Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » GRANIT86 » 2013 » Октябрь » 2
GRANIT86 Дакару відповіді на запитання

GRANIT86


Оценка: 3.5/5 Голосов: 21

Дакару відповіді на запитання

02.10.2013, 15:08:02 1615 3.5 41

2 Инспектор Кранник dakar   (Вчера 01:04:25)
Гранит, раз ты сегодня отвечаешь. Тогда ответь, каким образом закрытие коммунальной столовой и сдача ее площадей под аренду частным лицам, вяжется с идеями коммунизма? 

Ибо в твоих постах "комуністи за націоналізацію", а на деле коммунисты просто коммундиздяд все, что плохо лежит. 
http://zhzh.info/news/2013-09-27-17042
Пропоную всім бажаючим перейти за цим посиланням. При чому тут комуністи? Фракція КПУ в облраді не підтримала ліквідацію комунальної їдальні. 
3 Инспектор Кранник dakar   (Вчера 01:18:39)
А так* коммунисты воплощают в жизнь лозунг земля народу? 

http://zhzh.info/news/2013-07-12-16371
В. Самойленко отримав земельну ділянку розміром 0,1 га. Не гектар а одну десяту - це 100 квадратних метрів, під забудову. Чи комуністи не мають право будуватись?    


Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 41
RapidDuck
1 Михаил Коммунист (RapidDuck)   • 15:09:59, 02.10.2013 [Материал]

del
zloe_zlo
2 Роберт (zloe_zlo)   • 15:25:14, 02.10.2013 [Материал]

В. Самойленко отримав земельну ділянку розміром 0,1 га. Не гектар а одну десяту - це квадрат 10 на 10 метрів, під забудову. Чи комуністи не мають право будуватись?

То ли лыжи не едут, извините...
0,1 десятая гектара это 10 соток. Прямоугольник 20м на 50м или 10м на 100м.
Andron
3 Андрій (Andron)   • 15:27:19, 02.10.2013 [Материал]

відповідь, напевно, всеодно буде:

>> Чи комуністи не мають право будуватись?

:D
zloe_zlo
4 Роберт (zloe_zlo)   • 15:31:44, 02.10.2013 [Материал]

Ну, ошибся, бывает.
GRANIT86
5 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 15:32:26, 02.10.2013 [Материал]

точно. Я невырно порахував. Дякую. Виправлю
Юрко
41 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:05:12, 24.10.2013 [Материал]

І це вчитель не знає елементарних речей?)
Waliko
6 Waliko (Waliko)   • 15:34:08, 02.10.2013 [Материал]

Комуністи вони то право мають, але чи має таке ж право пересічний українець? шось мені підказує, що рядовий комуніст, той же Кучер, такого права не має...
GRANIT86
7 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 15:39:13, 02.10.2013 [Материал]

Комуністи вони то право мають, але чи має таке ж право пересічний українець?

має за законодавством. Хоча проблем багато. Я за Житомир писати не буду - не знаю ситуації, а в нас в Ємільчиному одній людині, яка хотіла отриматми ділянку під забудову відмовили в селищній раді - тієї ділянки нема в плані забудови. Цей план був затверджений ще в 70-ті роки. Пропонувли іншу ділянку
Waliko
10 Waliko (Waliko)   • 16:15:09, 02.10.2013 [Материал]

ділянок отриманих комуністами теж немає в ніякому плані... але ж за умови рівності всіх українців, комуністи, які при владі виявляється рівніши за більшість... і, я впевненний, таке не тільки в Житомирі, а й по всій Україні, у всіх гілках влади...
GRANIT86
11 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:21:22, 02.10.2013 [Материал]

За те чи були ці ділянки в плані - не знаю. Там отримали кілька десятків чоловік. Просто закцентували увагу на комуністах

і, я впевненний, таке не тільки в Житомирі, а й по всій Україні, у всіх гілках влади...
я впевнений в протилежному.
lakmus
19 Олег (lakmus)   • 16:48:42, 02.10.2013 [Материал]

//Там отримали кілька десятків чоловік. Просто закцентували увагу на комуністах//
Бо ніхто з інших не сприймається як "ум, честь и совесть нашей эпохи".
Що б сказав товариш Сталін про цих комуністів, які "скористались своїм законним правом"? Чи не кидають вони тінь?

Як ще раз просрать все просране. Це про таких комуністів.
GRANIT86
21 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:56:09, 02.10.2013 [Материал]

Товариш Сталін слідкував за законністю. І суди тоді не були продажними. Та проблема в іншому - при соціалізмі ділянки й житло в першу чергу отримували ударники праці, молоді та багатодітні сім"ї. Ми самі допустили капіталізм. І винні в цьому саме "пересічні".
lakmus
24 Олег (lakmus)   • 17:05:26, 02.10.2013 [Материал]

Зачот!
В тому, що ідейні комуністи шкурно використовують капіталістичні досягнення, винуваті "пересічні" (див. "ударники праці, молоді та багатодітні сім"ї" в тому числі)
БандЕрос
26 ЕросБандерос (БандЕрос)   • 17:07:30, 02.10.2013 [Материал]

ну да, діти партійної еліти ходили винятково у продукції радянської легкої промисловості
abigor
28 abigor (abigor)   • 17:12:23, 02.10.2013 [Материал]

Дед у меня ветеран труда. Вместе с бабулей всю жизнь на стройке проработали, а куска земли им никто не дал. Пришлось строится на участке родителей.

Добавлю. При капитализме, будучи уже на пенсии, дед заработал на участки трём сыновьям, причем посторил на них два дома.
macs-v
34 Macs (macs-v)   • 18:40:45, 02.10.2013 [Материал]

А вот еще интересная информация о главном коммунисте со слов одного из ключевых фигур партийной элиты:

http://crimea.comments.ua/news/2012/01/17/122709.html
Hoakina
39 Марина (Hoakina)   • 09:15:34, 03.10.2013 [Материал]

На 21. То есть допустили капитализм вы, коммунисты, а виноваты всё равно пересичные? Отлично!
telefon
35 джавахарлал нюру (telefon)   • 19:48:06, 02.10.2013 [Материал]

Сергей, ненавижу, когда прижатые к стенке политики начинают выкручиваться!
Особенно, если это человек, позиционирующий себя, как коммунист. и Вы и все мы понимаем, что напиши пересичнй Телефон хоть тысячу раз заяву на выделение ОДНОГО квадратного метра на голове Чацкого, КАКОЕ РЕШЕНИЕ ПРИМЕТ ГОРРАДА?
"Хрен ему, тупорылому!" - скажут - "Самим не хватает!"

И не надо, Сергей, свистеть за социальную справедливость.
Люди Вам поверят, если житомирские коммунисты будут гнать взашей таких блатных "депутатов от народа".
GRANIT86
8 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:09:49, 02.10.2013 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=8ffbJizvzao&feature=youtu.be
Waliko
9 Waliko (Waliko)   • 16:12:10, 02.10.2013 [Материал]

не аргумент...
GRANIT86
12 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:25:42, 02.10.2013 [Материал]

Самойленко й Романюк законно отримали свої ділянки. А в цьому сюжеті показано як тихцем будуються в заказниках.
macs-v
14 Macs (macs-v)   • 16:39:04, 02.10.2013 [Материал]

Дайте пожалуйста ссылку, что Симоненко законно имеет 1.37 га. земли под Киевом.
И на какие деньги он это все построил:

http://ivona.bigmir.net/house/celebs_houses/342923-Usad-ba-Petra-Simonenko--Gde-zhivet-politik--FOTO-VIDEO-

Обоснуйте пож-ста со ссылками.
GRANIT86
17 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:45:53, 02.10.2013 [Материал]

Взагалі доводить обвинувачення. Ви дайте посилання, що Симоненко все це побудував незаконно.
macs-v
29 Macs (macs-v)   • 17:16:54, 02.10.2013 [Материал]

Хорошо.
Согласен.

Сергій Кучер:
Цитата "Самойленко й Романюк законно отримали свої ділянки. А в цьому сюжеті показано як тихцем будуються в заказниках."

Обоснуйте пожалуйста, что Самойленко законно построил свои золоченые владения, а Тягнибок строится "тихцем"- значит незаконно?

У вас есть аргументы с одной или с другой стороны так утверждать?

А то та или другая стороны имеют полное право оценить такие утверждения и применить к Вам все юридические последствия , вплоть до суда
GRANIT86
40 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 11:49:57, 04.10.2013 [Материал]

Дивіться сюжет
Waliko
16 Waliko (Waliko)   • 16:45:23, 02.10.2013 [Материал]

законно... але використовуючи своєслужбове становище... тобто "по блату"...
GRANIT86
18 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:47:32, 02.10.2013 [Материал]

Поясніть, будь-ласка, де було використано службове становище. Ще краще наведіть факти.
Waliko
38 Waliko (Waliko)   • 23:26:12, 02.10.2013 [Материал]

дивись повідомлення Телефона №35... і не роби вигляду, що ти не розумієщь про шо йдеться мова...
БандЕрос
27 ЕросБандерос (БандЕрос)   • 17:11:38, 02.10.2013 [Материал]

на 12. тикнули їм земельки, щоб в подальших дерибанах сопіли в червону хустинку
macs-v
13 Macs (macs-v)   • 16:28:39, 02.10.2013 [Материал]

http://ivona.bigmir.net/house/celebs_houses/342923-Usad-ba-Petra-Simonenko--Gde-zhivet-politik--FOTO-VIDEO-

Кто бы кто и что ни говорил, но Симоненко своими материальными, имущественными и "Хатынками" впечатляет.
Даже золоченый забор.
И Сталин в своей старой шинели...???
Коммунисты или приспособленцы от ПР ???.
GRANIT86
15 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:44:20, 02.10.2013 [Материал]

И Сталин в своей старой шинели...???

Ви це свідомітам поясніть.

Коммунисты или приспособленцы от ПР ???.

КПУ партія не ідеальна. проблема в тому, що іншої потужної політичної сили, яка відстоює в парламенті й місцевих радах інтереси простого народу нема. Тому я в цій партії. А найбільше зараз доводиться воювати саме з пр.
lakmus
20 Олег (lakmus)   • 16:53:08, 02.10.2013 [Материал]

"И Сталин в своей старой шинели...???
Ви це свідомітам поясніть."
Ги... Ну дивак ти! Для чого починати переконувати опонентів, якщо ви з своїми не можете розібратися?
GRANIT86
22 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:58:35, 02.10.2013 [Материал]

Ги... Ну дивак ти! Для чого починати переконувати опонентів, якщо ви з своїми не можете розібратися?
З ким ми не можемо розібратись?
lakmus
25 Олег (lakmus)   • 17:07:11, 02.10.2013 [Материал]

з тими комуністами, що не розуміють, яким повинен бути правильний комуніст - як тов. Сталін.
macs-v
32 Macs (macs-v)   • 18:03:41, 02.10.2013 [Материал]

Отож !!!
abigor
23 abigor (abigor)   • 17:03:49, 02.10.2013 [Материал]

Наверно передрались с регионалами когда друг другу участки выделяли.
macs-v
30 Macs (macs-v)   • 17:22:18, 02.10.2013 [Материал]

А найбільше зараз доводиться воювати саме з пр.

Правильно.
Воювати в союзi з ПР.
Можете привести статистику тех голосований , которые вы голосовали с ПР и против ПР?
Слабо?
RapidDuck
31 Михаил Коммунист (RapidDuck)   • 17:59:47, 02.10.2013 [Материал]

del
polesich
33 Владимир (polesich)   • 18:10:44, 02.10.2013 [Материал]

Решает всё партия большинства, если комунистов будет большинство, или свободовцев или кого еще тогда и с них спрос
dakar
36 Инспектор Кранник (dakar)   • 20:49:47, 02.10.2013 [Материал]

---Пропоную всім бажаючим перейти за цим посиланням. При чому тут комуністи? Фракція КПУ в облраді не підтримала ліквідацію комунальної їдальні.
А Михаило Чигирь не коммунист?

---В. Самойленко отримав земельну ділянку розміром 0,1 га.
Не подскажешь, какая рыночная стоимость это земли? Или почему остальным жителям города на раздают землю за копейки?
garold
37 Кonstantin (garold)   • 21:18:42, 02.10.2013 [Материал]

А они не вступили в правильную партию,и правильная партия со слов Кучера,коммунисты все остальные используют положение,но Сергей Кучер через 5 лет где будут коммунисты,я их не собираюсь поддерживать,а кто моложе меня и подавно,меняйте креатуру времени у вас почти не осталось!


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо