Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » alert » 2012 » Октябрь » 15
alert ЖЕК №3 - продолжение истории

alert


Оценка: 5.0/5 Голосов: 3

ЖЕК №3 - продолжение истории

15.10.2012, 14:24:02 5220 5.0 23


К сожалению дело это очень противное, съедает уйму времени, но..  достали!  Поэтому налаживаем процесс задокументированного общения с ЖЭКом для экономии дальнейшего времени.

Итак, при наличии отсутствия или ненадлежащем качестве услуг, которые Ваш ЖЭК требует оплачивать в полном объеме ежемесячно:

1) В бумажном виде (2 экземпляра, регистрируем в ЖЭКе, копию оставляем себе) вызывается представитель ЖЭКа для составления акта-претензии. В течение следующего рабочего дня.

2) Если представитель не явился (гм.. как неожиданно), берем двух соседей, которые подписывают наш акт - претензию

3) Повторяем шаг (2) необходимое количество раз до конца месяца.

4) В конце месяца составляем заявление на имя начальника ЖЭКа с требованием провести перерасчет по фактическому объему оказанных услуг, если реакции нет - можем делать это сами и обязательно уведомлять об этом ЖЭК. 

Коллекционируем весь документооборот. 

Пока мы находимся на шаге 2)

Примеры заявлений и акта претензий:

1) Вызов представителя:

Начальнику КВЖРЕП №__

_____________________________

____________________________,

як___ мешкає:

м. Житомир,

вул. _________________, дом ____кв.____


телефон:____________________


ЗАЯВА

Повідомляю Вас про те, що за адресою ____________________ в период

с 15 вересня 2012 года по 11 жовтня 2012 года:

  • Наявність води у підвалі

  • В під'їзді вже місяць стоїть неприємний запах;

  • Протягом місяця в під'їзді літає велика кількість комарів;

  • Бетонний козирок над під'їздом постійно вологий, що може призвести до його руйнування;

  • Згнили та потріскалися двері в подвал та внутришні під'їздні двері;

  • Неналежним чином виконується уборка в під'їзді: на полу багаторічні кульки бруду, вікна брудні, павутиння, бруд на підвіконнях та за батареями;

  • 05.10.12 по 11.10.12 уборка під'їзду взагалі не проводилась

  • Розбиті вікна на другому поверсі , завдяки дефектам рам нещільно закриті вікна на другому та п'ятому поверхах.


У зв'язку з цим прошу Вас усунути поломки та забезпечити виконання необхідних робіт, а також протягом робочого дня направити свого повноважного представника для складення та підписання акту-претензії.


11.10.2012 г.


З повагою ______________ /                                                              /


2) Акт - претензия

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ №__________

з приводу предоставлення послуг по утриманню дома, споруд та придомової теріторії


м. Житомир «___________________ » 2012р.

Згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Правилам утримання жилих домів та придомових теріторій, затверджених приказом Госжилкоммунхоза від 17.05.2005 р. № 76 та договором на отримання послуг:

Споживач _____________________________________ висловлює свої претензії Виконавцю КВЖРЕП № 3 з приводу якості предоставлення послуг з утримання дому, споруд та придомової теріторії за наступні відхилення:

  1. Наявність води у підвалі

  2. В під'їзді вже місяць стоїть неприємний запах;

  3. Вже місяць у під'їзді літає велика кількість комарів, незважаючи на заяви мешканців;

  4. Бетонний козирок при вході в під'їзд постійно вологий, що може призвести до його руйнування;

  5. Згнили та потріскалися двері в подвал та внутришні під'їздні двері;

  6. Неналежним чином виконується уборка в під'їзді: на полу багаторічні кульки бруду, вікна брудні, павутиння, бруд на підвіконнях та за батареями;

  7. З 05.10.12 по 11.10.12 уборка під'їзда взагалі не проводилась

  8. Розбиті вікна на другому поверсі , завдяки дефектам рам нещільно закриті вікна на другому та п'ятому поверхах.

«_______» _______________ 2012 р.


Цей акт склали з боку:

Виконавця:                                                           Споживача:

КВЖРЕП № 3                                                       _______________________________

(назва организації) (П.І.Б., підпис)

_______________________________               _______________________________

(посада, П.І.Б. представника, підпис)                    (Адреса)

_______________________________                _______________________________

(Адреса)                                                              ( Телефон)

_______________________________

(Телефон)


У зв'язку з тим , за зверненням

Споживача _________________________ (П.І.Б.)

до Виконавця _________________________ (назва організації) від 12.10.2012 г. ніхто з представників цієї організації в узгоджений срок не з'явився (представник

Виконавця відмовився підписати акт), цей Акт підписали:


Споживач:                                                  Споживач:

_______________________________     _______________________________

(П.І.Б., підпис)                                             ( П.І.Б., підпис)

_______________________________     _______________________________

(Адреса)                                                     (Адреса)

_______________________________     _______________________________

(Телефон)                                                    (Телефон)



3)Требование об устранении недостатков и перерасчета стоимости:

Начальнику КВЖРЕП № 3

_____________________________

____________________________,

як___ мешкає:

м. Житомир,

вул. Пушкінська, дом ___кв.____

телефон:____________________


ЗАЯВА

На підставі статей 18, 20 та 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»,

Договору № ______________________ від ________ між мною та КВЖРЕП № 3 та складених актів-претензий з приводу якості надання послуг з утримання будинку, споруд, та прибудинкової теріторіївід «_____» __________ 2012 р.,

от «_____»_____________ 2012 г.(додаються), з приводу наявності наступних відхилень:


по адресі:

вул. ________, д.__,  кв. ______, прошу Вас виконати перерахунок вартості відповідних послуг за термін з «_____» по «___________________________» 2012 року.


31.10.2012 р.

З повагою ______________(підпис)

   

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 23
nvvetal
1 Ololo (nvvetal)   • 16:31:53, 15.10.2012 [Материал]

Вы старший дома или просто представитель?
alert
3 Irina (alert)   • 17:35:36, 15.10.2012 [Материал]

Жилец, который платит регулярно, но каждый день заходит в вонючий и грязный подъезд с комарами, где в подвале годами стоит вода.
nvvetal
4 Ololo (nvvetal)   • 17:39:59, 15.10.2012 [Материал]

А старший дома чо? Дует в флейту? Он между прочим получает скижку за коммуналку (не много, но всеже)
alert
5 Irina (alert)   • 17:45:05, 15.10.2012 [Материал]

не знаю.. буду сегодня связываться и просить не подписывать акты выполненных работ вслепую.
Іскандер
8 Іскандер (Іскандер)   • 18:21:19, 15.10.2012 [Материал]

З цього, власне, і потрібно було розпочати. І масштаб буде більшим;)
nvvetal
9 Ololo (nvvetal)   • 19:02:29, 15.10.2012 [Материал]

Есть шанс что его у вас нету
Или огромные глоза - а што это такое??? :)
alert
10 Irina (alert)   • 19:23:13, 15.10.2012 [Материал]

хмм... старшая есть. Говорит что подписывала что-либо в последний раз примерно с год назад.
nvvetal
13 Ololo (nvvetal)   • 10:05:19, 16.10.2012 [Материал]

Там корочка на год выдается вроде (надо почитать). И она должна сборы созывать не реже 1 раз в год и звитувать перед вами
Акты должны подписываться каждый мес минимум
Іскандер
2 Іскандер (Іскандер)   • 17:11:35, 15.10.2012 [Материал]

Авторе, а перевірити результати перекладу прикладів заяв-претензій за допомогою онлайн-перекладача, часу не вистачило чи просто забули?;)

А взагалі інформація гарна. Кожен мешканець, а особливо "страший будинку" має взяти її "в розробку".
Лише одне уточнення.
Вам дійсно потрібно "коллекционировать весь документооборот". Тому що, "если реакции нет (на заявление на имя начальника ЖЭКа с требованием провести перерасчет по фактическому объему оказанных услуг) і ви почнете "делать это сами и обязательно уведомлять об этом ЖЭК", то реакції може і надалі не бути. Платіжки будуть надходити, борги накопичуватись. А далі - судовий наказ (чули про таке?), про який ви дізнаєтесь після спливання терміну подачі апеляції (як це зазвичай відбувається) і стягнення в примусовому порядку заборгованості виконавчою, наприклад, із З/п та/або пенсії. Врахуйте це!
alert
6 Irina (alert)   • 17:50:28, 15.10.2012 [Материал]

по поводу судового наказу - в нашем подъезде уже был прецедент решения в пользу жильцов,и, с юридической точки зрения все должно быть оформлено безупречно. Но основная-то цель не в том чтоб не платить, а в том чтобы заставить оказывать прописанные услуги за оплату.
Іскандер
7 Іскандер (Іскандер)   • 18:19:45, 15.10.2012 [Материал]

Я зрозумів основну ціль Ваших дій. Саме тому і попередив про вищевказане) Удачі.
alert
11 Irina (alert)   • 19:30:47, 15.10.2012 [Материал]

дякую :)
либерти
12 либерти (либерти)   • 21:58:35, 15.10.2012 [Материал]

Непогано було б глянути ще на текст згаданого Договору "про надання послуг"...
nvvetal
14 Ololo (nvvetal)   • 10:06:41, 16.10.2012 [Материал]

Кстати его может и тупо не быть :)))
Вот у меня до сих пор нету его, хотя предлагали, правда в договоре не было тарифов, а была отсылка на кабмин - такими договорами только жо пу подтирать
Іскандер
15 Іскандер (Іскандер)   • 11:04:45, 16.10.2012 [Материал]

Проте додатком до договору має йти перелік та періодичність надання послуг, які має надавати ЖЕК, а в платіжці, які надають щомісяця, ще й розписані тарифи на ці послуги, розраховані згідно вимог все тієї ж згаданої постанови КМУ.
Іскандер
16 Іскандер (Іскандер)   • 12:16:29, 16.10.2012 [Материал]

Розписують, тому що це передбачено чинним законодавством та НПА, прийнятими міською радою. Якщо цього не будуть робити - це порушення і відповідальність. А якщо старший будинку (там, де його офіційно призначено виконувати такі обов'язки) або будь-який мешканець будинку (там, де старшого будинку не обрано) всі акти підписує - то і претензії висувати за неякісні роботи ЖЕКу або їх відсутність ви маєте пред'яляти саме йому - старшому будинку або тим випадковим особам, які підписують акти.

Якщо не все виконують, то старший по будинку ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ згідно з п. 3.14. Положенням про взаємодію підприємств житлового господарства та старшого по будинку, затвердженим рішенням міської ради від 24.06.10 №450, приймати участь у складані актів–претензій про невідповідність фактично наданих ЖКП обслуговуючим підприємством (ЖЕКом) та їх підписувати, згідно ст.18 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги».
Крім того, відповідно до п.п. 4.1., 4.2., 4.3., 4.7 згаданого Положення, старший будинку має право представляти інтереси та права мешканців будинку в усіх підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності (КВЖРЕП, постачальних підприємствах тощо); отримувати від керівництва обслуговуючого КВЖРЕП та постачальних підприємств інформацію, довідки, звіти по обслуговуванню будинку в межах чинного законодавства; вносити пропозиції щодо поліпшення роботи обслуговуючих підприємств, шляхом подання письмових рекомендацій (Додаток 3 до вказаного Положення); приймати участь у комісіях з огляду житлових будинків (весняні, осінні) по визначенню обсягів поточного і капітального ремонтів, проводити періодичні громадські перевірки технічного стану житлових будинків та їх устаткування за участю представників від мешканців будинку і виробників (виконавців) ЖКП.

Керівництво ж ЖЕКу ЗОБОВ'ЯЗАНО згідно п.п. 5.5., 5.6. перед початком виконання поточних робіт по відповідному житловому будинку узгоджувати дані роботи зі старшим по будинку та після виконання будь-яких робіт (поточний ремонт) в житловому будинку підписувати акти-виконаних робіт зі старшим по будинку.

Знайдіть дане Положення на сайті міської ради та заставте працювати вашого старшого будинку у межах його прав та обов'язків. Адже він за це згідно п. 4.4. Положення користується "пільгою в розмірі 100% знижки плати за надану послугу з утримання будинків, споруд та прибудинкової території у межах норми на одного члена сім’ї, яка складає 21 кв.м загальної площі квартири плюс 10,5 кв.м площі на сім’ю".

Ворушіться, не будь-те байдужими до свого майна та коштів. Поважайте себе. За нас з вами ніхто не стане це робити;-)
alert
17 Irina (alert)   • 12:47:42, 16.10.2012 [Материал]

спасибо за информацию... ситуация, как выяснилось, следующая:
1) Есть мастера участков, которые отвечают за уборку.
2) Есть мастера, отвечающие за текущий ремонт и пр.

Сердобольные жильцы подписывают уборщицам акты выполненных работ (кстати, действительно непонятно почему не старший по дому и почему уборщице, а не мастеру).
Кто подписывает акты работ по проведению ремонта, какие виды ремонта проводились и на какую сумму - от работников жэка пока добиться не удалось.
Сейчас насущная проблема избавиться от воды в подвале. Написала и зарегистрировала заявление с требованием провести обследование сетей в подвале, выяснить причины протечки и составить дефектную ведомость - до сих пор, несмотря на то, что осмотр якобы проводился это никак не было задокументировано.
alert
18 Irina (alert)   • 12:50:48, 16.10.2012 [Материал]

По поводу договора вопрос: если договор у большей части жильцов не перезаключался, жильцам предоставляются счета к оплате согласно условиям нового типового договора, имеют ли жильцы право требовать выполнения тех услуг, за которые им предлагают платить?
Іскандер
23 Іскандер (Іскандер)   • 14:25:52, 16.10.2012 [Материал]

Підтримую Мурзяню.
Одне доповнення.
Якщо проплачуєте згідно виставлених рахунків, які вам (мешканцям) виставляє ЖЕК, ви тим самим погоджуєтесь з умовами договору і теоретично маєте право вимагати виконання робіт (як-то прибирання підїзду та прибудинкової території, вивіз сміття). Але, щоб предметно вести дискусію із ЖЕКом, моя Вам порада: укладіть з ним договір про надання послуг. Проте підписуйте не типовий договір, який вони вам будуть намагтися "всучити" (вибачте за слово, але інакше їх дії не охарактеризуєш), а спробуйте шляхом переписки виключити або додати до переліку послуг, які вам надаватиме ЖЕК, ті послуги, які вам дійсно необхідні, і передбачити реальну відповідальність за їх ненадання. Як це зробити читайте тут (http://www.poryadok.org.ua/ngp/235/1640.html).
alert
19 Irina (alert)   • 13:31:57, 16.10.2012 [Материал]

Есть установленные сроки устранения неисправностей, в зависимости от вида неисправностей. Насколько помню протечки труб должны устраняться немедленно, и в данном случае это ведет к разрушению фундамента дома (соседи пытались зайти в подвал - говорят по щиколотку воды).

Инженер объясняет проблему тем, что водоканал не может прочистить дворовую канализацию и "промыв" добрался до подвала. Но, т.к. трубы в подвале гнилые, то вероятно просто тянут время кивая на водоканал.
alert
20 Irina (alert)   • 13:54:22, 16.10.2012 [Материал]

хммм... это длится уже месяц. ЖЭК вызывает водоканал, водоканал не едет, вода стоит в подвале. Это все при том что ситуация вроде как на контроле в диспетчерской городской службы 15-80. Складывается ощущение что не только наш подвал но и вся коммунальная служба сгнила и не работает, но почему-то регулярно требует денег.
alert
21 Irina (alert)   • 13:56:34, 16.10.2012 [Материал]

спасибо :) ... и мысль насчет санстанции хорошая - надо будет использовать как дополнительный стимул.
alert
22 Irina (alert)   • 14:00:52, 16.10.2012 [Материал]

да, соберем претензии за месяц и отправим по всем сразу.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо