Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » GRANIT86 » 2013 » Май » 22
GRANIT86 США - початок кінця?

GRANIT86


Оценка: 3.0/5 Голосов: 22

США - початок кінця?

22.05.2013, 12:12:08 3187 3.0 58

Петиції про вихід зі складу США від штатів Техас і Луїзіана будуть розглянуті адміністрацією президента США, оскільки вже зібрали необхідну кількість прибічників.

З 2011 року на сайті Білого дому діє програма, яка дозволяє подати онлайн-петицію, і якщо вона набирає 25 тисяч голосів протягом 30 днів - то розглядається представниками федеральної влади. Програму назвали We the People - за першими словами американської конституції.

У кількох штатах після президентських виборів 6 листопада автори ініціатив заявили про неприйняття політики федерального уряду і виступають за мирне отримання своїми штатами незалежності від Вашингтона.

Петиція Техасу зібрала більше 67 тисяч підписів, Луїзіани - більше 27 тисяч, проте ще тринадцять петицій вже зібрали понад десять тисяч підписів, зокрема - Флориди, Алабами і Джорджії.

http://ua.korrespondent.net/world/1422261-tehas-i-luyiziana-zibrali-bilshe-25-tisyach-pidpisiv-za-vihid-zi-skladu-ssha

Ідея незалежності Техасу широко обговорювалася у США в 2009 році, коли про можливість такого розвитку подій заявив губернатор Рік Перрі . «Техас - особливе місце. Коли ми приєднувалися до США в 1845 році, ми робили це за умови, що ми зможемо відокремитися, якщо захочемо …». Від себе додам, що Техас – єдиний штат США який має право виходу зі складу США. Зараз республіканець заявив про те, що подача петиції про незалежність не є його ініціативою.

Зрозуміло на таку ситуацію не міг не зреагувати Білий Дім. Директор департаменту по зв'язку з громадськістю Джон Карсон заявив, що США були створені «батьками-засновниками» як «вічний союз», а постанова Верховного суду від 1869 року позбавила окремі штати права виходу зі складу єдиної держави.

Експерти зазначають, що найбільші шанси отримати незалежність мають два штати – згаданий вище Техас та Каліфорнія. ВВП Каліфорнії – майже 2 трлн. – майже 13% американської економіки. Техас має на 600 млрд. «зелених оленів» менше і займає друге після Каліфорнії місце – близько 8%. Причому Техас має найбільші запаси нафти й газу. А в Каліфорнії розташована Силіконова долина – найважливіший науково-дослідницький центр США. Це нові технології. Якщо ці штати зможуть мирно вийти зі складу США то Каліфорнія стане 5-ю, а Техас 15-м за економічним розвитком у світі.

Окремо потрібно згадати й про індіанців – корінних жителів США.

Цитую:

«Розмови про можливе відділенні штатів, населених індійцями, відновлюються регулярно. Найпомітніша хвиля індіанського сепаратизму нахлинула на США в грудні 2007 року, коли індіанці племені Лакота заявили про свій вихід з укладеного 150 років тому договору з федеральними властями США і про односторонній вихід зі складу Сполучених Штатів Америки. В ході своєї тодішньої скандальної прес-конференції індіанський активіст Рассел Мінс заявив, що «земля Лакота лежить на території штатів Небраска, Південна Дакота, Північна Дакота, Монтана і Вайомінг», а «угоди, підписані індіанцями з США - нічого не варті слова на нічого не вартому папері».Рівень життя в резерваціях індіанців Лакота найнижчий на всій території США. Ці місця можна назвати одними із найбільш неблагополучних по країні: до 85% місцевого населення не мають роботи, переважна більшість живе за межею бідності, в резерваціях процвітає алкоголізм. Лідери індіанців Лакота не втомлюються повторювати, що в їх землях дуже високий рівень дитячої смертності, кожна четверта дитина, що тут народилася вмирає в перші місяці життя. Відомі численні випадки викрадення в індіанців дітей з метою випробування на них медикаментів, а також викрадення дорослих людей і торгівлі їх органами. Одним словом, в серці США назріває справжній гнійник, здатний прорватися в будь-який момент хвилею войовничого сепаратизму, змішаного в собі риси національно-визвольної боротьби і п'яного кримінального розгулу. Реалізація сценарію, при якому індіанські території стихійно вийдуть з під контролю центру, може стати можливою вже в самий найближчий час, в умовах кризи влади в США, викликаному запеклою боротьбою фінансово-економічної верхівки країни, яка стане наслідком остаточного краху існуючої системи американської, так і всієї світової економіки».

Далі за текстом : «Отже, розпад США або принаймні вихід з під контролю центру ключових штатів не настільки неймовірний, як це може здатися на перший погляд. Дезінтеграційний потенціал був закладений в основу американської держави ще при його створенні. Сценарій розпаду США стане ще більш реальним у разі початку нової Великої депресії».

http://wartime.org.ua/1238-rozpad-ssha-ne-za-gorami.html

http://ua.korrespondent.net/world/1422261-tehas-i-luyiziana-zibrali-bilshe-25-tisyach-pidpisiv-za-vihid-zi-skladu-ssha

 

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 58
Half_baked
1 Half baked (Half_baked)   • 12:15:47, 22.05.2013 [Материал]

Судьба индейцев не даёт покоя?
GRANIT86
2 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 12:20:01, 22.05.2013 [Материал]

Читайте матеріал. Посилання дав. Вчора я пообіцяв Анархісту, що напишу про США. Я написав. Попрошу спростовувати фактами.
as
49 Сегрій (as)   • 18:46:37, 22.05.2013 [Материал]

Ну ты и смешной. Даже если это вдруг и произошло бы, то ни для кого ничего по большему счету не изменится. Разве, что появистя еще одно демократическое, дружественное к США государство. И только вы, смешные коммунисты, наверное надеетесь, что Техас с Луизианой обьявят войну США и на радость вам победят, а потом поставят памятник Ленину.
GRANIT86
54 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 09:27:38, 24.05.2013 [Материал]

Я десь писав про війну між США та штатами?
GRANIT86
3 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 12:23:41, 22.05.2013 [Материал]

Шановні читачі в "кратком описании" я дав ще посилання. можете подивитисть: http://zhzh.info/blog/0-0-0-0-17-28493
garold
4 Кonstantin (garold)   • 12:41:30, 22.05.2013 [Материал]

Ну развалится США,и что вам до того,когда нибудь всё развалиться,ничего вечного нет,да и мы с вами смертные.
GRANIT86
5 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 12:43:41, 22.05.2013 [Материал]

Згодний. Перйдіть за посиланням в пості №3. там все пояснив.
RapidDuck
6 Михаил Васильевич (RapidDuck)   • 13:20:10, 22.05.2013 [Материал]

del
GRANIT86
7 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:22:56, 22.05.2013 [Материал]

Що Ви маєте на увазі?
3DSchuminator
9 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:32:07, 22.05.2013 [Материал]

йолоп - узагальнена назва комуністів
GRANIT86
10 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:34:25, 22.05.2013 [Материал]

Віртуально?
3DSchuminator
11 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:37:15, 22.05.2013 [Материал]

ні, в усіх можливих формах існування
GRANIT86
13 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:45:40, 22.05.2013 [Материал]

Джерело інформації?
3DSchuminator
14 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:47:26, 22.05.2013 [Материал]

Розширений посібник каральної психіатрії, вид. Махаон, 2013р.
GRANIT86
15 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:54:41, 22.05.2013 [Материал]

Цінне джерело. Дякую, тепер не тільки мені зрозуміло звідки беруться такі оригінальні висновки.
3DSchuminator
17 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 13:57:44, 22.05.2013 [Материал]

завжди радий допомогти комуністу на шляху перетворення в нормальну людину.
GRANIT86
18 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:04:12, 22.05.2013 [Материал]

Краще залишатись комуністом ніж людиною у Вашому понятті цього слова
3DSchuminator
20 Michael Schumacher (3DSchuminator)   • 14:14:23, 22.05.2013 [Материал]

добре, це ваше особисте право, викреслюю
GRANIT86
28 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:39:13, 22.05.2013 [Материал]

Дякую, що поважаєте моє право.
GRANIT86
8 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:28:38, 22.05.2013 [Материал]

Причому тут в яких містах я бував? Можете спростувати факти? будь-ласка. тільки будьте добрі з посиланнями. А все інше - це будуть домисли й демагогія.
GRANIT86
12 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:45:20, 22.05.2013 [Материал]

Зрозуміло на таку ситуацію не міг не зреагувати Білий Дім. Директор департаменту по зв'язку з громадськістю Джон Карсон заявив, що США були створені «батьками-засновниками» як «вічний союз», а постанова Верховного суду від 1869 року позбавила окремі штати права виходу зі складу єдиної держави. Читайте будь-ласка текст. І ще додам, що зараз пішла інфа по срц. мережам із закликом вийти на вулиці в цих штатах.
as
50 Сегрій (as)   • 19:00:20, 22.05.2013 [Материал]

О отлично, что до вас дошла инфа. Выйдите и вы всей парт ячейкой на улицы и поддержите стремление пролетариата Техаса к независимости. Можете помочь им методически: Рассказать о прелестях диктатуры пролетариата и военного коммунизма.
GRANIT86
55 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 09:28:16, 24.05.2013 [Материал]

Вийдіть Ви й просвітіть їх.
GRANIT86
16 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 13:55:44, 22.05.2013 [Материал]

Ви по суті можете з фактами й посиланнями спростувати? СРСР прогнозували розпад з 1917 року.
as
51 Сегрій (as)   • 19:01:54, 22.05.2013 [Материал]

Не поверите, но прогноз сбылся

ПС. Кстати, у вас непростительная для коммуниста ошибка: СССР в 1917г. еще не было.
GRANIT86
56 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 09:29:19, 24.05.2013 [Материал]

Я помітив.
Помилка автоматична. РСФРР була в 1917. Їй також пророкували розпад.
sax
19 sax (sax)   • 14:13:59, 22.05.2013 [Материал]

Надо верить в то, что Пиндосия развалится и этого достаточно.Если мы будем твердить это каждый день ,то может быть покращення життя наступит.Слава КПСС.
Passionar
21 Дмитрий (Passionar)   • 14:18:38, 22.05.2013 [Материал]

Не думаю, что США в ближайшей и средней перспективе угрожает территориальный распад.
GRANIT86
22 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:24:57, 22.05.2013 [Материал]

Можливо. Просто не все так чудово в США, як здається декому.
Passionar
24 Дмитрий (Passionar)   • 14:29:06, 22.05.2013 [Материал]

Совершенно верно! Желание же однобоко представить ту или иную ситуацию вполне понятно не ново. Тем более в наших таких заполитизированных реалиях, когда любое инакомыслие сразу вызывает тонны негодований.

Проблемы есть у КАЖДОГО государства, иное дело как они успешно/не успешно разрешаются с учетом сложившихся реалий. Ну, а критиковать и все поддавать обструкции - просто и весело. В этом можно убеждаться КАЖДЫЙ ДЕНЬ )
GRANIT86
27 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:38:36, 22.05.2013 [Материал]

Повтрюсь. Це була не моя оцінка а цитата з посиланням.
Passionar
29 Дмитрий (Passionar)   • 14:41:08, 22.05.2013 [Материал]

Да, я это понимаю, так что высказываю свое общее мнение.
Пока, к сожалению, по известным причинам об объективном анализе и обсуждении той или иной ситуации говорить не приходится.
GRANIT86
32 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:43:54, 22.05.2013 [Материал]

Ну ВСІ оцінки певною мірою суб"єктивні. Тут ми нічого не зробимо. Вірити чи ні конкретно взятій думці це особиста справа кожного.
Passionar
35 Дмитрий (Passionar)   • 14:49:02, 22.05.2013 [Материал]

Согласен, как и то, что совокупность пускай и субъективных оценок все же приближает нас к более объективной оценке ситуации.

Иное дело, что если не предвзято проанализировать ситуации в разных странах, то проблем есть куча. Видимо, так останется и будущем ибо единство и борьбу противоположностей никто пока не отменял, да и само человеческое сообщество - это сплошная борьба в том или ином виде! )
GRANIT86
37 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:53:42, 22.05.2013 [Материал]

100%. Проблеми є в кожній державі. Як на мене ці проблеми показують міцність держави. В одних державах народ об"єднується для вирішення проблеми, в інших - шукає винних.
Passionar
38 Дмитрий (Passionar)   • 14:59:51, 22.05.2013 [Материал]

Да, это ключевой момент.
Консолидация общества - база и необходимое (а не достаточное) условие продвижения государства вперед.

Если взять нашу страну, то причины отсутствия должной консолидации, на мой взгляд:
- в историческом формировании самого молодого государства в границах УССР, известно кем, как и когда сформированного;
- малый период жизни в сформированном обществе (1917-1939-1953-1991 год с учетом всего что было) весьма краткий период;
- активная "помощь" в расшатывании ситуации заинтересованных сторон как с одной так и с другой стороны;
- быстротечность процессов и естественное желание получить быстро и многое сейчас и не согласие отдать 2-3 поколения на возможный результат потом;
- ну и куча других...
GRANIT86
39 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 15:05:04, 22.05.2013 [Материал]

І все таки вірю, що народ який вніс вагомий вклад в розгром фашизму, пережив Чорнобильську катастрофу (яка до речі також показала приклади самоподертви та героїзму) зможе вибратися з болота.
Passionar
40 Дмитрий (Passionar)   • 15:08:01, 22.05.2013 [Материал]

Конечно, сможет!
Я даже полагаю, что еще при нашей жизни! )
Просто надо каждому внести свою посильную лепту!
sax
30 sax (sax)   • 14:41:33, 22.05.2013 [Материал]

Вот ещё одна цитата:"Хорошо, хоть дома у нас строят из кирпича и блоков. Было бы гдето в Америке - еще и пол разрушенного дома имели бы в придачу".Вы этой цитате верите?
GRANIT86
33 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:44:47, 22.05.2013 [Материал]

Цінність інформації залежить від джерела з якого вона взята. Це також цитата.
sax
25 sax (sax)   • 14:29:52, 22.05.2013 [Материал]

Дмитрий не надо думать,надо верить, как мы верили в коммунизм.Думать и верить разное.Смерть капитализма не загорами, Вот сколько то радости будет.
Passionar
31 Дмитрий (Passionar)   • 14:43:27, 22.05.2013 [Материал]

Каждому свое - кому думать и анализировать, а кому верить и стебаться )
sax
34 sax (sax)   • 14:48:45, 22.05.2013 [Материал]

Да не стебаюсь.Правильно задаёт Калгариан вопрос , или были Вы в США лично.Иногда люди говорят смешные вещи, или это просто лживая пропаганда или зашоренность.
Passionar
36 Дмитрий (Passionar)   • 14:51:12, 22.05.2013 [Материал]

Везде не побываешь и не поживешь (турпоездка - всего лишь временный эпизод), ну вот - мелочь - мы с ним были оба в Борисполе в терминалах и каждый все равно увидел и отреагировал по своему. Так и в странах. Информации разной горы, просто каждый по-разному ее оценивает и преподносит.
ДА и в нашей стране живут ОЧЕНЬ по-разному и как следствие и реакции на очевидные вещи очень полярна.

Безусловно, фактический материал - всегда более ценен.
GRANIT86
23 Сергей Кучер (GRANIT86)   • 14:26:08, 22.05.2013 [Материал]

Так в чому справа. На цих фактах написаний пост. Процитуйте де я особисто написав, що США неодмінно розвалиться.
1-10 11-13


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо