Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Юрко » 2012 » Ноябрь » 17
Юрко Герої села Базар воліли за краще обрати смерть, а не життя зрадників

Юрко


Оценка: 3.3/5 Голосов: 31

Герої села Базар воліли за краще обрати смерть, а не життя зрадників

17.11.2012, 22:05:38 2703 3.3 69

Прапор України
Прапор України

Протягом всього свого існування совєтська влада намагалася всіляко оббрехати, знищити, стерти з народної пам'яті будь-які згадки про борців за незалежність України. Але вже впала совєтська влада і наперекір їй імена героїв Другого зимового походу, імена героїв села Базар житимуть вічно.

У листопаді 1921 року, виконуючи наказ Головного Отамана Симона Петлюри, Повстанська армія УНР під командуванням генерал-хорунжого Юрка Тютюнника вирушила в похід з метою підняти всеукраїнське повстання проти більшовицької влади. Вона була поділена на три армійські групи. Волинська група була найчисленнішою з трьох маючи в своєму складі 902 вояки.

Погано озброєне з'єднання українських патріотів вирушило назустріч переважаючим силам більшовиків. Кожен розумів складність поставленого завдання, проте ніхто не занепадав духом, не виказував страху. Шлях пролягав через Полісся. Їм вдалося знищити загін чекістів, кілька продзагонів і навіть ненадовго захопити Коростень. Проти повстанців були кинуті кавалерійські частини під командуванням одного з кращих більшовицьких командирів Григорія Котовського. Виснажливі бої з переважаючими силами ворога завершилися оточенням українських вояків в районі селища Базар. 17 листопада в результаті нерівного бою під селом Малі Миньки, 3-тисячний загін Котовського розбив наші війська. Тільки близько 150 воїнів змогли вирватися з оточення решту було вбито або в якості полонених відправлено в с. Базар. Саме тут більшовики організували масове вбивство полонених. Саме з назвою села відтепер асоціюють одну з найбільших трагедій українського народу періоду визвольних змагань.

Помиляються ті хто вважає, що тільки в наші часи комуністи діють спільно з кримінальними злочинцями. 21 листопада 1921 року за постановою надзвичайної п'ятірки, куди входив відомий грабіжник, бандит, а за сумісництвом і командир 9-ї кавалерійської дивізії Григорій Котовський, було розстріляно 359 бійців Волинської групи Повстанської армії. Вже перед самим розстрілом кожному з них було запропоновано "прощення" совєтської влади, якщо вони "покаються" і перейдуть на її бік. Проте жоден з 359 воїнів не пристав на такі умови. Жоден. Кожен з них обрав смерть від кулі. Останніми їхніми словами були слова українського гімну. Це був найвищий прояв зневаги до всієї большевицької системи до її "помилувань", "прощень" та подачок. Це була зневага і особисто до Котовського, який ще в 1916 році, рятуючись від смертної кари, писав прохання про помилування до своїх "класових ворогів", навіть до дружини генерала Брусилова. Герої села Базар, обираючи між спокійним життям на чужині і жорстокою боротьбою на рідній землі, обрали останнє. 21 листопада 1921 року вони обирали між життям зрадників усього, за що боролися, і смертю… і обрали останнє.

Ігор Лагнюк,
вчитель історії, член ВО "Свобода"
http://www.svoboda.org.ua/dopysy/dopysy/034423/

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 68
ivgor
1 Иван (ivgor)   • 08:34:51, 18.11.2012 [Материал]

М-да, "902 вояки"! Це який відсоток від тогочасного населення? Яким же чином червоні спромоглися перемогти?
cancunense
2 Cancunense (cancunense)   • 09:12:14, 18.11.2012 [Материал]

Страна, празднующая ПОРАЖЕНИЯ, не имеет будущего!
ПривидзГаю
3 Олесь (ПривидзГаю)   • 11:43:03, 18.11.2012 [Материал]

Вшанування пам'яті полеглих героїв Другого зимового походу армії УНР 1921 року в с. Базар Народицького району Житомирської області.
иноходец
4 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:17:35, 18.11.2012 [Материал]

Котовский=дерзкий
коррупционер
5 владимир (коррупционер)   • 21:22:53, 18.11.2012 [Материал]

я вот одного непонимаю.....у кого то из здесь критикующих хоть раз был шанс одному против троих....
для начала прочитайте биографию котовского и биографию тютюнныка....
одни ведь воевали за идею.....вторые по приказу который нельзя было не исполнить....
Pulp_Fiction
9 Винсент Вега (Pulp_Fiction)   • 21:32:16, 18.11.2012 [Материал]

Скинхеды тоже за идею в метро головы битами ломают, и что?
коррупционер
10 владимир (коррупционер)   • 21:45:03, 18.11.2012 [Материал]

на 9.
скинхеды от агрессии....а эти люди оборонялись...ненападали они....
я думаю здесь легко уловить разницу между ними.
Pulp_Fiction
12 Винсент Вега (Pulp_Fiction)   • 21:58:11, 18.11.2012 [Материал]

Это ведь ваше личное мнение. Спросите любого из скинхедов, от агрессии они головы бьют или обороняются они от агрессивного наплыва чурок? Ответ я думаю вам известен.
коррупционер
14 владимир (коррупционер)   • 22:14:57, 18.11.2012 [Материал]

на 12.
да имел я опыт общения с ними...с самыми настоящими скинжедами....увлечение этим это юношеский максимализм...со временем они его перерастают.
Pulp_Fiction
15 Винсент Вега (Pulp_Fiction)   • 22:37:55, 18.11.2012 [Материал]

Конечно, все всё перерастают. Вон, Тягныбок, перерос комсомол и стал националистом, перекрасившись из белого в черное.
SteamRoller
20 Михаил (SteamRoller)   • 11:02:25, 19.11.2012 [Материал]

>>увлечение этим это юношеский максимализм...со временем они его перерастают.

Возникает вопрос: нужно ли этим восхищаться, и называть их "героями"?
Или мы, украинцы, должны перерости наци(онали)зм, тягнибоков и шухевичей?
коррупционер
23 владимир (коррупционер)   • 11:35:18, 19.11.2012 [Материал]

на 15 и 20.
а что плохого в здоровом национализме....
хоть один аргумент приведите.
Юрко
28 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:39:41, 19.11.2012 [Материал]

Націоналізм - здоровий нерв нації. Російські шовіністи цього дуже бояться.
SteamRoller
30 Михаил (SteamRoller)   • 13:15:04, 19.11.2012 [Материал]

>>а что плохого в здоровом национализме....

В здоровом - ничего.
А поклонение коллаборационистам, призывы выгнать близкородственный народ (и это в условиях депопуляции) - это как назвать?
коррупционер
33 владимир (коррупционер)   • 14:41:15, 19.11.2012 [Материал]

на 30.
а где призывы выгнать близкородственный народ...
речь идет о конкретных личностях....о провокаторах....
SteamRoller
35 Михаил (SteamRoller)   • 18:36:46, 19.11.2012 [Материал]

>>речь идет о конкретных личностях....о провокаторах....

Это вы сами придумали, или кто-то из т.н. "националистов" прямо это обещал?
Кто является "провокатором", они сами собираются решать?
Небось, по принципу "признаёт или нет Шухевича и СС Галичина своими героями"?
коррупционер
58 владимир (коррупционер)   • 11:53:56, 20.11.2012 [Материал]

на 35.
дайте мне право иметь героя шухевича....чего в нем меня ограничивают.
ПривидзГаю
24 Олесь (ПривидзГаю)   • 11:36:42, 19.11.2012 [Материал]

О, Міхаіл вже українець. :-) Чи не Ви писали, що Ви рускій? :D
SteamRoller
31 Михаил (SteamRoller)   • 13:15:32, 19.11.2012 [Материал]

Я гражданин Украины.
А родной язык - русский, так сложилось.
ПривидзГаю
37 Олесь (ПривидзГаю)   • 19:46:28, 19.11.2012 [Материал]

Українець - національність, а не назва громадянина України. Якщо рідна мова російська, значить Ви рускій, вітаю Вас.
РИП
40 Игорь (РИП)   • 21:53:10, 19.11.2012 [Материал]

Якщо поставити поряд Тягнибока і Юрка, то як відрізнити украінця від не?
Можливо у них щось в штанях однакове? Олесе, як ви відрізняіте украінців від не свідомих?
ПривидзГаю
42 Олесь (ПривидзГаю)   • 22:46:58, 19.11.2012 [Материал]

Не піддаюсь троллінґу, тому вибачайте.
vfrc2007
43 Максим (vfrc2007)   • 00:24:35, 20.11.2012 [Материал]

Мда, поциенд жгет...
Слухай, дорогой, ты у нас житомирянин в каком поколении-первом, или втором? Свою родословную до какого года проследить можешь? А?
SteamRoller
48 Михаил (SteamRoller)   • 10:46:04, 20.11.2012 [Материал]

Это мы ещё за штангенциркуль не взялись))
cancunense
45 Cancunense (cancunense)   • 05:50:08, 20.11.2012 [Материал]

И что плохого в том, что человек русский???
ПривидзГаю
46 Олесь (ПривидзГаю)   • 10:31:41, 20.11.2012 [Материал]

Нічого абсолютно соромного, навпаки треба пишатись. Я правда зовсім не розумію, чому Міхаіл соромився написати, що він рускій, а так скромно написав лише, що він Громадянин України.
SteamRoller
49 Михаил (SteamRoller)   • 10:49:19, 20.11.2012 [Материал]

Потому что _национальность_ украинец - это про гражданина Украины.
А то, что вы пишете - это этническая принадлежность, я и тут на 3/4 украинец - ну, если хромосомы или череп мерять))

Кстати, вот вы меня назвали русским потому, что у меня роддной язык русский.
А как назвать евреев в 1945-м к примеру, едущих в Израиль, у одного родной язык - немецкий, у другого - русский? ;-)
ПривидзГаю
53 Олесь (ПривидзГаю)   • 11:28:23, 20.11.2012 [Материал]

"Потому что _национальность_ украинец - это про гражданина Украины. " - та що Ви кажете? Українець - національність, а не громадянство, шановний. :-)

"я и тут на 3/4 украинец - ну, если хромосомы или череп мерять)) " - а на скільки чвертей Ви жінка? Шановний, або Ви українець, або ні. ;-)

Рідна мова - це мова нації до якої Ви належите. Слово "рідний" від чого пішло? :-)
SteamRoller
57 Михаил (SteamRoller)   • 11:51:56, 20.11.2012 [Материал]

>>Українець - національність, а не громадянство, шановний. :-)

Почитайте, что такое национальность, а что такое этническая принадлежность, вельмышановный.

>>- а на скільки чвертей Ви жінка? Шановний, або Ви українець, або ні. ;-)

Этническая принадлежность, с которой вы старательно пытаетесь спутать национальность - меряется по родителям, а если родители разных этносов?

>>або Ви українець, або ні.

Чёрно-белый мир, это в садике, и немного в первых классах школы.
ПривидзГаю
64 Олесь (ПривидзГаю)   • 20:24:58, 20.11.2012 [Материал]

Тобто, якщо я Вас запитаю: чоловік Ви чи жінка, Ви мені теж відповісте: "Чёрно-белый мир, это в садике, и немного в первых классах школы"?
ivgor
63 Иван (ivgor)   • 14:27:28, 20.11.2012 [Материал]

Поясніть, будь-ласка, мені ще раз. Хто з них іспанець: каталонець, баск, кастілець, галісієць чи мешканець Сеути або Андалусії?
SteamRoller
47 Михаил (SteamRoller)   • 10:44:43, 20.11.2012 [Материал]

>>Українець - національність, а не назва громадянина України. Якщо рідна мова російська, значить Ви рускій, вітаю Вас.

Так.
А теперь скажите, это же ваш лозунг "пам`ятай, чужинець, тут хазяїн українець"?
Т.е. меня, сына этнического украинца, родившегося на Украине, работающего тут, платящего налоги тут, знающего украинский получше многих "патриотов" (видел я ваши плакаты с грамматическими ошибками на Михайловской) - так вот меня какая-то сволочь считает "чужинцем" тут, человеком второго сорта, а себя типа "хозяином"?
Только потому, что я не собираюсь забывать родной язык?

"вони шматують Україну, вносять розлад", ага.
ПривидзГаю
54 Олесь (ПривидзГаю)   • 11:32:17, 20.11.2012 [Материал]

Чесно кажучи, мені імпонує, що Ви ідентифікуєте себе українцем. Дасть Бог перейдете на українську ще, будете шанувати українських героїв, нашу Україну, все українське. Тому можу сказати лише одне: у правильному напрямку йдете, щасти Вам. ;-)

P.S Пам'ятаю, обіцяли звертатись до мене українською. :-)
SteamRoller
62 Михаил (SteamRoller)   • 12:05:50, 20.11.2012 [Материал]

>>Чесно кажучи, мені імпонує, що Ви ідентифікуєте себе українцем.

))

>>Дасть Бог перейдете на українську ще

Як одружився на українці - майже перейшов)), не проблема.
Зараз примусив себе розмовляти російською, щоб діти знали обидві мови з дитинства - це безумовно підвищить їх конкурентоздатність, та спростить їм вивчення іноземних мов - це доведено.

>>будете шанувати українських героїв, нашу Україну, все українське.

Одне зауваження - чомусь західноукраїнських "героїв" намагаються видати за українських, але скільки знаю українців в Житомирі і області - майже ніхто ССовців (та компанію) за СВОЇХ героїв не вважає.
ПривидзГаю
65 Олесь (ПривидзГаю)   • 20:27:18, 20.11.2012 [Материал]

Я теж не шаную ССовців, так само як і НКВД.
ПривидзГаю
68 Олесь (ПривидзГаю)   • 20:30:12, 20.11.2012 [Материал]

"Зараз примусив себе розмовляти російською, щоб діти знали обидві мови з дитинства" - у мене батьки до мене українською говорили, як так трапилось, що я володію двома мовами вільно?))
ПривидзГаю
55 Олесь (ПривидзГаю)   • 11:34:07, 20.11.2012 [Материал]

"видел я ваши плакаты с грамматическими ошибками на Михайловской" - наші? Ви про що? Ніякі плакати на Михайлівській, ми не вивішували.
SteamRoller
60 Михаил (SteamRoller)   • 11:59:09, 20.11.2012 [Материал]

Так, це мабуть якісь ИнЬші "патріоти" - нещодавно була об`ява на ЖЖ.
http://zhzh.info/news/2012-11-08-14344
ПривидзГаю
56 Олесь (ПривидзГаю)   • 11:35:18, 20.11.2012 [Материал]

" какая-то сволочь считает "чужинцем" тут, человеком второго сорта, а себя типа "хозяином"?" - ну хто Вас так вважає? Чи можете посиланнями підтвердити?
SteamRoller
61 Михаил (SteamRoller)   • 12:00:47, 20.11.2012 [Материал]

Так, так, мабуть це перевдягнені НКВДшніки (тм) бриють голови, марширують з смолоскипами та волають "пам`ятай, чужинець, тут хазяїн українець".
ПривидзГаю
66 Олесь (ПривидзГаю)   • 20:28:03, 20.11.2012 [Материал]

Крім сарказму, підтверджень немає, що ж очікувано.
cancunense
17 Cancunense (cancunense)   • 04:33:47, 19.11.2012 [Материал]

*а эти люди оборонялись...ненападали они...*

*У листопаді 1921 року, виконуючи наказ Головного Отамана Симона Петлюри, Повстанська армія УНР під командуванням генерал-хорунжого Юрка Тютюнника вирушила в похід з метою підняти всеукраїнське повстання проти більшовицької влади. Вона була поділена на три армійські групи. Волинська група була найчисленнішою з трьох маючи в своєму складі 902 вояки.*

Коррупционер, я понимаю твое желание подлизнуть и выслужиться.... но неужели все НАСТОЛьКО плохо в плане того, чтобы не врать самому себе???

Читай выше приведенные строки, особенно вот эту: *У листопаді 1921 року, виконуючи наказ Головного Отамана Симона Петлюри, Повстанська армія УНР під командуванням генерал-хорунжого Юрка Тютюнника вирушила в похід з метою підняти всеукраїнське повстання проти більшовицької влади*

Надеуюсь, что у тебя хватит честности перед самим собой, чтобы признать, что ты ошибся:-))
SteamRoller
21 Михаил (SteamRoller)   • 11:03:42, 19.11.2012 [Материал]

>>виконуючи наказ Головного Отамана Симона Петлюри, Повстанська армія УНР під командуванням генерал-хорунжого Юрка Тютюнника вирушила в похід з метою підняти всеукраїнське повстання проти більшовицької влади*

Повторю вопрос: ОТКУДА они "вырушили", что пообещали за поддержку Польше взамен? ))
коррупционер
25 владимир (коррупционер)   • 11:37:46, 19.11.2012 [Материал]

на 17.
твое желание подлизнуть и выслужиться.

ненадо со мной так общатся...находите другие слова....
в чем проблема что они воевали за свою землю....
если к вам кто то в дом зайдет и скажет...будешь жить по моим порядкам....какие ваши действия будут.
SteamRoller
19 Михаил (SteamRoller)   • 11:00:41, 19.11.2012 [Материал]

>>а эти люди оборонялись...ненападали они....

Это вы про тех, кто из Польши припёрся?
"ненападали", ага.
коррупционер
26 владимир (коррупционер)   • 11:38:46, 19.11.2012 [Материал]

на 19.
красные тоже были в польше...какого фига они там делали...
ответ...они горе принесли.
SteamRoller
32 Михаил (SteamRoller)   • 13:18:48, 19.11.2012 [Материал]

>>красные тоже были в польше...какого фига они там делали...

Так почитайте букварь, кто же мешает?
Польша в нарушение международноо решения о границе напала на нашу родину, заняла Киев, взорвала там всякое.
Наши их отсюда выбили.
Дошли до Варшавы (а надо было на границе остановиться? ждать контратаки?), но "гений" Тухачевский всё просрал, в результате пол-Украины было оккупировано, вместе с половиной Белоруссии.
коррупционер
34 владимир (коррупционер)   • 14:43:05, 19.11.2012 [Материал]

на 32.
это была польша или германия...
я никак в толк не возьму.
SteamRoller
36 Михаил (SteamRoller)   • 18:39:50, 19.11.2012 [Материал]

Если речь про 20-е, то Польша.

...Самыми последними, под занавес, приехали зачем-то польские паны ( явление ХIV-ое) с французскими дальнобойными пушками.
Полтора месяца они гуляли по Киеву. Искушенные опытом киевляне, посмотрев на толстые пушки и малиновые выпушки, уверенно сказали:

- Большевики опять будут скоро.
И все сбылось как по писаному. На переломе второго месяца среди совершенно безоблачного неба советская конница грубо и буденно заехала куда-то, куда не нужно, и паны в течение нескольких часов оставили заколдованный город. Но тут следует сделать маленькую оговорку. Все, кто раньше делали визит в Киев, уходили из него по-хорошему, ограничиваясь относительно безвредной шестидюймовой стрельбой по Киеву со святошинских позиций. Наши же европеизированные кузены вздумали щегольнуть своими подрывными средствами и разбили три моста через Днепр, причем Цепной - вдребезги
И по сей час из воды вместо великолепного сооружения - гордости Киева, торчат только серые унылые быки. А, поляки, поляки... Ай, яй, яй!..
Спасибо сердечное скажет вам русский народ.
Не унывайте, милые киевские граждане! Когда-нибудь поляки перестанут на нас сердиться и отстроят нам новый мост, еще лучше прежнего. И при этом на свой счет.
Будьте уверены. Только терпение.

Булгаков.
коррупционер
59 владимир (коррупционер)   • 11:58:16, 20.11.2012 [Материал]

на 36.
булгаков.дни турбиных.
вы меня хотели этим просветить в литературе что ли.
приехали они....пару недель посмотрели....да это экскурсия.....
если бы они начали всех казнить то они бы надолго задержались....но им такое в голову не пришло....а пришли большевики и взяли этот прием на вооружение.....и задержались на десятилетия.
ivgor
44 Иван (ivgor)   • 01:16:12, 20.11.2012 [Материал]

Многие ли знают о судьбе пленных красноармейцев Тухачевского? Сколько вернулось домой от шляхетных панов?
SteamRoller
50 Михаил (SteamRoller)   • 10:50:57, 20.11.2012 [Материал]

Причём эти же люди будут с удовольствием выть про "бедных польских офицеров" числом в 10-50 раз меньшим, которых по всей видимости расстреляли всё же немцы.
Lisa111
29 Роман (Lisa111)   • 13:08:41, 19.11.2012 [Материал]

А чего удивляться? Юрко вот назвал польские войска в Москве в 1612 году "Миротворческие силы". :-)
Вопрос только что эти миротворцы делали в столице другой страны за почтои 2.000 км от своей Родины? По тем временам это было огромное расстояние...Кого они там умиротворяли? И, главное, кто их на это упалномачивал? ООН тогда не было...
Так что всё, что пришло из Польши - миротворцы, а что пришло из России - аккупанты. :-)
Юрко
38 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:52:43, 19.11.2012 [Материал]

А це аналогії. Росіяни ж завжди називають власні окупаційні частини міротворчєскімі.
SteamRoller
39 Михаил (SteamRoller)   • 21:14:32, 19.11.2012 [Материал]

Скажите, миротворцы бывают только русские, или у остальных народов всё нормально, а только злые русские - все как один оккупанты, даже миротворцы?
Юрко
41 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:58:48, 19.11.2012 [Материал]

Виходить, що лише русскіє. Коли я назвав миротворцями загони Сагайдачного, сказали, що то окупанти та прєдатєлі.
SteamRoller
51 Михаил (SteamRoller)   • 10:52:21, 20.11.2012 [Материал]

Скажите, украинские "миротворцы" в Конго - тоже оккупанты?
По какому критерию у вас происходит деление?
Русский-нерусский?))
ПривидзГаю
67 Олесь (ПривидзГаю)   • 20:29:07, 20.11.2012 [Материал]

Міхаіл, обіцяли до мене і Юрка, звертатись українською.))
SteamRoller
52 Михаил (SteamRoller)   • 10:56:26, 20.11.2012 [Материал]

>>Коли я назвав миротворцями загони Сагайдачного, сказали, що то окупанти та прєдатєлі.

А пришол он, пан Саадачной, с черкасы под украинной город под Ливны, и Ливны приступом взял, и многую кровь християнскую пролил, много православных крестьян и з женами и з детьми посек неповинно, и много православных християн поруганья учинил и храмы Божия осквернил и разорил и домы все християнские пограбил и многих жен и детей в плен поимал.

Один в один - миротворец. В СС Галичина приняли бы как родного.
иноходец
18 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 08:59:29, 19.11.2012 [Материал]

На 5: Биографию Тютюнника? "Вогник далеко у ночі"?
коррупционер
27 владимир (коррупционер)   • 11:39:27, 19.11.2012 [Материал]

на 18.
я не о творческой говорил....творческая это один из элементов мозаики.
SteamRoller
6 Михаил (SteamRoller)   • 21:26:49, 18.11.2012 [Материал]

>>У листопаді 1921 року, виконуючи наказ Головного Отамана Симона Петлюри, Повстанська армія УНР під командуванням генерал-хорунжого Юрка Тютюнника вирушила в похід

А можно простой вопрос, откуда именно она "вырушила"? ;-)
Pulp_Fiction
8 Винсент Вега (Pulp_Fiction)   • 21:30:36, 18.11.2012 [Материал]

Сейчас вам будет дан простой ответ на ваш вопрос в виде 10-15 минусов. И мне, кстати. тоже)))
SteamRoller
7 Михаил (SteamRoller)   • 21:29:34, 18.11.2012 [Материал]

>>в 1916 році, рятуючись від смертної кари, писав прохання про помилування до своїх "класових ворогів", навіть до дружини генерала Брусилова.

Генерал Брусилов, если вы не знали, принял сторону трудового народа.
Как и ~30% царского офицерства.
Sams2
11 Александр (Sams2)   • 21:49:13, 18.11.2012 [Материал]

Как и Грушевский, кстати.
SteamRoller
22 Михаил (SteamRoller)   • 11:04:50, 19.11.2012 [Материал]

))
Об этом не принято в свидомой среде распространяться.
Юрко
13 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:01:45, 18.11.2012 [Материал]

http://www.istpravda.com.ua/articles/2011/11/18/62533/?fb_action_ids=382912478457591&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366
Sams2
16 Александр (Sams2)   • 22:47:27, 18.11.2012 [Материал]

"Герої села Базар воліли за краще обрати смерть, а не життя зрадників"

А им кто-то спрашивал, чего они желают?


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо