Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Іскандер » 2012 » Ноябрь » 19
Іскандер КПУ сама себе позбавили права створити фракцію?

Іскандер


Оценка: 3.8/5 Голосов: 16

КПУ сама себе позбавили права створити фракцію?

19.11.2012, 16:16:47 1953 3.8 14

ВРУ ухвалено зміни до ЗУ "Про Регламент Верховної Ради України". Згідно з новим регламентом Верховної Ради України (в разі підписання даного Закону Президентом України) Комуністична партія України не матиме права створити фракцію у новообраній Раді. 


Відповідно до документу, право на створення фракції мають лише ті політичні сили, які окрім подолання 5% бар'єру по багатомандатному округу, мають переможців у одномандатних округах.

Згідно даних ЦВК, КПУ не має свого представника-переможця у ЖОДНОМУ мажоритарному (одномандатному) окрузі серед 225.


Парадоксально, але, як свідчать результати голосування, за прийняття даного закону, картки нинішньої фракції КПУ у ВРУ проголосували ОДНОГОЛОСНО

Відсутність права сформувати фракцію тягне за собою ряд "незручностей", таких наприклад, як: позбавлення посад, матеріального забезпечення (офісів і транспорту), регламентних пільг при обговореннях і голосуваннях.

Отак, фактично власноруч, "комуністи" загнали себе у здавалось би досить неприємне становище, з якого вже, в обмін на лояльність при голосуванні тих чи інших законопроектів/рішень Ради, не поторгуєшся із ПРовладною фракцією у ВРУ за "жирні" посади у владі, на кшталт митниці чи Фонду держмайна.

Що далі? Вступ до фракції ПР..?

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 14
Hoakina
1 Марина (Hoakina)   • 16:28:52, 19.11.2012 [Материал]

На вопрос - а есть сомнения?
Іскандер
2 Іскандер (Іскандер)   • 16:36:31, 19.11.2012 [Материал]

На це питання варто відповісти тим, хто власне їх підтримував на виборчих дільницях;)
SteamRoller
3 Михаил (SteamRoller)   • 17:49:44, 19.11.2012 [Материал]

>>На це питання варто відповісти тим, хто власне їх підтримував на виборчих дільницях;)

Вибачте, а як ЩЕ при т.з. "демократії" я можу виявити свої ліві погляди при голосуванні?
Іскандер
5 Іскандер (Іскандер)   • 18:22:07, 19.11.2012 [Материал]

Гм... Наприклад, за СПУ;)
ПривидзГаю
9 Олесь (ПривидзГаю)   • 22:52:28, 19.11.2012 [Материал]

Демократії захотілось? xD
Passionar
4 Дмитрий (Passionar)   • 17:49:47, 19.11.2012 [Материал]

За текущую смешанную систему выборов, которую страна получила в этом избирательном периоде голосовали не только ПР и коммунисты. Так что ответственность несут ВСЕ кто голосовал за вымученный компромисс. В противном случае результативного голосования вообще бы не было.

Как по мне, то фракцию имеют право создавать, в том числе, и те кто прошел только по партийным спискам, за них тоже голосовали избиратели, как бы кому-то это не давало покоя в известном месте. Не вижу в этом никаких проблем. Хотя в новой Раде вообще понятия "коалиция" вроде и не нужно, но безусловно оно будет в той или иной конфигурации.

"Вступ до фракції ПР" - а зачем? Голосовать или не голосовать солидарно с той или иной фракцией или группой - это право соответственно тех или иных депутатов и фракций. Кстати, будущий нардеп Мирошниченко от "Свободы" не умолкает по поводу того ЗА ЧТО они будут голосовать вместе с ПР - и никто его за это не "порицает" )
Іскандер
6 Іскандер (Іскандер)   • 18:28:46, 19.11.2012 [Материал]

І що з того, що "свободівець" буде голосувати за той чи інший з/п разом з КПУ? Наприклад, проти продажу земель с/г призначення. Ви проти? Я - ні. Це парламент;)

"Вступ до фракції ПР" - а зачем?()"
-------------
Перечитайте абз. 5 блогу ще раз.
Passionar
7 Дмитрий (Passionar)   • 18:50:08, 19.11.2012 [Материал]

"Ви проти? Я - ні. Це парламент" - да, это парламент и я спокойно реагирую на то как голосует та или иная партия. Правда часто это слово применяется когда это весьма удобно, а в реальности в парламенте где должны ГОЛОСОВАТЬ, наблюдается иная картина, выдаваемая за якобы законотворчество.

Я высказал свое мнение, о том, кто должен иметь право формировать свою фракцию, независимо от политических пристрастий. Так же придерживаюсь той точки зрения, что переход из фракции во фракцию тех депутатов, кто прошел по партийным спискам- запретить с автоматическим сложением мандата.

Вот и посмотрим какая очередь из оппозиционеров, в том числе, многократно заявлявших об обнулении списков, выстроиться за первой зарплатой и льготами. А так же выстроится в тот или иной престижный комитет.

Пускай работают, а мы посмотрим, что из всего этого получится. Что касается "незручностей", то посмотрим как оппозиция откажется от фракции и регалий, дабы показать, что она и только она имеет право представлять глас народа. И НИКТО иной.
Іскандер
10 Іскандер (Іскандер)   • 23:05:21, 19.11.2012 [Материал]

Дмитрий, з приводу перших двох абзаців Вашого допису, я згоден на 100500%.

А ось із 2 наступними - не зовсім.

В цивілізованій правовій державі правовий статус опозиції в парламенті є чітко визначеним, за якою зазвичай закріплено ряд комітетів.
НМД, цілком очевидно, що в Україні давно визріла потреба у внесенні змін до Регламенту або у прийнятті спеціального закону, який визначатиме поняття парламентської меншості та опозиції, її прав та обов’язків.
Так за фракціями, які не ввійдуть до коаліції депутатських фракцій у ВРУ доцільно закріпити право очолювати такі комітети, як: із свободи слова, прав людини та національних меншин, приватизації, боротьби із злочинністю і корупцією, з птань бюджету тощо.
Інакше тоді взагалі втрачається сенс від будь-якої діяльності (читай - присутності) опозиції у Раді. І особливо в такій, в якій лише "диригент" Чечетов вирішує, який законопроект "піаністи" мають "заграти", а який проінорувати.

Ви погоджуєтесь?
Passionar
12 Дмитрий (Passionar)   • 23:16:13, 19.11.2012 [Материал]

"Ви погоджуєтесь?" - да, соглашаюсь, хотя по поводу конкретных комитетов и могут быть варианты. Но пока уровень "дискуссии" и в Раде и тут далек от взаимопонимания. Поэтому все будет так как есть. Увы.
Іскандер
13 Іскандер (Іскандер)   • 23:19:06, 19.11.2012 [Материал]

На жаль, так... Але "давити" на фіксування правил гри у контекті "більшість-опозиція" неодмінно потрібно.
Passionar
14 Дмитрий (Passionar)   • 23:26:39, 19.11.2012 [Материал]

Давить нужно, но не топорно, вызывая еще более жесткую реакцию, а умно, то есть системно! Пока у оппозиции с этим проблемы. Кто знает, возможно проигрыш на этих выборАХ хоть чему-то их научит (впрочем как и власть). Посмотрим.
KARSTEN
8 Karsten (KARSTEN)   • 22:01:12, 19.11.2012 [Материал]

"Відповідно до документу, право на створення фракції мають лише ті політичні сили, які окрім подолання 5% бар'єру по багатомандатному округу, мають переможців у одномандатних округах."

Тобто Ляшко знову створить фракцію, а КПУ ні? ))))
Іскандер
11 Іскандер (Іскандер)   • 23:06:30, 19.11.2012 [Материал]

Ні. Його ж "радикали" по багатомандатному округу 5%-й бар'єр не здолати:))


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо