Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Гроші і Економіка » 2012 » Март » 20 » 13:42:53

За оформление загранпаспорта «Информ-Ресурсы» берут необоснованные платежи - Демальянс

20.03.2012, 13:42:53 14398 112
За оформление загранпаспорта «Информ-Ресурсы» берут необоснованные платежи - Демальянс

Житомирский филиал «Информ-Ресурсы» заставляет жителей районов области оплачивать необоснованные платежи за оформление загранпаспорта.

Об этом «Журналу Житомира» сегодня сообщили активисты «Демократического Альянса», которые осуществляют мониторинг процедур по оформлению загранпаспортов.

Недавно завершилась проверка соблюдения «Правил оформления и выдачи паспорта гражданам Украины для выезда за границу» в Коростышевском РО УМВД Украины.

Результаты проверки показали, что вместо одного, предусмотренного постановлением платежа (госпошлина - 170 грн), гражданам предоставляют еще 5 счетов на оплату, среди которых несколько вообще без указания назначения платежа.

Общая сумма платежей составила баснословные 720 грн.

 - Возьмите поднимите в Интернете постановление и почитаете. Поезжайте к Анатолию Адамовичу Федорчуку и получите там квалифицированный ответ. Мы вам ничем, абсолютно, помочь не можем. Что вы пришли и спрашиваете у доярки про фуражи в колхозе, - возмущается работник коростышевского предприятия.

Также, работники отметили, что непосредственным изготовлением загранпаспортов у них занимается не ОВИР.

 - Как оказывается, все 4 района, которые территориально относятся к представительству в Коростышеве, обслуживаются предприятием Информ-Ресурсы, которое наглым образом заставляет граждан платить необоснованные платежи. - рассказывает Дмитрий Ткачук, глава Житомирской организации "Демократичний Альянс".


ВИДЕО: Как оформляются загранпаспорта


В свою очередь, заместитель начальника Коростышевского райотдела уклоняясь от выяснения всех обстоятельств и проверки документов, покинул свое рабочее место, не предоставив никаких комментариев.

 - Наглость Информ-Ресурсов в Коростышеве просто поражает: занимаются вымогательством, находясь в одном помещении с райотделом УМВД, а поборы превышают даже житомирские. - комментирует события участник рейда, Дмитрий Ткачук.

«Демократический Альянс» требует от сотрудников МВД навести порядок в своих структурах и прекратить вымогательство с граждан.

Как сообщалось, активисты организации «Демальянс» подсчитали, что люди в Житомире переплачивают за оформление загранпаспорта как минимум, 200 грн.


Тэги: загранпаспорт, Дмитрий Ткачук, коррупция, Демальянс, Коростышев, милиция

Схожі новини:


Комментариев: 112
eg01st
1 Максим (eg01st)   • 13:46:49, 20.03.2012 [Материал]

Узаконенный рекет. Хочешь бесплатную справку - плати за консультационные услуги или нанимай помощь в том, что и сам можешь сделать быстро и бесплатно. Не только в Коростышеве.
андертейкер
27 андертейкер (андертейкер)   • 23:56:27, 20.03.2012 [Материал]

если можешь то почему платишь а не делаешь? за любую услугу надо платить, или не пользоваться.
Jonas_IN
35 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:15:51, 21.03.2012 [Материал]

Щодня платимо через податки у бюджет за рахунок якого існують усі держструктури. А тепер дійсно потрібно користуватися по закону.
андертейкер
43 андертейкер (андертейкер)   • 01:13:28, 21.03.2012 [Материал]

особисто я вважаю, що мати можливість отримати кваліфіковану допомогу при оформленні певних документів це позитив. чи ви принципово проти надання будь-яких платиних послуг державними установами чи підприємствами?
Jonas_IN
47 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 01:44:42, 21.03.2012 [Материал]

Ать, як викручуєтесь і перекручуєте :)

Органи державної влади та їх відділи повинні надавати послуги повністю згідно законодавства. Діють вони за рахунок сплати податків громадянами.

Державні підприємства - це "підприємства", що означає прибуток.

Назвіть законну послугу ДП "Інформ-ресурсів", яку не може надати і не повинен надавати працівник ВГІРФО.
андертейкер
61 андертейкер (андертейкер)   • 22:25:42, 21.03.2012 [Материал]

перед ким викручуватись? перед тобою? чи не забагото честі? із сюжету зрозуміло, що "героїня" не працівник ОВІРУ.
Jonas_IN
66 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:10:27, 22.03.2012 [Материал]

Ні. Перед читачами. Питання на питання? Не уникайте відповіді на запитання: Назвіть законну послугу ДП "Інформ-ресурсів", яку не може надати і не повинен надавати працівник ВГІРФО.
андертейкер
71 андертейкер (андертейкер)   • 01:29:05, 22.03.2012 [Материал]

наскільки я розумію перлік послуг у "інформ-Ресурсів" та ВГІРФО різний. послуги першої установи мають (або повинні мати теоретично) на меті полегшити та пришвидшити процес оформленя документів. серед переліку адміністариіних послуг, які надаються ВГІРФО відсутня консультація, підготовка пакету документів та ін., що надають "Інформ-Ресурси". перелік послуг ВГІРФО визначений наказами МВС України. Інформація легко доступна в мережі.
Jonas_IN
81 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:39:40, 23.03.2012 [Материал]

Чекаю не дочекаюся переліку документів (пакету), які готує замість громадянина ДП "Інформ-ресурси". А особливо хочу побачити різницю між послугами ВГІРФО та "Інформ-ресурсів"...
андертейкер
72 андертейкер (андертейкер)   • 01:36:25, 22.03.2012 [Материал]

якщо насправді цікавитесь, більш детальну інформацію з посиланням на нормативні документи можливо викладу найближчиними днями. оскільки (незважаючи на переконння окремих дописувачів) я не працівник цього підприємства - маю взяти час на підготовку. цікаво бути почути ваші заперечення.
Jonas_IN
82 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:40:52, 23.03.2012 [Материал]

Насправді цікавлюсь. Сподіваюсь часу вашого лікарняного вистачить аби підготувати відповідний перелік ;)
Заперечення чого?
Tima
37 Дмитро Ткачук (Tima)   • 00:20:27, 21.03.2012 [Материал]

Пане трунарю, а скільки нині коштують послуги лузера-троля?

dr_aleksandr Имя: Александр [ Мужчина ]
Дата регистрации: Вторник, 20 Март 2012, 19:02:41
6 коментарів - всі 6 під даною статтею

harde [ Рядовой ]
Имя: Александра [ Мужчина ]
Дата регистрации: Вторник, 20 Март 2012, 20:20:14
4 коментарі - всі тут

ну і звичайно "андертейкер"
Вторник, 20 Март 2012, 22:43:34
покищо 2 пости

:-) забавне співпадіння чи не так?
allexx010
56 Sanja (allexx010)   • 11:08:17, 21.03.2012 [Материал]

так это сам директор ресурсов либо сотрудник пытается оправдаться, все и так понятно!
xom
112 xom (xom)   • 10:21:47, 13.07.2012 [Материал]

Именно сотрудник... начальство сказало, и он должен работать. Вы тут каменты добровольно топчете а ему бедолаге приходится начальству угождать. Не судите строго иногда теплое бюдженое место отрабатывать приходится, не всё ж сидеть в потолок плевать да жалование получать.
allexx010
2 Sanja (allexx010)   • 13:57:24, 20.03.2012 [Материал]

так давно известный факт, и даже удивления не возникает что ограны которые такое должны пресекать не шевелятся - значит с ними делятся, все просто и в то же время грустно...
Ofelia
7 Iryna (Ofelia)   • 14:19:08, 20.03.2012 [Материал]

от і я про те ж... ще влітку минулого року про це говорили-писали... а результат? немає... і, підозрюю, не буде...
harde
16 Александра (harde)   • 21:25:09, 20.03.2012 [Материал]

Жаль, что с тобой не деляться? А хотелось бы?!
dr_aleksandr
19 Александр (dr_aleksandr)   • 21:32:13, 20.03.2012 [Материал]

Это точно)- там хорошо там где нас нет )
Jonas_IN
36 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:16:31, 21.03.2012 [Материал]

Діалог акаунтів однієї людини :)
Golden
3 Гоги (Golden)   • 14:00:01, 20.03.2012 [Материал]

ха ха---ментяра и офисный планктон даже не готовы грамотно вести диалог...вообще распустились..жесть..нада в ментовку ментом работать :)...а то как то не справедливо... :(
Sharanho
5 "Дмитрий" (Sharanho)   • 14:11:58, 20.03.2012 [Материал]

наводить - порядок!
harde
17 Александра (harde)   • 21:26:26, 20.03.2012 [Материал]

Сначала дома наведи порядок.....
dr_aleksandr
18 Александр (dr_aleksandr)   • 21:27:11, 20.03.2012 [Материал]

Наводить порядок в первую очередь надо в наших с вами "головах" - а не "вестись" на всякую "провокационную чушь" любезно предоставленную "кухонными революционерами" и "псевдоборцами за справедливость" лоббирующими чьи то интересы за вознаграждение!!!)
Jonas_IN
30 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:07:21, 21.03.2012 [Материал]

ВГІРФО - це підрозділ держструктури за існування якої ми платимо щодня через податки...

П.С. А щодо проплаченості дій команди ДемАльнсу, то це веселий тролінг
від однієї людини під двома акаунтами http://zhzh.info/index/8-21337, http://zhzh.info/index/8-21336, яка залишає хвалькуваті коментарі під статтею ;)
андертейкер
40 андертейкер (андертейкер)   • 00:56:14, 21.03.2012 [Материал]

то можливо маєте бажання повідомити на які кошти існуєте? або чому зацікавились саме цією темою а не формуванням тарифу на опалення багатоквартирних будинків чи чимось іншим?
Jonas_IN
45 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 01:37:31, 21.03.2012 [Материал]

Ура! Тролінг продовжується!
За членські внески, які сплачуються із заробітної плати, яку отримуємо на постійних місцях роботи.

Чому не цікавились тарифами? Цікавився той самий Дмитро: http://zhzh.info/publ/17-1-0-3531

Цікаво, яким буде наступне провокативне запитання? :)
андертейкер
62 андертейкер (андертейкер)   • 22:33:56, 21.03.2012 [Материал]

брехня шановний. за 10 років юридної практики не бачив жодної громадської організації, яка б змогла існувати лише на членські внески. і ви не виняток. внесків об"єктивно не вистачить навідь на канцелярку, телефон, офіс та ін. адміністративні витрати. хоча якщо весь ваш альянс поміщається в торбинці (печатка та свідоцтво про реєстрацію) тобі так.
Jonas_IN
67 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:15:49, 22.03.2012 [Материал]

Круто вас "печатка і свідоцтво про реєстрацію" змусило понаписувати коментарів :)))

Організація існує поки існують люди, а не гроші. Тому не треба рівняти всіх під себе :)

Наступне?
андертейкер
77 андертейкер (андертейкер)   • 23:00:58, 22.03.2012 [Материал]

так авжеж!! доки існують люди - брудні піарщики на зразок вас, які здатні освоїти та відпрацювати виділені вашими господарями гроші!

а стосовно кількості моїх коментарів наступне :

ви знову занадно багато на себе берете. ваша печатка в торбині не така страшна щоб до чогось мене змусити. зараз я на лікарняному і маю досить вільного часу. а подражнити пусто-порожніх крикунів псевдо-демократів виявилось набагато цікавіше ніж я думав.
Jonas_IN
80 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:35:45, 23.03.2012 [Материал]

Щодо брудності, мушу вказати пальцем на вас, бо з вашого боку ним хлюпає аж захлинаєшся... Вибачте, але це, як мінімум, нечемно від юриста то з 10-річним стажем.

Та й про гроші чиїсь треба говорити принаймні на чомусь ґрунтуючись. Назвіть хоч один факт того, що ми кимось найняті і маємо купу бабла.
андертейкер
76 андертейкер (андертейкер)   • 22:54:41, 22.03.2012 [Материал]

и какой результат? когда начнут снижать тарифы на комуналку? или то что вы проосто поинтерисовались это уже и есть результат?
Jonas_IN
83 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:41:33, 23.03.2012 [Материал]

Коли кожен почне цікавитись, тоді почнуть. Ви вже цікавились?
андертейкер
78 андертейкер (андертейкер)   • 23:05:20, 22.03.2012 [Материал]

перед минулими виборами уже були такі як ви. "Багнет" здається називалися. теж викладали в мережу "сенсаційні" відкриття про паспортну мафію в Житомирі. вибори пройшли і вони щезли. а перед осінніми виборами ось ви "нарисовались, не сотрешь". цікаво а перед минулими виборами ви кого брудом поливали? і що плануєте роботи в перод між виборами? якщо не таємниця звісно.
Jonas_IN
84 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:43:03, 23.03.2012 [Материал]

Вже не одні вибори пережили, і далі будемо жити... А брудом не обливаємо, а наводимо лише факти...
андертейкер
91 андертейкер (андертейкер)   • 00:52:15, 25.03.2012 [Материал]

і що ж ви робили "демократи", під час переживання виборів? публікували викривальні матеріали про порушення під час передвиборчої кампанії? чи про порушення в день голосування? були спостерігачами? ні? тобто сиділи по "норах". зрозуміло. а чи взагалі існуали на той час?
андертейкер
94 андертейкер (андертейкер)   • 02:04:31, 25.03.2012 [Материал]

брехну ви наводите. а стосовно фактів дивись коментарі 38 88 92 93
Tima
105 Дмитро Ткачук (Tima)   • 00:20:50, 28.03.2012 [Материал]

беззаперечні факти... навіть через монітор тиснуть ... :-)))
андертейкер
107 андертейкер (андертейкер)   • 23:48:08, 30.03.2012 [Материал]

то не седи до нього надто близьк вилупку поки остатки мізків не видтиснуло на пол
dr_aleksandr
20 Александр (dr_aleksandr)   • 21:36:43, 20.03.2012 [Материал]

Тот кто снимал, тоже не особо грамотный))) - ("Шо?")))
Dmitro
4 Димитрий (Dmitro)   • 14:10:41, 20.03.2012 [Материал]

Столкнулся с таким беспределом в Житомире, при вклейке фотографии в паспорт. Вымогали оплатить несколько квитанций. После выяснения, что эта "контора" является всего-лишь кооперативом и, никакого отношения к милиции и органам не имеет - вклеили фото без проблем и, без них.
dr_aleksandr
15 Александр (dr_aleksandr)   • 21:06:41, 20.03.2012 [Материал]

На счёт "без предела" - мы сами его создаём, так что нечего жаловаться)
- у каждого есть "язык" и он в праве интересоваться за что он платит и за что, может не платить!!!
Jonas_IN
31 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:09:12, 21.03.2012 [Материал]

А у когось обов'язок інформувати про те за що платять люди. А приховування такої інформації - є злочином.
leshik_zt
6 Алексей (leshik_zt)   • 14:12:23, 20.03.2012 [Материал]

А в это время прокуратура занимается громким делом о благотворительных взносах в больницах.
lyaa
8 Ga lyaa (lyaa)   • 14:34:30, 20.03.2012 [Материал]

А в ОВИРЕ на Пушкинской разве не тербуют необязательные платежи? Почему про них не пишут? И почему при оформлении внутреннего паспорта в паспортном столе дают квитанцию оплатить страховку?
Почему выписка стоит в паспортном столе 10 гривен, а на самом деле она бесплатная?
Marisha
9 Марина (Marisha)   • 15:23:27, 20.03.2012 [Материал]

уже писали, не знаю правда или на счёт ОВИРа на Пушкинской. и даже видео есть http://www.youtube.com/watch?v=qky-GKPI-60
Korvin
10 Корвін (Korvin)   • 15:42:38, 20.03.2012 [Материал]

Дима молодец. Один из немногих, кто реально борется с беспределом.
андертейкер
26 андертейкер (андертейкер)   • 23:53:30, 20.03.2012 [Материал]

если он такой "неразгибаемый" борец за справедливость слабо так же лихо ворваться к Запаловскому в кабинет и спросить про квартирку за "пол-лимона"? знает ли уважаемый Корвин, что местные бюджеты формируются в основном из подоходного налога т.е. из нашей с Вами зарплаты? скинемся ценному кадру на жилье? кто за? или во всех остальных вопросах навели уже порядок? осталось только в этом? может следует вначале комуналкой например поинтерисоваться? материал явно заказной. и до выборов недалеко. возможно мистер "за справедивые паспорта" скоро захочет в горсовет. не удивлюсь.
Jonas_IN
32 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:11:05, 21.03.2012 [Материал]

О ще один акаунт однієї людини (http://zhzh.info/index/8-21337, http://zhzh.info/index/8-21336) яка залишає хвалькуваті коментарі під статтею ;)
Korvin
48 Корвін (Korvin)   • 01:51:29, 21.03.2012 [Материал]

Как мило. Судя по всему, представители «Информ-Ресурсы» безпаливно так пасутся в комментах.
Граждане, не нужно никуда ходить - консультантам фирмы: андертейкеру, harde и dr_aleksandr вопросы можно задавать просто здесь!

А вообще, очень печально, что интернет стал прибежищем для диких обезьян, работающих за банан. Уйди, животное.
андертейкер
64 андертейкер (андертейкер)   • 22:51:12, 21.03.2012 [Материал]

Еще один "член" Дерьмократического Альянса! Дружный лай из вашего стана именно на мои коментраии еще раз доказывает что на счет "заказухи" я угадал. Что наступил на больной мозоль? "Держи вора" чаще всего крича те у кого "рыльце в пушку". Интернет давно стал помойной ямой и именно благодаря таким как вы одноклеточным созданиям, которые других мотивов, кроме как заработать банан не знают. Если ты сам самостановился в развити на уровне слизи - это не означает что все остальные стоят и ждут тебя.
Jonas_IN
68 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:20:25, 22.03.2012 [Материал]

Корвін здригнувся певне коли його назвали ДемАльнсівцем :)))
андертейкер
79 андертейкер (андертейкер)   • 23:11:15, 22.03.2012 [Материал]

..... від радості. коли йому вручали "членський" білет вашого альянсу. тепер і він при справі - на когось погавкати.
Jonas_IN
85 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:43:58, 23.03.2012 [Материал]

Хто знає Корвіна, певно тримається за живіт ))))
андертейкер
86 андертейкер (андертейкер)   • 02:22:46, 23.03.2012 [Материал]

пандемія діареї?
Oxy
50 Оксана (Oxy)   • 09:54:43, 21.03.2012 [Материал]

Такое впечатление, что Вы хотите чтобы в разделе про публикации про неправомерное поведение сотрудников "Информ-Ресурс" обсуждали всё, что угодно: квартиру Запаловского, коммунальные платежи, гражданскую позицию авторов, но только не то, о чём эта публикация.
андертейкер
65 андертейкер (андертейкер)   • 22:55:08, 21.03.2012 [Материал]

Возможно я не сосвсем удачно выразил свою мысль. Я хотел сказать что есть более актуальные темы с которыми значительно большая часть житомирян сталкивается ещедневно : комуналка, использование местных бюджетов, медицина и т.д. И если молодое поколение желает навести порядок в родном городе то возможно следовало начинать с одной из них?
Jonas_IN
69 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:23:32, 22.03.2012 [Материал]

Правильно, час вчити людей на яскравому прикладі! Прикладі, де, ніби держава, просто безсовісно обдирає людей. Багато хто не вірить, що державний орган або підприємство таким може займатись. А тут на - докази, факти, що змушуть задуматись і брати приклад на озброєння для інших ситуацій ;)
андертейкер
87 андертейкер (андертейкер)   • 02:50:55, 23.03.2012 [Материал]

що саме ви вважаєте доказами?
переглядаючи неупереджено ваше відео можемо зробити наступні висновки.
1.неможливо ідентифікувати місце проведеня зйомок. в кадрі видно тільки кімнату без жодних вивісок чи оголошень, незрозуміло навідь в якому приміщенні ця кімната знаходиться.
2.особи також не встановлені. пані не представилась, лише назвалась співробітником підприємства; що говорить офіцер (сподіваюсь)міліції не зрозуміло; з чого ваш активіст читає данні, які мають бути в службовому посвідченні не видно.
3.працівнику задали питання за що було сплачено ще якоюсь особою, яка взагалі залишилась за кадром. працівник відповів, що за послуги підприємства. незрозуміло коли, ким, за яких обставин, яку суму та і власне на користь кого було сплачено.

розміщений вами матеріал на докази шахрайства жодним чином не "тягне". очевидним фактом є тільки те, що ви десь щось знімали.
Jonas_IN
90 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 03:44:15, 23.03.2012 [Материал]

А ви веселий дядько, пані, компанія :)))

За доказ можна сприйняти навіть тутешні коментарі ;)

А щодо ваших "аргументів":
1. Дійсно, ДП "інформ-ресурси" цікаво ховаються під вивіскою "паспортного відділу Коростишівського РВУМВС" http://imageshack.us/photo/my-images/832/imgp00011p.jpg/
Звичайна людина навть не здогадається про підставу.
2. На жаль офіцер міліції так само як і працівники відмовчуються аби уникнути відповідальності. За що? Цікаво чи не так?
3. Також проблема довідатись за що саме і чому платять люди. І так чи не в кожному регіоні. Дніпропетровськ останній приклад http://www.youtube.com/watch?v=GSZcsN4fm6E

Даний матеріал вкотре підтверджує, що існує непрозора схема оформлення паспорта, про яку ніхто і ніяк не хоче розповідати і пояснювати, а отже хтось займається шахрайством.
андертейкер
92 андертейкер (андертейкер)   • 01:03:27, 25.03.2012 [Материал]

даний матеріал підтверджує лише вашу абсолютну безграмотність. те, що нічого не зрозуміли не означає, що вам нічого не пояснювали. крім того, чи весь відзнятий матеріал (відзнятий з порушенням З.У. "Про інформацію" та З.У. "Про звернення громадян") розміщено? навідь із грамонтих, компетентних та правильних відповідей шляхом застосування сучасних цифрових технологій монтажу можливо зробити повну дурість. ймовірно, що змістовні та гтрамотні відповіді ви просто "вирізали" тому, що вони, звісно не потрібні замовникам цього матеріалу. а натомість в якості відповіді на ваші запитання подалали репліки, сказані під час обурення та роздратування з приводу вашого нахабства. новітні технолоігії, цілком доступні і пересічним громадянам, дозволяють дуже багато з при роботі цифровим форматом.
Jonas_IN
100 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 23:51:16, 27.03.2012 [Материал]

:)))
Tima
106 Дмитро Ткачук (Tima)   • 00:22:51, 28.03.2012 [Материал]

так... особисто фахові лишились: про цирк, про доярок, про візит в гості на чай...
андертейкер
108 андертейкер (андертейкер)   • 23:50:57, 30.03.2012 [Материал]

які журналісти такі і відповіді. а круто вас дурнів "мочканули" біля нафтогазу! туди із скритою каметою слабо зайти?
коррупционер
11 владимир (коррупционер)   • 16:38:43, 20.03.2012 [Материал]

у информ ресурсатакое лобби в парламенте....что даже у высшего руководства страны нет возможности поломать эту схему.
Jonas_IN
33 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:12:41, 21.03.2012 [Материал]

Так, історія ТОВ, ПП, ДП... "Документу", "інформ-ресурсу"... досить довга, і пора вже ставити у ній крапку.
коррупционер
57 владимир (коррупционер)   • 11:35:06, 21.03.2012 [Материал]

на 33.
тех кто имеет полномочия и будет пытвтся поставить крапку...зальют деньгами...и желание пропадет делать новые попытки скорее всего.
Jonas_IN
70 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:24:23, 22.03.2012 [Материал]

Боротися треба! Всеодно ж раз вмирати ;)
INTERLOPER
12 Андрей (INTERLOPER)   • 17:01:45, 20.03.2012 [Материал]

Андрій Вергелес - новий начальник Управління охорони природи теж не поставить свій підпис на дозволі, навіть якщо проект пройшов усі перевірки, без хабара, а у кого грошей нема- іде лісом. Перевірено на власному досвіді.
Jonas_IN
34 Іван Фурлет (Jonas_IN)   • 00:13:45, 21.03.2012 [Материал]

Якщо готові з цим боротись, звертайтесь.
scif77
13 Владимир (scif77)   • 18:44:50, 20.03.2012 [Материал]

получал загранпаспорт около 10 лет назад(слава Богу не в Житомире и обл.), заплатил 180 грн... Житомир и обл, одна из самых корумпированых и всем чинушам это выгодно.
sebast
53 sebast (sebast)   • 10:19:16, 21.03.2012 [Материал]

Так Вам, батенька, уже новый нужен...
1-10 11-20 21-21
Оголошення на ЖЖ інфо: