Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » коррупционер » 2013 » Январь » 10
коррупционер разоблачаю фокусников от тс.

коррупционер


Оценка: 3.1/5 Голосов: 27

разоблачаю фокусников от тс.

10.01.2013, 18:12:39 2044 3.1 43

какой главный аргумент у власти и у аполлогетов таможенного союза.
правильно...это цена на газ.
там как бы такие туманные обещания что они будут чуть ли не внутрироссийскими.
многим известно а кому нет те скоро узнают что российский потребитель тоже через три пять лет перейдет на мировые цены.многие скажут ну что все мол по честному...дак и я согласен.
а тонкость жанра переговорного ведь в другом.
вы незабыли что украина самый большой потребитель российского газа.
то есть...вступив в тс мы забываем о модернизации и энергосберегающих технологиях...кому они надо при такой цене....и через три года по братски в союзе с россией покупаем у нее больше всего газа по мировым ценам....нафиг мне такие союзнические отношения....
газпром российский...он прибыль в россию заводит....они найдут возможность субсидировать свое население...инструментов для этого хватает....а с чем останемся мы....

и с такими аргументами я могу пройтись по каждому пункту присоединения.

вчера просто смотрел вторую серию мастер и маргариты...этим и навеян блог.

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 43
Іскандер
1 Іскандер (Іскандер)   • 18:21:01, 10.01.2013 [Материал]

:)
Пяць балав!)

Все вірно. Росія нещодавно вступила до Світової організації торгівлі, взявши на себе зобов’язання у найближчі роки перейти на світові ціни на газ навіть на внутрішньому ринку. По суті, обіцяна низька ціна на газ є ні чим іншим, як приманкою.
коррупционер
2 владимир (коррупционер)   • 18:36:26, 10.01.2013 [Материал]

на 1.
так самое главное что в перспективе мы его будем покупать по той же цене...а в тс диверсификация поставок невозможна.....

я незнаю кто там у нас потенциальные претенденты на должность президента украины но их явно подставляют....янукович пока хоть имеет возможность высказать своефэ.....а тем прийдется в нагнутой позе заходить задом в кабинет к путину....
Passionar
3 Дмитрий (Passionar)   • 18:48:49, 10.01.2013 [Материал]

"а в тс диверсификация поставок невозможна..... " - а зачем самодостаточному в ресурсах ТС диверсифицировать поставки? Они обеспечивают себя + поставляют немалые объемы за рубеж.
коррупционер
4 владимир (коррупционер)   • 19:28:46, 10.01.2013 [Материал]

на 3.
так вот я вам об этом и говорю....мы самые большие потребители российского газа...ниодна страна европы столько не покупает...
тогда зачем вступать в тс ради газа...
где пряник обьясните...
Sams2
5 Александр (Sams2)   • 19:45:30, 10.01.2013 [Материал]

Мне кажется, у Вас изначально неверный посыл - дело далеко не только в газе. Дело вообще в торговле. И, насколько я понял, никто вступать в ТС особо не рвется, речь вроде шла об ассоциативном участии.
коррупционер
6 владимир (коррупционер)   • 19:48:50, 10.01.2013 [Материал]

на 5.
ассоциативное участие.....а что это такое вы можете обьяснить...вот нынешний премьер министр неможет обьяснить конструкцию этого участия....
Passionar
8 Дмитрий (Passionar)   • 21:47:01, 10.01.2013 [Материал]

Некое "ассоциативное" членство что в ДК что в ТС - это чушь! Полубеременным быть нельзя, хотя как видно кое-кому очень хочется.
Только в ДК не в состоянии это четко заявить (как и многое другое), а в ТС давно и четко сказали, что и вызывает кучу эмоций.
коррупционер
9 владимир (коррупционер)   • 21:52:51, 10.01.2013 [Материал]

на 8.
незнаю что такое дк...но полагаю это ес...
ассоциация с ес там все четко...выгоды и обязательства...там все расписано до запятой...там каждая буковка вычитана минимум на двадцати языках...это не полубеременность....это выравнивание ценностей...там об этом все ясно сказано...
а что такое ассоциация с ес повторюсь...сам премьер...да что премьер...президент незнает.
Passionar
7 Дмитрий (Passionar)   • 21:45:08, 10.01.2013 [Материал]

На 4.
А кто вступает только ради газа. Это я от апологетов ДК такие страшилки и слышу. Предложенная цена на газ (по 160) - это всего лишь текущее и конкретное предложение на ближайшие годы. Про выравнивание цен ДАВНО ИЗВЕСТНО! Так что попытка демонизировать весь ТС вокруг ОДНОГО пускай и важного аспекта не стоит.
коррупционер
10 владимир (коррупционер)   • 21:54:20, 10.01.2013 [Материал]

на 7.
назовите еще предложения....что бы имел возможность вам ответить...

умоляю назовите этот пряник...

дружбу братских народов не предлагать...это не аргумент.
Passionar
11 Дмитрий (Passionar)   • 22:10:49, 10.01.2013 [Материал]

Пряников и прочей словесной чуши - нет.
Есть простой и реальный прагматизм.
Например, Николаевские верфи могли бы быть загружены на 10 лет вперед и более, по производству обновляемого и растущего флота РФ+..., а это конкретные заказы + зарплаты + средства для обновления производственных мощностей + перспектива, так как экспортный потенциал так же вырос бы.
А так пока загрузили иные верфи - НЕ НАШИ - и еще загрузят.
Мы же пока в статистах слушающих европейские мантры о "выравнивании".
коррупционер
12 владимир (коррупционер)   • 22:30:31, 10.01.2013 [Материал]

на 11.
а почему николаевские верфи должны иметь возможность загружены только со стороны черноморского фдота....больше никому суда ненужны что ли....
а если вдруг россия будет загружать три года...а потом скажет да пошли вы....и это да пошли это будет политическое решение.....
что тогда верфям делать....и не граждане ли россии братья черные являлись первыми владельцами этих самых верфей...почему они не привезли заказ на родное предприятие из россии....
может дело не в загруженности....а дело в менеджменте...в том числе и государственном...управленцы из прошлого как говорится....почему нибулон может строить себе суда но не на николаевских верфях....почему он входит в пятерку мировых торговцев сельхозпродукцией без помощи россии....
почему немирофф самая лучшая водка в том числе в россии....а предприятие создано с нуля....почему конфеты порошенко и колесникова дети в россии просят на новый год....и тоже без помощи россии предприятие развивается....

сказать ответ....потому что в этих предприятиях влаживаются в развитие....
а в николаевских верфях ждут заказа из россии....
Passionar
15 Дмитрий (Passionar)   • 22:45:07, 10.01.2013 [Материал]

"больше никому суда ненужны что ли.... " - пока мы в поисках и внутренних разборках - НИКОМУ.
коррупционер
34 владимир (коррупционер)   • 11:44:40, 11.01.2013 [Материал]

на 15.
суда строятся....для нас....и у нас...я писал выше...нибулон...они развивают речное пароходство....
и об одном просят...помогать ненадо...дайте работать в рамках закона....
причем успешно работают с европой.
Іскандер
16 Іскандер (Іскандер)   • 23:00:33, 10.01.2013 [Материал]

Згода. Тоді давайте поговоримо про пропорції розподілу митних надходжень, які разом збирають країни-учасники Тайожного союзу. Я писав про них у одному із своїх минулих блогів (http://zhzh.info/blog/2013-01-09-7071)
Konittiva
13 Ярослав (Konittiva)   • 22:33:29, 10.01.2013 [Материал]

"то есть...вступив в тс мы забываем о модернизации и энергосберегающих технологиях...кому они надо при такой цене....
и через три года по братски в союзе с россией покупаем у нее больше всего газа по мировым ценам...."

Ви самі собі суперечите. Якщо ми вже сьогодні знаємо, що через 3-5 років ціна буде світовою, тоді ми навпаки будемо прагнути до модернізації та альтернативи. А ці 3-5 років будемо використовувати як перехідний період.

У випадку з ЕС, в нас немає навіть і шансу на такий перехідний період. Хіба що знову наберемось боргів, з яких вже хз, чи виплутаємось.
коррупционер
14 владимир (коррупционер)   • 22:40:02, 10.01.2013 [Материал]

на 13.
я вам отвечу...я смотрю вы идеалист....сужу из каких слов...
Якщо ми вже сьогодні знаємо, що через 3-5 років ціна буде світовою, тоді ми навпаки будемо прагнути до модернізації та альтернативи. А ці 3-5 років будемо використовувати як перехідний період.

вы сами верите в то что сказали....

а деньги есть...денег навалом...украина богатейшая страна...оптимизировать госзакупки если то через три года можно поменять трубы во всех водоканалах страны...
сокращение бюрократического оппарата даст невероятную прибыль на инвестиции во внутреннее производство...
прозрачность всех силовых структур включая таможню с налоговой заведет сюда миллиарды инвестиций ежегодно.....
а вы говорите денег нет.....
все есть...воли нет.

а ведь именно такие условия выдвигает европейский союз...но мы хотим туда гле от нас никто ничего не требует такого знаете ли специфического...там другие требования.
Konittiva
18 Ярослав (Konittiva)   • 23:15:51, 10.01.2013 [Материал]

"а деньги есть...денег навалом..."

То я - ідеаліст?
Іскандер
20 Іскандер (Іскандер)   • 23:23:44, 10.01.2013 [Материал]

А закупівля за завищеними цінами без тендерних процедур товарів та послуг? А сумнозвісна малина за 650грн/кг?? Будівництво альтанки для Хєранта у вигляді ресторану???
На це кошти звісно завжди є.
коррупционер
35 владимир (коррупционер)   • 11:49:12, 11.01.2013 [Материал]

на 18.
конэчно.
повторюсь...деньги есть..навалом...
а вы идеалисьт в том что за три года мы подтянемся....
приведите пример...

вы слышали что бы криворожсталь жаловалась на дороговизну газа....
я лично ниразу....
значит можно работать получается....и на рынки сбыта жалоб нет....
Іскандер
17 Іскандер (Іскандер)   • 23:06:45, 10.01.2013 [Материал]

Тимошенко коли була змушена давати директиву на підписання НАК "Нафтогазом" кабального контракту із РАО "Газпромом"? Коли ВФЯ оголосив про всеохоплюючу програму енергозбереження? Які кроки вже зроблені за ці 3 роки?? Фактично легітимізовано "контракт Тимошенко" "Харькавскімі саглашеніямі"; підписано меморандум із лижним інструктором про будівництво терміналу скрапленго газу і все. Хто далі відповідає за паливно-енергетичний комплекс в уряді? Людина, яка не один (і не два) роки "барижнічає" газом (його ще пов'язують із схемою закупівлі бурових вишок із переплатою 1,5 млрд бюджетних грн. через латвійського бомжа). Ви гадаєте він буде сприяти впровадженню програм з енергозбереження?!:)

Тоді ви закінчений ідеаліст (згоден із коррупционером).
Konittiva
19 Ярослав (Konittiva)   • 23:22:20, 10.01.2013 [Материал]

Нам дають шанс розгорнути власну економіку. Іншими словами, дотацію та поле дії (ринок споживачів наших товарів). ЄС тільки кредити справно вміє видавать. В яких й так вже загрузли. Як з них вибиратимемося?

Розгорнемо економіку через ТС, а потім і до ЄС доберемося. Я не думаю, що товарообіг між нами зовсім припинеться. Він буде вестись через механізм ТС :)
Іскандер
21 Іскандер (Іскандер)   • 23:25:33, 10.01.2013 [Материал]

Наведіть приклади наданих ЄС кредитів Україні, будь ласка.

"Нам дають шанс розгорнути власну економіку. Іншими словами, дотацію та поле дії (ринок споживачів наших товарів)"
----------------
Нас хтось на даному етапі позбавляє цього ринку? Так, РФ, постійними демпінговими заходами та "сирно-молочно-карамельники війнами". Обмеженнями у торгівлі в рамках ВЖЕ підписаної угоди про ЗВТ у рамках СНД.
І який ринок більший і платіжоспроможніший: ЄС чи МС??
Konittiva
22 Ярослав (Konittiva)   • 23:33:49, 10.01.2013 [Материал]

пошуковик: "ебрр выдал кредит украина"

ЄБРР + ЖТКЕ?

---

Для нас більший ринок СНД. Туди найбільше експортуємо. Хтось із держмужів цифри наводив.
Іскандер
23 Іскандер (Іскандер)   • 23:39:03, 10.01.2013 [Материал]

А ви знаєте, що таке ЄБРР і ким ця організація створена?:)

Не полінуйтесь і наведіть все ж мені цифри населення і їх платіжоспроможності, Ок?
Konittiva
24 Ярослав (Konittiva)   • 23:52:12, 10.01.2013 [Материал]

Хто буде завтра купувати наш сир, масло, інші товари "європейської" якості? Європа, чи країни СНД? Європа в нас купує в осноному сировину, а на товари крутить носом. Безсумнівно, що потрібно підвищувати якість продукції. Але це не відбувається стрибкоподібно. Потрібен час для переходу. Ми ж не можемо, скажімо, сьогодні виробляти на заводі (образно кажучи) лайно, а завтра з цього ж конвеєру отримати канфєтку.
Іскандер
25 Іскандер (Іскандер)   • 23:57:03, 10.01.2013 [Материал]

Ви не відповіли на моє перше запитання.

Вступ до ВТО був тією можливістю, яка мала б дати поштов розвитку і підвищенню якості наших продукції та послуг. Скільки ще часу потрібно - вічність?
Konittiva
26 Ярослав (Konittiva)   • 00:02:33, 11.01.2013 [Материал]

Яке питання, ЄБРР? Европе́йский банк реконстру́кции и разви́тия.
Це така європейська організація, яка видає гроші під відсотки приватним підприємстам та держ.компаніям. Правильно?
Іскандер
27 Іскандер (Іскандер)   • 00:20:42, 11.01.2013 [Материал]

Ні, ЄБРР є інвестиційним механізмом.
ЄБРР має таке ж відношення до ЄС, як і Україна: вони є учасниками цього інвестиційного проекту. Тому говорити, що "ЄС тільки кредити справно вміє видавать", при цьому посилаючись на проекти ЄБРР, в корні нелогічно.
Konittiva
28 Ярослав (Konittiva)   • 00:33:19, 11.01.2013 [Материал]

А.. ну тоді все зрозуміло. Тоді потрібно сказати нашому ЖТКЕ, що кредит, який вони взяли у ЄБРР під гарантії міста можна впевнено віддавати без відсотків.

Завтра зателефоную. Ви не знаєте їхній телефон?
Іскандер
29 Іскандер (Іскандер)   • 00:43:52, 11.01.2013 [Материал]

До чого ця дешева іронія щодо відсотків по кредиту?
Konittiva
30 Ярослав (Konittiva)   • 09:38:34, 11.01.2013 [Материал]

Мені здалось, що Ви сумніваєтесь щодо того, що ЄБРР діє, як банківська звичайна установа по відношенню до нас.

----
Та й взагалі, це деталі. Можливо, я не досить чітко висловився. Але я хотів сказати, що наш фінансово-економічний зиск при умові інтеграційних процесів на схід більш привабливий, аніж на захід. Бо при західному варіанті, в нас відсутні резерви для розвитку. Хіба що знову брати кредити у європейських або світових фін. установах. Поглиблюючи цим самим кризову ситуацію національної економіки.
Іскандер
32 Іскандер (Іскандер)   • 11:01:26, 11.01.2013 [Материал]

Я не сумніваюсь. Ви дійсно дещо нечітко висловились. А тому, аби не було уточнюючих питань, наводьте більш суттєвіші аргументи як-то щодо "наш фінансово-економічний зиск при умові інтеграційних процесів на схід більш привабливий, аніж на захід". Хоча б все ті ж порівняльні цифри населення і їх платіжоспроможності ЄС та, відповідно, ТС.
Konittiva
33 Ярослав (Konittiva)   • 11:11:58, 11.01.2013 [Материал]

Ок. В ЄС більше народу і більша платоспроможність. Але нашу продукцію сьогодні там ніхто не купує. Ви це розумієте?

Додайте до цього той факт, що наші економічні показники гірші навіть серед країн СНД. Не говорячи про ЄС.
Іскандер
36 Іскандер (Іскандер)   • 11:49:51, 11.01.2013 [Материал]

"Але нашу продукцію сьогодні там ніхто не купує."
------------
Знову ж хочу бачити цифри, які свідчать, що товарообіг з СНД (навіть не з РФ, Білоруссю та Казахстаном) більший, аніж з країнами ЄС...

"Додайте до цього той факт, що наші економічні показники гірші навіть серед країн СНД. Не говорячи про ЄС."
-------------
До товарообігу це немає абсолютного значення.
psina
42 Mykola (psina)   • 14:44:01, 11.01.2013 [Материал]

ви абсолютно не праві: в Європі купа нашої продукції і якраз місцеві її купують дуже активно....
psina
41 Mykola (psina)   • 14:43:03, 11.01.2013 [Материал]

от дивно, а чому я в Європіф постійно купував український сир, масло, олію, яблука?????
SteamRoller
31 Михаил (SteamRoller)   • 10:32:10, 11.01.2013 [Материал]

А вот разоблачение фокусников от "будем плавить металл для ЕС"
http://korrespondent.net/business/companies/1446430-korrespondent-tak-zagibalas-stal-padenie-metallurgii-vybrosilo-na-ulicu-b olshe-100-000-chelovek
Konittiva
37 Ярослав (Konittiva)   • 12:13:39, 11.01.2013 [Материал]

На 36

"Товарооборот Украины и Европейского Союза в прошлом году составил 29 % всей внешней торговли страны (44 млрд долларов США), с Россией — 32,5 % (49 млрд долларов). Показатели как будто сопоставимые. Но если взглянуть более пристально на структуру торговли, то увидим: в 2011 году доля готовой продукции в украинском экспорте в страны Таможенного союза (Россия, Беларусь, Казахстан) составила 60%, доля сырья — 40%; в украинском же экспорте в ЕС сырье составило 82%, а готовая продукция — только 18%."

А взагалі, всі ці цифри дуже швидко можна знайти у пошуковику.

----

"До товарообігу це немає абсолютного значення. "

Це має відношення до того, якщо ми призупенемо реалізацію своєї продукці на міжнародних ринках, то наше виробництво взагалі може зупинитись. І ось таку цитату наведу:

"На днях представитель Комиссариата ЕС по развитию сельского хозяйства и села Роджер Уайт по-дружески предупредил латвийских производителей молока, что если они — производители — не умерят свой производственный пыл, то их оштрафуют на миллионы латов.

Дело в том, что расширение латвийских пастбищ и модернизация ферм позволили увеличить производство, а это чревато превышением выделенных Латвии квот."
Іскандер
38 Іскандер (Іскандер)   • 12:28:37, 11.01.2013 [Материал]

Так, дуже швидко) Чесно кажучи, чифри у посиланнях в гугль дещо різняться) І в сторону збільшення показників, як і з ЄС, так і з країнами СНД.

Оце вже предметно) Можна ссилку на наведену вами інфу?
Konittiva
39 Ярослав (Konittiva)   • 12:38:30, 11.01.2013 [Материал]

http://140.uz/b0b10f
Іскандер
40 Іскандер (Іскандер)   • 13:37:00, 11.01.2013 [Материал]

Дивно, може лише я не знайшов у наведеному вами посиланні данних українського або російського держкомстату. На підставі яких данних озвучені 29% і 32,5%??? "Срєднєпаталочних"?
Konittiva
43 Ярослав (Konittiva)   • 17:19:41, 11.01.2013 [Материал]

На 41 та 42
psina, питання скоріше не до мене, а до держкомстату. Можете навести більш достовірну інформацію, крім Ваших слів?

Структура експорту товарів до ЄС (умовно розбив на групи). Дані за 1-е півріччя 2012 року.
---
Сировина (та продукція низького рівня переробки):

Недорогоцінні метали та вироби з них - 26,7
Мiнеральнi продукти (руди, шлаки і зола, палива мінеральні; нафта і продукти її перегонки) - 19,4
Продукти рослинного походження (зерновi культури, насiння і плоди олійних рослин) - 14,1
Продукція хімічної та пов'язаних з нею галузей промисловостi (добрива, продукти неорганiчної хiмiї, органiчнi хiмiчнi сполуки, екстракти дубильнi) - 5,4
Жири та олії тваринного або рослинного походження - 4,6
Готові харчові продукти (залишки і вiдходи харчової промисловості, цукор і кондитерські вироби з цукру) - 3,8
Деревина і вироби з деревини - 3,5
Пластмаси, полімерні матеріали каучук, гума - 0,7
Шкури необроблені, шкіра вичищена - 0,7
Живi тварини; продукти тваринного походження - 0,2

Всього - 79,1%
----------------
Продукція:

Машини, обладнання та механізми; електротехнічне обладнання - 11,6
Текстильні матеріали та текстильні вироби (одяг та додаткові речі до одягу, текстильні) - 3,4
Засоби наземного транспорту, літальні апарати, плавучі - 2,5
Рiзнi промислові товари (меблі, іграшки) - 1,1
Взуття - 0,7
Маса з деревини або інших волокнистих целюлозних матеріалів (папiр та картон) - 0,5
Вироби з каменю, гіпсу, цементу (скло, кераміка) - 0,4
Перли природні або культивовані, дорогоцінне або напівдорогоцінне каміння - 0,3
Прилади та апарати оптичні, фотографічні - 0,2

Всього - 20,7%
Різне - 0,2%

Акумульовано із цього джерела http://140.uz/c9dc99


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо