Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Журналист » 2016 » Март » 2
Журналист Хотят ли жители Крыма назад в Украину? Симферополь. 2016

Журналист


Оценка: 2.9/5 Голосов: 16

Хотят ли жители Крыма назад в Украину? Симферополь. 2016

02.03.2016, 19:03:32 5076 2.9 46

Хотят ли жители Крыма назад в Украину. ОПРОС


Специальный корреспондент "Страны" Валерия Ивашкина съездила в аннексированный Крым, чтобы узнать актуальные настроения жителей полуострова спустя два года после аннексии. Первая часть опроса была снята в крымской столице - Симферополе. Видео публикуется одним файлом без купюр. Таким образом зритель увидит все мнения, высказанные крымчанами, независимо от того, какой вектор они поддержали.

Лица людей, высказавшихся за возвращение Крыма в состав Украины, размыты в целях безопасности - на территории полуострова подобные заявления считаются сепаратизмом, за который предусмотрено наказание в виде лишения свободы на срок до пяти лет. Для комфорта зрителей мы также ускорили «пробежки» между спикерами, при этом сохранив принцип "без купюр".


 

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 46
manitu
1 Keeper (manitu)   • 20:50:35, 02.03.2016 [Материал]

Я только одно лицо размытое увидел и пару лиц не показали.
Больше 20 орошеных .
TarasS
2 Тарас (TarasS)   • 21:46:56, 02.03.2016 [Материал]

А кому це взагалі цікаво? Прийде час - Крим Україна поверне, деморалізованих окупантів (разом з ЧФ) вижене, своїх миротворців введе. Колаборантам і всім, хто боїться хунти - мирний вихід в радниє гавані через Керченську протоку. Під пильним контролем Нацгвардії і татарської самооборони.
AndrewB
4 Andrew Coolg (AndrewB)   • 04:13:52, 03.03.2016 [Материал]

Я читал много маразмов но ты - Торас самый упоротый маразматик которог я видел... Твоя мечта умрет вместе с тобой ...
TarasS
8 Тарас (TarasS)   • 08:47:11, 03.03.2016 [Материал]

Тут не обговорюють особистість Тараса. Тут обговорюють Крим. Ватний гіпоталамус підпіндосника Andrew Coolg здатен це усвідомити, чи ні?
sonnet
3 вадик (sonnet)   • 22:14:18, 02.03.2016 [Материал]

Не може бути об"єктивним опитування, коли воно проводиться при жандармському режимі, бо кожен боїться попасти на провокацію з подальшим кримінальним переслідуванням.
AndrewB
22 Andrew Coolg (AndrewB)   • 07:04:01, 04.03.2016 [Материал]

5 лет с конфискацией (!) жителю Чернигова за "антиукраинские призывы в соцсетях". До этого - 4 года за то же жителю Сум. Но правозащитники не возмутятся и то мутное варево, что именуют "украинской прессой", свой пронзительный взгляд от РФ, где у кого-то ноутбук за разжигание в Интернете конфисковали, не отведет. Люби Родину, сынок, а то она тебя лишит свободы.
sonnet
23 вадик (sonnet)   • 09:23:24, 04.03.2016 [Материал]

Зрозумів, скільки получиш, якщо будеш продовжувати сепаратистську діяльність проти держави?

А ось з такими сроками я не згоден, треба би по років 15-25, як дають в рашці.
Прокурор за сфабрикованою справою запросив Савченко 23 роки.
Питання є?.
Юрко
26 Градовський (Юрко)   • 11:10:05, 04.03.2016 [Материал]

Так, за злочини проти держави - пожиттєво і показово!
ВадимКиплинг
5 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 04:44:33, 03.03.2016 [Материал]

Keeper, Andrew Coolg... Ты еще не устал, болезный, с нескольких аккаунтов плеваться?)) "Орошеных", "Которог"... Базар фильтруй чаще, опять палишься, как не так давно типа в Штатах))) И не нервничай так, когда по клаве ноутбука стучишь, следи за появлением буковок на мониторе - это специфика клавы любого ноута, внимательней будь.)) А то с такими "воинами информационного фронта", как ты, мечта Тараса осуществится намного быстрей, чем даже он сам предполагает)
AndrewB
18 Andrew Coolg (AndrewB)   • 00:50:03, 04.03.2016 [Материал]

Корятко! Опять мимо.... Придумай , что нибудь другое ... У тебя это очень хорошо получается, англосакс ты наш самопровозглашенный...)))))
ВадимКиплинг
19 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 01:33:23, 04.03.2016 [Материал]

На 18. Юраська, если ты себе скрепный кондом на голову надел, то не думай, что тебя никто в таком виде не узнает))) Ты здесь на ЖЖ только одно недоразумение, у которого жабокардия от моей биографии)))
pushistik2
6 Пушистик (pushistik2)   • 08:10:45, 03.03.2016 [Материал]

А когда Ивашкина съездит во Львов с вопросом "хотят ли львовяне вернутся в Польшу"? Лица отвечающих можно будет размыть и для комфорта зрителей показать просто диаграмму.
sonnet
7 вадик (sonnet)   • 08:39:03, 03.03.2016 [Материал]

Сепаратист!
Вона ще по совку не все вияснила.
Наприклад, чи хоче Кубань повернутись в Україну, а Куріли в Японію, інші землі в Китай, віддати корінним народам Сибір, покорену Ермаком, а нам Москву, яку ми заснували...
І це далеко ще не все.
pushistik2
9 Пушистик (pushistik2)   • 11:15:49, 03.03.2016 [Материал]

Хто, я сепаратист? А хто Крым отдал?

Ну так предлагай, там ещё в Мексике можно спросить про присоединение к Штатам. Только хто ж ей билет купит.
sonnet
10 вадик (sonnet)   • 12:14:56, 03.03.2016 [Материал]

"Хто, я сепаратист? "
А хтож іще?

"А хто Крым отдал?"
Покажи кому, коли і хто його "отдал", можеш підтвердить документально?

"там ещё в Мексике "
А шо ти сьогодні курив?

Визначайся, але відповіді не буде, щоб ольгіно менше тішилось.
pushistik2
11 Пушистик (pushistik2)   • 12:28:46, 03.03.2016 [Материал]

А как можно ожидать видповиди от патриота, который до сих пор не отвоёвывает Крым? Не отражает агрессию. Значит он простое брехло.

Или настолько убогий здоровьем, что даже в нацгвардию не берут?
garold
12 Кonstantin (garold)   • 12:38:22, 03.03.2016 [Материал]

А вы стало быть с фронта?
TarasS
13 Тарас (TarasS)   • 13:12:11, 03.03.2016 [Материал]

Пушистік пішет пряма с гарящєва танка ДНР "На Кієв!"
ВадимКиплинг
14 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 13:57:02, 03.03.2016 [Материал]

На 13. А сдается мне, что этот клон (бывш. Еврогабон) пишет прямо из гроба с надписью "На Москву!")))
pushistik2
16 Пушистик (pushistik2)   • 15:05:55, 03.03.2016 [Материал]

А чё местый зоопарк в в вышиванках так возбудился? Тоже в нацгвардию убогих не берут?

И ваще, с пляжа я пишу, узбагойтесь, никто вперёд вас в горящие танки не лезет.
TarasS
17 Тарас (TarasS)   • 15:53:52, 03.03.2016 [Материал]

В зоопарку лише одна тварюка. І та пухнаста.
ВадимКиплинг
21 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 01:39:54, 04.03.2016 [Материал]

На 16. Вот и я думаю: чё ты так возбудилось?
Jew
24 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 09:43:39, 04.03.2016 [Материал]

http://newsradio.com.ua/2016_02_22/Stenograma-pro-zdachu-Krimu-efekt-u-susp-lstv-bude-nulovim-ekspert-9501/ во на хавай,живеш в Україні й не слідкуєш за новинами?Чи просто неприємно бачити й чути правду бо ажжтрясеееее?
sonnet
25 вадик (sonnet)   • 10:40:18, 04.03.2016 [Материал]

Ти до цих пір не розумієш значення слів "віддати" і "здати"?
Ну хіба не вата, ні?
То займайся самоосвітою і коли "хаваєш" лапша.ру, не поперхнись розумово.
А якщо ще й трясе, то одінь ватник, що тобі є до лиця.
Jew
27 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 11:44:24, 04.03.2016 [Материал]

Досить вішати ярлики на людей які думають інакше,й не хавають Тсн.Я завжди був й буду за незалежну Україну без вати й вишивати,без східних та західних "друзів".А яка різниця?Як називається те що описує стенограма?Добровільна здача Криму бо треба прислухатись до західних партнерів.Опиши як це називається й Ти вважаєш це нормальнми кроком???Не ну хіба не вишивата?????При чому тут лапша.ру?????Стенограму оприлюднили в Україні чиновники й українська преса.Ти вишивата й брат вати.А я ніколи не підтримував ні вату ні вишивату.По вишиватним нормам ця стенограма є "Героїчною" обороною Криму,билися за кожний метр української землі?Ні?Тоді чому?
sonnet
29 вадик (sonnet)   • 11:58:35, 04.03.2016 [Материал]

"А яка різниця?"
Шо?
Тобто між терміном "віддати" і "здати" нема різниці?
Тоді мовчу, бо скажу про тебе те, що думаю.

І не підмінюй понять москвин, бо мова йшла не про "здачу", про яку ти весь час торочиш і яка до нашого діалогу не має ніякого відношення.

Вата, я тролів не кормлю, тож слідуючий твій пафосний примітив пройде мимо моїх очей.
Jew
30 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 12:24:39, 04.03.2016 [Материал]

Ну розскажи мені дурному що з Кримом зробили згідно стенограми?Як можна назвати дії владти й військових у тей час?Давай якщо такий розумний.Буде чітка відповідь чи тільки плювання слиною й вішання бірок.Чекаю відповідь,буду вдячний.
sonnet
32 вадик (sonnet)   • 12:45:33, 04.03.2016 [Материал]

Добре, порушу обіцянку на численні прохання.

Ти мабуть в танку, тому кричу в рупор, МИ МОВУ ВЕЛИ ПРО ТЕ, ЩО КРИМ "ВІДДАЛИ".

Ти мову ведеш про інші речі, про те, що Крим "здали".

Здали його чи ні про це я ніде і ніколи не висловлювався, бо ще не до кінця визначився, що це було за рішення з точки зору його правильності, чи ні.

Але якщо ти бажаєш обговорити цю тему, створи блог і кожен визначиться.
Зрозумів хоч тепер чи іще ні?
Тож пока, відповіді не буде.
Jew
33 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 13:03:19, 04.03.2016 [Материал]

Дякую за відповідь,бачиш Ти сам ще не вирішив на 100% що сталося,і як Ти оцінюєш дії влади,але мене вже обвішав ярликами....Я вже свою точку зору на рахунок цієї події маю,й просто її висловив.
TarasS
34 Тарас (TarasS)   • 14:09:50, 04.03.2016 [Материал]

Характерно, що хитра троляка Пу(п)кін зчиняє містечкові істерики лише і винятково з приводу дій української влади. З приводу дій Козломордора - анічичирк.

"Я завжди був й буду за незалежну Україну без вати й вишивати"

Ага. Тепер покажи свої повідомлення за останній місяць, де ти рішуче проти вати. Де ти обурений Путіним. Час пішов.
Jew
35 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 16:17:18, 04.03.2016 [Материал]

Уважно читай мої коментарі за останній тиждень,уважно.Там є критика у всі сторони,А по друге чому мене повинен хвилювати Путін?????Мене хвилює ситуація в Україні і дії влади які не дуже добре відображаються на державі,можна у всіх бідах звинувачувати Президентів іньших країн,але дуже добре показує картину кліп пародія кто создал Майдан подивись його,там класно показана вата й вишивата.Гривня обвалилась винуватий Путін,жінка не дає щось Володя мутить.Путін не святий і його дії щодо України мене дуже обурюють,з ним мені все ясно він ворог України що ще додати?А от з українською владою неясно нічого,тому про неї пишу.Пишу про те що їсти людям,чим лікуватись,як заробити,а не відвертаю увагу на гібридну війну(договорняк),Ні наша влада ні російська не хоче зупиняти цю війну і не зупинить,бо духовні скрепи впадуть що у Кремлі,що у Києві,про що будуть розповідати у Росії якщо в Україні не буде війни???Хто винен?де Бандерівці????Теж саме й Україна,не буде війни то хто тоді винен буде?Де Путін дінеться?А так є про що говорити 2 сторонам,й тримати обидва народа в стадному інстинкті,управляти ним гнати на убой,заробляти на війні й головне завжди мати відповідь хто винен у соціальних невдачах й розкраданні держав.От й все.про це я маю писати?Ні я пишу про насущне.Тема Путін-Бандера-Обама мене не цікавить,ці теми цікавлять вату й вишивату бо їх світ й реальність цим живе.Мені цікавить Україна й народ.Я неоднаразово писав що нам треба незалежність а не ХОЛОПНІСТЬ чи то Західна чи Східна,а тяжко??Звикли же бити чоло Східному царю або Західному Королю,нічого не поробиш генетика й не одне покоління має помінятись щоб це вибилось з голови бо як кріпацтво не так давно скасоване було.Я завжди кажу Східні "друзі" або Західні "друзі",я Козломордори не розділяю.
sonnet
36 вадик (sonnet)   • 17:47:35, 04.03.2016 [Материал]

Ото накрутив, сепаратист.
Тебе конкретно просили ось це: "Тепер покажи свої повідомлення за останній місяць, де ти рішуче проти вати. Де ти обурений Путіним. Час пішов.".
Чому не даєш відповіді?
І чому ти в шані у сепаратистів згідно з репою і чому вони тебе рахують своїм?

Всі ждуть відповіді, бо примітивний прикид вати під патріота тут не пройде.
Jew
37 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:06:16, 04.03.2016 [Материал]

Ото в Тебе й мізкі відбиті))))))Де ти тут в коменті побачив закликі до сепаратизму????А???Що з Тобою говорити якщо Ти навіть не розібравшись в питанні про що сам написав вище,не розібравшись й не зробивши для себе остаточного висновку ,мене засудив?Як таке можливо?Я вище все написав а те що Тобі не доходить то іньша справа,горе Україні з такими"патріотами".А те що мене на ЖЖ люди плюсують за мої коментарі,що тут такого?І що всі хто плюсує сепари????Хто мене рахує своїм?Звідки знаєш Ти голоса чуєш чи як????І питання таке інтелектуальне відповіді ждут)Я відповідь дав доволі розгорноту й патріотичну.Да в Тебе манія.Мене плюсують бо я пишу про те що насправді є проблемою-про життя а не про памятник чи вулицю. http://zhzh.info/news/2016-02-29-27171-0-2 читай 39 й 28 пост хай вилізе якщо сліпий.
sonnet
41 вадик (sonnet)   • 20:03:33, 04.03.2016 [Материал]

" http://zhzh.info/news/2016-02-29-27171-0-2 читай 39 й 28 пост хай вилізе якщо сліпий."

А сам читав, що писав по посиланню?
Обзиваєш вишиватою кого?
І майдан не подобається?
Так де ти там рішуче виступив проти вати і обурений путіним?
А твої слова, де ти згадав біснуватого карлика - не що інше як імітація і закос під патріота, котрий в твоєму розумінні-"вишивата" і яких так і звеш.
Твоя вата тобі аплодує стоячи.

А ось тут, наприклад, ти прямо призиваєш до саботажу і збурюєш населення, щоб не платили за комуналку і щоб тим самим дестабілізувати ситуацію тоді, коли організовували третій майдан, виконуючи волю кремля.
http://zhzh.info/news/2015-12-11-26236 пост 13.

І це не ти тут захищав монументи КПСС і крив Бандеру, нашого національного героя?
http://zhzh.info/news/2013-11-07-17447-0-3
Це так, нашвидкоруч.
Так що скритий сепаратист є ще більшим злом, чим відкритий.
А якщо хочеш доказать протилежне- не юли ватним вальсом, а ставай в наші ряди і відстоюй нашу державність так як це і потрібно.
А відносно твоєї самооцінки себе, то не втішайся, бо ти є посередня посередність з сталим симптомом деградації на звання іще нижчого рівня.
А повилазить очі хай тобі, бо вони в тебе випуклі і бачать лише серебряникі лукаві, за які продався і підтримуєш тих, які є ворогами нашої держави.
А ці клонові плюсові лайки-це ще один доказ того, що ти в команді ватників і сепаратисти з своїми клонами підтримують свого орка.
І зрозуміло чому ти тут настрочив стільки постів, розмовляючи сам з собою.
Ольгіно оцінить і в твоєму кармані не буде пусто.
Шли скоріш скрини.
Все ватанбот, гутват.
Jew
38 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 18:08:50, 04.03.2016 [Материал]

Ага накрутив що вишиватні мізкі нес прийняли,вибухнули бо духовні скрепи зачепив,треба все ж писати як сказали у Групі Евромайдан,чи сказали по Тсн,якщо вже думка іньша то уже рука Москви.Віндовс в мозгах переустанови,бот.Бот і не інаше бо одні фрази заучив і все.Я завжди виступав й виступаю за Незалежну Україну,ясно?Я про це не раз писав.Але з такими інтелектуалами ця країна приречена,їх мори тарифами цінами,а їм добре.Написав у захист же й вас пости,тарифи для всіх,а ніфіга зрада,рука Москви,Вас поцтреотів навіть коли буде лупасити новий спецназ Корд чув про такий?А він вас буде лупасити хлеще Беркута,й то Вам буде класно Ви будете кричати клас,навіть якщо я буду писати у Ваш же захист це теж буде зрада бо Корд це класно це ж не Беркут.Штат патрульної поліції в Україні зріс у рази у порівнянні зі старою Патрульною службою+Корд+перевірка народу на дозвіл вбивати як патрульний вбив пасажира Бмв у Києві,народ прохавав.Так що чекайте влада все приготувала щоб вас перемолоти,Стара система Мвс й старі методи будуть для вас раем.Коли там Майдан 3???Хочу онлайн на це подивитись.Я не підтримую антисоціальні дії влади і багато іньшого що вона робить,одразу сепар і агент кремля.Що писати за те що тарифи великі це сепаратизм?Бути проти европи сепаратизм?Думай трохи що говориш.На цьому наша дискусія закінчена нічого нового я Тобі не скажу,й Ти мені теж нічого нормального головне аргументованого не напишеш,ти ж бот в Тебе знаєш пару слів які по поцтреотичним групкам вк начитав типу-агент кремля,зрада,сепар.бийся головою об стіну може мозгів більше стане.
Jew
40 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 19:01:54, 04.03.2016 [Материал]

Більшість плюсів на ЖЖ останнім часом на адекватні пости,а Тебе й твоїх товаришів хто плюсує?2-3 людини іньше у мінус?Останнім часом Розумників для яких головне назва вулиці,і які готові їсти траву замість їжі,носити 1 труси по 5 років але економити й платити великі тарифи,а головне захищяти ці тарифи(садо мазо таке)їх останнім часом мінусують непогано.На себе дивись в першу чергу,й дорости до мого розумового рівня перш ніж вступати в дискусію,бо нічого окрім слини й криків агент Кремля я не чекаю.Хто на що вчився.
Jew
42 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 20:17:35, 04.03.2016 [Материал]

Майдан не подобається як і антимайдан і що???Десь це прописано в законодавстві що повинен обожать і любить?Не платити за комуналку призиваю кажеш,так багато хто в державі призиває не платити і що????Нема закону де вказано що заборонено закликати не платити за комуналку.Кожного дня хтось не платить,бо це непосильно,А Ти плати бо Яценюк з депутатами буде голодний.Процитуй де я конкректно захистив монументи СССР?Я написав що проти війни з памятниками й могилами,це не тільки моя думка.Де я крив Бандеру????Люди Україні різні для когось він Герой а для когось ні,наприклад для Польскої громади він не Герой ні на секунду і що Польська громада сепари???Велику таємницю відкрию в Польші Бандера не Герой й відношення до нього там таке ж як і в Москві.І це нормально бо для різних народів спільних героїв не може бути.Нормальні люди ідолів не роблять,а Ти йди шляхом Кпсс вішай всюди Бандеру(вони таке робили з Леніном) й не дай Бог комусь не подобається це ж державна зрада.Логіка желізна всі хто проти великих тарифів і так далі той за ворога)))Да Давай Удачі.Через років 10 за свої ж слова Тобі буде соромно ще згадаєш.І почитай що таке значить сепаратизм(прогугли якщо незнаєш),те що я пишу до цього не відноситься.Законодавчо нелюбити майдан чи Бандеру не є злочином,те саме й з тарифами.Якщо законодавство змінять й законом треба буде любити,то як законослухняний громадянин буду обажать й любити все вище перечислене,але до такого не дійте бо то маразм вже повний буде.З тарифами взагалі смішно це яким треба бути мазахістом щоб бути за низький рівень житття й високі тарифи.
Jew
28 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 11:54:44, 04.03.2016 [Материал]

Значення я дуже добре розумію,тому й дуже здивований що людина з тризубом на аватарці одобряє те що тоді сталося з Українською землею.Здати без бою бо так партнери на Заході хочуть це ганебно.Чи це Перемога?
Jew
31 Василий Ивановичь Пупкин (Jew)   • 12:36:25, 04.03.2016 [Материал]

Тебе послухати то у нас влада свята і ні у чому не винна,Анексію можна було попередити й захистити землю,правильно якщо окупант не бачить опору чому б не забрати?Війська з Криму виводять й по теліку кажуть що ми не ведемся на провокації й тимчасово виводимо свої війська.......Це норма да?То була зрада від рядового солдата до Верхівки,бо солдати по статуту не мають чекати наказу відкривати вогонь(А вони тоді тільки про те й казали що наказу немає),якщо на військову частину взагалі хтось проникає,а тим паче зелені чоловічки зі зброєю то треба відкривати вогонь на ураження,смішно наказу чекали,уявіть 1939 рік порушення Німцями кордону Польші й Поляки не стріляють а чекають наказу.Не ну цирк.Якщо всі ці дії влади норма для Тебе,то Ти великий "патріот"України,грубо кажучи порохобот й вишивата.
ВадимКиплинг
44 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 08:38:02, 05.03.2016 [Материал]

На 32. Азик, ты недавно из Азиопы вернулся? То-то, смотрю, плющит тебя не по-детски))) Молотишь со всех своих клонов один и тот же типовой бред. С такой примитивной "работой" ты даже завалящей медальки "За боевые заслуги" от Путина не получишь. Сочувствую твоему сизифовому труду.
ВадимКиплинг
15 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 15:00:14, 03.03.2016 [Материал]

На 6. "хотят ли львовяне вернутся в Польшу"?

А почему только львовяне? И житомиряне тоже, и киевляне, и даже одесситы) И в Польшу хотят вернуться, и в Германию, и в Испанию, и в Швецию... То есть в ЕВРОСОЮЗ, то бишь ДОМОЙ. Впрочем, они УЖЕ вернулись. Пожили в московитской дикой "коммуналке", увидели, что ничего хорошего в ней нету, и вернулись. И истеричный вой кремлеботов по этому поводу - лишнее тому подтверждение)
ВадимКиплинг
20 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 01:38:25, 04.03.2016 [Материал]

На 19. И о "беспределе", творящемся "НА" Украине, пишет существо, сидящее НА России))))))))))))))))) Да, у нас "беспредел": царя выперли да бояр-вельмож с крепостным правом, теперь вот ДОМОЙ собрались, в ЕС, а вы, холопы, без царя да без барина жить не могущие, завидуйте да от злости хоть лопните))) А скажи-ка мне, холоп боярский, а отчего в Украине якобы "беспредел", потому как, по вашей ватной логике, Майдан был и в том виноват, а в Московии еще похуже беспредел, а Майдана вродь не было? Вот почему так?
Э-эх
46 Добрый (Э-эх)   • 11:06:57, 05.03.2016 [Материал]

Сыр Киплинг, на Украине уже не безпредел а безпердел. А о таком безпределе как в России вам только мечтать...

Коротко о Крыме: за 2 года там восстановлены дороги, санатории и пансионаты, наведён порядок с платными и частными пляжами, коррупция побеждена настолько, что даже врачу в поликлиннике взятку дать сложно, денег вложено в разы больше, чем Украиной за 20 лет...блин, чего они не хотят назад? Тем более вы им так по-братски и воду перекрывали и свет и дороги и дико радовались "пустым полкам магазинов"...сыр, ты решил, что крымчане слепые и без памяти?
manitu
39 Keeper (manitu)   • 18:32:56, 04.03.2016 [Материал]

Бгг , по вадику катком проехались .
Зачет .
ВадимКиплинг
43 Вадим Киплинг (ВадимКиплинг)   • 23:59:01, 04.03.2016 [Материал]

Похоже, "автор" блога и вот эта самая гражданочка - одно лицо, или же одна группа лиц:
http://oleg-leusenko.livejournal.com/3968908.html
manitu
45 Keeper (manitu)   • 10:57:31, 05.03.2016 [Материал]

Проведено очередное жураналистское расследование под кодовым названием : "спасти рядового соннета"
Результат традиционный.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо