Живий Журнал
 
ЖЖ Инфо » Мой блог » Юрко » 2012 » Декабрь » 28
Юрко Степан Бандера. Особливий погляд.

Юрко


Оценка: 2.2/5 Голосов: 31

Степан Бандера. Особливий погляд.

28.12.2012, 22:20:38 2029 2.2 15

Администрация сайта zhzh.info может не разделять точку зрения авторов опубликованных материалов и ответственность за них не несет.


Блоги на эту тему:
Комментариев: 15
DeadPixel
1 Дмитро (DeadPixel)   • 00:42:38, 29.12.2012 [Материал]

Ви вже задовбали своїм Бандерою та іншими націоналістами! Хто вважає Бандеру героєм - вважатиме так і далі, хто думає що Бандера зрадник - навіть переглянувши Ваше відео своєї думки не змінить. Ваше відео та інша Ваша пропаганда в Інтернеті нічого не змінять - це марні зусилля які можна було б направити на щось конструктивне замість засірання ЖЖ марною пропагандою.
ПривидзГаю
2 Привид_з_Гаю (ПривидзГаю)   • 11:17:28, 29.12.2012 [Материал]

І до чого Ваш висер? :-))
DeadPixel
3 Дмитро (DeadPixel)   • 13:05:12, 29.12.2012 [Материал]

До того що я "сумно дивлюся на наше покоління" (с) Я не історик і не берусь судити були Ваші западенські повстанці зрадниками чи героями, але принаймні вони вірили що чинять правильно і боролися за цю свою віру у реальному житті. Вони не сиділи і не пизділи про українських героїв та клятих москалів, вони брали гвинтівки до рук і самі ішли ставати героями (ну або ж зрадниками - це вже кому як, часи тоді були м'яко кажучи неоднозначні). І зазвичай вмирали у бою, ступаючи у вічність з іще гарячою зброєю в руках. Може вони були й не праві, але вони боролися і не шкодували не те своїх життів.

Я зараз у вас що? Однотипні пости у бложиках? Якісь мляві відео про Бандеру? Обсірання опонентів в каментах? Ви дійсно думаєте що це і є ваша велика боротьба за Україну? Що це те чому варто віддавати час та сили? Те що потім згадают нащадки і скажуть "Да, наші діди були о-го-го!" Ви реально думаєте що боретесь за Україну? Та будь-який западеньский повстанець, хай навіт і сам Бандера, якби встав з могили то плюнув би вам просто в обличчя і сказав "Паршиві сцікуни! Досить теревенити, ідіть вже і зробіть що небудь"

Так що не треба про висєри, чия б корова мичала...
Юрко
4 Юрій Градовський (Юрко)   • 13:52:17, 29.12.2012 [Материал]

Тут Ви дуже помиляєтесь: агітація та пропаганда завжди були на першому місці в ОУН.
DeadPixel
5 Дмитро (DeadPixel)   • 14:45:54, 29.12.2012 [Материал]

Агітація та пропаганда має бути підкріплена реальними справами, реальною боротьбою за ідею не на життя а на смерть, реальними здобутками у цій боротьбі. Тоді це дійсно пропаганда. А якщо таких справ і здобутків немає, якщо по факту ви ні на що не впливаєте, то ваше скиглення у бложиках - це не пропаганда, це просто скиглення у бложиках. Бо ж не можна пропагувати те чого немає. Я з таким самим успіхом можу "пропагувати" героїв накшталт Дарта Вейдера або Саурона і кидатись лайном у всіх хто зі мною не згоден. Я можу це робити - а толку?
Юрко
6 Юрій Градовський (Юрко)   • 14:57:28, 29.12.2012 [Материал]

І хто сказав, що пропаганда не підкріплена справами?))
DeadPixel
7 Дмитро (DeadPixel)   • 15:25:30, 29.12.2012 [Материал]

Тю! Це ж якими справами вона у вас підкріплена? Що Ви (я маю на увазі і вас всіх, і особисто Вас) такого зробили щоб нащадки із вдячністю вас згадали і сказали "О це люди були! Справжні незламні духом борці!"
Юрко
11 Юрій Градовський (Юрко)   • 19:28:51, 29.12.2012 [Материал]

А Ви вважаєте, що я маю когось грохнути? Справи щоденні, необхідні, які може робити кожен. Робляться вони постійно.
DeadPixel
12 Дмитро (DeadPixel)   • 20:43:37, 29.12.2012 [Материал]

Ні, шановний, вам когось "грохнути" слабо. Духу забракне. Тому пишіть далі в бложику та влаштовуйте свої "щоденні справи". Тільки не тіште себе думкою що та вся фігня якою ви всі маєтесь щось змінить у цій державі.
Юрко
13 Юрій Градовський (Юрко)   • 21:09:58, 29.12.2012 [Материал]

Тому писатиму тут і не лише тут і надалі. Робитиму щоденні кропіткі непомітні справи і щиро вважатиму, що все те змінить щось у державі, позаяк певні результати вже є. Дякую за дозвіл.
SteamRoller
8 Михаил (SteamRoller)   • 15:38:14, 29.12.2012 [Материал]

>>І зазвичай вмирали у бою, ступаючи у вічність з іще гарячою зброєю в руках.

"Зазывчай" сдавались в плен, выдавая всех кого могли, активно вступая в отряды по борьбе с бандитизмом.
На ком не было много крови, отделывались небольшими сроками, сотрудничавшие - оставались на воле. Не зря так много "хероев" сохранилось, ходят маршами по Львову.
Материалов - море, протоколов допросов - море, читай-не хочу.
snova
9 oleg (snova)   • 15:55:56, 29.12.2012 [Материал]

Не пишите ботан глупостей.
DeadPixel
10 Дмитро (DeadPixel)   • 16:07:14, 29.12.2012 [Материал]

Ну ми про таких що здавались у полон мова тут не йдеться. Були ж бандерівці, які стояли до кінця за ідею. Інше питання - що то була за ідея? Але мова тут не про те. Мова про сучасних "борців" які тільки і вміють що засіраіти інтернети.
SteamRoller
15 Михаил (SteamRoller)   • 23:40:12, 29.12.2012 [Материал]

>>Були ж бандерівці, які стояли до кінця за ідею.

Були, факт.
Sams2
14 Александр (Sams2)   • 22:51:17, 29.12.2012 [Материал]

Прочел название. "Степан Бандера в центре событий Второй Мировой войны".
Вот, оказывается, где основные события происходили....

Национализм = слабоумие.


Объявления:

Читайте ЖЖ.инфо