Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » GRANIT86 » 2013 » Июль » 30
GRANIT86 Основні економічні закони

GRANIT86


Оценка: 2.6/5 Голосов: 25

Основні економічні закони

30.07.2013, 12:44:38 2223 2.6 25

Основні економічні закони двох систем. Порівнюйте, робіть висновки.

О.Е.З соціалізму - закон руху соціалістичної економіки, що виражає суть соціалізму і полягає в дедалі повнішому задоволенні зростаючих матеріальних і культурних потреб народу, всебічному розвиткові всіх членів суспільства на основі неухильного піднесення і вдосконалення суспільного виробництва та підвищення його ефективності на базі науково-технічного прогресу. О. е. з. с. визначає основні напрями розвитку соціалістичного виробн., основні взаємозв'язки екон. законів виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ. Виникає й починає діяти з переходом засобів виробн. з приватної власності в суспільну соціалістичну власність і створенням соціалістичного укладу в економіці країни. Сфера діяння О. е. з. с. в перехідний період від капіталізму до соціалізму обмежена рамками соціалістичного укладу господарства, оскільки в приватнокапіталістичному укладі, що певний час існує поряд з ним, діє закон додаткової вартості. З дальшим розвитком соціалістичних виробничих відносин сфера діяння О. е. з. с. розширюється, а з перемогою соціалізму він дістає повний простір. Матеріальну базу діяння О. е. з. с. становлять сусп. продуктивні сили, неухильний розвиток яких зумовлений органічним поєднанням досягнень науково-технічної революції з перевагами соціалістичної системи г-ва.

Основний економічний закон капіталізму , закон руху капіталістичної економіки, вміст якого визначається основним виробничим відношенням капіталізму між найманою працею і капіталом як процесу виробництва і привласнення додатковій вартості. Тобто Головне завдання – отримання капіталістами прибутку за рахунок експлуатації найманих робітників. Додаткова вартість створюється  за рахунок того, що власник оплачує працівнику лише частину зробленої їм роботи. Решту – він недоплачує, кладучи у власну кишеню.

Що для вас краще?

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 25
Rick
1 Rick Wandall (Rick)   • 13:13:28, 30.07.2013 [Материал]

2е, в 1м дохера букв, читать невозможно.
GRANIT86
2 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:17:04, 30.07.2013 [Материал]

Аргумент))))))))))))
RapidDuck
3 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 13:17:58, 30.07.2013 [Материал]

del
GRANIT86
7 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:43:08, 30.07.2013 [Материал]

Маячня. Більшісьб африканських країн - капіталістичні. Де їх прогрес?
RapidDuck
13 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 14:47:18, 30.07.2013 [Материал]

del
GRANIT86
14 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 14:54:27, 30.07.2013 [Материал]

Там капіталізм під диктовку МВФ. Якщо так піде й далі то ми з ними зрівняємось.
RapidDuck
4 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 13:19:22, 30.07.2013 [Материал]

del
GRANIT86
8 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:43:31, 30.07.2013 [Материал]

Перейде до соціалізму Швейцарія - тоді порівняємо.
dimakovalenko
5 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 13:31:25, 30.07.2013 [Материал]

Не нужно нас тут запутывать. Основной закон экономики один: кто не дорвался до власти, тот не получает участки под застройку на берегу речки. А кто дорвался - тот получает. И не важно, коммунисты это или кто-то другой, ибо коммунисты тут оказываются ни разу не честнее правящей партии или оппозиции.

http://zhzh.info/news/2013-07-12-16371

Видите как всё просто? :)
GRANIT86
6 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:41:28, 30.07.2013 [Материал]

Причому ділянка землі до основного економічного закону? Не підмінюйте поняття.
dimakovalenko
9 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 14:10:31, 30.07.2013 [Материал]

Очень даже причем. Не обижайтесь пожалуйста, всё что вы тут написали про экономические законы - очень красивая и логичная теория, которая выставляет некий абстрактный коммунизм и коммунистов в неизменно хорошем свете. Но это именно что красивая теория.

Некрасивая же практика заключается в том что реальные живые коммунисты из КПУ ничем не отличаются от регионалов из ПР, националистов из "Свободы", боксеров из "Удара" и прочих. Как и члены всех остальных партий, коммунисты из КПУ, прикрываясь красивыми теориями и обещаниями, желают просто поиметь побольше личных материальный благ за счет народа. Вот это к сожалению и есть единственный работающий на практите экономический закон.

С уважением :)
GRANIT86
10 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 14:15:32, 30.07.2013 [Материал]

Зрозумів Вас. Перечитайте уважно КОЛИ ПОЧИНА ДІЯТИ ОСНОВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ЗАКОН СОЦІАЛІЗМУ. Ав виділення земельних ділянок - вони були видані а не захоплені чи викрадені. Все в рамках закону.
dimakovalenko
11 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 14:27:55, 30.07.2013 [Материал]

Спасибо, перечитаю ещё раз, наверное что-то упустил. А по поводу законности - я даже и не сомневаюсь, что все в рамках закона. Проблема в том что закон у нас работает для разных людей чуть по разному. Может простой пересичный по закону получить участок под застройку над речкой? Теоретически да, может. На практике - не смешите людей, нет конечно! А вот депутат от КПУ - да, может! И получает. И эта разница между простым человеком и депутатом КПУ есть объективный и легко проверяемый экономический закон, действие которого мы наблюдаем в окружающей нас реальности, данной нам в ощущениях :)

Справедливости ради замечу что депутаты от остальных наших партий не лучше. Между ними и простыми пересичными действует ровно тот же экономический закон :)

С уважением :)
GRANIT86
12 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 14:43:25, 30.07.2013 [Материал]

Це не економічний закон. Ви плутаєте різні речі. Та справа не в цьому. Згодний з Вами, що чиновники й депутати в нас можуть отримати в рази більше ніж ми. Та винні в цьому ми - бо погоджуємся з таким стаонм речей.

Справедливости ради замечу что депутаты от остальных наших партий не лучше.

Повторюсь - покажіть підприєжмства які у власності депутатів від КПУ чи факти корупції.
dimakovalenko
15 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 15:00:59, 30.07.2013 [Материал]

Возможно и путаю, я не экономист. Просто для меня любой закон перераспределения материальных ценностей - экономический.

По поводу что мы сами виноваты - согласен. Увы, не может наша страна на данном историческом этапе вырастить в своей среде настоящего народного лидера, который бы не отделял себя от народа и беспокоился о будущем страны, а не о землице возле речки. Вот и имеем то что имеем.

По поводу коррупции - вам ведь нужны доказанные в суде факты, так? Увы, у меня таких фактов нету и не будет. Не потому что их нету вообще, а потому что суды у нас в стране тоже работают немножко по разному для депутатов и простых пересичных :)

С уважением
GRANIT86
16 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:02:28, 30.07.2013 [Материал]

На корупції ловлять зараз і немало. Можливо викладу пост на цю тему.
RapidDuck
17 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 16:19:41, 30.07.2013 [Материал]

del
dimakovalenko
18 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 16:54:54, 30.07.2013 [Материал]

Давайте, будет интересно почитать.
dimakovalenko
24 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 12:23:01, 31.07.2013 [Материал]

А вот кстати свежее на эту тему

http://zhzh.info/news/2013-07-31-16525

Я ж говорю коммунисты не лучше свободовцев или ПР - точно также гребут народное добро под себя.
garold
22 Кonstantin (garold)   • 21:37:00, 30.07.2013 [Материал]

На 10:В рамках какого закона?Я уже здесь давал совет,попробуйте на законных основаниях в том районе получить землю,а потом мы с вами поговорим про рамки закона,угу!
dimakovalenko
23 Дима Коваленко (dimakovalenko)   • 10:10:17, 31.07.2013 [Материал]

Теоретически в рамках закона много чего можно :) На практике - это "много чего" получают только люди у власти, пересичным зась.
Puma
19 П*М* (Puma)   • 18:36:45, 30.07.2013 [Материал]

Є розрив між економікою та фізикою! А закони одні і ті ж! Економісти не хочуть розуміть фізичних законів, так краще обманювати! Все в економіці як в звичайній механіці....Є тертя (інфляція), є закон збереження кількості речовини, ніколи не зїсте більш чим виробили...і т.д. От під цю фізику потрібно писати закони, а не списувати....
dakar
20 Инспектор Кранник (dakar)   • 19:20:51, 30.07.2013 [Материал]

---Тобто Головне завдання – отримання капіталістами прибутку за рахунок експлуатації найманих робітників.
Забавный вывод(сделал Маркс), а орудия труда и ресурсы которые выдает работодатель не в счет? А если на фирме работают одни родственники и делят пополам то это коммунизм или капитализм? Как оценить работу руководителя и организатора? Оця вот "решта", которую кладут в карман можешь рассматривать как плату за неспособность к самоорганизации.

Да и чего разводить демагогию,если такой умный, создавай фирму и дели прибыли между работниками поровну, глянем сколько фирма подержится.

Та и мне б на твоем месте после деребана комуняшками земли возле Чацкого было бы вообще стыдно здесь появляться.
коррупционер
21 владимир (коррупционер)   • 20:09:26, 30.07.2013 [Материал]

оглянитесь вокруг и скажите какая вещь вас окружает которая смонтирована на социальной власности...
хоть одну назыовите...которую вы сами за последнее время осознанно приобрели.
TarasS
25 Тарас (TarasS)   • 00:38:59, 03.08.2013 [Материал]

"Зрозумів Вас. Перечитайте уважно КОЛИ ПОЧИНА ДІЯТИ ОСНОВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ЗАКОН СОЦІАЛІЗМУ."

Яке ви, биті міллю коммі, маєте відношення до РЕАЛЬНОГО соціалізму, що існує у Швеції і Австрії? :)

Відчепіться від цього слова, нікчеми. Ваш "соціалізм" - пайка, фуфайка, дві війни і три голодомори.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо