Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Прес-релізи, Місто, Україна

«Хто був ніким – той стане всім»

Автор: , 25.05.2011, 20:09:41
Мій покійний дідусь у моєму не такому давньому дитинстві розповідав мені історію, у яку старі фанатики комунізму точно не повірять. При форсуванні Дніпра дідусь був єдиним, хто вижив із своєї роти. І за це його ледве не віддали під розстріл. Відтоді я зненавидів комуністичну ідею...

Напередодні Дня Незалежності Грузії пробігся сторінками Інтернету. У інтерв’ю американському телебаченню абсолютно далекий від ідеалу президент Грузії Михаїл Саакашвілі розповідає про те, як його держава, яка не має супермогутніх природних ресурсів, потужного виробництва подолала корупцію. Він розповідає, чому їх не любить Росія. Та тому що горді грузини перестали з приводу і без нього бити чолом московському цісареві Медведо-Путіну. І найголовніше – грузини як чехи і поляки чи як прибалти узяли і одним помахом відрубали собі хвоста колоніального совєцького минулого, який заважав іти вперед.

Мої рідні, на щастя, не потрапили під машину репресій. Вони не помирали у голодомор, дякувати богові, всі вижили. Але по роботі доводилося спілкуватися з тими, в кого на очах голодні українці їли їхніх сусідів, друзів, просто односельчан. Як філолог і літератор, знаю наскільки ми у культурному та мистецькому плані відстали від Європи, тупцяючись іще десь на рівні національної самоідентифікації. Чому так? Та тому що тих, хто рухав українську культуру і мистецтво у бік Європи або винищили, або змусили «танцювати під совєцьку гармошку». Так було із Павлом Тичиною, у якого після «На майдані» та інших подібних творів червонопрапорні енкаведисти на очах розстріляли рідного брата.

І коли у далекому Мюнхені дев’яносторічного дідуся судять за «начебто причетність» до німецьких злочинів, організаторів яких ніколи не судили і не судитимуть, бо знайти їх практично неможливо, то у червонопрапорних убивць і катів українського народу є конкретний «замовник» – Комуністична партія. Щодо останньої, то лідер комуністів завжди із пафосом заявляє, що саме КПУ є спадкоємцем тієї «душительниці» і «мучительниці». То коли ж як дев’яносторічний Іван Дем’янюк перед всенародним трибуналом чи хоча б судом постане Комуністична партія, яка за вимогу святкувати державні свята під державними прапорами називає українців бандерівцями?..

На жаль, із кожним днем все менше та менше віриться у те, що українці можуть опиратися «комунізації» своєї держави. Тільки за останні кілька місяців народним бюджетним коштом було встановлено меморіальні дошки сподвижникам червоних Шумському, Кавуну, на черзі іще один «герой» – Кременицький. Дарма що вже постфактум псевдоборці за свободу на зразок пані Ярошинської, відгавкуються щодо Кавуна чи інших.

Це крапля в море. Як у старому анекдоті: «Ага, як підпалити сіно, то нікому, а як погрітися нахаляву, то всі біжать!» І якби в ті далекі часи, коли комуністичну ідею у дев’яностих роках, можна було остаточно поховати, пані Ярошинська, як її співтовариш по революційних окопах пан Колосівський, не відсижувалися у «бєлокамєнній», то все було би зовсім інакше. А зараз пані Алла дає поради і задумано ностальгує із подій, що передували незалежності.

І мені прикро, коли знані і шановані мною журналісти і науковці приходять до редакції і говорять: «Ось, ви писали погано про Васю Кавуна, напишіть який він хароший»…
А українці терплячі… Терпіли сімдесят років лєнінсько-сталінський гніт, потерпимо ще. І завтра ті, хто лишився непокараним за злочини проти українського народу, – українців, росіян, поляків, євреїв, – будуть так само винищувати нас, поки не звільняться землі для чергового онука житьомирського чи бердичівського єврея, для концтаборів та безіменних ям для розстрілу.

Історія повторюється. Такою є аксіома. Тож давайте винесемо урок із історії! Комуністичний режим має відповісти за свої злодіяння! Чи наші владці і надалі покриватимуть убивць? Злочинці мають постати перед судом!


Місто | 25.05.2011 | Переглядів: 6775 | Стрякіна, комуністи, репресії, Голодомор

Читайте також на цю тему:


Коментарів: 58
boka
1 житомир (boka)   • 18:00:56, 25.05.2011 [Материал]

От яка сила у Ярошинської та Колосівського - виявляється з Вашого тексту, що тільки ці двоє й могли побороти комуністичну ідею. А без них Ви вже 20 років нічого не можете.
Раджу Вам прочитати та законспектувати книгу Ярошинської "Босоніж по битому склу", що вийшла нещодавно в Житомирі. Там є багато чого такого, про що Ви і сном-духом, судячи з Вашої репліки, не чули. Може, й самі щось почнете робити, а не кивати на тих, хто зробив у ті часи все, що міг для Вашої свободи. Не соромно, пане літератре?
romtsjo
2 romtsjo (romtsjo)   • 19:50:45, 25.05.2011 [Материал]

щодо вашого зауваження... суть не у силі... суть у тому, що я своюпозиціюне змінював. а такі як вищезгадані особи відсижувалися по росіях, а сьогодні критикують
boka
9 житомир (boka)   • 22:54:43, 25.05.2011 [Материал]

Вищезгаданы

Шановний, Ви виглядаєте принаймні недорозвиненою омсобою, говорячи таку дурницю про Ярошинську. Саме вона підняла народ Житомира на боротьбу з комуняками, ніколи сама не була в КПСС, мала проблеми з КДБ. А української мови навчить навіть Вас.
Ви взагалі не маєте ні найменшої реальної уяви, хто така Ярошинська, що вона робила, з ким і за що боролася, а просто патякаєте, як корова об асфальт.
Для того, щоб аргументовано щось говорити, треба ЗНАТИ. А Вам навіть ліньки прочитати її мемуари про ТОЙ час - з документами, а не просто ганебні вигадки, до яких вдаєтеся Ви.
Ви самі що-небудь хоч приблизно зробили в житті? Ярошинська була народною заступницею в Житомирі, працюючи журналістом в газеті, до неї плавом пливли люди з проблемами. Вона перша сказала слово правди про Чорнобиль на З"їзді СРСР в Москві в прямому ефірі. За нею йшли десятки тисяч людей - виходили на вулицю, щоб підтримати.
А Ви, нічого не знаючи, не орієнтуючись навть в часі і тих подіях, мелете тут повну чушатину.
Ви нігтя її не вартуєте.
romtsjo
3 romtsjo (romtsjo)   • 20:08:20, 25.05.2011 [Материал]

до речі... пані Ярошинська так дбала про благо України, що навіть мову не спромоглася вивчити. книга написана російською і всі статті російською
Юрко
4 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:25:21, 25.05.2011 [Материал]

Так. Бачив ті книги - дарували мені. Читати не хочеться. Не українські то книги...
Кот
5 Которович (Кот)   • 22:29:10, 25.05.2011 [Материал]

А можно объяснить: что зачит "не українскі то книги?". Только потому, что написаны не на украинском, или есть другое объяснение?
romtsjo
6 romtsjo (romtsjo)   • 22:35:49, 25.05.2011 [Материал]

ви статтю читали? як може написати українську книгу людина, яка всю боротьбу за незалежність просиділа у Москві?
Кот
7 Которович (Кот)   • 22:50:38, 25.05.2011 [Материал]

Объясните, мне не понятно, что значит "українську книгу": о Украине, на украинском языке или что-то другое Вы имели ввиду?
Кот
10 Которович (Кот)   • 22:57:25, 25.05.2011 [Материал]

Да, статью читал. Прекрасно помню все перестроечные волнения в Житомире, Ярошинская умная и смелая женщина. Обвинять её за то, что она уехала и жила в Москве... ну и что? Она своим отъездом мешала строить Украинское государство?
romtsjo
14 romtsjo (romtsjo)   • 23:13:19, 25.05.2011 [Материал]

ні. просто шановний boka, очевидно, не в курсі, що Верховна Рада України знаходиться у Києві, а не в Москві. і що коли Україна стала незалежною, то отримала свою Верховну Раду. де вже пані Ярошинська депутатом не була. натомість вона лишилася у Москві, хоча на Україні була би більш потрібною. я тільки не розумію,чому ви так вчепилися за ці два прізвища, коли мова йде про комуністів? яких пан Ігор, вочевидь, бачить своїми потенційними партнерами
boka
36 житомир (boka)   • 00:59:22, 26.05.2011 [Материал]

Пане, я вже Вам розказав, що і де було і як, а Ви все не второпаєте, що Україна отримала свою першу більш-менш незалежну ВР ПРИ СРСР 18 березня 1990 р., НЕ МАЮЧИ ЩЕ НЕЗАЛЕЖНОСТІ. Ярошинська ТОДІ була ВЖЕ депутатом ВР СРСР. Ці дві структури були законні, працювали паралельно. Більше того, я Вам відкрию таємницю Полішинеля - Веоховні РАДИ були в республіках СРСР впродовд всього існуваеея СРСР. ТО була така видимість народовладдя. Почитайте ще раз моє пояснення про ту історію. А то в мене підозра, що Ви ментально неповноцінна людина.
boka
11 житомир (boka)   • 22:58:54, 25.05.2011 [Материал]

Урод моральний, ти навіть не знаєш, що її до Москви послалти 300 тисяч виборців Житомира і району - не шматтям торгувати, а писати закони. Вона є одним із авторів Закону про свободу преси, десятків інших важливих законів. Зачини своє хайло, га?
romtsjo
12 romtsjo (romtsjo)   • 23:01:33, 25.05.2011 [Материал]

навіть коли вже не була депутатом, вона теж писала українські закони?
khrusch
8 Хрущ (khrusch)   • 22:54:22, 25.05.2011 [Материал]

Юрію Градовському.
Ви, пане Юрію, книг Ярошинської не читали, але маєте щодо них певні зауваження. ??? Що, по-вашому, таке "українські-неукраїнські" книги? Ви, часом, не звихнулися через своє невігластво?
boka
16 житомир (boka)   • 23:24:20, 25.05.2011 [Материал]

Пане Хрущ, це Ви в точку потрапили - при СССР було саме таке: я книг Сахарова не читав, але засуджую...
ПРоти Ярошинської (депутата!) за те, що розкрила приписки м"яса до плану Житом обл, а за це отримали кавуни преміх і ордени Леніна, - обласна прокуратура порушила кримінальну справу, там тіко й чекали, щоб зняти з неї депутатську недотрканість та посадити.
А сотні людей тягали по прокуратурах, її соратників і прибічників, а три підполковники, що її підтримали публічно - їх вигнали з армії без пенсії.
І ще багато чого. А тут вилазить якесь чудо в пір"ї і розказує мені всяку чушатину.
romtsjo
18 romtsjo (romtsjo)   • 23:27:05, 25.05.2011 [Материал]

Проти цього я ніде і не заперечував. Це доконаний факт. А що було після 1991 року?
Юрко
19 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:35:48, 25.05.2011 [Материал]

Ярошинська продовжувала боротися за Україну (?) в... Москві. Ще був такий "борець" В. Івашко.
boka
28 житомир (boka)   • 00:07:46, 26.05.2011 [Материал]

А Ви от весь час сиділи і стдите в Україні. Ну і толку з того?
Що Ви зробили за роки незалежності, щоб закріпити те, що робили тоді ми в Житомирі?
Так от - ви нічого не робили, лише язиками мололи. Домололися, що тепер таки все тра починати спочатку. Ще раз пропоную - покажіть, як Ви можете зорганізувати 20 000 чоловік проти посаеовки пам№ятників тим комунякм, яких зняла з роботи в Житомирі самк Ярошинська. А при Вашій бротьбі" за державу весь Житомир швидко вкриється дошками та пам"ятниками комунякам

Ну, якщо самі не можете нічого, тоді... запросіть Ярошинську. :)
Юрко
40 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:17:17, 26.05.2011 [Материал]

Зв'яжіться зі мною для координації дій в цьому питанні. А то маю підозру, що Ви першою потім будете волати про те, що ми крім пам'ятників та вулиць ні на що не здатні, а людям треба ковбаса. На жаль багато тих, хто тут пише одне, у вічі каже саме так. А питання підняли правильне - я цим займаюсь.
boka
41 житомир (boka)   • 13:26:03, 26.05.2011 [Материал]

На 42
Ну що ж Ви , пане, такий мнiтєльний? Ви спочатку зробіть хоч ЩО-НЕБУДЬ РЕАЛЬНЕ проти повернення комуняк і кавуняк, а то, як кажуть в наому селі, теля ще в сраці, а Ви вже з довбнею стоїте.
Вам дали книгу Ярошинської - так повчіться, там написано все, - як ми бролися і добивалися свободи. А Ви її за 20 літ профукали, не в змозі навіть протистояти кавунівським пам"ятникам, не те, що самій ідеолгічній гідрі. А якщо книга та Вам не до вподоби, то віддайте її тим, хто за нею полює. Так буде чесно.
Юрко
42 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:02:06, 26.05.2011 [Материал]

Тобто виходити на зв'язок Ви не бажаєте? Саме з анонімами на цю тему розмов не веду. 467407
boka
44 житомир (boka)   • 23:31:59, 26.05.2011 [Материал]

А я от на відміну від Вас веду розмови з усіма, коли є час і змога. Можна було би і з Вами, як Ви кажете, вийти на зв"язок. Але Ви мені нецікаві - особливо після того, що Ви тут наляпали про гідних людей.
Побачу, що Ви далі зробите в Житомирі, окрім меління язиком, як бабаця моя в молодості ціпом.
Юрко
20 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:37:29, 25.05.2011 [Материал]

Я сказав "не хочеться".
romtsjo
13 romtsjo (romtsjo)   • 23:05:06, 25.05.2011 [Материал]

отак завжди. замість нормальної дискусії фанатики згаданих мною осіб перетворюють коментарі на звичайнісінький, даруйте, срач. як батюшки, чесне слово... вони теж, коли не можуть дати відповідь на питання,поставлене парафіянином, звинувачують їх у богохульстві
boka
15 житомир (boka)   • 23:18:58, 25.05.2011 [Материал]

На срач реальну житомирську історію перетворююєте саме Ви, п. Здорику, своїм невіглаством і незнанням елементарних речей. Вам просто вказано, що Ви не розумієте, чому п. Алла була в Москві - туди її вибрали житомряни, вона там захищала їх інтереси як депутат. А Ви, очевидно, ходили пішки під лавку в той час. Нормальні люди спочатку вичають інформацію, а потім розкривають рота, щоб не пошитися в дурні. А коли Вам вказали на те, що Ви ну зовсім не в темі, то Ви відразу впали в істерику про срач.
Ви вивчіть спочатку новітню історію, коли за свободу люди в Житомирі боролися на чолі саме з Ярошинською і що з нею і ними (нами) робила тодішня КППСовська влада на чолі з кавуняками.
Вона виводила до ообкому з протестами десятки тисяч чоловік, а вИ і такі яв ви пустобрехи, просрали все, що ми тоді добилися. Ми, люди Житомира, зняли Кавуна, а Ви, пустомелі, не змогли навіть противитися встановленню пам"ятників кавунам-ямчинським і прочим негідникам. Ви все киваєте на Ярошинську, Колосівського - мовляв, не добили комуняк. А Ви що зробили самі? Відповідайте.
romtsjo
17 romtsjo (romtsjo)   • 23:24:38, 25.05.2011 [Материал]

Я не збираюся повторювати ще раз те, що написано вище. Уважно читайте мої коментарі. Після незалежності України де ви всі були, горе-патріоти? Я, якщо Ви неуважно читали мій матеріал, говорю за час, коли парламент Радянського Союзу був уже нелегітимний, а в Україні була створена нова Верховна Рада, де ви всі були? Легше всього пересмикувати і намагатися сфальсифікувати викладений мною матеріал. Але для цього його треба УВАЖНО ПРОЧИТАТИ.
boka
22 житомир (boka)   • 23:44:48, 25.05.2011 [Материал]

НА 23.
Ви знову виставили себе повним невігласом в історії. Ви знаєте хоч що небудь про Верховну Раду СРСР, про ВЕрховну Раду УРСР, про ВЕрховеу Раду УКраїни? Коли що було легвтимне і ні? Нічого ви не знаєте, судячи з тої мішанини в мізках, що написали в 23 коменті.
Пояснюю: спчатку 26 березня 1989 р. було обрано ВР СРСР, потім відбуся 1 З"їзд нардепів СРСР, на якому обрали ВР СРСР. України як держави не було - була республіка УРСР в рамках СРСР. Тоді ж Ярошинська і ще 8 нардепів СРСР від України виступили з протестом проти нового Закону про виьбори нардепів УРСР, який запролпонував апарат ЦК КПУ. Свій лист протесту вони не могли опублікувати 2 місяці в жодній укр. газеті. Сврбоди слова НЕ було. Тільки московський журнал Огонек надрукува про цей протест. Врешті, Львівська газета надрукувала їхній цілий альетрнеативний проект про вибори нардепів УРСР - демократичний. Ці 8 депутатів закликали до всеукраїнських мітингів на підтримку їхнього дем. проекту. Ці мітинги відбулися по всій УКрвїні. Люди підтримали демпроект. І в березні 1990 р. пі тиском народу стара Щербицька (якщо Ви знаєте, їтто то такий, звісно) ВЕрховна Рада УРСР ПРИЙНЯЛА демзакон цих депуттів. Цей закон і досі діє. Але то ще не була незалежна Україна, як Ви тут пишете. ВСІ 15 республік СРСР провели вибори до своїх Рад. (Ради були і раніше в кожній республіці - паралельно з ВР СРСР.)
Тобто все було на той час легітимне - і ВР СРСР . і ВР всіх республі. Це елементарні речі, які Ви не знаєте, а прется зі своім свиянчи рилом, та в калашний ряд, перепошую.
19 серпрня 1991 р., коли трапився путч, а його пітримали укр комуняки, особливо житомррські, - республіки оголосили про свою незалежність. Але СРСР продовжував бути - аж до кінця грудня 1991 р., до його денонсації в Біловезькій пущі. Горбачов після цьго оголосив про відставку і ВР СРСР завершив свою місію.
Невігласе, прочитай про це детально і ДОКУМЕНТАЛЬНО в унікальній книзі Ярошинської. Її книги вийшли на 15 мовах світу. А то в тебе в голові повна каша.
romtsjo
24 romtsjo (romtsjo)   • 00:00:16, 26.05.2011 [Материал]

ви чіпляєтеся до слів. я маю на увазі Верховну Раду незалежну не по наповненню, а по суті. не московську, а київську
romtsjo
26 romtsjo (romtsjo)   • 00:03:03, 26.05.2011 [Материал]

От. Ви самі продовжуєте мою думку. Про Біловізьку пущу я і кажу. І про події після неї. Я не веду мову про події всередині СРСР.
boka
33 житомир (boka)   • 00:30:55, 26.05.2011 [Материал]

Пане Невігласе, не крутіться, як вуж на сковороді. Ви говорили про те, що після обрання ВР України, ВР СРСР був незаконним. Я Вам тіко-що довів, що це не так було. А Ви знову - за рибу гроші. Верховн Рада УРСР за новим законом була обрана 18 березня 1990 р., а Беловезька пуща (Ви поняття не маєте, що то таке було) трапилася в кінці грудня 1991 року. Ви ніяк не второпаєте, про що мова. Видно, не вистачає кебети.
Більше часу на Ваше просвещение тратити не маю бажання.
Займайтеся самоосвітою, а то щоразу в дискусії з освіченими лдьми пошиватиметеся в дурні, як це робите тут раз за разом.
Добраніч!
romtsjo
34 romtsjo (romtsjo)   • 00:34:52, 26.05.2011 [Материал]

вибачайте, не сильний у радянській історії. не бачу сенсу. і вам солодких снів!
boka
37 житомир (boka)   • 01:02:29, 26.05.2011 [Материал]

Та я бачу, що Ви геть слабак - у всьому. Україна також має радянську історію, хлопче. І ДО радянську також. :)
romtsjo
21 romtsjo (romtsjo)   • 23:37:48, 25.05.2011 [Материал]

Направду по великому рахунку нічого не маю проти пані Ярошинської чи пана Колосівського. Ми всі живі люди, маємо певні помилки. І ні в якому разі не применшую їхні заслуги перед державою. Мої зауваження стосувалися єдиного тільки аспекту. І тут, як на мене,вони недопрацювали. А тому закликаю потиснути одне одному руки і все-таки довести до кінця справу, почату, але так і не закінчену в не таких далеких 90-х.
Юрко
23 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:46:10, 25.05.2011 [Материал]

На жаль, ту справу треба починати спочатку.
Кот
38 Которович (Кот)   • 09:43:38, 26.05.2011 [Материал]

Если бы в Украине 20 лет после независимости были здоровые силы, а не болтуны, тогда дело бы продолжалось. А то что есть сегодня, оно скорее дискредитирует то хорошее, что могло появиться за эти 20 лет.
boka
25 житомир (boka)   • 00:00:53, 26.05.2011 [Материал]

1.Починайте з себе. Якщо хочете знати ВСЕ, що відбувалося тоді, - дуже раджу все ж прочитати меимуари Ярошинської. Там, до речі, є поясненя, чому російською. (Хоч неважко здогадатися чому і так.) Як сказано в рецензії на неї в Дзеркалі тижня, це єдина на сьогодні такса глибока, документальна, копітка нанлітична і історичеа праця про той час.

2.Покажіть нам зразок хоч приблизно того, що робили ярошинці в Житомирі 25 років назад. Для початку організуйте мітинг проти пам"ятників комунякам і напишіть Закон про люстрації в Україні та добийтеся його прийняття в ВР Укр. Отоді будете мати моральне право тиркатися з претензіями до Колосівського, Ярошинської і іх особах всім, хто тоді виборював Вам свободу.
3. Запросіть саму Ярошинську на зустріч, розпитайте в неї, що й до чого. Недавно вона зустрічалася зі студентами та викладачами в університеті Франка - було 200 людей і дуже цікаво.
Вперед!
romtsjo
27 romtsjo (romtsjo)   • 00:06:01, 26.05.2011 [Материал]

Але я бачу, що фанатично засліплені образом Ярошинської панове далекі від думки, що треба об'єднати сили і разом побороти комуністичну гідру. Чи я помиляюся? А пан Бока, вочевидь, просто не зрозумів, про що іде мова. А мова йде про життя ПОЗА СеРеСеРом.
boka
29 житомир (boka)   • 00:13:45, 26.05.2011 [Материал]

Слава богу, що Ви нарешт з моєю допомогою розібралися, коли і що було легітимне!

Ніхто фанатично не засліплений - просто Вам треба ще багато вчитися, щоб не вивалювати на голови читачів мішок вовни. Ви неосвідчена людина і весь час намагаєтеся довести щось на невігластві.

Що вам заважало об"єднуватися впродовж 20 років незалежності? Ярошинська винна, бо вас не об"єднала? Чи Колосівський?
romtsjo
30 romtsjo (romtsjo)   • 00:14:44, 26.05.2011 [Материал]

Я мав рацію. Так от. У кого мізки не затьмарені кавунами та перебудовою і хто насправді (а не ностальгійною писаниною) готовий наступити на хвіст комуністичній чирві - об'єднуймося. А саме: комуністична ідеологія та її проповідники повинні відповісти за: голодомори, репресії. І, зокрема, за злочинне недбальство пана Кавуна,яке призвело до численних дитячих смертей. Давайте встановимо ще один монумент дітоубивці-Кавуну?
boka
31 житомир (boka)   • 00:24:08, 26.05.2011 [Материал]

От-от. Прочитайте документальну книгу Ярошинської "Чернобыль. Совершенно секретно" - там вона факсимільно друкує цілком таємні документи ЦК КПРС про Чорнобиль, якы добула в Москвы з ризиком для своъэ свободи ще при СРСР. Саме вона перша підняла питання про Чорнобиль на 1 З"їзді нардепів.
Останя книга свіжа від квітня ц.р. "Чернобыль. Большая Ложь" - щойно вийшла в Москвы і виходить в Нью-Йорку англійською. Там вона саме пише, як вкладали кауни мільйони рублів у будівництво нових будинків для переселенців - поряд з зоною. Як її обком і редакто газети не пускали в чорною зокну, бо то було покрито табу.
Дякуючи саме їй, після з"зду відразу приїхала з Москви комісія і прийняла рішення про виселення людей з 12 сіл Народицького району.
Там такий фактаж! Особливо по здоров"ю дітей, загубленому через кавуна. Займіться!
romtsjo
32 romtsjo (romtsjo)   • 00:25:44, 26.05.2011 [Материал]

Моя остання репліка панові Бока.
1. Не робіть із Ярошинської великомученицю.
2. Слава Богу, що ви нарешті розібралися, про який час ішла мова у моєму дописі.
3. Я думаю, що нам стачить клепки обійтися без іноземних порадників.
4. Якщо ви дбаєте про Україну, а не просто хочете писати ікони з ваших ідолів, - кажіть правду про комунізм. Це дасть можливість апелювати до його заборони.
5. Автор цих рядків не мав на меті образити чесне ім'я пані Ярошинськоїчи пана Колосівського. Але факт лишається фактом.
6. Допоки будуть подібні до окремих коментаторів цього допису люди, про Єдину Самостійну та Соборну Україну можна буде тільки бачити сни. На жаль...
P. S. Перепрошую коментаторів, але я не бачу за доцільне надалі відповідати на їхні коментарі. Дякую всім!
boka
35 житомир (boka)   • 00:49:19, 26.05.2011 [Материал]

Я теж вже був з Вами розпрощався на попередній сторінці, бо не маю більше бажання вказувати Вам на Ваше невігластво.
Все ж думав, що до Вас щось дійшло.
Але, як виявилося з цього допусу Вашого, Ви просто мастак перествляти все з ніг на голову. А нічому більше вас так і не навчили.
У ВАс не вистачає навіть кебети зрозуміти, що БЕЗ Крлосівського і Ярошинської Ви самі просо НУЛЬ. Ви існували НУЛЕМ 20 років незалежності.
Прос-ли все, що ми добилися тоді, а тепер шукаєте винних.

Ви розписалися в своїй повній неспрожності і навіть не зрозуміли цього.
Навіть при тому, що Ярошинська не в Укаїні (це її законне право), вона більше за вас ГОВОРИТЬ НАВІТЬ ТУТ НА САЙТІ про суть кавунізму і комунізму в своїх статтях. Всі її книги - різко антикомуністмчні, вона виступала свідком в суді в Москві, коли в РФ йшов в 1993 р. суд над КПРС. Та хіба Ви про це щось знаєте? Її книги і є найсильнішим в Україні документом проти комунізму. А Ви все закликаєте говорити "правду про комунізм".
Невігласе, в світі існує 100-не антикомуністичне видання. Та хіба ти про це щось чуло?
Ти не в змозі було впродовж 20 років протистояти навіть пам№ятникам кавуну, не то що - комуністичній ідеології, яка ось-ось поховає тебе назавжди.
Юрко
39 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:10:42, 26.05.2011 [Материал]

І правильно, Романе. Все сказано у Вашій чудовій статті. А хто не розуміє - їх проблеми.
boka
43 житомир (boka)   • 23:26:28, 26.05.2011 [Материал]

Оце точняк: у вас обох проблем хоч відбавляй.
1. Неадекватна оцінка самих себе.
2. Хвалькуватість.
3. Ментальна слабість, що переходить в невігластво.
4. Елементране незнання історії Житомира та України.

Так что - всьо харашо, прекрасная маркиза!
Юрко
45 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:16:16, 27.05.2011 [Материал]

Дуже вдало Ви себе охарактеризували. Навіть навчати нове покоління до боротьби - то не Ваше, хай самі. Основна Ваша робота - анонімна пропаганда Ярошинської. Але час її давно минув. І не повернеться ніколи. Ви хоч запитайте людей на вулиці, що вони думають про Ярошинську? Зробите великі для себе відкриття. І з чим же Ви так боролись? Декілька мітингів в Житомирі і гайда до Москви. Там квартира, статус. А далі? Ті що керували так і залишились керувати. Чому до цих пір в "Житомирщині" Панчук, а ТРК - Бойко? За що боролось ваше покоління? Синявські, жебрівські, колосівські, ярошинські, мельничуки - лише за власний добробут та державне корито. Ви України та українців не бачили, як не бачите й тепер.
Кот
46 Которович (Кот)   • 21:32:32, 27.05.2011 [Материал]

"Ви хоч запитайте людей на вулиці, що вони думають про Ярошинську?"

Могу вам сказать, что люди очень положительно отзываются о Ярошинской, так как это были люди, которые не побоялись пойти против системы. Сегодняшних "борцов" рядом и близко ставить нельзя. Они показали в своё время, на что они способны (результат), покажите сегодня вы, на что вы способны.

"Декілька мітингів в Житомирі і гайда до Москви. Там квартира, статус. А далі"

Надо было жить в то время, что бы сейчас так заявлять. По поводу Москвы ответ дан выше, вы его наверное не заметили (см.ком.№ 13). Всё остальное тяжело комментировать. Знаю только одно, что на Украине нет сегодня умных, мудрых людей, которые способны прийти к власти, которых поддержит украинский народ и которые способны будут построить современное демократическое государство, в котором будут жить и чувствовать себя полноценными гражданами наряду с украинцами люди других национальностей. Эти люди уехали за пределы Украины, а на Украине осталось, сами знаете что (... читати не хочеться. Не українські то книги...).
Юрко
47 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:42:12, 27.05.2011 [Материал]

Отже, вони боролись тільки за те, щоб мати можливість виїхати з України. А щодо опитування - мабуть з різними людьми спілкуємося. Звичайно, піти проти агонізуючої системи - треба мати велику мужність. А чому було не спробувати десь так 1983-го? А щодо частини другої: жив я той час, і знаю, які були відгуки людей про зраду Ярошинської. " ...а на Украине осталось, сами знаете что..." - ось саме тому такий стан - Ви України не поважаєте, бо не "на"...
boka
49 житомир (boka)   • 12:32:53, 28.05.2011 [Материал]

На 50

Багато хто з нас спробував ще в 60-70- роки, опинившись в ГУЛАЗі, Ярошинська сспробувала на 2 курсі Київського університету - 1972 рік. Щ було далі - відкий, невігласе, її книну, прочитаєш, що з нею ї її чоловіеком, якого вигали з університету, витворяла одішня Система. Не хочетья називате Вас мурлом, але Ви так виглядаєте своїми заявамию.
boka
50 житомир (boka)   • 12:41:37, 28.05.2011 [Материал]

Уважаемый п.Котрович! Похоже, мы с Вами люди одного поколения, вместе боролись в Житомиире за человеческое достоинство, против Системы. Тем приятнее. Увы, после нашей волны пришли политические импотенты и содержанцы, которые САМИ ничего за 20 лет так и не смогли "родить", кроме того, что есть сейчас - уродливая страна. Это так в их менталитете - искать виновных. Тут один придурок с год назад дописался до того, что это Ярошинская виновата, что в Житомире плохие дороги. Таким танцорам всегда что-то мешает. Им всегда все что-то должны. Притом, что сами они ни на что, как показало последние 20 лет, - ни на что не способны.
1-10 11-14