Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Svoboda1991 » 2011 » Сентябрь » 25
Svoboda1991 У Києві відбулися Урочисті збори з нагоди 20-річчя ВО "Свобода"

Svoboda1991


Оценка: 2.9/5 Голосов: 12

У Києві відбулися Урочисті збори з нагоди 20-річчя ВО "Свобода"

24.09.2011, 23:31:27 2772 2.9 32

24 вересня 2011 року у столичному Палаці культури КПІ розпочалися Урочисті збори Всеукраїнського об'єднання "Свобода" "20 років вірності. 20 років боротьби". На захід зібралися понад 1700 учасників.

Після вступного слова лідера ВО "Свобода" Олега Тягнибока було відслужено молебень, який провели представники трьох українських церков – Української православної церкви Київського патріархату, Української Автокефальної церкви та Української Греко-католицької церкви.

Архієпископ Харківський і Полтавський УАПЦ Ігор Ісіченко у своєму благословенні зазначив: "Ми є громадянами незалежної держави, держави, яка має служити своєму народові, а не жменці осіб, які задовольняють свої власні інтереси. Благословляю вас для доброї праці, довгого служіння своєму народові!".

Отець УПК КП Григорій (Большаков) зазначив: "Суспільна криза настає тоді, коли ми втрачаємо здорову національну віру! Я бажаю вам бути щирими, цілісними, любити свого ближнього і самих себе! І в цій любові шукати наснаги для боротьби! І тоді перед вами не встоять мури загроз і перепон".

"29 вересня 1991 року у Львові відбулися збори ініціативної групи зі створення Соціал-Національної Партії України. 13 жовтня на установчому з'їзді нашої партії були присутні усього кількадесят активістів. 16 жовтня 1995 року СНПУ-"Свободу" було офіційно зареєстровано Міністерством юстиції Україні.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/zal.jpg[/img]
Сьогодні у цій залі – тисячі людей, і це лише делегати", – цими словами голова Всеукраїнського об'єднання "Свобода" Олег Тягнибок привітав учасників Урочистих зборів, присвячених 20-річчю партії, що саме зараз відбуваються в актовій залі Національного технічного університету "Київський політехнічний інститут".

"Очевидно, що "Свобода" є тою політичною силою, що постійно росте й розвивається. Адже це є сила ідеологічна, послідовна. Ми не є партією "облич", прем'єрів, президентів. Натомість, ми є партією великої мети – побудови Української Соборної Самостійної Держави на засадах соціальної і національної справедливості".

На підтвердження динамічності сучасного політичного світу й актуальності програмових засад ВО "Свобода" Олег Тягнибок зауважив: буквально напередодні Верховна Рада України запровадила норму біометричного контролю. "Ще 2006-го у "Програмі захисту українців" ми задекларували норму біометричного контролю при голосуванні в Парламенті. За це ЦВК хотіла зняти нас з реєстрації на виборах. Це все свідчить про те, наскільки динамічною є українська політика, й наскільки своєчасно "Свобода" реагує на її виклики".

Завершуючи вітальне слово, лідер "Свободи" підкреслив: "Наші вороги біснуються, бо вони чудово усвідомлюють: за нами правда та ідея, і ми їх обов'язково переможемо! Саме на "Свободі" лежить велика відповідальність побудови Великої України, і ми її неодмінно побудуємо!".

Після цього учасники урочистих зборів заспівали Державний славень України.

Наступним до слова лідер ВО "Свобода" запросив письменника, дослідника, політика й побратима свободівців Романа Коваля. Він заявив: "За ці 20 років кожен з нас переконався, як багато в українському народові тих, які щось роблять, загорівшись, а потім десь зникають… Як мало в українському народові "стаєрів".

Вчора намагався згадати, з ким я починав в 89 році боротьбу, і хто зараз залишився в українському визвольному русі? Одиниці. І от саме у Всеукраїнському об'єднанні "Свобода" найбільше тих "стаєрів" українського визвольного руху. Звичайно, я би назвав прізвище Олега Тягнибока, Олега Панькевича, Андрія Вітіва, Левка Мартинюка, Олега Куцина, Андрія Міщенка та й ще не одного достойного козака. Я цих тоді ще хлопців знав молодими, завзятими, задиркуватими, часом і нахабними… я пригадую деякі заходи, тоді в мене аж дух захоплювало від того, як вони кидаються. Зараз, це вже політики зрілі, яким є що згадати, й про яких буде що згадати. 20 років ці козаки залізної дивізії української повстанської армії засівали нашу ниву зернами волі і завзяття. Тепер – ці зерна сходять. Й особливо це видно, коли дивишся в цей зал! А за залом ще значно більше ваших товаришів. Наближається час жнив, було би дуже добре щоби врожай збирали ті, хто засівав. Слава залізній гвардії ВО "Свобода" і тим, кого вони спонукали до чину. Перемог вашій організації!".
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/4.JPG[/img]
Богдан Бенюк, заступник голови ВО "Свобода" з питань зв'язків з українцями з-за кордону, відзначив: "Мені надзвичайно приємно, що кожна душа, присутня у залі, спокійна: і за своїх опонентів, і за вплив за інші душі, бо є головне - спокій за свою міць.

"Щоб було море, потрібно багато краплин, але достатньо кілька краплин, аби воно вийшло з берегів" – казав Василь Симоненко.

Свята, подарована Богом наша земля, має й надалі дарувати нам свою любов і багатство.

Попереду у нас – боротьба й перемога. Найважливіші слова сьогодні - Віра, Надія, Любов!".

Виступаючи перед учасниками зборів, представник "Свободи" в Австрії Віталій Прошкін зазначив: "Сьогодні свято – 20-річчя ВО "Свобода". 20 років вірності, 20 років боротьби… Висловлюю глибоку вдячність тим, хто два десятки років тому стояв у витоків партії і високо здійняв прапор українського націоналізму. Завдяки цим людям маємо сьогодні свято. Зі святом вас!
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/proshkin.jpg[/img]
Сьогодні "Свобода" – на вістрі боротьби проти антинародної влади. На вістрі економічної, соціальної, ідеологічної боротьби. Нагадую, що ще в липні 2009-го ОБСЄ у своїй резолюції поклала провину за розпалення Другої світової війни однаково на нацистський та комуно-большевицький режими. Європа визнала ці ідеології однаково відповідальними за тортури і репресії. Хіба можуть винні в розв'язанні найстрашнішої в історії людства війни бути героями?

Так само ОБСЄ закликала відзначати 23 серпня – роковини "Пакту Гітлера-Сталіна" 1939 р. – Днем пам'яті закатованих тоталітарними режимами. Влада України, чий народ найбільше постраждав від злочинів цих режимів, ігнорує думку цивілізованої Європи. Ба більше: щороку 23 серпня в Харкові відбувається шабаш під назвою "Дєнь освобождєнія". Звільнення від одного окупанта й завоювання іншим? Маємо дати справедливу оцінку діям прямих нащадків злочинного комуністичного режиму. Правда – на нашому боці, і ми обов'язково переможемо!".

Один із ключових авторів проекту свободівської Конституції професор Олександр Шевченко:

"Свобода" пройшла великий і довгий шлях. Підсумовуючи 20 років діяльності, я хотів би сказати і про перспективи. Ситуація в Україні надзвичайно складна. Парламентські партії остаточно дискредитували себе. "Свобода" може раптово й несподівано для багатьох посісти одне з провідних місць у політиці України – перемогти на виборах. За партію проголосують патріоти, але ми також спираємося на широку масу виборців – селян і робітників. Ідеї нашої Конституції необхідно популяризувати, аби залучити і робітників, які мають брати участь у розподілі прибутку. Крім того, ми – єдина політична сила, котра веде мову про необхідність запровадження принципів народовладдя. У нас багато роботи. Тож, зичу усім нам наснаги!".

Лідер гурту КОМУ ВНИЗ Андрій Середа:

"Українець – означає людина. Людина – означає українець. Це – слова-синоніми, це – аксіома.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/sereda.JPG[/img]
Ми, гурт КОМУ ВНИЗ, прибули сюди, керуючись егоїстичним бажанням – побачити на невеликій, порівняно з розмірами України, території найбільшу щільність щирих українців. Це велика честь.

Зі святом вас, брати і сестри!".

Голова ВО "Свобода" Олег Тягнибок подарував КОМУ ВНИЗ запис першого сольного концерту, який відбувся на запрошення СНПУ (назва ВО "Свобода" до 2005 року) у Львові".

Заступник голови ВО "Свобода" з питань закордонних зв'язків Тарас Осауленко зачитав привітання від партій-учасниць Альянсу європейських національних рухів. Привітання надійшли від голови Альянсу Бруно Голніша, очільників партій "Фіама трикольоре" (Італія), "Атака" (Болгарія), Шведської національно-демократичної партії , Британської національної партії, Республіканського громадянського руху Іспанії, Національного Фронту (Франція). Після виступу гостей Урочистих зборів на великому екрані розпочався показ фільму про діяльність ВО "Свобода". У перерві в холі Палацу культури КПІ українські автори проводитимуть автограф-сесії.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/osaulenko.jpg[/img]
Зокрема, презентуватимуть свої книги та спілкуватимуться з читачами голова Історичного клубу "Холодний Яр" Роман Коваль, свободівець Сергій Коваленко, котрий нещодавно видав свою історичну розвідку про постать Івана Богуна, Член Політради ВО "Свобода" мовознавець Ірина Фаріон. Також учасники Урочистих зборів матимуть змогу поспілкуватися із лідером гурту "Тінь Сонця" Сергієм Василюком.

Після показу фільму ""Свобода" - 20 років боротьби. 20 років вірності", до слова були запрошені його автори: Олег Манчура та Ростислав Мартинюк.

"Я за фахом історик. І, працюючи з цим матеріалом, я мав можливість доторкнутися до історії, бачити революції, зміни в суспільстві.

У вас попереду ще дуже багато. Хочу вам сказати: не будьте теплими. Будьте або холодними або гарячими!", - зазначив Олег Манчура.

Також під час перерви свободівцям було запропоновано переглянути виставку про діяльність кожної обласної організації ВО "Свобода" за всі роки діяльності та послухати квартет музикантів., які виконували класичні твори.

Ведучий урочистих зборів Олег Тягнибок після закінченні перерви, навів паралель між Україною та людським організмом: "Націоналізм – це нервова система. Йому притаманні і всі проблеми нервової системи, ба навіть нервові розлади. Але без нервової системи не виживе жоден організм. Без нервової системи не виживе Україна".

Першим з очільників "Свободи" до слова було запрошено заступника голови ВО "Свобода" з ідеологічних питань Олександра Сича.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/sych.JPG[/img]
Він, зокрема, заявив: "20 років Україна в серці кожного з нас. Наша політична сила пройшла усі щаблі становлення новітньої української держави. ГКЧП, акція "Україна без Кучми", революція 2004 року… Ми були в горнилі тої боротьби, і ми зберегли своє лице.

Комуністи Кравчук, Кучма – "каліфи на годину". Вони згинули, як і їхні чисельні "партійки". А ми залишилися. 20 років ми у боротьбі, етапи якої – наступ, оборона, мобілізація, прорив. У цій боротьбі нас живить національна енергетика – вона є тим "пальним", яка дає нам прискорення.

20 років – тільки початок шляху. Перебуваємо у процесі перманентної національної революції. У 2004 році ми відчули піднесення, і такі піки з'являтимуться до того часу, допоки не буде реалізовано ідею становлення Української соборної самостійної держави, де панує соціальна і національна справедливість. Ми її досягнемо. Психологію переможця формує велика ідея – ідея великої української України. Наш світогляд – український націоналізм. Наша програма – Програма захисту Українців. Ми йдемо до цілі, ламаємо перепони і загрози. Символом національної епохи вже незабаром може стати донцовська вовчиця, яка долає все на своєму шляху,"прогризає" їх.

Націоналізм завжди був авангардом, "спецназом", який першим іде у бій. І наше завдання – вижити в бою і досягнути цілі. Якщо загинемо – прийде другий ешелон нацдемів, а за ними – "тилові шури", які тримають ніс за вітром.

Покоління Миколи Міхновського жертовно боролося за українську державу, але коли вона поставала – їх нищили, не визнавали, не допускали вчорашніх борців до влади. Тому наше завдання – творити українську державу і керувати нею. Успіх у боротьбі!

Вітаючи делегатів та гостей урочистих зборів, заступник голови ВО "Свобода" з питань дисципліни, голова Волинського обласного осередку партії та депутат Волинської обласної ради Анатолій Вітів згадав про перші дні, місяці та роки життя партії: "Дивлячись на вас, молодих, мені щемить серце. Бачачи хлопців, активістів, бійців, згадую себе у вашому віці…
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/vitiv.jpg[/img]
Тоді, 20 років тому в нас була Ідея. "Україна мусить бути національною державою". Ми прийшли це робити. Рухали нами Ідея і Віра. Ми були й залишаємося свідомими того, що без ідеї ми швидко скотимося до націонал-демократії. Демократія, як довела історія незалежної України, – це аморфність безвідповідальності вчинків та безхребетності характеру. Натомість націоналісти – це нерв Нації, що жорстко реагує на всі виклики життя. У цій залі нас понад півтори тисячі людей, 20 років тому нас було в 100 разів менше.

За ці роки ми стали звірами, повсякчас готовими до боротьби. На початку 90-х ми боролися із зовнішньою окупацією, проте країною опанувала внутрішня окупація. Невідомо, що гірше. Ворог дивиться на Україну як на територію, де немає нічого святого. Вони є етнічно неукраїнцями. Що дороге нам – їм чуже, вороже. Тому маємо такого прем'єра, україножера Міністра освіти й науки…

В нас має бути Віра, аби перемогти Орду, і ми її переможемо! Сьогодні як ніколи актуальним є питання "Якщо не ми, то хто?". За нами немає інших партій.

Чому вони – наші вороги – бояться нас? Ми – не лише чужі їм ідеологічно, але й чужі на рівні мислення. Вони – це тотальні "тушки". Нас же неможливо нагнути, адже лише націоналісти мають внутрішній стрижень. І нами має рухати Віра в нашу справу, Віра в нашу перемогу, аби бути гідними життів, відданих за Україну. Хтось скаже, що тяжко зараз боротися за Україну. Так, нас пресують. А як було їм, борцям 1930-50-х рр.? Їх не пресували, в них стріляли. І вони не зламалися. Це і є велич духу українського націоналізму. Не втратьмо його!"

Вітаючи присутніх, голова Тернопільської обласної ради, керівник обласної організації Всеукраїнського об'єднання "Свобода" Олексій Кайда зазначив: "Всеукраїнське об'єднання "Свобода" – чи не єдина політична сила, що може похвалитися 20-літньою історією. 20 років політичної та ідеологічної боротьби, 20 років відданости ідеалам Дмитра Донцова, Євгена Коновальця та Степана Бандери. "Ідеї рухають боротьбу, боротьба творить кадри, а кадри несуть ідею в народ", – казав Степан Бандера. "Свобода" упродовж усіх цих років не змінила ідеї – саме тому не зазнала розколу. Інші ж цим похвалитися не можуть. Хоча більшість із них теж борються за Україну, боротьба, позбавлена ідейного наповнення і духу, сходить нанівець або ж перетворюється на фарс.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/kayda.jpg[/img]
Я є свободівцем вже 18 років і пишаюся цим. Це – наша спільна боротьба. А Україна – наша спільна відповідальність. Ми переживаємо 20-річний період становлення державности. Наш обов'язок – побудувати справді українську державу на засадах соціальної та національної справедливости. Аби кожен українець міг почуватися достойно у своїй, Богом даній країні. Наснаги у подальшій боротьбі та перемог. Слава Україні! Слава її Героям!".

Голова Львівської обласної ради, заступника голови ВО "Свобода" Олег Панькевич

Сьогодні хвилюючий день. У цьому залі панує особлива атмосфера Великої України Дніпра, Степу, Карпат… Тут ми відчуваємо особливу атмосферу – несімо її до людей.

Є люди, які в партії 20 років, є ті, котрі 2 місяці. Зв'язок ветеранів партії та новачків символізує нашу справу.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/pankevych.jpg[/img]
Пригадую перші з'їзди… Пригадую, коли з'явилися представництва в більшості областей… Сьогодні нас багато, ми набагато сильніші. Нам багато треба навчитися, багато що змінити в собі. І ми мусимо це зробити. Ті, кого немає в залі – спитають з нас. Їхнє питання може бути дуже болючим. Гордий тим, що в Свободі. Гордий, що немає продажності. Гордий за 9 травня 2011 року. Нас чекають випробовування та перемоги!

"Справедливість, відповідальність, порядок – це гасло, з яким йшла на вибори до Тернопільської міськради команда Всеукраїнського об'єднання "Свобода". Саме цього бракувало Тернополю тоді і бракує Україні сьогодні. На початку нашого шляху ми зіткнулися з великими боргами, зневірою людей через хронічні невиконання обіцянок попередниками. Єдине, що в нас тоді було – команда фахівців і детально продумана програма з чіткими термінами виконання за кожним пунктом. За цим планом ми рухаємося сьогодні крок за кроком". Цими словами розпочався виступ свободівця, міського голови Тернополя Сергія Надала на Урочистих зборах з нагоди 20-річчя ВО "Свобода".

"Зокрема, однією з перших на порядку денному "Свободи" стала сфера ЖКГ, про яку зазвичай політики згадують тільки перед виборами. Комунальна галузь у Тернополі роками не знала змін і повністю відповідала совєцькому зразку. Сьогодні ця галузь у місті повністю модернізується. До початку опалювального сезону у всіх школах Тернополя встановлять індивідуальні теплові пункти, нарешті втратила актуальність "сміттєва проблема" – триває ефективна робота зі спорудження сучасного сміттєпереробного підприємства. Оновлення дитячих майданчиків, упорядкування дворів відбувається повним ходом. Ремонт доріг, дахів – проблеми, які розв'язуються в міру надходження коштів.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/nadal.jpeg[/img]
Освіта, наука, медицина – пріоритетні напрямки нашої діяльности. І це не просто слова. У Тернополі відкрито навчальний заклад християнського спрямування, при лікарнях функціонують кабінети з найсучаснішими методиками та пристроями діагностики й лікування.

Ми робимо все, аби відновити довіру людей до влади і віру в те, що Тернопіль вийде на рівень розвинених європейських міст.

Маючи більшість у міській раді і можливість ухвалювати рішення, ми постійно прагнемо діалогу з людьми. Запроваджено практику громадських рад, які задіяні в усіх основних галузях міста. Я особисто спілкуюся з тернополянами, здійснюю об'їзди районів міста, щоби бачити, де є проблеми і згодом взятися за їх розв'язання. Адже зворотній зв'язок влади і громади – це те, без чого неможливе ефективне управління містом.

Попереду ще багато справ, які вимагають копіткої праці. Однак маємо і чим пишатися – цього року в Тернополі відбувся Чемпіонат Європи з водно-моторного спорту. Це дало змогу показати Тернопіль як сучасне місто з великими перспективами. Подібні заходи відбуватимуться на нашому ставі щорічно. І не лише змагання європейського рівня, а й світові чемпіонати. Це стане поштовхом для модернізації провідних галузей, економічного зростання міста, розвитку туризму. Поетапна реалізація планів "Свободи" у міській раді вдихне нове життя в Тернопіль", – зазначив у своїй промові свободівець Сергій Надал.

Член Політради ВО "Свобода" Ірина Фаріон свою промову розпочала з віршу:
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/farion.jpg[/img]
"Лякає не поразка, а перемоги нагота.

Політика – не казка, а спідня нагота.

Політика – людиносутність падінь і злетів чар.

То магістраль, то яма, то попросту обвал.

Політика – то люди – дурні, розумні, злі.

То сув'язь із облуди, то пошук уві млі.

Політика – то виклик, характеру, ідеї тьмі,

Вона нас об'єднала як друзів у корчмі.

Аби лиш не сп'яніти у леті до мети,

Аби не розгубитись у буднях суєти.

Аби зостатись вільним з собою і в собі.

Пройти по линві часу як витязі мети.

Лякає не поразка, а перемоги нагота.

Ми підійшли з вами, шановна громадо, до цієї рубіконової межі, коли пекельним вогнем перемога дихає нам в обличчя. Як ми поведемося, як ми приймемо її величність Перемогу у своє серце, у свій розум, у свою душу? І не вмію я про це сказати напевно. Але я знаю: ця перемога неминуча, тому що надто багато життів за неї віддано. Часом, коли я внутрішньо някну, або, як кажуть галичани – нєкну, я відразу іду в тюрму на Лонського, й веду туди із собою студентів, і моментально заряджаюся. Тому, на краю цього рубікону, який дихає на нас вогнем, вогнем – позитивним, вогнем – життя, мусимо тверднути на сталь.

А тепер – трошки прози. Буквально три тези для роздумів.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/3.JPG[/img]
Перша: націоналізм в останню чергу – ідеологія, у першу чергу це – закони природи. Хочеш вигнати природу через двері – вона повернеться через вікно. Що більше цю природу спотворюють, то стрімкіше вона рветься до сонця. Що брутальніше "асфальтують" нашу внутрішню природу бути собою і неповторним, то навальніше вона пробиває цей "асфальтовий каток". Повторюю ще раз: націоналізм – в останню чергу ідеологія. У першу чергу – це закони людської природи вільної людини. А рабів завжди буде більше.

Теза друга: ми в останню чергу – партія, передусім ми – це ідея. Її спотворюють, "модифікують", вона випростовується й знову рветься до його величності – Сонця. Ми в останню чергу люди. Ми в першу чергу – українці. Геніїв знищити неможливо, хіба – спотворити.

До рубікону підійшли найближче. Найбільше потребуємо сил,

Усіх слабких облишмо – не підтинаймо крил.

Думаймо про внутрішню люстрацію, пам'ятаймо, що кількість не дає якости. Зростаймо внутрішньо, морально, духовно, інтелектуально, не будьмо занудами, не повчаймо один одного, не даваймо один одному завдань, впрягаймося в плуга самі. І якщо хтось побачить, як ви тяжко гаруєте – він почне гарувати на своєму полі.

Але сьогоднішнє свято має присмак гіркоти. На цій сцені немає маестро – нашого головного духовного натхненника Юрія Герасимовича Іллєнка. Поаплодуймо його духові!".

У своєму виступі Олег Тягнибок наголосив, що ВО "Свобода" – єдина чинна партія з такою багатою історією: "Немає вже партій, що з'явилися до 1991 року. Немає у "вищій політичній лізі" їхніх лідерів. Сьогодні є партії-одноденки лідерського штибу. Є партії, як я кажу, 2000-х років. Окремо від них стоїть "Свобода".
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/tiahnybok.jpg[/img]
Кістяк "Свободи" нині – це молоді люди, дух яких живить Українська Ідея. Можемо пишатися тим, що в партії немає зрадників-"тушок". Натомість є ідеологічний стрижень, відповідальність перед Нацією… Опоненти закидають, що ми лише про ідеологію й говоримо. Що таке ідеологія? Це стратегія нашої діяльності, наш план дій, проект Національної Конституції від ВО "Свобода", Програма захисту українців, повсякденні заяви, звернення тощо. Це є те, якою ми бачимо майбутню державу. У цій мрії наша реальна мета – побудова могутньої, сильної, великої національно й соціально справедливої України. Про Ідею Нації свободівці уперше заговорили 1991 р. – тоді нас спробували зацькувати. Сьогодні про національну ідею говорять всі, кому не лінь – і влада, і т.зв. "демократична опозиція".

Ми прагнемо будувати суспільство заможних, гордих від усвідомлення своєї приналежності до українства людей. Ми воліємо будувати державу національну по суті, таку, що захищатиме українців всередині та ззовні. Втілення цієї мети можливе лише в щоденній боротьбі. Не здобувши владу в державі, націоналісти не зможуть реалізувати "Програму захисту українців". Подивіться: праця наших депутатів в органах місцевого самоврядування – це титанічна праця. Робота заради ідеї, заради високої мети…

Ми створили партію революційну, антирежимну, антисистемну та антидогматичну". Ми обов'язково виживемо в умовах тиску влади та замовчування в мас-медіа".

Олег Тягнибок додав: спілкуючись із побратимами, йому інколи особисто доводиться спростовувати деякі ілюзії: "Наслухались свободівці про рейтинги, та й гадають, що можна спочивати на лаврах. Або став хтось депутатом, і міркує, що тепер нічого робити не треба.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/5.JPG[/img]
Затямте: на нас чекає каторжна робота. Найперше – протягом року, що лишився до парламентських виборів. У цих умовах "Свобода" стане силою, що переможе не товстими сумами, а своєю програмою. Програємо, якщо розслабимося хоч на секунду".

На разі є 4 проекти закону про вибори-2012 – свободівцям варто знати всі, адже від того залежатимуть правила гри… Перший – проект Лавриновича – 50/50 (пропорційно-мажоритарна система): у цьому проекті пропозиції "Свободи" не враховано – оприлюднення біографій кандидатів, національності, судимостей тощо. Дуже важливо – не враховано справедливу процедуру формування ДВК. Отже, ми не зможемо рахувати голоси, а значить – запобігти фальшуванням результатів. Також закону про 100% "мажоритарку", коли виборці спершу голосуватимуть за партії, а тоді вже рахуватимуть – хто з партійного списку піде у парламент. Але вони можуть залишити і старий закон про вибори.

Ми не є учасниками цієї "гри". Але ми повинні над усе вести партійну розбудову, продовжувати завойовувати авторитет в української громади.

Сьогодні політика – це для них величезний бізнес. Ми протиставляємо "грошовим мішкам" своє бачення моделі національної держави.

У суспільстві поширюється соціальний протест. Ми працюємо, захищаючи не лише національні ідеали, ми акцентуємо увагу також і на соціальній проблематиці. Ми стали єдиною силою, яка реально ініціює референдум з недопущення торгівлі українською землею. Також ми провадимо роботу проти Податкового, Житлового кодексу, наші депутати боронять інтереси соціально незахищених верств населення.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/1.JPG[/img]
Українське суспільство потребує не просто зміни одного кандидата на іншого. Воно потребує зміни системи влади, відчуття перспективи.

Зауважте, за 20 років народилися понад 10 мільйонів українців та українок – це чверть населення нашої держави. Це діти, які народилися вже не в совєцькій імперії. Їхній світогляд геть інший. Вони вже не хочуть іншої держави, і ми маємо їм у цьому допомогти.

"Свобода" як політична сила, яка категорично заперечує компроміс політичного співбуття з владою – стає реальною політичною силою, котра може протистояти цій владі".

Олег Тягнибок також окреслив коло завдань на майбутнє:

"Зміцнивши організаційні структури, здобути першу націоналістичну фракцію у ВР.

Ми зможемо формувати більшість у ВР з іншими політсилами, що не співпрацюють із чинною владою.

Ми будемо боротися за посаду Голови Верховної Ради.

Перед тернопільськими виборами соціологи нам давали 3-5%. І коли ми на обласній конференції заявили, що принаймні 40 наших кандидатів стануть депутатами і ми боротимемося за посаду голови облради – наші опоненти лише підсміювалися. І дійсно, ми помилилися – "Свобода" здобула не 40, а 50 місць.

Ті успіхи, які ми зберегли на Західній Україні, ми маємо поширити. Нам вже недостатньо мати найбільшу фракцію. І успіх областей Галичини, які очолили свободівці, має на наступних виборах поширитися на центральні та східні області України. Наголошу, що для нас депутатство не є самоціль. Це лише засіб, який ми використовуємо, аби розбудувати омріяну нами державу. Верховна Рада – це трибуна, через яку ми можемо поширювати та втілювати наші ідеї. Парламентський мандат – це засіб, завдяки якому ми зможемо розвивати і нашу партію.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/2.JPG[/img]
Ще одне завдання – це виконавча влада. Нам потрібні міські голови, через яких можна формувати свободівські виконавчі структури, які діятимуть на користь українському суспільству.

Наступний етап – президентські вибори, де ми маємо виставити свого кандидата. Навіть якщо наш кандидат не вийде до другого туру, ми можемо вести мову про підтримку іншого кандидата, за умови що цей представник підтримає нашого кандидата на посаду голови ВР.

Парламент 2017 року має засвідчити тотальну владу "Свободи" у Верховній Раді.

"Свобода" є партією постійного самоствердження українців. Ми закликаємо українців до боротьби за соціальну і національну справедливість, крокуючи у 100-тисячній колоні.

"Свобода", ровесниця Незалежності – єдина політична сила, котра зберігає вірність ідеї. Наше об'єднання – згуртована й загартована сила. Ми можемо боротися з упевненістю, гідністю й гордістю за пройдений шлях, і можемо з упевненістю дивитися у майбутнє. Єдиний шлях для України – це перемога націоналізму.

20 років вірності – 20 років боротьби. Попереду – наша українська звитяга!".

Після виступу голови ВО "Свобода" розпочалася церемонія нагородження цінними подарунками. Першими були нагороджені золотими значками Ірина Фаріон, відповідальний за відзначення 20-річчя ВО "Свобода" Олег Гелевей та свободівці, які є членами партії з 1991 року.
[img]http://dl.dropbox.com/u/2571243/XX%20rokiv/n2.jpg[/img]
Також посмертно були нагороджені ветеран організації Михайло Мельник, нещодавно загиблий активіст Київської міської організації Роман Воловник та один з ідеологів партії Юрій Іллєнко.

Крім цього було вручено декілька сот грамот до 20-річчя ВО "Свобода".

Після нагородження свободівців піснею привітали співаки Володимир Мельничук та Роман Ковальчук.

Збори закінчилися виконанням гімну "Свободи" та національного славня. Олег Тягнибок закликав всіх зустрітися в Києві на Покрови 14 жовтня.

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 32
Aziat
1 Темуджин (Aziat)   • 09:02:55, 25.09.2011 [Материал]

>Вчора намагався згадати, з ким я починав в 89 році боротьбу,
Маразм косит ваши ряды

>і хто зараз залишився в українському визвольному русі? Одиниці.

Хватит поезда под откос пускать, война давно кончилась.

>Хіба можуть винні в розв'язанні найстрашнішої в історії людства війни бути героями?

Я вот тоже удивляюсь, почему это эсэсовцы герои?

>Лідер гурту КОМУ ВНИЗ Андрій Середа:
"Українець – означає людина. Людина – означає українець. Це – слова-синоніми, це – аксіома.

Это кретинизм.

>В нас має бути Віра, аби перемогти Орду, і ми її переможемо! Сьогодні як ніколи актуальним є питання "Якщо не ми, то хто?". За нами немає інших партій.

Не волнуйтесь, за вами Гуйва. Гуйва вам поможет.

>А тепер – трошки прози.
А когда дискотека?

>Парламент 2017 року має засвідчити тотальну владу "Свободи" у Верховній Раді.
Напульён, не меньше.

Мощь. Боюсь, областных запасов галоперидола на всех не хватит.
Дорогенька
2 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 10:12:55, 25.09.2011 [Материал]

Вчора намагався згадати, з ким я починав в 89 році боротьбу, і хто зараз залишився в українському визвольному русі? Одиниці.

всіх олєжка тягнибакс зачистив вже)
Lisa111
3 Роман (Lisa111)   • 10:47:58, 25.09.2011 [Материал]

"Українець – означає людина. Людина – означає українець"
Логически пролучается, что остальные нации не означают - людына.
"як багато в українському народові тих, які щось роблять, загорівшись, а потім десь зникають… Як мало в українському народові "стаєрів". "
Ищите за бугром своих патриотов, все там. И слово в конце такое славянское, прям вэри вэл.
Из стиха Фарион "Вона нас об'єднала як друзів у корчмі."
Нет, мы не фашисты...Но пивной путч в Германии помним.
Ладно, тут почти над каждым абзацом есть где посмеяться...Не буду время тратить.
Aziat
4 Темуджин (Aziat)   • 11:23:37, 25.09.2011 [Материал]

>Ладно, тут почти над каждым абзацом есть где посмеяться...Не буду время тратить.

Этот опус отражает тяжелую форму свидомости головного мозга. Лечится ампутацией.
Palgor
18 Pavel (Palgor)   • 17:12:21, 25.09.2011 [Материал]

"Не волнуйтесь, за вами Гуйва. Гуйва вам поможет." "Лечится ампутацией".
Да, приветсГуйвы юрку и так помогает. А насчёт ампутации я уже Привету советовал сходить в армию, выразив надежду, что там до ампутации дело не дойдёт, можно будет обойтись более простыми хирургическими методами. Типа внесения благодарностей и корректирующей информации в грудную клетку.
Юрко
8 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:50:14, 25.09.2011 [Материал]

Як казав Остап Вишня, смійтеся на здоров'я.
Sams2
5 Александр (Sams2)   • 11:27:16, 25.09.2011 [Материал]

"20 років вірності. 20 років боротьби"

Это прикол? Борцы, блин. С кем боролись, и как? Да возле памятнику Королеву даже бумажный Табачник разбил вас в пух и прах. Неужели не поняли, что "Сволота" - ноль!
Ах, да! Еще по памятнику в столице молотком постучали. Герои! И главное - не страшно, он сдачи не даст. Зато сколько самомнения, надо же, втихаря ночью молотком по камню стукнули, это же верх мужества!
Мерзость какая.....
Aziat
6 Темуджин (Aziat)   • 11:30:32, 25.09.2011 [Материал]

Боролись с шизофренией. Многие пали в неравной схватке с хитрым и коварным врагом. Но количество поциентов растет. Еще не все потеряно.
Юрко
7 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:49:15, 25.09.2011 [Материал]

Ви, за звичкою, займаєтесь приписками - в Києві по Бланку постукав КУН. Тішить вже те, що Ви зняли звинувачення в пабітіі вєтєранаф.
Aziat
10 Темуджин (Aziat)   • 11:57:50, 25.09.2011 [Материал]

вот вы говорите Бланк, а почему у вашего Тягныбока глаза такие выпученые? У нашего Бланка таких признаков не наблюдается.
Юрко
13 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:30:49, 25.09.2011 [Материал]

А про що це говорить?
Sams2
11 Александр (Sams2)   • 12:17:52, 25.09.2011 [Материал]

Не, не сниму. Национализм - диагноз один на всех. Я понимаю, что у вас там всяких конгрессов и ассамблей развелось, как на сучке блох, и на всех желающих быть "отаманами" уже подразделений не хватает.
Кстати, Бланк - это девичья фамилия твоей бабушки?
Юрко
12 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:30:20, 25.09.2011 [Материал]

КУН не мав і не має жодного відношення до "Свободи", але приємно, що весь національний рух сьогодні асоціюється зі "Свободою", в т. ч. і у Вас. Отже, працюємо ми недаремно. Дякую.
Lisa111
14 Роман (Lisa111)   • 16:02:06, 25.09.2011 [Материал]

Вся дурь со Свободой ассоциируется, так точнее. Недаром работаете.
Юрко
15 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:21:27, 25.09.2011 [Материал]

А в мене вся дурня з Вами асоціюється. І що з того?
Lisa111
17 Роман (Lisa111)   • 16:48:58, 25.09.2011 [Материал]

Ну я не партия и не движение, так что ваше мнение мне до...
На 16: Ну чего, пару-тройку памятников построили. Вот прийдут к власти и превратят страну в сплошной памятник.
Юрко
19 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:21:21, 25.09.2011 [Материал]

Я також не партія і не рух. Тому Ваша мені так само.
Lisa111
23 Роман (Lisa111)   • 19:13:22, 25.09.2011 [Материал]

Я в посту 14 про Свобода писал а не про вас лично. Опять невнимательное чтение...
Sams2
24 Александр (Sams2)   • 19:28:42, 25.09.2011 [Материал]

Это они сделали для себя. не для общества. К тому же эти памятники ничего, кроме раскола мнений не принесли, Так что опять они в минуса залезли.
Sams2
16 Александр (Sams2)   • 16:33:10, 25.09.2011 [Материал]

Это кто там "працює"? Националисты? Ну и где результаты? Я имею ввиду что сделали, а не что разрушили? Хоть собачью конуру или скворечник удалось сделать за ВСЮ историю национализма?
Юрко
20 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:24:51, 25.09.2011 [Материал]

Те, що ви в тупій злобі всіляко паплюжите "Свободу", вже є результат. Тому продовжуйте. Але цікаво, коли націоналісти були при владі?
Palgor
21 Pavel (Palgor)   • 18:09:41, 25.09.2011 [Материал]

І до чого тут влада? Чи проекти "Свободи" мають реалізовуватись лише за державні кошти за умов перебування "Свободи" при владі?
Юрко
25 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:59:01, 28.09.2011 [Материал]

Не лише за державні. Це існують кошти меценатів та інвесторів.
Palgor
30 Pavel (Palgor)   • 23:52:31, 28.09.2011 [Материал]

Які суцільно матимуть канадське та ще якесь закордонне громадянство.
Юрко
31 Юрій Градовський (Юрко)   • 06:19:24, 29.09.2011 [Материал]

А треба ізраїльське та російське?
SteamRoller
32 Михаил (SteamRoller)   • 08:56:54, 29.09.2011 [Материал]

Ни в коем случае, ведь канадцы и немцы желают Украине только добра, в отличие от кровожадных России и Израиля.
Sams2
22 Александр (Sams2)   • 19:13:19, 25.09.2011 [Материал]

Над "Сволотой" все смеются, и не более того. И уж конечно, никто не воспринимает всерьез, потому что и воспринимать-то собственно нечего.
Юрко
26 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:00:21, 28.09.2011 [Материал]

Так. Подивіться, скільки насміялись постів в цих темах.
Sams2
27 Александр (Sams2)   • 20:05:42, 28.09.2011 [Материал]

Ну хорошо, что против "сволоты" уже ничего против не имеешь. Хоть какое-то просветление разума...
Юрко
9 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:52:59, 25.09.2011 [Материал]

А Середа - сильна особистість. Каюсь, раніш недооцінював.
ПривидзГаю
28 Український патріот (ПривидзГаю)   • 20:16:02, 28.09.2011 [Материал]

Бачили це http://www.youtube.com/watch?v=zb4HekidodQ&feature=player_embedded ?
Юрко
29 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:52:05, 28.09.2011 [Материал]

Звичайно. І наживо також.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо