Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Авторская колонка » Олександр Величко

Мій депутатський відеозвіт (youtube)

Автор: , 14.12.2011, 10:46:41
Автор Олександр Величко

Олександр Величко

все статьи автора

Формат такого спілкування - це не тільки звіт про мою щоденну роботу.

Я переконаний, що лише відкритістю та публічністю можна перемогти безвідповідальність народних обранців та чиновників.

Як показує досвід, більшість з них бояться правди, як вогню.

Якщо такий відеоформат сподобається, наступного разу зйомку зробимо не в приймальні, а беспосередньо в окрузі, "на місцях подій" :)





Олександр Величко | 14.12.2011 | Переглядів: 6030 | викладач, Житомирська міська рада, вчитель, Величко
Редакція сайту може не розділяти думку автора статті
та відповідальності за зміст матеріалу не несе.

Читайте також на цю тему:


Коментарів: 36
Іскандер
1 Іскандер (Іскандер)   • 15:26:33, 15.12.2011 [Материал]

Я вітаю Ваші потуги, Олександре!
Ваші кроки у вигляді публічного звіту за виконану роботу, особисто мені імпонують. Ви порушуєте традицію інших маразматичних та безпринципних депутатів, які ховаються від своїх виборців.

А тепер питання, які Ви, на мій погляд, не достатньо висвітлили у своєму відеозвіті, але які турбують, в т.ч. і Ваших безпосередніх, виборців.
1) Ви обіцяли вирішити проблему, що склалася з ліфтами. Так, Ви її вирішили, але частково. Ви "погасили пожежу". Але які кроки Ви вжили для профілактики такого роду "пожеж", адже проблема з відключенням ліфтів управлінням Держгірпромнагляду через відсутність коштів на проведення технічних експертиз стану ліфтів не зникла. Її лише відтерміновано. З цього питання хотілося б почути про подальші Ваші кроки, а можливо і спільні кроки і з іншими депутатами ради.
2) Прокоментуйте, будь ласка, Ваші голосування за заборону продавати алкогольні напої у МАФах після 22.00 та про виділення КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міськради коштів у сумі 600 тис. грн., які як всім відомо, планувалось витратити на купівлю нашому "шановному" меру позашляховика?
Дякую.
MAS-ter
3 Mast (MAS-ter)   • 00:01:07, 16.12.2011 [Материал]

а вот мои многократные вопросы о том, кто финансировал(конкретно) наружную рекламу в Житомире игнорируются. Объяснение может быть только одно.
Velychko
5 Величко Олександр (Velychko)   • 03:30:19, 16.12.2011 [Материал]

MAS-ter, це питання підіймалось на прес-конференції. Ми дали на нього відповідь, яка задовольнила усіх присутніх журналістів, деякі сайти писали про це. Борди були придбані спільними зусиллями команди. Якщо Вас цікавлять прізвища, будь ласка, peremoga.info - авангард нашої команди там є.
[me]
10 margosha ([me])   • 18:06:42, 16.12.2011 [Материал]

Найгірший борд - це 800 гривень. У Вас були не найгірші. І не один. Як мінімум по 10 тисяч в місяць ішло тільки на візуальну рекламу. А ще - реклама на Інтері, на місцевих каналах, на радіо, оренда залів для проведення прес-конференцій.
Я не думаю, що усіх цікавть, хто платить. Ми зрозуміли Вашу позицію - ніхто не платить, я все сам із друзями.
Нас цікавить звідки такі гроші? Ви працюєте вчителем? Ким тоді працюють Ваші друзі, якщо можуть на рекламу викидати такі гроші?
Velychko
12 Величко Олександр (Velychko)   • 01:56:50, 18.12.2011 [Материал]

1. Не друзі, а однодумці, яким набридло спостерігати за тим, що відбувається, і які мають спільну мрію змінити владу настільки, наскільки це буде в їхніх силах. 2. Деякі з них мають по три вищі освіти, є менеджери, економісти тощо. 3. Я працюю на двох роботах: вчитель права та історії і викладач.
Якщо діяти спільно, то можна організувати такий цікавий проект як Перспективний виконком, завдяки йому ми познайомились з багатьма цікавими людьми. І найближчим часом, якщо будете слідкувати за новинами, Ви прочитаєте про результати діяльності ініціативних людей, об'єднаних спільною метою.
[me]
17 margosha ([me])   • 21:02:21, 18.12.2011 [Материал]

це знову відповідь "не по суті")
прізвища і посади "однодумців", які щомісяця викидають такі гроші.
вчитель і викладач. це добре. яка у вас зарплата за місяць і які витрати на кампанію за місцяь.
[me]
18 margosha ([me])   • 21:05:33, 18.12.2011 [Материал]

а взагалі дивлюся і на відео, читаю текст, слухаю Вашу рекламу, і складається таке загальне враження, що Ви наівний і трохи недалекий.
Ви хоч трошки розумієтеся на тому, що відбувається у місті і країні, коли пишете такі тексти? Які ви газети і журнали читаєте, яке телебачення дивитеся? Невже у нашому суспільстві є такі люди, які "звалились із місяця"?
MAS-ter
21 Mast (MAS-ter)   • 00:33:28, 19.12.2011 [Материал]

Велычко, неужели трудно опубликовать договора и платежки с держателями рекламных плоскостей и приходные кассовые ордера от ваших "однодумцив"? Вам даже уже и разжевали, и цифры привели примерные, а вы все пустыми фразами отделаться хотите.
Кстати, журналисты-ау!!!! кто воспользуется законом о публичной информации и , наконец, выведет на публику благодетелей сего "честного" выкладача.
Velychko
4 Величко Олександр (Velychko)   • 03:24:39, 16.12.2011 [Материал]

Іскандере, я обов'язково відподвідатиму Вам в майбутньому за умови коректного ставлення.

Те, що ви називаєте "потугами" - результат кропіткої роботи. Мене цікавить не ставлення окремих людей до мого блогу, а нарощування публічності депутатів. І я роблю це на власному прикладі настільки наскільки дозволяють мої можливості і час.

І ще: я іноді переглядаю коментарі на сайті. І на Ваш нижченаведений коментар скажу, що в моєму окрузі ліфти були влючені першими і мешканці будинків були проінформовані про стан справ з ліфтами. Іноді дійсно варто вірити і мати повагу до чужої праці.
den41K777 den41K777 (17 Ноябрь 2011 10:01:05)
надеюсь что Величко Олександр поможет жильцам.
Іскандер Іскандер (17 Ноябрь 2011 12:01:28)
Бу-га-га)))) "Блажен, кто верует" (с)
Іскандер
7 Іскандер (Іскандер)   • 11:10:35, 16.12.2011 [Материал]

Пане Олександре, а як щодо надання відповідей по суті поставлених мною запитань? Повторювати їх я не буду, перечитайте їх ще раз і, будь ласка, дайте вичерпні відповіді. В іншому разі "кропітка робота" може так і залишитися "потугами"...

P.S. Я, як і інші дописувачі, високо ціную започатковану Вами традицію публічного спілкування, а тепер ще й звітування. І якщо Ви вбачаєте мої запитаннях некоректними, то... Ви помиляєтесь.
коррупционер
2 владимир (коррупционер)   • 19:04:39, 15.12.2011 [Материал]

я тоже внимательно за вами слежу кстати....у меня вопросов нет так как видео для меня неудобный формат....мне бы текст читать воочию написанный вами....вот там есть над чем поразмыслить иногда при желании....а видео это так...отчет для галочки.....хотя вам виднее.....
Velychko
6 Величко Олександр (Velychko)   • 03:37:35, 16.12.2011 [Материал]

Володимире, особисто Вам я вдячний за розуміння і проникливість. Друковані звіти розпосюджуються в окрузі. Поточний звіт буде четвертим, перший друкований звіт мешканці округу отримали рік назад. Якщо Ви хочете проглянути його, напишіть мені в приватних повідомленнях Вашу електронну скриньку, я надішлю Вам електронну версію звіту.
коррупционер
8 владимир (коррупционер)   • 11:51:16, 16.12.2011 [Материал]

на 6.
да мне звиты не то что бы неинтересны....мне дорого вот такое вот...живое непринужденное общение....я к тому что видеоотчеты...мы их видим в новостях ежедневно...видеоотчет президента...премьера...министров....
а вот в таком формате общения вопрос ответ есть обратная связь...этим она и ценна такая манера....ну снова же....вам виднее...я вполне могу допустить что свободного времени нехватает.
Velychko
13 Величко Олександр (Velychko)   • 02:08:29, 18.12.2011 [Материал]

Володимире, я постійно в пошуку оптимальних форм контакту з небайдужими людьми. Для того, щоб їх знайти - треба постійно щось нове випробовувати: відео, друковані форми, блог, соціальні мережі тощо. І найбільш цікаве те, що критика, яка є у коментарях, змушує знову і знову переоцінювати ситуацію, дає можливість дивитись на речі більш об"єктивно, заставляє рухатись вперед. І з цього (в тому числі) буде формуватися (чи корегуватися) моя позиція у голосуваннях, перемовинах із бюрократами і так далі.
коррупционер
16 владимир (коррупционер)   • 19:07:18, 18.12.2011 [Материал]

на 13.
позволю себе дать совет....хотя может вы и пользуетесь такой схемой коммуникации....
есть люди небезразличные....у которых действительно душа болит....их немного кстати но это авторитеты общественного мнения будь то подьезд...район...отдельно стоящий дом.....вообщем есть такие люди.....и вот что интересно....если у них будет возможность с вами связатся не только в приемные дни а в любой день....что очень легко в век мобильной связи... то это будет большой плюс.....людям ведь что надо...людям ведь главное что бы их выслушали на самом деле....решение вопроса очень часто для них вторично....скажу больше...ненадо боятся сказать сразу правду что этот конкретный вопрос с которым к вам обратились решить невозможно...и обьясните причины....ненадо людям говорить что я попробую мол разобратся попытаюсь помочь если вы сразу видите что это нереально...
на инете мир не сошелся....вообщем дерзайте....пока вы здесь выходите на прямую связь и не обходите острых вопросов и критики то для меня это остается показателем того что вам можно доверять.
Іскандер
20 Іскандер (Іскандер)   • 22:20:49, 18.12.2011 [Материал]

...ненадо боятся сказать сразу правду что этот конкретный вопрос с которым к вам обратились решить невозможно...и обьясните причины....ненадо людям говорить что я попробую мол разобратся попытаюсь помочь если вы сразу видите что это нереально...
----------------------
Не згоден. В команді Олександра повинні бути люди, які в силу своїх якостей і професійних вмінь, повинні братись за вирішення всіх без виключення проблем людей, з якими до нього звертаються. А щодо тих проблем, з якими в силу компетентності, може впоратись лише той чи інший орган влади, потрібно надавати людям поради та всіляко орієнтувати на спосіб їх вирішення.
коррупционер
24 владимир (коррупционер)   • 17:47:49, 19.12.2011 [Материал]

на 20.
я не о том....
иногда беззаговорочное нет больше пользы приносит чем многозначительное да.
Іскандер
25 Іскандер (Іскандер)   • 18:01:56, 19.12.2011 [Материал]

А я про те;) Можна сказати "ні", але порадити, куди звернутись.
коррупционер
26 владимир (коррупционер)   • 18:41:56, 19.12.2011 [Материал]

на 25.
с этим не спорю...алгоритм решения вопроса не то что можно....нужно подсказать....
Пакистанец
9 Виктор (Пакистанец)   • 12:14:23, 16.12.2011 [Материал]

Вы не заболели манией величия, дорогой наш депутат? Конечно ваш отчёт в газете "Місто" произвёл впечатление, но только на чиновников. Доставили вы им неприятных минут, этого у вас , в этом случае, не отнять. Но всё остальное больше похоже на отчёт человека, под историческим именем "Наполеон". Вашего участия в жизни города никто не отрицает, но " я, да я", всегда звучит неправильно. Вы инициировали - депутаты. чиновники поддержали,а трудящиеся выполнили, тогда понятно, а так. Самовосхваление никогда ни к чему хорошему не приводило, так что делайте выводы. А в общем, вы лучший, правда лучший из худших, извините, но это моя точка зрения.
Velychko
14 Величко Олександр (Velychko)   • 02:30:31, 18.12.2011 [Материал]

"Вы инициировали - депутаты. чиновники поддержали,а трудящиеся выполнили, тогда понятно"
Вікторе, я також маю до Вас запитання. Прошу відповісти відверто. Ви справді вважаєте, що для наших чиновників достатньо однієї ініціативи депутата-мажоритарщика (усної чи письмової), щоб проект почав втілюватись у життя так, як це потрібно мешканцям міста?
І для інформації така статистика: для того, щоб ПРОСТО надали інформацію про стан окремої проблеми (хоча б із запізненням і я навіть не кажу про мінімальну дію для вирішення проблеми), треба в середньому двічі-тричі зателефонувати чи зайти до відповідної структури, хоча по Закону вона має надаватися практично автоматично. І це - лише інформація на ПАПЕРІ.
Ви можете називати мене чи "найгіршим із найгірших" чи "кращим із кращих", я цю думку враховую, але мета інша. Я вірю в те, що ЛИШЕ ПУБЛІЧНІСТЬ і ПРОЗОРІСТЬ може врятувати наше місто, країну і розпочав з себе.
Дорогенька
11 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 21:27:42, 16.12.2011 [Материал]

питання номер раз:
Ви, вельмишановний, за тачку Дебою голосували?
Velychko
15 Величко Олександр (Velychko)   • 02:37:41, 18.12.2011 [Материал]

Людмило, Іскандере, прошу дочекатись окремого запису у блозі з моїми висновками щодо голосувань у міськраді.
Іскандер
19 Іскандер (Іскандер)   • 22:14:10, 18.12.2011 [Материал]

Олександре, питання ж до Вас не лише щодо голосувань. Звичайно, чекатимемо Вашого окремого блога. Але моє питання номер раз (стосовно ситуації з ліфтами) - теж, на мій погляд, немало важливе. Подібна ситуація, яка відбувалася із масовою забороною Держгірпромнагляду експлуатувати ліфти у місті ще неодмінно повториться. Адже проблема ПО СУТІ не вирішена, а лише відтермінована. Якщо моє іронічне "Блажен, кто верует" Вас лише підштовхнуло до активніших дій - це ж лише на краще;)
Більш того, в обговореннях до тем, пов'язаних із "ліфтовим колапсом", прозвучало багато пропозицій щодо зміни правил і механізму ремонту, експлуатації та обслуговування ліфтів у місті загалом. Сподіваюсь, Ви не лише образились на мою іронію, але й взяли собі на озброєння ті пропозиції?
Іскандер
22 Іскандер (Іскандер)   • 15:24:57, 19.12.2011 [Материал]

До речі, поки ми чекаємо висновки у вигляді блогу з голосування, у т.ч. за рішення про збільшення статутного капіталу КП "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міськради коштами на суму 600 тис. грн., які планувалось витратити на купівлю авта меру, прокуратура м. Житомира встановила, що рішення Житомирської міської ради "Про внесення змін до міського бюджету на 2011 рік та міських цільових програм" в частині виділення КП «Управління автошляхів» бюджетних коштів на суму 600 тис. грн. прийнято з грубим порушенням чинного законодавства (http://www.zhit.gp.gov.ua/ua/news.html?_m=publications&_t=rec&id=99863)
Дорогенька
23 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 15:30:05, 19.12.2011 [Материал]

повторю питання номер раз:
голосували чи ні?
можна навіть одним словом відповісти.
невже таааааааааааааак тяжко?
Aspergil
35 Aspergil (Aspergil)   • 20:30:54, 27.12.2011 [Материал]

А ты у Иваницкого спрашивала?
Дорогенька
27 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 00:59:22, 21.12.2011 [Материал]

Майбуть тяжко(((
Іскандер
28 Іскандер (Іскандер)   • 10:43:34, 21.12.2011 [Материал]

Людмило, давайте зачекаємо)) Неоднозначне голосування + рішення прокуратури м. Житомира = потрібно приймати рішення на черговій сесії міськради, де потрібно буде визначатися як голосувати при розгляді протесту прокуратури. Так що, не тисніть на молодого політика, він заплутався. Дайте йому подумати.
Дорогенька
29 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 01:11:03, 22.12.2011 [Материал]

дать йому подумать як відвертіться. сьогодні вже і бютівці включили дурку мол не МИ НЕ ГОЛОСУВАЛИ...

тут або голосував або не голосував. куди ж тут думать?
Іскандер
30 Іскандер (Іскандер)   • 10:53:36, 22.12.2011 [Материал]

Ну, ми ж то з Вами напевно знаємо хто ГОЛОСУВАВ, а хто НЕ ГОЛОСУВАВ за ЦЕ рішення, чи не так?
Але скоро доведеться депутатам знову голосувати, вже після розгляду протесту прокуратури. Думаю, цього разу результати голосування будуть діаметрально протилежними результатам голосування 24.10.11.
Дорогенька
31 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 23:45:52, 22.12.2011 [Материал]

я знаю ХТО голосував.
но хочу шоб пан дупутат сказав це "в прямому ефірі" хоча ща отморозиться і не скаже
Іскандер
32 Іскандер (Іскандер)   • 12:36:06, 23.12.2011 [Материал]

О.Величко: "Я вірю в те, що ЛИШЕ ПУБЛІЧНІСТЬ і ПРОЗОРІСТЬ може врятувати наше місто, країну і розпочав з себе"...
Дорогенька
34 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 11:42:38, 24.12.2011 [Материал]

публічність і прозорість...
на свойо питання я ще не прозрєла
Aspergil
36 Aspergil (Aspergil)   • 12:06:20, 30.12.2011 [Материал]

Я на свойо также.
wizard
33 Дмитрий Александрович (wizard)   • 13:36:18, 23.12.2011 [Материал]

очередной 3.14здун. тока уже ютубнутый.