Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Гроші і Економіка » 2016 » Март » 15 » 10:11:57

Нужно ли платить предпринимателям за перерегистрацию фирмы, в связи с изменением названий улиц?

15.03.2016, 10:14:35 4210 36 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
Нужно ли платить предпринимателям за перерегистрацию фирмы, в связи с изменением названий улиц?

В прошлом месяце мэр Житомира Сергей Сухомлин рассказывал житомирянам о том, что перерегистрация в связи с заменой названий улиц для физлиц и юрлиц будет бесплатной.

"... Что касается затрат граждан и юридических лиц, которые имеют регистрацию - у людей ничего не меняется. Меняется только в момент когда они продают, перерегистрируют, делают дарственную на квартиру. Но в этот момент у нотариуса в базе будет новое название улиц и перерегистрация происходит автоматически в момент купли-продажи. Не надо идти перерегистрировать, менять паспорт. Второй момент: юридические лица. В этом случае законодатель поступил очень мудро и предусмотрел в законе о декоммунизации бесплатную перерегистрацию. В этом случае юридическое лицо либо физическое лицо не платит сбор связанный с переименованием улиц. Здесь как раз Верховная рада освободила от каких либо платежей связанных с заменой адреса...", -  говорил Сухомлин.

Однако, похоже на то, что Сергей Сухомлин поменял своё мнение. По его словам он обратился к Верховной раде и министру юстиции П.Петренко с целью уменьшения социальной напряжённости в обществе и финансового давления на бизнес в связи с тем, что в новом законе про "декоммунизацию" не предусмотрено бесплатной перерегистрации из-за смены названий.

Так, нужно ли платить предпринимателям за перерегистрацию их предприятий в Житомире? В Житомирском областном управлении юстиции дали ответы на все поставленные вопросы. Из разговора с ведущим специалистом отдела регистрации юридических и физических лиц стало понятно, что избежать оплаты за перерегистрацию нашим гражданам не удастся.

 - Перше, щоб приймати рішення про перейменування вулиць потрібно було врахувати всі чинники. Є об'єктивні та суб'єктивні чинники. До об'єктивних ми можемо віднести то, що так, дійсно відносно закону про декомунізацію потрібно провести перейменування. До суб'єктивних чинників треба віднести певні ризики. Для того щоб виконати рішення міської ради треба не тільки провести перейменування, але і потрібно ще внести зміни до всієї документації юридичних і фізичних осіб. Будь який громадянин, який проживав на певній вулиці, яка повинна бути перейменована, він повинен свої документи привести у відповідність і для цього йому потрібно сплатити певні кошти, - считает заслуженный юрист Украины Наталия Цыганчук.

 - Це буде негативно позначатися на праві громадян при здійсненні виборчого процесу. Якщо особа проживала в певній квартирі за певною адресою, а вулиця змінена, якщо ця особа прийде на виборчу дільницю та пред'явить свій паспорт або іншій документ, засвідчує особу, а там буду реєстрація за попередньою адресою проживання, то це є підставою відмовити в видачі бюлетеня. І таким чином ми позбавимо цю особу прийняти участь в виборах але і виразити своє волевиявлення. Це на руку тим махінаторам які бажають пробратися до влади, оскільки на виборчій дільниці прийде дуже мала кількість осіб. До суду підуть тільки активні. Це знову на руку тим, які махлюють вибори.

Автор: Сергей Форест

 

Схожі новини:


Комментариев: 36
sashokru
1 Саша (sashokru)   • 10:46:19, 15.03.2016 [Материал]

І де всі "Ура патріоти" які тут верещали що :
1. "Це лище розчерк пера ніяких затрат.."
2. "Це все безкоштовно"
3. "Треба тільки прийти і поставити штамп ".
ПС. Те що пан Сухомлин "peace duke" то мабуть всі знали :)
RapidDuck
2 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 11:01:31, 15.03.2016 [Материал]

А вы читали кто автор этого адового бреда?
Известный любитель и защитник фашо-коммунистов Сергей Форест.

Понятно, что это полный ватный бред.
sashokru
5 Саша (sashokru)   • 11:47:48, 15.03.2016 [Материал]

А то что Пан сухомлин орал что все будет бесплатно вы помните, а также помните что Пан сухомлин писал письма мелким почерком министру юстиций с просьбой сделать перереестрацию бесплатной ? А почему он это письмо написал ? Потому что 26.11.2015 года в закон были внесены изменения и в действующей редакции Закона «О государственной регистрации юридических лиц, физических лиц - предпринимателей и общественных формирований» никакие льготы не предусмотрены. Вот ссылка http://www.zhitomir.info/news_155241.html . Пусть это написал и Форест, фиг с ним но то что в это есть зерно правды вы не станете отрицать . Я уже молчу про то как работает наше министрество юститций, как они быстро обновляют свои базы и документы.
RapidDuck
16 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 14:06:33, 15.03.2016 [Материал]

Ничего делать не нужно, окстись.
Юрко
18 Градовський (Юрко)   • 15:02:24, 15.03.2016 [Материал]

Так сталось, бо якась ворона або через недбальство або через умисел не внесла зміни до ЗУ "Про державну реєстрацію" відповідно до ЗУ "Про заборону комуністичної..."
RapidDuck
3 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 11:03:37, 15.03.2016 [Материал]

Новости нет, одни догадки. Названия улиц в честь фашистов мы не потерпим - это на заметку всяким Форестам.
3DSchuminator
4 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 11:47:01, 15.03.2016 [Материал]

бред, старые адреса остаются действительными. кто не хочет - не перерегистрируется. его проблемы.

з.ы. форест - какашка))))
sashokru
6 Саша (sashokru)   • 12:03:13, 15.03.2016 [Материал]

Цитата з http://uz.ligazakon.ua/ua/magazine_article/EA008105
"Перейменування вулиці місцезнаходження юридичної особи є, фактично, зміною місцезнаходження юридичної особи, що тягне за собою необхідність внесення відповідних корективів в установчі та дозвільні документи, повідомлення банківських установ, контрагентів про зміну реквізитів у діючих договорах, виготовлення нової печатки (у разі наявності), виготовлення нової рекламної продукції тощо." . Так что полный бред что старые адреса действительны. Все равно прийдется перерегистрироватся. Но радует другая цитатат - "Таким чином, за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів у зв'язку з перейменуванням вулиці, адміністративний збір справлятися не буде.". Хоть бесплатно :)). Правда нужно бегать , менять :) ну все для людей :)
Koron
7 Koron (Koron)   • 12:55:26, 15.03.2016 [Материал]

"адміністративний збір справлятися не буде"

Из новости следует, что все-таки будет.
3DSchuminator
8 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 12:58:08, 15.03.2016 [Материал]

уже даже так... ок, не знал. но, в любом случае, бесплатно. а бегать... ну то такое
Koron
9 Koron (Koron)   • 13:02:02, 15.03.2016 [Материал]

"в любом случае, бесплатно"

Я удивляюсь, чем вы новость читаете?
3DSchuminator
10 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:25:06, 15.03.2016 [Материал]

это не новость, а высер ватного дегенерата
Юрко
14 Градовський (Юрко)   • 13:38:28, 15.03.2016 [Материал]

За немалі гроші тут можна поставити будь який висер.
Юрко
15 Градовський (Юрко)   • 13:41:01, 15.03.2016 [Материал]

Нікуди бігати не треба. Основа цієї статті - "дурний Сухомлин", який нічого не знає і поливання його лайном. Основний мотив - "вєрнітє Сталіна, Сталіна вєрнітє". Обком КПУ тепер то на Лєха Качинського)
Юрко
12 Градовський (Юрко)   • 13:35:16, 15.03.2016 [Материал]

А чого ж так сором'зливо не цитуєш далі цю саму статтю? Тоді процитую я: "При цьому пункт 8 статті 2 Прикінцевих положень Закону містить застереження про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", а саме частину другу статті 10 викласти в такій редакції:

"2. Адміністративний збір не справляється за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів:

благодійних організацій;

юридичних осіб, пов'язаних із прийняттям Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки", а також зміни місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи у зв'язку із зміною назви (перейменуванням) скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, проспектів, площ, майданів, набережних, мостів, інших об'єктів топоніміки населених пунктів".

Таким чином, за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів у зв'язку з перейменуванням вулиці, адміністративний збір справлятися не буде.

Законом не встановлено граничних термінів для проведення вказаних дій, таким чином, суб'єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно провести реєстрацію змін.

Але все ж таки рекомендуємо внести відповідні зміни з метою уникнення в подальшому непорозумінь з державними органами, зокрема фіскальною службою. Наступним кроком є внесення змін в дозвільні документи (ліцензії тощо)."
luda-zt
22 Ludmila G (luda-zt)   • 02:12:54, 16.03.2016 [Материал]

Скажіть, а офіційно вже переіменували вулиці з того списку? бо є лише розпорядження мера, невже не треба рішення міськ/обл. рад? є якісь документ офіційний по Житомиру...
Юрко
24 Градовський (Юрко)   • 13:18:24, 16.03.2016 [Материал]

Розпорядження міського голови одразу вступило в законну силу.
luda-zt
25 Ludmila G (luda-zt)   • 21:37:09, 16.03.2016 [Материал]

Дякую. Я не дуже у цьому розуміюсь, тому і питаю.
luda-zt
26 Ludmila G (luda-zt)   • 21:59:08, 16.03.2016 [Материал]

Тобто, якщо мер видасть роспорядженя, що Житомир треба переіменувати у Нью-Йорк, то це одразу вступає у законну силу і переіменують?...
noname2
27 Кирил (noname2)   • 22:11:30, 16.03.2016 [Материал]

А причем здесь Нью-Йорк?Сразу на Бандерівськ, тем более даже петиция есть))) http://petitions.zt-rada.gov.ua/list/view/222 Когда с этим сайтом с петициями ченить сделают? Хотя бы айпишники только украинские пропускали)
luda-zt
29 Ludmila G (luda-zt)   • 22:42:35, 16.03.2016 [Материал]

Та це я так для прикладу, Бендрівськ - хтось мабуть теж пожартував невдало.
Юрко
28 Градовський (Юрко)   • 22:35:13, 16.03.2016 [Материал]

Ні. Ці перейменування були здійснені у відповідности до абзацу 2 п. 6 статті 7 Закону України "Про засудження комуністичного режиму". Термін повноважень міського голови закінчився 21 лютого.
luda-zt
30 Ludmila G (luda-zt)   • 22:44:07, 16.03.2016 [Материал]

А якщо громада не згодна з таким рішенням? воно вже не має зворотної дії.
Юрко
31 Градовський (Юрко)   • 22:45:45, 16.03.2016 [Материал]

Якщо громада не згодна, то вона має сісти до в'язниці або здати пашпорт громадянина і переїхати до Московщини, позаяк вчиняє антидержавний заколот. Хоча "громаді" всьоравно - вона сама неодноразово писала.
luda-zt
32 Ludmila G (luda-zt)   • 22:52:41, 16.03.2016 [Материал]

"Хоча "громаді" всьоравно - вона сама неодноразово писала." - це Ви про що? Ви ж не мене маєте на увазі?
Юрко
33 Градовський (Юрко)   • 23:02:06, 16.03.2016 [Материал]

І Вас в т.ч.
luda-zt
34 Ludmila G (luda-zt)   • 23:10:35, 16.03.2016 [Материал]

Ви ж мене зовсім не знаєте, а вже судите - так не личить чоловіку... Тоді і про себе не забувайте.
Юрко
35 Градовський (Юрко)   • 23:20:51, 16.03.2016 [Материал]

Для чого мені Вас знати, пані? Особи, які виступають проти держави, можуть бути цікаві лише буцегарні.
luda-zt
36 Ludmila G (luda-zt)   • 01:14:17, 17.03.2016 [Материал]

То це про Вас! Я не виступаю проти держави, а Ви то справжній провокатор, мабудь нічого не створили для держави - справжнії "паперовий герої", ще ї звинувачюєте іньших. Здавались порядною людиною... Можете не відповідати.
Юрко
13 Градовський (Юрко)   • 13:37:50, 15.03.2016 [Материал]

Ще цитувати? Добре:
"Законодавством України не передбачено обов'язку власника вносити зміни до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) у зв'язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об'єкт нерухомого майна, а тому вони є чинними та не потребують заміни чи отримання нового правовстановлюючого документа."
Юрко
11 Градовський (Юрко)   • 13:30:59, 15.03.2016 [Материал]

Несусвітня брехня від регіоналки Циганчук, розрахована на дебілів та москалів. Законом про вибори передбачено уточнення списків до виборів та встановлення особи навіть в день виборів. І це незалежно від перейменувань - так перед кожними виборами. Голосують особи, які навіть не змінили паспорт через зміну прізвища або змінили паспорт, але не подали змін до уточнення.
Закон України "Про місцеві вибори", ст. 33 п.6: Голова, заступник голови та секретар дільничної виборчої комісії в день голосування виправляють неточності та технічні описки в уточненому списку виборців - неправильне написання прізвища, власного імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності), дати народження, номера будинку, квартири місця проживання - у разі якщо, незважаючи на такі технічні описки, є зрозумілим, що до списку виборців включено саме того виборця, який прибув на виборчу дільницю для голосування. Таке виправлення засвідчується підписом голови або заступника голови чи секретаря дільничної виборчої комісії у графі "Примітки".
Hoakina
17 Марина (Hoakina)   • 14:15:18, 15.03.2016 [Материал]

о, улюблена тема вати. Традиційно чекаємо 100 коментів.
3DSchuminator
19 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 15:40:22, 15.03.2016 [Материал]

их не будет, потому что Юрко сделал им шах и мат. блестящий выход с пруфами и опровержениями.
RapidDuck
20 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 16:25:03, 15.03.2016 [Материал]

Почему Форест еще не на нарах?
3DSchuminator
23 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 08:11:29, 16.03.2016 [Материал]

зачем так? мученника хунты из него сделать? лучше как коломой в начале войны, в окрестные леса повывозил всяких форестов и все быстро заглохло. их уже и не найдут
Cobalt
21 Cobalt (Cobalt)   • 21:19:32, 15.03.2016 [Материал]

"...Почему Форест еще не на нарах?..."

Там сейчас документальное кино снимают. После съёмок - пожалуйста!
Оголошення на ЖЖ інфо: