Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Місто і життя » 2018 » Октябрь » 1 » 13:32:27

В Житомире начинают строить 14-этажный элитный жилой комплекс «Президент холл». ФОТО

01.10.2018, 13:35:13 29094 47 Помилка?Помилка в тексті?
Виділили слово мишкою
і натисніть Ctrl+Enter
В Житомире начинают строить 14-этажный элитный жилой комплекс «Президент холл». ФОТО

В центре Житомира, на территории бывшего рынка «Рада», начали строительство 14-этажного элитного жилого комплекса "Президент холл" с объектами общественного назначения.

Как сообщил «Журналу Житомира» риелтор Александр Сергеевич из компании Solid Wall, на данный момент застройщик, строительная компания "M Group Development" (г.Ивано-Франковск), начал подготовительный этап: "идет прокладка коммуникаций и подготовка к забиванию свай".

Сам элитный жилой комплекс под название "Президент холл" будет иметь 6 секций, 14 этажей и еще два этажа подземного паркинга на 60 автомобилей. На последнем этаже предполагается терраса общего пользования с зоной барбекю и бассейном. На первых трех этажах будут располагаться кафе, рестораны, бутики модной одежды и магазины общественного назначения. 

По словам риелтора, земля бывшего рынка "Рада" взята в аренду и уже выдан документ на "Разрешение на строительство". Стоимость квадратного метра сегодня стартует от 515 долларов США, или 14 500 гривен по текущему курсу (цена будет привязана к курсу доллара США).

Окончание строительства запланировано на 2021 год.


ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

ЖК Президент холл в Житмоире

Тэги: ЖК Президент хол, строительство, Житомир, жилой комплекс

Схожі новини:


Комментариев: 47
RaID
1 Сергій (RaID)   • 14:05:20, 01.10.2018 [Материал]

І нафіга нам у центрі міста свічки по 14 поверхів? Вже ж ніби прийняли ДБН про блакитну лінію.
antonvox
2 Антон Абрамов (antonvox)   • 14:11:27, 01.10.2018 [Материал]

Да хтось наплював на всі ДБН, як і в центрі біля танка...В той час, коли всі світові міста намагаються залишити свою історію і нічого з архітектури не чіпають, у нас у самому центрі відбувається стройка вєка.
current_user
5 Current User (current_user)   • 14:59:23, 01.10.2018 [Материал]

А що там таке будують в центрі?
Гражданин
9 Гражданин (Гражданин)   • 15:53:16, 01.10.2018 [Материал]

Коммуняки в центрі заставили церкву встратими хрущами.
current_user
17 Current User (current_user)   • 18:07:48, 01.10.2018 [Материал]

Бородатий піп хотів собі під будиночок 10 сотих + 26 сотих під оренду на 50 років на вулиці Подільській, щоб побудувати для себе маєток, на випадок якщо Ісус захоче в гості зайти)
TarasS
26 Тарас Стрільчик (TarasS)   • 21:37:27, 01.10.2018 [Материал]

Планування непогані. Принаймні, немає довгих і вузьких мишачих нір - типу 6 х 2,8 - характерних для абсолютної більшості новобудов Житомира.

Але... Якщо це преміум - то чому так мало трикімнатних квартир? В преміумі мають переважати 2-кімнатні та 3-кімнатні.
TarasS
29 Тарас Стрільчик (TarasS)   • 23:28:32, 01.10.2018 [Материал]

"коли всі світові міста намагаються залишити свою історію і нічого з архітектури не чіпають"

При Совдепії на цьому місці стояв довгий одноповерховий барак, в якому жив мій однокласник Олег Б. Какіє шедьоври разрушилі...
RaID
31 Сергій (RaID)   • 23:44:28, 01.10.2018 [Материал]

Та мова не про бараки, якщо ми почнемо валити свічки у центрі, то буде хаотичні свічки аля як Київ. Має бути обмеження по висоті у центрі, це ж не спальний район. Крім того що це буде вибиватись по висоті серйозно, портить загальну картину, так ще й збільшує навантаження на центр. Я собі важко уявляю там 3 поверхи нового ТЦ + багато ілітний квартір і ілітних авто на ілітному паркінгу на тротуарі, бо нехай хто побагачє купує собі підземний паркінг, да і може він для ТЦ буде взагалі.
TarasS
39 Тарас Стрільчик (TarasS)   • 15:33:28, 02.10.2018 [Материал]

"Має бути обмеження по висоті у центрі, це ж не спальний район."

А Київська це спальний район? Там стоять дві 14-поверхівки. І нікому не муляє.
RaID
40 Сергій (RaID)   • 15:10:23, 03.10.2018 [Материал]

А є варіанти не будувати свічки? Давно вже відомо, що максимальна висота більш менш прийнятна для сприйняття це 5-7 поверхів.

Приклад як будують "у них", садіки у майже кожному будинку, не свічки... Якісь не шарящі пацани, можна ж з метра квадратного вижати всі сокі і срати що воно не зручне для життя.
https://youtu.be/6-tbOuWPPhs
TarasS
41 Тарас Стрільчик (TarasS)   • 20:35:10, 03.10.2018 [Материал]

"А є варіанти не будувати свічки?"

Свічка - коли 25 поверхів і більше. 14 поверхів це звичайний будинок. Стоять такі на Київській і нікому нічого не муляють.

"Давно вже відомо, що максимальна висота більш менш прийнятна для сприйняття це 5-7 поверхів."

Кому відомо, британським вченим? Якого ще "сприйняття"? У цьому проекті дуже пристойні фасади. Так, будинок буде візуальною домінантою в районі, забудованому переважно одноповерховими халабудами та пізніми "хрущовками". Не бачу нічого поганого.

Додам: якби таке пропонували для ділянки Київська, 6 - я був би категорично проти. Бо там зовсім інша ландшафтна історія.
RaID
42 Сергій (RaID)   • 23:19:47, 03.10.2018 [Материал]

Свічка коли воно стирчить через уявний дах, якщо навколо максимум 5 поверхів, то 14 це 2,8 раза вище. Якщо навколо село і приватний сектор, то там і 5 поверховий будинок буде свічкою.

Фасади цікаві, але побачимо які вони будуть по факту.

З приводу сприйняття гугліть. Є багато матеріалів по урбаністиці на цю тему.
TarasS
43 Тарас Стрільчик (TarasS)   • 18:45:53, 05.10.2018 [Материал]

"З приводу сприйняття гугліть."

Я звик довіряти своєму сприйняттю, своєму смаку і своїм знанням з історії архітектури.
RaID
45 Сергій (RaID)   • 09:40:22, 06.10.2018 [Материал]

Я так розумію, навіть якщо такий будинок збудували б посеред поля ви були б раді, бо архітектура і все таке? На подолі у столиці свічки ви також підтримуєте? Київ вже покритий цими метастазами, скоро і Житомир буде такий. Додам що навколо нерозвинена інфраструктура якою забудовники не займаються, особливо перенавантажені дороги, їх рівно 3, одна з яких одностороння, і потік людей великий через базари. Додаємо ще 3 поверхи комерції і 11 жилих, у яких будуть не бідні люди і транспортний колапс готовий. Я мовчу що ні школи ні садочки ніхто не будує. Краще ще раз передивісться відео за посиланням вище, а то інколи здається що ви за таке:

https://static.living.ru/analitics/1a1a30edc25020a73525de817fbb7ff8.jpg
TarasS
46 Тарас Стрільчик (TarasS)   • 20:59:56, 06.10.2018 [Материал]

"Я так розумію, навіть якщо такий будинок збудували б посеред поля ви були б раді, бо архітектура і все таке?"

Не треба замість мене фантазувати. Я вже сказав у #42: конкретно тут такий проект у мене заперечень не викликає.

І я, до речі, не великий шанувальник сучасної архітектури. Я люблю історичні стилі, передусім модерн/сецесію/арт-нуво та необароко. Був би щасливим, якби для центру міста хтось запропонував би проект у стилі "український модерн". Але, видно, не з нашим житомирським щастям.
google
3 Гугиль (google)   • 14:28:53, 01.10.2018 [Материал]

современная клетка. гы гы... изпаганли Киев...терь до Житомира руки грязные добираются.
Hoakina
15 Марина (Hoakina)   • 17:34:45, 01.10.2018 [Материал]

На 3. І кому це буде продаватись? у нас не такий великий попит. Кажуть, у будинку на болоті на Богунії досі є вільні квартири. З іншого боку, хай будують. Може нарешті додумаються знизити ставку на іпотеку, коли не буде кому це купувати.
pushistik13
4 Пушистик (pushistik13)   • 14:52:21, 01.10.2018 [Материал]

Прикольный курятник.
мадьяры хорошо строят.....
andruha30
6 andruha30 (andruha30)   • 15:05:35, 01.10.2018 [Материал]

Ну наконец то уберут эти трущоби-киоски в центре города.Сколько там базар был,и так и этак его переделывали но видать торговли уже нема
Хейтмэн
7 Russel (Хейтмэн)   • 15:16:58, 01.10.2018 [Материал]

Евро китайская стена?
viewer
8 Name Surname (viewer)   • 15:41:22, 01.10.2018 [Материал]

Нагадую, так звані "інвестдоговра" по яким продають квартири в таких інвестбудинках - це фількіна грамота.
Зважуйте ризики

https://www.pravda.com.ua/rus/articles/2006/02/17/4397007/
RaID
10 Сергій (RaID)   • 15:59:52, 01.10.2018 [Материал]

А законодавчо є нормальний механізм інвестицій з захистом інвестора?
viewer
12 Name Surname (viewer)   • 16:09:56, 01.10.2018 [Материал]

На жаль, я про таке не чув.
У вищенаведеній статті згадується що, якщо це оформити як договір підряду, то це вже дає якісь гарантії, але навряд забудовники таке запропонують покупцям.
Може ЖБК на етапі будівництва є виходом із ситуації, але це треба цікавитись у фахівця.
Hoakina
16 Марина (Hoakina)   • 17:36:19, 01.10.2018 [Материал]

На 10. Отож! а вони все будують. Замість того, щоб захищати інвестора і дати дешеву іпотеку. Коли вже нажеруться?
viewer
22 Name Surname (viewer)   • 20:18:37, 01.10.2018 [Материал]

"захищати інвестора"
Ніфіга не буде до тих пір, поки народ погоджується підписувати з забудовником "фількіни грамоти" - інвестдоговора.
Поки клієнти МАСОВО не припинять купляти нерухомість по інвестдоговорам і не почнуть вимагати від забудовника більш грунтовних гарантій.
А забудовників зараз якраз все влаштовує, інвесторів вони можуть спокійно кинути без жодних зобов'язань.
Ось для прикладу як відбувається кидок інвестора забудовником
https://www.epravda.com.ua/publications/2016/08/23/603030/
pushistik13
23 Пушистик (pushistik13)   • 20:35:00, 01.10.2018 [Материал]

тю, так никто не запрещает покупать готовое, с бумажкой правильного цвета. Правда обычно дороже на процентов 30.

Хотя щас бывает и наоборот, инвесторы фиксируют убытки...
viewer
24 Name Surname (viewer)   • 20:46:04, 01.10.2018 [Материал]

"покупать готовое"

Абсолютно вірно, юристи якраз так і радять робити:

"НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ !!! не купуйте об'єкти, на які ще немає правовстановлюючих документів!!!

Але нашим тупорилим людішкам щось пояснити неможливо - вони самі, ДОБРОВІЛЬНО віддають бабло абсолютно незнайомим будівельним шахраям, без будь-яких шансів хоч колись отримати квартиру у власність інакше, крім як по добрій волі шахраїв - зазвичай з купою втрат, з порушенням строків, з необхідністю все переробляти, з рабством у управляючоі компанії..."
RaID
32 Сергій (RaID)   • 23:47:18, 01.10.2018 [Материал]

Спокійніше, чого це ви людей тупорилими обзиваєте? Може самі десь вляпались і тепер полихає?
viewer
34 Name Surname (viewer)   • 00:13:45, 02.10.2018 [Материал]

Це цитата адвоката, яка дійсно вляпалась, але її досвід, який вона описала у вищенаведеній статті "Сповідь квартирних лохів" (коментар #8) на жаль мало кого опритомнив.
І з її оцінками нашого народу я згоден.
Але є момент, ця адвокат то змогла вирвати свій будинок з-під роздоювання ЖЕКом забудовника створивши ОСББ. А після років судової тяганини змогла повернути всі вкрадені забудовником приміщення будинку у власність співвласників будинку.

А багато народу зможе повторити її досягнення?
Так отож.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=296449904024557&set=a.219355915067290.1073741829.100009786483318&type=3
Ezh
36 Владимир (Ezh)   • 10:44:41, 02.10.2018 [Материал]

"Ніколи" - то не вірний підхід. Не можна так купляти своє перше (основне) житло, бо ризик залишись без копійки на вулиці занадто високий. Що ж стосується всіх наступних об'єктів нерухомості (для здачі в оренду, перепродажу, "дітям, як виростуть") - то чому б і не ризикнути за 30% потенційної вигоди? Бізнес, як бізнес, нічим не гірший інших, де вкладені кошти також можуть чи повернутися, чи не повернутися.
galapagos
11 Джордж (galapagos)   • 16:00:27, 01.10.2018 [Материал]

Ми не здохнем. фирма рада. Спершу здохнеш ти.
Ну хиба моя тачка згорить спочатку. За Святого...
И будет стоять забах Шмали.... навеки Депутут Галишевский
______________________
Для простых людей - Владелец фирмы Рада усё должен понять.
andruha30
13 andruha30 (andruha30)   • 16:50:30, 01.10.2018 [Материал]

Почему не пишите о стройке 16-этажки возле Мистецьких ворит 7?
current_user
14 Current User (current_user)   • 17:16:13, 01.10.2018 [Материал]

Там як раз 4 свічки не вистачало. Гарні планування.
Oleg_Random
18 Олег (Oleg_Random)   • 19:00:06, 01.10.2018 [Материал]

Современное здание это лучше свалки и разваленных киосков с ширпотребом.
Не пойму почему вы раскудахтались.
RaID
33 Сергій (RaID)   • 23:50:24, 01.10.2018 [Материал]

Сучасне, немає про що і сперечатись. Але чому завжди крайності? Від базару до 14 поверхівки... Це не 25 як у Києві звичайно, але чи хочемо ми щоб у нас центр міста натиканий свічками як у Києві? Це навантаження і на комунікації, і на дороги... Це ж не десь у новому спальному районі, де збережений % площі забудови ділянки відносно висоти будівні, тут же вижмуть максимум з кожного сантиметру землі. Частина двору на 4му поверсі взагалі, бо внизу паркінг мабуть.
фюрер
19 фюрер (фюрер)   • 19:13:07, 01.10.2018 [Материал]

Галишевский!??
1-10 11-14
Оголошення на ЖЖ інфо: