Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Hydrogenaza » 2014 » Февраль » 17
Hydrogenaza Відповідальність за спалення активіста у Запоріжжі взяли на себе "привиди Севастополя"

Hydrogenaza


Оценка: 2.8/5 Голосов: 18

Відповідальність за спалення активіста у Запоріжжі взяли на себе "привиди Севастополя"

17.02.2014, 12:06:09 2422 2.8 20

Українська правда

Відповідальність за спалення активіста у Запоріжжі взяли на себе активісти з організації "Привиди Севастополя".

Про це 16 лютого повідомили в ефірі Hromadske.TV.

"Активісти організації у своєму відеозверненні, яке пізніше досить швидко було видалено з сервісу Youtube, досить детально описали, як вони це зробили. Чоловік у балаклаві на голові взяв на себе відповідальність за "перезавантаження", тобто спалення автівки та активіста", - повідомили в ефірі.

У свою чергу активіст з Запоріжжя Тарас Білка повідомив, що активісти з організації вже створили свої філії – у Запоріжжі, Дніпропетровську та Донецьку, де "проводять свої "перезавантаження, але нікого не підтримують і будуть мститися "майданутим".

"Дружина загиблого на звязок не виходить, жодних подробить загибелі активіста немає. Єдине, що відомо від його знайомого, що у Синенка дійсно був невеликий кредитний борг у сумі 50 тис. грн., але в нього машина коштувала дорожче", - зазначив Білка.

Таким чином, на його думку, версія міліції про суїцид активіста через заборгованість не реальна.

"Разом з тим експерти з правоохоронних органів зазначили мені у приватних розмовах, що вірогідність того, що йому в машину вистрілили в бак, від чого вона загорілася – дуже мала", - додав Білка.

У свою чергу Ігор Артюшенко – активіст запорізького Євромайдану – зазначив на своїй сторінці у Facebook, що загиблий "не мав жодних істотних фінансових проблем, а його статки значно перевищували ці боргові забов`язання".

"Версія правоохоронців розроблена тільки з однією метою — не займатись розкриттям цієї справи, не шукати винних у вбивстві", - упевнений Артюшенко.

Також він заявив, що Синенко "дійсно був учасником Євромайдану в Запоріжжі, ходив на недільні акції, брав участь у Автомайдані, допомагав у справах, їздив на подібні акції в Дніпропетровськ".

"Чи могли бути в нього проблеми з "різним елементом" через активну громадську позицію? Звичайно, що це могло мати місце", - зауважив Артюшенко.

Як відомо, у Запоріжжі було вбито активіста Автомайдану. За попередньою інформацією, невідомий вистрілив в бензобак автомобіля, в якому перебував загиблий, після чого авто вибухнуло.

В МВС заявили, що інформація про участь загиблого запорізького активіста у протестних рухах не знайшла об’єктивного підтвердження в ході перевірки, а загинути Синенко міг в результаті самогубства через кредитні зобовязання.

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 20
zloe_zlo
1 Роберт (zloe_zlo)   • 12:39:15, 17.02.2014 [Материал]

А какой реакции вы лично ждали?
Одним (евролюдям), значит, можно, а другим (титушкам) - нельзя?
Прокомментируйте, пожалуйста, скрин по этой ссылке:
http://glagol.in.ua/wp-content/uploads/2014/01/lozo.jpg
SteamRoller
3 Михаил (SteamRoller)   • 13:22:25, 17.02.2014 [Материал]

Есл хотим оставатся людьми - нельзя уподоблятся нацистам.

Уверен, подробности этого дела ещё всплывут, и кто это там "взял ответственность" выяснится, как это было неоднократно.
Поживём-увидим.
zloe_zlo
5 Роберт (zloe_zlo)   • 13:35:37, 17.02.2014 [Материал]

Они такие же нацисты, как я балерина. Подавляющему большинству свои Жигули (блин, и тут Путин) дороже всех идей рэволюции вместе взятых.
Hydrogenaza
7 Hydrogenaza Fosforilaza (Hydrogenaza)   • 14:49:00, 17.02.2014 [Материал]

Роберт zloe_zlo (Сегодня 11:39:15)Прокомментируйте, пожалуйста, скрин по этой ссылке:

ти його написав -ти і коментуй.
zloe_zlo
8 Роберт (zloe_zlo)   • 15:06:32, 17.02.2014 [Материал]

Это надо заскринить. А то потом свидомые не поверят :-)
Hydrogenaza
2 Hydrogenaza Fosforilaza (Hydrogenaza)   • 13:15:38, 17.02.2014 [Материал]

а кого з тітушок спалили живцем?кого з тітушок хоча б арештували?
SteamRoller
4 Михаил (SteamRoller)   • 13:23:29, 17.02.2014 [Материал]

>>кого з тітушок хоча б арештували?

Били, пытали - было.
Арестовывать - не помню такого.
"титушки" - это все, кто не согласен с нацистами, если что.
TarasS
12 Тарас (TarasS)   • 18:37:50, 17.02.2014 [Материал]

"титушки" - это все, кто не согласен с нацистами, если что."

А нацисти - це всі, хто стоять раком перед Вищою Дамбаською Расою.

Президент - ВищДамРас
Прем'єр - ВищДамРас
Спікер - ВищДамРас
Генпрокурор - ВищДамРас
Голова МВС - ВищДамРас
Голова податкової - ВищДамРас
...
bda
15 ДДД (bda)   • 19:09:40, 17.02.2014 [Материал]

Это список нового правительства? )
Hydrogenaza
6 Hydrogenaza Fosforilaza (Hydrogenaza)   • 14:05:48, 17.02.2014 [Материал]

кого конкретно ?з боку майданівців-довжелезний список ,включаючи вбитих.а з боку антимайдану7ну хто?хоч кілька прізвищ знайдете?(ну ванявідро підсрачника отримав,ще ловили тих,хто крав на майдані. ловили тих,хто приходив зі зброєю.а кого з них хоча б покалічили?я скажу- ЖОДНА людина не постраждала більш,як від підсрачника.
ви подуріли,чи шо?ЛЮДИНУ спалили ЖИВЦЕМ,а ви продовжуєте захищати тих,хто винен у його смерті?
Смелый
9 Сергей (Смелый)   • 16:04:25, 17.02.2014 [Материал]

Та что ты с ними споришь!? на мове говоришь значит фашист.
У нас на Крошне титушки побили Фурлета (тот что судился за цену загранпаспорта в 170 грн). Реально полезное дело делал, для всех. Так вот он домой возвращался его избили, да так что руку сломали. И менты никого не нашли, не задержали, а некоторые тролли (не буду уточнять кто) в комментах поржали. Я уже молчу про сострадание, хотя бы повозмущались про то что по улицам в Житомире ходить опасно
bda
10 ДДД (bda)   • 17:49:27, 17.02.2014 [Материал]

И "майдановцы", и "антимайдановцы", и "титушки", и... - это всё ГРАЖДАНЕ государства УКРАИНА (в основном)! Свои-же, бьют и убивают своих! Сколько-ж, можно? Хватит жертв, пора успокоиться. Неужели, не понятно?
TarasS
11 Тарас (TarasS)   • 18:32:16, 17.02.2014 [Материал]

"а загинути Синенко міг в результаті самогубства через кредитні зобовязання."

Цікаво, коли почнуться каскади феєричних самогубств Ян-ча, Аз-ва, Кл-ва, Мед-ка, Зах-ка, Пш-ки?
Через кредитні зобов'язання, звичайно.

Ну, або випадкові ДТП. Підрізають "биків" на дорозі, ті їм фуяк межи очі... Зранку знаходять в кюветах. З ознаками незначного хуліганства.
bda
13 ДДД (bda)   • 18:38:13, 17.02.2014 [Материал]

Никогда! Не тот уровень! Вряд, ли у перечисленных, есть кредитные обязательства.
TarasS
16 Тарас (TarasS)   • 19:11:55, 17.02.2014 [Материал]

"Вряд, ли у перечисленных, есть кредитные обязательства."

А ти знаєш, які зобов'язання взяв Ян-ич у Москві?
Він тобі сказав?
Чи хоч кому-небудь?
bda
17 ДДД (bda)   • 19:16:41, 17.02.2014 [Материал]

Вы, мне не "тыкайте"! А, обязательства Президента Украины - опубликованы на его сайте!
TarasS
20 Тарас (TarasS)   • 00:41:01, 18.02.2014 [Материал]

"А, обязательства Президента Украины - опубликованы на его сайте!"

Тмутаракань дрімуча, кредитні зобов'язання Януковича перед Путіним відомі лише їм двом. Переговори велися БЕЗ свідків, тет-а-тет.
bda
14 ДДД (bda)   • 19:06:23, 17.02.2014 [Материал]

Да, да, да - зачем платить по кредитам банкам, которые содержит "злочинна влада"! Новый БОЙКОТ! Это, должно понравиться "майдановцам"!
bda
18 ДДД (bda)   • 19:48:18, 17.02.2014 [Материал]

"Ну, або випадкові ДТП. Підрізають "биків" на дорозі, ті їм фуяк межи очі... Зранку знаходять в кюветах. З ознаками незначного хуліганства." Вы, часто, такие новости видите? Пахнет шизофренией!
TarasS
19 Тарас (TarasS)   • 00:38:08, 18.02.2014 [Материал]

Див. історію Тані Чорновол.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо