Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Юрко » 2012 » Июль » 1
Юрко В Росії книги про Голодомор прирівнюються до екстремізму. СПИСОК

Юрко


Оценка: 2.4/5 Голосов: 25

В Росії книги про Голодомор прирівнюються до екстремізму. СПИСОК

01.07.2012, 16:18:47 4201 2.4 75

В Росії книги про Голодомор прирівнюються до екстремізму. 

В Російській Федерації за зберігання чи розповсюдження книг про Голодомор 1932-33 рр., про архіви НКВД, про український визвольний рух та про український націоналізм можна отримати тюремний термін.
Інформацію про це можна знайти у Федеральному списку екстремістських матеріалів, розміщеному на сайті Міністерства юстиції РФ, повідомляє Українська інформаційна служба.

Зараз у списку перебуває 1271 найменування заборонених для тиражування на території Росії книг, брошур, газетних матеріалів та інтернет-публікацій. Вперше список був опублікований у липні 2007 року і складався з 14 найменувань.

Поруч із назвами публікацій у дужках зазначається підстава заборони на їхнє поширення на території РФ, зазвичай – це рішення судів.

Серед даного списку, де переважають публікації про світову змову, націонал-соціалізм, національно-визвольний рух на Кавказі і матеріали антипутінського спрямування, є й чимало видань українських авторів і науковців, чиї матеріали не перебувають під забороною в самій Україні чи в інших державах.

Серед них переважають книги про Голодомор як акт геноциду українського народу.

Є також матеріали про злочини НКВД, при чому зроблені на підставі архівних документів. Є також книга про діяльність Степана Бандери (чомусь він фігурує як Степан Бендера) та книга українського публіциста Віктора Рога ("Роога", як зазначено в списку) "Молодь і націоналізм".

Ось перелік цих книг відповідно до місць в Федеральному списку:

1149. Печатное издание Руслан Викторович Частий "Степан Бендера. Мифы. Легенды. Действительность" 2007 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1150. Печатное издание Вiктор Роог "Молодь i нацiоналiзм" 2002 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1151. Печатное издание "Голодомор 1932-1933 рокiв в Украiнi: Матерiали кримiнальноi справи № 475" (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1152. Печатное издание Юрiй Шаповал, Володимир Пристайко, Вадим Золотарьов "ЧК - ГПУ - НКВД в Украiнi: особи, факти, документи" 1997 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1153. Печатное издание Владимир Василенко "Голодомор 1932-1933 годов в Украине как преступление геноцида: правовая оценка" 2009 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1154. Печатное издание Василь Морочко (знову помилка, адже справжнє прізвище науковця - Марочко) "Геноцид украiнцiв. Серiя: Голодомори 1932-1933. Голодомор"2007 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

Всі видання заборонені рішенням Мєщанського суду Москви від 1 грудня минулого року.

"Вирок" цілому ряду українських книг було винесено приблизно в одні й ті ж терміни, коли в РФ почалося переслідування Об’єднання українців в Росії (ОУР).

Поняття "Федеральний список екстремістських матеріалів" було введено законом РФ "Про протидію екстремістській діяльності" у 2002 році.

Адмінкодекс Росії за "виробництво і розповсюдження екстремістських матеріалів" передбачає штраф або 15 діб в'язниці. Можливі і звинувачення за різноманітними статтями Кримінального кодексу (наприклад, ст. 280 "Публічні заклики до здійснення екстремістської діяльності".

http://www.istpravda.com.ua/articles/2012/06/27/89363/


Заборона українських книг в Росії – шлях до нацизму

   Російський Федеральний список екстремістських матеріалів, інформацію про який напередодні розповсюдили українські ЗМІ, є нічим іншим, як ознакою того, що Російська Федерація перетворилася на тоталітарну державу фашистського типу.

   Те, що в цьому списку значаться українські наукові праці про Голодомор та український національно-визвольний рух, говорить про те, що заборона на
поширення правдивої інформації про українську історію є політичним
замовленням з боку керівництва путінського Кремля.

   Ця ситуація нагадує події в Німеччині , коли нацисти знищували книги ненависних їм авторів.

   В зв’язку з цим хотілося б звернутися до Президента України Віктора Януковича, до Міністра Закордонних справ Костянтина Грищенка та до інших чиновників: Які кроки були Вами зроблені, аби захисти українців в Росії?
   Чому Ви, панове чиновники, бідкаєтеся про стан справ російської мови в Україні, відкриваєте російські школи та російські культурні центри, але мало робите для того, щоб бодай захистити одну українську бібліотеку, одну українську школу, одну українську громадську організацію в Росії?

   Невже Ви гадаєте, що Ваша пасивна позиція у справі захисту російських українців змусить Кремль зменшити ціну на газ?

   Звертаємося до Президента України з вимогою втрутитися в ситуацію щодо українських установ в Росії та розібратися, чому Міністерство юстиції забороняє українську історичну книгу. Пройшло півроку, як книги було внесено в список, але реакції керівників бодай українського МЗС ми не спостерігали.

   Справа Президента України – захищати українців як всередині країни, так і за кордоном. Інтереси власного народу мають бути вищими, ніж дешевий газ і «дружба» з вороже налаштованою державою.

   Перелік цих книг відповідно до місць в Федеральному списку:

1149. Печатное издание Руслан Викторович Частий «Степан Бандера. Мифы. Легенды. Действительность» 2007 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1150. Печатное издание Вiктор Роог «Молодь i нацiоналiзм» 2002 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1151. Печатное издание «Голодомор 1932-1933 рокiв в Украiнi: Матерiали кримiнальноi справи № 475» (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1152. Печатное издание Юрiй Шаповал, Володимир Пристайко, Вадим Золотарьов «ЧК – ГПУ – НКВД в Украiнi: особи, факти, документи» 1997 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1153. Печатное издание Владимир Василенко «Голодомор 1932-1933 годов в Украине как преступление геноцида: правовая оценка» 2009 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011);

1154. Печатное издание Василь Морочко (знов таки помилка, адже справжнє прізвище науковця – Марочко) «Геноцид украiнцiв. Серiя: Голодомори 1932-1933. Голодомор» 2007 г. (решение Мещанского районного суда города Москвы от 01.12.2011).

Всі вони заборонені рішенням Мєщанського суду Москви від 1 грудня 2011р.

http://ukrpohliad.org/komentari/zaborona-ukrayins-ky-h-kny-g-v-rosiyi-shlyah-do-natsy-zmu.html

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 75
Aziat
1 Темуджин (Aziat)   • 16:36:03, 01.07.2012 [Материал]

нацисты нацизму испугались)))
leshik_zt
2 Алексей (leshik_zt)   • 16:54:04, 01.07.2012 [Материал]

Кому эти книги реально нужны? Кто их читает? Нацисты-тунеядцы?
Да и не все книги в России преравниваются к екстремизму, а конкретные "произведения" конкретных авторов.
Юрко
3 Юрій Градовський (Юрко)   • 17:03:45, 01.07.2012 [Материал]

Як швидко зреагували апологети совка!
leshik_zt
4 Алексей (leshik_zt)   • 17:09:53, 01.07.2012 [Материал]

Тебе всё не слава Богу...
Palgor
5 Pavel (Palgor)   • 17:51:38, 01.07.2012 [Материал]

"Заборона українських книг в Росії – шлях до нацизму"
"Російська Федерація перетворилася на тоталітарну державу фашистського типу."
Юрко, ты уж определись, что же всё-таки угрожает России.
Кстати, украинцы в России уже защищены. От вас.
Юрко
8 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:07:00, 01.07.2012 [Материал]

Ну, це поширена помилка. Хоча, для вас це тотожні поняття. Та й, по суті, Росія намагається об'єднати ці дві ідеології.
Palgor
10 Pavel (Palgor)   • 20:29:22, 01.07.2012 [Материал]

Да, ошибка распростанённая, но именно вы каждый раз стремитесь нас ткнуть в неё мордой. Поэтому отмазка по поводу тождественности и объединения понятий не катит.
Это лишь доказывает нарушение авторских прав, Юрко только вставил скопированный текст, не читая, поскольку грамматика в блоге не в полном порядке, это даже не "харківський правопис".
Юрко
17 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:02:45, 01.07.2012 [Материал]

Жодних прав тут не порушено, тим паче авторських. Тому й граматику не правлю - не я автор.
Palgor
21 Pavel (Palgor)   • 22:15:55, 01.07.2012 [Материал]

Юрко, если не ты автор текста, но приводишь его в своём блоге без указания авторства, то тем самым вводишь читателей в заблуждение, они ведь будут думать , что автор текста ты. Таким образом, плагиат налицо.
Если же методичка с указанием о распространении этого текста была выслана из Канады, то действительно, нарушения авторских прав нет
Юрко
28 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:31:35, 01.07.2012 [Материал]

Неуважно читаєш, друже. І пишеш з помилками, до речі.
Palgor
29 Pavel (Palgor)   • 22:36:22, 01.07.2012 [Материал]

Про свої помилки згоден. Після пляшки оковитої дуже важко відслідкувати свою граматику.
Юрко
30 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:42:14, 01.07.2012 [Материал]

І про порушення авторських прав також помиляєшся. Почитай Закон України "Про авторське право та суміжні права" і тоді перенесемо цю бесіду в окремий блог.
leshik_zt
6 Алексей (leshik_zt)   • 18:26:32, 01.07.2012 [Материал]

Ну и что, что Россия правопреемник СССР? Какое отношение имеет СССР к решениям Мещанского районного суда г. Москвы от 01.12.2011г?

Дополнено: Тут автор блога комментарии почистил. А вообще мой пост № 6 был ответом на пост ПЗГ.
snova
54 oleg (snova)   • 04:29:39, 02.07.2012 [Материал]

да уж учите мат.часть - РФ правопреемник СССР , юридически. Ну Вы как всегда пишите чушь.
leshik_zt
61 Алексей (leshik_zt)   • 07:21:51, 02.07.2012 [Материал]

Ты как всегда сам херню написал. Решение суда было не при СССР, а при РФ. СССР не является правопреемником РФ, а наоборот. Если ты не догоняешь, что СССР к 2011 году не имеет никакого отношения, то что я могу сделать?
Aziat
7 Темуджин (Aziat)   • 18:37:18, 01.07.2012 [Материал]

они хотят что бы там читали и каялись. Ну и шоб денег подкинули, на лечение.
SteamRoller
9 Михаил (SteamRoller)   • 20:18:19, 01.07.2012 [Материал]

>>Серед них переважають книги про Голодомор як акт геноциду українського народу.

Правильно, что брехню запретили, только с формулировкой напутали - не экстремизм, а просто геноцид-брехня.
snova
55 oleg (snova)   • 04:31:36, 02.07.2012 [Материал]

Сколько раз видя Вас в городе хотел подойти к Вам , храброму такому и "поговорить" но сдерживает факт Вашей ботаности и жалкого вида...Не распускайтесь тут. Вы ж интеллигентный человек. Не повторяйте мантры...
SteamRoller
68 Михаил (SteamRoller)   • 09:40:03, 02.07.2012 [Материал]

Вы знаете меня лично? Кто нас познакомил?
Очень сомневаюсь, что писали бы такое))
Уж сделайте любезность, подойдите и "поговорите", буду знать вас.

>>Не повторяйте мантры...

Вот уж не буду о ваших мантрах про набивших оскомину "масковских попов", но абсолютное отсутствие исторической доказанности теории "голодомора" как геноцида — это факт.
Sams2
11 Александр (Sams2)   • 21:11:14, 01.07.2012 [Материал]

Очень интересно было бы прочесть документы, подтверждающие то, что "голодомор - целенаправленный геноцид украинцев Москвой", но их нет, да и быть не может. А те документы, которые приводит Юрко, (http://zhzh.info/blog/2012-06-29-5313 к примеру) лишь подтверждают несостоятельность бреда о "голодоморе".
Юрко
18 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:05:46, 01.07.2012 [Материал]

Закон України "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні".
Sams2
20 Александр (Sams2)   • 22:09:43, 01.07.2012 [Материал]

В одном из американских штатов существует закон, согласно которому число "Пи" равняется четырем. Вот этот закон "Про голодомор" - из этой же коллекции.
Юрко
31 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:45:57, 01.07.2012 [Материал]

Подібним чином я сприйматиму українофобські закони. Що далі? Закон України: він або існує і має виконуватись, або має бути скасований.
Sams2
33 Александр (Sams2)   • 22:56:27, 01.07.2012 [Материал]

Украинофобские? Их нет. Фобия - боязнь чего-либо. А все, что связано с современной Украиной, вызывает недоумение, раздражение, и даже смех, но никак не страх.
И чтоб в "незалежной" исполнялись законы? Смешно...
Юрко
39 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:21:48, 01.07.2012 [Материал]

Що тримає тут?
Sams2
46 Александр (Sams2)   • 23:50:00, 01.07.2012 [Материал]

Я должен тебе объяснять? Тебе все равно не понять.
leshik_zt
22 Алексей (leshik_zt)   • 22:16:36, 01.07.2012 [Материал]

А Закон України "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні" действует на територии России? Нет! В Украине тоже есть запрещеная литература.
snova
56 oleg (snova)   • 04:32:11, 02.07.2012 [Материал]

Нет таких списков.
leshik_zt
62 Алексей (leshik_zt)   • 07:23:11, 02.07.2012 [Материал]

Списков нет, а запрещеная литература есть - http://dobro-biblio.ucoz.ru/publ/virtualnye_vystavki/knigi_zapreshhjonnye_v_ukraine/2-1-0-52
SteamRoller
69 Михаил (SteamRoller)   • 09:42:34, 02.07.2012 [Материал]

Хе-хе, и книги запрещённые, и кино запрещённое есть, недавно даже мысли запретить хотели - "уголовное преследование за отрицание голодомора".
SteamRoller
35 Михаил (SteamRoller)   • 22:56:45, 01.07.2012 [Материал]

>>Закон України "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні".

Ыыы)) закон (заинтересованной страны) в доказательство верности сомнительной исторической теории - это пять.
Юрко
40 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:22:38, 01.07.2012 [Материал]

Було б дивним, якби країна писала закони, в яких зацікавлена инша держава.
Sams2
47 Александр (Sams2)   • 23:56:45, 01.07.2012 [Материал]

Юрко, если бы ты был чуть умнее, то понял бы, что Россия не может быть заинтересована или не заинтересована в этом дурацком законе про "голодомор". Им на это глубоко плевать. Да и у нас, по большому счету, тоже.
Юрко
48 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:05:33, 02.07.2012 [Материал]

Якби було "плєвать" - не забороняли б книг.
Sams2
49 Александр (Sams2)   • 00:11:18, 02.07.2012 [Материал]

Закон другой страны, и пропаганда национализма в своей - не одно и то же. Неужели даже это непонятно?
Юрко
51 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:32:57, 02.07.2012 [Материал]

Ти лише прикидаєшся, чи справді?..
SteamRoller
70 Михаил (SteamRoller)   • 09:46:08, 02.07.2012 [Материал]

>>Було б дивним, якби країна писала закони, в яких зацікавлена инша держава.

Скажите, вот у нас на Украине сильно-пресильно борются с компьютерным пиратством - а кто в этом больше заинтересован, Украина или США?

Куда идут отвоёванные деньги в основном, в Майкрософт или куда-то к нам?))
Юрко
65 Юрій Градовський (Юрко)   • 09:20:50, 02.07.2012 [Материал]

Закон України "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні".
Стаття 2. Публічне заперечення Голодомору 1932-1933 років в
Україні визнається наругою над пам'яттю мільйонів жертв
Голодомору, приниженням гідності Українського народу і є
протиправним.
SteamRoller
71 Михаил (SteamRoller)   • 09:49:26, 02.07.2012 [Материал]

Пусть распишут, что есть "заперечення".
Если я не отрицаю факт голода, но отсутствие доказательств его искусственной природы наводит меня на определённые мысли (а геноцид ли это?) — то это отрицание, или нет?

>>наругою над пам'яттю мільйонів жертв Голодомору

Т.е. если я до сих пор не увидел доказательства искусственного организования руководством Союза этого голода, то я "надругаюсь над памятью"?
Мило, мыслепреступление как оно есть.
SteamRoller
73 Михаил (SteamRoller)   • 10:03:34, 02.07.2012 [Материал]

>>Закон України "Про Голодомор 1932-1933 років в Україні".

...визнаючи Голодомор 1932-1933 років в Україні відповідно до
Конвенції від 9 грудня 1948 року про запобігання злочину геноциду
та покарання за нього

Юрко, а как вам конвенция от 48-го года, по которой судят события 33-го?
Обратная сила закона, да?
Это - аллес.

>>Президент України В.ЮЩЕНКО

И этим всё сказано.
telefon
12 джавахарлал нюру (telefon)   • 21:12:01, 01.07.2012 [Материал]

))))))))))))))))
Юрко=snova
ЯКА РІЗНИЦЯ?
Palgor
27 Pavel (Palgor)   • 22:28:52, 01.07.2012 [Материал]

СтОит добавить: = ОПЯТЬ = ВЕСЁЛАЯ = Рита = ПРИВИДЕНИЕ
snova
57 oleg (snova)   • 04:32:51, 02.07.2012 [Материал]

Если бы ты не прятался я б тебе объяснил...
telefon
13 джавахарлал нюру (telefon)   • 21:14:15, 01.07.2012 [Материал]

А вообще, какой смысл сейчас какие-то книги запрещать? Кто в библиотеки ходит?
Что-то надо найти - битте, интернет!
leshik_zt
14 Алексей (leshik_zt)   • 21:23:48, 01.07.2012 [Материал]

Ну некоторые из "юрков" не ограничеваются прочтением этих книг, им еще надо их распространять, так партия велит!
telefon
15 джавахарлал нюру (telefon)   • 21:37:57, 01.07.2012 [Материал]

Как Ленин в 17-м году? ))
leshik_zt
16 Алексей (leshik_zt)   • 21:59:21, 01.07.2012 [Материал]

А Ленин в 17-м году распространял запрещеную литературу?
Palgor
25 Pavel (Palgor)   • 22:20:07, 01.07.2012 [Материал]

Не, сам не распространял, но в шалашике пописывал.
Palgor
24 Pavel (Palgor)   • 22:18:46, 01.07.2012 [Материал]

Ленин хоть сам писал "литературу", пусть даже под кучей псевдонимов.
Юрко
19 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:07:13, 01.07.2012 [Материал]

Не партія, а сумління.
leshik_zt
23 Алексей (leshik_zt)   • 22:18:16, 01.07.2012 [Материал]

Вашем "сумлінням" движет русофобия.
Юрко
32 Юрій Градовський (Юрко)   • 22:50:16, 01.07.2012 [Материал]

Якщо розповсюдження українських історичних книжок на території України називається русофобія, то хай буде так.
leshik_zt
36 Алексей (leshik_zt)   • 22:58:54, 01.07.2012 [Материал]

Речь идет не о распространении на територии Украины, а на територии России.
Юрко
41 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:24:13, 01.07.2012 [Материал]

Он як. Я не розповсюджував на території Росії - Ви мені лестите.
leshik_zt
63 Алексей (leshik_zt)   • 07:25:09, 02.07.2012 [Материал]

А где я написал, что вы распространяли на територии России книги?
Юрко
66 Юрій Градовський (Юрко)   • 09:21:53, 02.07.2012 [Материал]

В пості № 36.
leshik_zt
74 Алексей (leshik_zt)   • 18:34:10, 02.07.2012 [Материал]

Ты какой-то не умный. Твой блог называется "В Росії книги про Голодомор прирівнюються до екстремізму. СПИСОК" То есть речь идет именно о России. В твоем посте № 32 ты начинаешь говорить о распространении в Украине, а я в своем посте № 36 говорю, что речь идет не о распространении на територии Украины, а на територии России. Где я про тебя лично написал?
SteamRoller
37 Михаил (SteamRoller)   • 22:59:04, 01.07.2012 [Материал]

>>українських історичних книжок

Это где про мальчика, умершего с золотой медалью в руках в 33-м, когда школьных золотых медалей в природе не существовало, да?
Или где фото из Флориды?))
Юрко
43 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:25:08, 01.07.2012 [Материал]

Ні. Це про діяльність ОУН, УПА, "Поліської Січі" на Житомирщині.
SteamRoller
72 Михаил (SteamRoller)   • 09:52:20, 02.07.2012 [Материал]

>>Це про діяльність ОУН, УПА, "Поліської Січі" на Житомирщині.

Там написано, как ОУН-б вырезало бульбовцев?
Я бы почитал. Интересно разобраться - кто же из них был "настоящим националистом", и правильно ли они друг друга резали.
Sams2
38 Александр (Sams2)   • 23:16:16, 01.07.2012 [Материал]

А ничего, что эти "исторические" книжки ничего общего с историей не имеют?
Юрко
44 Юрій Градовський (Юрко)   • 23:25:36, 01.07.2012 [Материал]

З вашою історією не мають.
Sams2
50 Александр (Sams2)   • 00:13:09, 02.07.2012 [Материал]

А история от меня или тебя не зависит. Она просто история.
Юрко
52 Юрій Градовський (Юрко)   • 00:36:43, 02.07.2012 [Материал]

"Просто Марія" - це мило таке було. А історію пишуть переможці.
Palgor
53 Pavel (Palgor)   • 00:45:50, 02.07.2012 [Материал]

Молодец, Юрко! Признал, наконец, тот неоспоримый факт, что историю пишут победители. Значит ли это признание факта, что независимость Украине досталась не в боях второй мировой, а в результате мирного разделения просторов СССр?
snova
59 oleg (snova)   • 04:35:10, 02.07.2012 [Материал]

Один "победитель" СССР уже есть....Дальше рашка.
snova
58 oleg (snova)   • 04:34:08, 02.07.2012 [Материал]

Как и еще примерно 6 млрд. человек. Остальные не знают что существует такая страна. По инерции ненавидят СССР.
leshik_zt
64 Алексей (leshik_zt)   • 07:29:32, 02.07.2012 [Материал]

Ты за себя говори, а не за остальных.
1-10 11-13


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо