Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Юрко » 2011 » Декабрь » 9
Юрко Фальсифікатори і провокатори

Юрко


Оценка: 3.7/5 Голосов: 24

Фальсифікатори і провокатори

09.12.2011, 21:46:06 4515 3.7 193

Щодо угрофінського походження росіян, то сучасним росіянам нема чого аж так хвилюватися. Усі антропологічні дослідження стосуються лише їхнього етногенезу. Після того, як московити успішно русифікували мільйони українців, білорусів, поляків, слов'янської крові влилося в них значно більше.

Юрій Винничук
УНІАН
Юрій Винничук
Попередня моя стаття викликала жваві дискусії, та мене тішить одне: мої опоненти, не маючи чим крити, змушені переходити до примітивних образ. Іншої ради нема. Тому й лунають нарікання, ніби я щось вигадую, і занудна пісня про клятих свідомітів, хоча то не свідоміти відкрили, що росіяни й українці – не одне й те ж, а таки російські антропологи. Я навмисне не цитував українських учених. Більше того – я не читав „Країни Моксель", бо не мав потреби. Я читав ті книги, якими користувався її автор і волію цитувати першоджерела, а не інтерпретаторів.

Моя мета не образити росіян, як дехто мені закидає, а лише показати, що українці і росіяни – різні народи. Зрештою, у нас навіть очі різні: „Зона умеренной темноглазости представлена Украиной и прилежащими районами расселения русских» («Происхождение и этническая история русского народа», М. 1965). Оті „прилежащие районы" – це наші етнографічні території: Кубань, Вороніжчина, Білгородщина, Курщина...

І чому я повинен мовчати, якщо у Росії Путіна відбувається тотальне фальшування історії? Аби якось прив'язати Русь до Росії там вдаються навіть до фальшування історичних джерел. Досить лише зазирнути у „Повість временних літ", аби побачити, як вона виглядає в російському перекладі. Як відомо, поняття „Русь" і „русь" – не одне й те ж, бо перше означало державу, а друге – народ. І ось саме оце друге значення не пасує росіянам і вони його всюди виправляють на „русские". Але як же тоді дотримуватися теорії про колиску трьох братніх народів? Де нота протесту пана Табачніка?

Наприклад, фраза „да запретит князь словом своим приходящим руси...", перекладена так: „да запретит русский князь указом своим, чтобы приходящие сюда русские...»

Але не тільки слово „русь" викликає у росіян засторогу, слово „русин" піддається не меншому остракізму. В літописі читаємо: «О сем, аще кто убъет или хрестьянина русин, или хрестьянин русина, да умрет». Переклад: «Об этом: если кто убъет, русский християнина, или христианин русского, – да умрет».

Навіть митрополита Іларіона, який пишався тим, що був русином і називав себе саме русином, у перекладі зробили... «русского родом». Тобто не тільки множинна форма народу „русь", але й назва в однині „русин" фальсифікується. Російські дітки саме у такому перекладі пізнають історію Русі. То й не дивно, що вони щиро обурюються з того, як якісь українці підло захопили їхні землі. Їм же ж ніхто не пояснює, що ніяких русскіх ще тоді не було. Що так само, як у Римі усі завойовані народи називали римськими, так і народи, завойовані русинами, називалися руськими. І що нема другого такого народу у світі, назва якого була б присвійним прикметником. І що випадок, коли якийсь народ переймає мову своїх панів, не поодинокий, бо так було з племенами, які перейняли мову римлян і стали румунами, іспанцями та португальцями, а слов'яни, які перейняли мову угрів, стали угорцями.

Останнім російським ученим, який не замінював слово „русин" на „русскій" був Б. Греков, який навіть свою книгу «Культура Киевской Руси» (1947), видаючи англійською мовою, назвав не так, як це тепер заведено „The Culture of Kievan Russia", а „The Culture of Kiev Rus». Відчуваєте різницю? Але зараз у всіх російських англомовних виданнях, де йдеться про історію Росії, фігурує лише „Kievan Russia".

Щодо угрофінського походження росіян, то сучасним росіянам нема чого аж так хвилюватися. Усі антропологічні дослідження стосуються лише їхнього етногенезу. Після того, як московити успішно русифікували мільйони українців, білорусів, поляків, слов'янської крові влилося в них значно більше. Досить лише приглянутися до прізвищ російських політиків, чиновників, бізнесменів, аби переконатися, що відсоток зрусифікованих українців там достатньо значний. Інша справа, що такий зрусифікований українець гірший татарина. Чого вартує Калєснічєнка чи Сухий?

Якби антиукраїнська кампанія бушувала лише серед різних тролів на сайтах, то можна було б і не звертати уваги, бо цим механічним дятлам довести щось неможливо. На кожен твій аргумент вони настукають звичний набір слів, переважно матюкливих. Але ненависть до України і її мови проявляють уже й державні діячі і депутати.

Взяти такого собі Болдирєва. У якійсь цивілізованій країні воно зі своїм IQ ніколи у житті не потрапило б до парламенту. Найбільше, що йому можна було б довірити – торгувати чебуреками. Та й то при умові, що пекла б їх Єлєна Бандарєнка. Але цей представник древнього народу представляє не свій народ, а таки наш парламент і висловлює відверто ксенофобські речі. Я не буду тут цитувати його останній відомий спіч, зверну увагу лише на одну фразу: „Если убрать Галичину из моей страны и оставить настоящую Украину – с Донбассом и Крымом, это и будет первая Россия. А там будет Российская Федерация".

Вловлюєте нюанс, що має на увазі український (!) депутат? Йому, як уродженцю Росії, хочеться одного: щоб Україна стала Росією. І тут уже нема навіть мови, про якийсь новий Союз республік, а відразу мова про Російську Федерацію!

У 1930-тих українські націоналісти добре знали, що з такими клієнтами робити і діяли дуже ефективно. Оскільки заразу у нас націоналістів нема, а є лише штучностворені пугала, то болдирєви процвітають і розмножуються квадратно-гніздовим способом. А президент, який вважається президентом усієї України, а не одного регіону, ніяк не зреагував на маячню свого депутата.

Галичина давно усім в оці муляє, але штатні російські аферисти спізнилися зі своїми висновками, бо уже не тільки Західна Україна, а й Центральна мислять інакше. Значно мудріший за Болдирєва Табачнік чудово це розуміє, тому спромігся тільки на безсиле обпльовування галичан, які за його словами колись постачали лише лакеїв та покоївок. Дивно, що з боку партії влади ніхто на ці слова не зреагував, адже партію влади представляють такі славетні галичани за походженням, як Бродскій, Ярославскій, Чєрновєцкій, брати Галіцкіє... Я б на їхньому місці за лакеїв образився.

Генеральний консул Російської Федерації у Сімферополі намагається усіх переконати, що українська мова просто таки небезпечна, бо інструкції до ліків пишуться українською мовою, а людина, яка її не розуміє, опиняється на межі життя і смерті. Його слова рознесли ЗМІ по Україні і Росії, але чомусь ніхто не порадив консулу провідати будь-яку аптеку, купити будь-які ліки й переконатися, що інструкція, яка навіть називається не українським словом „вкладиш", друкується на двох мовах.

Аргументи консула, що 99% мешканців Криму розмовляють і думають на російській мові, далекі від правди, бо вже принаймні не всі кримські татари аж такі русифіковані. Крім того це нічого не означає. Пів Європи зараз розмовляє і думає англійською мовою, однак ніде її ще не проголосили другою державною.

Я не знаю, чи ті, хто вимагає другої державної мови, усвідомлюють собі до кінця, у що це може вилитися? Адже тоді геть усім держслужбовцям і політикам доведеться нарешті оволодіти цими двома мовами. Наразі найбільші уболівальники за „Русь єдіную" – Єфремов і Калєснічєнка – не розмовляють нею. Тобто вони думають, що розмовляють російською, але це не російська, а якийсь волапюк, бо наголоси розставляються зовсім не там.

Ось свіжий приклад, як виглядає грамотність російськомовних чиновників. У написі на пам'ятній дошці, яку відкрив Добкін на Алеї зірок у Харкові, у слові "французский" пропущена буква "с". Може тому, що "Текст немножко по-дэбильному написан"?

А рівень інтелекту мера Житомира нікого не дивує? Володимир Дебой назвав українців, які мешкають на Житомирщині, діаспорою. Виходить, що українці на Житомирщині – не автохтони, а колоністи? Ну, добре, що не „геноцид нації".

По-моєму та риба, яка гниє з голови, уже догнила до самого хвоста.

http://tsn.ua/analitika/falsifikatori-i-provokatori.html

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 192
Юрко
1 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:54:09, 09.12.2011 [Материал]

Дебой - у відставку!
иноходец
2 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 22:48:42, 09.12.2011 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=vQyK_TYLcVs

Юрко, по-русски верштейн?
Юрко
120 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:48:17, 11.12.2011 [Материал]

Nein. Ich fehrstehe nict diese Sprasche.
leshik_zt
122 Алексей (leshik_zt)   • 14:56:49, 11.12.2011 [Материал]

Ооо, фашист на родном заговорил)
иноходец
126 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:21:34, 11.12.2011 [Материал]

По-немецки цацки пецки,
А по-русски колбаса...
Юрко
130 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:29:31, 11.12.2011 [Материал]

Для фашиста рідна італійська.
иноходец
132 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:35:26, 11.12.2011 [Материал]

На 130: Тебе виднее...
Юрко
137 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:43:54, 11.12.2011 [Материал]

Це очевидно для всих адекватних людей.
Osavul
3 Заверуха Андрій (Osavul)   • 14:22:17, 10.12.2011 [Материал]

Бачучи що більшість парламентарів неволодіючих (або частково державною мовою, напрошується вислів: "Хто не знає мови народу - той окупант" !
Тому я не здивуюсь що частина громадян України (знищуючих українське в цілому...) , насправді геніальний план окупантів...
Lisa111
4 Роман (Lisa111)   • 15:15:07, 10.12.2011 [Материал]

Блин, а я по названию подумал, что автор о себе решил написать. :-)
Искусственное поддержание ненависти, кругом враги! Все вокруг спят и видят, как нас загнобить и поработить!!
Знаете, что напоминает? Из "Маугли":
- Так они назвали меня лягушкой?!
-Да-да, лягушкой, а ещё земляным червяком!
Автор, когда уже перестанешь вбивать клинья между украинцами и другими национальностями?
И за что Путин у тебя на аватарке покаятся должен? За то, что сделал грузин Сталин? Тогда ты покайся за то, что сделал Наполеон. :-)
Мейкпис
5 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 16:32:22, 10.12.2011 [Материал]

Роман, у Вас что нету аргументов, что Вы из себя шута делаете?
Lisa111
9 Роман (Lisa111)   • 17:09:49, 10.12.2011 [Материал]

Михеев, вы где шута увидели? Автор явно страдает манией преследования (кругом враги!) и ненавистью ко всем. И пытается заразить этим остальных.
Ну скажите, какой ещё нормальный человек будет СПЕЦИАЛЬНО выискивать материалы, где его гнобят? И ДЛЯ ЧЕГО?
Вы не обратили внимание, что среди противников автора в основном оптимисты и люди с юмором, а среди его сторонников сплошные пессимисты (ну, Привет - исключение т.к. возраст у него ещё молодой).
Человек усиленно ищет оправдание своей озлобленности на всех. И находит т.к. он не одинок, таких как он везде навалом.
Мейкпис
21 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 18:02:32, 10.12.2011 [Материал]

Тоесть в статье есть ложь, которую выдают за правду? Если это так - опровергайте. :-)
Lisa111
23 Роман (Lisa111)   • 18:05:17, 10.12.2011 [Материал]

Знаете, я не профессор истории. Даже если в этой статье и правда, в чём я сильно сомневаюсь, то вытащена она наружу исключительно с целью вбить клин между русскими и украинцами.
Почему автор НИ РАЗУ не написал блог о том, как русские и украинцы что то делали вместе? Только плохой и только всё самое грязное!
Мейкпис
28 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 18:13:08, 10.12.2011 [Материал]

Знаете прочитав эту статью, я как относился хорошо к украинцам так и буду относиться! Русские и украинцы - разные нации, причём здесь клин, не пойму.
Lisa111
30 Роман (Lisa111)   • 18:16:24, 10.12.2011 [Материал]

Ну, значит вы умный человек. Достаточно умный, чтобы понять, что это не повод для вражды. Значит статья не на вас расчитана была.
Мейкпис
32 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 18:22:45, 10.12.2011 [Материал]

Спасибо, Роман. :)
ПривидзГаю
6 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 16:35:39, 10.12.2011 [Материал]

І за що сучасна Німеччина кається? За те, що зробив німець Гітлер? Тоді покайся за те, що зробив Пол Пот. :-)
Lisa111
10 Роман (Lisa111)   • 17:13:20, 10.12.2011 [Материал]

Германия покаялась за то, что сотворила под руководством Гитлера. А вот почему Путин должен каяться за то, что совершил Сталин (они даже не родственники)!? У меня с логикой вроде всё нормально.
А я уже пояснял причины, но блог быстренько убрали: Россия богатая и если вынудить её покаяться, то под это дело можно с неё бабла потребовать. Ты думал тут речь о горе человеческом? Хрен, дело о деньгах!
ПривидзГаю
12 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 17:22:24, 10.12.2011 [Материал]

Росія правонаступниця СРСР!
«Розпався Радянський Союз. А що таке Радянський Союз? Це та сама Росія, тільки назва інша» – Владімір Путін.
Нехай Росія покається за терор і пограбування мирного населення під час війни більшовицької Росії проти УНР у 1918-21 рр.; розкуркулення та насильницька колективізація; штучні голодомори 1921, 1932-33, 1947 років; кілька хвиль фізичного знищення української еліти у 1920-30-40 та 1970-х роках; фізичне знищення мирного населення у воєнний період; примусове вивезення українців на чужину; операція "Вісла"; мордування в тюрмах та знущання у "психушках" з українських патріотів аж до початку "пєрєстройки"; пограбування народного господарства, історичних та культурних цінностей; пограбування та нищення українських церков; вкрадені у громадян заощадження у 1991 році; переслідування за національною та релігійною ознаками; планомірне нищення української культури та мови, тотальна русифікація.
иноходец
13 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:28:01, 10.12.2011 [Материал]

На 12:- Нехай Росія покається за терор і пограбування мирного населення під час війни більшовицької Росії-

Может у сборной Казахстана по КВН это лучше получится? И все сразу наладится, Олевск в Дубаи ( как при правлении Бульбы-Боровця) превратится мгновенно...
Юрко
39 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:15:48, 10.12.2011 [Материал]

Чому Дубай - Москва для Вас еталон!
иноходец
72 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 23:38:04, 10.12.2011 [Материал]

На 39: Чому? По -качану! И при чем здесь Москва?
Юрко
77 Юрій Градовський (Юрко)   • 05:45:12, 11.12.2011 [Материал]

Аргумент! А до чого тут Дубай?
иноходец
127 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 15:22:36, 11.12.2011 [Материал]

Как в Дубай. Там почти как в Олевске
Lisa111
14 Роман (Lisa111)   • 17:34:58, 10.12.2011 [Материал]

Привет, а ничего, что Россия переняла и долги бывшего СССР, что благодаря этому на состояние по 1991-му году Украина не имела долгов. А на нынешний момент он составляет почти 117 млн. Долларов! И это получилось без участия Кремля и прочих, сами натворили!
А это ничего, что во всём, в чём вы сейчас обвиняете русских, участвовало в основном местное жлобьё?
Я уже писал, что во всей этой шумихе замешаны деньги! Ради этого идёт и подтасовка фактов и фальшивые фото и пр...
Вот скажи, ты, когда приходишь на могилу родного тебе человека как поступаешь? Молча вспоминаешь его и плачешь или кричишь, что кто то должен покаяться и прочие шумовые эффекты?
О покойных вспоминают молча и с горем, а не с криками и транспорантами и пеной у рта...
иноходец
15 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:39:21, 10.12.2011 [Материал]

На 15: А как себе еще политический авторитет заработать? Только и остается, что крайних искать в наших бедах. Работать ведь не хочется...
ПривидзГаю
16 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 17:52:06, 10.12.2011 [Материал]

"Я уже писал, что во всей этой шумихе замешаны деньги! Ради этого идёт и подтасовка фактов и фальшивые фото и пр..." - тобто Голокосту не було?

Голокост був!!!

"А это ничего, что во всём, в чём вы сейчас обвиняете русских, участвовало в основном местное жлобьё? " - у мене щодо простих московитів жодних претензій (не пересмикуйте)!!! Звинувачую владу, а не московитів!!!

А ще треба вимагати від Москви офіційного визнання, вибачення та компенсації за геноцид українців. Добитися від Росії повернення заощаджень громадян України (83 млрд.крб. станом на 1991р). Наполягати на передачі Україні належної їй частки Алмазного фонду, золотих та валютних запасів, закордонного майна колишнього СРСР.
иноходец
17 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:56:28, 10.12.2011 [Материал]

На 16: -Добитися від Росії повернення заощаджень громадян України (83 млрд.крб. станом на 1991р). Наполягати на передачі Україні належної їй частки Алмазного фонду, золотих та валютних запасів, закордонного майна колишнього СРСР.-

Привид прав. Ану быстренько все отдали!!! Лично мне нужно: коня, буденовку, шашку и противогаз...
ПривидзГаю
18 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 17:57:07, 10.12.2011 [Материал]

Тобто якщо вб'ють твою дитину (не дай Бог), ти не будеш бажати щоб вбивця сидів за ґратами і компенсації? А просто змиришся?
Lisa111
20 Роман (Lisa111)   • 18:02:24, 10.12.2011 [Материал]

Буду, но именно наказания убийцы, а не кого попало. Вот найдите конкретно тех, кто это сотворил (если они ещё живы) и с них требуйте. Вы же орёте и требуете наказания тех, кто на тот момент ещё и не родился.
ПривидзГаю
25 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 18:06:41, 10.12.2011 [Материал]

"Буду, но именно наказания убийцы, а не кого попало." - Росія спадкоємиця, правонаступниця СССР, що не так? Навіть Путін це казав, ось «Розпався Радянський Союз. А що таке Радянський Союз? Це та сама Росія, тільки назва інша» – Владімір Путін.
Lisa111
29 Роман (Lisa111)   • 18:13:50, 10.12.2011 [Материал]

Так почему вы не требуете от Турции покаяться за то, что Роксолану увели или с Киргизии за 300 лет разорения Чингиз-Ханом? Знаешь, сколько он за 300 лет убить и наворовать успел?! Да ещё с процентами взять надо! А с Польши ничего потребовать не хотите?
Ты меня извини, но вот это политика старых обид ещё никого и никуда не приводила. И кроме злобного бульканья никаких результатов не давала.
ПривидзГаю
31 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 18:20:43, 10.12.2011 [Материал]

"Так почему вы не требуете от Турции покаяться за то, что Роксолану увели или с Киргизии за 300 лет разорения Чингиз-Ханом? " - не верзи маячні, не притворюйся йолопом, ти все прекрасно розумієш, що до чого!

"Ты меня извини, но вот это политика старых обид ещё никого и никуда не приводила. И кроме злобного бульканья никаких результатов не давала." - от Росія покається за терор і пограбування мирного населення під час війни більшовицької Росії проти УНР у 1918-21 рр.; розкуркулення та насильницька колективізація; штучні голодомори 1921, 1932-33, 1947 років; кілька хвиль фізичного знищення української еліти у 1920-30-40 та 1970-х роках; фізичне знищення мирного населення у воєнний період; примусове вивезення українців на чужину; операція "Вісла"; мордування в тюрмах та знущання у "психушках" з українських патріотів аж до початку "пєрєстройки"; пограбування народного господарства, історичних та культурних цінностей; пограбування та нищення українських церков; вкрадені у громадян заощадження у 1991 році; переслідування за національною та релігійною ознаками; планомірне нищення української культури та мови, тотальна русифікація. А ще Москва офіційно визнає, вибачиться.Поверне заощадженя громадян України (83 млрд.крб. станом на 1991р). Передасть Україні належної їй частки Алмазного фонду, золотих та валютних запасів, закордонного майна колишнього СРСР. Ось тоді жодних старих образ чесно, бо цим Росія покається!!!
Lisa111
35 Роман (Lisa111)   • 19:05:15, 10.12.2011 [Материал]

"не верзи маячні, не притворюйся йолопом, ти все прекрасно розумієш, що до чого! "
Тут, извини, но йолопами выглядите вы. Если вы решили потребовать сатисфакции от своих обидчиков, то почему только от русских (при том, что руководил этим грузин, а участвовали в большинстве свои же). А другим вы решили гордо простить. Это как то несерьёзно. Чингиз-Хан 300 лет имел всех и данью собирал - прощаем! Турки уводили украинцев в плен и делали из них рабов - прощаем! Поляки нас вообще за людей не считали - прощаем! А русские нам коммунизм навязали (это ещё спорный вопрос!) - не прощаем!
Ребята, будьте последовательны и логичны в своих действиях! Нельзя, как говорил Райкин "Тут читать, тут не читать, тут я рыбу заворачивал..."
Юрко
43 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:23:23, 10.12.2011 [Материал]

То був не грузин, а один з представників савєцкава народа.
Lisa111
47 Роман (Lisa111)   • 19:29:20, 10.12.2011 [Материал]

Нет уж, давайте называть всё своими именами. Родился он где? В Грузии! Вырос где? Там же! Прошу заметить, что родился он не при Советской власти.
Был ли он русским? Нет, он даже говорил на русском со страшным акцентом!
Юрко
53 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:42:43, 10.12.2011 [Материал]

В СССР не було поділу на нації. І Ви ж не ділите - "главноє - чєловєк".
SteamRoller
66 Михаил (SteamRoller)   • 21:50:21, 10.12.2011 [Материал]

>>>В СССР не було поділу на нації.

Так значит, утверждение "в СССР в 1933г. уничтожали украинцев" - ложь?
Вы хоть определитесь, а то одна ваша ложь протиоречит другой...
Юрко
78 Юрій Градовський (Юрко)   • 05:48:46, 11.12.2011 [Материал]

Ліза заявляє, що неважливо, якої нації людина - ліш би бил чєлавєк. А тут він починає ділити. Подвійні стандарти? В мене поділ завжди був і буде.
SteamRoller
84 Михаил (SteamRoller)   • 12:38:45, 11.12.2011 [Материал]

на 78 Юрій Градовський

При чём тут Лиза?
ВЫ, оказывается, понимаете, что "В СССР не було поділу на нації."
КАК это может сосуществовать с ВАШИМ утверждением что "в СССР в 1933г. происходил геноцид (уничтожение) украинцев"?
Юрко
108 Юрій Градовський (Юрко)   • 13:57:08, 11.12.2011 [Материал]

При тому, що я вів планомірну розмову з ним, маючи певну мету. Ви влазите на етапі, вириваючи слова. Саме тому і кажу, що з позиції савєцкава чєлавєка (і Лізи), поділу на нації не було. А, насправді, йшла повна дискримінація за етнічною ознакою, інакше, з чого б Голодомор-геноцид, виселення різних етносів, створення резервацій (національних округів).
SteamRoller
147 Михаил (SteamRoller)   • 16:00:52, 11.12.2011 [Материал]

>>Ви влазите на етапі, вириваючи слова.

То есть, сказанные вами слова "В СССР не було поділу на нації." - ложь?

>>Саме тому і кажу, що з позиції савєцкава чєлавєка (і Лізи), поділу на нації не було.

То есть, советские люди, (со своей позиции) _в принципе_ не могли пытаться уничтожить одну из наций (украинскую в 33-м)?

>>А, насправді, йшла повна дискримінація за етнічною ознакою,

При этом, во главе страны то "дискриминируемый" грузин, то "геноцидлящийся" украинец.

Две противоположные "истины", мирно уживающиеся в одной голове - знаете как называется?
ПривидзГаю
34 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 18:52:49, 10.12.2011 [Материал]

"Ты меня извини, но вот это политика старых обид ещё никого и никуда не приводила. И кроме злобного бульканья никаких результатов не давала." - просто повинна бути справедливість!!!
Lisa111
36 Роман (Lisa111)   • 19:11:04, 10.12.2011 [Материал]

Какая справедливость? Давайте тогда так: Западную Украину отдайте Польше, Крым России и тогда требуйте извинений и прочего. Польша имеет точно такие же претензии на Западную Украину, Россия тоже может припомнить, каким образом Крым стал частью Украины...
Взаимные притензии у всех государств друг к другу всегда были и будут. Просто у умных людей хватает мозгов понять, что ничем, кроме брызганья слюной и размахивания руками это не закончится.
Вы выглядите кучкой озлобленных на жизнь людей и постоянно ищете виноватых в этом. Попробуйте жить не страдая ненавистью, научитесь видеть мир нормальным.
Юрко
44 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:24:11, 10.12.2011 [Материал]

А Кубань, Курщину, Білгородщину, Брянщину Україні?
Lisa111
49 Роман (Lisa111)   • 19:32:20, 10.12.2011 [Материал]

Вот и я о чём! Почти у всех государств есть притензии друг к другу. Но кроме бульканья это ничем не заканчивается. Давайте ещё разбираться, какой национальности были неандертальцы, которые бродили по Украине тысячи лет назад...
К чему это пустое колошматанье палкой по ведру? Шуму много, вражды много, толку - ноль!
Юрко
54 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:43:29, 10.12.2011 [Материал]

Попросіть Ізраїль припинити претензії до Німеччини.
Юрко
42 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:21:05, 10.12.2011 [Материал]

Чому тоді країна Ізраїль вимагає від всих підряд? Треба було лише з Гітлера.
Lisa111
45 Роман (Lisa111)   • 19:24:34, 10.12.2011 [Материал]

От кого подряд, уточните? Я кроме Германии ни о ком не слышал.
Юрко
48 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:31:23, 10.12.2011 [Материал]

Вимагають каяття від українців. А це - перший крок. І щодо Німеччини - нехай з Гітлера вимагають.
Lisa111
56 Роман (Lisa111)   • 19:49:55, 10.12.2011 [Материал]

Первый раз такое слышу! Где вы такой бред нашли?!
А про Германию, то что, Гитлер лично всё натворил? Кстати, я тоже не одобряю попрошайничество.
Юрко
57 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:55:14, 10.12.2011 [Материал]

Ну, ще можуть до Геббельса. Хто там ще керував? Вони ж всі вже неживі - до чого сучасні німці тут? До юденратів ще можна звернутись.
Lisa111
60 Роман (Lisa111)   • 20:01:30, 10.12.2011 [Материал]

Лично я к немцам никаких притензий не имею.
А в Германии была ситуация, когда одна нация чётко и выборочно истребляла другую.
Сравните с Украиной: смесь из многих национальностей ( в том числе и украинцев) под руководством грузина и поляка не выборочно уничтожало население Украины (а не выборочно украинцев).
Разницу видите или как?
Юрко
63 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:09:37, 10.12.2011 [Материал]

Звичайно, Ви не маєте претензій - вони Вам дали роботу. Та й нації Ви невизначеної. А до юденратів?
Lisa111
83 Роман (Lisa111)   • 12:35:55, 11.12.2011 [Материал]

Вы тоже не совсем вызначеной нации. :-) К чему эти кривляния? Если немцы раскаялись в содеянном и к тому же среди них уже почти нет тех, кто этот ужас сделал, почему я должен на них обижаться? На обиженных воду возят, слыхали?
А про нации,так это я специально для вас делю, иначе вам ничего не обьяснишь. А про двойные стандарты, то пожалуста:
1) "Это наша земля и не надо тут..." Т.е. вы называте национальность первичной, а гражданство вторичным.
2) "Ну так Сталин был гражданином СССР" Тут у вас почему то национальность ушла на дальний план и главным стало гражданство.
Внимание вопрос: если всё таки правильно второе ваше рассуждение, то почему вы не называете меня "украинец" - по гражданству?
ПривидзГаю
87 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 12:43:17, 11.12.2011 [Материал]

Раман, я розумію, що з Вашим рівнем інтелекту це важко зрозуміти, але все одно скажу, українець - це національність, а не громадянство. Ще раз повторюю: Україна належить українцям! (Пам'ятай чужинець - тут господар українець.) Ви досягнете того, що громадянство будуть давати лише українцям!
Юрко
109 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:00:38, 11.12.2011 [Материал]

Я визначеної - українець. А Ви самі стверджували, що невідомо хто. І не треба перекручувати - згідно Вашої логіки жиди не повинні мати жодних претензій до Німеччини, позаяк особи, що вчинили Голокост, померли. А як щодо претензій до юденратів?
Юрко
121 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:56:48, 11.12.2011 [Материал]

Тоді чому Ви підтримуєте депортацію Сталіним всих кримських татар, а не лише тих, що воювали проти? Чому Ви підтримуєте рішення Нюрнберзького суду, який визнав винними цілі військові формування, а не окремих осіб, винних у злочинах?
SteamRoller
149 Михаил (SteamRoller)   • 16:10:24, 11.12.2011 [Материал]

"Кровавый Сталин" вместо обычного суда над изменниками, и законного расстрела, сжалился над чеченцами и к.татарами, и сохранил их народ, заменив расстел мужского населения высылкой в другой район страны. Может, нужно было мужчин выселить, а женщин и детей оставить? Да вы небывалый гуманист...

Если некой части приказали уничтожить деревню, то в этой части _в принципе_ не может остаться честных людей. У честного человека в такой ситуации 2 выхода: убежать, покинуть часть - или быть расстрелянным за невыполнение приказа. Если солдат остался в этой части, значит он _Исполнил преступный приказ_.

Почему в Ливии страдает не только "тирран" Каддафи, а и мирные жители?
Почему в Хиросиме и Дрездене горели дети?
Почему все японцы в США, независимо от возраста и деятельности, поехали в нужный момент в концлагеря?

Неужто в реальном мире, (в отличие от эльфийских фантазий), не всегда возможно отделить виновных от невиновных, и провести суд по полной процедуре?
Юрко
153 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:25:45, 11.12.2011 [Материал]

Ну і? Ми тут з Лізою про конкретику. Хто винен в Голодоморі: СССР чи грузинський жид Сталін?
Lisa111
164 Роман (Lisa111)   • 19:25:16, 11.12.2011 [Материал]

Юрко так получается, что и вы - поляк!? Ну, раз Гитлер со Сталиным - евреи, то вы - поляк.. Звиняйте, но это по вашей же теории (если в человеке есть хоть капля другой национальности, то эта национальность главная). :-)
Юрко
167 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:29:40, 11.12.2011 [Материал]

Це згідно Катехізису. Ви ж знаєте.
Lisa111
173 Роман (Lisa111)   • 19:44:42, 11.12.2011 [Материал]

Юрко, в отличие от тебя, я Катахезис не читал. Так что ты польский жид! :-)
В Гитлере нашли малую часть еврейских генов - еврей!!! В Сталине их вообще не нашли, но фамилия странно переводится "сын еврея" - еврей!!!
У пана Юрка четверть крови польская - чистый украинец!!!
Логика супер! :-)
ПривидзГаю
186 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 23:07:45, 11.12.2011 [Материал]

А навіщо це Ви ділите людей на нації, га?
иноходец
24 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:05:28, 10.12.2011 [Материал]

Да, да. Какой-то неандерталец мамонта на моем огороде замочил. Кто ему там яму разрешал выкопать? Кто разрешил милое животное забить? Мамомт ведь у меня по огороду бегал, значит он мой. Скажи, Привид, с кого компенсацию требовать? Где сейчас живут родичи этого неандертальца? В России? Где моя часть туши? Я понимаешь, охотится и работать сам не хочу и не умею, а жрать вкусно хочу. Где моя часть туши???
ПривидзГаю
19 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 17:58:08, 10.12.2011 [Материал]

Може по суті будеш коментарі залишати?
иноходец
26 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 18:07:21, 10.12.2011 [Материал]

На 20: Так и ты по-сути пиши коментарии....
Юрко
40 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:17:21, 10.12.2011 [Материал]

А активи вона не прийняла? Назвіть, будь ласка, борги та активи СССР. І порівняйте.
Юрко
37 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:14:03, 10.12.2011 [Материал]

Лізо, я вже пояснював - Ви не винні, що природа не наділила Вас достатнім ІQ. Та й читати Ви не вмієте, виявляється, там написано "Путін - покайся"?
Lisa111
41 Роман (Lisa111)   • 19:18:01, 10.12.2011 [Материал]

О, я только что написал, что гавномёты не подтянулись, сглазил...:-)
Пшепрошу пана Юрка (Катеньку), но глаза меня не обманывают, портрет Путина!
Юрко
46 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:25:58, 10.12.2011 [Материал]

Бо на цей момент це керівник Московії.
Lisa111
55 Роман (Lisa111)   • 19:44:59, 10.12.2011 [Материал]

СССР 1933-ий: руководит страной ГРУЗИН! Украиной руководит Косиор (поляк).
Какие притензии к русским?!
Юрко
58 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:56:27, 10.12.2011 [Материал]

І СССР, і Україною керували большовики - комуняки. А нація їх була савєцкій чєлавєк.
Lisa111
61 Роман (Lisa111)   • 20:03:24, 10.12.2011 [Материал]

Вот видите, как вы двояко: сейчас для вас на первом месте национальность, а уже потом гражданство, а при разговоре о 1933-м вы ловко меняете эти позиции местами. Вы определитесь как то. :-)
Юрко
64 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:11:05, 10.12.2011 [Материал]

Згідно тяглости державотворення, правонаступником СССР стала Росія: не Польща і не Грузія.
Юрко
65 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:26:12, 10.12.2011 [Материал]

Під час здійснення Голокосту Німеччиною керує австрійський жид Гітлер (Шикльгрубер). До чого тут Німеччина?
ПривидзГаю
69 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 21:53:05, 10.12.2011 [Материал]

Та й у Вермахті були жиди!
Lisa111
85 Роман (Lisa111)   • 12:39:21, 11.12.2011 [Материал]

Гитлер сейчас в гробу перевернулся! :-) Привет, я уже писал, что всё это из серии брехни про "местечковых евреев". Жиды (это не национальность) может в Вермахте и были, но евреев - не было. А жиды не вместе с кугутами служили в жидовско-кугутской дивизии?
ПривидзГаю
89 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 12:45:53, 11.12.2011 [Материал]

Я розумію, що з Вашим рівнем інтелекту це важко запам'ятати, але я Вам вже казав, кого я маю на увазі під словом "жиди"!!!
Lisa111
95 Роман (Lisa111)   • 13:02:15, 11.12.2011 [Материал]

Привет, ты мой интеллект оценивал? Может расскажешь как?
Я точно так же считаю тебя с Юрком неумными (мягко говоря), но не зная вашего АйКю :-)), я о нём молчу. Я не могу утверждать то, чего не знаю, а вас же прям от этого прёт.
Согласен пройти тест, только потом не плакайте, что окажетесь хуже. :-)
Так, для справки: я был одним из лучших в школе по математике и физике. Да и История, Биология и Литература были для меня лёгкими предметами. Так что, готов сравниться. :-)
ПривидзГаю
100 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:15:07, 11.12.2011 [Материал]

"Согласен пройти тест" - Ви не впевнені у своєму рівні IQ, добре що визнаєте. :)
ПривидзГаю
105 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:30:42, 11.12.2011 [Материал]

"Гитлер сейчас в гробу перевернулся! :-)" - не перевернувся.
Довідка: Тіло гітлера було ексгумоване, кремоване і розсіяне над річкою.
sax
75 sax (sax)   • 00:50:55, 11.12.2011 [Материал]

Юрко ,не знаю был Гитлер жидом или нет,тоже самое Сталин,этих деятелей основная масса евреев ненавидит за исключением некоторых дебилов еврейской нац.Такие к сожалению имеются.
Юрко
79 Юрій Градовський (Юрко)   • 05:52:21, 11.12.2011 [Материал]

Так ото ж бо й воно: ці виродки винищували власні нації, а заодно - й инші.
Lisa111
86 Роман (Lisa111)   • 12:41:13, 11.12.2011 [Материал]

Юрко, я за виляниями ваших рассуждений не успеваю следить: то Сталин не грузин, то Гитлер еврей. Ну будьте как то последовательны в рассуждениях, сложно спорить с человеком, логика которого виляет как бёдра проститутки. :-)
ПривидзГаю
101 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:15:53, 11.12.2011 [Материал]

"виляет как бёдра проститутки. :-)" - користуєтесь послугами повії? Аякже дружина?
Юрко
110 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:03:53, 11.12.2011 [Материал]

Це не дивно з Вашим рівнем IQ.
ПривидзГаю
67 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 21:50:44, 10.12.2011 [Материал]

Роман, у вас дійсно низький рівень IQ, СССР - це назва російської держави!!! (Якщо Ви не знаєте, то повідомляю назви російської держави: Московське царство, Російська імперія, СССР, РФ) Московщина спадкоємиця, правонаступниця СССР! Навіть Путін це казав, ось: «Розпався Радянський Союз. А що таке Радянський Союз? Це та сама Росія, тільки назва інша» – Владімір Путін.
ПривидзГаю
68 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 21:52:10, 10.12.2011 [Материал]

Претензії не до московитів, вже десятий раз Вам повторюю (чим більше повторюю, тим більше переконуюсь, що у Вас низький рівень IQ), а до їхньої РОСІЙСЬКОЇ ВЛАДИ!!!
Lisa111
88 Роман (Lisa111)   • 12:43:18, 11.12.2011 [Материал]

Привет, вы там что, АйКю меряетесь? Немедленно застегните ширинки!!!
Специально для тебе и Юрка готов пройти тест на АйКю, при условии, что это сделаете и вы. Так, чисто, чтобы вам рот заткнуть.
Десятый раз отвечаю причем Российская власть к тому, что сделали уроженцы Грузии и Польши?
ПривидзГаю
90 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 12:47:49, 11.12.2011 [Материал]

"Специально для тебе и Юрка готов пройти тест на АйКю" - якщо бажаєте пройти тест на IQ, це означає, що Ви самі сумніваєтесь у своєму рівні IQ. Добре принаймні, що це визнаєте. :-)
Lisa111
96 Роман (Lisa111)   • 13:05:15, 11.12.2011 [Материал]

Насмешил. :-) Я сомневаюсь?! Если бы сомневался, то как раз не хотел бы сравнения. Ой, насмешил!
Я хочу сравнения, чтобы раз и навсегда заткнуть эту вашу идиотскую тему про АйКю.
Я жил без этого теста и он мне нахрен не нужен, просто вы меня уже утомили этим бредом про свои супермозги. :-)
ПривидзГаю
102 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:16:42, 11.12.2011 [Материал]

Якби не сумнівались, то не пропонували пройти тест собі.
Юрко
111 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:05:07, 11.12.2011 [Материал]

При тому, що ти дурень. Або косиш під такого.
ПривидзГаю
8 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 16:53:51, 10.12.2011 [Материал]

«Розпався Радянський Союз. А що таке Радянський Союз? Це та сама Росія, тільки назва інша» – Владімір Путін.
Sams2
7 Александр (Sams2)   • 16:46:09, 10.12.2011 [Материал]

Мда... Поляк Градовский и русский Михеев такие радетели Украины
иноходец
11 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 17:20:37, 10.12.2011 [Материал]

А разве Градовский поляк? Я думал что датчанин...Ведь Дания- это кузница кадров писателей-сказочников...
sax
74 sax (sax)   • 00:39:47, 11.12.2011 [Материал]

Дания не только страна сказочников, но не имея природных ресурсов таких как в России, жизненный уровень населения намного превышает российский,а почему так?Потому что там не Путин правит.
иноходец
82 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 11:55:45, 11.12.2011 [Материал]

На 74: Может потому что там люди работают, а не ищут мифических должников?
leshik_zt
81 Алексей (leshik_zt)   • 11:43:45, 11.12.2011 [Материал]

Может поляк, а может и жид...
Sams2
166 Александр (Sams2)   • 19:29:00, 11.12.2011 [Материал]

Они тут как-то изо всех сил доказывали, что украинец - это прежде всего национальность. Вот я и следую их же логике. Градовский - явно польская фамилия, значит он (по их же логике) недостоин "гордого звания украинца". Михеев - вообще монстр-москаль, ай-ай-ай, пожиратель младенцев, и еще все то, что нацики рассказывают про россиян. Бандера - вообще, черт знает кто, Шухевич - то ли белорус, то ли еврей, но уж никак не украинец....
Забавная она, эта их логика, правда?
Юрко
182 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:15:54, 11.12.2011 [Материал]

Щодо творень прізвищ я б з Вами посперечався. Чиї прізвища, для прикладу, Чоботарьов, Четвертаков, Ходаківський, Скуратівський?
Radiaciy
22 Sergey (Radiaciy)   • 18:02:33, 10.12.2011 [Материал]

Рома
ребятки просто играют и не понимают, что можно и доиграться.
Они ведь знают историю только с 1917г, и то по лозунгам, а что было раньше их не учили.
Они не понимают, что если вдруг Россия (чисто гипотетически) скажет, что, мол, да, виноваты мы, накосячили.
Сразу побегут страждущие за компенсацией, правда получат шиш, но не это главное. Далее пойдет претензия на территорию и поднятие истории, кто кого и сколько раз. И придется горе патриотам учить польский.
Справка:
Быдло - польское название украинских крестьян, которые приравнивали украинцев к скоту.
Учите блин историю. Тот же Богдан Хмельницкий далеко не патриот Украины, а всего лишь недошляхтич, который очень хотел быть полным шляхтичем.
И решите уже кто от кого произошел, обезьяны от укров или укры от обезьян.
Lisa111
27 Роман (Lisa111)   • 18:09:14, 10.12.2011 [Материал]

Это точно. Самое смешное, и это уже многие отмечали, что больше всех орут про Геноцид и прочее те, кто к нему никакого отношения не имел т.к. Западная Украина на тот момент была частью ПОЛЬШИ!!! Уж если у них там был Геноцид (не Голодомор, особо подчёркиваю), то все претензии к Польше!
Юрко
51 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:34:55, 10.12.2011 [Материал]

Мао, бува, не китаєць? Скільки мільйонів українців замордували поляки голодоморами, концтаборами?
Мейкпис
33 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 18:29:26, 10.12.2011 [Материал]

Ребята, давайте по теме разговаривайте, чтобы без оскорблений, а то одно и тоже в каждом блоге, а это плохо.
Lisa111
38 Роман (Lisa111)   • 19:14:52, 10.12.2011 [Материал]

Тут пока без ругани. :-) Гавномётчики пока не подтянулись. :-)
Вот, кстати, Сергей, может ты ответишь на вопрос, который я каждый раз задаю автору блога, когда он пишет подобное: если русские и украинцы не имеют ничего общего, почему языки настолько похожие? Ответа на этот вопрос я ещё ни разу не услышал.
Юрко
52 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:41:29, 10.12.2011 [Материал]

Якби читав всі матеріяли, що я подаю, а не їх заголовки, то давно зрозумів би, що, так званий, русскій язик, це - адаптований для угро-фінських племен, які чинили шалений спротив цьому, різновид слов'янської мови. Яка схожість мов? Чому в російській є "Ъ"? Звідки він там? Читайте більше, можливо,і ІQ підніметься трішки.
Lisa111
59 Роман (Lisa111)   • 19:56:36, 10.12.2011 [Материал]

Юрко, не дави своим распухшим АйКю. :-)
Нигде и никогда не было такого, чтобы язык малочисленной нации полностью вытеснял язык многочисленной. Вот наоборот, как раз, было. По вашему получается, что украинцы, проживающие на сравнительно небольшой территории, навязали свой язык людям, проживающим чуть ли не на пятой части суши?! Причём так навязали, что от финского в русском вообще ничего не осталось! Чушь редкостная! Не осталось, потому, что и не было никогда!
Я, живя в Германии, вижу турков, которые тут живут уже в третьем поколении. Они сохраняют свой язык, а по вашей теории они уже должны на полунемецком говорить...Нет, они говорят на немецком и на турецком, никак их не мешая.
Так что ваш ответ - глупость.
Юрко
62 Юрій Градовський (Юрко)   • 20:06:15, 10.12.2011 [Материал]

А де ж він витіснив? Схожість мов 30%. А нав'язували це, так званим, россіянам, імператори - щоб прислов'янитись і, таким чином, претендувати на чужі території. Пам'ятаєте "окно в Європу"? Почніть з "Країни Моксель". Поїдьте в Карелію, Архангельськ, Комі. Порпівняйте загальновживані слова, назви місяців. Гляньте ось http://www.slv.com.ua/bookz/190/7009.html
Юрко
183 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:16:56, 11.12.2011 [Материал]

Вимагають другу державну турецьку?
Мейкпис
70 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 21:56:54, 10.12.2011 [Материал]

"почему языки настолько похожие" - пожалуйста, приведите пример. :-)
Lisa111
93 Роман (Lisa111)   • 12:55:56, 11.12.2011 [Материал]

Пример: любой русский понимает украинский (проверенно на себе и не раз). Любой украинец понимает русский ( за исключение тех, кто делает вид, что не понимает).
Теперь скажите, а любой русский понимает финский? Только переводчик!
Любой фин понимает русский? Тоже, только переводчик!
Татары 300 лет аккупировали Украину с Россией, много ли татарских слов вошло в наш язык? Да с десяток, не больше! И это за 300 лет аккупации!
А тут получается, что мирно жили два народа и вдруг тот, что больше, ни с того ни с сего напрочь забыл свой родной язык и образовал новый на основе языка меньшего соседа?! Герберт Уэлс и Айзек Азимов (для Юрка справка - это писатели-фантасты) нервно курят в сторонке. А Андерсон просит автограф у автора идеи. :-)
Мейкпис
97 Сергей Михеев (Мейкпис)   • 13:09:15, 11.12.2011 [Материал]

Если говорить обо мне, то пока я не выучил украинский, я не мог понять украинский. То что украинцы понимают русский, это неудивительно всё-таки русификация даёт своё.
>>"любой русский понимает украинский" - я не понимал пока не выучил, может я неправильный? :-)

"Теперь скажите, а любой русский понимает финский?" - к чему этот вопрос?

Приведите пожалуйста пример, одинакового предложения на русском и укранском языке, очень хочется сравнить, спасибо.
SteamRoller
141 Михаил (SteamRoller)   • 15:48:30, 11.12.2011 [Материал]

>>Если говорить обо мне, то пока я не выучил украинский, я не мог понять украинский.

Многие русские и по-русски с трудом понимают.
Вместе с тем, если обладать неким широким словарным запасом, знать устаревшие/древние слова, читать старые источники, то понимать родственные языки (происшедшие от общего родителя), становится значительно проще.
Lisa111
151 Роман (Lisa111)   • 16:17:54, 11.12.2011 [Материал]

У меня полно родственников в Москве, Воронеже и Тамбове. Ни один из них никогда не был на Украине. Тем не менее они все прекрасно понимают украинский.
Юрко
154 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:26:57, 11.12.2011 [Материал]

То для чого нам друга державна?
ПривидзГаю
156 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 16:52:49, 11.12.2011 [Материал]

Давай трави байки, про те що московити розуміють українську.
Юрко
157 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:58:03, 11.12.2011 [Материал]

Gebrüder Grimm.)))
Lisa111
165 Роман (Lisa111)   • 19:28:02, 11.12.2011 [Материал]

Два дурачка. Я им показываю на примере, что русские понимают украинский, так один пишет "При чём тут другое государство?". Да при том, что русские там живут! Если бы я привёл пример о русских с Украины, ты бы сказал "Ну да, они же его каждый день слышат".
А другой всё, что мозгом понять не может, сразу "афтар пиши ещё" и "трави байки"..
Юрко
172 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:38:10, 11.12.2011 [Материал]

"Друга державна" перекладається як "второй государственный", а не "второе государство".
Lisa111
174 Роман (Lisa111)   • 19:46:43, 11.12.2011 [Материал]

Не заметил. :-) Тогда тем более к чему была эта фраза? Тут никто про вторую государственную не говорил...:-)
Юрко
176 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:04:10, 11.12.2011 [Материал]

Ну а як? Ви не розумієте, не говорите - треба другу державну.
ПривидзГаю
99 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:12:59, 11.12.2011 [Материал]

Людині не знайомій з українською мовою, зрозуміти, що таке суржик, дуже важко. Тому, будь який москаль, тільки почувши кілька українських слів з уст українця, відразу констатує, що «он нє очєнь-та і атлічяіца ат нармальнава язика»», а серед своїх знайомих буде стверджувати, що розуміє справжню українську мову, а от фіг! Суржик вловлюється виключно на фонетичному рівні, але ніяк не на письмовому.
ПривидзГаю
107 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:47:32, 11.12.2011 [Материал]

"проверенно на себе и не раз" - Ви все-таки в Україні народились і прожили 32 роки, тому тут нема чому дивуватись.
Юрко
112 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:12:36, 11.12.2011 [Материал]

Тоді, якщо любой рускій розуміє українську, чому не говорить? Зневажає? Для чого вимагає свою за державну? Він же й так розуміє все?
SteamRoller
138 Михаил (SteamRoller)   • 15:44:45, 11.12.2011 [Материал]

>>Тоді, якщо любой рускій розуміє українську, чому не говорить?

Настолько откровенно брехливая сентенция, что аж зло берёт.
К примеру, любой более-менее образованный русский точно так же более-менее понимает древнерусский (что там написано в "повести временных лет).
Но говорить чистым старорусским (староукраинским)) языком - не может.
Неужто "зневажае"?
Lisa111
152 Роман (Lisa111)   • 16:24:36, 11.12.2011 [Материал]

Специально для дебилов. Даже в анкетах стоит раздельно:
1) Понимать
2) Говорить
Лично я понимаю польский язык, но говорить на нём я не могу.
Юрко
158 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:59:09, 11.12.2011 [Материал]

То вимагайте в Польщі російську другу державну.
ПривидзГаю
161 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 17:13:00, 11.12.2011 [Материал]

Ліза як пес все розуміє, тільки сказати не може!
Юрко
162 Юрій Градовський (Юрко)   • 18:18:35, 11.12.2011 [Материал]

Як у Павла Глазового - має язика, та не знає мови.
ПривидзГаю
163 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 18:46:33, 11.12.2011 [Материал]

Точно. :)
Lisa111
168 Роман (Lisa111)   • 19:31:55, 11.12.2011 [Материал]

Опять двум братьям по разуму: в любой серьёзной анкете "понимать" и "говорить" - это раздельные графы! Это у вас в Сволоту принимаю без анкет...
Ну спросите вы любого языковеда, вы ж как дебилы сами себе плюсики лепите и довольные, а глупость прёт во всю...
ПривидзГаю
187 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 23:10:14, 11.12.2011 [Материал]

Я знаю, що з Вашим рівнем інтелекту, це важко зрозуміти але,
Довідка:
У російській мові не існує слова "сволота", а є слово "сволачь".
leshik_zt
190 Алексей (leshik_zt)   • 23:46:30, 11.12.2011 [Материал]

Сволочь
Юрко
113 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:13:20, 11.12.2011 [Материал]

"У XI — XII століттях починається колонізація північно-східного Залєського (Ростово-Суздальского) краю вихідцями із Київської Русі. Тут прадавні русичі зіткнулися з автохтонними фінно-угорськими племенами: мєрей, вєсью, водью, муромою, мещєрою, пермью та іншими. Багато з цих племен мали міста, наприклад, мєря — Ростов, вєсь — Білоозеро, мурома — Муром, але все ж в культурному плані вони знаходилися на більш низькому щаблі розвитку. Усі ці племена були підкорені та асимільовані русичами. Підкорені народи сприйняли й мову завойовників, подібно тому, як давні галли сприйняли мову римлян, які їх завоювали. Але так само, як мова романізованих галлів відрізнялася від латині, так і мова русифікованих фінно-угорців відрізнялася від давньоукраїнської мови (мови Древньої Русі)."
http://www.slovoidilo.com/kultura/ukrayinska-mova-bilsh-davnya-za-svogo-pobratyma-rosijsku-movu.html
Юрко
114 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:14:37, 11.12.2011 [Материал]

"Спрощення слів шляхом відкидання літер і складів у лінгвістиці називається гаплологією. І хоча строго кажучи під даним терміном зазвичай мається на увазі відкидання сусідніх однакових складів, у російській мові це явище набуло більш широкого розповсюдження, коли не лише усувається повтор якогось «зайвого» складу, а будь-який склад (літера) просто відкидається без жодних на те причин.

Порівняйте, наприклад, наступні пари українських і російських слів: калюжа — лужа, горобина — рябина, каламутний — мутный, розум — ум, колода — лодья, частина — часть, година — год, звитяжець — витязь, обожнювать — обожать, супутник — спутник, крапля — капля. Абсолютно очевидно, що російські слова утворилися від відповідних українських шляхом відкидання складів і випадання літер. Префікс «су-» є досить давнім і досі використовується в таких російських словах, як «сугроб», «супруг», «суглинок» та інші, а от у слові «супутник» буква «у» просто «загубилася», так само, як і буква «р» у слові «крапля» (пригадайте російські слова, де вона збереглася — «накрапывать», «крапать», «крапленый»)."
http://www.slovoidilo.com/kultura/ukrayinska-mova-bilsh-davnya-za-svogo-pobratyma-rosijsku-movu.html
Юрко
115 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:18:56, 11.12.2011 [Материал]

"Дуже наочно редукування виявляється в так званому аканні. Так, фінно-угри в словах з ненаголошеним «о» почали вимовляти його як «а». У сучасній російській навіть літературній мові «акання» стало нормою. Незважаючи на написання, ніхто не вимовляє «молоко», «вода» — потрібно говорити «малако», «вада» й т. д. Причина цього — в особливостях мовного апарату фіно-угорських племен — автохтонного населення Росії.

До інших фонетичних впливів фінно-угорської вимови потрібно віднести «цокання» (порівняєте: чапля — цапля, колодязь — колодец, танок — танец, квіти — цветы й т.д.), оглушення дзвінких приголосних, коли, наприклад, слова «зуб», «народ» читаються як «зуп», «нарот» і т.д.

Наслідком оглушення є «втрата» деяких звуків, вимовляти які фінно-уграм було важко, а саме: м’якого «г», злитих звуків «дж» і «дз», що є дзвінкими аналогами звуків «х», «ч» і «ц». У деяких словах змінилося навіть написання цих звуків, наприклад, бджола — пчела, джміль — шмель і т.д.

Очевидно під фіно-угорським впливом багато закінчень у давньоукраїнських прикметниках на «-ий» були замінені на «-ой». Порівняйте, наприклад, такі пари слів: молодий — молодой, живий — живой і т.д. Це ж відбилося й на прізвищах: Толстой, Дикой, Руцкой і т.д. Цікаво, що навіть у суто українських прізвищах також замінювалося закінчення, наприклад, Швидкой."
http://www.slovoidilo.com/kultura/ukrayinska-mova-bilsh-davnya-za-svogo-pobratyma-rosijsku-movu.html
Юрко
116 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:20:16, 11.12.2011 [Материал]

"Як же так трапилося, що споконвічно слов’янська, давньоукраїнська мова опинилася в положенні «молодшого брата»?

Наприкінці XVIII століття царський уряд, ліквідувавши політичну автономію України, поставив за мету повністю нівелювати також український народ, асимілювати його з великоруською нацією. Література, освіта українською мовою не лише не розвивалися, але й переслідувалися. Якщо у другій половині XVII — на початку XVIII століть українська культура, представлена такими її творцями, як Ф. Прокопович, С. Яворський, Е. Славінецкий та інші, значно впливала на розвиток російської, пробуджуючи в ній інтерес до світової цивілізації, то з другої половини XVIII століття розпочинається поступовий процес поглинання української культури російською. Українська мова оголошується провінційною, селянською, й якщо й використовується освіченими українцями, то в більшості випадків для жарту, анекдоту. Відтоді серйозні праці, в тому числі історичні й по суті своїй патріотичні (наприклад, знаменита «История Русов»), писалися російською."
http://www.slovoidilo.com/kultura/ukrayinska-mova-bilsh-davnya-za-svogo-pobratyma-rosijsku-movu.html
Юрко
117 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:26:46, 11.12.2011 [Материал]

Ввійшли татарські, і доволі. Сучасне російске кнут, ярлык, башмак. Хоча, росіяни їх визнають своїми, бо, власне, татарами і є.
sax
71 sax (sax)   • 23:11:26, 10.12.2011 [Материал]

Роман ответь,Зачем тебе живущему в Германии заниматься руско-украинскими разборками,какое ты имеешь к этому отношение?Давай перейдем на еврейские разборки, я не антисемит, но оно тебе надо. Админ убрал Холокост, ответь почему?Ты самый активний протестант укр .нац идеи, а отношение к этому абсолютно никакого, живёшь в Германии ,русский человек,ну если не русский,тогда еврей, что тебе надо от Украины?Ты против евро -союза хотя живьешь в нём.какой то мысленный понос.Не хотел вмешиваться но.
Юрко
80 Юрій Градовський (Юрко)   • 05:55:47, 11.12.2011 [Материал]

Саме це і наштовхує на певні думки.
Lisa111
91 Роман (Lisa111)   • 12:49:22, 11.12.2011 [Материал]

Отвечу хором: я не против укр нац идеи, я активный противник национализма и нацизма. Или вы собираетесь отстраивать страну под флагами со свастикой? Куча стран являются мультикультурными и живут отлично...
Если САХ этого не понимаешь, то твоих наследников ждёт участь...ну, не хочется говорить чего.
ПривидзГаю
94 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 12:59:31, 11.12.2011 [Материал]

"Или вы собираетесь отстраивать стару под флагами со свастикой?" - Ви невинні у тому, що природа нагородила Вас низьким рівнем інтелекту, але скажу - свастика заборонена. http://www.day.kiev.ua/210968

"Или вы собираетесь отстраивать стару под флагами со свастикой?" - ну червоноармійці використовували. А хто збирається відбудовувати країну під прапорами зі свастикою, щось не чув я.

"Куча сран являются мультикультурными и живут отлично..." - мультикультурність врятувала Францію... від французів.

" я не против укр нац идеи" - а у чому полягає українська національна ідея?

"я не против укр нац идеи, я активный противник национализма и нацизма. " - я розумію чому Ви проти нацизму, я сам проти, але чому Ви проти націоналізму не зрозумію. Націоналізм - це інстинкт самозбереження нації.
Lisa111
98 Роман (Lisa111)   • 13:12:29, 11.12.2011 [Материал]

Привет, я открыто напишу, ЗАПАРИЛ ты со своим интеллектом!

Это у меня ощущуние, что общаясь с тобой и Юрком, я разговариваю с ДВУМЯ ДЕБИЛАМИ!
Давай тест на АйКю, хочу посмотреть как вы опозоритесь!
Всё, разговор окончен, задолбали два "СУПЕРМОЗГА".

И ширинки застегните, а то АйКю видно. :-)
ПривидзГаю
103 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:18:20, 11.12.2011 [Материал]

"с ДВУМЯ ДЕБИЛАМИ!" - всього найкращого.
SteamRoller
142 Михаил (SteamRoller)   • 15:52:44, 11.12.2011 [Материал]

Я (лично я) вам разъяснял, почему использование Красной Армией (и другими) свастики _ДО_ 1933 года 0151 не проблема.

Но, судя по "94 Привид з гаю ... ну червоноармійці використовували."
- понять вы неспособны, либо не желаете.

Поэтому, если я и не согласен с резкой _формой_ оценки ваших интеллектуальных способностей Лисой, то суть сказанного им — верна.
ПривидзГаю
104 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 13:20:43, 11.12.2011 [Материал]

Я розумію, що Ви дуже "ввічливий" але достатньо одного разу привітатись :) Чи Ви забуваєте, що привітались, що ж Ви невинні у цьому.
Юрко
118 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:33:35, 11.12.2011 [Материал]

Ми збираємось відроджувати країну під прапорами з тризубом. А свастика не винна у використанні її Лєніним.
Юрко
119 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:34:17, 11.12.2011 [Материал]

Наведіть приклад щасливих мультикультурних країн.
ПривидзГаю
123 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 15:00:33, 11.12.2011 [Материал]

У мультикультурних країнах, "найщасливіші" саме титульні нації. :-)
Юрко
131 Юрій Градовський (Юрко)   • 15:33:40, 11.12.2011 [Материал]

Нема прикладів... Він живе в моноетнічній країні і вважає її щасливою мультикультурною...
Lisa111
170 Роман (Lisa111)   • 19:35:53, 11.12.2011 [Материал]

Теперь второму дурачку: я работаю на крупной фирме, где хозяин ТУРОК. У нас куча турецких и русских магазинов.
Ну, ты мне ещё расскажи что нибудь о Германии, такой неизвестной мне стране. :-)
Юрко
177 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:10:32, 11.12.2011 [Материал]

Ну й що? Це ознака мультикультурної країни: хозяїн - турок, і магазини турецькі? Посміховисько. То ти ще й раб - хазяїн буває лише в собаки.
Lisa111
169 Роман (Lisa111)   • 19:34:05, 11.12.2011 [Материал]

Привет, ты сейчас со стула упадёшь: назови мне титульную нацию в Америке или Австралии!
Убил наповал. :-)
Юрко
178 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:11:34, 11.12.2011 [Материал]

Саме тому вони й "найщасливіші" - мультикультурність їх знищила.
ПривидзГаю
188 Привид з гаю (ПривидзГаю)   • 23:11:39, 11.12.2011 [Материал]

Була індіанці, і де вони зараз? Мультикультурність їх "врятувала".
SteamRoller
143 Михаил (SteamRoller)   • 15:53:26, 11.12.2011 [Материал]

>>Наведіть приклад щасливих мультикультурних країн.

Наведіть приклад щасливих країн.
Юрко
155 Юрій Градовський (Юрко)   • 16:30:58, 11.12.2011 [Материал]

№ 91 <<Куча стран являются мультикультурными и живут отлично...>>
Наведіть приклади.
sax
129 sax (sax)   • 15:29:09, 11.12.2011 [Материал]

Тебе задали правильный вопрос, национализм и нацизм ,это разные течения,национализм существует и у евреев, но некоторые дебилы обвиняет евреев в нацизме, точно так же, как и ты обвиняешь украинцев в нацизме, ты и твои однодумцы не понимают, что оскорбляют людей?
leshik_zt
135 Алексей (leshik_zt)   • 15:40:06, 11.12.2011 [Материал]

Адвокат дьявола...
sax
144 sax (sax)   • 15:54:07, 11.12.2011 [Материал]

Никакой не адвокат,высказываю своё мнение как я понимаю.Докажи мне в чем я не прав.
Lisa111
171 Роман (Lisa111)   • 19:38:09, 11.12.2011 [Материал]

САХ, у меня вопрос, тебе что, долю от содранных с России денег пообещали? Или просто пообещали живым оставить?
Я евреев защищаю - ты набрасываешься...Я руских защищаю - ты набрасываешься...Я на неофашистов нападаю - ты опять набрасываешься...
leshik_zt
180 Алексей (leshik_zt)   • 21:23:51, 11.12.2011 [Материал]

Цепной пёс может быть?
Дорогенька
50 Людмила Харчук (Дорогенька)   • 19:32:48, 10.12.2011 [Материал]

аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
иноходец
73 ИНОХОДЕЦ (иноходец)   • 23:42:26, 10.12.2011 [Материал]

http://www.youtube.com/watch?v=6bd2tVeOrJw&feature=related
sebast
76 sebast (sebast)   • 02:16:40, 11.12.2011 [Материал]

Хорошо, что я это не читал :-)
telefon
92 джавахарлал нюру (telefon)   • 12:54:25, 11.12.2011 [Материал]

И я не стал. Сейчас и мне наминусуют...)))
1-10 11-14


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо