Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2016 » Март » 11 » 17:47:37

​Электронная петиция: житомиряне выступают против установки памятника жертвам геноцида армян

11.03.2016, 17:47:37 6226 169 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
​Электронная петиция: житомиряне выступают против установки памятника жертвам геноцида армян

На сайте электронных петиций городского совета житомиряне собирают подписи против установки памятника, посвященного 100-й годовщине геноцида армян.

Автор петиции Юрий Градовский предлагает не выносить на рассмотрение исполкома Житомирского городского совета проект решения «О предоставлении согласия религиозной организации «Религиозная община Армянская Апостольская церковь в г. Житомире» на установку памятника, посвященного 100-й годовщине геноцида армян».

Градовский отмечает, что такой памятник будет неуместным в Житомире. 

«Никакого геноцида армян ни на площади Полевой, 8, ни в Житомире, ни в Украине в целом никогда не было. Сателлит Московии Республика Армения не признала Голодомор 1932-33 годов геноцидом украинцев. Это приведет к межэтническому конфликту армян и азербайджанцев, турков», - говорится в петиции.

Напомним, 1 марта, во время заседания исполкома рассматривался вопрос об установки на площади Полевой памятника, посвященного 100-й годовщине геноцида армян.

Тэги: памятник, армяне, исполком, Житомир, петиция

Схожі новини:


Комментариев: 169
khrusch
1 Хрущ (khrusch)   • 20:28:41, 11.03.2016 [Материал]

Следующая революция в Украине - национальная?
GUSH
2 GUSH (GUSH)   • 23:27:04, 11.03.2016 [Материал]

Считаю , что надо разрешить поставить памятник. Это такая же трагедия как и наш голодомор, а то что кто-то не признает - так это политические интриги. Хотят сделать простые люди , а не политики.
TarasS
25 Тарас (TarasS)   • 01:23:50, 13.03.2016 [Материал]

1. Скільки вірменів живе у Москві? Більше 100 тисяч. Скільки памятників геноциду вірменів є у Москві? 0.
2. Скільки азербайджанців живе у Москві? Понад 300 тисяч. Скільки пам'ятників геноциду азебайджанців є у Москві? 0.
3. Ще є запитання?
GUSH
35 GUSH (GUSH)   • 12:26:18, 13.03.2016 [Материал]

Тарас ты политикант и явно лоббируешь интересы жидо-массонов в Житомире.
Еще раз объясняю, что не надо этот вопрос переводить в политическое русло.
Людям надо место, что бы далеко от своей родины чтить предков, они не виноваты, что именно так все произошло.
TarasS
39 Тарас (TarasS)   • 12:34:33, 13.03.2016 [Материал]

Ти хоч зрозумів, що я написав у #27? Чи твою голову жидо-масони люто потовкли менорами?
GUSH
41 GUSH (GUSH)   • 12:37:01, 13.03.2016 [Материал]

понимаю - политическую ересть
TarasS
51 Тарас (TarasS)   • 13:07:10, 13.03.2016 [Материал]

Просте запитання: чому у Москві нема жодного пам'ятника "геноциду вірменів"? Дай просту відповідь.
GUSH
52 GUSH (GUSH)   • 13:09:22, 13.03.2016 [Материал]

потому что там такие же как вы противники инностранной культуры сидят
Юрко
64 Градовський (Юрко)   • 13:36:53, 13.03.2016 [Материал]

Хіба це культура???
Hoakina
87 Марина (Hoakina)   • 14:52:08, 13.03.2016 [Материал]

На 69. А що для Вас культура? обзивати і тикати?
Юрко
91 Градовський (Юрко)   • 14:54:20, 13.03.2016 [Материал]

А я безкультурний. Де ж було навчитися? Мені байдуже, що про мене думають кубинці та інші совки.
Hoakina
100 Марина (Hoakina)   • 15:05:57, 13.03.2016 [Материал]

На 99. Правильно, пишіть ще. Може ще хтось не зрозумів, що Ви є. Тільки не треба більше про патріотизм і Україну. От велика наша біда - от такі патріоти, як Ви, які толком нічого не можуть і тільки використовують ідею задля самопіару.
TarasS
107 Тарас (TarasS)   • 15:46:16, 13.03.2016 [Материал]

Марино, навіщо дурню молоти? Завдяки Юркові і Ко в Житомирі нема пам'ятників польським шовіністам. Завдяки Юркові та мені замість панегірика Пілсудському - дошка на честь бойового братерства українців та поляків у війні проти більшовиків.

Ідею монументу "геноциду вірмен", вірогідно, вкинули путінські спецслужби. Бо такі ж ідеї виникли "раптом" ще в деяких містах України. Вірменів використувує РФ, яка сама не побудувала ЖОДНОГО вірменського монументу.

Це фейкова тема, яка не заслуговує навіть серйозного обговорення. Але на її тлі Марина вмудрилася навалити на Юрка купу словесного лайна. Починаючи з довільного визначення його національності у відверто хамській манері.
Юрко
109 Градовський (Юрко)   • 15:58:17, 13.03.2016 [Материал]

Тарасе, не розкидай бісеру) Я послідовний, і якщо хтось чогось не знає, то це лише на користь. Але не про те мова. Сценарій повністю московський. Гадаю, незабаром отримаємо нові підтвердження. При чому, нашвикуруч состряпаний на тлі співпраці Туриччини та України і мав бути швидко та немомітно ухвалений. Але за цим слідкували... 100-річчя вірменських подій були торік, в 2015-му, навіть тут маячня. Тексти складав москаль, бо не було геноциду в Житомирі на Польовій, 8. Є інфа, що так звані ініціятори П. та М. взагалі не причетні до жодної релігійної спільноти, але цьому дадуть оцінку в СБУ. Ну і "наші" - Черкасова, Ясюнецький, Волинець (Федірко).
rzk
156 rzk (rzk)   • 10:31:53, 14.03.2016 [Материал]

Якщо байдуже що вважають 1нш1 - то непотр1бно писати вс1ляку ерунду.
TarasS
70 Тарас (TarasS)   • 14:10:44, 13.03.2016 [Материал]

"потому что там такие же как вы противники инностранной культуры сидят"

Пропоную тобі активно боротися за іноземну культуру у Москві, Тамбові, Воронежі, Хабаровську та інших містах РФ, де нема жодного пам'ятника "геноциду вірменів".

До речі, коли ти востаннє дивився "Спартак" А. Хачатуряна? Де?
Юрко
55 Градовський (Юрко)   • 13:15:21, 13.03.2016 [Материал]

Не те, що політичне - антидержавне питання.
Юрко
3 Градовський (Юрко)   • 23:44:01, 11.03.2016 [Материал]

Мною упущено важливий момент: анксію Криму визнали всього 4 країни світу, і серед них, звісно, Вірменія.
Hoakina
9 Марина (Hoakina)   • 10:43:40, 12.03.2016 [Материал]

На 3. Вам нагадати, що і як визнавала Україна, коли була у складі совка? от вони і досі там. Що в Москві скажуть, те і визнають. Пане Юрію, у Вас часом не криза середнього віку? може Вам енергію кудись в інше русло спрямувати?
Mira
65 Irina (Mira)   • 13:48:28, 13.03.2016 [Материал]

Почему если у человека своя позиция и он ее выражает,то надо его оскорблять?Почему только твое мнение верное?Научись считаться с мнением других и прекрати оскорбления.
Юрко
67 Градовський (Юрко)   • 13:54:46, 13.03.2016 [Материал]

Хорошо. Обком тєпєрь по адрєсу Лєха Качинського, 12 А. Убралі Ваньку то, Чєрняховсково)
TarasS
71 Тарас (TarasS)   • 14:13:05, 13.03.2016 [Материал]

Абком камунісісьчєскай партіі?
Mira
76 Irina (Mira)   • 14:29:23, 13.03.2016 [Материал]

На 72.
И причем Качинский к нашему городу?Почему не Рузвельт или Кенеди или М.Тетчер?Люди против такого переименования,но с ними никто не считается,потому что так захотелось Мокрицкому.
Юрко
80 Градовський (Юрко)   • 14:46:12, 13.03.2016 [Материал]

Вот відішь)) Протєстуй! Нєгадяі - обком на Качінскава. Іш, чьо вздумалі то.
qikread
4 Елена (qikread)   • 00:00:50, 12.03.2016 [Материал]

В Житомирі досить велика спілка вірмен, які є громадянами України, так? вони хочуть встановити своїм коштом відзнаку про пам"ять вірмен-жертв геноциду. Так? Яке тоді відношення до цього має визнання чи невизнання державою Вірменія будь-чого? І чого протестувати проти встановлення цього пам"ятника?
Юрко
6 Градовський (Юрко)   • 01:07:04, 12.03.2016 [Материал]

"Московія працює", - називається цей процес. Через П.....на, М......на, Ар........на, Черкасову, Ясюнецького та шавок меншого пошибу. Ціна питання: розірвати співпрацю Туреччини та України. Посольства Азербайджану та Туреччини готують ноти протесту)
Hoakina
10 Марина (Hoakina)   • 10:49:18, 12.03.2016 [Материал]

На 6. Туреччині зараз не до наших пам*ятників.
TarasS
26 Тарас (TarasS)   • 01:31:55, 13.03.2016 [Материал]

Марино, це абсолютно помилкова позиція. Встановлення пам'ятника геноциду вірмен завтра - автоматично означає, що післязавтра пам'ятник жертвам Ходжали захочуть встановити азербайджанці. І у міста не буде жодного аргументу для відмови. А потім почнуться взаємні акти вандалізму і побоїща.

Підніміть ручки, малята, кому це потрібно у Житомирі?
GUSH
36 GUSH (GUSH)   • 12:27:58, 13.03.2016 [Материал]

Вы реально считаете, что геноцида не было???? Что турки массово не истребляли армян?
TarasS
42 Тарас (TarasS)   • 12:43:36, 13.03.2016 [Материал]

А ще був геноцид хуту і тутсі. Де поставимо пам'ятник жертвам Руанди?
GUSH
43 GUSH (GUSH)   • 12:47:22, 13.03.2016 [Материал]

ответа на вопрос так и не получил - опять сьезды и ересть. Еще одно доказательство, что с помощью сарказма или иных способов - уходите от признания явных исторических фактов.
TarasS
54 Тарас (TarasS)   • 13:12:39, 13.03.2016 [Материал]

А ще був масовий геноцид китайців у Нанкіні. Японці відрізали голови жінкам і дітям. Є жахливі фото. В одному місті загинули декілька сотень тисяч людей.

Що робитимемо? Тільки не намагайся відкрутитися від історичних фактів!
Юрко
57 Градовський (Юрко)   • 13:22:13, 13.03.2016 [Материал]

А це не українці мають вирішувати. Це мають вирішити ваші народи та ваші історики. На сьогодні Вірменія не відкрила архіви. Чому?
Юрко
56 Градовський (Юрко)   • 13:20:01, 13.03.2016 [Материал]

Так, вже питання пам'ятника жертвам Ходжалінської трагедії обговорюється. Впевнено потирає рученята Щур - одразу за встановленням вірменського монументу продовжується проєкт 3-метровий Падеревський.
Юрко
14 Градовський (Юрко)   • 13:29:37, 12.03.2016 [Материал]

В нас багато хто корчить із себе велику общину і власним коштом тут щось хоче побудувати. Так, гроші в них є, бо це бариги і рєшали, тільки воно все чомусь антиукраїнське виходить: то гігантичний Кременицьки, то 3-метровий Падеревський, то Пілсудський в центрі міста, а то вже про геноцид вірменців у Житомирі, якого тут ніколи не було. А для українців тут є місце, в Житомирі, чи вже перейменувати цю Україну та й розігнати всих?
Яблочный
15 Алексей Федорович (Яблочный)   • 18:43:54, 12.03.2016 [Материал]

Може треба вже визначитись, вірмени вони чи українці? Якщо не розумієте чому люди проти, то це ще не значить, що вони не праві.

"Яке тоді відношення до цього має визнання чи невизнання державою Вірменія будь-чого?"

- Яке відношенния має Вірменія до України, тоді спитаю я Вас?

Чомусь багато наших людей тупо не вчаться на власних помилках. Ще вчора багато хто казав, а що такого, якщо "російські" українці хочуть другу державну мову? А от сьогодні про це вже всі мовчать, бо "брати" показали хто вони і що вони.
Юрко
16 Градовський (Юрко)   • 19:07:48, 12.03.2016 [Материал]

Помиляєтесь, вони й зараз запекло захищають язик окупанта.
GUSH
37 GUSH (GUSH)   • 12:29:16, 13.03.2016 [Материал]

защищает такой же армянский Янукович, а не народ.
TarasS
44 Тарас (TarasS)   • 12:50:29, 13.03.2016 [Материал]

"Вірменський народ" не спромігся навіть вигнати російських окупантів після міні-геноциду, влаштованого озброєним кацапом. То які претензії до житомирян?
GUSH
46 GUSH (GUSH)   • 12:53:24, 13.03.2016 [Материал]

и это весомый аргумент))))
Юрко
59 Градовський (Юрко)   • 13:24:21, 13.03.2016 [Материал]

Так, ви союзники у війні проти України.
Юрко
92 Градовський (Юрко)   • 14:57:20, 13.03.2016 [Материал]

Та то "старший брат" по п'яні вистріляв всю сім'ю. Ну подумаєш, з ким не буває.
Юрко
58 Градовський (Юрко)   • 13:23:49, 13.03.2016 [Материал]

Ви навіть не зрозуміли, про що я) Мову вчіть.
dakar
5 Инспектор Кранник (dakar)   • 00:43:30, 12.03.2016 [Материал]

Житомир не место для выяснения армяшек и азиров, чей геноцид геноцидестнее. Памятнику не место в Житомире.
GUSH
7 GUSH (GUSH)   • 08:18:50, 12.03.2016 [Материал]

В чем нота протеста, что они убили 2млн армян и не хотят, что бы все знали и помнили это?
Дайте людям историю не забыть свою.
А азеры на братья уже, такие же как Москва была нам 3 года назад?
Юрко - не мешай политику и человеческие отношения.
Юрко
12 Градовський (Юрко)   • 12:58:45, 12.03.2016 [Материал]

Ви москаль? Тоді ви вирішуєте за весь світ - хто, кого, скільки і де вбив. Українці не мають права трактувати на власний розсуд чужі трагедії.
SvetLANA
23 Светлана (SvetLANA)   • 21:28:55, 12.03.2016 [Материал]

а по какому критерию определяется москаль или не москаль?
Юрко
24 Градовський (Юрко)   • 21:52:40, 12.03.2016 [Материал]

А Ви Гуш? Я його питав, а не стверджував)
Hoakina
28 Марина (Hoakina)   • 07:18:24, 13.03.2016 [Материал]

На 13. А при чому тут москаль? Ви от теж не українець, наскільки я розумію, то в чому проблема?
TarasS
45 Тарас (TarasS)   • 12:52:20, 13.03.2016 [Материал]

"Ви от теж не українець..."

...сказала донька кубинця.
Hoakina
50 Марина (Hoakina)   • 13:04:29, 13.03.2016 [Материал]

На 48. Ну і до чого це Ви ляпнули? я десь тут когось випитую з прістрастієм про національну приналежність?
TarasS
73 Тарас (TarasS)   • 14:17:00, 13.03.2016 [Материал]

"я десь тут когось випитую з прістрастієм про національну приналежність?"

Саме так: #31.
Hoakina
96 Марина (Hoakina)   • 15:01:01, 13.03.2016 [Материал]

На 78. І де ж я там випитувала?
TarasS
108 Тарас (TarasS)   • 15:51:12, 13.03.2016 [Материал]

Довільно визначила національність Юрка у відверто хамській манері. Мало?
Hoakina
121 Марина (Hoakina)   • 17:11:24, 13.03.2016 [Материал]

На 118. Голубе, і де Ви там хамство побачили? там твердження, що він не українець. Хіба не правда? Карту поляка українцям не дають, хіба що вони дуже ревно служать польській громаді. А це з борцем проти пам*ятників польським діячам не сумісне.
Юрко
127 Градовський (Юрко)   • 17:34:41, 13.03.2016 [Материал]

А я не маю карти поляка, )) Ось тут вся твоя брехлива сутність. Принципово. Через те, що українець.
TarasS
134 Тарас (TarasS)   • 18:16:45, 13.03.2016 [Материал]

Марино, я попереджав і застерігав від сидіння в калюжі.
Не послухала і таки сіла.
Hoakina
153 Марина (Hoakina)   • 08:19:23, 14.03.2016 [Материал]

На 128. Юрко, Ви можете довести загалу, що я хабарниця? То хто тут брехло? у Вашому оточенні повно моїх випускників, Вам не соромно буде їм в очі дивитись? Як гидко.А ми ж навіть знайомі. Як тепер будете вчиняти, коли зустрінемось в магазині чи на вулиці? тікати? чи таки відповісте за свої слова? бо я спитаю. Мене можна звинувачувати і тому, що я товста, що кубинка наполовину, що багато балакаю і проч. Але я не хабарниця і це дуже чітка і свідома позиція з самого мого першого дня на роботі. І це знають всі. Ви ница істота.
Юрко
157 Градовський (Юрко)   • 10:37:18, 14.03.2016 [Материал]

А Ви можете довести загалу, що я отримую гроші від квіткарів, азербайджанців? Що я маю карту поляка? То хто тут брехло? Істерична пліткарка, яка вважає що їй все дозволено, бо вона викладачка там якась) Очевидно, що без вірменських проплат не обійшлось
Hoakina
161 Марина (Hoakina)   • 13:39:40, 14.03.2016 [Материал]

На 158. Шановний, я висловлюю припущення, а Ви просто стверджуєте. Так що мимо. Крім того, Ваша активність викликає підозри, а на чому ґрунтується Ваше твердження? По чому видно, що я хабарниця? Чому не звинуватили мене зразу, що мене вірмени купили?
Юрко
163 Градовський (Юрко)   • 17:11:34, 14.03.2016 [Материал]

Прочитано)
GUSH
38 GUSH (GUSH)   • 12:32:06, 13.03.2016 [Материал]

я человек, я украинец!!!
А вы когда не имеете аргументов - начинаете переходить на личности и заниматься ругонью, что в первую очередь свидетельствует, что ваше мнение не ваше или другая подоплека всего это( может личная).
Юрко
60 Градовський (Юрко)   • 13:25:27, 13.03.2016 [Материал]

Яка може бути лічьная подопльока до фейка?
SIMB
8 Simb (SIMB)   • 10:31:14, 12.03.2016 [Материал]

Пусть ставят в Армении.
Житомирянин
11 Житомирянин (Житомирянин)   • 12:47:36, 12.03.2016 [Материал]

на 6. Ти сам хоть зрозумів, що написав.
Юрко
13 Градовський (Юрко)   • 12:59:52, 12.03.2016 [Материал]

Так. І якщо цікаво - можу розповісти тобі більше, ніж написав. Але зачекаємо 15-го - питання, чомусь, зняли з розгляду виконкому
Mira
17 Irina (Mira)   • 20:05:50, 12.03.2016 [Материал]

Между прочим,первым погибшим на Майдане был армянин Нигоян.
А вот как прошел день рождения Шевченка в Ереване.

*9 березня 2016 р. в Єревані пройшли урочисті заходи з відзначення 202-ої річниці від Дня народження Т.Г.Шевченка.
Організаторами зазначеного заходу виступили представники Єреванського навчально-наукового інституту Тернопільського національного економічного університету, керівництво Федерації українців Вірменії «Україна" . На заході були присутні співробітники Посольства України в РВ та члени їх родин, представники української діаспори, учні та викладачі єреванської школи №42 ім. Т.Г.Шевченка, студенти Єреванського навчально-наукового інституту ТНЕУ, представники місцевої інтелігенції.
Перед покладанням квітів до пам’ятника Т.Шевченка студенти, представники української діаспори і Посольства відзначили великий внесок Т.Г.Шевченка в розвиток світової культури і української державності, декламували вірші і співали пісні на слова Великого Кобзаря.
У своєму виступі перед присутніми Тимчасовий повірений у справах України в РВ І.Загородний акцентував увагу на актуалізації творчості Т.Г.Шевченка в умовах російської агресії та ганебного судового процесу стосовно незаконного ув’язнення депутата Верховної Ради України Надії Савченко і висловив вдячність керівництву Вірменського Комітету солідарності з Майданом, представникам передової інтелігенції країни перебування за публічно висловлені вимоги і ініціативи щодо звільнення Н.Савченко.
На завершення хор української діаспори в Єревані «Дніпро» і всі учасники заходу виконали гімн України.*
Это просто информация к размышлению.
Яблочный
18 Алексей Федорович (Яблочный)   • 20:22:00, 12.03.2016 [Материал]

То мабудь у нас якісь інші вірмени. Роздуми такі - Ви сама українка?
Mira
22 Irina (Mira)   • 21:22:27, 12.03.2016 [Материал]

На 20.
Я украинка,но уважаю другие национальности и ни к кому не отношусь предвзято.Везде есть и хорошие люди,и плохие.
Мое отношение к человеку не зависит от его национальности.
TarasS
27 Тарас (TarasS)   • 01:48:04, 13.03.2016 [Материал]

Ірино, я продовжу те, про що ти сказала у #19. Якщо вірмени хочуть встановити пам'ятний знак, наприклад, видатному літератору Налбандяну або геніальному композитору Хачатуряну - це предмет для обговорення. Хоча ці люди ніяк не пов'язані з Житомиром.

Якщо вірмени хочуть займатися дешевим політиканством і намагаються посварити Україну з ситуативним союзником Туреччиною - Житомир каже тверде "ні".

Я зрозуміло пояснив?
Hoakina
29 Марина (Hoakina)   • 07:19:56, 13.03.2016 [Материал]

На 29. Ну знову манєчка. Можна подумати, що турки такі дурні, щоб через пам*ятник в якомусь там Житомирі прям розривати дипломатичні стосунки.
Mira
68 Irina (Mira)   • 14:02:13, 13.03.2016 [Материал]

Ты все знаешь-что в посольстве делается,что там решается,что делается в др. органах власти-и при этом сидишь в Польше.Может ты спецагент и специально разжигаешь вражду между украинцами?Это твоя задача-внести раскол и в Житомире?В Житомире много людей с разными мнениями,но они ведут себя нормально и не навязывают его усиленно другим,оскорбляя их при этом-это делаешь ты.Может хватит???Дай нам спокойно жить в нашем городе и стране,а ты учи жить Польшу!
Юрко
84 Градовський (Юрко)   • 14:49:09, 13.03.2016 [Материал]

Моя задача - москальву повиселяти.
Hoakina
94 Марина (Hoakina)   • 14:59:59, 13.03.2016 [Материал]

На 91. Поки Ви тільки ворогів України веселите.
Юрко
98 Градовський (Юрко)   • 15:03:26, 13.03.2016 [Материал]

Українську вчіть) Подружка України))
TarasS
110 Тарас (TarasS)   • 15:59:11, 13.03.2016 [Материал]

"Может ты спецагент и специально разжигаешь вражду между украинцами?"

Ворожнечу розпалює той, хто хоче перетворити Житомир на кавказький сральник. Хто хоче натицяти по місту скорботних меморіалів і перетворити його на суцільний нацменський цвинтар.

Китайці, в'єтнамці, корейці, камбоджійці, монголи, татари, хуту, тутсі, негри Судану - всі чекають на вшанування своїх геноцидів у Житомирі.
Юрко
111 Градовський (Юрко)   • 16:02:58, 13.03.2016 [Материал]

Так от, розумієш, мене вбиває наповал ця аргументація. Воно висунуло тут антиукраїнську брєдову ідею, а я розпалюю ворожнечу. Уявляєш? Воно висунуло, але я розпалюю))
Hoakina
125 Марина (Hoakina)   • 17:30:00, 13.03.2016 [Материал]

На 121. Звісно розпалюєте. Тільки якось дивно, вірмени і навіть кубинці Вам не вгодили, а азербайджанці няшки. Щось Ви про срібляки згадували? чи ні?
Юрко
129 Градовський (Юрко)   • 17:36:20, 13.03.2016 [Материал]

Розпалював твій друг Кордон, коли заявляв на збіговиську, що вірмени кращі за турок та азербайджанців.
Hoakina
154 Марина (Hoakina)   • 08:21:05, 14.03.2016 [Материал]

На 130. Я навіть з ним не знайома, просто вітаюсь на роботі. Він мене точно не знає як і звати. Ще одна брехня.
Mira
128 Irina (Mira)   • 17:35:52, 13.03.2016 [Материал]

*Воно* это ты,потому что чмо.
Mira
32 Irina (Mira)   • 09:36:03, 13.03.2016 [Материал]

Вот именно,что Турция ситуативный союзник.Поменяется ситуация-и все,дружбе конец,так получается?
TarasS
33 Тарас (TarasS)   • 12:20:10, 13.03.2016 [Материал]

"Гетьман Сагайдачний" щойно повернувся зі спільних навчань з турецькими ВМС. Це у 100 разів важливіше, ніж пам'ятники геноцидам вірменів, в'єтнамців, китайців, корейців, камбоджійців, хуту і тутсі.

Так, Туреччина ситуативний союзник. І доки Кацапстан є нашим спільним ворогом - турки наші союзники.
Юрко
130 Градовський (Юрко)   • 17:38:11, 13.03.2016 [Материал]

Так, ситуативний. А Московія ворог, при чому - споконвічний.
GUSH
40 GUSH (GUSH)   • 12:35:19, 13.03.2016 [Материал]

а что раз Презик раз поехал на поклон Эрдогану - значит все - мы друзья и завтра принимаем мусульманство.
Армяни в отличии от турок - православные и это была одна из причин геноцида.
TarasS
48 Тарас (TarasS)   • 12:55:58, 13.03.2016 [Материал]

Досить маячню молоти. Вірмени ніякі не православні. Ментально вони не менші азіати, ніж азербайджанці. Якщо не більші.
GUSH
49 GUSH (GUSH)   • 13:00:48, 13.03.2016 [Материал]

по данным викопедии 95% армян - Христиане.

"армяни больше азиаты чем азербайджанцы" - это шутка месяца))) спасибо очень рассмешили
TarasS
77 Тарас (TarasS)   • 14:30:34, 13.03.2016 [Материал]

Вірмени належать переважно до апостольської та католицької церков. Православних серед них нема. Ментально вірмени - типові азіати, особливо в тому, що стосується жінок. Століттями елітою вірменів були мусульмани, а в Ерівані сидів хан. Більша частина вірменів Кілікії асимільована турками. Арарат перебуває на території Туреччини. Amen.
Mira
133 Irina (Mira)   • 17:50:10, 13.03.2016 [Материал]

На 82
Армения стала первой страной в мире, принявшей христианство в качестве государственной религии, задолго до Византии и Грузии. Это произошло в 301 году, в период правления царя Трдата III, благодаря деятельности Григория I Просветителя. В 302 году Григорий I Просветитель стал Первым Патриархом и Католикосом всех армян. Позднее его причислили к лику святых. Церковь стала называть по имени Григория I - Армяно-Григорианской.
TarasS
138 Тарас (TarasS)   • 18:29:02, 13.03.2016 [Материал]

І що, це причина, щоб міська влада Житомира лізла в питання зовнішньої політики України? Це причина, щоб дозволити нечисленній купці мігрантів мітити територію українського міста?

Ані честі, ані розуму, ані самоповаги.
Hoakina
53 Марина (Hoakina)   • 13:09:58, 13.03.2016 [Материал]

На 51. Якщо бути точним, то ментально вони саме вірмени, унікальний народ з несхожою на інші мовою і особливим менталітетом, а також давньою історією. Вірменська мова навіть виділена в окрему групу, в якій вона одна. Так само як вірменська церква - окреме відгалуження християнства.
Юрко
62 Градовський (Юрко)   • 13:31:16, 13.03.2016 [Материал]

А що, українці православні?
Mira
69 Irina (Mira)   • 14:04:12, 13.03.2016 [Материал]

У тебя жар?Если ты католик,то и украинцы католики?Или может мусульмане или иудеи?
Юрко
85 Градовський (Юрко)   • 14:50:38, 13.03.2016 [Материал]

Українці і не християни навіть. Україна - світська країна без вашого мракобєсія.
Sandra
83 Sandra (Sandra)   • 14:48:38, 13.03.2016 [Материал]

Действительно, есть люди хорошие, есть плохие. Но превосходство одних над другими строит костяк нации и формирует отношение к населению всего государства. Давайте рассмотрим на примере России: вроде бы также есть и хорошие, и плохие. Но как доказал жизненный опыт-плохие вставили нож в спину, а хорошие ничего не сделали чтобы им помешать. Тем самым уровнявшись с плохими. Оттуда теперь и отношение соответствующее к россиянам. Далее, поддерживая культуру и историю каждой нации, стоит взвешивать аргументально, какой вклад конкретная личность или событие сделала в историю твоей страны. Что одним хорошо, то другим зло. По вашей логике мы не имели права сносить памятники Ленинам, Сталиным и прочим фашистским особям. Это ведь тоже история. Вы скажете, а как же те памятники украинским деятелям, которые стоят повсеместно по всему миру? Давайте рассмотрим самую примитивную версию-раз стоят-значит никто не против иначе не стояли бы, к тому же земля украинская богата людьми, судьбы и деятельность которых связана с многими странами мира. И мы не вандалы ведь впустили в свою историю многих деятелей зарубежных стран, деятельность которых по разным причинам причастна к Украине, но не противоречит ее целостности, безопасности и суверенитету.
Если бы стоял вопрос увековечить какого-либо деятеля искусства, литературы и пр.-это не вызвало бы такого резонанса, так как мировая культура не имеет национальности. А политические памятники государства с противоукраинскими взглядами наверняка имеет место быть (под большим вопросом), но уж точно не сейчас. Подумайте за что умирают пацаны на передовой? Ну уж точно не за поддержку политического режима страны, которая поддерживает эту войну, аннексию и самого Пу.
Юрко
20 Градовський (Юрко)   • 20:44:47, 12.03.2016 [Материал]

Московитка працює) Хтось забороняє вірменцям проводити свої заходи? Чи, може, українці збудували в Єревані монумент жертвам Голодомору-геноциду?
Юрко
120 Градовський (Юрко)   • 16:50:04, 13.03.2016 [Материал]

То ти ж проти Майдану? Чи вже ні?
Tasha27
19 КаПеЦ (Tasha27)   • 20:43:02, 12.03.2016 [Материал]

Ну когда Украинцы И Поляки свои памятники ставят по всему миру им же не говорят причем тут в Канаде ваш памятник Леси Украинки или Владимиру Великому Или Польский памятник в Торонто посвященный Катыни или Памятник Ягайле в Нью-Йорке. Польский король держит в руках два меча, которые перед битвой послал князь Казимир и много других
Юрко
21 Градовський (Юрко)   • 21:01:02, 12.03.2016 [Материал]

І що цим хотіла сказати?
Hoakina
30 Марина (Hoakina)   • 07:22:10, 13.03.2016 [Материал]

На 23. А те, що Ви чогось не створювали петицій проти пам*ятника Папі. Хоч теж це викликає певну напругу у певних колах. І міжконфесійний конфлікт і т.д і т.п
Mira
31 Irina (Mira)   • 09:31:38, 13.03.2016 [Материал]

Марина,правильно.!Памятник Папе даже не обсуждали,захотела польская община и поставила за свои деньги,хотя многие этим не довольны,ведь у нас православная страна.
TarasS
34 Тарас (TarasS)   • 12:25:51, 13.03.2016 [Материал]

"Унасправославнаястрана" лише у ватних гіпоталамусах. Україна світська держава. Православний нічим не кращий за римо-католика або греко-католика.

Марино, вітаю: ви з ватницею швидко знайшли спільну мову. Прошу нагадати, коли саме і як саме пам'ятник Іванові Павлові ІІ викликав якийсь "конфлікт".
Hoakina
47 Марина (Hoakina)   • 12:55:28, 13.03.2016 [Материал]

На 37. А чому Ви вирішили, що пам*ятник геноциду викличе конфлікт? А про Папу Вам вище написали. Є маса з ПГМ, які ним незадоволені. Чого ж тоді Ви не були проти? При тому, що чуємо тут не азербайджанців, яким цей пам*ятник має не сподобатись (хоча це ще невідомо, бо не вони петицію склали) а пана Юрка, який наскільки мені відомо не належить до цієї нацменшини. У нього явно якісь перекоси щодо справедливості. Ще не можу зрозуміти, нащо йому було захищати бариг-квіткарів з Небесної сотні.
Юрко
63 Градовський (Юрко)   • 13:34:29, 13.03.2016 [Материал]

Азербайджанців почуєш завтра й післязавтра. Вони, до речі, вже сказали у виконкомі, уряді та АП.
Hoakina
93 Марина (Hoakina)   • 14:58:21, 13.03.2016 [Материал]

На 68. А чому ми маємо слухати саме азербайджанців? бо Ви на них працюєте? серед квітникарів на Небесної сотні вони є, ті самі платять і за це вовтузню? що й за численні Ваші пости про не чіпати халабуди, бо там люди працюють?от не дарма мене дивував Ваш захист тих спекулянтів. От і вилізло знов - одні правіші за інших у Вас? так не буває.
Юрко
99 Градовський (Юрко)   • 15:05:04, 13.03.2016 [Материал]

Так, хабарнице, працюю на азербайджанців) Але кубинців не примушують до когось там прислухатись - робіть як знаєте, чому такий гвалт))
Юрко
112 Градовський (Юрко)   • 16:04:59, 13.03.2016 [Материал]

І, визначся нарешті, - то ти хочеш чути азербайджанців в п.47, то вже не хочеш в п.94. За дві години позиція змінилась до навпаки. Срібняки прийшли.
Hoakina
122 Марина (Hoakina)   • 17:14:42, 13.03.2016 [Материал]

На 122. По собі судите? якщо вчились за хабарі, бо своїх мізків не хватило, то не значить це, що в освіті самі хабарники. І про срібляки влучно, кінчились грошики квітникарів, то перейшли до азербайджанців? Ви ж за чистоту нації, нащо служите іновірцям? але їсти хочеться, а робить не дуже. Активіст.
Юрко
131 Градовський (Юрко)   • 17:41:19, 13.03.2016 [Материал]

Мені ще й поляки непогано платять, хабарнице.
TarasS
81 Тарас (TarasS)   • 14:47:30, 13.03.2016 [Материал]

"А чому Ви вирішили, що пам*ятник геноциду викличе конфлікт?"

Бо це викличе конфлікт між вірменами і азербайджанцями і спричинить гостру дипломатичну реакцію Туречични. Саме через політичні причини в РФ досі нема ЖОДНОГО меморіалу "геноциду вірменів". І ЖОДНОГО меморіалу "геноциду азербайджанців".

Невже хохли дурніші за кацапів?
Hoakina
101 Марина (Hoakina)   • 15:09:01, 13.03.2016 [Материал]

На 88. Ну пам*ятників нема, а з турками на ножах. То хто дурніший?
TarasS
114 Тарас (TarasS)   • 16:10:48, 13.03.2016 [Материал]

Марино, досить дурну вдавати. Ножі почалися кілька місяців тому. А до цього Туреччина два десятиліття була одним з головних торгових і туристичних партнерів РФ. Плюс перспективи "турецького потоку". І саме через це в РФ нема жодного вірменського меморіалу. Нічого особистого, тільки власні інтереси.

Саме про українські інтереси ми вам, куріпкам сизокрилим, і талдичимо з Юрком.
Hoakina
124 Марина (Hoakina)   • 17:22:27, 13.03.2016 [Материал]

На 124. Ножі почалися, коли Росія визнала геноцид вірмен. Тепер загострення тільки. Ви такий самозакоханий, що почали втрачати кваліфікацію.
TarasS
139 Тарас (TarasS)   • 19:04:19, 13.03.2016 [Материал]

Ножі почалися, коли кацапи почали залітати на територію Туреччини і турки збили літак. Марино, досить маячні. Росія визнала геноцид ще 1915 р. Після цього більшовики знюхалися з кемалістами і подарували туркам Західну Вірменію. Держдума ще раз "визнала" геноцид 1995 р. За двадціть років ЖОДНОГО меморіалу в РФ не побудовано. Це факти.

Про що ми сперечаємося?
Mira
146 Irina (Mira)   • 20:15:02, 13.03.2016 [Материал]

На 140.
1.В Ростове-на-Дону 24 апреля 2015 был открыт Мемориал памяти жертв Геноцида армян. Памятник выполнен по заказу РРОО «Нахичеванская-на-Дону армянская община»
2.В Москве на Олимпийском проспекте открылся мемориал, посвященный 100-летию геноцида армян в Османской империи
3.В Балашове 13/11/2015 открыли памятник, посвященный 100-летию геноцида армян. Памятник и прилегающую к нему зону отдыха облагородили представители армянской диаспоры, проживающие в Балашове. По сообщению администрации, всего таких семей в Балашове проживает более 500.
Так что ты ошибся!!!Всезнайка ты наш))
Геноцид армян признан и осуждён многими странами мира и влиятельными международными организациям. Первым геноцид армян официально признал и осудил Уругвай (1965 г.). В 1984 Международный Гаагский трибунал, в 1987 — Европейский Союз, [5] Европарламент, [6] Подкомиссия ООН по предотвращению дискриминации и защите меньшинств, Всемирный совет церквей и т.д. [7] Геноцид армян официально признали и осудили Франция, [8] Италия, [9] Германия, [10] Бельгия, [11] Швеция, [12] Нидерланды, [13] Швейцария, Россия, [14] Польша, [15] Литва, Греция, Кипр, Словакия, Аргентина (2 закона, 5 резолюции), Венесуэла, Канада (1996, 2002, 2004), Ватикан и ряд других государств. В некоторых странах ЕС за отрицание исторического факта геноцида армян внесена уголовное ответственность (от штрафа 45 тыс. евро, до 1 года лишение свободы). 40 из 50 штатов США официально признали и осудили геноцид армян, а также объявили 24 апреля Днём памяти жертв геноцида армянского народа. Аналогичные решения приняли Уэльс и Австралия.
Признание геноцида армян является обязательным условием для вступления Турции в ЕС.
TarasS
164 Тарас (TarasS)   • 19:13:15, 14.03.2016 [Материал]

Ірино, вийди заміж за Армена Міграняна і будь щасливою. :)

Для мене вірмени ТАКІ Ж небажані мігранти, як азербайджанці, узбеки, таджики, китайці, в'єтнамці, малайзійці тощо. Ми їм НІЧОГО не винні. Вони не мають права НІЧОГО вимагати від Житомира та України. Крапка.
Mira
72 Irina (Mira)   • 14:13:05, 13.03.2016 [Материал]

На 37.*Марино, вітаю: ви з ватницею швидко знайшли спільну мову.* Да у нас с Мариной есть разногласия по некоторым вопросам,но если по другим вопросам наши мнения совпадают,то почему бы ее не поддержать?И это нормально.Нельзя к человеку плохо относиться и клеить ему ярлык если в чем-то с ним не согласен,надо оставаться людьми прежде всего.
Юрко
66 Градовський (Юрко)   • 13:52:38, 13.03.2016 [Материал]

Створюйте петицію - підпишу негайно. Я проти будь яких попів.
Mira
74 Irina (Mira)   • 14:21:18, 13.03.2016 [Материал]

Та понятно,что ты против попов,ты только за ксендзов.
Юрко
86 Градовський (Юрко)   • 14:51:47, 13.03.2016 [Материал]

І проти ксьондзів в т.ч. Це одне й те ж.
Sandra
75 Sandra (Sandra)   • 14:27:53, 13.03.2016 [Материал]

По-перше в нас країна з вільним віросповіданням. По-друге католицизмі православ'я-це два напрями християнства. Не плутайте. Тим паче пам'ятник встановлений на території костелу. Нехай пам'ятник вірменському геноциду встановлять на території вірменського посольства і питання зняте.
Mira
79 Irina (Mira)   • 14:36:18, 13.03.2016 [Материал]

1.В Украине 75% православных.И я прекрасно знаю,что католицизм это одно из направлений христианства.
2.Почему тогда памятник Папе не поставили на территории польского посольства?
3.Надо быть терпимее к другим людям
Юрко
88 Градовський (Юрко)   • 14:52:28, 13.03.2016 [Материал]

Вимагай перенести.
Sandra
89 Sandra (Sandra)   • 14:52:50, 13.03.2016 [Материал]

Откуда такая статистика?
Вот я против памятника геноциду армян и я выражаю свой протест, а где были Вы, когда устанавливали памятник Войтыле?
Mira
104 Irina (Mira)   • 15:21:33, 13.03.2016 [Материал]

Статистика из интернета,почитайте иногда,полезно.
Sandra
106 Sandra (Sandra)   • 15:37:17, 13.03.2016 [Материал]

По данным на 2006 год религиозная структура населения (в процентах): УПЦ КП — 14,5; УПЦ МП — 10,5; Украинская греко-католическая церковь — 5,0; Украинская автокефальная православная церковь — 1,8; Римско-католическая церковь — 1,6; протестантизм — 1,8; ислам — 1,2; иудаизм — 1,1; буддизм — 1,1; прочие религии, внеконфессиональные верующие, неопределившиеся верующие — 40,8; неверующие и неопределившиеся в наличии веры — 20,63
О каких 75% вы пишете??? Не думаю, что за последние 10 лет все массово двинулись в православие.
TarasS
118 Тарас (TarasS)   • 16:41:43, 13.03.2016 [Материал]

Все правильно, більша частина українців - атеїсти та агностики.
Hoakina
126 Марина (Hoakina)   • 17:32:09, 13.03.2016 [Материал]

На 128. Поки вмирать не прийде час.
Mira
119 Irina (Mira)   • 16:42:00, 13.03.2016 [Материал]

Согласно результатам исследования, проведенного в феврале 2015 года группой социологических компаний – РЕЙТИНГ, SOCIS, Центр Разумкова и КМИС, большинство опрошенных украинцев считают себя верующими-христианами.
74% жителей Украины считают себя православными, 8% – греко-католиками, по 1% – римо-католики и протестанты (евангельские христиане). Просто христианами себя считают почти 9% опрошенных, не относят себя ни к одному из религиозных вероисповеданий 6%, а еще 1% респондентов затруднились с ответом.
Юрко
136 Градовський (Юрко)   • 18:22:39, 13.03.2016 [Материал]

Мабуть, Руская вєсна публікувала))
Hoakina
82 Марина (Hoakina)   • 14:47:31, 13.03.2016 [Материал]

На 80. А територія костелу - не Україна?
Юрко
95 Градовський (Юрко)   • 15:00:37, 13.03.2016 [Материал]

Мда, московські гроші роблять чудеса)
Mira
105 Irina (Mira)   • 15:28:58, 13.03.2016 [Материал]

Вот именно,что московские.Своими высказываниями ты только делаешь все,что порадовать Россию очередными нацистскими речами.
Юрко
113 Градовський (Юрко)   • 16:07:51, 13.03.2016 [Материал]

Сценарій був трохи інший. Рішення про будівництво мали показати Ердогану пере зустріччю з Порошенком.
Tasha27
169 КаПеЦ (Tasha27)   • 00:38:33, 24.03.2016 [Материал]

Кстати памятник Папе Поляки и в Торонто поставили)
Юрко
61 Градовський (Юрко)   • 13:30:32, 13.03.2016 [Материал]

Тоді ще петицій не було) Може ти недозволила ставити Кременицького, Падеревського, Пілсудського?
1-10 11-13
Оголошення на ЖЖ інфо: