Живий Журнал
 
ЖЖ інфо » Статті » Авторская колонка » Юрій Градовський

Червоний прапор: стяг перемоги чи окупаційна ганчірка?

Автор: Юрій Градовський, 04.05.2011, 09:43:21
Автор Юрій Градовський

Юрій Градовський

все статьи автора

Витяг з рішення Житомирської обласної ради за № 152 від 17.03.2011 року:

«Рекомендувати районним та міським радам, райдержадміністраціям:

У день Перемоги 9 травня в обласному центрі, містах і населених пунктах проводити святкові заходи з використанням символіки років Великої Вітчизняної війни. Цього дня на адмінбудинках, приміщеннях рад усіх рівнів, навчальних закладах, промислових, будівельних, сільськогосподарських підприємствах, установах медицини, культури й освіти, соціальної сфери поряд з державним прапором України вивішувати червоний прапор Перемоги.
»
Підтримали це , зі слів голови ради, фракції ПР, КПУ та НПУ. Звичайно, оголосити список обранців, що проголосували за це «визначне» рішення, рада не бажає. Мовляв, голосування не було поіменним, тому оприлюднити списки немає змоги, та й закон не дозволяє. Дарма. Область має ж гордитися власними героями. Чи може їм соромно за це рішення? І ще. Що таке «червоний прапор Перемоги»? Хто визначав? Коли? Принаймні, станом на 17 березня, цього нашим обранцям відомо не було. То за що голосували?

Жодним законом, наказом, рекомендацією щодо порядку використання державних символів України не визначено порядок розміщення «прапора Перемоги». В документах про визначення та опис державних символів України надаються посилання на статтю 20 Конституції України (254к/96-вр). Заглядаємо: «Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України. Державний Прапор України – стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів…Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України…» І знову жодного слова про якийсь «прапор Перемоги». Зверніть увагу – в Конституції України слова «Державний Прапор України» написані з великої літери, в рішенні обласної ради – з маленької. Що це, неосвіченість писарів та людей, що приймали цю постанову чи зневага до одного з державних символів? Чи вони вже вирішили, що державних прапорів у нас багато? Стаття 65 Конституції України: «Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов’язком громадян України…» Наскільки мені відомо, депутати обласної ради є громадянами України. Про всяк випадок цитую Кримінальний кодекс України: Стаття 338.Наруга над державними символамиПублічна наруга над Державним Прапором України, Державним Гербом України або Державним Гімном України —карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів до­ходів громадян або арештом на строк до шести місяців…»

Отже, що таке «прапор Перемоги» - невідомо, як він має бути розміщений – також невідомо. Чому ж обранці громади, так сором’язливо, анонімно, «порекомендували» вивішувати червоні прапори? Відповідь на поверхні: це незаконно. Будь який суд мав би скасувати таку постанову. Благо вже маємо прецедент:19 квітня 2011 року постановою Знам'янського міськрайонного суду Кіровоградської області задоволено позовні вимоги у справі за адміністративним позовом до Знам'янської міської ради Кіровоградської області про скасування рішення "Про використання символіки років Великої Вітчизняної війни у святкових заходах у місті Знам'янка" від 21.05.2010 року №1292. Згідно з рішенням суду, місцева влада не має права вивішувати червоні прапори неіснуючої держави СССР під час святкових заходів у місті Знам'янка.

Очевидно, обласне керівництво, йдучи попереду Верховної Ради, не знало, як кваліфікувати ті чи інші терміни (тому й написані, мабуть, символи держави з маленької літери) аби не втрапити в халепу, і, оскільки вони не визначені законодавчо, вирішило «рекомендувати», щоби не виникло казусів. Поспіх такому рішенню надав ще й візит Голови ВР пана Литвина. Мабуть, хотілось «достойно» виглядати.

То що ж нам рекомендують вивішувати? Як ми вже розглядали вище, законодавчо відсутнє офіційне тлумачення щодо порядку використання цього прапора. Нещодавно наш парламент за звичкою скопіював законодавство Російської Федерації,де прапором Перемоги визначений штурмовий прапор 150-ї ордена Кутузова II ступеня Ідрицької стрілецької дивізії. Відомо, що над Рейхстагом (який давно не діяв), від початку його штурму було вивішено безліч прапорів різних військових частин совєцької армії. Вони були червоного кольору з бордовою зіркою посередині та назвами полків чи дивізій. Але всі вони були для Сталіна «не такими». Для офіційного встановлення прапора було виготовлено дев'ять однакових копій прапора СССР. Їх роздали дивізіям. Перша, що прорветься до рейхстагу, мала підняти прапор. 150-й стрілецькій дивізії дістався прапор №5. Саме він був встановлений «правильно», відповідно підібраними вояками. Звичайно, це були росіянин та грузин. Чомусь довгий час замовчувався той факт, що 1 травня 1945 р. разом з Кантарією та Єгоровим прапор Перемоги встановлював і українець Олексій Берест. Проте, зважаючи на особливу «любов» Сталіна до українців, це ім’я було замовчане і жодної нагороди від совєцької держави лейтенант Берест не отримав. Навпаки, був засуджений до тюремного ув’язнення. Але це інша, не менш трагічна, історія. Тільки незалежна Українська держава визнала героя – 6 травня 2005 року Олексію Бересту було посмертно присвоєно звання Героя України з присвоєнням ордена Золотої Зірки. То чому українців зобов’язують любити тирана, провівши перед прапоризацією ще й пам’ятникування?

Тепер розглянемо статус України в ході ІІ-ї Світової війни. Практично ця війна велась між комуністичним Совєцьким Союзом (фактично Росією) та нацистською Німеччиною, кривавими хижаками, які спочатку допомагали один одному, складали спільні плани поділу світу, і, врешті-решт, напали один на одного. Питання ступеню відповідальності за розв’язання цієї війни вважаю відкритим. Перед початком цієї війни в Европі – 1 вересня 1939 року – незалежної Української держави не існувало. Територія сучасної України була окупована багатьма державами. Найбільше належало СССР та Польщі. Україна не була учасником цієї війни на державному (вітчизняному) рівні, а являлась лише об’єктом військових дій армій різних держав, які, в будь-якому випадку, були окупантськими. Таким чином, українці, не маючи власної держави, змушені були воювати в арміях держав-окупантів, в основному сталінської СССР та гітлерівської Німеччини, інколи ворогуючи між собою. Третьою силою в цій війні, або армією, що виступала за визволення від всякої окупації, стали власні збройні партизанські формування українців під спільною назвою УПА (УНРА, УНА). Воістину, армія без держави. На жаль, не з’явилась незалежна українська держава і після завершення військових дій на території Европи 8 травня 2011 року: відбувся лишень перерозподіл певних територій між різними державами, які однаково являлись окупаційними.

Певні тлумачення щодо майбутнього України в ті часи дає Ігор Бурдяк в «Народних Блогах». Назва статті «Україна готується зустрічати «свято перемоги». Цитую: «…Завсідники телешоу із провладних комуністичної партії і партії регіонів ставлять в заслугу Сталіну те, що він об'єднав Західну і підсовєтську України. А іноді навпаки, (в залежності від контексту розмови) ті самі персони в тому ж самому... звинувачують його. Мовляв, без ментально іншої, ніж решта України Галичини держава розвивалася б успішніше. Історію назад повернути неможливо, але все ж поміркуймо, якою вона могла б бути, якби Сталін з Гітлером не ввергнули світ в вересні 1939 році в світову війну, а наявні протиріччя Європа і СРСР розв'язали б мирним шляхом.

На жаль після першої світової війни Україна не набула державного статусу. Більша частина Західної України опинилася в кордонах Польщі. Європа погодилася на це за однієї умови: через 25 років (а саме в 1943 році) мав відбутися референдум, на якому українська частина Польщі мала самовизначитися. До референдуму готувалися обидві сторони. Держава проводила пацифікації і переселення поляків на Волинь, українці (в основному це УВО і пізніше ОУН) відповідали просвітніми акціями, організацією воєнізованих структур і терором. І якщо б Сталін з Гітлером не розв'язали війни, то такий референдум відбувся б, його результат був би в усякому разі не гірший, ніж в 1991 році, Україна не втратила б Холмщину, Підляшшя і Надсяння, споконвічні українські території, які Сталін безпідставно віддав Польщі.

Радянський Союз так чи інакше припинив би існування і Україна возз'єдналася б на вигідніших умовах. А тепер уже звісно ці території для України втрачені, бо поляки під час акції "Вісла" розсіяли українців по всій Польщі. То чи треба дякувати Сталіну за такий "подарунок"?...»

Власне як свято, День Перемоги, було запроваджено 1965 року, за 20 років після «вєлікай пабєди». Виникає питання: чому? Не віриться, що такий тиран, як Сталін-Джугашвілі, вважав «танець на кістках» недоречним – кількість людських жертв його бентежила мало. Не запровадив це за свято й уряд Хрущова. Мабуть, він мав здоровий глузд, хоч важко і в це повірити. Не може людина святкувати, коли загинули рідні та близькі. Дикість якась. Хоча, вся та система, залишки якої реваншуються, трансформувавшись в олігархію, в Україні, і була дикунською, людожерською за сутністю. Запроваджене це «свято» було при Брєжнєву. Очевидно, це було зроблено для демонстрації поваги до ветеранів. Оскільки матеріальні блага для совєцької людини вважались буржуазним пережитком, то основним заохоченням було вручення різного роду медалей та грамот, а на додачу – шумні гулянки з основним їх атрибутом – масовим розпиванням дешевого спиртного.

Сьогодні ми маємо незалежну державу. Яка то незалежність – інша справа. Але єдиний прапор, який передбачав незалежну державу українців, був синьо-жовтий. Жоден з прапорів, офіційно воюючих країн в ІІ-й Світовій, не був прапором українців. Лише синьо-жовте знамено є Державним Прапором України! Лише воно має право майоріти на держустановах в святкові дні. І ось, на 20-му році Незалежності, реваншистські сили, керовані Москвою, розпочали новітній, відкритий, наступ на молоду Українську державу. І почався він знову, як і в 1917-му, з прапора. Спроби загнати Україну в спільний з Росією простір набирають силу. Перемога в ІІ-й Світовій все більше набирає забарвлення лише російської; це підтвердив нещодавно й Путін. Тому для України це лише підігрівання ІІІ-й Російській імперії в підпорядкуванні російським інтересам та впливові. То чи варто повертатись в минуле? Можливо краще обрати інший шлях розвитку, більш цивілізований?

Пам’ятай! Червоні прапори нерозривно пов'язані із масовим насильством, державним терором і комуністичним геноцидом.

Піднімати такі прапори – означає схвалювати злочини проти людяності, солідаризуватися з масовими вбивцями, виправдовувати геноцид.

Піднімати червоні прапори – означає зухвало глумитися над пам'яттю мільйонів людей, які були замучені більшовицькими катами, вивезені, розстріляні, заморені голодом або кинуті до концтаборів.

Піднімати червоні прапори – означає знущатися над пам'яттю 100 мільйонів жертв, яких знищив світовий комунізм у ХХ столітті.

Кожен українець, який має честь і гідність, повинен не допустити жодних спроб вивішування червоної окупаційної ганчірки, захистити Незалежність, гідність і майбутнє наших дітей.

Жодна людина сьогодні не буде заперечувати подвиг ветеранів, які захищали власну землю, родину. Але чи є то насправді вшануванням їх подвигу – вивішування прапора? Мабуть, це черговий фарс, байки про турботу. Скільки є їх, справжніх ветеранів тієї страшної війни? Чи потрібен їм той прапор? Чи здатні багато з них хоч побачити те знамено? Адже щонайменше кожному з них має бути 84 роки. В яких умовах вони живуть? Чи гідне те життя переможців? Але ці, першочергові питання, відійшли на другий план. Комуністичний лідер вже погрожує прокуратурою тим, хто не підніме червоний прапор. Бо він, бачите, за дотримання законодавства. Сказано це було з порушенням того ж законодавства, а саме статті 10 Конституції України. Аби ви так слідкували за дотриманням законодавства щодо соціального захисту тих же ветеранів…

І, наостанок, пропоную переглянути матеріал за цим посиланням http://narodna.pravda.com.ua/history/4dbd9aab047d4/. Не знаю, чи значна кількість людей, переглянувши це, змінить свою думку. Але якщо переглянуть, то і це вже буде перемога. Злочини, вчинені проти людства, не мають терміну давності. Злочин являється злочином незалежно від того, під яким прапором він вчинений. Величезна кількість злочинів вчинена саме під червоним прапором. Проти різних націй. І найбільше – проти українців. Тому, що це: стяг перемоги чи окупаційна ганчірка – вирішувати нам, українці!

Юрко Градовський

03.05.2011 року

Автор: Юрій Градовський, редактор рубрики "Юрій Градовський" на ЖЖ.info


Юрій Градовський | 04.05.2011 | Переглядів: 8605 | Рада, Сталін, прапор, війна, комунізм
Редакція сайту може не розділяти думку автора статті
та відповідальності за зміст матеріалу не несе.

Читайте також на цю тему:


Коментарів: 82
Osavul
1 Заверуха Андрій (Osavul)   • 21:12:12, 04.05.2011 [Материал]

Чого таїти, червоне лахміття - зухвала спроба піару комуни та московитів, перший (досить вдалий:)) крок до розколу Українців!
СЛАВА УКРАЇНІ!
Репортер
2 Сергій Фещенко (Репортер)   • 12:01:47, 06.05.2011 [Материал]

Їхній час закінчуються. І вони це знають. Старі ГКЧПісти, які сьогодні сидять у ректорських, владних, медійних високих кабінетах керують областю.

Але вони вже досить похилі віком, а тому намагаються хоч наостанок "наслідити" в Житомирі комуністичними слідами, як то памятниками і дошками Кавунам у кожному районі, червоними прапорами іншою радянською символікою і превдогероїкою.

Звинувачувати їх не варто: це їх життя, молодість, світогляд. Просто вони ще поки при владі і у праві нав'язувати свій світогляд суспільству. Думаю, і ми б теж так робили, якби нам залишалося "чуть-чуть".

Тому ми це витерпимо. Нічого.

Uctac
3 Александр (Uctac)   • 13:06:46, 06.05.2011 [Материал]

Не тот глуп, кто не знает, но тот, кто знать не хочет... слова Г. Сковороды.
Так вот, господа такой тон по поводу знамени Победы говорит либо про Вашу глупость, либо про вашу историческую безграмотность. А для того, чтобы один день в году дать должное уважение старшему поколению, на чью долю пришлась война, не нужно принимать специальные инструкции и законы. Просто покажите, что вы помните их подвиг и уважаете ветеранов. Пугаться красного флага не надо. Вы же не быки.
Osavul
45 Заверуха Андрій (Osavul)   • 21:04:05, 07.05.2011 [Материал]

Ну ставити їх на урядових будівлях - наче встановлювати знах розрухи, як над Рейстагом, це вже занадто. Ходити - хоч і з фото иещі, а інше прошу дослухатися думки громадськості!
Crespito
63 Hernan (Crespito)   • 15:02:27, 10.05.2011 [Материал]

А бандеровские флаги ставить нормально и бигборды про упа вешать?
Юрко
64 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:11:41, 10.05.2011 [Материал]

А міжнародному терористові Бланку-лєніну (гоміку) поклонятися - нормально?
Crespito
65 Hernan (Crespito)   • 22:57:26, 10.05.2011 [Материал]

Я прекланяюсь перед красной армией и каждым фронтовиком который там был, причем тут ленин?

А бандере убийце беззащитных детей, своих соотечетвенников да и тех которые против него, нормально?

Юрко
66 Юрій Градовський (Юрко)   • 01:32:51, 11.05.2011 [Материал]

Це Бандера, сидячи в концтаборі Заксенгавзен з липня 1941 до грудня 1944 року ще й людей вбивав? І як він встигав.
А лєніну, який вбив 5 млн людей пам'ятники нормально?
Crespito
67 Hernan (Crespito)   • 09:16:22, 11.05.2011 [Материал]

а до 1941 он лапочкой был?
Юрко
68 Юрій Градовський (Юрко)   • 09:44:02, 11.05.2011 [Материал]

Сидів, в основному, в польських тюрмах та таборах. Брав участь у знищенні окупанта Перацького. А коли ж він встиг людей багато повбивати? Ич, не знав. Це ж, мабуть, і в Росію набіги робив, і в Польщу.
Crespito
69 Hernan (Crespito)   • 10:15:51, 11.05.2011 [Материал]

Он мог делать набеги только на мирное население, которое не согласно с ним. На Россию набеги... Не смешите мои тапочки
Sandra
70 Sandra (Sandra)   • 16:21:14, 11.05.2011 [Материал]

Вчість історію, пане
Юрко
72 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:07:35, 11.05.2011 [Материал]

То що, не робив набіги на Росію? Чому ж тоді рускіє так його не люблять? Незрозуміло.
Crespito
76 Hernan (Crespito)   • 09:47:23, 12.05.2011 [Материал]

рускіє - росіяни. Зачем коверкать? Его и украынци не люблять и русские, и белорусы, и поляки. Любят его только западенцы и шайка таких как вы. Не любят потому-что великим вонам Советской армии в спину стрелял... Да и надоели вы со своим бендерой, что видеть его не хочется и слышать тоже. Суете его где не попадя...
Юрко
77 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:14:56, 13.05.2011 [Материал]

То що, він був енкаведистом?
Crespito
78 Hernan (Crespito)   • 00:52:46, 13.05.2011 [Материал]

Он был бандитом, терористом и убийцей беззащитных.
Юрко
79 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:41:11, 13.05.2011 [Материал]

І скільки ж людей він вбив? І як же він встиг вбивати, постійно перебуваючи в таборах?
Crespito
80 Hernan (Crespito)   • 16:05:51, 13.05.2011 [Материал]

http://varjag-2007.livejournal.com/1463093.html

Да я уверен, что как всегда Вы скажете, что это не правда, а вот ваши ресурсы это то, что надо :))

Юрко
81 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:11:13, 13.05.2011 [Материал]

Тарах щастя в хату! Цей знімок вже неодноразово обговорювався тут. Справа в тому, що ніхто не знає, ким, де і коли він був зроблений. Та я не зрозумів, до чого Ви тут прив'язуєтесь: 1943 рік Герой України Степан Бандера провів в камері № 73 концтабору Заксенгавн. Кого він вбивав?
Lisa111
4 Роман (Lisa111)   • 15:21:21, 06.05.2011 [Материал]

Тореодор смелее в бой,
Тореодор, Тореодор!

Тор-р-ро, тор-р-ро!!!

SteamRoller
5 Михаил (SteamRoller)   • 15:39:48, 06.05.2011 [Материал]

>> Що таке «червоний прапор Перемоги»? Хто визначав? Коли?\

Красная Армия, в 1945 году, в Берлине.

>>Отже, що таке «прапор Перемоги» - невідомо, як він має бути розміщений – також невідомо.

Из погреба кому-то, может, и не видно. А я лично, да и большинство украинцев, несмотря на 20-летнее промывание мозгов, помним, под каким знаменем деды победили объединённую Европу.

>>Відповідь на поверхні: це незаконно.

Ненене, пока не купите решение суда, законно. Законный орган власти большинством принял решение, всё честно.

>>відповідно підібраними вояками. Звичайно, це були росіянин та грузин. Чомусь довгий час замовчувався той факт, що 1 травня 1945 р. разом з Кантарією та Єгоровим прапор Перемоги встановлював і українець Олексій Берест.

То есть, его сначала "відповідно підібрали", а потом замолчали? Очевидно, чтобы ещё сильнее оскорбить хоть какого-нибудь Украинца. Ох уж этот тиран, тут Берлин берут, мир делят - а он лично решает, какого ненавистного украинца бы обидеть))

Вы такие смешные, когда злобой исходите - пишите ещё!

SteamRoller
6 Михаил (SteamRoller)   • 15:52:30, 06.05.2011 [Материал]

>>в ході ІІ-ї Світової війни. Практично ця війна велась між комуністичним Совєцьким Союзом (фактично Росією) та нацистською Німеччиною

То есть, фактов не знаем. Союзников (США, Британскую империю), как и союзников и сателлитов Германии - Австрию, Италию, Японию, и по мелочи - забыли.
Как это Союз превратился в Россию - это финал апохфеоза, да.

>>Питання ступеню відповідальності за розв’язання цієї війни вважаю відкритим.

Это да - Мюнхенский сговор ждёт своей оценки))

>>УПА (УНРА, УНА). Воістину, армія без держави

Армия без государства - это банда, незаконное вооружённое формирование, если кто не знает.

РИП
7 Игорь (РИП)   • 17:47:47, 06.05.2011 [Материал]

Мене часто запитують знайомі, чи це часом не той Юрій Градовськй який заслужений артист, керівник гурту "Древляни" і міськоі культури? Заявляю офіційно - НІ,НЕ ВІН! З тим Юрієм Градовським приємно спілкуватись - людина абсолютно адекватна і наділена талантом.
А це нещасття, кляті совєти держали в льоху до визволення в 91-му році. Тепер побратими подарували йому вишиванку і лєтніка і дали команду "ФАС".
Не думаю що допоможе, але спробую.
ЮРКО! ФУ! СИДІТИ!
Юрко
15 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:37:29, 06.05.2011 [Материал]

Ви навіть не знаєте, що той, про кого Ви говорите, не заслужений артист, а НАРОДНИЙ. Ви не знаєте, що він ніколи не був керівником міської культури, а є начальником Управління культури та туризму ЖОДА. Тому не треба лаштувати з себе великого знавця - Ви звичайнісінький невіглас і ця тема не для Вас. Я обгрунтовано довів, що ВИВІШУВАННЯ (виділяю для ВАС) червоної ганчірки СССР поряд з Державним Прапором України є незаконним. Навіть сьогодні ВАШ президент це підтвердив.
РИП
16 Игорь (РИП)   • 21:00:26, 06.05.2011 [Материал]

Ти ще ніколи нічого грунтовно не довів.
"... 100 мільйонів жертв, яких знищив світовий комунізм у ХХ столітті." Де береш інформацію?
А що це за "совєцька армія"? Я за таку не чув. Знаю була Радянська Армія. "...якби Сталін з Гітлером не ввергнули світ в вересні 1939 році в світову війну," А з чого це тільки Сталін і Гітлер винні в ВВЕРГАННІ світу в війну. Може поцікавишся чим в тей час займались англійці, французи,поляки і решта демократичноі Европи?
Юрко
17 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:12:16, 06.05.2011 [Материал]

Найперше, я Вам довів посаду та звання Ю. Г. Градовського, бо Ви й того не знали.
Друге. Гуннар Гайнзон "Словник народовбивств".
Третє. Якщо Ви не чули про совєцьку армію... - я ж казав, не Ваша тема.
Четверте. То цитата без жодних виправлень.
П'яте. Я довів Вам незаконність вивішування окупаційної ганчірки СССР.

P.S. Вишиванки сам купую - отримувати все в подарунок, мабуть, Ваше кредо.

РИП
18 Игорь (РИП)   • 22:08:38, 06.05.2011 [Материал]

За народного згоден. Вибачаюсь.
А за решту...
Хто такий Гайнзон?
Що за "совєцька армія"?
Що з европейськими демократами?

Ви, пани свідоміти, не вмієте святкувати ПЕРЕМОГИ. У вас іх не було. Ви святкуєте самі поразки бо перемог у вас не було і не буде.
Коли ви там святкуєте день народження дивізіі SS "ГАЛИЧИНА"?

Юрко
21 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:30:47, 06.05.2011 [Материал]

Видання ООН 1998 року "Словник народовбивств", автор Гуннар Гайнзон.
Совєцька армія - військове формування СССР.
А що з демократами? Я не за демократію.
День народження СС "Галичина" 28 квітня.
Яку законну силу має документ, коли його не підписав президент? І не уникайте відповіді. Я ж Вам відповідаю.
РИП
28 Игорь (РИП)   • 00:28:53, 07.05.2011 [Материал]

А чи згадується в "Словнику народовбивств" SS?
Радянська армія не військове формування, а саме армія, на відміну від УПА.
Я не про демократію, а про ввергання.
Про дебільний закон я відповів ще з місяць тому, коли ця тема вперше була піднята. Нагадаю.
Игорь РИП (19 Март 2011 22:39:09) [Материал]
А никто и не сомневается что они воевали ...а за тебя...твою дочь...и таких как ты.... НО. Воевали они под КРАСНЫМ ЗНАМЕНЕМ и на Рейхстаг водрузили КРАСНОЕ. Кто служил должен помнить что такое знамя и как к нему нужно относиться.
То, что депутаты приняли дебильное решение, за которое(и не только это) их нужно гнать сраными вениками - факт неоспоримый. Знамя здесь при каких делах. Они недостойны ни красного, ни жовто-блакитного.
Юрко
30 Юрій Градовський (Юрко)   • 01:17:57, 07.05.2011 [Материал]

Ні. Там є на третьому місці Гітлер - 20946000 жертв. Той коментар я пам'ятаю. Повернемось до дійсності. Не має бути саме ВИВІШУВАННЯ ПОРЯД З ДПУ - це антиконституційно (незаконно). Я про те ж: продовжується відкрита війна - серпастий-молоткастий тулять на адмінбудівлі, школи, лікарні, прирівнявши їх до Рейхстагу.
Boriska
19 Boris (Boriska)   • 22:09:10, 06.05.2011 [Материал]

Да какая там вышыванка?

Стоишь возле своей палатки в помятой куртке и таких же джинсах и тыкаешь людям листочки. Тьфу!

Оденься, плиз, поприличнее, народ к вам, возможно, и потянется!

Юрко
20 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:26:04, 06.05.2011 [Материал]

Я ж не на свято прийшов - а роздавати листівочки - в костюмі незручно, тим паче холодно і мокро. Буде літо - одягну. Згадайте в прошлому році на День Незалежності. А тягнутись до нас не треба - сидіть там де сиділи.
Boriska
22 Boris (Boriska)   • 22:34:42, 06.05.2011 [Материал]

Да мы не сидим, мы рядом - живем, работаем.
Вы ж слепые, там в той палатке. Как дети, чесслово!

Ну все равно, поприличнее надо выглядеть, а то как бомжи!
Дети пальцем показывают. Стыдоба! Жалко вас - глупцы!

Юрко
23 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:50:35, 06.05.2011 [Материал]

Працюйте, хто ж Вам забороняє. Я Вас не знав і не знаю, а Ви мене знаєте - чому так? Тому що Ви мені байдужий а я Вам ні. В чому причина?
А що, погано виглядаємо? Так ПР фінансування врізала. Ви ж такої думки.
Boriska
24 Boris (Boriska)   • 23:05:17, 06.05.2011 [Материал]

А так вас финансирует ПР? Ну-ну! Будем знать! ))
Работать, ребятки надо, а не агитки раздавать и искать по сторонам виноватых, тогда и выглядеть лучше будете, и стол будет, и к столу.
Поправишься, на человека станешь похож! )
А так кто ж за такими пойдет - смех!
Нет у вас уверенности - одна злоба.
Олег
25 Ліщук (Олег)   • 00:24:21, 07.05.2011 [Материал]

Ахаха=))
Так, ПР ... Будь-ласка, ну "не потрібно перекладати все із хворої голови на здорову"...
Юрко
26 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:27:13, 07.05.2011 [Материал]

Отож бо воно й видко в кого злоба. Повторю: я Вас не знав і не знаю, а Ви мене знаєте - чому так? Мабуть Вас щось зацікавлює. Але суть не в тому. Не маючи жодних аргументів щодо піднятої теми, Ви просто перейшли на особистості, образи. Що ж, по-іншому Ви, мабуть, не здатні. Але то Ваше право. Принагідно повідомлю, що набір продуктів на столі не є визначальним щодо товщини людини.
Більше не коментуватиму те, що не стосується теми.
Boriska
29 Boris (Boriska)   • 00:51:17, 07.05.2011 [Материал]

"а Ви мене знаєте - чому так?" - так как столб стоите возле своей палатки.
"Мабуть Вас щось зацікавлює." - меня? Нет, так как все ваши потуги давно предсказуемы.
"Більше не коментуватиму те, що не стосується теми." - а кто просил?
Да и неинтересно комментировать неадекватов и передернутые на факты темы! Не в первой замечено за Вами и Ко. Так - забавы ради.
А про злобу - улыбнули )

Стойте и дальше в своей палатке детям насмех, пока остальные люди живут и работают в свое удовольствие.

Юрко
31 Юрій Градовський (Юрко)   • 01:39:49, 07.05.2011 [Материал]

То працюйте на здоров'я. В чому проблема? Вам байдуже під яким прапором працювати. Для чого Ви заходите в ці теми? Показувати свою досконалість, верховенство, зверхність над кимось? Саме це і роблять люди неповноцінні. Іншим це непотрібно. Саме тому я і запитав: чому Ви мене знаєте?
Boriska
38 Boris (Boriska)   • 13:02:49, 07.05.2011 [Материал]

Че задергался - палаточник.
Конечно, работаем, даже не смотря на потуги вам подобным.

А почему знаю? Да потому что даже своего слова не держишь -
"Більше не коментуватиму те, що не стосується теми.

Теперь будем тебя ВЕЗДЕ прессовать! И всегда!

Юрко
44 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:23:04, 07.05.2011 [Материал]

Чекаю з нетерпінням, прєсаватєлі.
Deterioration1
58 Gen Det (Deterioration1)   • 08:29:17, 08.05.2011 [Материал]

Да дело не только в этом. Горстка людей с явными параноидальными наклонностями пытается навязать народу свои идеи. Они не понимают, что ошиблись адресом -- это не западная Украина, да и методы, и уровень агитации никудышний.
ПривидзГаю
60 Гаврилюк Олександр (ПривидзГаю)   • 16:16:21, 08.05.2011 [Материал]

Запам'ятай чужинець тут господар УКРАЇНЕЦЬ!
Deterioration1
61 Gen Det (Deterioration1)   • 18:45:14, 08.05.2011 [Материал]

А никто и не собирается это оспаривать! Вы, вместо того, чтобы научиться у других государств (включая Россию) жить и развивать свою державу, вы прыгаете на всех, грубите, открываете хайло и, что самое грустное, гордитесь этим. Мне вас жалко...
Osavul
46 Заверуха Андрій (Osavul)   • 21:06:38, 07.05.2011 [Материал]

Янукович власноруч в ролі інкасатора привозить! Можу сказати точку обміну, прийдіть подивитесь!
иноходец
8 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:17:17, 06.05.2011 [Материал]

На 7: Тепер побратими подарували йому вишиванку

А с какого времени американцы нам побратимы стали?

РИП
9 Игорь (РИП)   • 18:29:14, 06.05.2011 [Материал]

Блин, ИНОХОДЕЦ, читай внимательно.
иноходец
10 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:34:06, 06.05.2011 [Материал]

Читал,на твою цитату ответил, блин....
Олег
11 HerakL (Олег)   • 18:45:10, 06.05.2011 [Материал]

Я звісно повторююся, але :

Резолюція Ради Європи

У 2006 році була прийнята Резолюція Парламентської Асамблеї Ради Європи, яка однозначно засудила злочини комуністичних тоталітарних режимів. Зокрема у резолюції говориться:« "Для усіх без винятку тоталітарних комуністичних режимів, які правили в Центральній та Східній Європі у минулому столітті, і які ще знаходяться при владі у декількох країнах світу, є характерним масове порушення прав людини. Ці порушення були різними у різних націях, країнах та в різні історичні періоди і включали як індивідуальні, так і групові вбивства та страти людей, смерть у концентраційних таборах, голодомор, депортації, тортури, використання рабської праці та інших форм масового фізичного терору, переслідування з етнічних та релігійних причин, зазіхання на свободу совісті, право мати свою думку і висловлювати її, свободу слова і також відсутність політичного плюралізму"

У резолюції Парламентської Асамблеї також акцентовано увагу на тому, що знання історії є умовою недопущення подібних злочинів у майбутньому. Більш того, моральна оцінка і засудження вчинених злочинів відіграє важливу роль при вихованні підростаючих поколінь

У ряді країн Європи, в тому числі й Україні існують пам'ятники та меморіальні комплекси пам'яті жертв комуністичних режимів, або окремих їхніх злочинів. Загалом на території колишнього СРСР активісти нараховують 1213 пам'ятників та пам'ятних дошок. Декілька таких пам'ятників існує і на території Росії.

В той же час на території колишнього СРСР існують і пам'ятники ідеологам та діячам комунізму. Зокрема в Україні станом на 2009 рік існує понад 2 тисячі пам'ятників діячам тоталітарної доби

иноходец
12 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:54:42, 06.05.2011 [Материал]

В той же час на території колишнього СРСР існують і пам'ятники ідеологам та діячам комунізму. Зокрема в Україні станом на 2009 рік існує понад 2 тисячі пам'ятників діячам тоталітарної доби

Предлагаете с мельницами воевать?

Osavul
47 Заверуха Андрій (Osavul)   • 21:40:02, 07.05.2011 [Материал]

Знову ці вітряки! Заспокойтесь робота іде, за нас думати не потрібно! Краще подумайте про себе, а в першу чергу про Україну, про майбунє нашої нації та держави!
vfrc2007
51 Максим (vfrc2007)   • 00:51:07, 08.05.2011 [Материал]

"про майбутнє"...
Если думать о будущем, то не думаю, что данное занятие надо начинать с плясок на костях погибщих, с переписывания истории. Если так, то о будущем украинского государства не стоит думать- его просто не будет. А если вообще смотреть на наше прошлое, то пускай нынешняя власть, с патриотами украины вместе создаст хотя бы сотую часть того что создала "совецка власть". Прошло уже 20 лет, и что-то пока прогресса не видно...
SteamRoller
13 Михаил (SteamRoller)   • 19:04:55, 06.05.2011 [Материал]

>>Для усіх без винятку тоталітарних комуністичних режимів ... є характерним масове порушення прав людини.

Что там эти правильные в Ливии забыли, не упоминали случаем?
А то все бредни лениво читать.

1-10 11-20 21-24