Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » snova » 2013 » Январь » 5
snova Комедіанти Депардьє і Путін

snova


Оценка: 2.8/5 Голосов: 25

Комедіанти Депардьє і Путін

05.01.2013, 11:31:47 2139 2.8 28

Комедіанти Депардьє і Путін

Новорічні свята – це цирк і шоу, і хто ж подарує нам видовище, як не фахівці. Не встигли українці вийти зі стану «третій день Нового року», як отримали тему для обговорення, куди цікавішу за набридле олів’є: славетний французький актор Жерар Депардьє став громадянином Росії, причому громадянство дістав за безпосередньої участі Владіміра Путіна.

Більшість із тих, хто читає ці рядки, в курсі подій: французький президент-соціаліст Франсуа Олланд провів законопроект про 75 % податок на прибуток французьких мільйонерів; мільйонер Депардьє образився й виїхав до Бельгії; попри те, що французький аналог Конституційного суду скасував новий закон, повертатись на батьківщину актор відмовився; а потім узагалі позбувся французького громадянства, натомість отримавши російське.

Але схоже, що виклад сюжету в мас-медіа має таке ж відношення до реальності, як фільм «Астерікс і Обелікс проти Цезаря» - до фактів історії.

По-перше, ми не знаємо, чи позбувся Депардьє французького громадянства. Усе, що ми маємо – його відкритий лист до французького уряду. В цьому листі від 16 грудня минулого року Депардьє каже, що його надзвичайно образив ніхто інший, як прем’єр-міністр Франції Жан-Марк Ейро, котрий назвав «податкову втечу» актора «ницістю», й заявив, що вона «варта зневаги».

«Хто ви такий?!», - риторично запитує актор у політика. Й заявляє, що назавжди віддає П’ятій республіці свій паспорт та номер соціального страхування («котрим не скористався жодного разу»). А сам буде тепер «громадянином світу».

Проблема в тому, що французька бюрократія так не працює. Недарма саме слово «бюрократія» має франко-грецьке коріння. Для того, щоб людина позбулася громадянства, необхідні процедури, рішення, печатки, підписи відповідальних осіб… Ні про що таке у випадку з Жераром Депардьє ми не чули.

Тож є всі підстави вважати, що він і досі залишається громадянином Франції. Зрештою, як влучно відзначив після грудневого демаршу актора міністр праці Мішель Сапен, французький паспорт месьє Депардьє не завадив би – треба ж йому доглядати свої виноградники.

А як же російське громадянство, скажете ви? А просто. І Французька республіка, і Росія дозволяють подвійне громадянство. І ніщо не заважає месьє Депардьє бути громадянином обох цих держав

Інша річ, що Депардьє навряд чи мав законні підстави стати співвітчизником Путіна. Автор цих рядків тричі уважно перечитав федеральний закон РФ про російське громадянство, і переконався, що знаменитий француз не відповідає майже жодній з вимог, котрі цей закон ставить перед особами, що бажають перейти в російське підданство. Він не має родичів у Росії, не проживав там протягом встановленого терміну, не знає російської, не походить з країн колишнього СРСР…

Навіть стаття про набуття російського громадянства іноземцями, котрі мають значні досягнення в області науки, техніки й культури, вимагає, щоб спочатку відповідний іноземець прожив у Росії як мінімум рік. Депардьє, як відомо, в Росії ніколи не жив.

Єдина норма, під яку теоретично міг підпадати Депардьє – це ч. 3 ст. 13 Закону. Там сказано, що без жодних додаткових умов громадянство Росії можуть отримати іноземці, котрі мають «особливі заслуги перед Російською Федерацією».

Але це виглядає кепським новорічним анекдотом. Швидше вже можна припустити, що головна заслуга Депардьє перед Росією – це розкручене в ЗМІ отримання російського громадянства. Котре він отримав авансом як відплату за дану «заслугу»… Змія кусає власний хвіст.

Заради докладності зазначимо, що Путін у своєму указі про надання громадянства Депардьє взагалі не посилається  на жоден закон. Він посилається лише на пункт «А» статті 89 конституції Росії. А пункт цей вказує, що президент Росії «вирішує» питання надання російського громадянства.

Коротше кажучи, схотів – і дав. А закон нехай собі як хоче.

Навіщо це Путіну – ясно. Захват «русофілів» і злість «русофобів», котрі неважко помітити і в українських соцмережах, говорять самі за себе. Хіба може бути краща ілюстрація «вставання Росії з колін», аніж те, що європейські знаменитості «тікають» до Росії? І ось уже ВО «Свобода» вимагає бойкотувати фільми з Депардьє і справедливо вказує, що актор, котрий «втік від соціалістів», виглядає досить дивно, коли співає дифірамби комунізму («мій батько був комуністом» - написав Депардьє у своєму публічному коментарі щодо набуття громадянства РФ).

А опоненти «Свободи» не менш справедливо вказують, що соратникам Тягнибока варто для початку оголосити бойкот французькому Національному фронту під керівництвом Марі Ле Пен. Адже ця політична сила виступає за тісний союз Франції з Росією! А «Свобода» вважає цих правих французів партнерами!

Ось він який, Депардьє. Скільки людей завдяки йому при ділі.

А між тим, у пошуках пояснень кроків відомого актора можна збудувати й гіпотезу, вкрай далеку від політики. Навіть не збудувати гіпотезу, а так – поглянути на деякі факти.

Наприклад, на той факт, що Бельгія (де, як ми пригадуємо, Депардьє купив нерухомість заради уникнення податкового пресу Парижу) теж визнає подвійне громадянство. Але далеко не для всіх.

Зокрема, у цій країні заборонено подвійне громадянство з Францією. Тоді як із Росією – цілком дозволено. Відчуваєте?

Якщо Депардьє наполягатиме, Париж рано чи пізно муситиме виконати його вимогу про відмову від французького громадянства. Після чого актор, як громадянин Росії (а зовсім не «громадянин світу», як він пафосно обіцяв), а до того ж – власник бельгійської нерухомості, зможе подати на бельгійське громадянство.

Навряд брюссельські чиновники насміляться відмовити, маючи перед очима печальний приклад французьких колег. А з іншого боку, дружбі Депардьє з Путіним це не завадить також.

Просто зірки шоу-бізнесу допомогли одне одному в епізодах



Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 28
calgaryalberta
1 Calgarian (calgaryalberta)   • 11:37:16, 05.01.2013 [Материал]

+100000000000000000000000!

О Депардье: жирная французская свинья решила на старости лет кинуть дешевые понты.

Еще одно подтверждение того, что в России законы для всех РАЗНЫЕ. Есть бабло и имя-дороги все открыты, а нет бабла и имени-то соси Х***.

**страна через ж****!!

ЧЕМ жирная французская свинота заслужила российский паспорт??? ДА НИЧЕМ!

Вот к примеру я, рожденный на территории России, приду в ОВИР сейчас в Волгограде и скажу: вот мое свидетельство о рождении, вот я рожден в России, русский язык-мой родной, не будете ли так любезны предоставить и мне гражданство России? И каков будет ответ?

Праааавльно, **иди ка ты, братишка, на****! **

прОклятая страна!

Я за 6 дней возненавидел Россию наверное больше чем Снова. Всем фанатам ТС совет-на пару неделек зимой поехать в Россию, и не в Москву с Питером. А в Волгоград, Барнаул, Челябинск, Кемерово...

Ненавижу момент, когда решил даже на короткое время приехать в этот мировой отстойник под названием Россия!!!
snova
2 oleg (snova)   • 11:51:15, 05.01.2013 [Материал]

Категоричность. Но ТС на самом деле бред как ЕС.
as
5 Сегрій (as)   • 12:17:43, 05.01.2013 [Материал]

В чем бредовоть ЕС?
calgaryalberta
16 Calgarian (calgaryalberta)   • 15:47:43, 05.01.2013 [Материал]

Я знаю что категорично, но эта долбаная Рашка и Совок в целом отбросили меня на несколько лет назад за 6 дней.

НЕНАВИЖУ!!!!

Жил один всю жизнь и достигал целей, значит так и надо продолжать.

Живущим заграницей противопоказано приезжать в Россию кроме как на пару недель в турпоездку! И упаси вас Бог от того, чтобы завязывать какие-то серьезные отношения с женщинами из долбаного Совка!!!
Hoakina
3 Марина (Hoakina)   • 12:01:32, 05.01.2013 [Материал]

А мне за Францию и французов обидно. Он оскорбил даже своих братьев-богачей, ведь никто из них такого демарша не сделал, а исправно заплатит налог. Жлоб, что сказать.
as
4 Сегрій (as)   • 12:17:09, 05.01.2013 [Материал]

+1.
Даже если этот закон не правильный и его скоро отменят, то Депардье поступил как быдло. Думаю он имеет право быть быдлом, а французы, и не только французы, имеют право считать его быдлом.
Lisa111
13 Роман (Lisa111)   • 14:02:09, 05.01.2013 [Материал]

Мне тоже жест Депардье не понравился. Некрасиво получилось и точка.
Buchinskij
27 Александр (Buchinskij)   • 22:01:58, 05.01.2013 [Материал]

На 4: Я думаю,что у него это взаимно!
sharm
6 Сергей (sharm)   • 12:44:26, 05.01.2013 [Материал]

Вся тема не стОит обсуждения, но вот Ваши слова
>>никто из них такого демарша не сделал, а исправно заплатит налог. Жлоб, что сказать.

Если с 01.02 для Вас повысят ПДФО с 15% до 75%, Вы будете исправно платить? ;)

Мне вот обидно за французов, выбравших социалистов. Никого ещё социальный популизм до добра не довёл...
as
7 Сегрій (as)   • 12:59:48, 05.01.2013 [Материал]

Есть неточность. У нас 15% это ПДФО для абсолютного большинства граждан, а во Франции 75% только для наибагатейших французов, а не для всех.
Почувствовали разницу?
Насчет популизма с вами согласен и уверен, что французы понизят эти 75%.
sharm
9 Сергей (sharm)   • 13:24:01, 05.01.2013 [Материал]

Суд уже отменил повышение ставки налога.
По поводу же неточности - попробуйте ответить - Вы бы с радостью платили бы 75% налог? ;)
Юрко
10 Юрій Градовський (Юрко)   • 13:38:16, 05.01.2013 [Материал]

Оце і є справжній комунізм. Українці вже через це пройшли. Лише податок був натуральний.
ivgor
11 Иван (ivgor)   • 13:53:17, 05.01.2013 [Материал]

Як Ви вважаєте, а яка повинна бути відсоткова ставка налогу?
Іскандер
15 Іскандер (Іскандер)   • 14:55:21, 05.01.2013 [Материал]

Прогресивна і стала. Наприклад, дохід менше 1000грн.(або прожиткового мінімуму працюючої людини) на місяць, ПДФО 0%. Отримуеш 1500грн. - 2%, 2000грн. - 5% і т.д.
ivgor
19 Иван (ivgor)   • 17:16:26, 05.01.2013 [Материал]

Цікаво було б почути відповідь Юрка.
А продовжуючи ваш ряд цілком ймовірно вийти на 75% як могло б бути у Франції.
Іскандер
20 Іскандер (Іскандер)   • 17:27:51, 05.01.2013 [Материал]

А ви поцікавтесь податковою системом, зокрема у оподаткуванні доходів громадян, ФРН, Австрії або Данії. Законодавством встановлений граничний відсоток, який застосовується при оподаткуванні доходу. І він аж ніяк не 70% (або 75%, як пропопонує встановити популіст місьє французський президент, заграючи із своїми виборцями). Але разом з тим високі ставки з податку на доходи громадян в більшості країн світу зменшуються за рахунок пільг та заходів, що виключають можливість збільшення податкового тиску на громадян. Крім того, при розрахунку цього податку в усіх країнах встановлюється неоподатковуваний мінімум доходів громадян, який теж зменшує розмір податку.
Ось і рахуйте.
ivgor
21 Иван (ivgor)   • 17:37:37, 05.01.2013 [Материал]

Та знаю я знаю. В ЄС відсоток у різних країнах різний. Найбільший, мабуть, в Іспанії--до 50%.
Іскандер
23 Іскандер (Іскандер)   • 18:02:58, 05.01.2013 [Материал]

Найбільший у Данії:) 61%.
ivgor
24 Иван (ivgor)   • 18:25:10, 05.01.2013 [Материал]

Цікаво, дайте будь-ласка лінк.
Іскандер
25 Іскандер (Іскандер)   • 19:21:51, 05.01.2013 [Материал]

http://www.big-library.com.ua/book/1_Osnovi_opodatkyvannya/26_ROZDIL_10_OPODATKYVANNYa_V_ZARYBIJNIH_KRAINAH
as
12 Сегрій (as)   • 13:55:40, 05.01.2013 [Материал]

Нет. При этом добавлю, что прогрессивную шкалу налогообложения применяют во всех нормальных странах. Французы со своими 75% перегнули и если ваша инфа верна, то очень быстро исправили ошибку. Думаю в самой Франции в таком исходе никто не сомневался. И только коммунист(как он сам себя назвал) Депардье не воспринял реально коммунистический перегиб.
Хотелось бы посмотреть на его рожу если бы презижент Франции в стиле коллеги из России за один день лишил "героя" французского гражданства
Hoakina
14 Марина (Hoakina)   • 14:54:51, 05.01.2013 [Материал]

На 9. По закону? Да.Он дурацкий этот закон и популисткий, но это закон. А европейцы законопослушные. Нам только поучиться можно.
sax
8 sax (sax)   • 13:21:22, 05.01.2013 [Материал]

Кто знает какая сумма на его счете в банке?Мне кажется ,что с таким баблом можно уехать в банановую страну и даже там , ему будут мыть ноги в золотом тазике.Согласен, самый настоящий популизм. Простому французкому работяге ,никогда такая мысль в голову не прийдет,совсем разная зарплата к сожалению.
tuna
17 norman (tuna)   • 15:52:50, 05.01.2013 [Материал]

на каждом французком работяге весит семейство из северной африки.
особенно комедно читать не французкие осуждения .
ну психанул мужик ,он же не купил калаш и гранаты как брейвик,просто свалил.парижане,бретонцы ,гасконцы и прочие бургунцы уже не узнают свою францию.
sax
28 sax (sax)   • 23:08:53, 05.01.2013 [Материал]

Вот и вижу, как французкие работяги что бы смыться от налогов которые они платят северной африке, завалили всю Россию.Скоро и немцы с англичанами завалят всю Россию , берегитесь.
Sams2
18 Александр (Sams2)   • 16:47:51, 05.01.2013 [Материал]

Интересно, а этот "никчемный актеришка" хоть в курсе, что его поступок обсуждают столь значительные в мировой истории личности, как блоггеры ЖЖ? Вы ж ему скажите, дураку, ваше мнение, глядишь, он и одумается. Как же он без вашего совета....

И кто тут комедианты?
scif77
22 Владимир (scif77)   • 17:47:51, 05.01.2013 [Материал]

а я рад, что эти два влюбленных теперь вместе!!!!!!!!!!! )))))))))))
telefon
26 джавахарлал нюру (telefon)   • 21:01:49, 05.01.2013 [Материал]

О, сколько букОв "про ничего"! )
Как взволновал людей "депардьёвский" вопрос. Больше волноваться нам не о чём. )
tali hebetudine


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо