, 15.11.2013 [Материал]

"А якщо він в мене зіпсувався в холодильнику,скажімо через те що світло зникало"
-потрібно виявити того негідника,за виною якого зникло світло і покарати згідно чинного законодавства та норм моралі сучасного суспільства!!!

"чи не зїв вчасно?"
-хтось повинен визначити чим ти займався весь час,що не вистачило часу для споживання їжі і вчинити згідно законодавства!!!
-тобто ти будеш покараний
Сalikusu
15 HOOLIGANova (Сalikusu)   • 13:21:50, 15.11.2013 [Материал]

а підарасів ми караємо нещадно! безжалісно!
Jew
18 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 12:09:02, 16.11.2013 [Материал]

Де Ви їх стільки набираєте???А хоча я здогадався Ви друг друга всі караєте!Цікаво! http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%B9-%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D1%85%D0%B5%D0%B4%D1%8B
Jew
17 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 12:08:12, 16.11.2013 [Материал]

Бред та й годі)Вологі мрію про покарання жидів та ворогів)
Вне
16 BACKDOOR MAN (Вне)   • 21:07:03, 15.11.2013 [Материал]

...
okkam-13
19 дмитро (okkam-13)   • 20:55:17, 17.11.2013 [Материал]

Ми не є борцями за громадянські права і раціоналістами, отже цитата недоречна. Ми усвідомлюємо вплив "ящика" і тягу середньостатистичної людини до його перегляду,отже знову промах. Але, якщо ви думаєте, що всім людям подобається непотріб,ви сильно помиляєтесь. Відсоток любителів непотрібу різко знизиться якщо ящик не буде полоскати мізки його рекламою. Ми не пропонуємо забивати весь ефір дискусіями про Хайдеггера і класичною музикою,але "петросянщина" та музика з двох нот вже набила оскому навіть пересічним глядачам.
Jew
21 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 05:33:14, 19.11.2013 [Материал]

У Вас що немає грошей на супутникове телебачення чи кабельне?То так і скажіть.Чим більше каналів то й є вибір.Наприклад канал мега де все про науку та історію,чи діскавері.Вибір є
okkam-13
22 дмитро (okkam-13)   • 12:24:38, 19.11.2013 [Материал]

Ви постійно губите лінію розмови. Нагадую,що мова йде не про мене чи про вас,чи про власників супутникових антен,а про мільйони пересічних споживачів телеефіру,які так,нажаль,часто не можуть собі дозволити супутникову антену.А ті хто її має часто хочуть дивитись не суто наукові канали,а звичайні канали і телешоу без пропаганди несмаку та ідей протилежних українській традиції. Ми говоримо про елементарні речі та традиційні цінності.А ви закидаєте посилання на статтю про геїв.Можливо, там де вас виховували,явище педерастії і є традиційним.Але не в середовищі нормальних людей.
Вне
20 BACKDOOR MAN (Вне)   • 21:51:09, 18.11.2013 [Материал]

...
okkam-13
23 дмитро (okkam-13)   • 12:34:45, 19.11.2013 [Материал]

1)Цитата і не тільки вона дійсно не для мене і не для людей які підтримують дану статтю. 2)"Люди"-це і є узагальнення.Якщо б ви написали про деяких людей або переважну більшість людей тоді це були б не "всі". 3)Так ми і діємо.Можливо,я відкрию для вас тайну,але висловлення своєї думки і її поширення-це також Дія.А от "полоскання мізків"-це процес який націлений на більшу аудиторію і з більшим ступенем систематичності. Нажаль, ви заперечуючи доцільність висловлення нами думки,звужуєте кількість варіантів.А їх для багатьох набагато менше ніж міліард заме завдяки ящику,який ви захищаєте.
Вне
24 BACKDOOR MAN (Вне)   • 16:55:33, 19.11.2013 [Материал]

...
okkam-13
25 дмитро (okkam-13)   • 17:37:45, 19.11.2013 [Материал]

1)Інакше не вмію.
2)Ви ступінь узагальнення також умієте визначати.Нічого важкого.Тож заздрити нічому.Свою думку щодо узагальнення я аргументував.
3)Не хочемо.Не зрозуміло чому ви саме такої думки.За вашою логікою і кожен ваш коментар є "полосканням мізків".Щодо варіантів, я й не казав що ви здатні керувати їх кількістю.Але точку зору альтернативну щодо ящика ви чомусь вважаєте "полосканням мізків".
4)"Не надо гнать на ящик..."Це ваші слова.І що це якщо не його захист.Отже,дійсно,шукайте проблему в собі.
Вне
26 BACKDOOR MAN (Вне)   • 22:02:10, 19.11.2013 [Материал]

...
okkam-13
27 дмитро (okkam-13)   • 15:49:48, 20.11.2013 [Материал]

Отже ваша вчителька мала право критикувати телебачення,а ось усім іншим ви радите "не гнать на ящик".Цікава позиція,яка аж випромінює повагу до альтернативної точки зору. Ще цікавіше, що у статті,яка має в мільйони раз меншу аудиторію ніж телемедіа,ви побачили якусь загрозу для фільтрування "інформаційного планктону",а ось "на ящик гнать не надо".Якраз ви й заперечуєте Лірі.Оскільки саме ТВ активно і агресивно змінює свідомість мас,а людям, які протистоять цьому тотальному тиску, ви апелюєте.
Вне
28 BACKDOOR MAN (Вне)   • 01:47:02, 21.11.2013 [Материал]

...