Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » SlavaNibiru » 2016 » Июль » 25
SlavaNibiru Боротьба з комуністичним привидом

SlavaNibiru


Оценка: 2.5/5 Голосов: 27

Боротьба з комуністичним привидом

25.07.2016, 14:28:37 3352 2.5 73

Лідер житомирських нс влучно прокоментував судоми багатьох вишиватних патріотів:

Дивує теперешня напищена активність духовного плебсу в боротьбі й погоні за комуністмчним привидом — вся ця блювотна ілюзія активної боротьби "з найнебезпечншими ворогами України".
Шановні добродії ПОТРІОТИ і їх хазяї — Вся ця мішура ваша -такий смішний делетансько поставлений спектакль ))
З комуністами в Житомирі було покінчено іщє 2 роки назад коли я зі своїми хлопцями звалили памятник Леніна і розтрощили офіс Ком. партії - все крапка .
Те що вже потім був прийнятий закон "про Декомунізацію" то це тому що влада немала іншого вибору як іти веліням вимог народу - так як наприклад житомирські можновладці якщо б не перейменували комуністичні назви вулиць в Житомирі то ми могли їх сміливо сьогодні поставити до стіни як поплічників Москви і сепаратистів. 
Забудьте про комунізм !! Сьогоднішній ворог українців - Олігархічний Капіталізм!
Те що існує невеликий кружок по вишиванню старих бабусь яким скучно сидіти вдома і вони інколи збираються щоб 5 хвилин махнути червоною тряпкою чи щоб добиватися справедливих соціальних пільг й зниження тарифів - далі йти на лавочьці сидіти сплєтнічать ну тож смішно ..


Джерело

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 73
Holy
1 Mike Steel (Holy)   • 15:25:18, 25.07.2016 [Материал]

"Сьогоднішній ворог українців - Олігархічний Капіталізм!" Согласен на 200%. Но опять же , кто эти олигархи ? Они же не турки и не венгры ... Воруют сами у своих ... В житомирских судах сколько судей уволили ? Нисколько. Пару человек и то по районам. Я был противником радикализма, но сейчас смотрю на эту вялотекущую демократию , вгоняющую людей в долги и понимаю, что ошибался.
TarasS
2 Тарас (TarasS)   • 18:11:24, 25.07.2016 [Материал]

"Забудьте про комунізм !! Сьогоднішній ворог українців - Олігархічний Капіталізм!"

Путін і Сурков-Дудаєв абсолютно згодні з недоумкуватими ліваками-нациками. Забудьте про комунізм, забудьте про повзучу агресію РФ - всі на майдан-4 (5, 6, 7...), боротися з капіталізмом і руйнувати українську державу!

"судоми багатьох вишиватних патріотів"

Хто б сумнівався, що судоми містечкового гітлерюгенду спрямовані винятково проти патріотів.

"Согласен на 200%"

Хто б сумнівався, що вата солідарна з гітлерюгендом.
max1e
4 maxim (max1e)   • 19:40:03, 25.07.2016 [Материал]

давай но проясним один момент, красавец. всякие умники, которые крушат памятники, расстреливают милиционеров с автомата, взрывают полицейские машины с рпг, захватывают гостинницы, зигуют за домом правосудия, собираются в толпу на майдане и жгут милицию и т.д. - не патриоты, а адские вредители на общенациональном уровне. Людей в нормальном понимании слова "патриот" - ты вряд ли знаешь лично. Это самые обычные люди, которые просто РАБОТАЮТ (почитай что это значит) на благо себя и государства. Они ничего не крушат, не ломают, не жгут и не захватывают. А ваши псевдо-враги или идеалы, это всего лишь фикция, ширма что бы кто то продал вам мнимую цель. ууу, камунизм зло, ааааа. уууу, янукович вооооор, золото вывез. ааааа. ууу, теперь меркель зло, сдала украину, ааааа. в ес не пускают, всё зло, ааааа. путин, ааааа)
-------------
я к чему, нефиг исправлять автора, он все правильно назвал вас:
"судоми багатьох вишиватних патріотів"
Юрко
5 Градовський (Юрко)   • 19:51:08, 25.07.2016 [Материал]

Автор валив твого ідола))
max1e
11 maxim (max1e)   • 20:34:29, 25.07.2016 [Материал]

за клевету: послан нах№й. он не мой идол. По большому счету можете снести все, если после себя уберете и построите что то лучше. только:
а) не убрали
б) не построили ни-че-го.
в) ты прав, авто тоже м№дак. но не потому что повалил ленина. А потому что сделал исключительно вред, и никакой пользы.
sax
46 sax (sax)   • 11:31:27, 26.07.2016 [Материал]

Вот если бы он Синагогу вместо ленина,ты бы его даже в жопу поцеловал.
max1e
48 maxim (max1e)   • 12:11:49, 26.07.2016 [Материал]

что ты несешь?))) какая нафиг синагога?)))
sonnet
8 вадик (sonnet)   • 20:02:22, 25.07.2016 [Материал]

"давай но проясним один момент, красавец. всякие умники, которые крушат памятники, расстреливают милиционеров с автомата, взрывают полицейские машины с рпг, захватывают гостинницы, зигуют за домом правосудия, собираются в толпу на майдане и жгут милицию и т.д."

Хочеш відповідь сепаратист?
Може сам зрозумієш, що окупант приніс ці проблеми, чи хочеш іще збурювати суспільство?

"судоми багатьох вишиватних патріотів"
Та не так.
Не судоми патріотів, а оргії фашистських вбивць українців із раши і їх мудутованих продажних посіпак, що є фактом.
max1e
12 maxim (max1e)   • 20:35:58, 25.07.2016 [Материал]

я тебе повторяю в сотый раз: иди нах№й. пиши с оригинального ника, только на него отвечаю, клоун.
sonnet
14 вадик (sonnet)   • 21:15:12, 25.07.2016 [Материал]

Згоден.
Тільки скажи що ти маєш на увазі, СЕПАРАТИСТ?
Який мій оригінальний нік, не скажеш?
Якщо ні, то не звізди.

Бо ти погряз в своїх клонах про що я тобі неодноразово доказував.
А твоя істерія-це як бальзам на душу трудового народу.
Тож чим більше ти і твої орки будуть істерить, тим здоровіше буде українська нація.
СЛАВА УКРАЇНІ.
СМЕРТЬ ВБИВЦЯМ і ЇХ ПРИХВОСТНЯМ!
(УГА ТОГАГИЩИ ТУТ НЕ ДО РЕЧІ)
max1e
15 maxim (max1e)   • 21:22:31, 25.07.2016 [Материал]

до тебя не доходит? только с оригинального ника, я с клонами не говорю.
эту писанину, какие то обвинения и прочий бред можешь даже не писать. положа руку на сердце, ты единственный на весь ресурс, чьи сообщения я не читаю.
sonnet
16 вадик (sonnet)   • 21:32:59, 25.07.2016 [Материал]

"до тебя не доходит? "
Дійти може те, що є суттю, про що і прошу мене повідомить.
Жду.

"положа руку на сердце, ты единственный на весь ресурс, чьи сообщения я не читаю. "
Придбаний в системі орків ресеефобський фоб придурюються що не читає?
Ще й як читає!
Але якщо і конспетуєш мої вислови, то будь ласка давай посил на орігінал, бо маю претензії на авторство.
max1e
17 maxim (max1e)   • 21:37:46, 25.07.2016 [Материал]

опять какое то длинное сообщение. какой с этого смысл? ответь с оригинального ника, там где циферки в конце, и дата регистрации 2013 год, тогда поговорим. Я реально не читаю что ты с этого клона пишешь)
sonnet
19 вадик (sonnet)   • 21:55:56, 25.07.2016 [Материал]

Слухай, я ж тебе рахував за щось нормалне, котре ще може і навіть думать!
То в чому проблема, що живеш в такому неадекваті?
Десятий раз прошу навести якісь мої клони, чи будеш носить прозвище безнадійний сепаратистський клоун.
Жду.
TarasS
18 Тарас (TarasS)   • 21:53:13, 25.07.2016 [Материал]

"расстреливают милиционеров с автомата, взрывают полицейские машины с рпг, захватывают гостинницы, зигуют за домом правосудия"

ПРАВИЛЬНО, це і є націонал-соціалісти, до яких належить афтар. Максі, ти геть баран, чи вдало маскуєшся? Не розумієш різниці між націоналістами і нацистами?
max1e
22 maxim (max1e)   • 22:06:32, 25.07.2016 [Материал]

таргас, я не собираюсь делить националистов на виды, вы все одинаковые. Не припомню в истории человечества, что бы национализм принес кому либо пользу. К патриотам не относитесь вы ни в каком виде, что вообще ты пытаешься донести?
sonnet
24 вадик (sonnet)   • 22:30:38, 25.07.2016 [Материал]

"я не собираюсь делить националистов на виды, вы все одинаковые. Не припомню в истории человечества, что бы национализм принес кому либо пользу."

Цікаво би послухать, якби автор писав не в стані великої тупості.
Тобто, коли рашські націоналісти вторглись в Крим під виглядом "спасіння нації" і окупували чужі території, то це не націоналізм?

" К патриотам не относитесь вы ни в каком виде, что вообще ты пытаешься донести? "
А патріотів, згідно теорії "рюшефюрерів" ніде більш нема окрім як у совку.
У них патріоти а у всіх держав, які їх оточують-націоналісти!
Відома теорія рашофашистського іга.
max1e
25 maxim (max1e)   • 22:59:46, 25.07.2016 [Материал]

я надеюсь тебе хотя бы платят за ту херню которую ты несешь)))
sonnet
34 вадик (sonnet)   • 06:43:16, 26.07.2016 [Материал]

Не платять, гади.
Плати мені ти, тоді в благодійності з"явиться іще один спонсор.
TarasS
26 Тарас (TarasS)   • 00:16:40, 26.07.2016 [Материал]

"таргас, я не собираюсь делить националистов на виды, вы все одинаковые."

Е, ні, уася, тут ти лоханувся конкретно: бандерівці не зігують! :) Цей нацистський блог спрямований проти націоналістів. Не проти ватників, не проти зворушливого союзу урок, педерастів і комуністів (Коцюбко-Форест-Пірожок-Ковальов-Стрякіна) - а саме проти націоналістів. Тільки повний баран може це не помітити.

"Не припомню в истории человечества, что бы национализм принес кому либо пользу."

Знову лоханувся: Ататюрк, Пілсудський, Ганді, Черчіль, де Голь, Насер - класичні націоналісти. Всі шановані у своїх країнах. Всім стоять пам'ятники.
Юрко
27 Градовський (Юрко)   • 05:16:02, 26.07.2016 [Материал]

До "союзу"додались давно "волонтери"
max1e
35 maxim (max1e)   • 08:18:54, 26.07.2016 [Материал]

и какие же НАЦИОНАЛИСТИЧЕСКИЕ заслуги, сделали их такими?)))
не смеши меня, они получили такую известность за деятельность для государства, а не национализм. давай разберем к примеру де голя. назови хоть 1 националистический поступок, сделавший его известным и значимым?))) хоть 1 :D
TarasS
38 Тарас (TarasS)   • 09:55:11, 26.07.2016 [Материал]

Ти знову лоханувся :) Де Голь розпочав класичну колоніальну війну за збереження домінування ФРАНЦУЗЬКОЇ НАЦІЇ у Північній Африці. З масовими бійнями арабів французькими колоністами та військовими, з етнічними чистками у містах. Це навіть не націоналізм, а колоніальний шовінізм з расизмом. Саме на цьому бульйоні виросли на початку ХХ ст. Франція, Велика Британія, кайзерівська Німеччина та інші країни Європи: шовінізм, колоніалізм, расизм. Український націоналізм поруч з ними - вбогий затурканий родич. :)

Серед "подвигів" де Голя, до речі - люте пригноблення німецького населення в Ельзасі у повоєнні роки. Бандері таке і не снилося. :)
max1e
49 maxim (max1e)   • 12:14:12, 26.07.2016 [Материал]

за збереження домінування ФРАНЦУЗЬКОЇ НАЦІЇ у Північній Африці.
------------------
вот это по настоящему эпичная фраза. оказывается французкая нация(!!!) была доминирующая в северной африке(!!!). вот так поворот. а че сразу не на марсе? ты колонию с доминацией нации не путай, окда? не неси больше такой чуши, прошу тебя.
TarasS
53 Тарас (TarasS)   • 16:07:17, 26.07.2016 [Материал]

Слиш, ти, рєбьонак падзємєлья. :) Французька нація домінувала у Північній Африці від середини ХІХ ст. Алжир навіть був частиною метрополії. НЕ колонією. Тицяю мордою в карту.

http://ukrmap.su/uk-wh9/355.html

Тепер повертаємося до де Голя: ти визнаєш, що він був націоналістом? Чи будеш фуєпльотством далі займатися?
max1e
55 maxim (max1e)   • 17:48:44, 26.07.2016 [Материал]

1. еще раз, с чего ты взял, кто достижения этих людей основаны на национализме? т.е. к примеру если бы энштейн был националистом, то благодаря теории относительности его все стали знать как великого националиста? уловил аллегорию?
2. и что твоя карта доказала? взгляни на карту мира. а конкретно ближе к южной америке. видишь фолкленды? по твоему там тоже доминация английской нации была?))) при половине населения говорящего на испанском, колониальный остров обычный, как и захваченные францией территории которые ты упомянул.
унылые доказательства, ты не то что на эрудита не катишь, из тебя даже аматор по части логичности выводов не выйдет.
TarasS
66 Тарас (TarasS)   • 15:02:38, 27.07.2016 [Материал]

"еще раз, с чего ты взял, кто достижения этих людей основаны на национализме?"

Ну, а на чому, бля, побудовані держави Ататюрка, ле Голя і Насера - на соціал-демократії? :) Всі великі європейські нації стали великими завдяки націоналізму, а часто і завдяки шовінізму. У Франції націоналізм у формі голізму - ОФІЦІЙНА ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ. Всі президенти сучасної Франції - голісти. І всі націоналісти. Вся політика післявоєнної Франції, з усіма витребеньками (увійшли в НАТО, вийшли з НАТО), з підтримкою франкофонії, з боротьбою проти англіцизмів, з придушенням німецької, баскської та італійської меншин, з викоріненням залишків прованських діалектів - це є чистий прагматичний НАЦІОНАЛІЗМ з яскравим шовіністичним духом. Як можна бути таким тупим, щоб не розуміти очевидне?

Всі малі нації пройшли через націоналізм: чехи, словаки, албанці, болгари, мадяри, румуни. Про поляків навіть не згадую. Для тебе "націоналізм" погане слово, бо ти виріс в родині совків. Ти знаєш тільки спотворене совкове значення цього слова. І не знаєш справжнього.
Юрко
56 Градовський (Юрко)   • 19:07:21, 26.07.2016 [Материал]

А націоналізм це і є державна діяльність. Комунізм - антидержавна
max1e
58 maxim (max1e)   • 19:28:32, 26.07.2016 [Материал]

национализм государственная деятельность? я могу нарюхать тебе на голову и сказать что веду государственную деятельность? кто тебе этот бред сказал? национализм должен быть искоренен, националисты - ликвидированы. Учитывая наглость в лице правого сектора - даже с применением авиа и арт ударов). С шавками вроде тебя и тараса разбираться нет смысла, вы уже одной ногой на том свете. Разберется страна с русскими, а там и вас выпилят, что бы страну не позорили.
Юрко
60 Градовський (Юрко)   • 20:09:29, 26.07.2016 [Материал]

А згинув лише твій комунізм)
max1e
61 maxim (max1e)   • 20:15:09, 26.07.2016 [Материал]

с чего ты взял что он мой? я не фанат коммунизма, так шо гуляй. место на кладбище уже купил?) тарасу еще купи, может даже умрете в один день, лав стори, все дела.
Юрко
62 Градовський (Юрко)   • 20:35:27, 26.07.2016 [Материал]

Багато хто тут казав, що не комуніст)) Але ти типовий комунар-московит
max1e
63 maxim (max1e)   • 20:37:50, 26.07.2016 [Материал]

багато хто тут казав, що в1н нормальний) але ти типовий довбень-п1дваршавський.
TarasS
67 Тарас (TarasS)   • 15:12:58, 27.07.2016 [Материал]

"национализм должен быть искоренен, националисты - ликвидированы."

Іди і пропагуй своє інвалідне "вчення" серед поляків, угорців і французів - класичних європейських націоналістів. :) Або в Литву гайни: роззяв там ротяку проти націоналістів посеред Вільнюса. :)))
max1e
71 maxim (max1e)   • 17:41:38, 27.07.2016 [Материал]

как только тебя похороню - сразу в литву, договорились.
SlavaNibiru
36 Святослав (SlavaNibiru)   • 09:45:40, 26.07.2016 [Материал]

Бандерівці не зігують? :)

Організаційний привіт має форму піднесення випростуваної правої руки в право-скіс вище висоти вершка голови. Обов’язуючі слова повного привіту: "Слава Україні" – відповідь – "Героям слава". Допускається скорочення привіту – "Слава" – "Слава"
(З резолюції ІІ Великого Збору ОУН(б), 4 квітня 1941 р)
http://rid.org.ua/postanovi-ii-velikogo-zboru-organizats/

Мінусатори можуть мінусувати до нескінченності, але історичну правду це не змінить.
TarasS
44 Тарас (TarasS)   • 10:50:17, 26.07.2016 [Материал]

Сучасні бандерівці не зігують. Ти все правильно зрозумів. Зігуєте тільки ви, діти шикльгруберового сонця. :)
SlavaNibiru
50 Святослав (SlavaNibiru)   • 12:15:04, 26.07.2016 [Материал]

Що за сучасні бандерівці? Конкретніше, будь ласка. "Патріот України", СНА, УНСО - це сучасні бандерівці? Або наведіть власні приклади організацій.
TarasS
68 Тарас (TarasS)   • 15:14:48, 27.07.2016 [Материал]

Дуже скептично ставлюся до "Свободи". Але не бачив на Майдані жодного свободівця, який би зігував.
SlavaNibiru
70 Святослав (SlavaNibiru)   • 15:37:43, 27.07.2016 [Материал]

Свобода свого часу відкололася від СНПУ (СНА, "Патріот України") як більш м'яке праве крило. Фотки зігуючих членів перерахованих огранізацій були у мене в блозі "Правий рух України з 1990 року". Жбурнувший у минулому році гранату біля ВР свободівець Ігор Гуменюк був не проти зіг та свастик, що видно з його профілів у соцмережах.
Юрко
72 Градовський (Юрко)   • 19:20:17, 27.07.2016 [Материал]

А що ти маєш проти одвічного україньського символу свастики?
SlavaNibiru
73 Святослав (SlavaNibiru)   • 23:10:54, 28.07.2016 [Материал]

Точніше - індоєвропейського символу. Нічого не маю проти. Це у вишиватних патріотів цей символ викликає обурення. Мабуть комсомольське минуле дається в знаки.
snova
30 oleg (snova)   • 06:02:45, 26.07.2016 [Материал]

Ошибаешься.
snova
29 oleg (snova)   • 06:00:00, 26.07.2016 [Материал]

Лучше н.с. чем вышивата.
TarasS
41 Тарас (TarasS)   • 10:32:25, 26.07.2016 [Материал]

"Лучше н.с. чем вышивата."

"Я суровий фошист, вєрьтє мінє!" - верещала ефесбешна прошмандовка, бігаючи з мікрофоном на зеківсько-комуняцьких бенефісах. :)

Слава Нібіру, тебе такий однодумець, як Пірожок - точно влаштовує? Форест, Стрякіна, Ковальов - це твоє? Не чую відповіді!
SlavaNibiru
52 Святослав (SlavaNibiru)   • 12:26:21, 26.07.2016 [Материал]

Перераховані особистості не є моїми абсолюними однодумцями. І нагадаю, що автор блогу не зобов'язаний повністю поділяти ідеї цитованих ним текстів.
TarasS
54 Тарас (TarasS)   • 16:23:14, 26.07.2016 [Материал]

Ще раз. По пунктах.

1. Автор вихваляється, що розгромив комуністичне кубло Стрякіної.
2. Пірожок (snova) заявляє, що підтримує автора і націонал-соціалістів.
3. На мітингах урко-педо-комуністів Пірожок виступає разом з Форестом, Ковальовим і Стрякіною. Всі гуртом проклинають націоналістів та "олігархів".

Якийсь макабричний фрік-парад. :)
SlavaNibiru
59 Святослав (SlavaNibiru)   • 19:49:59, 26.07.2016 [Материал]

1. Нехай вихваляється. Завдяки йому і його діям революція у Житомирі рушила з місця та стала справжньою революцією, а не жуванням шмарклів під ниття "міліція з народом". Тож є чим вихвалятися.
2. Нехай підтримує, це його власна справа.
3. Проти підвищення тарифів та ненажерливого олігархату виступають не лише комуняки.
TarasS
69 Тарас (TarasS)   • 15:19:53, 27.07.2016 [Материал]

"Проти підвищення тарифів та ненажерливого олігархату виступають не лише комуняки."

"Сосьялізмо о муерте" :)
Не смійте називати себе "правими", фашня лівацька. У вас навіть права нога - ліва. :)
14школа8класс
3 Олександр (14школа8класс)   • 19:10:33, 25.07.2016 [Материал]

Мне кажется, что точнее звучало бы: дебольшевизация!
Так как корень " большевизация" стал основой всей последующей тоталитарной системы! А лозунг: "коммунизм- это советская власть - плюс элетрификация всей страны" даже в план превратился!

Значит Декоммунизация, сегодня , судя по логике прежнего лозунга, должна звучать: как десоветизация -"минус электрификация" ? ( конечно это саркастическая метафора автора, не более того! )

Французский гимн - марсельезу и сегодня поют французы патриотично и с вдохновением и никого из своих граждан не гоняют...так как построили альтернативу! Хороший опыт? ( Правда, с жителями бывших колоний, не разобрались !) А, сегодняшний немецкий социализм ( капитализм с социальными пружинами!)? Конфессиональный мир: католики и протестанты не устраивают варфоломеевские разборки! А ведь как дрались! И так далее по старому Свету!

Идеи справедливости, равенства и братства -это романтические ( коммуннистические ) цепи французской революции, которые перекочевали к большевикам и сбили массы с толку своими лозунгами!

"Декоммунизация" проходит в "борьбе" с артефактами: названиями улиц, памятниками, но надо сформулировать нечто другое - чтобы окончательно вытеснить из общественного сознания прежние фантомы!
Для этого, надо иметь альтернативу, как оперативную, так и стратегическую!
Например::
1.мы строим социально-ответственное государство для всех
граждан страны !
2.Ваше предложение.
3.Снова, Ваше предложение

ГОСПОДА, ДАЙТЕ ВАШ ВАРИАНТ! Зачем друг друга оскорблять!

А олигархический феодальный капитализм - такой альтернативой, по своей природе не является!

Отсюда , ломая старое и отжившее, не формулируя новые цели, сроки и средства, попадаем в ЗАЛ ОЖИДАНИЯ, нового счастья, где когда-то, ждали коммунистического!!!

Граждане пассажиры.... Ваш поезд , со всеми остановками, уже преодолел первую часть пути....ждите новых объявлений!
Berserk80
7 Che (Berserk80)   • 19:53:13, 25.07.2016 [Материал]

"Граждане пассажиры.... Ваш поезд уже преодолел первую часть пути....!"
Вопрос - откуда и куда?
Насчет большевиков согласен. А декомунизация и церковные войны - это крысиная возня организованная новой властью.
На этом фоне опять забыли про офшоры Пети. А они есть. Они никуда не делись и возможно увеличились. Но "" Патриоты"" (в две кавычки взял) этого не хотят замечать. Удобно заметить то, что им телевизер показывает или в интернете " правильные" ЛЮДИ ГОВОРЯТ.
Долой еще один памятник или улицу, или церковный ход....Про офшоры ттшшшш....
Это так и задумано. Тшшш про офшоры!
sonnet
23 вадик (sonnet)   • 22:07:51, 25.07.2016 [Материал]

"На этом фоне опять забыли про офшоры Пети."
Згоден, а як з офшорами твого Вовки, котрий став одним із самих богатих людей планети не маючи ніякого бізнесу?

"Долой еще один памятник или улицу, или церковный ход..."
А шо не так?
Ідем в "форватері" рашки.
Покажи мені, наприклад, де місто Свердловськ?
Чи може покажеш на карті де Ленінград?
Чи може Сталінград десь є?

То може це хунта все перейменувала, коли ти спав?
То невже так відшиблена оршська рашка і її блюдолизи, що до цих пір не розуміють що історію не зупинить і монгольське іго буде похоронено під її обломками, якщо не оговтається тепер і не зрозуміють, що проти Світу не воюють?
nik41
64 nikolay (nik41)   • 20:53:20, 26.07.2016 [Материал]

На23.
"Чи може Сталiнград десь е"?
Есть,Вадим,есть...
В честь победы советских войск под Сталинградом, в Париже имя "Сталинград" носит площадь, бульвар и ст. метро.
Еще в Лионе, Брюсселе, Болонье.
Фото дать?
Стыдно,ведущему журналисту, поклоннику В.И.Кавуна задавать такие вопросы.
sonnet
65 вадик (sonnet)   • 08:33:40, 27.07.2016 [Материал]

"В честь победы советских войск под Сталинградом, в Париже имя "Сталинград" носит площадь, бульвар и ст. метро."

По перше ми вели мову про дебільну рашку , тож не підмінюй понять.
А люди інших країн зберігають історичні події, як пам"ять історії і того горя що пережили народи і які жертви понесли в цій боротьбі.

А ось у совка вже нема нічого, ні пам"яті ні традицій, ні совісті, ні мозгів.

"Стыдно,ведущему журналисту, поклоннику В.И.Кавуна задавать такие вопросы."
Це ти до кого зараз зверталося, а примітивна суть?
Юрко
6 Градовський (Юрко)   • 19:51:56, 25.07.2016 [Материал]

Якась лівацька теорія - боротись проти капіталізму
TarasS
20 Тарас (TarasS)   • 21:56:29, 25.07.2016 [Материал]

А яка ще теорія може бути у цих зіг-марксистів? Тільки "хайль, Гітлер!" під спів Інтернаціоналу. :)
snova
31 oleg (snova)   • 06:04:42, 26.07.2016 [Материал]

это лучше чем Ваше - шолом Порох!
TarasS
40 Тарас (TarasS)   • 10:27:11, 26.07.2016 [Материал]

Шалом, Путін (по матері Шаломов)!
SlavaNibiru
37 Святослав (SlavaNibiru)   • 09:49:04, 26.07.2016 [Материал]

То ОУН(б) - ліваки?

Організація Українських Націоналістів бореться як проти московсько-большевицького державного капіталізму, так проти повороту ліберально-капіталістичного устрою.
(З резолюції ІІ Великого Збору ОУН(б), 4 квітня 1941 р)
http://rid.org.ua/postanovi-ii-velikogo-zboru-organizats/
TarasS
43 Тарас (TarasS)   • 10:44:54, 26.07.2016 [Материал]

"З резолюції ІІ Великого Збору ОУН(б), 4 квітня 1941 р."

Так, це лівацький документ. Але сама ОУН чудово пересиділа повоєнну екзилю саме в умовах ліберально-капіталістичної Канадійщини та Американщини. :)
SlavaNibiru
51 Святослав (SlavaNibiru)   • 12:19:59, 26.07.2016 [Материал]

І зробили правильний вибір між ліберально-капіталістичною Американщиною і тоталітарно-комуністичною сталінщиною. На заході їх чекало життя, а на сході вірна смерть.
Юрко
57 Градовський (Юрко)   • 19:15:33, 26.07.2016 [Материал]

Там багацько було виписано через умови часу. Це було тимчасовим.
kolvich
9 Nikolay (kolvich)   • 20:25:22, 25.07.2016 [Материал]

Еще днем блог просмотрел и как бы чуть-чуть согласился с автором о покойниках хорошо или ничего.Для него этот период длится два года,для некоторых пять лет.Для меня он и не заканчивался,так как прожил без партий и манда-тов и начинать нечего.Дебольшевизация,декомунизация,денационализация..можно продолжить ряд....но противно это обсуждать и разглагольствовать на эти темы.Вот вам пример из сегодняшних новостей...Националисту Ивану Штонде во дворе гранатой оторвало две руки...хорошо люди не пострадали.В других новостях пишут-активисту свободовцу,но ни в одних про то,что пострадал человек?,?..?...
TarasS
21 Тарас (TarasS)   • 22:03:36, 25.07.2016 [Материал]

Ці тіпуси не націоналісти, а нацисти. Звичайний гітлерюгенд. Більшість цих організацій виникли як філії російських. Більшість членів - російськомовні. Зіги, татухи зі свастиками - це все вони.

Навчіться вже відділяти агнців від козлищ.
Юрко
28 Градовський (Юрко)   • 05:17:06, 26.07.2016 [Материал]

І це правда.
snova
32 oleg (snova)   • 06:08:23, 26.07.2016 [Материал]

Знаешь что больше половины тех кто погиб в АТО, с Житомирщины были русскоязычные? Как и большинство добробатов которые в первые полгода спасали страну? Ну тебе черту это не понять. Первый например в Бердичеве погиб Паша Московский ( Ящук). Не говорил на украинском вообще. А большинство кстати украиноязычных националистов в польше зады панам моют....
TarasS
42 Тарас (TarasS)   • 10:40:28, 26.07.2016 [Материал]

"Знаешь что больше половины тех кто погиб в АТО, с Житомирщины были русскоязычные?"

Знаєш, що від брехні роги ростуть?
14школа8класс
10 Олександр (14школа8класс)   • 20:32:02, 25.07.2016 [Материал]

На 6
капитализм 19 века, он же 20 и 21 , разные лица!
Американский, европейский с социальными пружинами, китайский с компартией и постсоветский не с человеческим лицом! Выбирай, Пан Юрко! Минус или плюс- это не ответ! Выбирайте господа, делайте Ваши ставки!
-----
Просив би шановне Панство,предметно визначитись!
Не +/- важлива, а змiст!
nik41
13 nikolay (nik41)   • 20:37:45, 25.07.2016 [Материал]

Таки да. Быстро решит проблемы народа только Пиночет...в юбке.
snova
33 oleg (snova)   • 06:08:57, 26.07.2016 [Материал]

так и будет. и это не Савченко.
TarasS
39 Тарас (TarasS)   • 10:24:54, 26.07.2016 [Материал]

Царіца Кабаєва. :)
sax
47 sax (sax)   • 11:35:51, 26.07.2016 [Материал]

На 13...Ташуля из Канады руководит.
14школа8класс
45 Олександр (14школа8класс)   • 11:17:14, 26.07.2016 [Материал]

К сожалению, некоторые инфантильные пользователи, вообще ушли далеко от темы блога,
и почти бросились в драку друг на друга...

полезно смотреть на себя:

https://youtu.be/gImJmIm0WAY

....перешли во взаимные обвинения и оскорбления, выяснения частностей, но никто ни одного полезного предложения так и не написал :

Например, хотя бы так:

Мы хотим построить демократическое, справедливое, социально- ориентированоое, (!) ответственное, солидарное (!) общество, на основе рыночной экономики, для всех его граждан.

Вид : президентско- парламентское или наоборот или?

Партстроительство: только по политическим ( социальным ) направлениям с поддержкой партий государством, а не карманные партии под лица и выборы!

Ваши варианты:
-----
PS: на другую тему!
Водоканал:
требование, изменить проверку качества воды с 17, хотя бы по 50 показателям, приближаясь к европейским нормам!
Проверку осушествлять должна независимая институция, а не сам себя водоканал!

Смотри блог о качестве воды у нас в городе!
http://zhzh.info/news/2016-07-25-28858


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо