Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » GRANIT86 » 2013 » Октябрь » 18
GRANIT86 Протест проти сваволі "Свободи"

GRANIT86


Оценка: 3.2/5 Голосов: 24

Протест проти сваволі "Свободи"

18.10.2013, 10:05:56 2662 3.2 45

Ось як люди протестують проти сваволі "Свободи". Жалко людину, яка пішла на такі крайнощі.

5 жовтня, близько дев'ятої години ранку 50-річний житель міста Червоноград Львівської області на площі біля будівлі міської ради облив себе бензином і підпалив. 

Очевидці трагедії кинулися рятувати чоловіка, погасили вогонь і викликали швидку допомогу. 
«Потерпілого госпіталізували в ЦРЛ з термічними опіками полум'ям голови, рук і живота. Медики діагностували у нього 15% опіків тіла », - повідомила« Сегодня »прес-секретар ГУ МВС у Львівській області Світлана Добровольська. 

На місці події працює слідчо-оперативна група. Обставини з'ясовуються. 

За словами очевидців, акт самоспалення супроводжувався плакатами «Ні свавіллю« Свободи »та« Дякую Вам, пані вовків ». Користувачі соцмереж стверджують, що спробу суїциду здійснив помічник одного з депутатів Червоноградської міськради.




Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 45
Кот
1 Которович (Кот)   • 10:29:25, 18.10.2013 [Материал]

GRANIT86 можешь повторить его подвиг, это будет шаг настоящего коммуниста.
GRANIT86
2 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 10:39:15, 18.10.2013 [Материал]

Так людина протестує проти вашої партії. А ви хочете, щоб ще люди себе спалювали. Це частина програми свободи?
sax
3 sax (sax)   • 10:50:37, 18.10.2013 [Материал]

Тебе правильно подсказали,УМРИ ЗА ИДЕЮ КОММУНИЗМА,-это будет доказательство твоей верности.Попадешь в извращенную историю КПСС,как Троцкий.
GRANIT86
4 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 11:30:41, 18.10.2013 [Материал]

Стаття показує до чого людину довела конкретна політсила - свобода. І своє завдання я бачу в тому, щоб іншим розповісти про те, що це за партія і врятувавти від такого кроку людей. А вмирати за побудову справедливого суспільства - справа звична для комуністів.
Andron
5 Андрій (Andron)   • 11:46:23, 18.10.2013 [Материал]

>> Стаття показує до чого людину довела конкретна політсила - свобода.

пригадай 1988 рік і спробу угону ТУ-154 сім'єю Овечкиних для того щоб втікти з СССР. такшо твою фразу про "довела конкретна політсила" можна трактувати і не в угоду тобі.

хріновенька у вас пропаганда...
GRANIT86
6 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 11:57:19, 18.10.2013 [Материал]

В 1988 году семья Овечкиных состояла из матери Нинель Сергеевны и 11 детей (отец, Дмитрий Дмитриевич, умер 3 мая 1984 года, через несколько дней после побоев, нанесённых старшими сыновьями[прояснить]), в том числе 7 сыновей входили в семейный джазовый ансамбль «Семь Симеонов» и официально числились музыкантами при объединении городских парков «Досуг»[1].
Мать — Нинель Сергеевна (51 год, «мать-героиня»[2]), работала продавщицей. Дети — Людмила (32 года), Ольга (28 лет), Василий (26 лет), Дмитрий (24 года), Олег (21 год), Александр (19 лет), Игорь (17 лет), Татьяна (14 лет), Михаил (13 лет), Ульяна (10 лет), Сергей (9 лет)[3]. В середине 80-х младший Симеон был воспитанником музыкального взвода одной из воинских частей, расположенной в так называемых Красных казармах Иркутска где служили его старшие братья срочную службу в том же музыкальном взводе, один из них был ефрейтором. Семья проживала в Иркутске, в двух трехкомнатных квартирах на улице Детская, дом 24. Кроме того, за ними был сохранен частный дом в предместье Рабочее с участком в восемь соток (в настоящее время участок дома заброшен, а сам дом полуразрушен).

Ага. скільки багатодітних сімей зараз мешкають в двох трьохкімнатних квартирах, при цьому їми опікається держава?

І мотиви різні - тут протест проти сваволі й постадав сам чоловік, там - сподівання на "райське життя за кордоном" і захоплення літака - а це тероризм. І поцікавтесь подальшою долею сім"ї. А побиття батька до смерті...
Andron
7 Андрій (Andron)   • 12:25:36, 18.10.2013 [Материал]

не треба спригувати...
мій пост був написаний до цього: "до чого людину довела конкретна політсила".
а ти починаєш про мотиви різні...

через те я кажу що хріновенька у тебе заучена пропаганда.
логічний ряд будувати не вмієш, відмінної від своєї точки зору взагалі не приймаєш...
фанатик одним словом. я б сказав маріонетка в руках вищестоячих...

p.s. і почитай визначення тероризму...
GRANIT86
10 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:14:18, 18.10.2013 [Материал]

Терроризм — политика, основанная на систематическом применении террора[1][2]. Синонимами слова «террор» (лат. terror — страх, ужас) являются слова «насилие», «запугивание», «устрашение»[3].
Застосування зброї при захопленні літака - не тероризм?

Взагалі - цікава у вас логіка - тероризм прирівняти до самоспалення. тут акт відчаю на відміну від захоплення літака.
"Очевидці трагедії кинулися рятувати чоловіка, погасили вогонь і викликали швидку допомогу. " Є ще люди в Україні. Ви напевно в такому випадку кричали б про захоплення літака й спостерігали б, замість надати допомогу. Пост про людську трагедію а ви мудруєте на вільну тему.
Andron
15 Андрій (Andron)   • 13:54:23, 18.10.2013 [Материал]

пля... ти розумієш що таке причинно-наслідковий зв'язок??
яка різниця чи людина спалила себе, чи захопила літак?
на думку і першого і другого їх довела до цього система чи партія, чи окрема політична сила. але це на ЇХ думку.

а ти чіпляєшся до слів, починаєш філософствувати, переходити на особистості..

думаєш при союзі не було самоспалень? гугл в руки...якщо вмієш ним користуватися.
GRANIT86
17 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 14:55:40, 18.10.2013 [Материал]

Переводиш стрілки. До захоплення літака довів відчай людей, які жили в двох трьохкіинатних квартирах і мали підтримку держави? Факти будь-ласка.
На особистості перший перейшов ти. Відслідкуй коментарі. Я тобі показав до чого це призводить.
Andron
19 Андрій (Andron)   • 15:19:37, 18.10.2013 [Материал]

>> Факти будь-ласка.

які факти... ти не знаєш значення цього слова і навіть не здатний аналізувати вхідну інформацію...
як ти реагуєш на факти показує комент 18.

з тобою немає про що говорити. співбесідник з тебе ніякий...
GRANIT86
20 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 15:22:19, 18.10.2013 [Материал]

Ось ще перехід на особистості. Ти зайшов на мій блог, написав мачні, яку нічим не підтвердив і стверджуєш - що я поганий співбесідник. Ми опоненти, якщо ти не помітив. Оціни який співбесідник з тебе.
Andron
21 Андрій (Andron)   • 15:29:20, 18.10.2013 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=3zP1th08tWg
GRANIT86
22 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 15:32:51, 18.10.2013 [Материал]

На образи переходимо за відсутністю аргументів. Серед таких як ти це модно. Давай ще напиши щось з набору лексики прихильника свободи - про бандеру який прийде і т.д.
Tolikts1
25 Толик (Tolikts1)   • 16:01:10, 18.10.2013 [Материал]

а чего съезжаете с ответа про семью Овечкиных?? Многодетная семья, 2 квартиры, обеспечиваемость со стороны государства. - это ВАШИ скопированные слова из инета. ВОПРОС: ТАК КАКОГО ЧЕРТА ОНИ СВИСНУЛИ ТАНК И ПЫТАЛИСЬ СВАЛИТЬ С СССР?? ОТВЕЧАЙТЕ ПРЯМЫМИ ОТВЕТАМИ!!!
GRANIT86
27 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:11:32, 18.10.2013 [Материал]

ВОПРОС: ТАК КАКОГО ЧЕРТА ОНИ СВИСНУЛИ ТАНК И ПЫТАЛИСЬ СВАЛИТЬ С СССР?
Вже танк))))))))))))))))). Я дав выдповідь, яка наведена у Вікіпедії. Перевірити може будь-який бажаючий.
lakmus
8 Олег (lakmus)   • 12:57:30, 18.10.2013 [Материал]

психів завжди вистачало.
за часів СРСР теж.
і не вимагай від мене фактів з посиланнями.
бо ти тирнет маєш, гугел знаєш - якщо не тупий сам знайдеш.
Andron
9 Андрій (Andron)   • 13:01:59, 18.10.2013 [Материал]

який тирнет, який гугел...
сайт партії і ctrl c + ctrl v наше всьо!! :D
GRANIT86
12 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:18:29, 18.10.2013 [Материал]

Подивіться на посилання в моїх постах - самі різні сайти. тут є посилання на газету "Сегодня" - також наша партійна?
чиїми методичками користуєтесь ви при написанні коментів в яких одні домисли і жодних фактів?
GRANIT86
11 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:15:49, 18.10.2013 [Материал]

Довідочку лікаря про те, що себе палив псих маєте? Чи хоча б якісь факти про психічну неврівноваженість людини? чи чергова писанина заради писанини.
TarasS
13 Тарас (TarasS)   • 13:39:17, 18.10.2013 [Материал]

"Довідочку лікаря про те, що себе палив псих маєте?"

Схильність до публічних ексцесів - перша ознака шизоїдної особистості. І без довідочки лікаря.

Кучер, а до якої фракції належить депутат, у якого самоспалений був помічником?
GRANIT86
14 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 13:46:08, 18.10.2013 [Материал]

Схильність до публічних ексцесів - перша ознака шизоїдної особистості. І без довідочки лікаря.

Це твоя вигадка.
Кучер, а до якої фракції належить депутат, у якого самоспалений був помічником?
не знаю. Для тебе має значення партійна приналежність?
TarasS
16 Тарас (TarasS)   • 13:59:32, 18.10.2013 [Материал]

"Це твоя вигадка."

Ні, Кучер, це "вигадка" психіатрії - науки, з якою ти не знайомий. :)

"У больных шизофренией с большой вероятностью диагностируются коморбидные расстройства, в их числе депрессии и тревожные расстройства; риск алкоголизма и наркомании составляет около 40 %. Часты социальные проблемы, такие как длительная безработица, бедность и бездомность. Повышенный риск самоубийства."
GRANIT86
18 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 14:56:05, 18.10.2013 [Материал]

Так де довідочка?
TarasS
23 Тарас (TarasS)   • 15:46:55, 18.10.2013 [Материал]

Кучер, а до довідка з прокуратури, що причиною цього стало саме "свавілля "Свободи", а не щось інше?
Де кримінальне провадження за фактом доведення до самогубства?
Де рішення суду?

Отож. :)
GRANIT86
24 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 15:52:13, 18.10.2013 [Материал]

Ти читав, що людина тримала в руках? "акт самоспалення супроводжувався плакатами «Ні свавіллю« Свободи »та« Дякую Вам, пані Вовків »". Мотив самоспалення написаний. Твоя свобода довела. ось їх діяння: http://nk.org.ua/politika/37337-raskol-i-korruptsiya-v-ryadakh-svobody
TarasS
26 Тарас (TarasS)   • 16:07:21, 18.10.2013 [Материал]

"Ти читав, що людина тримала в руках? "акт самоспалення супроводжувався плакатами «Ні свавіллю« Свободи »та« Дякую Вам, пані Вовків".

Ага, "в моей смерти прошу винить Краву К." :) Може, його примусив це написати депутат-патрон із загадкової невідомої фракції. Може, ще хтось.

Нема постанови прокуратури? Нема кримінального провадження? Нема рішення суду? До побачення!

P.S. Нормальна людина ніколи не спалить себе через якусь дурнувату партію чи якусь дурнувату пані Вовків.
GRANIT86
28 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:13:00, 18.10.2013 [Материал]

Так наведи факти - хто його підбив на цей крок.

. Нормальна людина ніколи не спалить себе через якусь дурнувату партію чи якусь дурнувату пані Вовків.

Вже дурнувата? ти ж за їх сорочку рвав і захищаєш постійно дурнувату партію?
TarasS
31 Тарас (TarasS)   • 16:37:53, 18.10.2013 [Материал]

"Так наведи факти - хто його підбив на цей крок."

От ти і наведи факти і докази! А потім відкривай блог. :)

"Вже дурнувата? ти ж за їх сорочку рвав і захищаєш постійно дурнувату партію?"

Кучер, а ну покажи хоч ОДНЕ повідомлення, де я захищаю "Свободу". Чекаю.
GRANIT86
41 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 17:41:24, 18.10.2013 [Материал]

Покажу. Ти документи по моїх предках які цитую: "були мародерами й стукачами" вже підготував?
Tolikts1
29 Толик (Tolikts1)   • 16:17:20, 18.10.2013 [Материал]

Кучер . Я дав выдповідь, яка наведена у Вікіпедії - ТОБТО МОЖНА ЗРОБИТИ ВИСНОВОК, ЩО ВИ СМОЇМИ МІЗКАМИ НЕ ДУМАЄТЕ ВЗАГАЛІ? ВАМ ctrl c + ctrl v ЗРУЧНІШЕ, НІЖ ВИСЛОВЛЕННЯ СВОЄЇ ДУМКИ!! У ВАС ВЗАГАЛІ ДУМОК НЕМА, БО НЕМА ЧИМ ДУМАТИ.
GRANIT86
30 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:26:49, 18.10.2013 [Материал]

О клон Андрона)))))))))))).
Взагалі будь-яка інформація подається з посиланням на джерело - щоб її можна було перевірити і оцінити достовірність - ні ти ні я не були пасажирами літака, й стверджувати, щось від себе не можемо. В даному випадку - факт захоплення літака Овечкіними - розцінюється як тероризм. І таку оцінку він отримає в будь-якій країні. У Вікіпедіїї почитай. Велось слідство по цій справі, яке дало оцінку й тюремні терміни. В тебе є якісь претензії до джерела інформації?
Tolikts1
32 Толик (Tolikts1)   • 16:40:12, 18.10.2013 [Материал]

ОТЖЕ: Взагалі будь-яка інформація подається з посиланням на джерело - щоб її можна було перевірити і оцінити достовірність.
Тоді наступне ваше твердження: О клон Андрона.
Питання до Вас: Покажіть джерело де визначено що я клон Андрона.
Чекаю відповіді.
GRANIT86
36 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:52:04, 18.10.2013 [Материал]

Відповідь проста - висновок зроблений на основі стилю написання. Джерела в мене нема. Я помилився? Тоді прошу вибачення.
Tolikts1
37 Толик (Tolikts1)   • 17:23:57, 18.10.2013 [Материал]

отож якщо нема джерел - не пишіть взагалі. а то скажу що ваша дочка проститука. і мені та іншим читачам потім буде до лампочки, що у вас нема взагалі дочки чи дітей.
GRANIT86
39 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 17:38:13, 18.10.2013 [Материал]

Я попросив вибачення, якщо я не правий.
Tolikts1
42 Толик (Tolikts1)   • 17:49:33, 18.10.2013 [Материал]

я бачив ваші вибачення, але навів вам подію, яка мала місце у житті, з якої випливає порада. якщо ви не можете зрозуміти слова, то це ваші проблеми.
Tolikts1
33 Толик (Tolikts1)   • 16:42:08, 18.10.2013 [Материал]

При чому тут наслідкові випливи? ви скажіть що спричиноло їх піти на це?? Спочатку назвіть причину а наслідки ми знаємо. Це називається причинно-наслідкове формолювання того чи іншого дійства. Ви тичите нам наслідок, а про причину ви мовчите. Так5 КПУ вчило і вчить: мовчати про причини, говорити про наслідки...
це і видно по Вас. мінусування- це ваше отримання задоволення не більше.
GRANIT86
34 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:48:43, 18.10.2013 [Материал]

http://ru.wikipedia.org/wiki/Попытка_угона_Ту-154_8_марта_1988_года
"Нинель Сергеевна и старшие сыновья всегда считали, что они имели несчастье родиться в СССР. По их мнению, они заслужили гораздо большего, чем неустроенный быт и подработка на свадьбах и в ресторанах.
В 1987 году СССР отправляет «Семь Симеонов» на гастроли в Токио. Там у всех участников ансамбля случился культурный шок — они были поражены, настолько ярким они увидели мегаполис после уже ставших привычными будней в сельской местности. Тогда они и решили покинуть Союз. Олег Овечкин искал контакты, чтобы получить политическое убежище, но безрезультатно."

Ось ще про ваших героїв:
" Дмитрий Овечкин застрелил бортпроводницу Тамару Жаркую, совместно с братьями попытался выломать дверь кабины пилотов. По воспоминаниям участника событий майора милиции И. Власова, на переговоры Овечкины не шли в принципе, на предложение отпустить хотя бы женщин и детей последовал категорический отказ: «никаких условий!»."
Tolikts1
38 Толик (Tolikts1)   • 17:31:29, 18.10.2013 [Материал]

то яка ж основна причина цього всього? Сформулюйте відповідь.
GRANIT86
40 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 17:40:03, 18.10.2013 [Материал]

Відповідь дана в пості № 34 - звичайна жадібність. Думали, що за кордоном стануть мільйонерами. Та ніхто їм політичного притулку надати не хотів - не було підстав. От і пішли на захоплення заручників і вбивство. Навіть дітей і жінок відмовились відпустити.
Tolikts1
43 Толик (Tolikts1)   • 17:50:15, 18.10.2013 [Материал]

звичайна жадібність - це ВАША ОСОБИСТА ДУМКА??
lakmus
44 Олег (lakmus)   • 17:56:05, 18.10.2013 [Материал]

ні, у Сергія, напевне, мається довідка про їх жадібність
GRANIT86
35 Сергій Кучер (GRANIT86)   • 16:50:33, 18.10.2013 [Материал]

"отец, Дмитрий Дмитриевич, умер 3 мая 1984 года, через несколько дней после побоев, нанесённых старшими сыновьям" ось ще діяльність героїв
lakmus
45 Олег (lakmus)   • 18:48:00, 18.10.2013 [Материал]

//Довідочку лікаря про те, що себе палив псих маєте? Чи хоча б якісь факти про психічну неврівноваженість людини? чи чергова писанина заради писанини.//
довідки у мене, звісно, немає, але... з якого ж дива виживших після спроб самогубства дуже часто відправляли до психлікарень? і за часів КПРС (давай, включай свою шармань - вимагай фактів)
звісно, всі самоспалення за часів СРСР були ідіотизмом, а зараз мають чітке обгрунтування і робляться виключно психічно здоровими людьми.
Не напружуючись:
- Ромас Каланта
- Муса Мамут
- Ілля Ріпс (прошу звернуть увагу! після спроби - в психлікарню)

з.щ. ти довіряєш радянській психіатричній практиці? :)


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо