Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » wooka » 2014 » Январь » 16
wooka Чому антикомуніст завжди русофоб

wooka


Оценка: 2.9/5 Голосов: 30

Чому антикомуніст завжди русофоб

16.01.2014, 11:09:24 1897 2.9 54

Чому антикомуніст завжди русофоб.

Антикомуніст завжди русофоб, хоча не завжди це усвідомлює.

Комуністична структура російського суспільства є його природною формою самоорганізації.

Карл Маркс вивів формулу ідеального суспільства що називається на кінчику пера, тоді як народи Російської Імперії дійшли до неї еволюційним шляхом. І справа тут не в унікальних здібностях російського народу, який є ядром імперії а у геокліматичних умовах у яких цьому народу випала доля жити. Чим більше жорсткі умови життя, тим вища ефективність організації суспільства необхідна для виживання.




Порівняйте цифри.

Врожайність картоплі ц/га


Великобрітанія 450

США 435

Франція 431

Голандія 424

Бельгія 412

Германія 403

...

Україна 124

...

Росія 115


Картина вражаюча. Якщо врахувати, скільки західні країни отримували і отримують прибутків від багатющих ресурсами колоній із дармовою раб силою, то природа процвітання стає і зовсім зрозумілою.


Клімат впливає ні тільки на врожаї. Затрати на інфраструктуру теж дуже сильно залежать від погодних умов.

Наприклад товщина зовнішніх стін у відносно теплих країнах досягає 10-15 см. Порівняйте із товщиною стін у вашому будинку. Приблизно у стільки разів різниться і собівартість будівлі. Про дороги та комунікації ви і самі знаєте.


Цілком зрозуміло, що в таких різних умовах неможливо формування однакових чи навіть подібних соціальних устроїв.

Отже комуністична модель є цілком природною і найбільше ефективною для Росії. Таким чином антикомуніст завжди русофоб, що виступає проти євразійського єства.


Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 54
HOOLIGAN
1 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 11:35:17, 16.01.2014 [Материал]

массонский мавзолей где стоит?-в москве
империя зла кто?-москва
хто нэ скачэ той хто?-москаль
в нас- срака,а в них- жопа....разницу улавливаешь?

прочитал статью и сделал вывод, что ты ....феерический......ну ты понял, да?

скажу ещё одно, этот якобы новый вид технологий засунь себе в мавзолей, на такое в цельном ведуться только идиоты.
wooka
3 Мухрик (wooka)   • 12:20:29, 16.01.2014 [Материал]

маєте освіту вищу від середньої? А середній бал у атестаті?
HOOLIGAN
8 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 12:48:51, 16.01.2014 [Материал]

судя по твоему блого-вбросу, ты пользуешься аттестатом доверия проплаченной структуры ибо аналитически сопоставить воедино заглавие+своё+текст своего ума не хватит,выше моего образования- только головной убор, а тебе ни к первому, ни ко второму нет никакого не то, чтоб дела, а даже осмысленного интереса.
wooka
10 Мухрик (wooka)   • 13:01:23, 16.01.2014 [Материал]

грамотно рамсишь. Пацыки в восторге.
HOOLIGAN
15 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 13:31:30, 16.01.2014 [Материал]

на10
а ты в а*уе по-ходу
wooka
19 Мухрик (wooka)   • 13:42:26, 16.01.2014 [Материал]

без базара.
HOOLIGAN
21 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 13:46:13, 16.01.2014 [Материал]

базаром была экономика ссср, а ты решил, что блатных х**в наглотался и блещешь познаниями сленга воровского мира?
гопота необразованная, выпуска чудновской гимназии.
wooka
23 Мухрик (wooka)   • 13:54:23, 16.01.2014 [Материал]

Зробіть знижку, мені непросто з вами сперечатися. За вами воровський світ та сорок викладачів ВУЗів Житомира а я один.(
HOOLIGAN
24 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 14:10:27, 16.01.2014 [Материал]

на23
скачухи не будет, базарнул- держи ответ.
а на екзамен в выпускной приди с цветами, твои учителя это может и заценят, я- нет.
Hoakina
2 Марина (Hoakina)   • 12:00:27, 16.01.2014 [Материал]

а ничё, что коммунизм еврей придумал?
wooka
4 Мухрик (wooka)   • 12:22:18, 16.01.2014 [Материал]

Марина, ви мабуть дуже, дуже гарна, якщо дозволяєте собі нести такі дурниці.
Hoakina
7 Марина (Hoakina)   • 12:44:48, 16.01.2014 [Материал]

На 4. Не без этого (...колупаю пич пальчиком...). Но точно не русский. Грек кинул идею, немецкий еврей окончательно сформулировал концепции коммунизма.
wooka
11 Мухрик (wooka)   • 13:10:52, 16.01.2014 [Материал]

До чого тут русский-нерусский? Колективізм є основою комунізму і не є вигадкою генів-теоретиків. Теоретики пропонують моделі - грубі та спрощені абстракції і саме тому ні одна із них ніколи не мала шансів на повну реалізацію. В житті виходило завжди не так, як у теорії. Саме тому придурки можуть кричати що комунізму у СРСР не було і він недосяжний.
RapidDuck
12 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 13:14:29, 16.01.2014 [Материал]

Так, згоден.
Саме тому в СССР був державний капіталізм з ознаками диктатури.
Бо неможливо примінити в реальності ту нісенітницю теоретиків.
wooka
13 Мухрик (wooka)   • 13:19:51, 16.01.2014 [Материал]

Називайте як завгодно. Але та структура видавала прекрасні результати.
Насправді, структурно СРСР дуже відмінні від нинішніх Росії та України а тому і назви мають розрізнятися радикально. Та і досягнення не порівняти.
RapidDuck
14 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 13:28:24, 16.01.2014 [Материал]

Конечно. Сравнивая с западными странами сложно не заметить великих достижений СССР.

Напомню, что до СССР Империя была готова стать мировым лидером почти во всех сферах.

Времена же СССР были насолько губительны для науки и индустрии, что ничего своего не сделано! Могли только ждать пока проклятые капиталисты придумают что-то новенькое, чтоб обвести и выпустить какой-то хлам через 20 лет, когда у всего мира уже было.

Россия вон до сих расхлебывает - ни мобильных, ни автомобилей, ни высоких технологий.
wooka
20 Мухрик (wooka)   • 13:44:07, 16.01.2014 [Материал]

залишимо цю наглу брехню на вашій совісті.
RapidDuck
25 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 14:27:21, 16.01.2014 [Материал]

Вранье здесь вы распространяете. Я же говорю правду и любому инженеру понятно о чем речь.

Электроника - полный провал.
Автомобилестроение - обвели.
Космосмическая промышленость - обвели (Германия).
Пищевая промышленность - на задворках!
HOOLIGAN
17 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 13:34:37, 16.01.2014 [Материал]

\\структура видавала прекрасні результати.

распад- это и есть результат? как только перестали применять силу- твой союз оказался в жопе
wooka
18 Мухрик (wooka)   • 13:41:49, 16.01.2014 [Материал]

твій тулуб теж розпадеться. Отже і не варто було народжуватись.
HOOLIGAN
22 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 13:48:28, 16.01.2014 [Материал]

на18
я живу и без применения силы, а твой союз- распался, ты без него и прожить не можешь ибо получаешь за то на хлеб.
HOOLIGAN
16 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 13:33:25, 16.01.2014 [Материал]

то чё он тогда был сацыалистических республик?
HOOLIGAN
9 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 12:50:05, 16.01.2014 [Материал]

ейная красота просто необъёмна( если ты не всемогущий ильич. вот тот бы смог)
TarasS
27 Тарас (TarasS)   • 15:19:07, 16.01.2014 [Материал]

"а ничё, что коммунизм еврей придумал?"

А все евреи, как известно, прохвосты. (С) :)
RapidDuck
5 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 12:36:26, 16.01.2014 [Материал]

Главное, что мозгов не хватает догадаться, что коммунизма и не было в Россие.

Описанное в посте - клиника последней инстанции.

" вища ефективність організації"

Никогда не было эффективной организации. СССР тому пример.

" Про дороги та комунікації ви і самі знаєте. "

Знаем, что Москвоские воры рассказывают сказки про дороги, чтоб воровать больше. В США на Аляске дороги в идеальном состоянии.
RapidDuck
6 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 12:38:09, 16.01.2014 [Материал]

"Великобрітанія 450
США 435
Франція 431
Голандія 424
Бельгія 412
Германія 403
...
Україна 124
...
Росія 115"

Пример не климатических проблем, а организационных. Наследие великого СССР!
Догоняли и "перегоняли" США так, что один маргарин получился на выхлопе. Умора - стыд!
TarasS
26 Тарас (TarasS)   • 15:16:19, 16.01.2014 [Материал]

"Карл Маркс вивів формулу ідеального суспільства..."

...але при цьому сам з насолодою жив у неідеальному капіталістичному Лондоні, на гроші свого корифана-буржуя Енгельса.

Син ідеального прихильника ТС Азарова - зарєєстрував бізнес у неідеальному Відні.

Ідеальний євразієць Клюєв - поселив родину у тому ж неідеальному європейському місті кави та штруделів. А не в ідеальному євразійському Челябінську.

Висновок?
wooka
28 Мухрик (wooka)   • 15:33:45, 16.01.2014 [Материал]

А де, по вашому, КМ мав жити? Мушу віднести ваше зауваження до категорії "зловмисний тролінг", що автоматично знижує довіру до ваших коментарів.
RapidDuck
29 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 15:36:42, 16.01.2014 [Материал]

Вука, а "русофилы" вроде тебя уважают Троцкого?
TarasS
30 Тарас (TarasS)   • 15:40:56, 16.01.2014 [Материал]

"А де, по вашому, КМ мав жити?"

По-моєму, він мав би на гроші Енгельса купити невеликий острів - наприклад, о. Ельба або о. Святої Єлени. На цьому острові згуртувати своїх прихильників, очолити їх і разом з ними побудувати взірцевий комунізм.
wooka
31 Мухрик (wooka)   • 16:18:41, 16.01.2014 [Материал]

Кого здивує мікроскопічна сільгосп-община? До речі, на Русі таких було чимало. Фігура К.Маркса та його вчення має всесвітній масштаб. За сохою, на острові Ельба, такого вчення не створиш та і на таких масштабах на нього просто немає запиту.
HOOLIGAN
32 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 16:22:13, 16.01.2014 [Материал]

на31
\ За сохою, на острові Ельба, такого вчення не створиш. \

зло пораждает зло.
wooka
33 Мухрик (wooka)   • 16:31:55, 16.01.2014 [Материал]

Може відповісте на питання у коментарі №3?
HOOLIGAN
37 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 16:58:22, 16.01.2014 [Материал]

на33
я ответил в 8
мои 16,17 остались без ответа...рапидак тоже видать в ожидании...
wooka
41 Мухрик (wooka)   • 17:04:53, 16.01.2014 [Материал]

відповідь у №8 мене не влаштовує. Прошу пряму відповідь на пряме запитання.
TarasS
48 Тарас (TarasS)   • 19:33:41, 16.01.2014 [Материал]

"Кого здивує мікроскопічна сільгосп-община? До речі, на Русі таких було чимало."

Не фантазуй. У феодальній общині ніякого комунізму не було і бути не могло.

"За сохою, на острові Ельба, такого вчення не створиш та і на таких масштабах на нього просто немає запиту."

Правильно - тому він жив у Лондоні, їв ростбіф і займався безвідповідальним графоманством.
Юрко
34 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:43:27, 16.01.2014 [Материал]

Тому, що Росія - окупант.
wooka
35 Мухрик (wooka)   • 16:47:59, 16.01.2014 [Материал]

Ви, Юрко, мабуть єдиний опонент, що заслуговує на повагу. Може не такий хитрий як відверті фашисти що вище, проте чесний.
HOOLIGAN
38 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 17:00:05, 16.01.2014 [Материал]

на35
\Може не такий хитрий як відверті фашисти що вище,\

воу, полегче на поворотах, пропаганда фашизма запрещена отныне, а ты, как последний полицай делаешь нацикам такую рекламу,Прекрати немедлено.
nik41
50 nikolay (nik41)   • 21:42:48, 16.01.2014 [Материал]

Не верю...
Lisa111
36 Роман (Lisa111)   • 16:54:07, 16.01.2014 [Материал]

Юрий, а Польша, где вы сейчас працюете, не была окупантом? Это про знание истории Украины....
HOOLIGAN
39 HOOLIGAN (HOOLIGAN)   • 17:00:39, 16.01.2014 [Материал]

кто только оккупантом не был, но только не Украина
wooka
40 Мухрик (wooka)   • 17:02:52, 16.01.2014 [Материал]

Що тут дивного? Як може бути окупантом держава, яка ніколи не існувала?
Hoakina
42 Марина (Hoakina)   • 17:07:46, 16.01.2014 [Материал]

О... я милого узнаю по украинофобии
wooka
43 Мухрик (wooka)   • 17:14:21, 16.01.2014 [Материал]

Марина, як і хто може боятися Україну? Не кажіть таких дурниць.
RapidDuck
45 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 18:01:33, 16.01.2014 [Материал]

Сталин, например. Боялся, что украинцы станут титульной, ведущей нацией. Пришлось убивать...
wooka
46 Мухрик (wooka)   • 18:08:10, 16.01.2014 [Материал]

Малоймовірно. Свіжий досвід показав, що у українців є труднощі навіть сраку собі підтерти, не кажучи вже про якесь регіональне лідерство.
RapidDuck
47 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 18:35:01, 16.01.2014 [Материал]

Це який досвід тобі підказує? Не зміг в туалеті підтертися?
Lisa111
44 Роман (Lisa111)   • 17:25:20, 16.01.2014 [Материал]

Это да. А в Украине побывали и поляки и немцы и татары и турки...

Только окупация поляков была очень своеобразной....оттуда и появилось в украинском языке слово "быдло". Так поляки называли украинцев.
TarasS
49 Тарас (TarasS)   • 20:52:02, 16.01.2014 [Материал]

"Только окупация поляков была очень своеобразной....оттуда и появилось в украинском языке слово "быдло".

А "руссишшвайн" откуда? Теряюсь в догадках...

"Таким чином антикомуніст завжди русофоб"

Русофобы: Пиночет, Салазар, Франко etc.
wooka
53 Мухрик (wooka)   • 22:53:51, 16.01.2014 [Материал]

Скажіть, що вони не входять до вашого пантеону слави.
TarasS
54 Тарас (TarasS)   • 23:06:18, 16.01.2014 [Материал]

"Скажіть, що вони не входять до вашого пантеону слави."

Ні, краще визнай, що ти вкотре лоханувся. :)
nik41
51 nikolay (nik41)   • 21:47:50, 16.01.2014 [Материал]

А не могли бы уважаемые блогеры выложить полный список 40 профессоров?
У меня сложилось устойчивое мнение, что один из них где-то рядом.
wooka
52 Мухрик (wooka)   • 22:52:16, 16.01.2014 [Материал]

добрий ранок http://zhzh.info/news/2014-01-13-17959


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо