Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » VDm » 2014 » Декабрь » 4
VDm Оружие для всех

VDm


Оценка: 1.8/5 Голосов: 46

Оружие для всех

04.12.2014, 21:42:24 3271 1.8 20


У Верховні Раді зареєстрували законопроект про вільний продаж зброї. Що нас чекає?

У Верховні Раді зареєстрований законопроект «Про вогнепальну зброю цивільного призначення», яким передбачається вільний продаж гладкоствольної і нарізної зброї. Якщо він буде ухвалений парламентом, офіційно купувати, продавати і володіти зброєю зможе будь-який українець від 18 років і застосовувати цю зброю для самозахисту у випадку незаконного проникнення у житло.

Щоб придбати вогнепальну зброю, доведеться одноразово заплатити за свідоцтво на володіння зброєю, яке буде безстроковим і коштуватиме 500 неоподаткованих мінімумів громадян – сьогодні це 8500 грн. Ці гроші, до речі, пропонують сплачувати у місцеві бюджети за місцем реєстрації покупця зброї.

Доведеться також офіційно пройти курс навчання щодо застосування зброї , який передбачатиме теоретичну, правову і практичну підготовку.

Автором цього революційного законопроекту, зареєстрованого 1 грудня, на сайті Верховної Ради вказаний депутат від Блоку Петра Порошенка» Сергій Каплін. Однак у його розробці активну участь брали керівник «Української стрілецької асоціації» Віталій Помазанов і виконавчий директор цієї ж асоціації Андрій Хаверчук, керуючий партнер львівської адвокатської компанії «Юридичний Холдинг» Андрій Скочипець, а також два викладачі з юрфаку Львівського університету – Леонід Тарасенко та Володимир Кобрин.

ZAXID.NET проаналізував основні положення цього законопроекту, який (якщо його приймуть, звичайно), суттєво вплине на наше життя.

Яка зброя?

Вогнепальна зброя цивільного призначення цим законопроектом визначається як «будь-яка ручна нарізна або гладкоствольна вогнепальна зброя, що використовується для самозахисту, захисту інших осіб та майна, мисливства і спорту, калібром від 4,5 мм до 20 мм (для гладкоствольної зброї калібром до 26,5 мм включно)», за винятком кулеметів і гранатометів, а також зброї, випущеної до 1900 р.

Хто продає і хто купує?

Передбачається, що придбати зброю може кожна фізична особа, яка досягла 18 років та володіє повною цивільною дієздатністю – для цього буде достатньо показати паспорт. Натомість продавці зброї зобов’язані будуть перевірити чи не перебуває покупець на на обліку в психіатричних чи наркологічних закладах, а також чи нема у них судимостей за умисні насильницькі злочини.

З тексту законопроекту випливає, що здійснювати таку перевірку продавці зброї зможуть дистанційно, завдяки вільному онлайн-доступу до відповідних держреєстрів, хоча, наприклад, держреєстри судимих чи психічнохворих і наркозалежних громадян ще тільки треба створити.

Якщо ж держреєстрами все гаразд, продавець все ж може відмовитись продавати зброю, якщо запідозрить неадекватність клієнта, який потім матиме змогу оскаржити відмову у суді.

Продавати зброю, згідно із новим законопроектом, зможе будь-який підприємець, однак йому треба буде отримати спеціальну ліцензію, вартість якої наразі не визначена. Втім, кожен власник зброї теж має право перепродувати її іншим, але за умови укладення письмового договору, який має бути посвідчений ліцензованим продавцем зброї, який за це отримує комісію.

Зброю можна також безплатно передавати іншим людям (з обов’язковим внесення цієї інформації у держреєстр) чи здавати у прокат – але теж виключно за умови наявності свідоцтва на володіння зброєю. 

Хто реєструє?

Законопроект передбачає створення в Україні єдиного держреєстру прав на цивільну зброю, адміністратором якого визначений Мінюст.

Окрім того територіальні органи МВС повинні вносити у цей держреєстр інформацію про всі зміни, що стосуються свідоцтв на володіння зброєю.

Застосування зброї

«Кожна людина має право на зброю. Це право гарантується державою... Право на зброю забезпечує можливість особи захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей, інтереси держави чи суспільства від суспільно-небезпечних протиправних посягань», – йдеться, зокрема, у законопроекті.

Під самозахистом передбачене право використати зброю у випадку незаконного проникнення до житла, а також для затримання злочинців. У цьому випадку, до речі, зброєю можуть скористатися і члени сім’ї власника зброї.

При цьому автори законопроекту зазначають, що застосування зброї для самозахисту у таких випадках «повинно відповідати змісту права, що порушене, характеру дій, якими воно порушене, та наслідкам, що спричинені цим суспільно-небезпечним протиправним посяганням» – іншими словами, стріляти можна у випадку реальної загрози, а не у п’яного сусіда, який переплутав двері.

Окрім того, використання зброї її власником допускається на об’єктах рухомого та нерухомого майна (зокрема, земельні ділянки, житлові будинки, квартири тощо), що належать власнику зброї. При цьому власник зброї перед тим, як стріляти, повинен переконатися у відсутності небезпеки для інших осіб та їх майна – інакше відповідатиме згідно з чинним законодавством за завдані збитки чи каліцтво сторонніх осіб.

Надзвичайно важливим моментом, який, очевидно, і стане найбільш суперечливим під час обговорення у парламенті, є пункт про легальне застосування зброї «для протидії особам та організаціям, які здійснюють дії щодо узурпації влади, зокрема здійснюють захоплення державної влади шляхом насилля або в інший неконституційний чи незаконний спосіб».

Поява цього пункту, вочевидь, зумовлена подіями на Майдані у лютому 2014 року, однак поняття «узурпації влади» є надто розмитим, щоб на нього погодилась будь-яка українська влада. 

Носіння зброї

Власник зброї може носити зброю з собою, але так, щоб її було непомітно у громадських місцях – тобто використовувати кобуру, чохол чи сумку. Публічна демонстрація зброї і відкрите носіння заборонене.

При цьому власник зброї зобов’язаний мати при собі свідоцтво на володіння зброєю.

Зберігання зброї

Зброя не може зберігатися у загальнодоступних місцях. Власники зброї повинні зберігати її у безпечному місці, яке унеможливлює доступ до неї інших осіб (в тому числі дітей). У законопроекті не визначено, що таке «безпечне місце», тому кожен власник зброї, очевидно, може визначати його на власний розсуд.

Для збереження більше як десяти одиниць зброї власник або особа, яка володіє свідоцтвом на володіння зброєю, повинна мати спеціально облаштоване місце у вигляді окремого приміщення (сховища зброї) або спеціально сконструйовану металеву шафу для зберігання такої кількості зброї.

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.

Комментариев: 20
VDm
1 Dmitro (VDm)   • 21:44:48, 04.12.2014 [Материал]

Им еще валандаться и валандаться с этим законом, еще море подводных камней и нюансов, но блин, направление движения правильное!
3DSchuminator
2 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 08:22:19, 05.12.2014 [Материал]

однозначно круто! бандюки и так имеют огнестрелы, все кто этого хочет. закон уравняет шанся, дав возможность себя защитить добропорядочным гражданам. говносовки заминусуют
VDm
3 Dmitro (VDm)   • 08:51:44, 05.12.2014 [Материал]

Причем будут минусовать молча и ожесточенно. )))
sax
12 sax (sax)   • 11:11:06, 06.12.2014 [Материал]

Вот тут ты прав,добропорядочные граждане-это те которые, например такие лозунги пишут,In die Gaskammer, ein Jude!Один из самой высокой репутацией на ЖЖ.Купи пистоль,а лучше газ-камеру,там вместительность гораздо шире.
3DSchuminator
19 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:29:51, 08.12.2014 [Материал]

сакс, тебе я баллончик с изобутаном подарю, будешь в качестве ганджубаса использовать, в случае таких приступов)))))))))
VDm
4 Dmitro (VDm)   • 08:57:27, 05.12.2014 [Материал]

Есть такой в США штат Вермонт. Там не нужно никаких специальных разрешений на владение оружием, потому и уровень преступности там один из самых низких. При этом в этом штате рассматривается введение налога для людей, которые... не имеют оружия. Логика проста - вооруженные граждане - прямой противовес преступникам , при этом они фактически лишают правительство "монополии силы" и в любой момент готовы защищать свою страну, а безоружные - только пользуются этими благами...
Ковбой
16 Полiщук Сергiй (Ковбой)   • 18:50:01, 06.12.2014 [Материал]

Это всё безусловно хорошо, однако лучше стремиться к такой культурной среде, в которой люди обходились бы без оружия и жили бы мирно. Кажется, это немного выше планка, чем когда у всех пушки.
3DSchuminator
20 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:30:28, 08.12.2014 [Материал]

утопия
TarasS
5 Тарас (TarasS)   • 15:23:46, 05.12.2014 [Материал]

Збір у 8500 грн. означає, що бандюки, пройдисвіти та казнокради озброяться першими. А бюджетники та інші посполиті - не озброяться ніколи. Це раз.

Тепер вгадайте, що зробить дрібний шнир або нарк: платитиме 8500 грн., чи винесе вдень двері у першу-ліпшу квартиру, де може бути ствол? Це два.

8500х30=255000. Взвод терористів. Громадян України, які легально купили зброю і легально її тримають до дня Х. Вгадайте, скільки таких взводів на нашій території організує і озброїть Терорашка? Це три.
VDm
7 Dmitro (VDm)   • 16:55:00, 05.12.2014 [Материал]

Тарас, я Вас может удивлю, но эти категории граждан УЖЕ вооружены. Думаю, для вас не секрет существование черного рынка оружия? А вот законопослушному гражданину купить оружие (на данный момент - можно говорить только про охотничьи ружья, усиленные до охотничьих вариантов арбалеты, да и то, их нельзя применять даже в целях самозащиты) и законно им владеть - задача нереализуемая фактически. Это раз.
Проблема хозяина оружия - как его сберечь. Вы вообще что-нибудь слышали о правилах его хранения? Да, в этом проекте данный вопрос не поднимался, но я не вижу в этом большой проблемы. И уверен - что этот пункт еще обязательно добавится. И тут опять же - если "ствол" может быть абсолютно у любого человека в любой квартире - какую квартиру выносить "мелкому шнырю"? Не проще ли тому же нарку или шнырю попросить оружие у "старших братьев" своих? Это два.
По размеру сбора - да, тут я с вами согласен, он великоват, да и цена "законного оружия" наверняка будет кусаться. Если такой закон действительно будет - нужно будет говорить о пересмотре суммы этого сбора. Да и вообще, как я уже сказал, болванка очень "сырая", многое не учтено, так что это дело не ближайших дней.
Мне вот только одно интересно - Вы так ратовали тут за создание добровольческих батальонов, какие-то эмблемы с кокардами придумывали, требовали "броню и оружие", но при этом боитесь, что у людей в руках это оружие окажется (на законных, заметьте, основаниях)? Чем же вы отличаетесь от тех, кто все время у нас был у власти? Они тоже любят рисовать красивые картины и говорить умные вещи, но ничего более не делают.
TarasS
9 Тарас (TarasS)   • 22:10:08, 05.12.2014 [Материал]

"Мне вот только одно интересно - Вы так ратовали тут за создание добровольческих батальонов, какие-то эмблемы с кокардами придумывали, требовали "броню и оружие", но при этом боитесь, что у людей в руках это оружие окажется (на законных, заметьте, основаниях)? Чем же вы отличаетесь от тех, кто все время у нас был у власти?"

Показую на пальцях. Припустімо, що закон у цій редакції прийняли. Всі купили "пушки", поховали під подушками і заспокоїлися. Ось настає день Х. Наприклад, агресія "ополченців ЖНР" на кацапській бронетехніці з боку Виступовичів. Мєнти паралізовані. Військ в області дуже мало, всі три бригади на Донбасі. Що відбуватиметься? Те, що завжди у таких випадках: першими зі зброєю на вулиці Житомира вийдуть рецидивісти, мародери та інші гопники. Поки ви сидітимете у ваших норах і молитиметеся на ваші "пушки" - зграї погромників трощитимуть банки, автосалони та супермаркети. А потім почнуть трощити і ваші нори разом з вами. Зграєю на одну нору і на одну "пушку".

Безпеку дає не "пушка" за пазухою, а правильна організація соціально та морально здорових громадян. Саме тому я криком кричу від травня місяця про необхідність формування добровольчої Бригади Волинських Стрільців у складі 5 батальйонів: 2 в Житомирі (штурмовий і стрілецький), по 1 стрілецькому в Бердичеві, Коростені і Новограді. Ось у цих людей і має бути зброя. Але не під подушками, а на складі під охороною. А видавати вільно зброю соціальним дегенератам та потенційним терористам - це злочин перед народом та державою.

Я зрозуміло пояснив?
VDm
10 Dmitro (VDm)   • 23:10:12, 05.12.2014 [Материал]

Показываю на пальцах, поскольку до вас не доходит. При предложенном вами сценарии в ЛЮБОМ случае первыми на улицы выйдут названные вами категории граждан и они уже будут вооружены (независимо от существования этого закона). Вопрос в том, что противостоять им будет некому (и не надо мне про вашу бригаду, это ниже), а если кто и захочет попытаться - то просто нечем, поскольку с голыми руками на оружие не попрешь. Так что в таком раскладе единственный шанс - это наличие законного оружия в руках людей. Более того, те самые гипотетические "ополченцы ЖНР" несколько раз подумают, стоит ли пытаться с учетом того, что практически каждый, кто против них - уже вооружен. Пусть относительно скромно, но все же.
А дегенераты и потенциальные террористы есть и будут всегда. Их и сейчас находят и ловят - и что? В большинстве случаев у тех, кто "решился" - оружие уже есть. А мы на данный момент в любом случае можем выполнять только роль массовки с разной степенью вредности.
Да, есть еще такая интересная вещь, Тарас, как самоорганизация. Не слышали случайно? Это не попытка найти "добровольцев, дать им оружие и броню" и надеяться, что они защитят или хотя бы посчитают нужным защищать город. Это группы, которые собираются из друзей-знакомых-родственников, которые потом сливаются с другими группами и т.д. И если эти группы будут иметь оружие изначально, это огромный плюс.
Тарас, Вы криком кричите, но никто не реагирует, да и не среагирует, смею вас заверить. Предложенные вами "батальоны" бессмысленны и бесполезны по ряду причин:
- вы предлагаете держать боеготовую технику в глубоком тылу, в то время, как она нужна на передовой;
- вы предлагаете держать оружие на складе, который в первые же минуты "заварухи" будет успешно заблокирован;
- больше половины "добровольцев" успешно разбегутся или не явятся на место сбора (и это, извините, основано на реальных фактах - "отказников" у нас очень много);
- оставшаяся половина вступит в переговоры и, вероятнее всего, успешно сдастся с криками "нас слили".
Нет смысла создавать батальоны, которые никогда не будут воевать - это Вы понимаете? Набрать толпу, которая будет красоваться в форме и изображать из себя "защитников отечества", а на самом деле она никогда не была (и, исходя из ваших предложений, никогда и не будет) в зоне боевых действий? Не смешно?
А теперь давайте я приведу пример ДУКа, который на данный момент является фактически "партизанским" соединением, которое "стартовало" (будем условно считать) с минимума - именно с разрешенного оружия, к которому добавлялось трофейное. И без той брони, о которой Вы тут ныли. При этом - они реально воюют и приносят ощутимую пользу. И, насколько я вижу, они не сильно озаботились созданием различных эмблем и знаков, но это им ничуть не мешает успешно воевать.

Так что могу сказать одно - Вы, Тарас, ничем не отличаетесь от руководства нашей страны, которое любит громко и красиво говорить, рисовать "значительные и серьезные" проекты, а толку выходит - пшик. И самое смешное - вы даже этого не понимаете, считая свои действия единственно правильными...
TarasS
11 Тарас (TarasS)   • 00:37:44, 06.12.2014 [Материал]

Дядьку, перестань писати цю довбану фуйню. Перестань приписувати мені помилки керівництва країни, перестань мене звинувачувати у твоїй недосконалості - у цьому ти винен сам! :)

Де ти був 19 лютого 2014 р., коли міліція зникла і в Житомирі настала РЕАЛЬНА ніч Х? Я був в облраді, поставив якихось салабонів на пост, щоб не грабували кабінети на першому поверсі. Потім, я був біля кафе "Райдуга". Біля мене стояв ще один мужик, теж озброєний. Ми відганяли придурків, які псували бруківку. Стежили, щоб бидло не розбило вітрину культового кафе і не полізло туди жерти тістечка. :) Це ВСЕ, що ми могли зробити в тій ситуації. Двоє людей, які вміють поводитися зі зброєю. В цей час сотні людей без зброї палили обласну ментуру. А що б вони робили, якби мали зброю?..

Про яку самоорганізацію ти щебечеш? Ти не знаєш закони натовпу? Ти не знаєш, хто перший збивається у зграї? Де ж ви всі були, "самоорганізатори"?

Ще раз повторюю. Продавати зброю "всім бажаючим" зараз - це значить роздати її обдовбаним козлам і дегенератам в наколках. Лозинські їздитимуть з АК тепер абсолютно легально. А лікар, вчитель, продавець - смоктатимуть.

Непереконливо? Поїдь в Луганську область і подивися, у кого там зброя. Я тобі дам точні адреси.

Щоб не писати зайвого.

1. Говорити про дозвіл на короткостволи можна лише після того, як буде створена сучасна українська поліція. Нема поліції - нема базару.

2. Про довгостволи. Для такої зброї потрібен СЕЙФ. І власна квартира з сигналізацією, а не орендована комірчина в гуртожитку. Тому: довгостволи мають зберігатися тільки в кімнатах для зброї, тільки для бійців добровольчих з'єднань та членів зареєстрованих стрілецьких клубів. Всі інші - найух!

3. "Дозволи" породять нові види корупції. Психопат з грошима легко купить зброю, психічно нормальний без грошей - ні.

4. "Під самозахистом передбачене право використати зброю у випадку незаконного проникнення до житла, а також для затримання злочинців."
Яких злочинців??? VDm, якщо ти не розумієш, що це речення являє собою повний юридичний КРЕТИНІЗМ - то це твої проблеми. :)

5. "- вы предлагаете держать оружие на складе, который в первые же минуты "заварухи" будет успешно заблокирован"
Я хрєнєю! Дядьку, а хто ж тоді охоронятиме в місті численні воєнторги з бойовими АК? :)

6. Дискусію можна закривати, бо такий закон Рада все одно не прийме. :) Всєм спасіба!
VDm
13 Dmitro (VDm)   • 13:02:00, 06.12.2014 [Материал]

Я не приписываю Вам ошибки руководства страны. Я просто констатирую факт - вы от них (прежнего и нынешнего) ничем не отличаетесь - все тоже самое, власть боится потерять власть (уж простите за тавтологию). Даже в самом примитивном смысле - у вас оружие есть (и еще вопрос - законное ли, но даже с законным оружием выходить на улицы и что-то "охранять" - это эпик), но вы считаете, что другие права на оружие не имеют и не должны иметь. Комплекс "избранного" в чистом виде. И, если уж на то пошло, то будь у всех оружие изначально - сомневаюсь, что власть Яныка рискнула бы творить то, что она творила. Ну да ладно, о чем спорить, вы ж тут всех оптом записали в "обдовбаних козлів і дегенератів в наколках".
Ну а по пунктам:
1. Бред, от переименования суть не изменится, а "современность" - понятие очень относительное. Но вы ж не будете заниматься проблемами милиции, верно? Вам бригаду придумывать надо. Мне вот одно интересно - при таких настроениях в Коростене - через сколько минут тамошние добровольцы поменяют сторону?
2. См. коммент №1 в теме.
3. А сейчас, значит, разрешения выдаются в лучшем виде и получить его может любой желающий?
4. Тарас, если честно - вот залезет к вам в квартиру или дом вооруженный (пусть даже не огнестрелом, а ножом) вор - вы не отоварите его из своего оружия? Ведь отоварите... А по закону - права не имеете. Еще вопросы есть?
5. Поинтересуйтесь у Алдана, через какой отрезок времени после принятия такого закона бойцы охранных агентств будут увешаны оружием с ног до головы.
6. Да, рада такой закон, скорее всего, не примет. Потому что, как уже сказано выше, власть боится потерять власть. Даже на мещанском уровне, как в Вашем случае.
TarasS
14 Тарас (TarasS)   • 15:02:31, 06.12.2014 [Материал]

1. Вгадай з одного разу, який Коростень безпечніший - той, в якому роздали зброю гопникам і люмпенам, чи той, в якому стоїть батальйон перевірених словом, ділом і часом патріотів?
2. Нєа, зберігання зброї і контроль за цим - це якраз БАЗОВІ питання! Бойові довгостволи не можуть зберігатися під диванами чи в сервантах.
3. Чувак, може, ти не зрозумів мене. Я "ЗА" володіння короткостволом. Але говорити про видачу АК соціопатам та міським божевільним (які куплять довідки) - це маячня. Я не хочу витрачати час на маячню. У мене часу не так багато.
4. Я тобі показав наочно, що цей "законопроект" - юридично безграмотна туфта. А це значить, що ми плавно переходимо до п. 6... :)
Skyrider
8 Skyrider (Skyrider)   • 16:57:13, 05.12.2014 [Материал]

+1
8500 грн. – это только разрешение. А ещё 10000–20000 грн. за сам пистолет, плюс обучение, плюс патроны и другие расходы, а это ещё несколько тысяч. Бюджетники и другие "пэрэсичные" на украинские зарплаты себе такое удовольствие позволить не смогут. Зато оружие купят мажоры, депутаты, чиновники-взяточники и прочие паразиты. Не исключено, что они из этого оружия кого-нибудь пристрелят по пьяни и скажут, что это была самооборона. И лично у меня нет сомнений, что отмажутся.
Кроме этого, пистолет не дает стопроцентную гарантию безопасности и от разбойного нападения группой бандитов не спасет. Поверьте, вы даже достать его не успеете. Более того, оружие наоборот может стать причиной нападения. В Молдавии, где огнестрел разрешен, были случаи нападений на людей с целью завладеть их оружием.
Lightman
6 Меняю лампы (Lightman)   • 16:12:59, 05.12.2014 [Материал]

Можливість легального носіння при собі вогнепальної зброї може штовхати її власника на неправомірне її застосування у певних ситуаціях (сильний стрес, крайня нужда(на погляд власника зброї)). Відповідно, необхідно переглянути і змінити концепцію несення служби працівниками правоохоронних органів: ППС, Дорожних інспекторів, Беркутівців і подібних, для забезпечення правопорядку, безпеки громадян та власної безпеки службовців. Тобто однозначно будемо змушені розширити свободу дій правоохоронців. Зокрема передбачити право міліціонера стріляти на ураження без пострілу у повітря у випадку лише підозри!!, що затримувана особа потягнулася у кишеню чи під куртку за зброєю, адже вона може бути у кожного.
Однак, у нашій державі моральний рівень міліції лишає бажати кращого, вони у нас і так знаєте які.. майже бандюки. Вважаю, із законом про зброю треба обережніше.
Sams2
15 Александр (Sams2)   • 18:27:06, 06.12.2014 [Материал]

Неверно. У населения на руках и сейчас достаточно легального оружия, охотничьего например. И никто его в указанных вами ситуациях не использует. Я уверен, что оружие людей должно быть. А проект закона сырой и "написан по-дебильному". С таким "разрешением" дешевле нелегальный ствол купить, в разы дешевле, тем более, что сейчас - не проблема. Депутаты в очередной раз под лозунгом "заботы о гражданах" этих самых граждан грабят. Хотя они и не депутаты даже. А сам пистолет, к примеру, как механическое изделие - простое, и стоит совсем недорого.
Ковбой
17 Полiщук Сергiй (Ковбой)   • 18:52:16, 06.12.2014 [Материал]

Согласен, подобные сырые законы только могут усугубить ситуацию. Еще и учитывая те постоянные стрессы и то недовольство граждан текущим положением в стране, которое сейчас происходит.
Skyrider
18 Skyrider (Skyrider)   • 19:27:33, 06.12.2014 [Материал]

Не всё так просто. Охотничье оружие никто при себе не носит, это запрещено. Поэтому с охотничьим оружием мало несчастных случаев. Здесь же предлагается разрешить ношение заряженного оружия, а это совсем разные вещи. Ситуации бывают разные, и даже вполне адекватный человек может выстрелить тогда, когда стрелять не нужно. И последствия могут быть печальными.
Что касается стоимости, то вы явно не в курсе. Пистолет – хоть и простое, но довольно дорогое изделие. За травматы Форт-12Р и ПМР в разных магазинах в среднем просят от 10000 грн. до 12000 грн., а боевые пистолеты стоят дороже. Так что бюджетники и пенсионеры вряд ли смогут позволить себе такое удовольствие. Даже в Литве, где гражданское оружие разрешено уже давно, за всё время его приобрело около 1% граждан и уровень преступности от этого не снизился. В Украине же, где доходы граждан ниже, этот процент будет ещё меньше. А кто будет ходить с оружием, думаю, догадаться несложно.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо