Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Прес-релізи, Місто, Україна

Серпом по… молоту або Не пускайте маразматиків у владу!

Автор: , 18.03.2011, 21:09:33
Вибори-2010 – останні вибори комуністів.

Принаймні, так має бути юридично. Адже психічно нездорові люди не мають право балотуватися в державі України. Про це говорить виборче законодавство нашої держави.

Запропонувати у день перемоги над окупантом вивішувати прапор іншого окупанта на державних установах – це маразм.

Згадана ініціатива шанувальників маленького єврейського хлопчика Володі Бланка (Лєніна) була би кумедною і сприймалася би всіма як фальстарт першоквітневого жарту. Якби не такі ж маразматичні «жарти» табачників та їм подібних. Останні з легкої руки президентського оточення, котре абсолютно не розуміє гумору, стають реальністю.

Саме тому як національно свідомий хуліган, обіцяю відкрито зривати з усіх «спаплюжених» червоними стягами українських споруд та будинків ці символи доби, що минула.

Шановні мешканці Житомирщини!

Вітаю Вас, Ваші обранці довели, що вони не спроможні думати по-українськи і приймати рішення в ім'я України. Насправді це в переважній своїй більшості збіговисько фетишистів, які готові день і ніч поклонятися комсомольським ідолам, червоним ганчіркам та монументам тих, хто століттями мордував і нищив українців.

В такий спосіб об душу кожного жителя області, чийого діда чи прадіда знищили чекісти, чий дід чи прадід помер від голоду у найбільш врожайні роки витерли ноги. Хочете бути ганчіркою для маразматичних шанувальників кавунів, лєніних і сталіних - будь ласка. Я не хочу! Це не моя обласна рада. Це - люди з минулого, які за чиїмись невдалими розрахунками на машині часу потрапили у іншу епоху.

Шановний пане винахіднику! Заберіть їх назад!

Місто | 18.03.2011 | Переглядів: 7908 | україна, СРСР, Нє!, прапор, комуністи

Читайте також на цю тему:


Коментарів: 122
Репортер
1 Сергій Фещенко (Репортер)   • 19:12:59, 18.03.2011 [Материал]

Час їхній близький. Ось і казяться у останніх конвульсіях. Нічого, дуже скоро до реальної влади прийде покоління Незалежності, покоління нової історії, покоління людей, для яких Вітчизна - не СРСР, а Україна.

І усі питання щодо нашої національної ідентифікації будуть закриті раз і назавжди. А вже наші діти від нас з молоком матері вбиратимуть в себе Україну, її дух, любов до своєї землі, мови, традицій.

А поки при владі політичні старпери (губернатор, спікер), які Кавунам пам'ятники ставлять, період національної смути триватиме.

Але його треба просто спокійно перетерпіти і відстояти свою національну ідентичність та Богом дане право бути господарями на своїй землі. І дуже бажано, за цей час, як я її називаю, "смути" кожному українцеві провести внутрішню роботу над помилками та вбити у собі того черв'яка-хохла, меншовартісного пристосуванця, який боїться крок ступити самотужки не оглянувшись на те, а що ж скаже сусіда.

Але мене дуже тішить те, що покоління Незалежності вже починає про себе серйозно заявляти. Час не стоїть на місці: чим далі ми від 1991-го року, тим далі від нас СРСР і все, що з ним зв'язано.

иноходец
19 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 22:19:28, 21.03.2011 [Материал]

чим далі ми від 1991-го року, тим далі від нас СРСР і все, що з ним зв'язано.

Историю своим тупым комментом не перечеркнеш! Впечатление что в Украине одни чистокровные аборигены обитают.....

Юрко
33 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:35:32, 21.03.2011 [Материал]

А тепер подумай, коли є чим, що ти написав - "Историю своим тупым комментом не перечеркнеш! Впечатление что в Украине одни чистокровные аборигены обитают....."
Молодець. Мені сподобалось. Ти гарно дав собі визначення.
иноходец
39 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 23:50:00, 21.03.2011 [Материал]

Это я тебе дал определение, хотя не тебе это адресовал. Рад шо понравилось
Юрко
46 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:03:28, 22.03.2011 [Материал]

Навзаєм.
Репортер
88 Сергій Фещенко (Репортер)   • 15:14:58, 22.03.2011 [Материал]

Чистокровний абориген являється здоровим геном нації. І чим більше таких генів, тим сильнішою, партріотичнішою та консолідованішою є нація. Хотілося, щоб таких людей було більше. Тоді б "няньки отєчества чужого" сиділи б як миш під віником.

Нічого час, лікує і розставляє на свої місця. Запитайте у молоді, яка скоро прийде на вибори, і ви дізнаєтеся, що "Историю" вони розуміють не лише у тких поняттях як СРСР, вожді, партія, ковбаса, урівнялівка і т.д.

Думаєте, вони голосуватимуть за маразматичних комуняк, для яких незалежна Україна - помилка історії? У молоді історія українська, не ваша, і як би Табачник не бісився - українці своїм дітям і без школи розкажуть, що таке було Голодомор - геноцид, чи просто урожай був поганий.

Хоча і у школах свідомі вчителі історії. І з кожним роком їх все більше. Навіть якщо у програмі сказано, що треба подавати так, вчитель все одно може викрутити акцент на користь української позиції. І це вже давно існує.

Так, що ваша пісенька добігає кінця, товариші. Бісіться щосили. Це ваші останні часи. А ми ще трохи почекаємо.

hetman
2 Володимир Іщук (hetman)   • 00:37:32, 20.03.2011 [Материал]

Красные тряпки сталинистов не должны висеть на государственных учреждениях Украины! Их место на помойке истории!

Организация по безопастности и сотрудничеству в Европе (ОБСЕ) поставила знак равенства между обоими античеловеческими режимами ХХ века - сталинизмом и гитлеризмом. Практика обоих кровавых режимов осуждена европейским сообществом! Пропаганда тоже!!!

Те кто голосовал за вывешивание сталинских тряпок, поставили себя вне украинского народа. Они поставили себя вне европейского сообщества, осудившего сталинизм на равне с гитлеризмом.

Украинским судом сталинисты признаны виновными в геноциде украинского народа!!! И те, кто голосовал за красные знамена, позиционировали себя правонаследниками нелюдей, которые в 1932-33 годах под этими же знаменами, голодом убивали миллионы украинцев. Убивали сотни тысяч украинских детей!!!

Через несколько лет, в 1939 году, сталинско-гитлеровские союзники напали на Польщу и развязали Вторую мировую войну! Поэтому, оба кровавых режима одинаково виновны в общеевропейской трагедии 1940-х годов. Трагедии, которая унесла жизни десятков миллионов европейцев.

Пропаганда и оправдание сталинизма - неприемлима так же как и пропаганда нацизма. Место сталинистов и их красных тряпок - на помойке истории!

иноходец
20 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 22:22:07, 21.03.2011 [Материал]

сталинско-гитлеровские союзники

??? Ты это....., того?

romtsjo
52 romtsjo (romtsjo)   • 00:16:29, 22.03.2011 [Материал]

учіть історію, читайте архіви, а не тільки те, що написано в підручниках з історії СРСР
иноходец
60 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 00:36:45, 22.03.2011 [Материал]

Такого термина просто не встречал.
romtsjo
61 romtsjo (romtsjo)   • 00:38:34, 22.03.2011 [Материал]

це не я писав, але приблизно розумію, що мається на увазі
woland
84 Влад (woland)   • 14:28:39, 22.03.2011 [Материал]

Прізвища Молотова-Ріббентропа, угода між НКВД-Гестапо нічого не говорять?
иноходец
86 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:11:51, 22.03.2011 [Материал]

Ну и что? Сначала друзья, потом враги. Что тут удивительного?
Lisa111
91 Роман (Lisa111)   • 16:04:51, 22.03.2011 [Материал]

Сколько не искал, но судя по всему, договор между НКВД и Гестапо - выдумка.
hetman
3 Володимир Іщук (hetman)   • 01:17:28, 20.03.2011 [Материал]

Ромцьо! Підтримую тебе на всі 100 відсотків!
Lisa111
4 Роман (Lisa111)   • 14:36:30, 21.03.2011 [Материал]

"Адже психічно нездорові люди не мають право балотуватися в державі України. "
Предлагаю всем депутатам проходить проверку, но боюсь, что среди непрошедших ваших окажется не меньше, чем коммунистов. Только у коммунистов диагноз - потеря памяти, а у ваших - необоснованная агрессия и мания преследования.
Удачи! Я поставил оценку "ужасно".
romtsjo
7 romtsjo (romtsjo)   • 16:02:52, 21.03.2011 [Материал]

де ви бачили агресію і манію переслідування? я - журналіст, я за історичну правду. і я ні в якому разі не ображатиму тих, хто боровся на фронтах за наш із вами мир. але я ніколи в житті не подам руки тим, хто намагається спекулювати і розпалює ворожнечу між українцями. повторюся: мені абсолютно однаково болять рани солдатів Радянської армії і Української повстанської. Немає двох Україн. Є дурні політики, які весь час утягують нас, дурних українців, у війну. З одне одним, за їхні меркантильні інтереси чи політичні амбіції, які прокладаються кров’ю простого українця. Переставайте врешті чубитися! Будьте українцями, а не малоросами!
Lisa111
11 Роман (Lisa111)   • 17:35:52, 21.03.2011 [Материал]

Первый, третий и последний абзацы.
romtsjo
12 romtsjo (romtsjo)   • 17:43:38, 21.03.2011 [Материал]

не згоден із Вами. це не агресія, а констатація факту. помітьте, я в жодному реченні не говорив про переслідування, мову чи утиски. кожен має право вірити у те, у що він хоче вірити. кожна доба в Україні мала свій прапор. давайте, святкуючи день Житомира, будемо вивішувати литовський прапор? адже завдяки Литві у складі речі Посполитої, під якою був свого часу Житомир, ми отримали Магдебурзьке право.
иноходец
22 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 22:33:09, 21.03.2011 [Материал]

Да я ні в якому разі не ображатиму тих, хто боровся на фронтах за наш із вами мир.

На №9:

Врешь! Ты провокатор! Сначала предлагаеш флаг Победы осквернить, а потом ...., я ничего не знаю, воина-освободителя не ображаю. Таких как ты расстреливали на фронтах, правильно и делали. И вашим и нашим, так ведут себя последние бляди. Какой ты национально свидомый? Извини за резкость фраз. А Украинец- это я, не сомневайся.

Юрко
28 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:21:39, 21.03.2011 [Материал]

За тими словами, що ти мелеш, ти москаль."В Рассеи на мате рагаваривают."
иноходец
32 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 23:35:13, 21.03.2011 [Материал]

Мож без москалей обойдемся?
Юрко
36 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:38:06, 21.03.2011 [Материал]

Оце правильно - ми тут і без них обійдемось!
иноходец
37 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 23:41:27, 21.03.2011 [Материал]

Так и обходись. А за других, типа "мы тут без них обойдемся" не надо. За себя отвечай.
Юрко
50 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:10:47, 22.03.2011 [Материал]

За тебе ж мова не йшла.
romtsjo
45 romtsjo (romtsjo)   • 00:02:51, 22.03.2011 [Материал]

завжди знав, що прихильники і послідовники комуністів (без образ), навіть коли їм відкриватимеш очі на "подвиги НКВД" їх не бачать. а в ООН теж писали книгу про злочини Сталіна під диктовку нашу? біда Ваша у тому, що Ви, як прийнято було свого часу в так званих "трійках" НКВД, чините самосуд, вішаючи ярлики і ображаючи тих, хто з Вами не згоден. тільки без образ. просто порівняйте їхню поведінку і свою. але ні в якому разі не плутайте прапор Перемоги і червоний прапор із серпом і молотом. не ображайте цим визволителів. а я, помітьте, жодного слова лихого проти справжніх визволителів, чиє свято є 9 травня, не сказав. спитайте їх, чи потрібен їм цей нікчемний піар що лівих, що правих? думаю - ні. і, даруйте, я, здається, не кидаюся в крайнощі типу: "давайте вішати червоно-чорні прапори". давайте будемо поважати себе і тих, хто завоював це свято.
yuriy14
13 Юрій (yuriy14)   • 17:55:22, 21.03.2011 [Материал]

Агентурные сведения в Конституцыоный суд.
Ландау 12/1-1956г. в разговоре с чл.корр. АН СССР Шальниковым заявил:"Я должен тебе сказать, что я считаю, что наша система, как я её знаю с 1937г. совершенно определённо есть фашистская система, и она такой осталась и измениться так просто не может. В разговоре на эту тему с професором Мейтманом, Ландау сказал:"То, что Ленин был первим фашистом - это ясно" (Документы Конституционного суда Росийской Федерации, представленные по делу компартии в 1992 году. Т.46.С.72)
Докази організованого та планомірного большевистського террору можна в достатній кількості знайти як 55- томному "повному" збірнику Леніна, так і в його раніше не опублікованих документах,які зберігаються в закритому фонді.
yuriy14
15 Юрій (yuriy14)   • 18:18:08, 21.03.2011 [Материал]

6.Lisa111. Кого Ви маєте на увазі коли говорите "ваші". І взагалі яка Ваша мета.
Lisa111
92 Роман (Lisa111)   • 16:07:47, 22.03.2011 [Материал]

Ваших - это ВАШИХ. А моя цель, чтобы перестали фашистских прихвостней в герои привозносить и стали жить нормально, а не как собаки драться из-за давно сгнивших костей.
Юрко
99 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:29:57, 22.03.2011 [Материал]

То припини. Ти ж толерантний!
romtsjo
53 romtsjo (romtsjo)   • 00:16:50, 22.03.2011 [Материал]

дякую за оцінку
chessman
5 Фёдор (chessman)   • 15:46:45, 21.03.2011 [Материал]

Интересно, а где Вы видели оккупантов, которые построили школы, детские сады, предприятия и т.п. для порабощённых? Красный флаг - это символ одного из периодов нашей славной истории, который мы не имеем права забывать. Под этим флагом сражались наши деды и прадеды.
Хотя, если Ваш дедушка был электриком на войне (носил две молнии на каске) - тогда с Вами всё ясно.
Юрко
9 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:32:55, 21.03.2011 [Материал]

А де Ви те все бачили? А мені здавалось, що то будували наші з Вами батьки та діди. Чи Ви себе зараховуєте до окупантів?
SteamRoller
119 Михаил (SteamRoller)   • 15:46:52, 06.07.2011 [Материал]

>>то будували наші з Вами батьки та діди

И много школ, садов, предприятий наши деды построили под нацистами и "свидомыми"?
То-то.
yuriy14
10 Юрій (yuriy14)   • 16:58:45, 21.03.2011 [Материал]

7 chessman. Перестаньте спекулювати, окупанти почали знищувати все збудоване нашими дідами починаючи з 1991 року,після наступу незалежності, повторюючи свій відступ 1941,залишивши українців на голій землі.
Дорогенька
79 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 11:17:49, 22.03.2011 [Материал]

я Вам мінусанула, поясню ще раз свою позицію:
солдати не винні. вони воювали за Україну, просто у них було різне бачення майбутнього України.
і будь хто, хто при мені буде принижувати СОЛДАТА відгребе від мене по гризлу.
спочатку повоюй іди, щоб мати моральне право сказати, що лохи ті хто кров проливав.
romtsjo
6 romtsjo (romtsjo)   • 15:57:32, 21.03.2011 [Материал]

дякую за оцінки. хочу з’ясувати відразу. наші це хто? я один такий. хіба брат ще є рідний... а дідусі обидва воювали з німцями в Радянській Армії. я ні в якому разі не збираюся применшувати ролі простого радянського солдата у Другій світовій війні. зважте на те, що будь-яка війна чи агресія - це політика. моїм дідусям, обом покійним, і бабусям, із яких одна ще жива, не було чого ділити з гітлерівцями. а от у обох країнах – Німеччині та Союзі у війну втягнули своїх солдат дебіли-політики. не певен, що розвісивши червоні прапори, ви зробите легшим життя тих дідусів і бабусь, які воювали за наш мир. краще було б, якби ви, такі турботливі наші депутати, відмовилися від своїх передбаченим бюджетом грошей на надання депутатської допомоги на користь ветеранів. треба вміти визнавати помилки, шановні! чому ж ви гітлерівські визнаєте, а сталінські – ні?
иноходец
23 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 22:36:37, 21.03.2011 [Материал]

Красава! Срывай флаги и все будет решено?

що розвісивши червоні прапори, ви зробите легшим життя тих дідусів і бабусь, які воювали за наш мир.

чому ж ви гітлерівські визнаєте, а сталінські – ні?

Гитлеровские ногами топтали на параде Победы, вот почему нет

romtsjo
47 romtsjo (romtsjo)   • 00:06:17, 22.03.2011 [Материал]

я щось казав за гітлерівські прапори? чи, може, закликав їх вішати замість червоних? здається, Ви мене з кимось переплутали. люди не винні у помилках вождів. чи може Ви скажете, що лівійці винні у тому, що в них є Каддафі? якому, до речі, зовсім не комуністи, а саме Ющенко і Кучма дали по ордену. а МЗС досі мовчить. от від таких горе-політиків і потерпає народ. у всі часи...
SteamRoller
120 Михаил (SteamRoller)   • 15:49:10, 06.07.2011 [Материал]

>>от від таких горе-політиків і потерпає народ.

А разве он не от НАТОвских бомб страдает?
иноходец
25 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 23:10:32, 21.03.2011 [Материал]

я ні в якому разі не збираюся применшувати ролі простого радянського солдата у Другій світовій війні.

Только над флагом ихним надругаюсь

romtsjo
48 romtsjo (romtsjo)   • 00:07:35, 22.03.2011 [Материал]

перепрошую... не надругаюсь. а просто зніму. адже на державних установах і адміністративних приміщеннях мають право висіти тільки державні прапори. крапка.
иноходец
55 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 00:24:14, 22.03.2011 [Материал]

Ну что значит "просто сниму"? Нет, уважаемый, это не просто. Это и есть надругательство над воинами-освободителями. Никто ведь не говорит что наряду с государственным флагом, на постоянной основе, вывесить красный. Это только раз в году, на 9 мая, ради памяти.

Саме тому як національно свідомий хуліган, обіцяю відкрито зривати з усіх «спаплюжених» червоними стягами українських споруд та будинків ці символи доби, що минула.

Ваши слова? "Просто сниму"?

romtsjo
59 romtsjo (romtsjo)   • 00:32:43, 22.03.2011 [Материал]

це все, що Ви можете? не треба "тільки 9 травня"? а що Ви особисто зробили для того, щоб їм, визволителям, які живуть на копійчану пенсію, було жити легше не тільки у день Перемоги? я, принаймні, запропонував варіант (читайте вище). якщо Ви дійсно думаєте про Них, а не просто хочете вислужитися перед вашими "краснознамьоннимі" шефами із КПУ, то будь ласка, я подаю Вам руку і давайте разом виходити на пресу і звертатися до депутатів облради, щоб кожен із них віддав гроші, передбачені на депутатську допомогу, ветеранам. і облиште ці прапори. вони заважають мені тільки тим, що хтось "дуже розумний" замість турботи про визволителів прикривається прапорами. це ж легше... готові подати руку в благородній справі? і закликати всіх? вийти на публіку і звернутися?
иноходец
64 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 00:45:44, 22.03.2011 [Материал]

а що Ви особисто зробили для того, щоб їм, визволителям, які живуть на копійчану пенсію, було жити легше не тільки у день Перемоги?

Материального ничего. Однако я помню и горжусь их подвигом.

я, принаймні, запропонував варіант.

Вариант "Просто сниму"? Да, вы многое сделали.

якщо Ви дійсно думаєте про Них, а не просто хочете вислужитися перед вашими "краснознамьоннимі" шефами із КПУ, то будь ласка, я подаю Вам руку і давайте разом виходити на пресу і звертатися до депутатів облради, щоб кожен із них віддав гроші, передбачені на депутатську допомогу, ветеранам.

Извините, но я беспартийный и некомпетентный в вопросах прессы и обращений в облсовет.

замість турботи про визволителів прикривається прапорами. це ж легше...

А "просто снять" еще легче

romtsjo
65 romtsjo (romtsjo)   • 00:49:21, 22.03.2011 [Материал]

то Ви, батєнька, брехун, боягуз і комуняцький посіпака. я теж далекий від політики. тим не менше, я шаную не мовчки і не піарюся на цьому. а Ви боїтеся реальних дій. доведіть, що Вам не по цимбалах ветерани. я не прошу Вас робити самому. давайте всі разом, як суспільство, це зробимо?
иноходец
66 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 00:59:15, 22.03.2011 [Материал]

Как вы "шануете"- понятно. Кроме угроз "просто снять", или пожаловаться на облсовет, никаких действенных мер. Я не боюсь реальных действий, пока в них нет нужды, Севастопольские ветераны получше себя чувствуют чем в Житомире, у нас много разного рода организаций, фондов, волонтеров помогающим им. И не встречал я здесь человека, который осмелился бы надругаться над их флагом, в их (наш) праздник, да еще и других призывать к хулиганству. На флоте с такими разговор короткий

брехун, боягуз і комуняцький посіпака.

Где брехня? И шо такое посипака?

romtsjo
68 romtsjo (romtsjo)   • 01:07:40, 22.03.2011 [Материал]

візьміть словник і подивіться. але навіть якщо писатиму російською - Ви мене навряд чи зрозумієте...
иноходец
70 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 01:15:39, 22.03.2011 [Материал]

Словарь посмотрю, а по существу? Где брехня? Вы как общественный деятель что сделали кроме предложенного варианта "просто сниму" и призывов жаловаться на облсовет, да разборов кто что больше сделал? Ви мене розуміете?
romtsjo
71 romtsjo (romtsjo)   • 01:26:18, 22.03.2011 [Материал]

я не збираюся "жалітися". я збираюся закликати депутатів облради, щоб вони відмовилися від грошей на депутатську допомогу на користь ветеранів. а не ховалися за прапори. від прапорів ветеранам легше жити не буде
иноходец
74 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 01:34:05, 22.03.2011 [Материал]

Не збираюсь жалітися, спочатку прапори просто зніму, а далі буду просто закликати. Закликайте, якщо можете це зробить, та маєте на те повноваження. Але я впевнений шо ваші слова порожняк
Юрко
75 Юрій Градовський (Юрко)   • 01:39:22, 22.03.2011 [Материал]

Так, так. Нумо, про флот доступніше та конкретніше - щось я не пригадую, що з такими...
иноходец
82 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 14:22:44, 22.03.2011 [Материал]

Попробуй неуважение к флагу Победы проявить на флоте- сразу пригадаеш
Юрко
85 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:03:34, 22.03.2011 [Материал]

Друже. Я служив на флоті, але щось не можу зрозуміти. По суті, будь ласка.
иноходец
87 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:13:53, 22.03.2011 [Материал]

Когда на флоте служил, тоже флаги Победы на 9 мая просто снимал?
Юрко
90 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:41:44, 22.03.2011 [Материал]

Просто тоді (92-93) їх ніхто не вішав! Не було навіть парадів у військових частинах. А якщо десь у Мирному хтось підняв прапор, то це без вказівки будь-якої влади і не на адмінбудівлі. Вже стає смішно з цього севастопольця. Та візьми той прапор і ходи з ним цілий рік, два, три... Але подумай, чи краще від того хоч одному з ветеранів? Спитай (тільки в справжнього, якщо знайдеш крім тих, що "воєвалі с украінскімі националістамі"; мій бо дідусь помер давно - ще 1983-го), як їм живеться, що ця влада зробила для них крім прапора?
иноходец
94 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 16:39:07, 22.03.2011 [Материал]

Просто тоді (92-93) їх ніхто не вішав!

Какая досада! Срывать было нечего. А если бы на админздании висел флаг, сорвал бы?

Вже стає смішно з цього севастопольця.

Ну да, я ж москаль, а ты великий белый человек.

Та візьми той прапор і ходи з ним цілий рік, два, три... Але подумай, чи краще від того хоч одному з ветеранів?

Нет, ветерану от этого не лучше. Лучше будет если флаг сорвать.

Спитай (тільки в справжнього, якщо знайдеш крім тих, що "воєвалі с украінскімі националістамі"; мій бо дідусь помер давно - ще 1983-го), як їм живеться, що ця влада зробила для них крім прапора?

Эта власть кроме флага им ничего не сделала, в отличии от предыдущей, тобой так яросто ненавидимой

Юрко
100 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:46:17, 22.03.2011 [Материал]

Почитай уважно, який рік смерті мого дідуся. Коли ви зрозумієте своїми комуняцькими мізками, що нема свята, коли знищили твоїх рідних, братів, сестер, дідусів. Коли полягло безліч українців, які є національно кревною спільнотою з нами. Для Вас це не трагедія - для Вас це свято. Тільки дурень (або комуніст) радіє, коли загинули його рідні. Це має бути день пам'яті жертв. Жоден українець не заперечив перемогу над Гітлером. Але запам'ятайте, у війні не буває переможців - є тільки переможені! Переможцями є тільки диктатори на кшталт Джугашвілі. Простий люд завжди програвав, бо війна - це біда! Тому червоний прапор - це прапор окупанта, який розпочав цю страшну трагедію 1 вересня 1939 року.
иноходец
101 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:58:53, 22.03.2011 [Материал]

Так День Победы по-твоему трагедия? Браво! Не забудь фашистам соболезнования выразить
Юрко
8 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:26:12, 21.03.2011 [Материал]

Гуннар Гайнзон, "Словник народовбивств", Rovohlt Taschenbuch, 1998 р., стор. 56 "...а саме: Сталін - 42 672 000 жертв, Мао Цетунг - 37 828 000 жертв, Гітлер - 20 946 000 жертв, Лєнін - 4 017 000 жертв і т.д." Книжка видана з нагоди 50-ліття конвенції ООН.
SteamRoller
121 Михаил (SteamRoller)   • 15:52:10, 06.07.2011 [Материал]

Про уничтоженных Британской империей до единого аборигенов Тасмании там не забыли написать?
yuriy14
14 Юрій (yuriy14)   • 18:05:21, 21.03.2011 [Материал]

За вибори 2010 потрібно подякувати добрим людям які не прийшли на вибори.
иноходец
16 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 22:09:09, 21.03.2011 [Материал]

Запропонувати у день перемоги над окупантом вивішувати прапор іншого окупанта на державних установах – це маразм.

Автору: Не оккупант он, он воин-освободитель, он твой дед или прадед

romtsjo
49 romtsjo (romtsjo)   • 00:09:30, 22.03.2011 [Материал]

Сталін і Ленін, дякувати Дажбогу, - не мій дід або прадід. мої діди вірили не у червоний прапор. вони воювали за Батьківщину. під яким би прапором вона тоді не була. хоч під андріївським...
иноходец
56 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 00:26:06, 22.03.2011 [Материал]

Это верно. А Андреевский вы бы тоже "просто сняли", если бы он был флагом Победы?
romtsjo
95 romtsjo (romtsjo)   • 17:00:23, 22.03.2011 [Материал]

а різниці немає. є держава - Україна. і дбати треба не про колір прапора, мертвим це не потрібно. дайте нормальне життя живим
иноходец
102 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:14:30, 22.03.2011 [Материал]

А про погибших героев ВОВ забыть? Нет, память про их подвиг будет жить века, как бы вы не пытались их вычеркнуть из истории, срывая их флаги и обливая их грязью
romtsjo
105 romtsjo (romtsjo)   • 19:43:03, 22.03.2011 [Материал]

карочє, інаходєц! ти якийсь дубовий. вибач, що вже на ти, але жодної терплячки з тобою не стачить. ніхто нікого не викреслює. Сталіна, Лєніна, Гітлєра - в спам. це тирани. а перемога - для простих солдатів. андестенд?
иноходец
108 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 21:21:04, 22.03.2011 [Материал]

Так ты флаг,в который простые солдаты верили и умирали, за него "просто снять" призываешь, не считая это надругательством, это нормально? И засунь Сталина, Гитлера, Ленина себе в жопу. Так мало того, ты призываешь надругаться над флагом Победы других, ты ж двуличный чел ( типа, я простых солдат за аккупантов не считаю, они просто солдаты). И попрошу тебя уважаемый громадський дияч без "короче", жене дома ето заявишь, если кочерги не боишся. И еще одно: Как журналист, выйди на улицу и предложи любому ветерану (если встретишь, поищи хорошенько) помочь тебе сорвать красну ганчирку. А взамен предложи, как вариант, озвучить требование к облсовету, об улучшении его благосостояния. Сам знаешь, какой ответ получишь и куда тебя пошлют
Юрко
112 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:57:04, 23.03.2011 [Материал]

Ветерани воювали за свою землю та родину а не за червону ганчірку та Джугашвілі!
иноходец
115 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:14:23, 23.03.2011 [Материал]

Юрко! Впечатление, что ты ветеран войны, или возомнил себя им. Выбей из своего чайника эти галлюцинации. Откуда ты знаешь за что ветеран Красной армии воевал? Ты его об этом спрашивал? Спроси. Я заранее знаю ответ.
Lisa111
93 Роман (Lisa111)   • 16:11:04, 22.03.2011 [Материал]

Мой дед не АККУПАНТ! Он родился в Житомирской области, освобождал её от фашистов, всю жизнь прожил в Житомире и в нём и умер. Какой он после этого аккупант?!
romtsjo
96 romtsjo (romtsjo)   • 17:01:41, 22.03.2011 [Материал]

я жодного солдата, в тому числі Вашого дідуся, не приведи, Дажбоже, не називав окупантом. я про режим. ні Ваш, ні мої обидва, дідусі не винні у тому, що собі мали на умі Сталін, Лєнін, Бандера чи Гітлер
amberis
17 Игорь (amberis)   • 22:14:57, 21.03.2011 [Материал]

червоний колір викликає відповідну реакцію у відповідних тварин :)))
Дорогенька
80 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 11:24:56, 22.03.2011 [Материал]

угу, реакцію поклоніння
1-10 11-20 21-30 31-34