Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Авторская колонка » Олександр Величко

Житомиряни будуть платити на Коростень? (ВІДЕО)

Автор: , 04.07.2012, 17:33:07
Автор Олександр Величко

Олександр Величко

все статьи автора

Вгадайте про що йде мова: 
- гроші зникають у невідомому напрямку, 
- працюють мертві душі, 
- наднизька якість послуг.

Так! Мова йде про наші ЖЕКи. Але зараз ситуація стає ще більш загрозливою.
 
В майбутньому за ту ж саму якість  послуг (чи їх відсутність) людям, цілком можливо, доведеться сплачувати значно більше. Тому що за справу за спинами у людей беруться невідомі приватні фірми. Поки що це стосується ЖЕКу №8. Але, судячи з методів проштовхування даного проекту у владних кабінетах, це може стосуватись квартири майже кожного мешканця Житомира. Коротко розкажу в чому суть.
 
До мене звернулись перелякані мешканці мого округу: "В окрузі ходять чутки, що тепер ми будемо сплачувати не нашому ЖЕКу, а за новими тарифами невідомій приватній фірмі з Коростеня.”

Відразу виникла підозра стосовно того, що мешканців офіційно не повідомлено про структуру послуг, розмір тарифів, за якими вони будуть надаватися, а також, яка доцільність у таких переділах. Та і просто в людей не запитали: чи хочуть вони, щоб питання вирішувалось в такий спосіб. 

Чому коростенська фірма, а не житомирська? 

Де прозорий тендер? 

Невже хтось через владні кабінети починає будувати на майбутнє в Житомирі гнітючу монополію в житлово-комунальному господарстві?
Ці питання були підняті мною на сесії. В свою чергу, присутня на сесії начальник управління житлового господарства міської ради С.Півоварова відповіла, що залучення фірми є експериментом.

За інформацією блогера telefonа (http://zhzh.info/blog/2012-06-27-5287#ent267296), в управлінні, яке очолює пані Півоварова, йому однозначно дали зрозуміти, що «за наказом МінЖКГ всі частини обслуговування будинків будуть надані приватним фірмам, що цей експеримент (з КВЖРЕПом №8) – лише початок...». Тільки незрозуміло чому "реформи” проходять за спинами у людей. Думку людей читайте прямо тут.
 
Після спільного тиску на організаторів цієї "реформи” відбулись збори зі старшими по будинках та працівниками ЖЕКу.

Щодо працівників ЖЕКу всі без виключення прибиральниці під’їздів (а їх 25 осіб) виступили проти наданої їм пропозиції звільнитися з ЖЕКу та влаштуватися на роботу до приватної фірми. Таку позицію зайняли б усі тверезо мислячі люди, бо за відомими даними:
- умови праці та заробітна плата залишається без змін;
- замість постійної роботи люди приймаються на роботу за контрактом тільки на 3 місяці. Після закінчення контракту немає ЖОДНИХ гарантій подальшого працевлаштування.

Представник приватної фірми не зміг пояснити, навіть, яка користь працівникам ЖЕКу від переходу до приватної фірми.

В результаті всі прибиральниці написали звернення до мене як до депутату округу та до міського голови з проханням допомогти зберегти комунальне підприємство.

Мешканці налаштовані більш рішуче. Старші по будинках не поставили свої підписи під Протоколом слухань, тим самим висловивши своє незгоду з новими тарифами зокрема і ситуацією в цілому.

Представники мешканців написали звернення до мене як до депутату округу та до міського голови, де висловилися проти фірми «Чистота плюс».
 


 

Я обговорив ситуацію і можливі дії з людьми. Є готовність прийти під стіни мерії, коли буде проходити засідання виконкому з розгляду нових тарифів. Люди делегують мене як свого депутата на виконком для відстоювання їх прав перед виконавчим органом місцевої влади. 

Робимо все, щоб перекрити цю "тіньову” схему. Але це стосується кожного житомирянина. І кожен має бути готовий захистити себе від чергового грабунку від бізнесменів-олігархів.

П.С. Використано відеоматеріал Вадима Шевчука.

Олександр Величко | 04.07.2012 | Переглядів: 6828
Редакція сайту може не розділяти думку автора статті
та відповідальності за зміст матеріалу не несе.

Коментарів: 44
ЛейКа
1 Леонид (ЛейКа)   • 14:24:00, 04.07.2012 [Материал]

Йобед, ты кто такой? Давай, до свиданья!
telefon
18 джавахарлал нюру (telefon)   • 23:54:07, 05.07.2012 [Материал]

Мне агентство ОБС шепнуло, что это вовсе и не Дебой, а Пивоварова. За что купил, за то продаю.
ВиК
2 Viktor (ВиК)   • 09:51:32, 05.07.2012 [Материал]

Если Пивоварова экспериментами над людьми будет реформировать ЖКХ, то в качестве эксперимента предлагаю ей добровольно написать заявление и уйти в п... т.е. в приватную фирму! ☻
Пакистанец
3 Виктор (Пакистанец)   • 10:39:24, 05.07.2012 [Материал]

Всё правильно, господин Величко, вы и говорите, и пишете. Но, увы не делаете. Ваш голос не слышен, вы это понимаете? Ищите союзников среди депутатов. Ведь не все туда пришли "тырить", есть и такие, которым не безразлична судьба житомирян. Не буду вм говорить о том, что один в поле не воин, особенно в нашем горсовете, куда многие пришли зарабатывать. Много проблем, тут вы правы, но одними разговорами их не решить. Устроили в Житомире полигон для испытаний своих бизнес-проектов, такие гниды как Пивоварова. То трактора, то уборки подъездов.А ведь Дебой "благославляет" такого рода предложения.
ЛейКа
4 Леонид (ЛейКа)   • 10:58:16, 05.07.2012 [Материал]

немножко противоречит с Вашим предыдущим комментарием 27 Июнь 2012 10:05:45 "Да, хорошо Величко говорил, всё правильно,но его в зале никто не слушал. По равнодушным лицам депутатов скользила ирония. Знаете как смотрят на дущевнобольных людей? Вот именно такие выражения лиц были у большинства депутатов. у Леонченко и Дебоя."
То все смотрят с иронией, то нужно искать сторонников.
Без обид Пакистанец, но иногда Ваши слова напоминают анекдот про мышей и сову: Мыши приходят к сове и говорят: "Сова, сова, нас все обижают и жрут, что нам делать?"она: "станьте ежиками, тогда никто с вами связываться не будет"мыши убежали счастливые, но через некоторое время вернулись с вопросом "Сова! но КАК нам стать ежиками, если мы мыши!?"
Сова "откуда мне знать? Я не тактик. Я стратег!"
Пакистанец
7 Виктор (Пакистанец)   • 11:41:33, 05.07.2012 [Материал]

Какие тут обиды? Всё правильно вы пишете и мне приятно то, что вы так внимательно читаете мои комментарии. В том случае, Величко на сессии выступал по другому вопросу и стоило бы вам видеть лица депутатов, пропускающих мимо ушей его слова. И на той сессии было 36 депутатов.Но ведь их должно быть почти в 2 раза больше, не так ли? Так что извините, Леонид, но противоречий я не вижу.Я написал то, о чём я думал и взглядов не менял.Я ещё раз скажу то, Что сам Величко ничего не изменит! Но меня его позиция реально удивила. Знаете, одно дело читать программы, а другое - слушать человека, по которому видно играет он или нет.И никто, это я уже обращаюсь к другим комментаторам, не говорил, что Величко ничего не делает. Все бы так "не делали", но его потуги слабы, вот, что я имел ввиду, ни больше, ни меньше. Ведь когда человеку ставят невыполнимые задачи, например сдвинуть с места поезд, а у него не получается, мы его не виним, а или сочувственно киваем головой или помогаем.
Іскандер
8 Іскандер (Іскандер)   • 11:51:26, 05.07.2012 [Материал]

Ви вважаєте, що зупинити ці інновації - нереально?
Пакистанец
9 Виктор (Пакистанец)   • 12:02:01, 05.07.2012 [Материал]

Почему же, реально. Но для этого нужны определённого рода мероприятия. Они должны быть направлены на то, чтоб напугать власть резким негативным отношение житомирян к этому вопросу, в этом могут помочь, так званные оппозиционеры в горсовете, им это было бы выгодно, с идеями у этих придурков туго, или "выносить сор из избы", обращаясь выше по вертикали, К Рыжуку, к Азарову,не улыбайтесь, я не болен и не наивен,давая понять о коррупционной составляющей такого решения. И будет нужный результат! Или они в этот "бизнес" вставят свой интерес, тогда Пивоварова "нервно курит в сторонке", потеряет интерес, или поставят себе галочку как справедливым "правителям", дав Светочке по рукам. Что и нужно было сделать Дебою, но увы... Он слаб!
Клоун
10 Сергей Полищук (Клоун)   • 12:04:57, 05.07.2012 [Материал]

Силён! Плюсую и снимаю шляпу.
Іскандер
11 Іскандер (Іскандер)   • 12:19:26, 05.07.2012 [Материал]

Все би так, але справа в тому, що подібні вказівки даються з профільного міністерства. Створена ціла комісія з питань реформування галузі ЖКП, яка вишукує можливості, як перекинути сьогоднішні проблеми із ЖКГ на наші з вами плечі. А під це регулярно і відповідні законодавчі норми пропонуються. Я вже писав про це, але з Вашого дозволу повторюсь.

15.03.12 ВРУ прийняла у другому читанні проект ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо об'єднань співвласників багатоквартирного будинку», згідно з п.4 якого доповнено ст.23 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» частиною наступного змісту: «Якщо власники приміщень у багатоквартирному будинку самостійно не визначили управителя та не створили ОСББ, управителя таким будинком зобов’язаний визначити на конкурсних засадах орган місцевого самоврядування в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України». Слід зазначити, що набрання чинності вказаної норми передбачалось з 1 січня 2015 року.
24.03.12, голова ВРУ, підписав цей законопроект та передав його на підпис до Президента України.
Проте ПУ повернув згаданий законопроект для повторного розгляду ВРУ, надавши свої зауваження до нього, в яких зазначив, "що передбачені в ньому механізми не сприятимуть вирішенню нагальних питань створення та діяльності ОСББ, є недосконалими і концептуально невиваженими, не захищають повною мірою права власників житла" та запропонував даний проект закону "відхилити".
Разом з тим, Головне науково-експертне управління, а також Комітет з питань будівництва, містобудування і ЖКГ та регіональної політики на своєму засіданні 16.05.12 року, підтримали Хєранта.
В результаті 24.05.12 Закон було відхилено.

Але ж Ви розумієте, що це далеко не кінець потугам, які б дозволили їм "законно" вибудувати монополію на надання ЖКП та, можливо, у переспективі схему заволодіння майном громадян, які можуть стати заручниками тарифів згаданих управляючих компаній...

Тому звертаться до Азарова - все-рівно, що битись головою "ап стену".
Пакистанец
12 Виктор (Пакистанец)   • 12:28:56, 05.07.2012 [Материал]

Уважаемый Іскандер, полностью могу поддержать вас в вашем пессимизме. Таковы реалии. Но то, что с "навязчивостью" городских чиновников нужно и можно бороться - это факт. А методы? Главное - результат. И люди сами смогут выбирать кого и как им нанимать на уборку своих территорий. И я не считаю Азарова барином, к которому нужно бежать разбивать лоб. Но его недоверчивость, жадность можно использовать в данномм случае. Как такие же качества Рыжука.
Іскандер
13 Іскандер (Іскандер)   • 12:40:50, 05.07.2012 [Материал]

Ви не до кінця мене зрозуміли. Азаров є ОЧільниКОМ Уряду, міністерство ЖКГ якого саме і намагається вибудувати механізм вирішення проблем у збитковості ЖКГ на загальнонацональному рівні. Один з шляхів цього - масове створення ОСББ. Але поряд з цим ще й створення таких собі монополістів по наданню ЖКП, які б укладали з ОСББ договори. ОСББ, на баланс яких планується передати будинок, одноосібно відповідає за капремонт його і його інженерних конструкцій. Тим самим з органів місцевої влади знімається відповідний тягар.

Описаний експеремент із коростенською фірмою є безперечно пілотним проектом у цій царині, який покликаний підтвердити вірність намірів, в т.ч. і міністерських діячів.

А боротися потрібно, вірно. Всіма способами.
либерти
17 либерти (либерти)   • 21:31:31, 05.07.2012 [Материал]

Шан. Іскандер!Дозволю собі Вас поправити про те, що присутня де-яка плутанина з законопроектами, тобто з\п №8474(про ОСББ) відправлений на доработку, як типу «заветований», а № 8391(про ЖКП) прийнятий ВРУ 26.06.12 у 2 читанні і пішов до Президента, який скоріш за все його підпише. І саме там про те, що Ви пишете. Хоча з’явилися де-які надії після сьогоднішнього засідання Нацради з питань ОСББ…
Але я хочу про інше. Щодо балансу та автоматичного піклування влади за капремонт. Це скоро припиниться і не важливо, хто буде в кріслі Азаров, Пупкін чи навіть Симоненко… Я стверджую, що на сьогодні фактично жодний ЖЕК не має юридичних підстав мати у себе на балансі будинок у якому приватизовані квартири власників. Тому що ніхто зі співвласників не прийняв рішення щодо передачі свого майна саме в управління та обслуговування цього ЖЕКу. Вибор виконавця та управителя повинні зробити власники. Крапка. І саме власники будуть нести тягар утримання свого майна. Крапка. Чи буде допомагати держава – не знаю. Сподіваюсь… А щодо цієї «Чистоти плюс», то тут наявний безграмотний прихід на ринок дилетантів… Тому ми у підсумку спостерігаємо черговий гарний приклад маніпулювання свідомістю «радянського населення»…
telefon
19 джавахарлал нюру (telefon)   • 00:06:04, 06.07.2012 [Материал]

Мы, жильцы, вообще коллективно откажемся от такой услуги, как уборка подъездов. А потом снова потребуем У ЖЭКА её ввести.
И ЖЭК нам не откажет, т.к. услуга эта не требует особых капиталовложений, приносит доход, выгодна ЖЭКУ.
На нач-ка ЖЭКА 8 давят. Нафига ему было бы отказываться от приличного ломтя хлеба в своей тарелке.
Я на 95% уверен, что Пиворакова проталкивает эту ЛЕВУЮ фирму не за так. Иначе, чего бы она так засмущалась после запроса Величко на сессии?
И, кажется, просила не поднимать шум.
Дерьмом эта афера пахнет.
Serebanya
24 Сергей (Serebanya)   • 15:14:34, 06.07.2012 [Материал]

А где логика всё равно бабки платим пусть люди попробуют. В коростене на сколько я знаю уже 2,5 года эта левая фирмочка работает и без проблем дома чистые люди довольные.
Іскандер
26 Іскандер (Іскандер)   • 15:28:18, 06.07.2012 [Материал]

Спитайте у пана telefona, чи незадоволений він послугами по прибиранню, які надає йому КВЖРЕП №8, чи бажає він експерементувати?
telefon
32 джавахарлал нюру (telefon)   • 13:47:46, 08.07.2012 [Материал]

Очень мудрый человек мне постоянно повторял: "Лучшее - враг хорошего!"
От ЖЭКа я знаю, чего ждать.
А от частной фирмы, кроме говна на палочке, ничего не ожидаем.
Іскандер
22 Іскандер (Іскандер)   • 09:56:27, 06.07.2012 [Материал]

Дякую, пане Ігоре, за змістовну інформацію. На даль, не мав змоги переглянути законопроект №8391, в якому як виявилося ще детальніше виписана процедура по "управителям"(( Отже, мої прогнози справдились. Тепер “послуга з управління” стане обов'язковою для всіх багатоквартирних будинків. Незалежно створено у них ОСББ чи ЖБК, або не створено.
SteamRoller
15 Михаил (SteamRoller)   • 16:35:08, 05.07.2012 [Материал]

>>Все би так, але справа в тому, що подібні вказівки даються з профільного міністерства. Створена ціла комісія з питань реформування галузі ЖКП, яка вишукує можливості, як перекинути сьогоднішні проблеми із ЖКГ на наші з вами плечі.

Капитализм.
Тут нужно всю систему менять, по-хорошему.
SteamRoller
14 Михаил (SteamRoller)   • 16:33:37, 05.07.2012 [Материал]

>>Почему же, реально. Но для этого нужны определённого рода мероприятия.

Массовые расстрелы.
Как ещё иначе удержать мышей от поедания сыра перед носом (чиновников от растаскивания бюджета по частным фирмам)?
Serebanya
25 Сергей (Serebanya)   • 15:16:46, 06.07.2012 [Материал]

Самое интересное что лохи мы, бабло платим а нач.ЖЭК жирует
Іскандер
5 Іскандер (Іскандер)   • 11:18:19, 05.07.2012 [Материал]

Як це НЕ РОБИТЬ? А виступ на сесії, яким Величко домігся опублікування проекту розміру тарифів? А громадські слухання, які у віввторок були проведені із старшими по будинках, які обслуговує ЖЕК №8??
Величко як раз РОБИТЬ, а не, на відміну від де-кого, займається лише пустопорожнім "бла.. бла.. бла"
коррупционер
6 владимир (коррупционер)   • 11:39:26, 05.07.2012 [Материал]

вот это и есть местное самоуправлении в действии...
вот именно таким оно должно и быть.
либерти
16 либерти (либерти)   • 21:30:48, 05.07.2012 [Материал]

Шановний пане Олександре! Як депутата цього округа, я Вас прекрасно розумію. І розумію Ваше піклування про наших людей – прибиральниць чи слюсарів або майстрів ЖЕКу. Але! Судячи по першим реченням, Ви не вважаєте, що наявна ситуація надання послуг ВЖРЕПами влаштовує ваших виборців... Тому, знаючи Вас як розумну та виважену людину лише натякну на те, щоби Ви поглянули на цю ситуацію не очима робітників ЖЕКів, але очима споживача - замовника послуг...І справа не в коростенській чи лондонській фірмі, справа у праві вибору виконавців(сорри за тавт.) Тому я стверджую: чим більше появиться різних компаній - виконавців послуг для наших будинків, тим краще буде НАМ - споживачам цих послуг.
telefon
20 джавахарлал нюру (telefon)   • 00:13:49, 06.07.2012 [Материал]

Ув. Либерти, поверьте мне, жильцу дома из КВЖРЭП-8, что пан Олександр прекрасно видит ситуацию и глазами жильцов. Поскольку именно мы, жильцы, сообщили ему о готовящейся коррупционной подлянке мадемуазели Пивоваровой и потребовали его вмешательства в эту историю. Что он, как НАРОДНЫЙ депутат, и выполнил.
За что мы ему благодарны.
При необходимости, всемерно поддержим его, т.к. не желаем переходить в левую фирму и перекачивать свои деньги в карманы пивоваровых.
telefon
21 джавахарлал нюру (telefon)   • 00:22:17, 06.07.2012 [Материал]

Величко - один из тех, кому можно позвонить и рассказать о проблеме. Он выслушивает и, по возможности, эту проблему решает. Таких народных депутатов мало.
В основном, "народные" ))).
Serebanya
23 Сергей (Serebanya)   • 15:05:08, 06.07.2012 [Материал]

О да великий защитник господин ВЕЛИЧКО..... Тогда почему он не решил проблему уборок до прихода этой фирмы странно правда, почему он молчал? да я понимаю его ему надо попиарица показать какой он хороший депутат,а по поводу уборщиц понятно что они против так как на этой фирме надо работать приходить на роботу в трезвом состоянии уходить тоже в трезвом,а если против то я посоветую руководителю фирмы Чистота + набрать новых роботников которым действительно нужна робота.
А ВЕЛИЧКУ посоветую место того чтоб искать минусы что проще всего действительно помочь новой фирме которая не побоялась бросить вызов системе . Вот тогда будет дело .
Р.S Господин ВЕЛИЧКО мой вам совет будь МУЖИКОМ
Іскандер
27 Іскандер (Іскандер)   • 15:30:47, 06.07.2012 [Материал]

Господін МУЖИК (зареєстрований 06 Июль 2012, 13:16:57), скажіть чесно, яке Ви відношення маєте до фірми "Чистота +"?;-)
ЛейКа
28 Леонид (ЛейКа)   • 19:32:20, 06.07.2012 [Материал]

он на видео из материала с 1 по 15 секунду :)
telefon
34 джавахарлал нюру (telefon)   • 13:52:25, 08.07.2012 [Материал]

ЦИТАТА: "Тогда почему он не решил проблему уборок до прихода этой фирмы странно правда, почему он молчал? "
Пан серебаня, не было у нас проблем с уборкой - потому и молчал.
А сейчас - будут.
Та уборщица, что у нас работает, уже увольняется. Нахрен это нам надо?

Первое, о чём я подумал, прочитав посты "серибани", так это, как и Лейка, что это тот деятель, что на видео.
Romario
29 Roman (Romario)   • 19:34:06, 07.07.2012 [Материал]

Дорогие Житомеряне Вы неполенитесь и когда будете в г.Коростене зайдите в ЖЕК№-1 и поговорите с начальником как эта фирма работает . В моём подезде всегда чисто и нет постороних запахов как раньше. А если Вы хотите жить в дерьме и видеть вечно пяных и наглых уборщиц ЖЕКа так флаг вам всем в руки . А ваш глубоко уважаемый Венличко пусть приедет к нам в город Коростень и сам пройдёт по тем подездам где работает эта Фирма и оценит , нечего трендеть чего конкретно незнает. А тарифы за уборку какие были такие и остались а вот качество уборки улучшилось намного .
А то что уборщицы жека там устроили целый путч так оно понятно - они хотят работают хотят пют , до третьего этажа подмела огрызком веника и всё , а в этой фирме надо работать а они (уборщицы) работать не хотят а зарплатку ждут ежемесячно вот и выступают.

А вот ЖЕКов по верте мне в скором будущем небуде.

Так что дорогие мои Житомеряне нехотите как хотите , тога нюхайте в своих подездах вонь фекалий и мочи , удачи вам !
Іскандер
30 Іскандер (Іскандер)   • 22:26:40, 07.07.2012 [Материал]

Ще один новозареєстрований чудак об'явився)

Те, що скоро ЖЕКів не буде, ми вже знаємо. Але пихатих "кровосісєй" нам, житомирянам, не потрібно.

Щодо фекалій. Якщо у ваших коростенських під'їздах і "какають, і пісяють", то у наших майже ні. Тому своїми досягненнями - не хваліться)))
Хотів би проінформувати, що запах фекалій у під'їздах існує не через неприбирання сходинкових клітин (що пропонує нам робити фірма, яку так наполегливо лобіюєте), а через проблеми із зношеними системами каналізації.
Romario
31 Roman (Romario)   • 11:07:31, 08.07.2012 [Материал]

Искандер бывал я в ваших домах в Житомире, ну не отрицай бардак он и еть бардак . Один раз попал когда уборщица работала максимум что она сделала это влажным грязным веником подмела с 1-го этажа до 3-го., а когда я ей задал вопрос так она мне нагло и грубо ответила что её рабочее время уже закончилось и при этом было около 13.00, и как это понимать.
Іскандер
33 Іскандер (Іскандер)   • 13:48:30, 08.07.2012 [Материал]

Роман, питання хороше. Проте його мають вирішувати МЕШКАНЦІ будинків - СПОЖИВАЧІ послуг, з якими відповідний виконавець послуг уклав договір, САМОСТІЙНО: не подобаються послуги - від них можна відмовитись і укласти договір з іншим виконавцем. Але НЕ ПОТРІБНО НІКОМУ НІЧОГО НАВ'ЯЗУВАТИ. Як я розумію, споживачі послуг по прибиранню сходинкових кліток, які на даний час надає ЖЕК №8, цілком ними задоволені. Так в чому ж проблема? Запропонуйте свої послуги там, де споживачі не задоволені послугами, які не надаються. А так поки-що все виглядає як тупе рейдерство.
telefon
35 джавахарлал нюру (telefon)   • 13:58:26, 08.07.2012 [Материал]

Хочу добавить, что пивоваровская экономистка, объясняя, как мы хорошо будем жить в будущем, обещая покращення вже сьогодн!, клятвенно пообещала, что новые тарифы будут доведены до всех жильцов, что ВСЕХ пригласят на ОБЩЕСТВЕННЫЕ слуХания, но ВЛАСТЬ И ТУТ ОКАЗАЛАСЬ БРЕХЛИВОЙ. "Общественные" слушания были проведены В ЗАКРЫТОМ РЕЖИМЕ, ТОЛЬКО ДЛЯ ИЗБРАННЫХ. До сих пор большая часть жильцов не проинформирована о сменах в уборке и в тарифах.

Надо будет обратиться в АМКУ. Это, похоже, единственная сейчас организация, которая может дать по рукам дебоям-боровцам-пивоваровым, которые опять на нашем ... хотят в рай въехать.
либерти
37 либерти (либерти)   • 17:18:23, 11.07.2012 [Материал]

Громадські слухання щодо тарифів вже рік, як більше не передбачені нормативним документом. Див. Постанову КМУ №869 від 1.06.11.
Іскандер
38 Іскандер (Іскандер)   • 21:23:26, 11.07.2012 [Материал]

Згідно з абз.2 ч.2 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 20.05.09 N 529, виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників житлових будинків(гуртожитків), власників квартир(житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ. http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/ed20090609

Як можемо пересвідчитись, згаданий Документ 529-2009-п, чинний. Парадокс, але наведана Вами постанова, якою ТАКОЖ затверджено Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій дійсно НЕ МІСТИТЬ інформації про "проведення громадських слухань". Натомість відповідно до абз.5 ч.2 даного Порядку, Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
На даний час, на веб-сайті Мінрегіону розміщено ЛИШЕ ПРОЕКТ Наказу Мінрегіону "Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад (http://minregion.gov.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=1633), який згідно з інформацією на згаданому сайті (http://minregion.gov.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=1142:nakazi-m%D1%96nreg%D1%96onu-2012-r%D1%96k&Itemid=225&lang=uk) НЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

ОТЖЕ, проведення громадських слухань ПОКИ-ЩО не скасовано!

Хотів би увагу ВСІХ зацікавлених звернути на пп. 2.2.4. та 2.2.5. згаданого проекту Наказу.
либерти
39 либерти (либерти)   • 22:21:51, 11.07.2012 [Материал]

Хоча 529 і залишилася діючою, але вона стосується лише самого Договору. Все інше по тарифам - нормується виключно 869. Там громадських слухань вже не передбачено.
Іскандер
40 Іскандер (Іскандер)   • 22:47:40, 11.07.2012 [Материал]

Це, на мою думку, на загальну картину на даному етапі не впливає. Норма про проведення гром. слухань стосується і встановлення тарифу в т.ч. і в договорі, чи не так?

Звертаю увагу, що постановою КМУ №869 передбачено, що інформація про () структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном, згідно з абз.4 п.2.2.4. проекту якого "для доведення вказаної інформації (про тарифи - прим. Іскандера) виконавці можуть обрати також спосіб, який визначений статутом територіальної громади".

Цікаво, що написано у Статуті територіальної громади м. Житомира з цього приводу?:-)
либерти
41 либерти (либерти)   • 14:09:39, 12.07.2012 [Материал]

=Норма про проведення гром. слухань стосується і встановлення тарифу в т.ч. і в договорі, чи не так?=
Не зрозумів, про яку НОРМУ йде мова.Порядку від Мінрегіону,як Ви правильно відмітили, немає. У Постанові сказано про доведення, тобто оприлюдення інформації, яка ВЖЕ затверджена (встановлена) ОМС. У Договорі по 529 п.13-2 у зобовязання Виконавця внесено подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію... Будь-якого навіть натяку на ГС - немає. Перекладання Мінрегіоном цих норм(Порядку) на Статут громади - це гра у нездійсненну демократію,тому що читаючи СТатут, про громадські слухання щодо тарифів на конкретний будинок можна забути взагалі.
Але, як мені, ЦЕ ВСЕ лише дає позитив у стратегічному плані. Люди, якщо не мають змоги на попередньому етапі впливати на розмір тарифів у своєму будинку, будуть вимушені шукати інший спосіб вирішення цієї проблеми. Інший спосіб у законодавчому руслі - це ОСББ або ОСН(але тут набагато складніше). Тому - "Нет худа , без добра" :).
Іскандер
42 Іскандер (Іскандер)   • 14:56:27, 12.07.2012 [Материал]

Можливо. Ближчим часом, у разі підписаня ПУ законопроекту, який стосується "управителів", таке необхідність стане просто "життєвонеобхідною".

Щодо проведення гром. слухань, то мушу зауважити, що на мою думку, Ви дещо помиляєтесь.
Ч.2 Порядку, затверджений постановою КМУ №529-2009-п, прямо передбачає механізм встановлення тарифу: "Тарифи() РОЗРАХОВУЮТЬСЯ окремо за кожним будинком()...Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома() споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань. За результатами громадських слухань перелік послуг за кожним будинком може бути зменшено виконавцем порівняно з типовим переліком за умови одержання у строк до 30 днів з дати проведення громадських слухань оформленого письмово в установленому законодавством порядку рішення власників житлових будинків ) про забезпечення надання послуг, запропонований виконавцем перелік яких зменшено. У разі коли перелік послуг зменшується, виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження)".

Що ми бачимо на прикладі ЖЕКу №8?
Планується провести зміну тарифу. Проводяться громадські слухання. Споживачі не погоджуєьться із запропонованими змінами. Що далі? "Представники мешканців написали звернення до мене як до депутату округу та до міського голови, де висловилися проти фірми «Чистота плюс»" - інформує Величко. Лише одне питання: чи відповідно до чинного законодавство направлено рішення власників будинків - споживачів послуг ЖЕКу №8?
либерти
43 либерти (либерти)   • 15:28:21, 12.07.2012 [Материал]

Ми з Вами читаємо різні 529 Постанови. Тому пропоную Вам взяти редакцію лише ДІЮЧОЇ, де чітко вказано:Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій виключено на підставі Постанови КМ N 869 ( 869-2011-п ) від 01.06.2011 }. Тому тексту, що Ви виклали вище, більше не існує. Лишилося виключно те, що стосується саме Договору.
Щодо ЖЕКу №8. Перше ж речення мене вже ставить у тупик.Якщо це робить ЖЕК -зрозуміло. Все одно така процедура передбачає дії виключно по 869 Постанові ы потребуэ затвердження ОМС. Якщо це планує зробити Чистота-плюс, то вона повинна отримати статус виконавця послуг, щоби мати свої тарифи.Якщо вони будуть працювати по Договору з ЖЕКом, то тарифи будуть ЖЕКівські. Виконавець послуг(тобто ЖЕК) може брати на субпідряд інші фірми чи осіб, але це: перемена мест слагаемых... Щось тут якась каша з салатом в інформації... Я поки що не можу зрозуміти логіки.
Іскандер
44 Іскандер (Іскандер)   • 15:57:40, 12.07.2012 [Материал]

Перепрошую. Ви праві(( Я переглядав першу редакцію, яка дійсно не є поточною((

Щодо ЖЕКу №8, то "ним" планується на умовах договору субпідряду долучити прибирання сходинкових кліток фірмі "Чистота +" шляхом звільнення прибиральників з ЖЕКу та переведенням їх на роботу у фірму "Чистота +".
Паралельно ОМС пропонується затвердити нові тарифи на послуги, які надає ЖЕК №8.
Але, як повідомляють мешканці будинків, яким надає послуги вказаний ЖЕК, гром. слухання з ними з приводу зміни тарифу не проводились. Натомість на вимогу Величка були проведені гром. слухання з приводу залучення до прибирання фірми "Чистота +".
Romario
36 Roman (Romario)   • 09:58:48, 09.07.2012 [Материал]

джавахарлал нюру ! Дело в том что фирма Чистота + к повышению тарифов ни какого отношения не имеет , всё зависит от управления ЖКХ , а жильцы как платили в жек за услуги так и платят в том числе и за уборку лестничных площадок а жек в свою очередь делает перечисления на так званную фиру за предоставление услуг.