Живий Журнал
 
ЖЖ » Новини » Мистецтво і культура » 2013 » Июнь » 5 » 10:11:54

В Житомире может появиться мемориальная доска Олегу Ольжичу

05.06.2013, 10:11:54 4041 37
В Житомире может появиться мемориальная доска Олегу Ольжичу

Житомирские власти намерены разрешить установку мемориальной доски Олегу Ольжичу. С обращением об установке этом доски в Житомирский горисполком обратилась журналистка Елена Галагуза.

Об этом говорится в проекте решения Житомирского горисполкома «О предоставлении согласия Галагузе Е.В.на установление аннотационной доски Олегу Ольжичу».

Памятную доску Олегу Ольжичу запланировано установить на фасаде дома по улице Ольжича, 1.


ПРОЕКТ РІШЕННЯ від 04.06.2013

УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ


від _______________ № ______
м. Житомир

Про надання згоди Галагузі О.В. на встановлення анотаційної дошки  Олегу Ольжичу

Розглянувши звернення громадянки Галагузи Олени Володимирівни про надання згоди на встановлення анотаційної дошки визначному громадсько-політичному діячеві, вченому, поету та публіцисту, учаснику українського визвольного руху, уродженцю міста Житомира Олегу Ольжичу на фасаді будинку по вулиці Ольжича, 1, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:
1. Надати згоду громадянці Галагузі Олені Володимирівні на встановлення анотаційної дошки Олегу Ольжичу на фасаді будинку по вулиці Ольжича, 1 в місті Житомирі.
2. Громадянці Галагузі Олені Володимирівні укласти з управлінням культури Житомирської міської ради охоронний договір на анотаційну дошку Олегу Ольжичу.

 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу обов’язків.


Міський голова В.М. Дебой


Поэт и украинский политический деятель, активный член ОУН Олег Ольжич (настоящее имя Олег Александрович Кандыба) родился 8 июля 1907 года в Житомире.

Напомним, что еще в 2007 году – в год 100-летия со дня рождения Ольжича было выбрано победителя конкурса на сооружение памятника Олегу Ольжичу. Однако памятник Ольжичу в Житомире так и не появился.  

Тэги: памятник, Житомир, доска, ОЛЬЖИЧ, Галагуза

Схожі новини:


Комментариев: 37
Дорогенька
1 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 10:18:50, 05.06.2013 [Материал]

за свій рахунок ставитиме?
medusa-gorgona
2 Adelina Gessen Friedrich (medusa-gorgona)   • 10:31:28, 05.06.2013 [Материал]

скорей за деньги из городского бюджета!
Юрко
4 Юрій Градовський (Юрко)   • 11:57:11, 05.06.2013 [Материал]

Не хвилюйтесь - власним коштом.
Дорогенька
5 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 12:09:47, 05.06.2013 [Материал]

ну як власним - тоді ініціативу вітаю і підтримую)

головне, щоб баришня не нагалагузила, а в результаті - пшик.
Юрко
6 Юрій Градовський (Юрко)   • 12:18:14, 05.06.2013 [Материал]

Оприлюднив ЖЖ - не Галагуза.
Дорогенька
9 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 20:25:02, 05.06.2013 [Материал]

галагуза подала ініціативу. а не ЖЖ. ЖЖ свою ініціативу у вигляді скверу вже втілив.
Юрко
10 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:53:19, 05.06.2013 [Материал]

А це до чого? Галагуза подала ініціативу до виконкому, а не до ЖЖ. Виконком має прийняти рішення - дозволити чи ні.
Дорогенька
11 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 08:14:14, 06.06.2013 [Материал]

я до того, щоб як дозволять все таки організувалась із виробництвом і встановленням меморіальної дошки. а не галагузила далі.
Erik
3 Костянтин (Erik)   • 11:30:30, 05.06.2013 [Материал]

Новина гарна, але ж дійсно виготовлення та встановлення дошки це кошти.
ZVEZDA
7 Житомирянин (ZVEZDA)   • 18:03:02, 05.06.2013 [Материал]

Дорогие, когда вы уже перестанете быть всем недовольны. Ну ладно бабы - им никогда не угодишь. Ну а мужики то вы туда же. И какая разница за какие деньги в городе что то появляется. Самое главное что есть прочная гарантия, что эти деньги не украдут себе на домик чиновники. И замечено, что ноют и всем недовольны одни и те же. Дорогие мои радуйтесь жизни, улыбайтесь и не судите никого и сами судимы не будете.
Дорогенька
8 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 20:24:21, 05.06.2013 [Материал]

да... відповім

звичайно цікаво чи за кошти із МОЇХ податків ця ініціатива (податки плачу справно), чи за власні кошти громадянки ініціатора.

зі своєї кишені платити не хочу, оскільки думаю, що є набагато важливіші речі,як ото люки чи борг водоканалу. а якщо зі своїх кревних - то флаг в руки. навіть підтримаю.
ZVEZDA
12 Житомирянин (ZVEZDA)   • 01:27:53, 07.06.2013 [Материал]

А Ви вже підрахували скільки Ваших власних коштів вкрали чиновники? Як на мене, то я дуже радий, що на мої (також) податки в місці щось зявиться таке на що будуть дивитись мешканці мого міста. І повністю з Вами згоден про оті набагато важливіші речі. Но читаючи ваши коментарі мені здається, що всетакі справа не в тіх набагато важливіших речах, про які ви пишите. Тут проглядається щось особисте. Може я помиляюсь?
Відповідати необовязково.
Дорогенька
13 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 08:52:19, 07.06.2013 [Материал]

відповім. хоча коментар так би і не побачила, якби не показали.
насправді АБСОЛЮТНО НІЧОГО особистого. просто хочеться спонукати виконати своє зобов'язання. а то наскільки я знаю друг пані ініціаторки вибив дозвіл на будівництво пам'ятника Ольжичу і....??? ХДЕ ОН? а немає, бо грошей міськрада не дала... а із власної кишені фіг хто зробить.

тут така ж історія буде. і взагалі якщо підійняти мої коментарі - видно що я проти будівництва будь яких пам'ятників. не час зараз. моя позиція стабільна і до всіх однакова.
Юрко
14 Юрій Градовський (Юрко)   • 09:44:10, 07.06.2013 [Материал]

Я бачу, ти навіть різниці не знаєш між пам'ятником та анотаційною дошкою. Де в проєкті сказано, що то має виконуватись за рахунок бюджету? А щодо пам'ятника О.Ольжичу, то був Указ Президента про відзначення 110-річчя від народженя О.Ольжича. Одним з пунктів передбачалось встановити пам'ятники О.Ольжичу в Києві та Житомирі.
Дорогенька
16 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 13:17:23, 07.06.2013 [Материал]

я то тільки одне бачу. хочете встановлювлювати - вуаля, я не проти. тільки за власний кошт. і чи то буде пам'ятник и дошка чи табличка чи просто а4 до стіни пришпандьорене.
а все решта типу особистої неприязні чи то мого тугодумства, мол пам'ятник і табличку не можу розрізнити, то все здогадки і марнування часу.
Юрко
17 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:31:10, 07.06.2013 [Материал]

А якби ти була проти, то що?
Дорогенька
19 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 17:18:28, 07.06.2013 [Материал]

в нашій країні вже неможна мати власної думки? сумно чути це від тебе.
Юрко
24 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:20:06, 07.06.2013 [Материал]

Можна. Але тут "баба яга проти" називається. Чим О.Ольжич не догодив?
Дорогенька
25 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 23:39:54, 07.06.2013 [Материал]

Ольжич не при чому. А ось встановлення меморіальних знаків, пам'ятників і т. д. будь кому для мене неприємливе. Я маю думку, що це зараз не правильно тринькати гроші на такі речі, коли Житомир реально тріщить по швам. Більш того, набагато кращі ідеї вшанування того чи іншого діяча є. Наприклад, просвітницькі, які не потребують жодного вкладання бюджетних коштів. Як варіант: відео - лекція.
Юрко
28 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:49:24, 08.06.2013 [Материал]

Хтось тобі забороняє робити просвітницькі заходи? Чого так турбуєшся за чужі кишені? Щось я не бачив протестів по Ларіосіку, Дєвушкє с вєслом, Язику та Бляшанці на Михайлівській...

Та й проти Шумського, Ріхтера, Любовича я не чув протестів...
Дорогенька
33 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 19:29:35, 08.06.2013 [Материал]

А чому за чужі? Бюджетна кишеня - це моя кишеня. Я купуючи найменшу дрібницю сплачую податки. З цих податків формуються бюджети. І я проти, щоб замість ліків моїй тітці ( яких вибити в лікарні нереально ) шльопали якісь дошки. І мені абсолютно чхати які. А з власної кишені хоч купи паска да і до стелі, мені рівнобедрено.

Далі - читай нижче. Я - практик. Далі - я не громадський діяч, і перш за все я піднімаю хай там, де порушуються мої інтереси.
Юрко
35 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:18:54, 08.06.2013 [Материал]

Чим саме порушуються твої інтереси при встановленні анотаційної дошки О.Ольжича?
Юрко
18 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:24:57, 07.06.2013 [Материал]

От якби ти вела таку активну боротьбу з Рижуком, Запаловським та іже с німі, які збираються використати на Кременицького ще 2 001 630 гривень крім тих 90 600, що вже вкрали торік. Чому не бачу туди активного спротиву?
Дорогенька
20 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 17:19:45, 07.06.2013 [Материал]

пропоную розплющити очі. були і коментарі і статті. і звернення. тільки я це окремою новиною не виношу. мені піар кагби не треба. бо в мене є все , що я хочу і без піару.
Юрко
22 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:17:09, 07.06.2013 [Материал]

А хто виносив окремою статтею? Цю "тему" взагалі ховали, аж поки на сайті міськради не оприлюднили проєкт. ЖЖ промоніторив і виклав. Більше ніхто не звернув на це увагу.
Дорогенька
27 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 23:44:23, 07.06.2013 [Материал]

ЖЖ - молодець)
Юрко
29 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:51:37, 08.06.2013 [Материал]

Звична рядова непримітна ситуація. Що там висвітлювати? Купа різноманітних проєктів оприлюднюється - такий закон.
Дорогенька
32 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 19:26:09, 08.06.2013 [Материал]

Закон є закон) А в рамках маленького Жит. тауна - це ситуація взагалі бомбова.
Юрко
36 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:19:56, 08.06.2013 [Материал]

То чому ж не стала бомбою недавня меморіалка Любовичу?
Юрко
23 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:19:02, 07.06.2013 [Материал]

Ну звісно, так, - коментарі й статті це важливо - саме це й призупинило подальше виділення коштів, так...
Дорогенька
26 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 23:43:56, 07.06.2013 [Материал]

Я на відміну від декого не громадський діяч, а проста житомирянка. Висловлюю свою позицію, а також у свій вільний від основної перекладацько - журналістської роботи намагаюсь чуточку щось зробити для міста і території навколо себе. Я без претензій на партії і посади. Вже б давно їх мала аби хотіла.
Твоя парафія мітинги організовувати. А моя - коментарі строчити, люки закривати, да дітям інтернатовцям місії возити. Я живу своїм життям, а не партійним.
Юрко
30 Юрій Градовський (Юрко)   • 10:53:52, 08.06.2013 [Материал]

А хіба я тобі колись заперечував? Навпаки підтримував і ніколи не виступав з публічними запереченнями. Та й мітингів я не організовую - настали інші часи.
Дорогенька
31 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 19:25:17, 08.06.2013 [Материал]

Да видно, що заперечуєш. Принаймні дорікаєш мені тим, що я не займаюсь такою діяльністю, якою любиш ти займатись. Вибачай, я практик. В теорії, в т. ч. націоналізму, я слабенька.
Юрко
37 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:22:12, 08.06.2013 [Материал]

А всі інші теоретики позбирались, угу. Так, аби Людочку подражнити вирішили дошку вчепити. Маразм повний. Ні Любович, ні Шумський, ні Кавун в тебе протестів не викликали.
ZVEZDA
15 Житомирянин (ZVEZDA)   • 13:15:18, 07.06.2013 [Материал]

Я ознакомился с Вашим комментарием.
Дорогенька
21 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 17:20:09, 07.06.2013 [Материал]

звертайтесь. мені приємно мати справу із адекватом.
Дорогенька
34 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 19:30:26, 08.06.2013 [Материал]

Юрко, хоч дискутувати? Давай в приваті. А то я не намірена в цю новину кожен день заходити.
Оголошення на ЖЖ інфо: